szerintem jó a rendszer. megint az extrémebb példákra akarjuk ráhúzni azt, hogy a rendszer a rossz, holott a példa az extrém.
egy tipikus szövetség hasonló szintűekből áll azért, legalábbis nem afféle gyűjtőszövetség, ahol a kicsik a nagyok mellé lépnek be főleg a táp miatt. (a kicsi itt persze a szintjén nagyon erőset is jelenthet). ezek a szövetségek, a húzó nagyok miatt túlságosan elhúznak epikusban és idővel, mivel a példa extrém, a kicsiket extrém nehézséggel állítják szembe.
ennyi a titok nyitja, csak ezért NEM KELL REFORM.
tudom, mert nálunk is ez a helyzet. én 69. szintről óránként csapok 4-7000-et a 95. szintű epikusba (szerintem ez hiba. mínusz 26 szintről nehogy már ekkora király legyek és én még a szintemhez képes gyenge vagyok), az 52-55. szintűek még hozzá tudnak tenni csatánként 1000-2000 sebzést (még mínusz 40 szintről sem varázsolják le őket, ha ésszel mennek), a többiek plusz pár százat.
de csak azért, mert keressük a szélsőségeket.
elhiheted, mortimer, hogy egy szövetség, ha a 110. szintű epikusnak 70-80. szinten menne neki, akkor mindenki résztvenne.
ha viszont extrémkedni, haladni akarnak, akkor bizony számolni kell azzal, hogy borul az egyensúly. én szívesen csépelem az epikust, hogy a többiek erősödjenek a tárgyakkal, még fejlődök is, aki nem akarja ezt csinálni, az várja meg a többieket. nem hajt a tatár, nincs végcél. ha valaki versenyezni akar, akkor szólok, hogy lassan jársz, tovább érsz. ha utol akarsz érni valaki, akkor nem úgy fogod, hogy megelőzöd, hanem úgy, hogy hamarabb fog törölni nálad.
Idézet: Mortimer - 2009.09.07. 10:12:18 végzetes játékbeli hátrányt adó kincsek a téma (Triász),
imádom az ilyen apokaliptikus kinyilatkoztatásokat. nagyon sajnálom azokat, akik szerint egy kincs nem megszerzése VÉGZETES hátrányt jelent., engedd meg, hogy mosolyogjak és jelezzem, hogy nem a triász miatt nem fogod XY-t utolérni.