Értem, mire gondolsz, VIP funkciók annak hozzáférhetők, akik egy bizonyos összeg felett költenek. Ezt láttam más játékokban is, bevallom, nekem nem tetszett, két okból sem.
1.) Amikor ezek látható előnyök, mindenkinek a homlokára ragasztunk egy pecsétet, "ez az ember elköltött már 10.000 dollárt". Az, hogy ki mennyit költ, mindenkinek a magánügye, ezt a játéknak is diszkréten kéne kezelni.
2.) Ezek nem olyan funkciók, amiket csak kiemelten sokat költők számára szeretnénk lehetővé tenni, ezek hasznosak minden fizetős játékos számára.
A VIP funkciókban egyébként eredetileg lett volna egy olyan opció is, amit te leírsz, hogy a vadászat során elfogott állatokat automatikusan beidomítod, rárakod a gradulátumot, elküldöd idomítani, (esetleg meg is zabáltatod) és megkapod automatikusan érte a küldetésből járó jutalmat, de valaki azt mondta, ez már túlzott automatizálás. De ha úgy gondoljátok, ezt még mindig meg lehet valósítani.
A térkapuval kapcsolatban nem értek egyet, hogy az 1 CSP/.3 őskő gyorsítási költséget is el kéne törölni. Naponta 6 térkapu pontot kapsz, ez 1.8 őskő, ráadásul a csp sem erőforrás már a játékosok többsége számára.
Várakozás nélkül újratámadod az epikust: ez sajnos nem lehetséges, így szinte bárki bármilyen epikust pik-pak le tudna ölni. Már a mostani elszállás is azért volt, mert le lehetett vinni 10 percről 5 percre az újratámadást. Van korlátlanul újratámadható epikusunk, ez az entitás.
Nem kell törődni a kvízzel - szerintem ilyesmiről lehet szó, ha van rá igény. És igen, ez pont olyasmi, amit lehetne kötni vásárolt őskő mennyiséghez, vagy akár megválaszolt kvízkérdéshez.
Nem kell törődni a kalanddal - ez jelenleg így van már, a fenti VIP funkcióval. Egy gombnyomás, és letudtad.
Egérközépső portyánál - itt nem teljesen értem, mire gondolsz, a portyát azért csak nem lehet úgy "sorozni", mint a térkaput, csak meg kell nézni, kit támadsz...
Szóval azok a dolgok, amiket írtál, már részben vagy teljesen megvalósultak vagy meg fognak valósulni.
Azzal kapcsolatban, hogy minden nap 30 őskövet elköltesz az állatokkal kapcsolatos rutinokra. Sokat beszélgettünk játékosokkal a mikrotranzakciós fizetési modellről. Itt valójában egy paradox helyzet van (legalábbis a magyar piacon, a külföldieket ez nem zavarja). Egyrészt, mivel nincs fix díj, a játékosokra van bizva, miért fizetnek, miért nem. Lehetővé kell tenni, hogy aki akar, egész minimális összegből is jól tudjon játszani, de aki akar, annak lehetősége legyen többet is költeni. Az itthoni piac sajátossága, hogy mindenki el akarja érni a maximumot, az összes megszerezhető opciót, viszont csak minimumt akar költeni.
Amit sok játékos szeretne, hogy mindenki ugyanannyit fizet, és minden elérhető számára, az a havi előfizetéses modell. Sajnos, ennek már régóta leáldozott. Mivel minden játék már a "free to play, pay to win" modellel működik, egy havi előfizetéses rendszerért senki sem fizetne (higgyétek el, próbáltuk! Kalandok Földje így indult, még a webes játékok hajnalán), már csak 1-2 milliárdos monster cég tudja ezt fenntartani. Csak a mikrotranzakciós modell az életképes, de az is csak akkor, ha egy játékos, ha nagyon akar, el tud költeni többet is, mint egy havi előfizetéses játékban.
Én több ilyen játékkal játszottam, és a következő stratégiát alkalmaztam: meghatároztam, havonta mennyit vagyok hajlandó költeni rá, és megnéztem, mi az, ami ebből meg tudok venni, és érdemes. És nem zavart, hogy van, aki sokkal többet költött, az ő extra költését az okosabb játékkal próbáltam kiegyensúlyozni, simán tudtam első lenni olyan világon, ahol mások 10x, 30x többet költöttek.
A te esetedben én ugyanezt tenném, ha nem akarsz erre az állatpörgés-dologra napi 30 őskövet költeni, költs kevesebbet, 10-et vagy amennyit jónak látsz, hosszú távon ezen nem fog múlni semmi.
Pontszám: 6.33