Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Szovetsegi epikus reform
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
361. hozzászólás - 2009.10.08. 20:05:05 (Válasz Rokamoka #360 hozzászólására.)
De miért kell ezt teljesen kettéválasztani, amikor egyben is lehet?
Mert az viszont már nem élmény, hogy rendben, mi megöltük a melléket, éééééljünk, és akkor meg van halva, de ismét várunk a kincsre, mert közünk nincs hozzá, hogy ugyanaz a három, aki eddig, befejezi a saját csatáját azzal, akitől kapunk is valamit.
Rendben, függenek tőlünk, mert az övék addig nem hal meg, de nem tudom ki hogy van vele, de az epik legjobb része az, hogy valaki üssön már neki oda, már csak X élete van!
Itt a kisepikesek megint csak néznek, és semmi nem múlik rajtuk.
Lehet nincs igazam, nálunk nagynak számítok, talán a kisszintűek jobban értékelnék a mellékepikust.
De én ha kicsi lennék, nem biztos, hogy annak örülnék jobban.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.44
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
362. hozzászólás - 2009.10.08. 20:29:01 (Válasz Darah #361 hozzászólására.)
Nem figyeltél rám, fennakadtál dolgokon.

Írtam, hogy okés, dobjon kincset a kicsi is. A csatát pedig párhuzamosan képzelem el, szó szerint! Pl.: a kisepik nem lehet 50% alatt, ha amaz sincs 70% alatt, így egészséges és pezsgő "verseny"-t kreálva, azt viszont nem tudom, ezt leprogramozni mennyire nehéz. Így nem játszana senki olyat, hogy akár tegnap lenyomták, akkor én most már nekiállok a nagynak, mert 30%-nyi ütése kárba menne a szövinek.
A számok természetesen hasraütésszerűek.


Off: jól elbeszélgetünk kettecskén.

*: Ezt is elqrtam, ez egy módosítgatós nap.
A hozzászólást Rokamoka módosította 2009.10.08. 20:36:20-kor
Pontszám: 8.72
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
363. hozzászólás - 2009.10.08. 21:04:37
Én a saját véleményemet és tapasztalataimat fűzném ehhez csak.
Mi a Százhordásban nem rohantunk előre az epikusokkal mert azt tartottuk szem előtt, hogy lehetőleg mindig képesek legyünk lecsapni az epikust ha valakinek kell a tárgy küldetésre. Ennek okán lassan eljutunk a 40. epikusig. Amikor megépítettük az emlékművet Mortimer és Balgos jeleskedett az epikusnál akkoriban még hozzá se tudtam szagolni a dologhoz. Most 51-es szinten(VF 40 után) a 86-os kapzsi drakónhoz mentem szétnézni:
A csatában összesen 4469 sebzést okoztál, és 555 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát.
Persze ez egy igencsak kiugró érték mert inkább 2,5-3,5k szokott lenni a sebzésem.
Mit tennék ha bejönne ez az epikus választó gomb:
- A szövetségnek javasolnám hogy mindent félredobva húzzuk a kincskamrát
- kifejleszteném az epikus specet és 50-60-as dögökkel treníroznám az állataimat ha ráérek akár 10 percenként
- az epikus menne amíg meg nem unjuk mert bármikor tudunk kincset szerezni belőle
- pofátlan lennék hisz másfél naponta vernénk a dögöket és minden x-edik tárgy az enyém lenne mert a manakonstrukció a magas mágiával és most már a sebzés miatt is van belőle bőven.
- vakítófénnyel csiklandoznám csak hogy tovább éljen.

Ez nem reprezentatív hanem kizárólag egyéni vélemény és lehet hogy egyben csak egy felesleges off post.

Ellenben az ötlet jó hogy lehessen alacsony dögöket visszahívni mert:
- elfogy a kincspont
- aki kisebb gyengébb az is csépelhetné ha ráér
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 9.04
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
364. hozzászólás - 2009.10.08. 21:41:06 (Válasz Rokamoka #362 hozzászólására.)
Rokamoka, két kincs hullana be egyszerre a kamrába?
Vagy megint nem értek valamit?

Freez, a kis epikus a nagy helyét foglalná el.
Míg te trenírozgatnál, felfelé a jobb tárgyakért egy lépést nem haladnátok, úgyhogy lehet annyira nem örülnének neked, ha te ezt orrvérzésig ismételgetni akarnád.
Ugyanazok a feltételek vonatkoznának rá, mint a normál epikusra, licitidő, és satöbbi.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.44
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
365. hozzászólás - 2009.10.08. 22:33:40 (Válasz Darah #364 hozzászólására.)
Épp ezt mondtam, látod, hogy milyen ordenáré érdekellentéteket és visszaéléseket szülhetne a dolog! Szerintem Freez nagyon jól leírta a valós veszélyeket - talán nem is mindet -, adtam is rá egy tízest.

Mindenki ama szörnyike csecsebecséjét látja a kamrában, amelyikkel küzdött. Hm?
Pontszám: 6.78
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
366. hozzászólás - 2009.10.08. 23:41:55 (Válasz Darah #364 hozzászólására.)
Darah a fent említett ok miatt nem haladunk az epikussal és nem azért mert nincs rá kapacitás. Van hogy egy epikus él 3 hétig is így nem oszt nem szoroz ha a 3 hét alatt leverünk mondjuk 4 kicsit aztán megint 1 nagyot. Nem sietünk sehová.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 7.17
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
367. hozzászólás - 2009.10.09. 09:39:45 (Válasz Freez #366 hozzászólására.)
Freez, az alapötlet az, hogy Választani lehessen, hogy a szövi halad tovább, vagy visszatapsol egy már leölt epiket. Ennek technikai oldala már csak Miklóson múlik! Mi leírhatjuk az aggályainkat, a javaslatainkat, és ő dönt.

Én mit tartanék megfontolandónak?
-A visszatapsolt epik kincsvásárlásánál 10 dukátot is ki kelljen csengetni a kincspont mellé
-Magas karik lefelé ütésénél csökenjen a sebzés, vagy drasztikusan nőjön meg a sebződés.
-A visszatapsolásnál ne fix, hanem egy szóráson belül jöjjön az epik. Mégis csak legyen benne valami meglepi
-Esetlegesen támogatni a "visszatapsolást", ezzel lassítani a rohanást? (mondjuk egy %-os kúttöltéssel?)
-Nem elfelejtendő egy visszalépési lehetőség sem. Pl kihívnak egy kis epikust, és az illető abbahagyja aki tudta volna verni, onnan ott vigyorog az epikus a nagyok meg nem érik el, azaz leverhetetlen
Pontszám: 5.75
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
368. hozzászólás - 2009.10.09. 09:46:56 (Válasz Birka #367 hozzászólására.)
Birka, az entitások behozatala óta semmi értelme visszahozni régit. Tényleg csak azt érnénk el, hogy minden szövetség kimaxolná a kincseskamrát, és kétnaponta megölne egyet. 10 dukát 5 nap alatt megvan egy átlag karakternek aki dolgozik az aukciós házban, azaz hárman megvásárolhatnának mindent, amit kiejt. Semmi értelme ilyen szinten elinflálni az epikus tárgyakat, már így is sok van belőlük.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.46
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
369. hozzászólás - 2009.10.09. 10:06:58
Mi értelme egy olyan visszahívható epikusnak, amit a nagyok nem tudnak ütni mert annyira le van csökkentve a sebzés, miközben többet kapnak be? Épp úgy ki lennének zárva az epikusból mint most a kicsik. Ráadásul egy ilyen visszahívósnak nagyon olyan mellékíze van, hogy " na most üssünk egy gyenge epikust, hogy a kicsik is tudjanak valamit támadni". Ettől ugyan úgy nem javul a csapatszellem, sokkal inkább azt az érzetet váltja ki, hogy ez most egy áldozat a szövetségtől, hogy a pár kicsi is tudjon néha csinálni valamit. Ettől ők még nem fogják hasznosnak érezni magukat.

Be lehetne vezetni a segítő kézhez hasonló rendszert az epikus csatába is. A segítségnyújtás csak epikus alatt működne, nem befolyásolná a karakterek tulajdonságait máshol. Minden karakter segítő kezet adhatna egy nála 5-10 szinttel alacsonyabb karakternek, de annak tulajdonságai nagyobb mértékben növekednének mint a segítségadó tulajdonságai csökkennek. Ha megfelelően van belőve ez a bizonyos plusz növekedés, akkor máris harcba tudnak szállni a kicsik is az epikus ellen.
Pontszám: 8.95
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
370. hozzászólás - 2009.10.09. 10:39:48 (Válasz Timcsike #369 hozzászólására.)
Egy nagyobb karakter, magasabb szintű cuccokkal, jobb szakikkal, magasabb szintű állattal, stb. ettől még ugyanúgy effektívebb lesz azzal x%-kal, amit átadna, mint az alacsonyabb az x+y%-kal. Avagy pontosan be kell lőni, persze, újabb 3 hét tesztelés, és sosem lesz igazán pontos. Pl.: háború esetén nem az okozott sebzés növelése a cél, hanem a vereségek csökkentése, de ebben az esetben, ha valaki önfeláldozó, akkor egyúttal ésszerűtlen is.

Nem beszélve róla, hogy ez is pszichológiai korlát, nem olyan megoldást kellene keresni, ahol csak úgy lehet "sikerélménye" valakinek, ha őt fel- vagy másokat leszázalékolnak.
Pontszám: 8.06
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
371. hozzászólás - 2009.10.09. 10:55:15 (Válasz Rokamoka #370 hozzászólására.)
Az epikusnál az a lényeg, hogy a szövetség maximalizálja a bevitt sebzést és minimalizálja a bekapottat. Ha ez a segítségnyújtással érhető el, akkor használni fogják. Arra nem lehet építeni, hogy nem lesz pontos, ennyi erővel minden fejlesztésre mondhatjuk, hogy nem jó, mert nem tökéletes.
A legtöbb javaslat olyan volt amiben valaki leszázalékolódik. Vagy egyszerűen csak azt a látszatot keltik, hogy a kicsik is hasznosak, pl azzal hogy generálunk nekik egy mellékszálat, de ettől még az epikust ugyan az a pár ember fogja leütni mint eddig.
A hozzászólást Timcsike módosította 2009.10.09. 10:55:50-kor
Pontszám: 7.91
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
372. hozzászólás - 2009.10.09. 11:15:34
Érdekelne, miért azok írnak, hogy ez belőlük milyen hatást váltana ki, akik a másik oldalon vannak. Meghallgatnék inkább egy-két véleményt az én oldalamról, vajon melyik a jobb, egy saját lény húsába mártani a kardot vagy a mighty harcosok által ideiglenesen átsugárzott képességeket használni, esetleg a hogy, hogy nem, a vénségükre az epikus csata idejére félig meghülyült rokkantnyugdíjasokat támogatni, hogy végre sebezhessek is...
Pontszám: 8.06
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
373. hozzászólás - 2009.10.09. 11:16:22 (Válasz Timcsike #371 hozzászólására.)
Pontosan ez a lényege. Ha Te kezet adsz nekem, én többet sebzek, Te kevesebbet, semmi nem változott.
Pontszám: 8.06
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
374. hozzászólás - 2009.10.09. 11:25:48 (Válasz Rokamoka #373 hozzászólására.)
A több plusz kevesebb nem feltétlenül egyenlő az eredeti értékkel, sőt csak abban az egy esetben igaz, ha egyik helyről ugyan annyit veszünk el, mint amennyit a másikhoz hozzáadunk. Simán ki lehet ezt hozni pozitívban is. Be lehet lőni úgy is, hogy az egyik a csökkentéssel 500-al sebezzen kevesebbet, a másik pedig 1000-el többet.
Pontszám: 7.91
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
375. hozzászólás - 2009.10.09. 11:30:36 (Válasz Timcsike #374 hozzászólására.)
Az epikust hagyjuk már meg epikusnak, könyörgöm! Nem az a cél, hogy megkönnyítsük a legyőzést, hanem hogy sokkal nagyobb tömegeket vonjunk be a harcba. Amúgy meg, én a sima kezet is visszadobnám, nemhogy a megnöveltet.
Pontszám: 8.06
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
376. hozzászólás - 2009.10.09. 12:44:51 (Válasz Rokamoka #375 hozzászólására.)
Az miért jó, ha úgy vonsz be valakit az epikus ölésbe, hogy generálsz nekik egy fölösleges plusz feladatot? Ettől az epikust még ugyan az a pár ember fogja leölni, a különbség csak annyi lesz, hogy ezután a kicsiknek is online-nak kell lenni a megadott időben. Ettől nem lesz sikerélménye senkinek, mindössze a szövetség kapott egy plusz megkötést amihez igazodnia kell.
Pontszám: 7.92
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
377. hozzászólás - 2009.10.09. 13:01:27
Mortimer, Jelenleg maxos kincseskamrával csapkodják V1-en az epikusokat. Ehez képest nem influáció, hanem esélyegyenlőség, ha nem maxra járatott szövik is esetlegesen low lvl tárgyakért ugyan ezt csinálhatják, cserébe még dukátot is csengetnek, azaz nem dukát farmolnak...

Timcsike, Na a te szemléleted már jobban megfogott, ebben van valami.
-Adunk egy lehetőséget a nem "topos" szöviknek a folyamatos epikusozásra, ezzel játékélményt növelünk. Megfogalmazásod alapján adunk egy kis "alamizsnát", néha odadobunk egy "koncot" a kis tagoknak, hogy tudjanak küldizni, esetleg ők is megízlelhessék milyen az epikusozás szövi váltás nélkül. Cserébe a "nagyok" kiszorúlnak arra a pár alkalomra az ölésből? Naés? Egyszer mindenki bemaxol, onnan lehet bolondozni, és nincs vége ennek a fejlesztésnek is mint oly soknak mostanában
-Segítő kéznél a kis tagok továbbra se vesznek részt az epikus ölésben.nekem úgy tűnik, hogy a harci képletekben benne van a karakter szintje, és a tárgyak prém/nem prém státusza, valamint azok szintje, így drasztikus tul emelkedés (sok kéz) esetén se fog iszonyat mértékű epikus ölő potenciált adni. Ráadásul minek adnék segítő kezet fentről, ha én sokkal egyszerűbben le tudom verni az epiket?

Rokakoma, Tök igazad van. Az epikus reform célja az, hogy azok is epikusozhassanak, akik jelenleg az átlagos szövik 3-4 top tagjába nem tartoznak bele... Éppen ezért tűnik használható megoldásnak a visszahívott epikus. Persze ha úgy értelmezzük, hogy egyszerre többen vehessenek részt benne, akkor megint az időfügésnél tartunk. Mindnekinek jelen kell lennie idővel, ha epikusozni akarnak, akármilyne variánst találunk ki. Már most is ott tartunk hogy az ügyeletes 1-2 ember klikkeli végig a 10-20 karaktert...

Szerintem az AL is fennakad lassan, ha nem "önként", akkor Miklós besegítésére, onnan ők csak azt fogják nézni, hogy a krit skillek mekkorák, meg a tulok közt van e 3-4 különbség. De ha az uccsó "még" verhető epiket előhúzhatják a kalapból, akkor még marad cél a gaméban számukra is.
A jelenleg is elakadt szövik örülnének neki, hogy van kis közösségi epik. Azok a szövik, ahol 1-2 maxos ember "halad" akkor is epikezhetnének így, amikor szabin vannak a "húzó" embereik. A küldizőknek meg lenne a lehetősége küldizni (term szövetségi összefogással!) és sorolhatnám még. Legvégűl megemlíteném, hogy NEM kötelező "visszahívni" epiket ebben az esetben sem! Ez csak egy lehetőség lenne, mely megoldja a felmerült problémákat...
A hozzászólást Birka módosította 2009.10.09. 13:03:56-kor
Pontszám: 6.70
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
378. hozzászólás - 2009.10.09. 13:15:06
Na már bocsánat, de totál el vagytok tévedve!
Nem "plusz megkötést" generálnánk, hanem visszahoznánk azt a közösségi élményt, amit az epikus eleve hivatott nyújtani! Még véletlenül sem tekinthető a mostani helyzet etalonnak, mert akkor szörnyű szemszögből indulunk neki a tervezésnek.
Ne sarkítsunk már össze-vissza... Ha akarnák, megoldhatnák úgy, hogy két kicsi és két nagy üti a sajátját, csak mint tudjuk, az epikus regenerál, tehát nem lenne érdemes, ha már egy jól szervezett bulit is össze lehet hozni.
Mindenkit megvárni a dologgal? Lehetetlen. 60-80%-ot? Lehetséges.

Az én megoldásom is "visszahívott epikus", csak azoknak, akiknek kell, és akik számára egyébként nem visszahívott...
Pontszám: 8.06
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
379. hozzászólás - 2009.10.09. 13:41:19
Csak egy ötlet:

Mi lenne, ha az epikus erőssége nem lenne fix?
AZ ÉP-je legyen állandó, de a varázslata, sebzése (visszaütése) változzon. Tárolja le a program, hogy az epikust megütő legerősebb tag szintjét / TÖ-jét (ezt minden ütésnél ellenőrzi), majd a későbbiekben ha mondjuk 3/4-ed olyan erős tag támad, az epikus sebzése is essen vissza 3/4-ed részére.

Mivel ezáltal könnyebbé válna az epikus legyőzése valamelyest, lehetne az epikus ÉP-jével korrigálni a dolgot.
Pontszám: 7.62
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
380. hozzászólás - 2009.10.09. 13:51:36 (Válasz Rokamoka #378 hozzászólására.)
Számomra nem válik attól közösségi élménnyé a dolog, hogy 3-an harcolnak továbbra is az óriással, a maradék 15 tag meg a körülötte szaladgáló hangyákat próbálja elintézni, amik eddig ráadásul ott sem voltak. Ráadásul ha a hangyák valami okból nem lesznek agyontaposva, akkor az óriás kincsét sem lehet megszerezni. Az egész nem más, mint egy függőség létrehozása. Tegyük a kis kariktól is függővé az epikust, ettől majd hasznosnak érzik magukat. Valójában pedig semmi sem változik, a 3 karakter belegebed az epikus ölésébe, a játék természetéből adódóan egyre nagyobb lesz a karakterek között a különbség, és a szövetség oda jut, hogy a 3 tag már nem tudja leölni az epikust. De ha a másik 15 nem csak a hangyák eltaposására lenne képes, hanem sebzést is tudnának produkálni az óriásba, vagy ahogy már régebben elhangzott, esetleg gyógyítani tudnák a tagokat, vagy épp gyengíthetnék az epikust, máris ki tudnák venni a részüket a harcból és valóban hasznosak lennének, mert a szövetség tovább tud jutni az epikuson.
Én akkor érzem magam hasznosnak egy szövetségben, ha általam előrébb jut a szövetség. Attól, hogy alacsony szintű mivoltom miatt a szövetség kap plusz egy lényt amit agyon kell verni, és ezt agyonverem, nem jut előrébb a szövetség, mert ha nem lennék ott, akkor nem is kapnának ilyen extra ellenfelet. De ha segiteni tudom a csapatot, és emiatt mondjuk fél órával elöbb kinyiffan az az óriás, akkor úgy érzem, hogy hasznos tagja vagyok a szövetségnek. De nem ez a helyzet ha miattam kapnak plusz akadályokat, amiket teljesítenem kell, különben bukik minden.
Pontszám: 7.37
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!