Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés menete
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
41. hozzászólás - 2009.07.14. 09:14:24
mindjárt van is egy ötletem egy átfogó reformra ami jó alacsony és magas szintűnek egyaránt:

"Megduplázza-e a Beholder kft. a fejlesztési kapacitását?

-Igen
-Nem
-winnie vagyok"
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.77
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
42. hozzászólás - 2009.07.14. 09:23:21 (Válasz pityu #38 hozzászólására.)
Neked mondjuk 67-es(?) szintukent nem tudom mi bajod a portyaablakkal. Belefer az osszes ellenfel, akarmit csinalsz.
Pontszám: 5
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
43. hozzászólás - 2009.07.14. 09:32:00 (Válasz Kocos #42 hozzászólására.)
Ez igaz, de sokszor olyanokat is belerak, akiket nem tudok támadni, nekem meg már örül a búrám, hogy van célpont, aztán kiderül, hogy ilyen-olyan okok miatt, mégsem tudom támadni...
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 5
kedvencBaratyFérfi
Adminisztrátor
1030 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
44. hozzászólás - 2009.07.14. 09:37:00
Elmondom, maga az ötlet hogyan alakult ki: naponta már olyan mennyiségű apró javaslatot kapok, hogy legtöbbször már csak annyi tudok válaszolni rájuk, hogy "felírtam a listára, valamikor majd meglesz". Úgy gondoltam, növelhetné a játékosmorált, ha ezek közül ők választhatnák ki, mi a fontosabb, talán jobban éreznék, hogy "törődünk" velük. Első körben erre a listára semmi egetrengető újdonság nem kerülne fel, csak olyan dolgok, amik előbb-utóbb amúgyis megvalósulnának, kényelmi funkciók, olyan apróságok, amik általában max 1 óra alatt leprogramozhatók, csak sok van belőlük.

Néhány ilyen javaslat csak azok közül, ami az utóbbi napokban jött felém:
- a szövetségi fórumon látszódjon, ki az aki nem szavazott
- lehessen a szövetségből valakit szavazással katakombába küldeni
- füles megoldás a világ-eseményekbe (hatalom tornya, aukció, viadal, stb)
- ha egy állat kijön a kennelből, sárguljon be az állatok gomb

Ilyesmikből lehetne választani első körben, és a játékosok az alapján választanának, hogy nekik mi a fontosabb. De a többi is elkészülne valamikor. Javaslatot bárki küldhet majd, de csak előzetes vizsgálat után kerülnének fel, hogy nagyon elborult dolgok ne kerüljenek fel.
Ha pedig a renszer működik, akkor később felkerülhetnek nagyobb volumenű dolgok is, KH-hoz hasonló történelmi események, stb.
Pontszám: 9.64
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
45. hozzászólás - 2009.07.14. 09:51:16
Egyébként egy ötlet a fejlesztések közé. Nem az én alapötletem, már felvetették mások is, csak kicsit továbbfejlesztettem. Ez az epikusok újboli megölése lenne, de egyénileg.

Az epikus emlékműnél lehetne egy plusz gomb, amivel meg lehet idézni az epikusokat előről. Az idézésnek legyen költsége, ez a költség generációnként (10-esével) picit mindig többe kerülne. Lehetne mondjuk térkapupont (TP), végülis egy kaput nyitunk meg, amin keresztül álthívjuk az epikusokat, plusz lehetne mellé kristálypont (KP). pl. első generáció 2 TP és 5 KP, aztén a 2. generációsok mér 3 TP és 8-10 KP. Mondjuk én nem vagyok jó az optimális idézési költség kiszámításában, ezt inkább másra hagynám...

Alapvetően hetente egyszer, azaz 168 óránként lehetne új epikust idézni, de az epikus specializáció hathatna ennek csökkentésére, szintenként 2 órával. Így aki nagyon rá akar feküdni, annak 68 óránként, azaz kicsit kevesebb, mint 3 naponta lenne új epikusa. Ha így nézzük, akkor egy generációt 1 hónap alatt lehetne leölni kb. Így túl nagy táp se lenne, és nem futna ki alólunk túl gyorsan ez a lehetőség.

Leölésének menete mehetne ugyanúgy, mint a közös epikusé, de nem adna minden egyes epikus tárgyat. Ami fix lenne, az minden epikus leölése után némi LE és TP. Tárgyat viszont kétféle opcióval lehetne szerezni tőle.
a; összen 4 tárgy generációnként random módon. Miden generáció 2., 5., 8., és utolsó dögje dobna vmit random, mint a közös epikus
b; két tárgy fixen, azaz az 5. és az utolsó leölése után az adott generáció tárgyai közül választhat egyet a delikvens

Hogy melyik verzót akarjuk választani, azt minden egyes generáció 1. megidézett epikusa előtt lehet eldönteni, esetleg a váltás kerülhet vmibe, de lehet ingyenes is. Ezen kívül talán a gyógyulásukat kéne kicsit visszavenni, hiszen mégiscsak egyedül kell őket legyürni, ha nem is elejétől, de amikor már 100K ép-t kell leverni.

Felkerülhetne a karakterlapra egy plusz infó, hogy ki hány epikust ölt le egymaga.

Aszem nem hagytam ki semmit, amit meg akartam osztani.
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 9.44
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
46. hozzászólás - 2009.07.14. 09:56:07 (Válasz pityu #45 hozzászólására.)
Mindenképpen veszélyes, a tárgyak 10 dukátért eladása miatt. Ha nincs KH, a toplista tetejének nincs más dolga, mint epikust verni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
47. hozzászólás - 2009.07.14. 10:14:16 (Válasz Mortimer #46 hozzászólására.)
Akkor legyenek olyan verzók, hogy két véletlen tárgy az 5. és a 10. után.
Vagy egy fix a 10. után.
A hozzászólást pityu módosította 2009.07.14. 10:14:34-kor
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
48. hozzászólás - 2009.07.14. 10:46:25 (Válasz Mortimer #46 hozzászólására.)
A dukátszerzás valóban borulna, de a szaki és tul.fejlesztést segítő gyűrűk miatt jó lenne valamilyen megoldást találni, hogy több karakterhez kerülhessenek ilyen tárgyak. Hosszútávon nagyon nagy előnyt jelentenek ezek a gyűrűk, jó lenne ha kicsit könnyebben hozzájuthatna mindenki.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
49. hozzászólás - 2009.07.14. 10:51:22 (Válasz Mortimer #46 hozzászólására.)
Ha jol szamolom, akkor ez optimalis esetben (es azert egyenileg eleg hamar beleszaladunk am majd a kepessegeink korlataiba) azt jelentene, hogy 680 ora + leveresi ido alatt 30 dukat jon ossze, azaz kb. napi 1. Es akkor el is adtal mindent amit talaltal.
Es ezt sztem lehet jatszani ugy a 30-40. epikusig (tehat osszesen mondjuk 120 dukat), mert ott belassul majd az epikus leverese.

Az, hogy ebbe kritalypontot kell olni jo otlet.
Beleraknam tovabba, hogy annyiadik sintu llegyen az epikus emlekmu, ahanyadik sorozatot akarod epp tolni.
A terkapu pontot viszont kihagynam a bulibol.

Pityu modositasaval pedig a dukat lemenne mege ennek is a ketharmadara.
Megjegyzem az egy valasztott az nagyon eros, en 3 random targyat is adnek ha valaki lemond a valasztas jogarol.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
50. hozzászólás - 2009.07.14. 10:52:04 (Válasz Timcsike #48 hozzászólására.)
Kivalo meglatas, igy idovel mindenkinek lenne ilyen targya.
Pontszám: 5
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
51. hozzászólás - 2009.07.14. 10:56:05 (Válasz Kocos #49 hozzászólására.)
3 random tárgy?-.-
V1:Eliteninja
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
52. hozzászólás - 2009.07.14. 11:30:40
A kristálypont költséget azért nem látom jó ötletnek, mert ezzel csak szűkülne az a réteg, akiknek elérhető lenne ez a fejlesztés. Pedig a cél az lenne, hogy minél többen használhassák. Ha a győztes csatákért is járna LE és TP, akkor akár térkapu pontba is kerülhetne a dolog. Igaz, hogy így kevesebb térkapus tárgy kerülne a karakterekhez, de az epikus cuccok ezt kompenzálnák dukát szempontjából. Ha pedig nem epikus tárgyat dobna az aktuálisan legyőzött lény, akkor végre potyoghatnának a régóta várt fókuszkristályok belőlük.
Pontszám: 7.50
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
53. hozzászólás - 2009.07.14. 11:31:43
Úgy elkanyarodott a téma, öröm nézni.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.67
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
54. hozzászólás - 2009.07.14. 11:42:03 (Válasz Darah #53 hozzászólására.)
Ez csak a nagy szabadságot tükrözi de így nyugodtan szétoffolhatjuk a topicokat. Mint ahogy én is teszem most.
Off vége

Nekem tetszik az ötlet Baraty mester, reméljük mielőbb a kezünkbe kapjuk a rendszert és vele a heti 1-2 apró javítást. Egyébként az embereknek (legalábbis nekem) már az is jól esik ha válaszolnak, nem kell rögtön megváltani a világot.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
55. hozzászólás - 2009.07.14. 11:50:34
igazából engem pont ezvolna ami érdkelne...az idő mint tényező...

mertugyebár...

most megszavazzuk hoyg ez nekünk kell és igen legyen így ám a ráészletekben már most sincs egyetértés...itt rágódunk a dolgokon mint holmi gumicsonton...és ha végül bevezetik ezt a rendszert mija garancia hogy ezzel gyorsulnak is a dolgok?

vannak most is olyan ötletek amiket már régóta kérünk követleünk kérvényezünk mégsincs sehol semmi...

tehát én attol félek attol mer lesz egy iylen és majd mindig jól megszavzgatjuk mikéne ha vóna attol az a dolog nem fog se naponta se hetente megvalósulgatni...

szal szerintem ez az egész amolyan időhuzás...bár a jobbik fajtából...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 8
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
56. hozzászólás - 2009.07.14. 11:52:28 (Válasz Dr_Faktor #55 hozzászólására.)
Igen, összehasonlíthatnánk, hogy mennyi időbe telik egy ilyen fejlesztési szavazgatós rendszert jól működően kitalálni, leprogramozni, és magát ezeket az aprócska, egy órás fejlesztési javaslatokat megcsinálni. Első blikkre nem biztos, hogy arányban áll a kettő.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvencStubbFérfi
Végzetúr mester
284 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
57. hozzászólás - 2009.07.14. 13:54:12
Na a szavazással katába küldeni valakit, az elmúlt 3-4 hónap legjobb 5lete amit hallottam! Már mehet is!
"Ha egy férfi és egy nő csókolóznak, az a romantika.
Ha ott van a nő férje is, akkor lesz a dráma.
És ha közben még énekelnek is, na az az opera..."
"A hős holtan esett össze. Ezt később nagyon sajnálta, de akkor már nem volt mit tenni."
Pontszám: 5
utáltKillmeusFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
58. hozzászólás - 2009.07.14. 14:56:21
én csak 1 -2 hozzászólást olvastam! nekem nagyon tetszik az ötlet csak ne mőskőben vizetni! szerintem is az lenne ésszerű hogy pl.: 30 szint felett de azonbelül is cak azoknak akik legalább vettek már 10 őskövet! (azért nem 9 mert igy 2X kell venni! én is csinálom itt a bizniszt )
és akk kiirni hetente pár 5letet és szavaznak akik tudnak! de nem igy hogy szavazok hogy hány szavazat van! lehssen szavazni hogy igen és nem. és ezen belül is ami ha átmegy a vizsgány( tüöbb igen mint nem) akkor asszerint rakjátok őket sorban hogy melyikre szavaztak a legtöbben igenre! és kész! azt fejlesztitek! ez igy egyszerű de nagyszerű.

Amugy hallottam olyat hogy leszeht hogy lehet kereskedni majd nyakláncokkal és gyűrűkkel, őskőért és kiégett őskőért! és ez egy szövetségi épület lesz. van ennek esélye vagy csak ismerős akart megszivatni?
Pontszám: 2.12
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
59. hozzászólás - 2009.07.14. 14:57:38 (Válasz Killmeus #58 hozzászólására.)
Szivattak. Soha nem lesz kereskedelem a játékban.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.33
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés menete
60. hozzászólás - 2009.07.14. 18:25:36 (Válasz Baraty #44 hozzászólására.)
Mikor lesz bevezetve??
Pontszám: 5
Oldal: 12345
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője