Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2009.05.08. 10:26:11
Jelenleg egy háború a vesztesnek komoly veszteség, de van, hogy a győztesnek is (lásd TGY - Azúr háború).
Lenne egy javaslatom:

A háborúban akár a vesztes is kaphasson LE-t!

A háború induljon úgy, hogy a támadó fél a kútjából berak egy közös "alap"-ba a kútméretének 20%-át (nagyobb rizikó), a védő pedig 10%-át (mindkét kút lemehet mínuszba). A háború tornyának az az effektje, amikor növeli a nyereséget, az ehhez az alaphoz adódna hozzá (ha mindkét félnek van háború tornya, akkor mindkét félé).
Amikor a háborúnak vége, az alapban levő LE elosztásra kerül, mégpedig a győzelmek arányában. Ha 150:67 lesz a háború eredménye, akkor 150 részt kap a győztes, 67 részt a vesztes. Illetve, ez a szám felszorzódik annyiszor 20%-al, ahányas háború tornya van a feleknek.
Például ha a győstesnek 5-ös, a vesztesnek 1-es, akkor 150*(100+20*5%) = 300 rész a győztesé, 67*(100+20*1%) = 80,4 rész a vesztesé.

Mindkét fél érdekelve lenne abban, hogy legyen minél hosszabb a háború, és a vesztes érdekelve lenne abban, hogy kitartson.

Így ugyan a háborúban LE is keletkezne, de szerintem annyira nem komoly mértékben.
Dátum: 2009.05.08. 09:32:20
Idézet: bonca - 2009.05.08. 08:24:52
Gyerekek, hagyjuk már ezt az egymás kamrázását dolgot.
Kiszámoltam lejjebb, hogy 140 LE plusz bevétel jelentkezik egyetlen toronybirtokló végzetúr elhurcolásakor. Horda-Légió oda-vissza hurcolás esetén sem beszélhetünk többről, mint kétnaponta 1-1,5 K LE-ről azok esetében, akik ezt csinálják a két szövetségben, mert 8-10 végzetúrnál többet nem hiszem, hogy el tud vinni bárki is.


Talán érdemes lenne átgondolni a számításaidat, mert nem nagyon van szinkronban a gyakorlattal.
2009.05.08. A kínzókamrából 21441 LE áramlott beléd.
2009.05.07. A kínzókamrából 16201 LE áramlott beléd.
2009.05.06. A kínzókamrából 19703 LE áramlott beléd.
2009.05.05. A kínzókamrából 23843 LE áramlott beléd.

Szerintem nem vetted figyelembe azt sem, hogy átlag végzetúr napi 50-et vadászik, de Elit és Azúr egyik nap nullát, másik nap viszont 100-at. Tehát eleve kétszer annyit, és erre még rájön a torony is.
Dátum: 2009.05.08. 07:11:07
Idézet: Ariel - 2009.05.07. 18:36:36
A torony aktuális birtokosát valóban megéri kínzókamrába cipelni.
Mivel egyik nap az EH-nál van, másnap az AL-nél, így kétnaponta vadászik mindenki. Aki ezt követi, és kamrázza a két szövit, az többet nyer rajta mint az AL vagy EH magán a tornyon.
50 vadászaton össze lehet szedni kb. 100.000 LE-t amihez a torony ad kb. 7.000-et. Kétnaponta ez +14.000 LE.
Aki kamrázza a tagokat, figyelve arra, hogy kinél van a torony, az 214.000 LE után kapja meg az 1%-át, nem pedig 107.000 után. Ez egy 10-es kínzókamra mellett napi +10.700 LE. Azaz 3000-el több mint amit a torony birtokosa bónuszként kapa torony birtoklásáért.

Aki le tud győzni naponta 6-7 légióst vagy hordást, az már legalább annyi bónuszt kap a kamrájáért mint amennyit a toronyért kapnak a birtokosai.



Azért ez a számolás komolyan sántít.
Pont tegnap csináltam statisztikát a vadászataimból, 1250 LE.re jött ki egy vadászat nyeresége (és másokkal összehasonlítva ez alacsonynak számít). 100 csp-ből átlag 8-szor elfogsz, ezt levonva kétnaponta 92*1250=115000 LE szerezhető. Ennek 10%-át adja a torony, ami 7000 helyett ugye 11500 (65%-al több).
Másrészt elsiklottál afelett is, hogy az Azúr és az Elit ugyanúgy kínzókamrázza egymást, tehát megkapják ezt a bónuszt is (igaz, csak háromnegyedét, hiszen saját magukat nem tudják kamrázni - egyik nap másik szövit tudják kamrázni, másik nap, mikor ők vadásznak, akkor meg pl. TGY-t, aki ugyan csak fele annyit ad, de ad).

Ezenkívül nincsenek sokan a játékban, akik 15-ös kínzókamrával rendelkeznek, azok még kevesebben, akik Elit vagy Azúr tagokkal tudják azt rendszeresen megtölteni.

Mondom ezt annak ellenére, hogy talán pont egyike vagyok azon 5-6 karakternek, akik többé-kevésbé meg tudják ezt tenni. A nagy többség viszont igen komolyan lemarad.
Dátum: 2009.05.07. 16:43:48
Hatalom tornya büntetése napi 5000-el nő (sőt, Elit-Azúrnak kétnaponta 5000-el, azaz napi 2500-al).

Ezt az 5000-et manakonstrukcióval beépíteni 5000/8,333 = 600 VP. Ennyivel többet kell építeni az előző napi adagnál. 30 tag esetén ez napi 20 VP. Azaz ha naponta 20-al tudom növelni a max. VP-met, tökéletesen semlegesítem a hatalom tornya büntetését.

Én jelenleg 6 naponta lépek szintet (vadászat és portya TP a szinlépéshez viszonyítva). Ha szintet lépek, a maximális varázspontom nő a mágia tulajdonságom 90%-ával, ami jelenleg (112+23)*0,9=121

SEMMIT nem kell ahhoz növeljek, hogy a napi 20 max.VP növekedésem meglegyen.


Arról az apróságról eddig nem beszélt senki, hogy akinél a torony van, potenciális célponttá válik, mindenki őt akarja majd kínzókamrázni. Ez azt jelenti, hogy amint a szövetség valamelyik tagja 15% fölé kerül, ütik. Van olyan szövetség a top3-on kívül, aki ezt felvállalja? Onnantól az epikus, a térkapu majdhogynem használhatatlan lesz neki. Többet veszít ezzel, mint amennyit nyer a tornyon.
Dátum: 2009.05.07. 11:27:36
Idézet: Mortimer - 2009.05.07. 10:21:56
Ismételt egy hónap birtoklás után azt hiszem megállapítható, hogy a hatalom tornya volt a játék eddigi legkárosabb, leginkább játékegyensúlyt romboló fejlesztése.

Úgy ahogy van el kellene törölni az egészet.


Ezen fórum 347. hozzászólása, februiár 25-én:
Mindemellett, ahogy sokan lerták, ez a változtatás sziklaszilárdan eléri azt, hogy kis szövetségeknek még csak eszébe se jusson, hogy építik a tornyot.

355. hozzászólásom:
Úgy érzem, teljesen új elgondolásokra van szükség a torony működését illetően, nem ad-hoc módosításokra.

356.
Ezt magyarázom már egy ideje. Nem jó a jelenlegi rendszer.

433. hozzászólásom, március 26:
Durván egy hónapja írtam, hogy a toronycsökkenés a felmerült ötletek közül csupán a legkevésbé rossz megoldás, alapjaiban kellene változtatni a torony működésén.
Jelen feltételek mellett úgy gondolom, hogy a top3 szövetségen kívül senki más nem fogja birtokolni a tornyot. A manakonstrukció megjelenése még jobban eltorzította az arányokat: egy 30 fős szövetségben hiába nő napi 5000 LE-vel a torony birtoklásáért kapott büntetés, ha ezt (maximális manakonstrukcióval számolva) fejenként napi plusz 20 (!) varázsponttal ellensúlyozni lehet.

Bár a mi szövetségünk birtokolja a tornyot, azt kell mondjam megérett a torony az újabb módosításra.


Jelenlegi helyzetben az a véleményem, a torony örökre az Elit- Azúr párosé marad. gyorsabban nő a mágiájuk, és az ebből származó manakonstrukciós kapacitás, mint a torony büntetése. Ezenkívül ha akarnának se tudnának mást építeni, mert röhejes, de nincs mit.
Másrészt melyik szövetség tagjai jelentkeznének azért, hogy náluk legyen a torony, és az összes többi szövetség (köztük Elit, Azúr, TGY) őket tekintse a legjobb portyacélpontnak, hogy megtöltsék a kínzókamrát?
Dátum: 2009.05.07. 10:56:40
Idézet: Ariel - 2009.05.07. 09:31:30
Ha valóban olyan szörnyű a gyémánt horda bónusza, akkor most, hogy a nyuszitappancsnak lett volna alkalma rá, miért nem váltott hordát ?


"A por por marad, ha eget ver is,
A gyémánt gyémánt marad, ha a porban hever is."
Dátum: 2009.05.06. 12:15:43
Idézet: Kocos - 2009.05.06. 10:47:44

Sztem van visszafogott fejlodes, meg van szingularis mentes normalis, meg van szingularissal gyorsitott. A Pokot meg max szingularis + 30 PP-vel definialnam. Ez rogton negy lehetoseg.


Ha belegondolsz, ezek az "utak" kb. 3%-ban különböznek egymástól, emellett ugyanoda vezetnek.
Dátum: 2009.05.06. 12:07:38
Idézet: Ricardo - 2009.05.06. 10:24:02
Az én szememben sokat nőttek a távozó tagok. Nem azért mert Tőletek elmentek, hanem mert mertek új célokat, új játékélményt kreálni maguknak, az optimalizáció kárára.


Nem volt más választás. Hogy egyiküket idézzem (belső fórum):

Köszönhetően ennek, és a játékmenet sivárságának, az Azúr háború után jutottunk el oda, hogy napi rendszerességgel nézzük a hipnotizáló "Karakter törlése" gombot.
Nem kérdéses, a játékvezetés kétségbeesett kapkodása az NPC hordával, az új épületekkel már elkésett. A jelenlegi játékmenet monoton, minden izgalmat nélkülöző egysíkú játékra kényszerít, amiből mi itt találtunk kitörési lehetőséget.
Kényes a szituáció: ha törlünk vagy csak szimplán kiszürkülünk, ugyanannyit ártunk, mintha lelépnénk. Talán többet is, hiszen így legalább aktívak maradunk és elérhetők (ha számít).

Úgy döntöttünk, megpróbáljuk felkutatni a játékélményt, ha már ennyi időt és energiát fordítottunk a játékba, de senkit sem akar(t)unk az anti-optimalizálás élménydús, de egyirányú ösvényére sarkalni.
Sokáig agyaltunk rajta mit tegyünk, mire végül arra jutottunk, hogy nekünk háború kell, méghozzá a saját szájízünk szerint. Folyamatosan az IMP-VM háború járt az eszünkbe - számukra ez volt a VU csúcspontja, még akkor is, ha rengeteget szívtunk miatta / alatta. A TGY sajnos nem alkalmas pálya erre, mivel hírnevünk hallatán mindenki rettegve kattint a kapitulációra.
Dátum: 2009.05.06. 11:52:20
Idézet: winnie - 2009.05.06. 11:06:09
úgy érted, SZÁMUKRA behalt a játék. (imádom az általánosító, "csak mi vagyunk, s senki más" csőfilozófián alapuló kijelentéseket.


Néha levonhatnál valami következtetést a hozzászólásaid pontozásából.
Dátum: 2009.05.06. 10:33:13
Idézet: Darkshade - 2009.05.05. 18:11:16
Ha a TP megszűnne még inkább le lehetne maradni, hiszen rengeteg LE-t el lehetne költeni amíg 100 "méltó" ellen-t be vállalna valaki, vagy amíg egyáltalán portyázna. Bár lehet, hogy félreértettem, de látom Darah is megkérdezte.


Konkrétan ez miért is lenne jó?
Akár magas a tulajdonságod, akár alacsony, pont 100 győztes csatád lesz a szinteden, se több, se kevesebb. Le tudnál maradni ha akarsz, de csak annyit érnél el vele, hogy alacsonyabb szinten kevesebb LE-t szereznél vadászattal és portyával is.

Idézet: Kocos - 2009.05.05. 17:58:00
Nekem kifejezetten tetszik a jatekban, hogy a TP es a LE szet van valasztva, es ezzel kulonfele taktikazasra nyilik lehetoseg.


Tudnál mondani legalább két taktikázási lehetőséget? Szerintem ha a top karaktereket megnézed, 97%-ban azonos a tulajdonságaik, szakértelmeik eloszlása. Egyedül a "pók" taktikát lehetne kiemelni, amit a több ezer játékosból kb. 20-an tudtak sikeresen alkalmazni, és egyébként csak problémákat és aránytalanságokat szült a játékban.

Elnézést, de szerintem nagyon nem gondoltátok át, amit írtam. Ha megnézitek, az összes létező sikeres fejlesztgetős játékban EGY erőforrás létezik (ha több van, akkor azok egy aránylag fix átváltási aránnyal egymásba konvertálhatók). Sőt, itt tulajdonképpen 3 erőforrás van, mert a harmadik az idő (ugye ezzel is sokan problémáztak már). Ott van pl. a WoW, ahol szintén egyetlen erőforrás létezik, ez pedig csak az idő. Ott senkinek nem jut eszébe amiatt reklamálni meg egyensúlytalanságot emlegetni, hogy aki később kezdte a játékot, ugyanakkor éjjel nappal azt nyomja, az erősebb lesz, mint az, aki naponta csak egy órát szán rá.

Ebben a játékban négy fő problémagóc létezik:
- Ráfordított időmennyiség (több erőforrásra épül a játék, amelyek egymásba nem számolhatók át)
- Egyensúlytalanság ("lefelé" ütni a legkifizetődőbb mind portyában, mind háborúban)
- Új fejlesztések hiánya

Nézzétek végig itt a fórumban a topicokat, mindegyik visszavezethető e három gócpont valamelyikére, folyamatos munkát adva a játékvezetésnek, és emiatt még kevesebb idejük marad az új fejlesztésekre.

Amit írtam, megoldja az első két problémát.
Dátum: 2009.05.06. 10:13:53
A TGY jelenlegi taglétszáma 27 fő.
Dátum: 2009.05.05. 17:49:10
Már régóta gopndolkodom azon, hogyan lehetne megoldást találni a portyákra, háborúra, LE szerzésre, rendszeres agyonverésre. Nagyon durva változások lennének, de azért leírom, hátha inspirál pár új ötletet:

- TP-t ahogy van megszüntetném. TP-re épülő szakértelmek helyett másikat vezetnék be. A szintlépés nem TP alapján történne, hanem győztes portyák alapján: legyőzöl 100, veled legalább azono szintű végzeturat, akkor szintet lépsz (buzogány és hasonlók kizárva, mindkét félnek legalább szint-1-es felszerelése kell legyen mindenből, csak akkor számolódik el a csata. Ezzel a módosítással pók-kérdés örökre megoldva, és a top sem tudna jelentősen elhúzni a többiektől.

- Portya: ha lefelé ütsz, nem szerzel semmi LE-t (TP-t sem, mert az nincs), és a másik ÉP-je a csata után visszagyógyul egy az egyben (a tied nem). Az állatok morálja nő, tapasztalata viszont nem. Ezzel máris megakadályoztuk, hogy az LE folyamatosan a magasabb szintű, erősebb végzeturak felé áramoljon.

- LE: A vadászat / térkapu / sajtolás során szerzett LE számolásra kerül. Aki ennek 10%-át elveszíti, attól többet LE-t rabolni nem lehet (portyalistában látszik). Győztes portya esetén (ha nem lefelé támadsz) akkor ellenfél szintje*20 LE-t szerzel az ellenféltől - ezt módosítja 0-2 közötti szorzó annak mértékében, hogy ellenfeled mennyi LE-t szerzett/veszett eddig pályafutása során (ha 10%-át veszítette, akkor a szorzó nulla, ha 10%-ot szerzett már az övéhez, akkor 2; ha nullán áll ezzel, akkor 1. A karaktereknél a LE mínuszba is mehet.
Ennek a módosításnak a következménye, hogy senkitől nem lehet többet elvinni a megszerzett LE-je tizedénél. Továbbá, akik rengeteget raboltak össze, azoktól lehetne a legtöbb LE-t elszedni, ők lennének a legjobb célpontok.

- Mivel így erősség szerint hamar eloszlanának a karakterek, nem lehetne kockázatmentesen fosztogatni. Így máris felesleges, hogy a vadászat X ideig tartson, akár azonnal megtörténhetne. Rengeteg időt lehetne vele spórolni.

- Állatok: állat szintje nem nőhetne a karakter szintjénél magasabbra. Erre azért van szükség, mert megszüntetném a portyapontot. Portyából nem lehetne végtelen mennyiségű erőforrást szerezni (TP, LE, állat fejlődése), így nyugodtan portyázzon ki mennyit akar, ha bírja ÉP-vel. Ugye eleve csak saját szintjén és attól fölfelé van értelme...

- Háború: A háború eredményébe csak azok a győzelmek számolódnak be, ahol saját szintedre, vagy annál magasabbra támadsz (Sharpa bizony így csak célpont lehetne, aktívan nem tudna részt venni a háborúkban, bár ebben a rendszerben nem is tudna elhúzni szintben a többiektől). Ha egy erős szövetség megtámad egy gyengét, eleve sokkal nehezebben szerezne pontot. Viszont taktikázni kellene, a legtöbb győzelmet úgy lehetne megszerezni, hogy ha többen támadnak ugyanarra a karakterre. A háború addig tart, amíg egyik fél nem szerez 100-al több győzelmet a másiknál (mindegy mennyi idő alatt).
Ha belegondolunk, ebben a rendszerben értelmetlenné válik a védelem itala, a láthatatlanság, a katakombát is kivenném.

- 20% alatt egy karaktert nem lehetne megtámadni, de csak azért, hogy ne arathassanak könnyű győzelmet felette azzal, hogy elfogy az ÉP-je. Mivel az elvitt LE nem attól függ, mennyi van valakinél, ilyen szempontból nincs hatása (mármint hogy % alatt vadásszál).

- Harcban támadó és védő taktikai elemeket vezetnék be (lerohanás, megtévesztés, ezer csapás - kifárasztás, hárítás, teljes védelem). Mindegyik támadó taktikát egyik védő taktika tökéletesen semlegesíti, másik ellen bónusza van, harmadik ellen mínusza (támadás esetleg IQ szakértelemre). Lehetne változtatni őket, de ha megváltoztattad, 24 órán belül nem változtathatod meg újból. Ezzel teret nyerne némi stratégia: feltérképezni, melyik ellenfél milyen taktikán van éppen, mivel lehetne őt könnyebben legyőzni. Ez folyamatos kommunikációt és összedolgozást igényelne szövetségen belül.

Egyelőre ennyi
Idézet: Almási Viktor - 2009.05.05. 16:39:31
Nem PR duma, valóban a legjobban tesztelt


A TF sokkal jobban tesztelt volt, mivel azt nem 30 ember tesztelte 2 hónapig, hanem 4000 tíz évig
Idézet: winnie - 2009.05.05. 10:11:33
azt írtam, hogy aki top fokon optimalizál, az ne sírjon, hogy kiszalad alóla a játék. ennyi. nem több. szó sincs arról, hogy rosszul teszi, aki szalad, szó sincs arról, hogy ne legyen maximalista az ember. csak aki ezt megteszi, az hallgatólagosan aláír egy szerződést, hogy benne van a játékában a "kiszaladás" esélye. ennyi.

aki feszegeti a játék határait, az idővel bele fog ütközni. a szélsőségeket ostromlóknak ez a szívása. aki ezzel nincs tisztában, az nem húzott le két évet sem a TF-OV-ben.


Winnie: áruld el már légyszíves, mi az, hogy "rohan előre", meg hogy "top fokon optimalizál"? Az, hogy rájövök, hogy a semmire sem használható kontinuumszűkítés helyett jobb a spektrális manipulációt fejleszteni? Vagy hogy nem hagyom hogy túlcsorduljon és elvesszen a csp-m? Vagy nem tartok magamnál több tízezer LE-t, mert hogy ha portyában legyőznek, akkor elvihetik? Vagy mi? SEMMIT nem tettem azért, hogy minél előbb szintet lépjek. Portyáztam sokat, vadásztam sokat - mert erről szól ez a játék. SOHA nem volt célom az, hogy eljussak a játék végére, ahogy szerintem sem Arielnek, sem Kocosnak sem. Nem a mi hibánk, hogy ide jutottunk.

Ha másik oldalról nézed: Miklós nem unalmában fejleszti/fejleszteti a Végezturat, számára ez ÜZLET, bevételi forrás. Bevétele pedig nem belőled lesz, aki hangoztatod, hogy már nem használsz őskövet, hanem azokból, akik őskövet vásárolnak. Akik nem vesznek őskövet, azok azért játszhatnak ingyen, mert a többiek vásárlásai fedezik a játék fejlesztési költségeit. Ha Miklós ezt nem ismeri fel, akkor az ősköves játékosokat veszíti el (mert ők vannak elől), csökken a bevétele, nem lesz miből finanszírozza a játékot, és akkor tutira nem lesznek fejlesztések.
A TF és ŐV rettenetesen rossz példa, mivel ott MINDENKINEK kellett fizetnie a játékért. De ha már felhoztad az ŐV-t és a TF-et: egykor 5-6 ezer játékosa volt mindegyiknek. Azóta több év eltelt, rengeteg fejlesztés született, mégis csökkent a játékosok száma, sőt ha jól tudom, az ŐV a megszűnés küszöbén van, vagy talán már meg is szűnt. Sajnos az a helyzet, a Végzetúr pontosan ezen az úton halad, csak amihez az ŐV-n tíz év kellett, az itt 10 hónap alatt zajlik le.

A legrosszabb az egészben, hogy hónapokkal ezelőtt lehetett már mindezeket előre látni, és nem történt SEMMI. Még februárban írtam, hogy májusra ki fog égni a játék (keress vissza a hozzászólásaimban). Sokkal korábban sokkal többen írtuk, mennyire rossz a háborús rendszer - nem változott meg. Csak én írtam legalább 3 alternatívát. A hatalom tornyával kapcsolatban szintén februárban írtam, hogy nem jó a rendszere, a top3 szövetségen kívül soha senkié nem lesz. Azóta ez csak beigazolódni látszik. És még sorolhatnám.

Miklósnak már hetekkel ezelőtt valami igen nagyot ki kellett volna teríteni az asztalra, most már a 24. óra végénél járunk. Elhiszem, hogy te ezt nem látod (még), de szinte 100%-osan biztos vagyok benne, hogy jövő ilyenkorra a Végzetúr akkor is ki fog halni, ha addig 2-3 komolyabb fejlesztés is érkezik.

A játék legnagyobb problémái:
- Időigény
- nincs egységes fejlődési koncepció (két erőforrás: LE, TP)
- nincsenek fejlődéstől független "szórakozási" lehetőségek
- nincsenek stratégiai lehetőségek, egyetlen, lineáris út létezik
Dátum: 2009.05.04. 23:51:46
LEHET, hogy ez a változás jó lenne, de érinti a portyát, az LE szerzést, a háborúkat - ezt mind újra kellene gondolni. Gyakorlatilag ki kellene találni a végzetúr 2.0-t. Viszont én az 1.0-val már játszom egy ideje. Amíg tetszik, ezt szeretném folytatni, ha meg csalódok benne, nem vágok bele a 2.0-ba.

RADIKÁLIS és GYORS változásokra van szükség, VÁLSÁG kezd kialakulni!
Az értelmes épületek elfogytak. A szakértelmek is: még a kritikust van talán értelme fejleszteni. Ezek szerint a küldetéseknek is vége. Háborúzni nem lehet, mert nagy az aránytalanság, a portya meg folyamatosan lehetetlenedik el.
Az eleve hülyeség, hogy az legyen a célom, hogy én legyek a leghatalmasabb végzetúr.

A vadászat-sajtolás-elköltés kezd kicsit unalmas lenni. Hiányzik a stratégia lehetősége.
Dátum: 2009.05.04. 10:49:16
Miért ne lehetne kristályhordára váltani úgy, hogy maradsz eddigi szövetségedben? Erre már aukciós tárgy is született, szóval technikai akadálya nincs.

A váltáshoz két feltétel kell:
- 0% fertőzés
- Elegendő kristálypont
Dátum: 2009.05.02. 15:54:24
Ha húzod-halasztod, az már nem szórakozás. A játéknak pedig arról kellene szólnia.
Az meg már régen rossz, hogy csak azért játszol, hogy kivárd, mit fog hozni a fertőzés.
Dátum: 2009.04.30. 16:06:51
Szerintem itt új küldetésekre lehet számítani.

Ha elég kristálypontod összegyűlik, átléphetsz a kristályhordába.
Dátum: 2009.04.30. 15:00:15
Idézet: winnie - 2009.04.30. 11:04:43
ennyire kevésre tartod jerikót, hogy úgy érzed védened kell? szerinted ő nem tudja magát megvédeni? (ezt én kérem ki az ő nevében.)


Köszönöm kedvességed, de majd szóváteszem, ha zavar.

Idézet: winnie - 2009.04.30. 11:04:43
először azt kapom meg, hogy rohadtul nem értek a játékhoz, mert


Gondolom itt nem rám gondoltál, hiszen én ilyet nem írtam.

Idézet: winnie - 2009.04.30. 11:04:43
tartom valamire azt az aukciós tárgyat, ami őkelme szerint nagy sz*r (és ezzel kvázi nem csak engem, hanem a licitálót is lehülyézi


Úgy emlékszem (olvass vissza), valami ilyet mondtam: A mostani tárgyak szerintem nem sokat érnek. Hogy neked erről a szar jut eszedbe, illetve a licitáló lehülyézése, azt kérlek ne próbáld meg ismételten rám kenni.
Később kifejtettem, Miklóst idézve: De egyébként erre számitsatok, az aukción erős, vagy erősnek tűnő tárgyak lesznek. Ezeket nem cserélitek le hetente, sőt nagy valószinűséggel egy játékos elég ritkán tud új tárgyat venni magának. Tehát logikus, hogyha egyszer megvesz valamit, annak hasznát lássa.
És ennek a kijelentésnek a mostani tárgyak nem felelnek meg.
Természetesen ettől nyugodtan licitálhat rá bárki, én se azért veszek a páromnak virágot, mert milyen jó üzlet, hanem szeretetből.

Idézet: winnie - 2009.04.30. 11:04:43
most meg azzal kérkedik, hogy ő bizony zsebből fizeti a 12 őskövet, neki az nem érték. sorry, de ennél nagyobb mélypontot még nem is olvastam a fórumban


Egész pontosan valaki a realitásérzékét elveszítve 12 őskő kapcsán Rockefellert emlegette, amire nem azt mondtam, hogy az nem érték, hanem azt, hogy az kb. másfél gombóc fagyinyi értéket jelent, ami elég messze van Rockefellertől.

Idézet: winnie - 2009.04.30. 11:04:43
épp ezért szívesen veszem, ha meghív 12 őskőre, mert már több mint egy hete nincs (tudom, úgy kell nekem, nem kérkedek vele, csak kicsit megdöbbetnem)


A meghívás - értéktől függetlenül - egy gesztus, amit ki kell érdemelni. Neked még nem sikerült, és nem azért, mert 171 Ft-ról van szó.

Idézet: winnie - 2009.04.30. 11:04:43
a játékosok zömének még 1 őskő is drága, nem hogy 12, s épp ezért nem váltanak be pénzt.


1 őskő ára 14 és 33 forint között van a befizetés módjától függően. Akinek van számítógépe és internet hozzáférése (a Végzetúrhoz mindkettő kell), az szerintem erre nem mondhatja azt, hogy ezt nem lehet kifizetni. Maximum azt, hogy ő nem akarja, vagy neki nem éri meg.
Szerintem mindannyiunk játszott már olyan net-es játékkal, ahol lehetett plusz szolgáltatásokat vásárolni, és nem vette meg, mert úgy érezte, nem ér annyit a játék, vagy a pénzért kapott lehetőség nem éri meg. Én is annak a határán vagyok, hogy nem nagyon fogok már a Végzetúrra befizetni, mert úgy érzem, egyre kevesebb a játékélmény, amit érte kapok.
Ezzel együtt nem fogom arra, hogy ez "drága", és nem tudom kifizetni. Ha nem fizetek, az az én döntésem, és semmi jogom nincs hozzá, hogy ezért a játékot, vagy más játékost okoljak.

Úgy érzem részedről ez a vita már személyeskedésbe megy át, zsigerből válaszolsz. Részemről lezárva.
Eredeti hozzászólásom is annak reményében született, hogy az aukciósház érdekesebbé váljon.