Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés menete
kedvencBaratyFérfi
Adminisztrátor
1030 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
61. hozzászólás - 2009.07.15. 16:22:06 (Válasz Nari77 #60 hozzászólására.)
Még legalább 1-1,5 hét, amíg neki tudok kezdeni, onnantól néhány nap amíg játékba kerül.
Pontszám: 5
népszerűDanka33Férfi
Végzetúr mester
929 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
62. hozzászólás - 2009.07.15. 19:02:15 (Válasz S0laris #41 hozzászólására.)
Nem jó, tuti, hogy a winnie opció toronymagasan vezetne, akkor meg mit tegyen a beho?
V1:Danka33
V3:Ezüst Agyar
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3621 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
63. hozzászólás - 2009.07.16. 16:22:43
A "mindenkinek 1 szavazata van" dolog elsőre jól hangzana. Csakhogy! Egy szavazat nem jó semmire. Tegyük fel, hogy egyszerre több dolgot is támogatnál, az egyiket jobban, a másikat kevésbé. Hogy oldod meg ezt 1 szavazattal? Vagy tegyük fel, hogy elkezdődik az 1. fejlesztés, amit megszavaztál. Utána a szavazatodat azonnal átteheted a következő tételre, míg a másik ember szavazat ott csücsül a 10. tételen? Tehát te közben 10 különböző dologra szavazol, míg ő egyre? Ebből még az is kisülhet, hogy ugyanaz a "mag" döntene mindenről. A fizetésnél ne gondoljátok, hogy ez úgy megy, hogy egy ember 100 Ft-ot fizet, van aki meg százezreket havonta. A havi költség néhány ezer Forinton belül mozog, a fenti modellel lenne olyan, akinek 2-3x annyi szavazata lenne, mint egy másik játékosnak, de végeredményben ugyanúgy a többség döntene. Kicsit olyan lenne az egész, mint a részvénytársaság gyűlése
A másik kérdés, hogy az ingyenes játékosok miért nem szavazhatnak. Ezt nem is akarom túlzottan ragozni, a játékot a fizetősök játékosok tartják el, ha fejlesztésekről van szó, az ő véleményük a legfontosabb, hogy mi legyen a következő. Mellesleg, ez nem olyan, mint a gerinces vagy vagy puhatestű dolog, amin nem lehet változtatni. Bárki átvedelhet a fizetősök táborába, és akkor szavazhat is.
Birka felvetései: Természetesen a listán levő dolgok MELLETT is lennének egyéb fejlesztések, hotfixek, mindenképp megcsinálandó dolgok... a lista az opcionális fejlesztésekre vonatkozna.
A fejlesztések komplikáltságát ebbe nem akarom belevenni, olyan fejlesztést, ahol a játékosok számára hozzáadott érték osztva a fejlesztési idővel túlzottan kis szám, fel sem rakunk a listára. (Pl. nem töltünk 3 hét fejlesztési időt azzal, hogy a játékban legyen "időjárás", néha hó vagy eső szitáljon a képernyődön).
Pontszám: 9
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
64. hozzászólás - 2009.07.16. 20:55:46 (Válasz Miklós #63 hozzászólására.)
Feltételeztem egy olyan szavazási rendszert a nyitó hsz alapján, ami felajánl három fejlesztést, amiből eldönthetjük mi a sürgősebb. Erre mondjuk van X idő adva.
X idő letelte után a megszavazott természetesen kikerül a szavazásból, a szavazatát mindenki visszakapja, és ismét indul a három javaslattal a szavazás, akár az előző körben kimaradt kettő részvételével és egy újjal. Tehát nem ülne senki szavazata benn. Esetleg amelyik javaslatot nagyon nem preferálja senki, azt bizonyos idő után ki is lehetne venni a szavaztatásból.

10 tételről eddig annyira nem volt szó.
Avagy figyelmetlenül olvastam, ami előfordulhat.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
65. hozzászólás - 2009.07.16. 21:03:59
Ahelyett, hogy a tényleges fejlesztéseken agyalnánk, amiket már hónapok óta várunk, jön a szavazósdi, és most arról szavazunk, hogy kinek hány szavazata lesz.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.33
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
66. hozzászólás - 2009.07.17. 18:24:38 (Válasz Miklós #63 hozzászólására.)
Szerintem teljesen korrekt a befizetések utáni szavazás, ezt támogatom. Viszont jó lenne látni az egyes projektek mellett, hogy mennyi időbe telik az elkészítése (még ha durva becslés is): lehet, A projekt sokak számára lenne sokkal érdekesebb, de ha B projekt megvalósítása 1 óra, A pedig 3 hét, akkor talán mégis többen szavaznának B-re.
Pontszám: 9.29
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
67. hozzászólás - 2009.07.18. 08:16:49
Szervusztok!

Miklós: Az nem jött le a hozzászólásodból, hogy te ezt amolyan szavazati árfolyamként gondolnád kezelni, hogy az A tételre teszek 50 szavazatot, a b tételre 25-öt, és még marad 68 szavazatom. (Számértékek most lényegtelenek, az elv miatt használtam.)

Mi úgy gondoltuk, hogy a szavazás egésze egyszerre egy egység, és egy klikkentés ér majd annyit, ahány szavazatod van.

Ezesetben valamennyi alap szavazatot mindenképp adnék a játékosoknak, amit mindenki megkapna, az ingyenesek, és a fizetősök is. Ekkor a fizetősök szava lesz döntő, de az ingyen játszók véleménye is számítani fog, mert ugye az ingyen játszók is keresnek hibát a kvízben, vagy futnak rá olyan bugra, amit nem vettetek észre, és a jelentésével segítik a játék működését.
Mondjuk az alap szavazat lehetne havonta egy plusz szavazat. Ekkor egy teljesen ingyen játszó karakter, aki a legelejétől játszik az első szerveren, rendelkezne nagyjából 10 szavazattal, minden ötletemet beszámítva, míg egy 500 őskövet vett fizetős játékos eddigre ugyanolyan kondíciókkal 60 szavazatnál járna. Aki viszont őskövezik, ennél azért szerintem már jóval többet fizetett be. Szóval -joggal- a fizetősök lennének többségben, mégis lenne egy kis szava az ingyeneseknek is.

És igen: egy fejlesztési idő sem ártana a kiírt ötletekhez, lehet, hogy jó egy ötlet, de ha az két hónap munkát igényel, az nehézkesen megvalósítható, inkább legyen esetleg egy kevésbé brilliáns ötlet megvalósítva, ami két napi munkát jelent csupán.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 2.63
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
68. hozzászólás - 2009.07.18. 11:18:58
Azon gondolkodtam...(próbáltam)

Ha nem lennék prémes, csak úgy ímmel-ámmal, mikor eszembe jut, késztetne-e arra a minél több szavazat, hogy folyamatosan, akár az igényeimen túl is vegyek őskövet, hogy több szavazatom legyen.

Vagy az késztetne inkább folyamatos vásárlásra, ha nem túl kellene vásárolnom másokat, hanem stabilan hoznom kéne azt, hogy szavazókörben maradjak, tehát prémiumos legyek.

És amikor már meglesznek a szavazandó témák, és egy prémes szövitárs bemásol egy fejlesztésterv sort, amiben van egy nekem különlegesen tetsző, és neadjisten épp nem vagyok prémes, beáldoznék-e pár forintot arra, hogy az legyek és szavazhassak, tudván, hogy ez ugyan csak egy szavazat, de mindenkinek ennyi van, vagy "eh, úri huncutság, tuti, hogy mások hatszázat tesznek ellene" legyintéssel hagynám az egészet...

Hát nem tudom.
A hozzászólást Darah módosította 2009.07.18. 12:59:44-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
irritálóLui1965Férfi
Végzetúr
79 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
69. hozzászólás - 2009.07.25. 12:17:03 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Mekkora fan lenne olvasgatni, hogy pl:

"Vadászatod során az először észrevett apró zsákmány helyett az irányított vadászatodnak hála egy nagyobb méretűt ejtettél el." Na meg: "A szerzett lélekenergiádból ... a spektrális manipulációból kapott lélekenergia."
ha nics gondom csinálok.

Pontszám: 4.67
kedvencboncaFérfi
Végzetúr tehetség
191 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
70. hozzászólás - 2009.07.25. 12:51:33 (Válasz Lui1965 #69 hozzászólására.)
Az irányított vadászat miatt nem fogsz apró helyett nagyot elejteni.
A spektrális miatt kapott LE pedig visszaszámolható minden vadászatnál.

Úgyhogy ennél nagyobb fan, már nem lesz.
Dark Mongoose - Azúr Légió
Pontszám: 5
népszerűZotmundFérfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
71. hozzászólás - 2009.07.25. 18:37:48 (Válasz Miklós #63 hozzászólására.)
Az időjárás nem is olyan rossz ötlet, persze nem grafikai vagy hang effektusra gondoltam.
De lehetne egyfajta mágikus (vortex?) időjárás, ami naponta változna, véletlen szerűen (egy napra lehetne előre tudni) és százalékos bónuszt adna valamelyik hordának az adott napon. (a következő nap egy másik horda kapná a bónuszt stb. , érdekes lenne a háború )
Pontszám: 5
népszerűZotmundFérfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
72. hozzászólás - 2009.07.25. 18:59:25
Ja igen ami a topikhoz is kapcsolódik , szerintem az ősköves szavazat elosztás nem rossz. Valószínűleg a prémiumosok töltenek a legtöbb időt a játékkal és ők ismerik a legjobban. A szavazat átpakolgatásból adódó egyenlőtlenséget -amit Miklós ír- viszont nem oldja meg. De ha a szavazatok csak időnként frissülnek az javíthat. pl. Van ötven szavazatod elosztód őket fontossági sorrendben, de csak akkor költheted őket újra el ha megvalósult öt fejlesztés. Vagy minden hónapban megkapod az őskő/10 szavazatot. stb.

Nyilván nem lesz mindenkinek tetsző megoldás, de ez nem új kelettű probléma.

"A demokrácia a kormányzás legrosszabb formája, leszámítva azokat, amiket már próbáltunk."
Winston Churchill
Pontszám: 6.50
kedvelt tagDraglovFérfi
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
73. hozzászólás - 2009.07.25. 23:55:57
A vortexrol nekem is eszembe jutott valami, hogy az epitkezesre valo oszontzes megmaradjon. Egy epulet aminek segitsegevel 1-1 vortexet lehetne "befogni", es valamifele villamharitoval lecsapolni a vortexbol az LE-t. Az epulet elhasznalodna nehany hasznalat utan, ezert ujra kellene epiteni. Esetenkent 3-4 fajta/meretu vortex kozul valaszthat a szovetseg, amit elfog. A jutalom mindenkepp LE lenne, de egy kis random lenne a mennyisegben.
Sot olyat is lehetne, hogy kulon epulettel a vortexet nem csupan kiszipolyozni lehetne, hanem idomitani. Vedekezo/ haburuzni nem akaro szovetsegek szamara valamifele vedekezo mechanizmuskent is mukodhetne. A tamado szellemu szovetsegeknek pedig a tamadasban segitene. Egy harmadik epulet pedig szimplan a katalizator hatasat erositene. A vortexek pedig egy ido utan kiurulnenek es ujat kellene befogni beloluk.
A hozzászólást Draglov módosította 2009.07.25. 23:59:24-kor
Pontszám: 7.50
irritálóLui1965Férfi
Végzetúr
79 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
74. hozzászólás - 2009.07.30. 08:08:02
Nemtudom felmerült-e már , lehetne-e mondjuk olyan gyógy-varázsital,ami egyszerre növelné az ÉP-t és a VP-t is ?
A diablóban jól működött,itt is működhetne,arányos-reális áron,persze ez csak kényelmi szempont,de hátha.
ha nics gondom csinálok.

Pontszám: 5
fórumozóIhateangelFérfi
Végzetúr
54 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
75. hozzászólás - 2009.07.31. 12:43:25
Mi történt ma reggel és délelőtt??

A tervezett leállás nem 28-án volt???

A 3-as szerón meg adatbázis hiba
Pontszám: 5
kedvelt tagSzuriloFérfi
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
76. hozzászólás - 2009.07.31. 13:03:14 (Válasz Ihateangel #75 hozzászólására.)
Hajnali kb. fél 4-től folyamat döglött volt a szerver egészen idáig. Nincs ügyelet a Behodlernél? Elég alap dolog minden webszolgáltatásnál.
Egyébként bizonyára van, csak tönkrement vmi hardver amit csak reggel tudtak kicserélni. Mondjuk ilyenkor meg tartalékról kéne mennie a rendszernek. Bár a tükrözés már nem olcsó mulatság.
Világ2: Szurilo

"May your blades never dull"

Say you don't need no soul energie and I'll be satisfied....
Pontszám: 5
fórumozóConcolorNő
Végzetúr
64 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
77. hozzászólás - 2009.08.09. 12:31:40
"A Végzetúr egy ingyenes játék."
Én úgy gondolom, hogy ez már régen nincs így, ha az ember nem akar nagyon lemaradni... mindazonáltal szerintem mégis jólenne egy ilyesfajta ötletbörze és szavazás. Az egyetlen problémám, hogy szerintem le kellene korlátozni, hogy egy kari, egy témában hányszor szavazhat, mert ha nem akkor ott vagyunk ahol az Állatfarm: "Minden állat egyenlő, de vannak akik még egyenlőbbek." (Nem biztos, hogy szószerint idéztem)
Pontszám: 5
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
78. hozzászólás - 2009.08.11. 07:58:38 (Válasz Miklós #63 hozzászólására.)
Miklós lesz is valami ebből a tervből?
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 7.50
népszerűHomeropataFérfi
Végzetúr tehetség
150 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
79. hozzászólás - 2009.08.11. 13:57:39 (Válasz Concolor #77 hozzászólására.)
Szerintem nem pénz kérdése, hogy valaki jó, vagy nem, lemarad, vagy nem. V1-en Bajnoki viadalt nyertem úgy, hogy mindössze fókuszkristály volt rajtam, ami valós pénzbe került. És erre a szintre sem úgy jutottam el, hogy egy csomó pénzt öltem a játékba.
Eddig egyszer vettem 20 őskövet, és azt se azért, hogy tápos legyek, hanem a fejlesztőket akartam ezzel megtisztelni.

Hogy a témához hozzászóljak, nekem nagyon tetszik az ötlet, és bármilyen formában is alakul ki, én támogatom.
Nekem is van egy kisebb csokor fejlesztési ötletem (főleg kényelmi funkciók), ha ez kész majd elküldöm.
V1: Almor Giontai (Portyakarakter)
V2: Shadowman (Vadászkarakter)
Pontszám: 7.50
utáltDiabolikFérfi
Végzetúr tanonc
33 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
80. hozzászólás - 2009.10.04. 18:43:41
Egyik-másik szörny neve borzalom!Mivel játszottam HKK-t rengeteg szörnynek más volt a neve.
Pl: borzalombogár =mősze uralkodó, szánalmas fatty = Charadin fattya.
A hozzászólást Diabolik módosította 2009.10.04. 18:44:49-kor
No Pain!No Game!
Pontszám: 2.25
Oldal: 12345
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője