Re: Szovetsegi epikus reform
401. hozzászólás - 2009.10.11. 20:33:55 (Válasz Darah #400 hozzászólására.)
401. hozzászólás - 2009.10.11. 20:33:55 (Válasz Darah #400 hozzászólására.)
Természetesen építésből! Remélem azért egy +1 támadásos gyűrűre nem licitálnák szét szegény kis karaktert a nagyok, akik a 80 al nagyobb szintű epikusokat eszik reggelire.
Azért ne fejlődjön az állat, meg ne kapjon kincspontot, mert az csak exploitolás lehetőség.
Ha szűkited, hogy csak az támadhatja akinek aktív valamelyik küldetés nem biztos hogy le tudja győzni. És akkor beragad az epikus, nem lehet haladni a simával. Nyitva kell hagyni, hogy nagyok tudjanak segiteni.
Míg egy erősebb karakter csak 10 percenként xp-ztetné az állatait tiszta fénnyel és ismételhető küldizne. Mellé kap kincspontot is, egy olyan epikuson, ami meg se sebzi kb. Persze eltartana egy ideig mig kioptimalizálják, hogy alig sebződjön az epik, de nyerjenek, hogy sokáig lehessen xpztetni az állatokat, talán 2-3 napig is.
Edit: Ez nem kicsiket vonja be az epikbe, hanem megoldja az epikus küldetéseket anélkül, hogy el kéne hagynia a szövetséget.
Azért ne fejlődjön az állat, meg ne kapjon kincspontot, mert az csak exploitolás lehetőség.
Ha szűkited, hogy csak az támadhatja akinek aktív valamelyik küldetés nem biztos hogy le tudja győzni. És akkor beragad az epikus, nem lehet haladni a simával. Nyitva kell hagyni, hogy nagyok tudjanak segiteni.
Míg egy erősebb karakter csak 10 percenként xp-ztetné az állatait tiszta fénnyel és ismételhető küldizne. Mellé kap kincspontot is, egy olyan epikuson, ami meg se sebzi kb. Persze eltartana egy ideig mig kioptimalizálják, hogy alig sebződjön az epik, de nyerjenek, hogy sokáig lehessen xpztetni az állatokat, talán 2-3 napig is.
Edit: Ez nem kicsiket vonja be az epikbe, hanem megoldja az epikus küldetéseket anélkül, hogy el kéne hagynia a szövetséget.
A hozzászólást Kundi módosította 2009.10.11. 20:35:22-kor
Pontszám: 7.80