Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1
Szerző
Topic neve: Idomítás (időfaktor)
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Idomítás (időfaktor)
1. hozzászólás - 2009.11.05. 22:49:58
Első körben szeretném megjegyezni, hogy NEM az idomítást kellene megreformálni, hanem az időigényét...

Ma kezdtem bele 19800-as blökik idomításába, és 20-as idomítással is rengeteg fél órás turnust kell végig klikkelnem Tudom, hogy az én aktivitásommal ez nem annyira vészes, de vannak akik sokkal kevesebbet lépnek be a gaméba, azoknak ez egy horror!

A több állatos (kijelölős) idomítás sajnos ugyan úgy javás lehetne csak, mint a több gyógyítós (sajnos opera alatt néha még mindig megbolondul .( )

Viszont van a lélekkufárnál egy relikvia vásárlási lehetőségünk, és az idő többszörözéssel lehetne valamit kezdeni!

Mit szólnátok hozzá, ha lehetne venni különböző relikviákat, különböző szinteken, melyek sokszoroznák az idomítások 1/2 óráját? (Ne felejtsétek el, hogy 1 relikviából csak 1 lehet egy embernél egyszerre!!!)

Gondolok itt ilyenre:
45. szint (az idomár jutalma), +0,5 órányi idomítást indítasz ezentúl egy idomítással
60. szint (az idomár bölcsessége), +X órányi idomítást indítasz ezentúl egy idomítással
75. szint (az idomár hatalma), +Y órányi idomítást indítasz ezentúl egy idomítással
90. szint (az idomár lábszaga), +Z órányi idomítást indítasz ezentúl egy idomítással

Természetesen meg kéne oldani, hogy ne legyen értelmetlen a kisebb szintű relikvia a nagyobb megvásárlásával, így a hatásuk adódjon össze.

A relikviák árát természetesen bízzuk Miklósra
A hozzászólást Birka módosította 2009.11.05. 22:52:21-kor
Pontszám: 7
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Idomítás (időfaktor)
2. hozzászólás - 2009.11.05. 23:13:39 (Válasz Birka #1 hozzászólására.)
Nekem tetszik az ötlet! A több állatos idomítást hasonlóan a sebgyógyításhoz 20-30-as szakértelemszinthez kötném. Még 1 relikvia ami nem túl nagy táp (nem kell agyalni rajta túl sokat) viszont hatalmas segítség.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 7.16
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Idomítás (időfaktor)
3. hozzászólás - 2009.11.06. 09:18:52
Ennek a relikviás megoldásnak pont az a lényege, hogy nem kell hozzányulni a háttérhez, nem kell újabb klikkekkel megfogni a szervert, cserébe neked se kell a gép előtt ülni egész nap! (Azaz némi költségért kapsz egy alternatívát, hogy ne kelljen egész nap klikkelni...)
Pontszám: 6.44
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Idomítás (időfaktor)
4. hozzászólás - 2009.11.06. 09:54:05
Azért tegyük hozzá, hogy 60. karakterszint felett egy 20.-as idomítás igen alacsony. ekkor már egy 40-50-es szakit felhúzni is pár nap, és ehhez már kell legyen egy 70-100-as turbó is, így azért, ha valaki idomítani akar, akkor símán összehoz egy 60-100-as idomítást. azzal meg már csak 2 szer fél óra...

de a relikviákat én is értékelném, és a több idomítást egyszerre. (igaz akkor pár küldetés is könnyebb lenne)
A hozzászólást Tiha módosította 2009.11.06. 09:55:19-kor
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.06
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Idomítás (időfaktor)
5. hozzászólás - 2009.11.06. 10:47:06 (Válasz Tiha #4 hozzászólására.)
bár nekem nullás az idomításom és ilyesmit ír ki kissé bugosan: "Ahhoz, hogy egy lényedet harcban is használhasd, ki kell fejlesztened az idomítás szakértelmet.", valóban Tihánál a pont.

az idomítást csak egyszer kell megnövelni értelmes nagyságúra és utána aranyélet. mind annak, akik egy klikkel 30 percenként 1000 ÉP-vel gyógyítja az állatait. ez a szabály, ehhez kell alkalmazkodni.
Pontszám: 5.03
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Idomítás (időfaktor)
6. hozzászólás - 2009.11.06. 10:58:13 (Válasz winnie #5 hozzászólására.)
Winnie, azért te is ismered ezeket a "megnemváltoztatható szabályokat". Amennyiben sikerül épkézláb érveket és elég nyomást kifejteni ezek a szabályok valamilyen szinten képlékennyé válnak. Így sikerült elérni a multigyógyítást (köszönet érte) a kivégzés reformot valamint az öngyógyulást (szintén a sebgyógyítás által), őskőért gyorsítás.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 7.16
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Idomítás (időfaktor)
7. hozzászólás - 2009.11.06. 13:24:59
Tulajdonképpen az is bőven elegendő lenne, ha eleve úgy tervezték volna az idomítást, hogy ne 20*30 percre kelljen megnyomni a gombot, hanem 1*3 napra.
De valamiért Miklósnak az nagyon fontos, hogy minél hosszabb időre odaragassza a gép elé a játékosokat (talán a hirdetések miatt, bár én már kiszedtem mindet )
Pontszám: 8.42
kedvelt tagHagyaFérfi
Végzetúr tehetség
189 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Idomítás (időfaktor)
8. hozzászólás - 2009.11.06. 20:44:13
Jerikóval értek egyet, maradjon a félórás intervallum, de ne kelljen mindig ott ülni,hogy gombot nyomjon az ember, miért olyan nagy gond az,ha reggel elindítod és estére amikor újra belépsz be van idomítva,ha napközben nem ér rá az ember akkor horror idomítani. Teljesen értelmetlen ez ellen ágálni a játékvezetésnek!
Dorn
Pontszám: 5.92
Oldal: 1
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!