A mai napon bekerült új fejlesztések:
- Az akadémia maximális szintjét 10-ről 15-re növeltük, ezzel együtt bekerült 2 új szakértelem is, amelyek 56. és 60. szintű tanulásnál sajátíthatóak el.
- Bekerült egy új szövetségi épület, a mesteri építészet.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2009.06.10. 11:53:50
Dátum: 2009.06.09. 10:55:27
E hét végén, szombaton (jún. 13-án) élő Végzetúr találkozó lesz! A programokból:
- gladiátor bemutató: a római gladiátorok előttetek fognak megküzdeni életre-halálra!
- élő aranydukát árverés
- helyszíni kvízverseny
- kedvezményes őskő vásár
- játékos versenyek
- tombola rengeteg nyereménnyel
- könyv- és kártyavásár
- HKK miniversenyek (frissen bontott és hagyományos)
- pókerverseny
- beszélgetés a játék készítőivel
- kedvezmény vidéki játékosainknak a vasúti jegy árából
FONTOS: A karakterlapodon, a bal felső sarokban, neved alatt van egy szám. Ez a karakterszámod, jegyezd meg, szükséged lesz rá!
Minden vendégünk karaktere a Végzet Medálját kapja ajándékba!
További részletek a Beholder oldalon
Helyszín: Láng Műv. Ház (Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3.) - a kék metró Forgách utcai megállójánál. Kezdés reggel 9-kor.
Mindenkit szeretettel várunk!
- gladiátor bemutató: a római gladiátorok előttetek fognak megküzdeni életre-halálra!
- élő aranydukát árverés
- helyszíni kvízverseny
- kedvezményes őskő vásár
- játékos versenyek
- tombola rengeteg nyereménnyel
- könyv- és kártyavásár
- HKK miniversenyek (frissen bontott és hagyományos)
- pókerverseny
- beszélgetés a játék készítőivel
- kedvezmény vidéki játékosainknak a vasúti jegy árából
FONTOS: A karakterlapodon, a bal felső sarokban, neved alatt van egy szám. Ez a karakterszámod, jegyezd meg, szükséged lesz rá!
Minden vendégünk karaktere a Végzet Medálját kapja ajándékba!
További részletek a Beholder oldalon
Helyszín: Láng Műv. Ház (Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3.) - a kék metró Forgách utcai megállójánál. Kezdés reggel 9-kor.
Mindenkit szeretettel várunk!
Dátum: 2009.06.09. 10:39:44
Visszatért a kristályhorda. Kéréseitek alapján a következő változások történtek:
- Nincs lopás szakértelmük.
- Nincs büntető tárgyuk (a támadó cselekvéspontot veszít)
- Csak a top5 szövetségnek küldenek hadüzenetet.
- Portyázáskor legfeljebb 3-mal alacsonyabb szintre támadnak (kivéve, ha alacsonyabb szintről támadja őket valaki, akkor visszaüthetnek).
- Nem 5, hanem 7 háborús vereség után bújnak el a katakombákba.
- A pusztítás citadellájuknak a szintje 10-re csökkent.
- Nincs lopás szakértelmük.
- Nincs büntető tárgyuk (a támadó cselekvéspontot veszít)
- Csak a top5 szövetségnek küldenek hadüzenetet.
- Portyázáskor legfeljebb 3-mal alacsonyabb szintre támadnak (kivéve, ha alacsonyabb szintről támadja őket valaki, akkor visszaüthetnek).
- Nem 5, hanem 7 háborús vereség után bújnak el a katakombákba.
- A pusztítás citadellájuknak a szintje 10-re csökkent.
Dátum: 2009.06.08. 17:22:19
Az aukciós házba az 5 csp-t is azért raktam be, hogy csökkentsem ezzel a játékidőt, azzal nem számoltam, hogy a top-top inkább nem költi el erre a csp-jét, hogy a versenyben ne érje hátrány.
A sajtolásra mondjuk egy áthidaló megoldás lehet még, ha valamennyire megnöveljük a max. vezetőkészséget. De azért elgondolkodom rajta, hogy lehet-e szó valamiféle mega-über küldetéssorról, aminek a jutalma a végén az automatikus sajtolás.
A sajtolásra mondjuk egy áthidaló megoldás lehet még, ha valamennyire megnöveljük a max. vezetőkészséget. De azért elgondolkodom rajta, hogy lehet-e szó valamiféle mega-über küldetéssorról, aminek a jutalma a végén az automatikus sajtolás.
Dátum: 2009.06.08. 16:03:46
Baraty 2 apróbb fejlesztéssel lepett meg ma minket:
1.) Ha befogsz egy állatot, csak az állatok gomb sárgul be, az események nem.
2.) A Szövetségeknél, a háborúk/kapitulációk gomb alatt minden szövetség mellett megjelenik egy ikon. Erre katinttva, feljön a portya ablak, rögtön az adott, háborúban levő szövetség tagjaira szűrve.
1.) Ha befogsz egy állatot, csak az állatok gomb sárgul be, az események nem.
2.) A Szövetségeknél, a háborúk/kapitulációk gomb alatt minden szövetség mellett megjelenik egy ikon. Erre katinttva, feljön a portya ablak, rögtön az adott, háborúban levő szövetség tagjaira szűrve.
Dátum: 2009.06.08. 15:27:45
Igyekszem válaszolni a felvetésekre.
I. Lehessen előre több kvízt is kitölteni. Ezt támogatom, átgondolom, hogy lehet ezt legegyszerűbben implementálni.
II. Vadászat. Lehessen 20-nál több vadászatot beállítani - ez megoldható. Jelentősen csökkenjen egy vadászat ideje - ez véleményem szerint nem a játékkal töltendő időt csökkenti, hanem a más játékosoktól rabolható lélekenergiát. A vadászatot benyomom, megválaszolom a kvízkérdéseket, és utána akkor nézek vissza, ha a vadászat letelt, tökmind1, hogy 20 perc, vagy 1 óra. Az, hogy a vadászat automatikusan leálljon, amikor maximális számú befogott állatod van, és ennek hiányában emberek képesek ott ülni a vadászat előtt, hogy megfelelő pillanatban leállítsák - ez szerintem túlzott és értelmetlen optimalizáció. Aki erre képes, az mindig fog ilyet találni a játékban, bármennyire is igyekszünk az "igényeiket" kiszolgálni. Egy ilyen játékot a végtelenségig lehet bonyolítani, minden egyes fejlesztés és kényelmi funkció újabb fejlesztések és kényelmi funkciók lehetőségét veti fel. Valahol meg kell húzni a határt.
Mindettől függetlenül nem zárkózom el tőle, hogy olyan, újabb célok és jutalmak kerüljenek a játékba, amelyek a vadászat idejét kis mértékben tovább csökkentik, de drasztikus dolgokra, mint pl. 2 perc alatt lenyomsz 20 vadászatot, ne számítsatok.
III. Állatgyógyítás. Ezt már irtam egy másik topicban, hogy meg fogjuk valósitani, hogy egyszerre több állatot is gyógyithass. Azt, hogy az állatok többet gyógyuljanak, automatikusan gyógyuljanak stb. nem támogatom. Ezek a javaslatok nem a játékidőt csökkentik, legfeljebb a gyógyítás, meggyőzőkészség és vastag bőr szakértelmeket teszik értelmetlenné. A vastag bőr hatékonyságát jelentősen megnöveltük, de az nem cél, hogy az állatok életpontja lényegtelenné váljon.
IV. Sajtolás. A sajtolás épp elég erős szakértelem jelenleg, nem szükséges még tovább erősíteni. A nullázás költségét nemrégiben harmadoltuk, remélhetőleg ez megoldja annak a problémáját is, aki egy nap ritkábban tud belépni, és egyszerre sajtol le több állatot.
V. Kronokompenzáció. A játékban van/lesz olyan mechanizmus, ami a szakértelem maximumát kitolja 5-tel, ez elég kell, hogy legyen.
VI. LE költés. Semmilyen olyan javaslatot nem támogatok, amely a játékot automatizálja, effektive helyetted játszik. A játék (szerencsére) nincs túlkomplikálva, számos dolgot lehetne teljesen automatizálni, mint minden játékban. Egy ügyességi játékban is lehetne olyan funckió, hogy a lövést nem kell megnyomnod, ha a kurzort a célra viszed, automatikusan lő. Sőt, helyetted rámozgathatná a célra. De akkor hol maradna a játék? Ezzel az erővel lehetne olyan javaslat is, hogyha van csp-d, automatikusan mész el vadászni, stb. Különösképp nem tetszenek az olyan automatizálást biztosító dolgok, amelyeknek köszönhetően csökkenhet a rabolható LE. Ha bármilyen ilyen hasonló kényelmi funckiót berakunk, akkor azt mindenképp legfeljebb úgy tesszük, hogy ki kelljen érdemelni küldetések teljesítésével vagy más módon.
VII. Kennel bármikor megszakitható legyen. Akkor mindig minden állatom a kennelben lenne, és ha kell, kiveszem őket... Ebben pont az a jó, hogy meg kell tippelned,hogy meddig nem lesz rájuk szükséged.
Az én javaslatom: senki se vigye túlzásba az optimalizálást, kicentizést, maximalizálást. Rövid távon ez adhat némi élt a versenyben, de hosszú távon ez a biztos módja, hogy megcsömörödj egy játéktól. Próbáld élvezni, ha néha lenyúlnak egy kis LE-t, ne foglalkozz vele, legközelebb te viszed el. Élvezd a fun részét, a szövetségben a közös épitést, fejlődést, az egészséges versengést, ahol a többiek is teret kapnak. Örülj a többiek sikerének is, ne csak a sajátodnak. Ismerek olyat, akinek a szövije megynert 30 háborút, és amikor elvesztett egyet, törölte magát... Megértem, hogy mindenki egy olyan rendszert szeretne, amivel napi néhány percet kell foglalkozni, mégis, valamiféle isteni csoda folytán ő lesz az első a játékban, de ez lehetetlenség. Ha valaki túlzottan sok időt tölt a játékkal, azért ne a játékot hibáztassa, hanem saját magát. Egyszerre várjátok el, hogy a játékban legyenek újdonságok, plusz tennivalók, és azt is, hogy a játék ne igényeljen időt. Én személy szerint ha egy játék jó, nem sajnálom rá az időt, és ha csak 50. vagyok, és élvezem a játékot, nem fogok 2x annyi időt tölteni vele, hogy 30. legyek. Csak akkor optimalizálj, centizgess, ha ez szórakoztat, és nem sajnálod az erre szánt időt! Persze ez csak a magánvéleményem.
I. Lehessen előre több kvízt is kitölteni. Ezt támogatom, átgondolom, hogy lehet ezt legegyszerűbben implementálni.
II. Vadászat. Lehessen 20-nál több vadászatot beállítani - ez megoldható. Jelentősen csökkenjen egy vadászat ideje - ez véleményem szerint nem a játékkal töltendő időt csökkenti, hanem a más játékosoktól rabolható lélekenergiát. A vadászatot benyomom, megválaszolom a kvízkérdéseket, és utána akkor nézek vissza, ha a vadászat letelt, tökmind1, hogy 20 perc, vagy 1 óra. Az, hogy a vadászat automatikusan leálljon, amikor maximális számú befogott állatod van, és ennek hiányában emberek képesek ott ülni a vadászat előtt, hogy megfelelő pillanatban leállítsák - ez szerintem túlzott és értelmetlen optimalizáció. Aki erre képes, az mindig fog ilyet találni a játékban, bármennyire is igyekszünk az "igényeiket" kiszolgálni. Egy ilyen játékot a végtelenségig lehet bonyolítani, minden egyes fejlesztés és kényelmi funkció újabb fejlesztések és kényelmi funkciók lehetőségét veti fel. Valahol meg kell húzni a határt.
Mindettől függetlenül nem zárkózom el tőle, hogy olyan, újabb célok és jutalmak kerüljenek a játékba, amelyek a vadászat idejét kis mértékben tovább csökkentik, de drasztikus dolgokra, mint pl. 2 perc alatt lenyomsz 20 vadászatot, ne számítsatok.
III. Állatgyógyítás. Ezt már irtam egy másik topicban, hogy meg fogjuk valósitani, hogy egyszerre több állatot is gyógyithass. Azt, hogy az állatok többet gyógyuljanak, automatikusan gyógyuljanak stb. nem támogatom. Ezek a javaslatok nem a játékidőt csökkentik, legfeljebb a gyógyítás, meggyőzőkészség és vastag bőr szakértelmeket teszik értelmetlenné. A vastag bőr hatékonyságát jelentősen megnöveltük, de az nem cél, hogy az állatok életpontja lényegtelenné váljon.
IV. Sajtolás. A sajtolás épp elég erős szakértelem jelenleg, nem szükséges még tovább erősíteni. A nullázás költségét nemrégiben harmadoltuk, remélhetőleg ez megoldja annak a problémáját is, aki egy nap ritkábban tud belépni, és egyszerre sajtol le több állatot.
V. Kronokompenzáció. A játékban van/lesz olyan mechanizmus, ami a szakértelem maximumát kitolja 5-tel, ez elég kell, hogy legyen.
VI. LE költés. Semmilyen olyan javaslatot nem támogatok, amely a játékot automatizálja, effektive helyetted játszik. A játék (szerencsére) nincs túlkomplikálva, számos dolgot lehetne teljesen automatizálni, mint minden játékban. Egy ügyességi játékban is lehetne olyan funckió, hogy a lövést nem kell megnyomnod, ha a kurzort a célra viszed, automatikusan lő. Sőt, helyetted rámozgathatná a célra. De akkor hol maradna a játék? Ezzel az erővel lehetne olyan javaslat is, hogyha van csp-d, automatikusan mész el vadászni, stb. Különösképp nem tetszenek az olyan automatizálást biztosító dolgok, amelyeknek köszönhetően csökkenhet a rabolható LE. Ha bármilyen ilyen hasonló kényelmi funckiót berakunk, akkor azt mindenképp legfeljebb úgy tesszük, hogy ki kelljen érdemelni küldetések teljesítésével vagy más módon.
VII. Kennel bármikor megszakitható legyen. Akkor mindig minden állatom a kennelben lenne, és ha kell, kiveszem őket... Ebben pont az a jó, hogy meg kell tippelned,hogy meddig nem lesz rájuk szükséged.
Az én javaslatom: senki se vigye túlzásba az optimalizálást, kicentizést, maximalizálást. Rövid távon ez adhat némi élt a versenyben, de hosszú távon ez a biztos módja, hogy megcsömörödj egy játéktól. Próbáld élvezni, ha néha lenyúlnak egy kis LE-t, ne foglalkozz vele, legközelebb te viszed el. Élvezd a fun részét, a szövetségben a közös épitést, fejlődést, az egészséges versengést, ahol a többiek is teret kapnak. Örülj a többiek sikerének is, ne csak a sajátodnak. Ismerek olyat, akinek a szövije megynert 30 háborút, és amikor elvesztett egyet, törölte magát... Megértem, hogy mindenki egy olyan rendszert szeretne, amivel napi néhány percet kell foglalkozni, mégis, valamiféle isteni csoda folytán ő lesz az első a játékban, de ez lehetetlenség. Ha valaki túlzottan sok időt tölt a játékkal, azért ne a játékot hibáztassa, hanem saját magát. Egyszerre várjátok el, hogy a játékban legyenek újdonságok, plusz tennivalók, és azt is, hogy a játék ne igényeljen időt. Én személy szerint ha egy játék jó, nem sajnálom rá az időt, és ha csak 50. vagyok, és élvezem a játékot, nem fogok 2x annyi időt tölteni vele, hogy 30. legyek. Csak akkor optimalizálj, centizgess, ha ez szórakoztat, és nem sajnálod az erre szánt időt! Persze ez csak a magánvéleményem.
Dátum: 2009.06.08. 09:08:19
Szép nagy cirkusz volt ez az EP választás... Sikerült megint irdatlan összeget elkölteni kampányra és a szavazás lebonyolítására. Pedig valójában ez nem volt más, mint egy játék a pártoknak, ahol lemérhették, jelenleg ki hogy áll az ő kis versenyükben. Annak, hogy melyik párt vezeti Magyarországot, óriási jelentősége van - de hogy melyik párt milyen mértékben üldögél az Európai Parlamentben, annál kevesebb. Ha elvégzik a feladatukat, és az ország érdekeit képviselik, akkor mindegy, hová tartoznak. A kudarcot és a sikert is úgy értékelik, mintha ez lett volna a magyar parlamenti választás. A Fidesz győzelme megjósolható volt, hiszen a Gyurcsányból kiábrándultak számára nem volt túl sok választási lehetőség, vagy az egyik szélsőjobboldali pártra szavaznak, vagy a másikra. Fodor Gábor nem tudom, min csodálkozik, a megmaradt szavazóikat akkor vesztették el, amikor megpróbálták a miskolci rendőrkapitányt leváltani. Az MSZP meg beszívta, nemcsak nálunk, de minden országban is a kormánypártot okolják a bajokért, a válságért. Az MDF ünnepelheti az 1 szavazatát, de az igazi nyertes itt a Jobbik...
Dátum: 2009.06.05. 15:38:07
A vastag bőr szakértelem az állatot ért ütés és a varázslat sebzését is 1:1 alapon csökkentette. A vastag bőr hatását megnöveltük, a varázslatok sebzését 2.5x hatékonyabban csökkenti, mint eddig.
Dátum: 2009.06.05. 15:34:08
A pusztítás citadellájával kapcsolatban felmerült egy javaslat.
Jelenleg egy szövetségre max. annyi szintnyi pusztitást lehet rakni, ahány tagja van a szövetségnek. A javaslat úgy szólt, hogy a max. szintet inkább a célpont szövetség épületeinek számától tegyük függővé: pl. felépített épületek száma / 5 (de max. 35 továbbra is).
Jelenleg egy szövetségre max. annyi szintnyi pusztitást lehet rakni, ahány tagja van a szövetségnek. A javaslat úgy szólt, hogy a max. szintet inkább a célpont szövetség épületeinek számától tegyük függővé: pl. felépített épületek száma / 5 (de max. 35 továbbra is).
Dátum: 2009.06.05. 15:07:10
Ezt még nem döntöttük el, vagy bizonyos kr.pont kell ahhoz, hogy kalandot készíthess, többnél több elemet használhatsz fel, vagy 1 kaland elkészítése X kr.pontba kerül (de az utóbbinak az a hibája, hogy aki vmiért sokkal több ismételhető küldit teljesitett, annak az előnye még tovább fokozódik).
Dátum: 2009.06.05. 15:03:14
Köszönöm az infókat, nézzük a logokat!
Dátum: 2009.06.05. 15:02:16
Emlékeim szerint ez nincs agyonbonyolitva, 1 vastag bőr eddig 1 sebzés fogott fel ütésnél és varázslatnál is. Ezentúl varázslatnál 2.5-öt fog. Tehát ha 30-as vastag bőrnél az állatod eddig 70-et sebződött a varázslattól, akkor ezután 25-öt fog.
Dátum: 2009.06.05. 14:18:44
Már egy ideje fent van ez a topic, úgyhogy ideje leírnom, hogy mit tervezünk a kristálypontokkal.
A várható fejlesztéseknél olvashattatok róla, hogy a játékba tervezünk egy kalandrendszert. A kalandok során lehet többek között szörnyekkel csatázni, tulajdonságpróbákat tenni, feladványokra válaszolni. A rendszer eredetileg a kalandokat generálta volna, előre megírt elemekből.
Baratynak azonban volt egy zseniális ötlete. A kvíz sikere alapján, lehetővé tesszük, hogy a játékosok is írjanak kalandokat. A dolog előnye, hogy ez esetben nem generált kalandok lennének, hanem egyenként szerkesztett, egyedi szöveggel bíró kalandok. A kalandok szövegét a többi játékos értékelhetném és akár a fórum topicoknál, itt is szűrhetnél, hogy csak olyan kalandot akarsz kapni, aminek a szövege legalább 5-ös pontszámot kapott. A kaland írásának feltétele lenne a kristálypont, így biztosítanánk, hogy tényleg minőségi kalandok szülessenek. A kalandok létrehozói jutalmat kapnának, csakúgy, mint a kvízkérdések írásakor.
Ez egy elég összetett fejlesztés, várhatóan LEGKORÁBBAN csak augusztus-szeptemberre tud elkészülni, de azért már most is szívesen látunk ezzel kapcsolatos ötleteket.
A várható fejlesztéseknél olvashattatok róla, hogy a játékba tervezünk egy kalandrendszert. A kalandok során lehet többek között szörnyekkel csatázni, tulajdonságpróbákat tenni, feladványokra válaszolni. A rendszer eredetileg a kalandokat generálta volna, előre megírt elemekből.
Baratynak azonban volt egy zseniális ötlete. A kvíz sikere alapján, lehetővé tesszük, hogy a játékosok is írjanak kalandokat. A dolog előnye, hogy ez esetben nem generált kalandok lennének, hanem egyenként szerkesztett, egyedi szöveggel bíró kalandok. A kalandok szövegét a többi játékos értékelhetném és akár a fórum topicoknál, itt is szűrhetnél, hogy csak olyan kalandot akarsz kapni, aminek a szövege legalább 5-ös pontszámot kapott. A kaland írásának feltétele lenne a kristálypont, így biztosítanánk, hogy tényleg minőségi kalandok szülessenek. A kalandok létrehozói jutalmat kapnának, csakúgy, mint a kvízkérdések írásakor.
Ez egy elég összetett fejlesztés, várhatóan LEGKORÁBBAN csak augusztus-szeptemberre tud elkészülni, de azért már most is szívesen látunk ezzel kapcsolatos ötleteket.
Dátum: 2009.06.05. 13:30:59
Nem akarom a témát sokáig húzni, első körben akkor megcsináljuk azt, hogy a vastag bőr a varázslatok ellen 2,5 x sebzésfelfogást csináljon, és aztán meglátjuk, ez mennyire hatékony. Illetve jön majd a több állat gyógyítása is, de az nem annyira egyszerű.
Dátum: 2009.06.05. 13:22:46
Javítottunk egy programhibát. Ha egy játékos hordázással több állatot vitt magával, és mindegyiknek sebzést növelő tárgyat adott, akkor a sebzések összeadódtak, tehát pl. 3 állatodnál volt +10 sebzést adó tárgy, akkor mindegyik +30-at sebzett, összesen +90-et.
Dátum: 2009.06.05. 13:20:36
Köszönöm a kommenteket! Felraktam a kérdőívet a játékban szavazásra.
ha a gyorsitott játék nyer:
- Az őskő költséggel kapcsolatban: Mindenképpen egy olyan megoldást kell, hogy a havi költség ne legyen lényegesen nagyobb. Pl. ha valaki befizet, akkor 2,5 x őskövet kap (de ha átviszi egy másik világra, akkor leosztjuk). Igy valószínűleg az őskövek számát sem kell limitálni (amit amúgy is elég nehéz lenne kiszámolni, hogy mekkora limit legyen), hiszen a legjelentősebb költséget a prémium tárgyak jelentik, ezeket a prémiumosok megveszik, a nullázás a 3x2,5 szorzó és a gyors játék miatt elhanyagolható költség lesz.
- Hogy közben is be lehessen szállni, berakhatunk egy mechanizmust, amellyel a később indulók több cselekvéspontot kapnak naponta (max szint - saját szintjük függvényében). És a max. cspk számát is meg lehet esetleg növelni 3x -ra.
A Birka által javasolt építés limitet is beraktam a szavazásba, ha megszavazásra kerül, eldöntjük a pontos metódust. Végülis, ha van egy szabály, ami a kezdetektől érvényes, akkor az nem lesz gond. Nekem mondjuk átláthatóbb a szövetség építés/szint vagy építés/(szint az xediken) átlagból kiindulni, mondjuk ennek max két-háromszorosát lehet építeni, és az átlagszámításnál a legkisebbet kihagyjuk.
ha a gyorsitott játék nyer:
- Az őskő költséggel kapcsolatban: Mindenképpen egy olyan megoldást kell, hogy a havi költség ne legyen lényegesen nagyobb. Pl. ha valaki befizet, akkor 2,5 x őskövet kap (de ha átviszi egy másik világra, akkor leosztjuk). Igy valószínűleg az őskövek számát sem kell limitálni (amit amúgy is elég nehéz lenne kiszámolni, hogy mekkora limit legyen), hiszen a legjelentősebb költséget a prémium tárgyak jelentik, ezeket a prémiumosok megveszik, a nullázás a 3x2,5 szorzó és a gyors játék miatt elhanyagolható költség lesz.
- Hogy közben is be lehessen szállni, berakhatunk egy mechanizmust, amellyel a később indulók több cselekvéspontot kapnak naponta (max szint - saját szintjük függvényében). És a max. cspk számát is meg lehet esetleg növelni 3x -ra.
A Birka által javasolt építés limitet is beraktam a szavazásba, ha megszavazásra kerül, eldöntjük a pontos metódust. Végülis, ha van egy szabály, ami a kezdetektől érvényes, akkor az nem lesz gond. Nekem mondjuk átláthatóbb a szövetség építés/szint vagy építés/(szint az xediken) átlagból kiindulni, mondjuk ennek max két-háromszorosát lehet építeni, és az átlagszámításnál a legkisebbet kihagyjuk.
Dátum: 2009.06.04. 13:49:11
A sebgyógyitásnál azért nem irtam átmenetet, mert piszok körülményes lenne nektek is, nekünk is ha mondjuk csak pontosan 2 állatot lehetne gyógyitani, 3-mat már nem, azt hogyan állitgasd be. Egyszerübb, ha bármennyit gyógyithatsz, te jelölöd meg, melyiket.
A varázslatelnyelésről, úgy néz ki, egy 3. variáció lesz, ahogy Birka is javasolta, egy új szakértelem, varázslatelnyelés, amit 12-es akadémiánál lehet fejleszteni. Igy az alacsonyabb szinteket nem fogja a dolog megbolygatni, ez nem is volt cél, ráadásul nem változtatunk meg visszamenőleg semmit, hanem egy új dolgot rakunk be, amit mindenki fejleszthet, így nem éri sem hátrány, sem előny a "varázsló" karikat. A szakértelem ugyanúgy fog működni, mint az állatok elnyelése, a szakértelem szintjét megszorozzuk egy, a szintedtől függő számmal, és ennyivel csökken a varázslat sebzése.
A varázslatelnyelésről, úgy néz ki, egy 3. variáció lesz, ahogy Birka is javasolta, egy új szakértelem, varázslatelnyelés, amit 12-es akadémiánál lehet fejleszteni. Igy az alacsonyabb szinteket nem fogja a dolog megbolygatni, ez nem is volt cél, ráadásul nem változtatunk meg visszamenőleg semmit, hanem egy új dolgot rakunk be, amit mindenki fejleszthet, így nem éri sem hátrány, sem előny a "varázsló" karikat. A szakértelem ugyanúgy fog működni, mint az állatok elnyelése, a szakértelem szintjét megszorozzuk egy, a szintedtől függő számmal, és ennyivel csökken a varázslat sebzése.
Dátum: 2009.06.03. 17:49:02
Az utóbbi idők egyik újrafelfedezett játéka a póker, soha nem látott népszerűségnek örvend, beszéljünk hát róla! A póker hosszú időn át a legtöbb ember számára egy egyszerű szerencsejáték volt, amelyen óriási pénzeket lehet bukni. A fordulatot egy zseniális marketing trend hozta, ami arról szólt, hogy a póker nem szerencsejáték, aki okos és megfelelő taktikával játszik, az nyerni fog, és hosszú távon jó eséllyel meggazdagszik belőle. Mint minden ötcsillagos marketing fogásnak, ennek is van némi igazságtartalma, de persze alapjában véve a dolog nem igaz. A póker alapvetően ugyanúgy szerencsejáték, mint az elmúlt 200 évben, de azok közül, akiknek megvan a magához való esze, lesz olyan, aki tud vele pénzt keresni. Az elv ugyanaz, mint amit a vadnyugat szerencselovagjai alkalmaztak: játssz olyanokkal, akik nálad sokkal gyengébb játékosok! Az internet terjedésével pedig nem is olyan nehéz balekokat találni.
A póker a valószínűségek játéka, aki ezeket jól ki tudja számítani, az előnyhöz juthat - feltéve, ha az ellenfelei nem képesek ugyanerre, és megjósolható módon játszanak. Manapság már számos könyv jelent meg arról, hogyan, milyen taktikát követve kell az internetes, sok játékosok asztaloknál minimál téten játszva az unatkozó amerikaiakat megkopasztani. Az igazán rutinos egyszerre több asztalon játszik, és hiába csekély a nyereség egy asztalon, sok kicsi sokra megy.
A dolognak azért van pár buktatója.
- Ezeket a könyveket sok millióan olvassák és alkalmazzák a bennük leírtakat. Amint olyan asztalhoz ülsz, ahol rajtad kívül más cápák is vannak, máris drasztikusan lecsökken a nyeremény várható értéke. És egyre több a cápa, egyre kevesebb a kishal. Ha peched van, és sorozatosan veled azonos tudású játékosokkal akadsz össze, akkor mégiscsak szerencsejátékot játszol, ráadásul a ház jutaléka elviheti a kevés nyereséget is.
- Hamar rájössz, hogy ebből így elég nehéz meggazdagodni. Jön tehát a logikus lépés: játssz nagyobb tétben! Csakhogy a nagyobb tétű asztaloknál már nem feltétlenül unatkozó amerikai háziasszonyok ülnek, hanem más cápák, esetleg még nagyobbak, mint te - lásd 1. pont.
Hacsak nem vagy zseniális matematikus, javaslom, hogy a pókerre ne megélhetésre tekints, mert jó eséllyel nagyot fogsz csalódni. A szórakozásért, a kikapcsolódásért játssz, annyi pénzből, aminek az elveszítése nem jelent problémát. Minden nagy pókeresnek van egy sztorija egy-egy hatalmas nyereményről, de a nagy bukásokkal nem szoktak annyira dicsekedni. A gyors és könnyű meggazdagodás ígérete könnyen elcsábítja még a legóvatosabbakat is, csak utána jön a kijózanító pofon...
A póker a valószínűségek játéka, aki ezeket jól ki tudja számítani, az előnyhöz juthat - feltéve, ha az ellenfelei nem képesek ugyanerre, és megjósolható módon játszanak. Manapság már számos könyv jelent meg arról, hogyan, milyen taktikát követve kell az internetes, sok játékosok asztaloknál minimál téten játszva az unatkozó amerikaiakat megkopasztani. Az igazán rutinos egyszerre több asztalon játszik, és hiába csekély a nyereség egy asztalon, sok kicsi sokra megy.
A dolognak azért van pár buktatója.
- Ezeket a könyveket sok millióan olvassák és alkalmazzák a bennük leírtakat. Amint olyan asztalhoz ülsz, ahol rajtad kívül más cápák is vannak, máris drasztikusan lecsökken a nyeremény várható értéke. És egyre több a cápa, egyre kevesebb a kishal. Ha peched van, és sorozatosan veled azonos tudású játékosokkal akadsz össze, akkor mégiscsak szerencsejátékot játszol, ráadásul a ház jutaléka elviheti a kevés nyereséget is.
- Hamar rájössz, hogy ebből így elég nehéz meggazdagodni. Jön tehát a logikus lépés: játssz nagyobb tétben! Csakhogy a nagyobb tétű asztaloknál már nem feltétlenül unatkozó amerikai háziasszonyok ülnek, hanem más cápák, esetleg még nagyobbak, mint te - lásd 1. pont.
Hacsak nem vagy zseniális matematikus, javaslom, hogy a pókerre ne megélhetésre tekints, mert jó eséllyel nagyot fogsz csalódni. A szórakozásért, a kikapcsolódásért játssz, annyi pénzből, aminek az elveszítése nem jelent problémát. Minden nagy pókeresnek van egy sztorija egy-egy hatalmas nyereményről, de a nagy bukásokkal nem szoktak annyira dicsekedni. A gyors és könnyű meggazdagodás ígérete könnyen elcsábítja még a legóvatosabbakat is, csak utána jön a kijózanító pofon...
Dátum: 2009.06.03. 12:55:13
Néha nagyon rövid időkre előfordult az utóbbi hetekben "adatbázis kapcsolódási hiba". A hiba okát egyenlőre nem ismerjük, de a segítségeteket szeretnénk kérni. ha valaki ilyet tapasztal, legyen olyan kedves és írja le ide a dátumot és a pontos időt (óra, perc, esetleg másodperc) amikor ez előfordult, hogy meg tudjuk keresni az okát! Köszönjük!
Dátum: 2009.06.03. 12:52:34
Ahogy írtam, a kristályhorda nem fog háborúzni a top 5 alatti szövetséggel. Támadni lehet hogy fog lejjebb is - valahol meg kell húzni a határt. Kb. a top 50 karit támadják, ha ebben benne vagy, de nem vagy benne a top 5 szöviben, akkor fogsz támadást kapni.
Arra is odafigyelünk, hogy ne legyen lopás szakértelmük, és CSP vesztést okozó tárgyuk.
Kócos: arról, hogy ne lehessen egy játékban jelentősen gyengébbeket támadni. Ez a kijelentésed egy totális paradoxon. A játékban vagy nem lehet semmilyen módon fejlődni: pl. nincs szintlépés, nincs tulajdonságfejlődés, akkor a karakterek egyforma erősek, és így egyforma erősekkel harcolnak, kérdés, ez meddig érdekes. Vagy lehet fejlődni, de mindenki csak a vele egyforma erőset támadhatja (akár szintben, akár tulajdonságban). Ekkor függetlenül a játék rendszerétől, előbb utóbb széthúzódik a mezőny annyira, hogy egyre több játékos ne találjon ellenfelet. Mi egy harmadik utat járunk, egy halom védekezési lehetőséget adunk a gyengébb karik számára. a 15%+5%*szintkülönbség szabály, a védelem ital, a csökkenő LE zsákmány, a pihenés bónusz, a láthatatlanság a gyengébbeket védik. Lehet rá legyinteni, de én láttam jópár háborút, ahol ezek a védő előnyök olyan sokat számitottak, hogy nem volt értelme támadni az erősebb kariknak a gyengébbeket. A pók taktika sok szempontból kilóg a sorból, de tény, hogy ez egy metódus, amivel utol lehet érni, vagy legalábbis csökkenteni lehet az élmezőnyhöz képest a hátrányt.
Arról, hogy a kristály horda legyen egy globális esemény, és mindenki részt vehessen benne. Láthattátok, hogy mekkora sírás volt abból, hogy csak egy kicsivel több ember "belelógott" ebbe az eseménybe az eredetileg tervezettnél. Ha a kristály hordával több szintről lehet harcolni, egészen biztosan lesznek olyanok, akik hátrányban fogják érezni magukat, és panaszkodni fognak, hogy őket ez az egész szivatja (és valószinűleg igazuk lesz). Persze lesz majd kvadrillió ötlet hogy lehet ezt érdekesebbé, jobbá tenni, de valójában nem lesz olyan megoldás, ami mindenkinek tetszene. Ráadásul én nem érzem szükségét annak, hogy folyamatosan egyre több olyan globális esemény/fejlesztés legyen, amit már 1. vagy akár 10., 20. vagy 30. szinttől használni lehet. A játék ezeken a szinteken épp elég kihívást és célt ad. A kristályhordának nem az volt a célja, hogy az N cél/teendő mellé letegyünk egy N+1.-et, hanem az, hogy a magas szintű játékosoknak, akik nem találnak elég ellenfelet, kihívást és célt biztosítson. Emellett folyamatosan fejlesztünk más dolgokat, az új épületek szakértelmek természetesen mindenki számára elérhetőek lesznek, aki ezeket előfeltételét teljesíti. Elképzelhető olyan globális, adott ideig tartó esemény is, ami összefogást igényel, de mindenképpen olyan formában, hogy a játékosokat szembeállísa egymással, és versenyhelyzetet teremtsen.
Arra is odafigyelünk, hogy ne legyen lopás szakértelmük, és CSP vesztést okozó tárgyuk.
Kócos: arról, hogy ne lehessen egy játékban jelentősen gyengébbeket támadni. Ez a kijelentésed egy totális paradoxon. A játékban vagy nem lehet semmilyen módon fejlődni: pl. nincs szintlépés, nincs tulajdonságfejlődés, akkor a karakterek egyforma erősek, és így egyforma erősekkel harcolnak, kérdés, ez meddig érdekes. Vagy lehet fejlődni, de mindenki csak a vele egyforma erőset támadhatja (akár szintben, akár tulajdonságban). Ekkor függetlenül a játék rendszerétől, előbb utóbb széthúzódik a mezőny annyira, hogy egyre több játékos ne találjon ellenfelet. Mi egy harmadik utat járunk, egy halom védekezési lehetőséget adunk a gyengébb karik számára. a 15%+5%*szintkülönbség szabály, a védelem ital, a csökkenő LE zsákmány, a pihenés bónusz, a láthatatlanság a gyengébbeket védik. Lehet rá legyinteni, de én láttam jópár háborút, ahol ezek a védő előnyök olyan sokat számitottak, hogy nem volt értelme támadni az erősebb kariknak a gyengébbeket. A pók taktika sok szempontból kilóg a sorból, de tény, hogy ez egy metódus, amivel utol lehet érni, vagy legalábbis csökkenteni lehet az élmezőnyhöz képest a hátrányt.
Arról, hogy a kristály horda legyen egy globális esemény, és mindenki részt vehessen benne. Láthattátok, hogy mekkora sírás volt abból, hogy csak egy kicsivel több ember "belelógott" ebbe az eseménybe az eredetileg tervezettnél. Ha a kristály hordával több szintről lehet harcolni, egészen biztosan lesznek olyanok, akik hátrányban fogják érezni magukat, és panaszkodni fognak, hogy őket ez az egész szivatja (és valószinűleg igazuk lesz). Persze lesz majd kvadrillió ötlet hogy lehet ezt érdekesebbé, jobbá tenni, de valójában nem lesz olyan megoldás, ami mindenkinek tetszene. Ráadásul én nem érzem szükségét annak, hogy folyamatosan egyre több olyan globális esemény/fejlesztés legyen, amit már 1. vagy akár 10., 20. vagy 30. szinttől használni lehet. A játék ezeken a szinteken épp elég kihívást és célt ad. A kristályhordának nem az volt a célja, hogy az N cél/teendő mellé letegyünk egy N+1.-et, hanem az, hogy a magas szintű játékosoknak, akik nem találnak elég ellenfelet, kihívást és célt biztosítson. Emellett folyamatosan fejlesztünk más dolgokat, az új épületek szakértelmek természetesen mindenki számára elérhetőek lesznek, aki ezeket előfeltételét teljesíti. Elképzelhető olyan globális, adott ideig tartó esemény is, ami összefogást igényel, de mindenképpen olyan formában, hogy a játékosokat szembeállísa egymással, és versenyhelyzetet teremtsen.