Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Szovetsegi epikus reform
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
341. hozzászólás - 2009.10.08. 18:05:25 (Válasz Rokamoka #340 hozzászólására.)
A kincsdobálás a visszahívott epikusokhoz tartozna természetesen, és még azt sem vetettük el teljesen, elvégre Birka ötlete arról szól.
Vagy azok sem dobnának kincset?
Hanem?
A hozzászólást Darah módosította 2009.10.08. 18:05:53-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.66
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
342. hozzászólás - 2009.10.08. 18:12:38
Nemtom, nekem rendkívül unszimpi az ötlet.
Valószínűleg tisztában vagytok vele, mit jelent a "relikvia" szó. Az epikus kincsek valami igen ritka dolgot voltak vala hivatottak jelképezni, és mostanra ott tartunk, hogy akinek nincs, ássa el magát. Nagy előny, nem kétlem, de... (képzeljük ide, hogy Winnie kipótolja helyettem)

Az egyéni epikussal így is elveszett a varázsa, többé nem is relikviák, minek szaporítsuk még a kincseket? Kinek adjuk oda az alacsonyabb epikusból kiütötteket, a 10. szintű pókoknak vagy akik sírnak, hogy a küldis, szakiolcsosító és lélekkufáros mellé nem jutott specializációs is?
Pontszám: 7.42
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
343. hozzászólás - 2009.10.08. 18:18:23 (Válasz Rokamoka #342 hozzászólására.)
Igen, az egyéni epikussal a korábbi epikusok visszahívása teljesen értelmetlenné vált.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.64
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
344. hozzászólás - 2009.10.08. 18:20:37
Ezzel a Birka féle módosítással csak annyival lesz több kincsa amennyivel rövidebb ideig tart leverni egy alacsony epikus szörnyet mint egy magasat.
A magas pl 10 óra. Az alacsony meg 4-5. A kincseskamra miatt úgyis adott a következő epikus hívásának ideje. Ezért csak az az 5-6 óra a nyereség. Tehát max 20%al lesz több kincs mint eddig. Viszont azok nem magas tárgyak lesznek magas embereknél vagy alacsony pókoknál hanem alacsony tárgyak azoknál akiknek kell valami miatt.
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 4.80
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
345. hozzászólás - 2009.10.08. 18:22:02 (Válasz Rokamoka #342 hozzászólására.)
Szóval akkor szerinted csak úgy meghalt, aztán jóvan?
Ezzel pontosan úgy meg lenne falsítva az egész élmény, mint egy segéddel.
Ütjük, meglesz a küldetésed, és ennyi.
A világon semmi izgalmas nam maradna benne.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.66
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
346. hozzászólás - 2009.10.08. 18:23:36 (Válasz LoWs #344 hozzászólására.)
Ha az alacsonyat fele annyi idő leütni, akkor nem csináltunk semmit sem. Ezt küszöbölné ki a szintátlaghoz mért szörnyi.
Pontszám: 5.70
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
347. hozzászólás - 2009.10.08. 18:24:50 (Válasz Darah #345 hozzászólására.)
Felőlem dobálhatnak, de akkor teljességgel felesleges szőrözni, hogy mit NE dobáljanak, maradjon tökugyanaz a rendszer, mint ahogy eddig ejtették a kincseket.
Pontszám: 5.70
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
348. hozzászólás - 2009.10.08. 18:26:04 (Válasz LoWs #344 hozzászólására.)
Azért azt még vegyük hozzá, hogy közben azért kellene a magasabb szintű, nem visszahívott epikussal is foglalkozni, sőt, azzal kellene többet, ha haladni is akar a szövetség vele, és nem a 30-as kincstáblából akarnak az idők végezetéig csemegézgetni.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.44
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
349. hozzászólás - 2009.10.08. 18:29:28
Nah, akkor maga Birka, vagy valaki, aki érzi magában az Erőt, fabrikáljon ebből az ötletbörzéből egy használható dolgot, amitől Miklós nem dob rögtön egy hátast, mivel hetven cellával növeli a táblázatban az izének a micsodáját, hogy szakszerű programozónyelven szóljak.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.44
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
350. hozzászólás - 2009.10.08. 18:49:27
És akkor mi lenne, ha ötvöznénk a kettőt?

Lenne egy epikus visszahívó gomb, ami szövi szintátlag+15+-10 között bármekkora lényt is kidobhatna randomban?
A számokat csak úgy exhas írtam.
A nagyobb tagok sebzése a visszahívott epik szintjétől felfelé távolodva csökkenhetne, ahogy Birka írta. (azt hiszem ő)
Vagy ne bonyolítsam mégjobban?
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.66
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
351. hozzászólás - 2009.10.08. 18:55:45 (Válasz Rokamoka #342 hozzászólására.)
Rókakoma, Azzal kezdtem, hogy az időkorlát adott, azaz ha "visszahívsz" egy epiket, akkor csak azt éred el, hogy maga szintű epik helyett alacsony szintűt ütsz. Az epik tárgyak mennyisége talán annyit változik, hogy az alacsonyabb szintű epiket hamarabb leveri a szövi, azaz epikenként pár pici óra a különbség... Term ha eljutottak volna arra a szintre a szövik, hogy korlátozza őket amax epik, lenne miről beszélni, de Miklós akármilyen próbálkozása ellenére folyamatosan ölik jelenleg az epiket. Azaz az AL-nek esnek a 85-ös tárgyak, a kisebb szövik meg esetleg beakadnak, nő az olló stbstbstb...

Az egyik azért lobbizik, hogy minek hívna kisebb epiket vissza, a másik meg azért, hogy minek ölne nagyot, ha "farmolhat". Komolyan sajnálom néha Miklóst, ennyi ellenérv közt megtalálni az arany középutat nem egyszerű.

Ha a MAX epik helyett "visszatapsolható" valamelyik kisebb szintű Epik, akkor midnen ebben a témában indított kérés/kérdés megoldódott. Az időfaktor megmarad, a közepes/kis tagok küldi lehetősége adott, a "bemaxolt" szövik mennyiségileg nem maradnak le, csak minőségileg. Ha van valakinek jobb ötlete hajrá, de én itt kimaxoltam...

Amit szerintem a "visszatapsolható" epikek esetében exploit védelem címen be kéne tenni:
-A nagy karik NE farmolhassák a kicsi epikeket
-visszatapsolt epikekből ne legyen dukát "farm"

A KONKRÉT ötlettel kapcsolatban, vagy jobb ötlettel tud valaki szolgálni, vagy kiírhatok egy szavazást?

Esetleg ötletek a szavazás pontjaira, hogy ne utólag kapjak hideget/meleget, mint az entitás pufferelésnél?
Pontszám: 6.44
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
352. hozzászólás - 2009.10.08. 18:57:18
A szintátlaggal az a baj, hogy pár alacsony ember felvétele/kirúgása nagyban befolyásolja. Igen nagy teret engedve ezzel a manipulációnak.
Szerintem ez a kategóriákba sorolás amit Birka írt jó lenne. Mondjuk olyan korláttal, hogy havi 1-et lehetne mindig ölni a legmagasabb alatti kategóriákból.
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 4.80
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
353. hozzászólás - 2009.10.08. 19:06:06 (Válasz LoWs #352 hozzászólására.)
Alacsony szintűeket hiába vesz fel a szövi, azoknak még be is kellene magukat építenie ahhoz, hogy aztán kirugdalják őket, csak azért, hogy egyetlen visszahívott alacsonyabb szintű legyen?

De végülis az alapötlet is jó, csak egy kicsit egyszerűsíteni akartam volna, hogy ne legyen annyi gomb az epikusban, mint egy űrsikló vezérlőpultján.

Birka, talán írj ide egy próbát a szavazási pontjaidról, és majd jól belekötünk.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.66
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
354. hozzászólás - 2009.10.08. 19:11:11
Na, akkor én is kötekedem egy kicsit.

Megmondom, szerintem mi lenne ebből: a 2-3 említett szinthuszárunk, akik feltehetőleg 5-5 szavazattal rendelkeznek, ugyanúgy kikérnék maguknak a nagyot, mert kellenek a jó kincsek, ugyebár. Fényévenként egyszer, ha 10 tagnak felgyülemlett a sebzős küldi, jöhet egy kicsi.

Az alsó- és középső harmadnak mi értelme is lenne? Hogy a szövi két 20. szintű pókja is szórakozhasson? Na, ebben az égvilágon semmi kihívást nem látok.

Meg lehet fogni a rossz végéről is a javaslatokat, persze. Csak ésszerűbb (lenne) először az előnyöket összemérni, nem a hátrányokat. Vagy soroljak még?


*: Elütés.
A hozzászólást Rokamoka módosította 2009.10.08. 19:14:46-kor
Pontszám: 5.72
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
355. hozzászólás - 2009.10.08. 19:14:57 (Válasz Rokamoka #354 hozzászólására.)
Szerintem ezt meg lehetne hagyni a szövetség belső ügyének.
Ahol nem veszik figyelembe egymás igényeit a tagok, ott alapgondok vannak, ezt nem az epikusnak kell megoldani.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.44
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
356. hozzászólás - 2009.10.08. 19:21:44
Amúgy belegondolva, majdnem ugyanaz az ötletünk Birkával* (hogy az enyém, az túlzás, Damage kolléga ötletét vittem tovább, nem akarok plágiumot). Oké, dobjon kincset a kicsiepik. Illetve lehessen rajta küldiket csinálni, ezt sosem ellenezném, természetes.
Csak legyen benne kihívás! Szintátlaghoz igazítva van, ugyebár. Visszaélni nem lehet vele, ez badarság, tessenek már gondolkozni írás előtt! Ha kirúgom a két legalacsonyabb tagunkat - ami, itt megjegyezném, undorító magatartás, de sajnos feltételezhető -, akkor nagyban erősödik a szintátlag! Ha felveszek még 10-et, egyrészt a kútfeltöltéssel előbb meg kell lenniük, másrészt hozzá sem fognak tudni szagolni.


Darah:
Egy döntésalapú rendszer belátható módon generál plusz problémát szövetségen belül, míg egy automatikus nem.


*: Csak én kivettem az alacsony és közepes erősségű epikeket, és kínáltam megoldást arra, hogy a nagyok ne nyírhassák ki a segédet.
A hozzászólást Rokamoka módosította 2009.10.08. 19:24:34-kor
Pontszám: 5.72
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
357. hozzászólás - 2009.10.08. 19:24:28 (Válasz Rokamoka #356 hozzászólására.)
Igen, random, a meghatározott számokon belül, amik lehetnek más számok is természetesen, ha ezek nem jók.
Így nem lehetne konkrétan még egy kincstáblára sem rászállni az ismétlősökkel.
Birka is kínál megoldást a nagyok ütései ellen, szintben felfelé távolodva csökken a hatékonyság.

Edit:
Sorry, úgy néz ki, az alapüzimet kitöröltem.
A hozzászólást Darah módosította 2009.10.08. 19:35:00-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.44
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
358. hozzászólás - 2009.10.08. 19:29:08 (Válasz Darah #357 hozzászólására.)
Random lény?

Jó kis anyázások táptalaja lenne...
________________________________
Bocsánat, csak nagyon hirtelen gondoltam bele, és elképzeltem valakiket ríni, mert amazok eggyel kisebb szintűt kaptak.
Olvastam, újabb napokig tartó számolás és tesztelés, mire kitudódik, mennyire is kell csökkennie.

Ja, és még valami: mivel így a nagyobbak kétszeresen dolgozhatnának, a többieknek megint ott marad a keserű szájíz, hogy feleannyit csináltak. Jó, nem semmit, hanem kevesebb valamit, de akkor is.
A hozzászólást Rokamoka módosította 2009.10.08. 19:38:55-kor
Pontszám: 5.72
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
359. hozzászólás - 2009.10.08. 19:41:22 (Válasz Rokamoka #358 hozzászólására.)
Hát a számokat bármilyen felállásban alaposan ki kell számolászni, nem egy félórára szóló fejlesztésről lenne itt szó, úgy kellene megcsinálni, hogy egy jódarabig működőképes is maradjon.

Igen, randomisten édesanyja igen egészséges lehet, de itt, ahol még az is random, amit HUF-ért veszel (ÉP-manatöltő), sőt, az is, hogy milyen használhatatlant dob hatszor a nehezen lekínozott nagyepik, ez a random már meg sem kottyanna.

Edit:
A sebzéscsökkenéssel felfelé nemigen dolgoznának azok olyan sokkal többet, egy epikszint közelében, vagy alatta lévő többet, ha jól van beállítva.

De mostmár akkor írd le szerinted hogy lnne a jó, hogy ne sérüljön az izgalom, az élmény sem, de ezek a problémák is kiküszöbölődjenek.
A mellékepik jó, de pótcselekvés, amire egyre nagyobb része kényszerül a szöviknek az időben előre haladva.
A hozzászólást Darah módosította 2009.10.08. 19:46:39-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.66
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szovetsegi epikus reform
360. hozzászólás - 2009.10.08. 19:54:48 (Válasz Darah #359 hozzászólására.)
Miért pótcselekvés?
Mert külön megy két csata egy időben? Úgy kellene megoldani, hogy mindenkinek mind a kettő látszódjon, és a kommunikáció is élénkebb lenne, számomra irtó nagy élmény lenne, ha heccelhetném a másik tábort, szedjék már össze magukat, és nagyokat nevetnék, ha én kapnám meg ugyanezt.


A sebzéscsökkenéses dolgot úgy értettem, hogy aki magasabb szintű, az bizonyára nagyobb e. speccel rendelkezik, tehát ígyis-úgyis többet sebez, és ez ugyan fizikailag korlátozás, pszichikailag nem. ("Húú, mennyit sebeztem ebben a körben, majdnem, mint az előbb XY! Ja, hogy mert őt leszázalékolták?")


*: Elolvasta alaposan bárki is a 185. hsz-omat? Még mindig nem jött semmi olyan visszajelzés, amiből ezt leszűrhetném.
A hozzászólást Rokamoka módosította 2009.10.08. 19:58:52-kor
Pontszám: 9.23
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!