Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Sun13

Oldal: 1234567891011
Dátum: 2009.12.22. 13:16:59
Igazán én sem értem mi a baj. Nem buktok valami nagyot egy feladott háborúval, nem a világvége. Főleg mikor hagyjátok túlcsordulni a lélekkutatokat. Mi szórakozni szeretnénk. Ha akarjátok felveszitek a kesztyűt, jöhet a PC, zsoldosok, katakomba meg amit akartok. Vagy kapituláltok és nem igazán történik semmi. A játéknak már nem abban a szakaszában vagyunk amikor a háborús rablások bármit is hozzáadnak a TÁP részhez, inkább csak a móka szinten vannak.
Dátum: 2009.11.19. 00:11:12
Szerintem ez a büntessük mert túl tápos stb nem jó szóhasználat. Ha elolvasta valaki Miklós hozzászólásait akkor abban az van hogy azért lett VF, mert sok gyengébb játékos kérte hogy legyen olyan lehetőség amivel ismét lesz esélye a jó játékra anélkül hogy új karaktert indítana. Erre jött a VF, hogy aki úgy érzi gyengébb, lemaradhat. Azonban ez nem jó megoldás, mivel ha mindenkinek lenne VF-e olyan mintha fele sebeséggel menne a játék és nem változott volna semmi. Így viszont a játékkal kevésbé sokat foglalkozó játékosok lettek durván büntetve. Viszont lényeg a lényeg ez a erőviszony kiigazítási lehetőséget nem kapták meg a játékosok, a VF elérendő célját nem tudta megvalósítani. Ezért van szükség a reformra.

Azok akik most rendelkeznek VF-el, és esetleg az én javaslatom szerint lesz a módosítás, a következő esetek lesznek:
- Még mindíg gyengébbek mint a többiek körülöttük, megmarad a lehetőség a felzárkózásra.
- Ahogy egyre erősödnek egyre kevesebb előnyt ad a VF, amíg el nem éri azt a pontot amikor éppen mindegy van-e vagy nincs. Ezután kifejezetten hátrányos lesz.
- Akinek hátrányos azonnal elfelejti, és a rendes fejlődési pályán halad tovább. Nem fog hirtelen megugrani a szintje meg semmi. Szépen elkezdi lehagyni azokat akik gyengélkednek, mint ahogy a játékban ennek természetesnek kellene lennie.
Dátum: 2009.11.18. 23:45:39
Bocsánat, nem volt szándékomban leszólni a játékstílusát, szerintem nem is ezt tettem. Csupán azt mondtam, hogy a VF a világ legkönyebb megoldása. Olyan mintha nem tudnék nyerni a középiskolai matek versenyen, visszamegyek az általánosba. El is tudom fogadni, hogy ha jóval gyengébb valaki az igen, mehessen vissza pár "osztályt" (maradjon VF) és a szinttől felfele csak 20%-is olyan hogy én érezhetem úgy 83. szinten is hogy gyengébb vagyok a többieknél. Én nem kaphatok ilyen lehetőséget? Még lehet szükségem lesz rá, tehát engem is Mortit is érintheti a dolog . Azonban azt nehezen tudom elfogadni, hogy visszaülsz a 6. osztályba és utána terrorizálod 13 éveseket 18 évesként, majd azt mondod a nagyobbaknak hogy mi közöd hozzá, ebbe az osztályba jársz?
Itt kicsit el kéne szakadni az egyéni érdekektől és kicsit objektíven nézni a problémát. Tudom hogy nem mindenkinek fog menni, de ilyen ez a világ, nekem sem sikerül mindíg. Elmondjuk a véleményünket, a JV megjegyzi a 2 hasznosat oldalanként és majd dönt.
Dátum: 2009.11.18. 23:13:16
Idézet: Eliteninja - 2009.11.18. 22:53:48
Igen válogasd meg, mivel én is megteszem és nem mondom azt, hogy húzz a picsába, ha nem tetszik valami. A VFnek is vannak hátrányai. Aki folyton VF-ezik elhaladnak mellette azok akik nem. Nem azt mondtam, hogy nem táp a VF. Nem tartom magam hűdeszuper játékosnak, ezért szükségem volt a VF-re. Most is csak azért, hogy ellensúlyozzam a fertőt. De, ha a VF-et ennyire szidod akkor a pókokat miért nem? Ők nem vernek agyon mindenkit? Ááá dehogy

Edit: helyesírás.


Ha nem tudsz érvekkel vitatkozni, menj valahova máshova. Ez egy fórum, ahol egy a játékban levő "bug"-ra próbálunk megoldási javaslatokat tenni, amit a játékvezető vetett fel, mert kiváncsi a játékosok véleményére. Ezen túl a JV világosan elmondta mi volt a VF célja. Én olyan javaslatot próbáltam adni, amivel közelebb kerülhetünk a megvalósítandó célhoz.
Dátum: 2009.11.18. 22:49:59
Válogassam meg a szavaimat? Próbáld már kicsit objektíven nézni a dolgot. Szerinted a lemaradós VF-es stratégiát hány felkiáltójellel jeleznék a sakkönyvekben? Nem azt mondtam hogy azok a játékosok akik kifejlesztették gyengébbek a többieknél, sőt, nagyon sok jó játékos ismerte fel a lehetőséget. Viszont az tény, szerintem legalábis, hogy ez egy egyszerű, gyors, biztos módszer a VF és a VF-esek nyerési statisztikái brutálisan megugrottak. Kb fél éve kifejlesztete egy nálam 2-vel magasabb szintű játékos a maxos VF-et. Akkor kb 70-30 ra nyert ellenem. Ma 6 szintel alacsonyabb szintű és 6 szintről lefele ütve is kb 50-50 hogy nyerek ellene. Szerinted ő hány csatát vesztett az utóbbi 2 hónapban? Kiváncsi lennék. Ezzel szemben persze tönkretette egy csomó másik játékos játékát akik nem, vagy nem maxos VF-el nyomultak, mivel nincs olyan stratégia amivel ezt meg lehetne verni jelenleg.
Az ötlet lényege egyszerű: Ha elég erős vagy hogy megéllj mankó nélkül akkor dobd el!
Dátum: 2009.11.18. 22:32:11
Idézet: Eliteninja - 2009.11.18. 21:26:58
Ennyi erővel mondhatnánk, mi VF-esek, hogy minek rohantatok úgy előre?


Azért lássuk be nem azért olyan jó neked a VF, mert olyan hihetetlen stratégiai érzékkel választottad ki ezt a szakértelmet, hanem ez egy olyan egyszerű, mondhatnám primitív módszer arra hogy jobb legyél azok ellen akik nem VF-eznek. A VF alapvetően azért rossz szerintem és én ezért nem fejlesztettem ki, mert lassú és unalmassá teszi a játékot, ami egyébként sem valami pörgős, bár a VF bejövetele óta valjuk be sokat javult a helyzet. Örülök hogy a játékvezetés is rájött erre a kapitális hibára.

Ami szerintem a legnagyobb baj a VF-el, hogy a játékosok nem arra használják hogy megerősödjenek, hanem hogy kitrancsírozzák a körülöttük levőket. A pók stratégia szerintem enélkül is épp elég erős lenne, nem kéne ide VF. Megoldási javaslatom is van, ami biztos nem valami nagy őrület, de ki tudja:
- Amennyi %-al kevesebb TP-t kapsz a vadászatból a VF miatt, kapjál annyival több %-al több TP-t a portyázásból.
Magyarázat: Ha azért fejlesztesz VF-et mert gyenge vagy, igazán nincs nagy hátrányod, mert amúgy sem vagy valami portya hero. Amint eléred azt a szintet amikor már mindenkit agyonversz, annyira megnő a VF miatt a portyából származó TP, hogy lassaban lépsz szintet ha elfelejted a VF-et és viszatérsz a normális fejlődési pályára. Természetesen úgy kell belőni a %-at, hogy ez valóban megvalósuljon. Tehát ha 25 csatából 23-at felfele ütve megnyersz, biztosan több TP-t kapj érte mint amennyivel kevesebbet kapsz az 50 vadászatból, illetve amíg gyenge vagy addig biztosan megérje VF-ezni, hogy a gyengéknek meglegyen a lehetősége.
Dátum: 2009.11.12. 15:34:17
Legyen értük fix LE jutalom, vagy a szörnyekhez hasonló bevétel pl szintX10X% LE amit kreatívval lehet növelni. Pl: Gladiatorum 80 szintű, 80%-on van, akkor 640-et lehet belőle kivenn*2 a kreatívval 1280. Tökéletesen elégedett lennék. Emellet tőlem lehessen valamennyit lélekszívni is, pl mégegyszer ennyit, de ne 10X ennyit. Ezen felül lehet betenni még valami szintbónuszt, mert azért lássuk be lehet hogy a játék más területein a pókok+vf felborítja a magasabb szintű erősebb egyenletet, de a topban azért 90%-ban ervényesül ez.
Dátum: 2009.11.12. 15:24:22
Miklós: A baj a lélekszívás-KH viszonylatban az, hogy 0-ra lehet őket szívni viszonylag könnyen. Kap egy öregítő sugarat és szétverik a gyengébbeket. Amíg portyában csak a nála levő LE egy részét lehet elvinni, addig lélekszívással akár mindet, ezzel nem hagyva senki másnak, ráadásul az a motiváció sincs hogy magasabb szintűt támadjak a nagyobb nyeremény érdekében, mivel a gyengébbekbe még több sebzés is megy többet szívok.
Dátum: 2009.11.12. 12:37:38
Igazán nem tudom hogy csinálod hogy amint megjelennek a klónok azonnal rommá vered a saját klónodat. Én az enyémet egy hét után is ritkan tudom támadni. Az ugye egy taktika hogy levetkőznek az emberek és úgy várják a klónozást. Ezt könnyű kikerülni, ha kevésbé kiszámítható a klónozás időpontja.
Amit a háborúkkal kapcsolatosan írtál az sajnos nem igaz, mivel nem egyszerre indulnak a háborúk. Ahogy én figyelem max 3 szokott egyszerre indulni. Ez abból adódik hogy egyrészt változás volt a TOP5 szövetségben és az utolsó ütés ami lezárja a háborút nem mindíg egyezik meg. Pl nekünk egy hetet kellet várni hogy lezárhassuk mert elbújtak. Így szépen elcsúsztak egymástól a háborúk. Természetesen azt meg lehet érezni mikor a Légió háborúzik velük, mert nekik egyedül több tagjuk van ebben az ütőtávban mint az összes többi szövetségnek egyszerre.
Lost One bemásolta a csatáit, én is utánaszámoltam az utobbi 3 napban 38 csatából 20 győztes, 18 vesztes - nem érzem hogy hihetetlenül szétdaráltam volna őket. A 20 csatából 15 esetben 1000 LE alattit zsákmányoltam, ebből 10 esetben 0-t. Régebben ugyanennyire szétdarálták a KH-t, emlékszem mikor a 2. napon alig volt állatuk és tényleg boldog boldogtalantalan szétverte őket. Nagyon nehéz másra fogni hogy nincs bennük LE, mikor látom azon a néhány ellenem vívott csatán hogy 700-1000-ket viszel tőlem ütésenként lélekszívással. Vessük össze a 2 hónappal ezelötti állapotot és a mostanit. Én nem látok egyértelműen más lényegi változást ebben, csak hogy a lélekszívás arányaiban megnőtt a játékosoknál, illetve a korábbi varázslós stratégia helyett a közelharcos stratégia került előtérbe, ami megint a lélekszívást segíti.
Dátum: 2009.11.11. 17:33:29
Igen, ez a korlátozás a lélekszívásra totálisan elhibázott. Azok a pókok akik több 100.000 LE vel rohangásznak csak jobban járnak, mert ha más is akar szívni, kell magánál sok LE-t tartani amit a túlhízott példányok aztán ledarálnak.

Amúgy hogy a KH-ból ne lehessen lélekszívni-re egyetlen ellenreakció sem érkezett, ami meglepett, de ha ez amúgy sokaknak tetszene akár lehetne is.

A KH gagyi lett? Kedves Ariel, nem a KH lett gagyi, te szálltál el iszonyatosan szerintem meg a top 5-6 karakter. Én egy középvonalbeli karakter vagyok és kb ugyanolyan kihívás ma a KH mint 2 hónapja, csak amíg 2 hónapja jelentős bevételem volt belőle, most meg elhanyagolható. Annyira azért nem hiszem hogy a top-5 KH-tagot rajtatok kívül más le tudná gyűrni, mégis nagyon nagyon ritkán vannak 100%-ban. 2 hónapja mondjuk a top5 ellen 5 ből egy csatát tudtam nyerni, ma kb 100-ból egy és Galmuszktól volt hogy 10.000 - 500-ra kaptam ki, és ellened is kb 8000-1000 amit tudok. Az milyen már? És nem érzem azt hogy a körülöttem levőkhöz képest gyengültem volna.
Amúgy nem fogom rád a dolgot vagy mondom azt hogy nem csinálod jól, csak ez így hihetetlenül felborítja az egyensúlyt. A sebzés jócskán megugrott az utóbbi időben, amivel az elszívott LE-is megnőtt. Arányaiban sokkal többet veszítenek egy támadásból mint amennyi reális lenne. Szerintem sokkal jobb lenne ha nem lehetne őket lélekszívni és akkor mindíg kapnánk belőlük valamennyit, mint most meg 10 csatából 9X azt gondolom hogy ezért a jó nagy 0-ért nyertem? Kész csalódás így harcolni ellenük.
Dátum: 2009.11.11. 10:41:25
Lehet itt vitatkozni hogy de nem is olyan táp ez a lélekszívás ugyan már stb, de az a helyzet hogy amióta néhány ember hatalmas lélekszívással rendelkezik a KH egyszerűen szárazra van szívva. Eredeti funkcióját így már nem tudja betölteni. Nem az fáj hogy ők páran többet kaszálnak, de az igenis fáj hogy nekem már semmi nem jut. A KH mára gyakorlatilag pár ember tápforrása lett és ez a kör ötödére szűkült az utóbbi 2 hónapban. Ha mindíg ki lehet nyerni egy adott %-ot, akkor mindíg van valami nyeremény, és nem egy nagy büdös 0-t vihetnék haza 10-ből 9X. Szerintem legegyszerűbb lenne ha a KH-t egyszerűen nem lehetne lélekszívni és kész.
Dátum: 2009.11.02. 07:33:26
Szerintem a lélekszívásra is mehetne valami büntető % ha alacsonyabb szintű ellenfelet támad az illető. Azzal semmi gondom nincs hogy egy hasonló erősségű karakter elver, lélekszív én is lélekszívom oké. Azzal megint nincs gondom hogy jön egy 8 szinttel nagyobb melák, jól kilapít aztán elvisz 200LE-t. Ez van. Azzal viszont azt hiszem nagyon nagy baj van hogy jön egy 8 szintel magasabb szintű melák és 80%-os lélekszívással velémver 8000-et! Semmiféle motiváció nincs hogy a hasonszűrűeket támadja, sőt ellenkezőleg. Én semmilyen téren nem tudom felvenni vele a versenyt (IQ, védelem, támadás, lélekszívás stb) és így tőlem még több LE-t is elvisz mintha hasonló szintűt támadott volna. Jól átgondolt része ez ismét a játéknak. Remek remek.
Dátum: 2009.10.21. 14:34:50
Azért nem egyenlő a játék a vadászattal szerencsére. Összeségében szerintem jó játék a VU, portya, küldetések, vadászat remélem a kalandok még jobbak lesznek. Viszont a vadászat nagyon unalmas!
Dátum: 2009.10.21. 14:19:22
Köszönöm a választ, szóval véd ellene a projekció.

Mondjuk ez még nem megoldás arra hogy ha támadok és nyerek akkor is LE-t bukok.

DH- igen látom a csizmákat én is, csak mennyit adnak? 8% és mennyivel jön Ariel? 80% de jó már csak 72%-ot szív! Arról nem is beszélve hogy van csizmába való lélekszívó kristály ami 5% lélekszívást ad, így a kalandok megjelenésével nem csökken a lélekszívások mértéke csizma ide vagy oda.
Én arra gondoltam hogy a lélekszívás elleni és a kábítás elleni védelem mindekettő olyan speciális hogy használhatatlan. Ha lélekszívás elleni védelem helyett trans. projekciót ad, akkor az lélekszívás és sima portya vereség ellen is véd, ha a kábításelhárítás+lélekszívás lenne együtt akkor megint egy olyan védelmet kapnánk ami már nem annyira speciális és a legtöbb ellenfél ellen valami értelme már lenne. Azért szerintem így sem cserélnék le az emberek tömegesen a felszerelésüket elhárítósra.
Dátum: 2009.10.21. 12:45:25
A hosszas vitát végigolvasva egy fő kérdésem lenne:

A transz. Projekció véd a lélekszívás ellen? (Kérem olyan válaszoljon akinek van ilyen szakija!)

Amúgy a lélekszívás nem volt rossz móka az elején, de most hogy Ariel és Galmuszk 500/ütés tempóval szívja el az LE-t már kicsit gusztustalannak érzem. A védelem kérdésében pedig az LE védős tárgyak semmit nem érnek. Ha esetleg véd a projekció, adjon +projekciót, vagy legalább legyen a kábítás elhárítás és a lélekszívás védelemnek valami közös neve és ezek mindkettő ellen védjenek, mivel mindkettő olyan speciális támadás amire könnyű szakosodni, hatásos védelem meg nincs ellenük.
Dátum: 2009.10.21. 10:40:50
Van egy ilyen relikvia hogy vadászcsizma, fél percel csökkenti a vadászat idejét.
Az állatokkal kapcsolatosan pedig az a véleményem hogy meg kell tervezni mennyi időre teszel be egy állatot gyakorolni. Ha szerinted nem termel ez a dolog semmit ne küld őket gyakorolni. Az hogy akkorr kapják a TP-t mikor lejár a gyakorlás, finoman szólva sem lenne valami jó megoldás, főleg azért mert nem tudok majd tervezni hogy a lejáró szörnyem morálja, ép-je maxra ugrik-e a szintlépés miatt vagy nem. Persze persze ki lehet számolni mindent, de ha valaki azt sem képes kiszámolni mikor fog lejárni a szörnye gyakorlása annak ez kb megoldhatatlan feladat. Bár biztos lenne rá gyorsan egy "Jerikó féle szörnyszintlépés számoló". Szóval a kenelen tovább bonyolítani inkább rontana mint javítana és azt a fejlesztési időt inkább fordítsák csak másra a készítők.
Dátum: 2009.09.25. 10:16:30
Elolvastam a hozzászólásokat, sőt azt hiszem az egyéni epikust is annó én vetettem még fel legelöször a kristálypontos topicban. Szóval lényeg hogy egy 10-es szakértelem egyszerűen nem költség azokhoz az előnyökhöz képest amit kapsz cserébe. Lehet hogy neked lenne egy "olcsóbb" megoldásod, de lehet hogy a JV-nek meg más célja is van a 20-as (10-es) sebgyógyításal azért éppen ez a kötelező. Amúgy ha neked nem tetszik, nem kötzelező egyéni epikusokat ölni. Ez egy lehetőség, van befektetési költsége, van jutalom, elöbb utóbb kihívás is talán. Ha úgy érzed neked ez neked nem éri meg, nem kell megtenni a befektetést. Amúgy jobb lesz ha megszokod az életben hogy a világ nem úgy működik ahogy szeretnéd és ha sokat hisztizel az csak anyuval szemben javítja a helyzeted.
Dátum: 2009.09.25. 00:06:33
Szerintem az hogy a sebgyógyítást ki kell húzni 10-re! Nem valami nagy ár. Mégis mit szeretnél ennél kevesebbet? Hisztit abba lehet hagyni.
Dátum: 2009.09.15. 10:48:24
Szeretem az ilyen kritikát aki át sem gondolja a dolgot csak beír valamit.

- Lehet hogy valamit félreértek, de szerintem a sebgyógyítás arra jó, hogy mikor téged támadnak nehezen vernek le 15% alá, mert a fele sebzést mindíg viszagyógyulod. Mikor én támadok akkor nem sok hasznát veszem. Egyedül a manóknál vettem észre hogy egyszer mikor megvertek visszagyógyított, de epikus soha nem gyógyít vissza. Tehát mindenkinek magas sebgyógyítása lesz, kicsit több célpont, de attól még ugyanúgy eltűnik az emberek nagy része az egyéni epikustól ha ő támadja. Nem tudom neked van-e sebgyógyításod, nekem 30 alapból.

- Egy óra üresjárat? Olvastad amit írtam egyáltalán????? Szerinted ha van egy órád leverni egy szörnyet az üresjárat? Persze ha megölted akkor elöbb is visszatérhetsz, nem kötelező egy óráig semmittenni. A cél inkább az lenne hogy ne egy újabb olyan lehetőség legyen hogy óránként itt kell szórakoznom, és gép elött töltenem a fél életem ha játszani akarok.
Dátum: 2009.09.15. 00:46:03
Nekem lenne egy teljesen új ötletem az "egyéni epikusra":

- A történet nem úgy működne ahogy eddig, tehát x időnként ütheted a szörnyet, hanem 3 naponta levadászhatsz egy nagyobb szörnyet. A vadászat egy óráig tartana ami alatt semmi mást nem tudsz tenni. Nem vadászhatsz, nem portyázhatsz, nem támadhatnak. Én nem engedném meg a lélekkufárt sem, de ez már legyen döntés kérdése. Ezek után kapsz egy szörnyet. Természtesen gond hogy nem lehet használni ugyanazt a listát mint eddig, mert mások a paraméterek, de szerintem bizonyára nem tart olyan sokáig szörnyeket generálni. Ezt a szörnyet 1 óra alatt kell leverned! Nincs korlát hogy mennyiszer ütöd, milyen gyakran stb. Ha sikerült jó vagy, ha nem akkor kezdheted előröl 3 nap múlva. Ha nem mehetsz a lélekkufárhoz, akkor ugye fel kellet halmoznod nem kevés gyógyitalt is, illetve új varázsitalok is bekerülhetnek a játékba amik egy órára adnak valami harci bónuszt.

Ezzel a megoldással több probléma kiküszöbölődne:
- Az emberek nem tudnának eltűnni a listáról, mert csak 3 naponta 1 órára tünnének el.
- Nem lenne újabb időrabló event amit csak a sokat játszó játékosok élvezhetnek igazán, mert 3 naponta max 1 órát mindenki tud játszani.
- A játékban ez egy "modul" lenne, mivel ha nem lehet smmit csinálni, akkor nincs bonyolítás, ezidőre kikerül a játékos a játékból, mintha katakombában ülne. Mikor végez, akkor visszatér és levonódnak azok az erőforrások ( ÉP. VP, italok)
Oldal: 1234567891011