Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés menete
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
21. hozzászólás - 2009.07.13. 18:58:46 (Válasz Craslorg #19 hozzászólására.)
Csatlakozom a hülye kérdések sorához.
Ezeket a számokat honnan tetszett venni?
A szavazatok egyötöde 300 ember kezében van a 10000-ből, még ezen számítás szerint is.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
22. hozzászólás - 2009.07.13. 19:13:46 (Válasz winnie #6 hozzászólására.)
Nem mindenki noob-.-
V1:Eliteninja
Pontszám: 5
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
23. hozzászólás - 2009.07.13. 19:51:07 (Válasz Darah #21 hozzászólására.)
Saccperkb számvétel, ami azt hiszem nem áll olyan távol a valóságtól.
A szavazatok 4/5-e pedig a többiek kezében Namost Miklós is azt írta, hogy nyilvánvalóan elsősorban a fizetővendégek véleménye fog számítani, azt hiszem ez elég korrekt arány.
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
24. hozzászólás - 2009.07.13. 20:00:03 (Válasz Craslorg #23 hozzászólására.)
Szerintem ez minden, csak nem korrekt.
Mindenki egy játékosnak számít, és nem 210-nek.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 6.17
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
25. hozzászólás - 2009.07.13. 20:17:35 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Nekem ezzel van egy alapveto gondom. Azok a fejlesztesek, amik _jelenleg_ csak a top jatekosokat erintik el fognak maradni. Itt a jelenleg szot alahuznam,, mert pl. a KH nem ilyen, de ugye a fertozes ilyen. Sztem igen fontos fejlesztes lenne, hogy a fertozes a maximumot tolja ki, korabban mer tobbek altal ismertetett okok miatt, de amig nincs 10 fertozesmentes jatekos sem, addig ennek nem lesz eleg szavazata. Pedig egyszer mindenki oda fog erni, es a legtobb embernek (aki akar sajtolast, akar transzplantot, akar ultraspecet, akar spektralist maxolt) fajni fog a mostani megvalositas. Ugyanakkor azt nem tartanam igazsagos rendszernek, amiben a kizarolag a feso reteget erinto problemakkal nem foglalkozunk.
Ezt kerlek gondoljatok at.
Pontszám: 5.80
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
26. hozzászólás - 2009.07.13. 20:25:26 (Válasz Darah #24 hozzászólására.)
Bocsánat, én csak visszautaltam arra, hogy Miklós elsősorban a fizetés alapján szeretné súlyozni a szavazatokat. Emellett természetesen minden játékos egyenlő, de a játékvezetés nem így akar számolni. ezért számoltam az elgondolásuk alapján, amelyen azért látszik, hogy nem csak a top fizető réteg döntene minden kérdésben, de valóban hangsúlyosabb lenne a Miklós féle alapokkal a szavuk.

Hozzáteszem azt is önző módon, hogy ha én fizetek valamiért és valaki meg nem, akkor valóban van annyi hiúság az emberben, hogy inkább az ő szája íze szerint legyenek változások. Ez a gondolkodás persze nem feltétlen egészséges, de valljuk be, jelen van.
Pontszám: 9
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
27. hozzászólás - 2009.07.13. 20:34:44 (Válasz Kocos #25 hozzászólására.)
Szerintem ez olyan dolog, amibe bele kell törődni. Tudom, ha előre tudjuk, máshogy cselekszünk. Ez az átka az előresietésnek... pl. ha előre tudom, hogy a felejtés majd fog visszaadni LE-t, akkor halogattam volna a küldetést, vagy ha előre tudom, hogy 100. küldetés után ismételhetők jönnek az elején még 3 dukátért, akkor jobban próbálok sietni a küldetésekkel, és még lenne mit megemlíteni. Ha előre tudtuk volna mit ad a fertőzés leküzdése, valszeg többen küzdöttek volna ellene, mint ahogy azt ki is fejtették anno. Szóval szerintem ez van, ezt kell szeretni, vagy ha nem is szeretni, megszokni...
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
28. hozzászólás - 2009.07.13. 20:34:53 (Válasz Craslorg #26 hozzászólására.)
Én is fizetek azért, hogy játszhassak, és megveszek minden normális prémiumos tárgyat, sőt, fókuszokat is. Mégis megelégednék egy szavazattal, mert az lenne a fair.

Azt is figyelembe kellene venni, ha ez megint szint, és a durván beérhetetlenek mókája lesz, akiknek a szája ízét már tapasztaltuk egyszer-kétszer, az mennyiben fogja ösztökélni a sehogy, illetve itt-ott prémezgető tagokat arra, hogy folyamatosan prémesek legyenek, és több követ vegyenek.
Mert a legnagyobbak nem fognak ennél többet venni, mint most.
Lehet tévedek ám.

Kocos, olyat lehetne, ahogy feljebb írom, hogy összegyűjteni három továbbfejlesztési javaslatot, és azt csak szintben érintettek kapnák meg szavazásra.
Vagy ez nem jó?
A hozzászólást Darah módosította 2009.07.13. 20:44:33-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 6
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
29. hozzászólás - 2009.07.13. 20:58:31
Szerintem itt most kicsit el vannak tévedve az emberek. Nem azt szavazzuk meg, hogy A vagy B variáció legyen, hanem, hogy melyik fontosabb. Nagy különbség.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 8.75
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
30. hozzászólás - 2009.07.13. 21:14:42
Nekem tetszik az egész, az ősköves része is, csak most várnom kell a befizetéssel, hogy legyen szavazatom
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
31. hozzászólás - 2009.07.13. 21:17:38 (Válasz pityu #27 hozzászólására.)
Semmilyen szinten sem elfogadni, sem toleralni nem tudom, az optimalis jatek bunteteset. Ez egy erosen optimalizalos jatek, van aki igy van aki ugy optimalizal, de a cel mindenkinek az, hogy az altala kitalalt kriteriumok mentem minel erosebb legyen. Ezek utan nem mondhatjuk azt, hogy jaj kerem minek tetszettek szintet lepni, mikor ez a jatek egyik celja.
Azt elfogadom, hogy nem lehet csak a topra fejleszteni, de azok a fejlesztesek, amikhez egyes jatekosok elobb ernek oda, masok kesobb, de elobb utobb mindenki kikerulhetetlenul odaer, azok egyenrangusagot kell hogy elvezzenek az olyan fejlesztesekkel, amik aktualisan hatnak nagyobb tomegekre (mint mondjuk a vedekezo allat fejlodese).

Vagy hogy maskepp fogalmazzak: a jatekosok jo reszet nem erzem megfeleloen kompetensnek egy ilyen dontes felelos meghozatalahoz, a jatekvezetesnek ezt a felelosseget nem szabadna elharitania magatol, ha van is ilyen jellegu szavazas, azt inkabb mankokent, informaciokent kene kezelni, semmint kotelezo utvonalkent.
Pontszám: 7.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
32. hozzászólás - 2009.07.13. 21:22:00 (Válasz Darah #24 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2009.07.13. 20:00:03
Szerintem ez minden, csak nem korrekt.
Mindenki egy játékosnak számít, és nem 210-nek.


Egyet viszont itt ne feledjunk el. Ez nem nepjoleti intezmeny. Ez egy uzleti vallalkozas, es mint ilyen termeszetes, hogy a fizetovendegek igenyeit akarjak eloszor kielegiteni. Kepzelj el egy vendeglot, ahol be lehet ulni es adnak ingyen szodat, vagy penzert ihatsz froccsot. Ha te vagy a pincer kihez mesz eloszor? Sztem ahhoz aki borravalot fog adni.
A fizeto vendegeket fontosabb megtartani. Ez meg a nem fizeto vendegeknek is erdeke, mert ha csodbe megy a bolt, akkor nem lesz keret az ingyen szodara sem!

Ugyanakkor egy jelkepes szavazatot mindenkinek adnek alanyi jogon, hogy azert aki nem fizet semmit az is erezhesse ugy, hogy bele tud szolni a dolgokba. Mondjuk havi 1 szavazatot. Azt gondolom ez tenyleg jelkepes mennyiseg csupan.
Pontszám: 7.13
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
33. hozzászólás - 2009.07.13. 21:37:20 (Válasz Kocos #32 hozzászólására.)
Talán ha végigolvastál volna, mielőtt válaszolsz, még értelme is lenne.
A prémiumos játékosoknak gondoltam egy-egy szavazatot.
De persze a mindenkinek méltányosságból egyet, annak lenne igazán sok értelme, legalább amikor Drakint keresik, egyúttal szavaznak a Kristályról.

Nem népjóléti intézmény, viszont nem is 300 ember játéka.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
34. hozzászólás - 2009.07.13. 21:47:35 (Válasz Darah #28 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2009.07.13. 20:34:53
Kocos, olyat lehetne, ahogy feljebb írom, hogy összegyűjteni három továbbfejlesztési javaslatot, és azt csak szintben érintettek kapnák meg szavazásra.Vagy ez nem jó?


Hat ha jol ertem mire akarsz kilyukadni, akkor nem feltetlen rossz. Nem olvastam el minden elozmenyt.
Ugy lenne, hogy ezeket csak egymassal hasonlitanak a tobbi fejlesztesi cuccal nem?
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
35. hozzászólás - 2009.07.13. 21:49:07 (Válasz Darah #33 hozzászólására.)
Pardon, felreertettelek, igy elfogadhato, sot kb. ugyanannyira alatamaszthato is, mint a masik modszer. A ketto kozott csak a nezopont dont.
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
36. hozzászólás - 2009.07.13. 21:52:01 (Válasz Kocos #34 hozzászólására.)
Igen, a játék továbbhaladásának dolgaiban szerintem fölösleges megkérdezni engem, a 46-os szintűt, mert körülbelül halványlila fogalmam nincs mi lesz jó, ha odaérek.

Ha összejön három továbbhaladási ötlet, azt mondjuk TOPszint -20 (ez exhas szám) szinten lehetne szavaztatni.

A mindenkit érintő kérdéseket pedig globálisan.

De ez az elképzelésem csak egy szavazás, egy voks egy ember formátumra lenne értelmes.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
37. hozzászólás - 2009.07.13. 22:51:17
Nem értem miért hiszi bárki is azt, hogy a prémiumosok és a nem prémiumosok érdekei ellentétesek lennének. Nyilván olyan fejlesztési javaslat nem lesz, hogy "minden fizetős játékos +1 támadást kapjon a nem fizetőkre".

A prémium az én szemben csupán annyit jelent, hogy fontos a karakternek a játék, odafigyel rá, ha már fizet érte, követi a változásokat, "képben van". És ebből a szempontból mindegy, hogy az a karakter első, vagy 60. szintű.

Miklós, csináld csak amit kitaláltál, nem kell mindent bedobni rágcsálásra, lényeg, hogy legyen valahogy. Próbálok toborozni, és egyre több helyről, egyre több karaktertől kapok vissza olyat, hogy "bocs nem, mert törölni készülök". A hatodik ilyen után nagyon el tud menni a kedve az embernek az egésztől. Szóval dolgozzatok, vagy lavinaszerű lesz a kilépés
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
38. hozzászólás - 2009.07.14. 02:23:03
Egyébként tetszik az alapötlet, csak szerepeljen a fejlesztések listájában a portyaablak rendbetétele, tovább fejlesztése is, az lenne az első amire szavaznék.
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 5
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
39. hozzászólás - 2009.07.14. 06:35:37
Szervusztok!

Miklós: Az elképzelésed üzleti szempontból megvalósítható, és jogos. Annyi módosítás kellene csupán, hogy egy szavazat járjon mindenkinek alanyi jogon, és a terveidben szereplő értékek ehhez adódjanak hozzá. Ekkor az ingyenes játékosok is szavazhatnak, de a hangjuk halkabb lesz, mint a fizetősöké, és a fizetősök megosztottsága esetén lehetnek a mérleg nyelve.
Emellett esetleg lehet az összes birtokolt őskőtől is függővé tenni a szavazatszámot, nem csak a vásárolt őskövekétől, így a régi nem prémiumosok egy hajszálnyival több szavazattal fognak rendelkezni, fontosabb lesz a véleményük, de a pénzért vásárolók esetleg többszáz szavazatához képest továbbra sem lesznek számottevők.

Most már sokan akadnak újrakezdők, akik miatt komoly szintkorlátot nem érdemes bevezetni, de egy ötödik szintet jogosnak éreznék határnak, addigra már legalább annyit tudni fog a játékos, hogy léteznek szakértelmek.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 2.63
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
40. hozzászólás - 2009.07.14. 08:40:04
Megint a túlzott demokrácia...

Tények:
-Az élmezőnynek szánt fejlesztések a szavazásokkal sajnos kiesnek a pixisből a tömeghatás miatt.
-Az eddig befizetett őskövekkel mi lesz?
-Senkinek nem esik jól, ha nem veszik figyelembe a véleményét!
-Akit nem érint egy szavazás, vagy nem ért hozzá, az mért torzíthatja az eredményt?
-Csak üzletpolitikai megközelítés morálisan játékosvesztést okozhat.
-Az ötlet fergeteges, de még erősen csiszolandó!

Javaslat:
-Időszakosan kapjanak a játékosok szintfüggő "bónusz" szavazatokat. Mondjuk minden kitöltött kvíz olimpia alkalmával 20 szintenként 1-et.
-A felkínált lehetőségek legyenek súlyozva mondjuk egy 10-es skálán., és ennyit érjen egy leadott szavazat a témára. Gondolok itt ilyenre: Könnyen leprogramozgató, sok embert érintő, a játék jelenlegi végét kitoló dolgok 10-es occ. Bitang sok programozási idő, nem igazán érint sok embert, de mégis csak értelmes ötlet, ezért bekerült a listába 1-es szorzó...
-Legyen "induló" licit azon tételeknél, melyek a játék hosszútávú érdekeit támogatják. Olyan impek, melyek kellenek az élmezőny megtartásához legyenek megtámogatva Beho oldalról is!
-A dolog indulásakor legyen egy induló licitpont mennyiség, ami a karakternél lévő őskövek/10 logikusan

Valamint nem szeretném, ha a ló túloldalára esne a dolog, ha olyan Fastfix-ek, major impek kerülnének fel a listára, melyeket megkérdezés nélkül meg kellene csinálni. A szavazás célja szerintem az ötletek megvalósításának sorrendje legyen, ne mondvacsinált indok gyártás arra, hogy mért nem történik semmi esetlegesen mondván, kevés szavazat esett be összesen...
Pontszám: 5.43
Oldal: 12345
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!