Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - altair

Oldal: 12345
Dátum: 2011.04.07. 06:18:34
Elképzelhető, eléggé elborult ötlet de talán.
Mi lenne, ha maga a játék lenne egy adott event, függetlenül, hogy
mi zajlik éppen aktualitásban a játék alatt. Adott időben kellene nevezni.
Nevezés után elindulna egy idő számláló és 2 hónap vadászatát, portyázását
cs-pp költését kalandjait stb rögzítené. Azért kellene hosszabb idő, mert egy átlag
aktivitást venne alapul a játszó karakterek köréből. Az esemény végén, ha letelik
2 hónap, minden kari aki részt vett kapna a JV által meghatározott képet, hogy
milyen alacsony vagy magas helyre tudná lőni a karakterét és adott toplistás helyen
az ő karaktere hol helyezkedne el, milyen statokkal.
Értem, mivel én is szinte a kezdetektől játszom, hogy ez egy idő kapszula lenne
az alacsony kariknak és nem túl kompenzálható a magasabb szintűeknek a játékban
eltöltött idő energia stb függvényében. Viszont kimagasló mértékben szétdobálhatná
a jelenleg adott szinteken küzdőket és új kihívásokat adhatna.
Gyakorlatilag már létezett hasonló, csak éppen jutalomként, egy másik világból lehetett
áthozni karaktert, anélkül ha jól emlékszem, hogy változott volna a karakter jellege.
Szerintem ha így ugorhatna egy adott karakter mondjuk akár pl 10-20-30 szintet nem
lenne gond az őskövekkel sem hiszen az adott szinthez tartozó táp felszerelést az aktívan
játszó úgyis megvenné. Tény, hogy a köztes idő alatt elkölthető őskő mennyiség kiesne,
viszont akármennyire próbálja a JV gyorsítani a szintugrást akár EH akár TP újragondolással
az okosan játszó karakter mindig LE/TP vagy a játékra fordítható idő függvényében fog szintet
lépni.
Persze, lehetne ennek az opciónak is alsó szinthatára, amit minimálisan el kellene érnie egy karinak.
Lehetne a tér-idő ugrásnak emellett TÖ-SZÖ, teljesített küldetés, építés stb alapja...
Örvendetes a topic megléte!!!

Alapvető probléma, hogy olyan kérdéshez és nem mellesleg úgy akarunk
nyúlni, ahogyan jó páran tudjuk hogy NEM szabad! Azt, hogy egy működő
játékban egy adott kiragadott dolgot változtatunk csak meg és figyeljük
mi fér még bele a gamerek türelmébe asszem már nem járható út!
Úgy gondolom az utóbbi 2 év eseményeit jó néhány itt fórumozó játékosnak
nem kell leírni vagy elmesélni.

Ahhoz, hogy LE/TPről illetve hasznos és jó TP-ről tudjunk beszélgetni néhány fontos
dolgon kellene változtatni mert másként nem megy. Gondolok itt arra, hogy aki csak
pöntyögött eddig is, annak egy-egy event is nyűg lehet.
Biztos mindenkinek van néhány ötlete ami a játékot szinesíti:
- fókuszkristályok
- ismételhető küldik
- KH
Lehet terhelt a szerver viszont nagyon sok mindenről beszélhetünk akkor, amiről
kár mivel nem tudjuk, hogy van-e értelme. Ha nincs kapacitás alapjaiban behatároltak
a lehetőségek. Ezt az infót kevesen tudják. Többen viszont azok vannak, akik szeretnék
tudni. Ezt is tisztázni lehetne úgy hogy senki érdeke ne sérüljön.
Tehát szerintem a játékélményhez a jelenlegi KH-n kívül 2-3 simán beférne. Akár 40-50-60
szinttől kezdődően. A karakterekhez igazított erősségük sztem nagyjából a kalandoknál
már megoldot. Némi finomítás és programozói ismeret... Büntetni kellene a KH-k támadását
ha adott karakter lefelé támadná őket. Meg kellene változtatni a KH-s karik aktivitását.
Az kellene, hogy aprítsák a népet, éjjel nappal, e mellett persze kellene egy olyan épület
amelybe azok a karik bújhatnának akik nem akarnának KH-s támadástól tartani.
És még sorolhatnám.

Portya: Aki tudja kit és mikor kell megtámadni azért, hogy ne üres LE-je legyen függetlenül,
hogy EH-VF annak a jelenlegi portyarendszer is jó. Ezt tanítani elmagyarázni nem lehet ezt
használat közben KELL megtanulni és kiépíteni azokkal a kapcsolatot akiknek megy. Ez is
tudomány!!!
Az is más kérdés, mit és meddig enged a JV rabolt LE ügyben.
Gondolom akik a szerzett LE diff listát érthető okokból nézegetni szokták, nos azoknak
feltűnt, hogy egyre több ott a magas szintű karakter akár EH-val vagy nélküle, jóval 100 fölött
természetesen elérve a KH-t!!! A KH is portya elem! Nem is kicsi!

Ha ilyen és ehhez hasonló vagy teljesen más DE játékélményt adó dolgok kerülnek be alapként
akkor és csak ekkor lehet TP-ről meg a lehetőségeiről beszélni. Azt sem értettem már az elején
hogy hogyan érti azt vki, hogy szintlépés nem jó és a TP szar!!!??? Ez nem igaz. Elképesztő!
Ezek mind-mind jó dolgok csak értelmesen kell velük bánni!!!

Sorry, hogy alapvetően nem erről szól a topicnyitó, de úgy gondoltam mint mindenben, úgy
itt is minden mindennel összefügg és előbb-vagy utóbb a JV is eljut ide.
Bármit lehet fejleszteni, csinálni akár a TP-vel vagy bármivel:
- aki eddig klikkelgetett az a TP újítás után is azt fogja csinálni
- aki unja a küldiket és nem csinálja mert, az nem a TP miatt unja
- kevés a gamer? hát igen. ezek a felvetések már egy éve olvashatóak voltak többektől
- aki balpénisz a portyához, vagy nem akar portyázni az ezután sem fog, ha módosul a TP
elképzehető, hogy a vadászatot, küldizést is abbahagyja

Tehát sok sikert, alapvetőn Miklós és a "többiek" hozzáállásától függ az egész!
Nem igazán értelmezhető a gamereknek a sejtelmes köd. Sajnos OLD Spice reklám jut eszembe:
Bizony itt már bizonyíték kell nem ígéret!
Amúgy imádtam és szerettem ezt a játékot, csak a nagy játékgyártók példája után vártam volna
a kiegészítő lemezt vagy a patch 1.01-et
Dátum: 2011.03.22. 06:19:10
Üdvözlet!
Elég régóta játszom ezt a játékot. Mondhatni a kezdet óta.
Volt időm agyalni, eventeken részt venni, vadászni, portyázni stb...
Úgy gondolom, ha belátható időn belül nem kerülnek alapvető változások
a játékba, nehezen kerülhető el, hogy még többen feladják.

- Nem akarom elhinni, hogy adott event kezdetéhez nem lehet fix kezdési
időpontot megadni. Én értem, hogy más is van amivel a JV foglalkozik de
ez akkor sem kifogás. Ez azt eredményezi, már több event előtti időszak
bizonyította, hogy kezdésig igen nagy %-ban vannak jelen az erőforrás
gyüjtő agyhalott karakterek ahol még a LE szívás sem megy. Az erőforrás
gyűjtés érthető de sokszor még a max elérése után is inkább a kezdetre
van játszva az újra indítás.

- Elég sokáig sarkalatos része "VOLT" a VU-nak a háború. A JV részéről a hallgatás
egészen felfoghatatlan. Eredménye a hosszútávú hanyagolásnak már meglett a
sok törlés, pangó játékmenet. Alapvető szövetségi összetartó erő ha vmi szövetséget
érintő dolog miatt kell a közösséget kommunikációban tartani.
Úgy gondolom, a JV FELADATA legyen bármilyen nehéz és legyen bármilyen nagy az
ára, hogy visszahozza a játékba a "HÁBORÚT"!!!!
Tessék megoldani és rohamtempóban!!! Inkább maradjon ki akár egy-két event.
Mint láttuk azért szavazáson és forumbeli vitán kívül is tud Miklós döntést hozni!
Hát itt ebben úgy gondolom meg is tehetné, csak minél előbb.

- Az erőforrások. Legyen az alap, vagy fejlesztés árán elérhető a játék során még
mind a mai napig találkozom 40-50-es szintű karakterekkel, akik nincsenek tisztában
a miért-hogyan kérdésével. Igen nehéz elmagyarázni, hogy adott esetben olyan
jutalomért megy egy event amit nem azonnal hanem 10-20 szinttel később használnak
majd valamire. TEssék hatékonyabb segítséget betenni ha úgy látják még van kinek!
A vadászathoz sztem, azoknak akik pl az elementáris fúzóval eljutottak az 57-es szintig
tessék adni valamennyi plussz csp-t. Ami most jön édeskevés.
60as szint felett sokan választották játékstílusnak, hogy szinte kizárólag az ismételhető
küldiket pörgetik. Elég sok HSZ ment, hogy lefelé felfelé éri meg támadni, VF-EH...
Azt gondolom vhogy jutalmazni kellene a felfelé támadót. Lehetne olyan eventes relik, amely
pl azt számolná, hogy az ismételhető küldit pörgetve mennyi TP-t szedett össze adott karakter
és ha ez egy szinthez meghatározott minimum felett lenne akkor ez a relik szorozná valamennyivel
a jutalom LE-t

- Az épületek reformja elég hosszútávú befektetést kíván. Sztem a karakterek 70%-a meg sem éri
hogy a szövetsége akár a nagymesterit felhúzza. Lehet sokat mondtam.
Nyugodtan be lehetne tenni a kisseb karakterek által jobban kihasználható épületet.
Akár olyan event jutalommal, ami szövetségi összefogást igényel.

- Sztem aki kicsit is érti és éli a játékot kimondva, kimondatlanul tud vagy sejt sok dolgot.
Ilyen például, hogy miért nem lesznek a halott karakterek kipucolva. Még a szövetségből
sem rúgják ki őket. Persze nem nézne ki jól a játék ha toplista csökkenne vagy 50-60%-al
Egy olyan számláló tennék be minden karakterhez, ami a heti aktivitást jelölné az előző héten
játékba törénő belépések vagy eltöltött idő függvényében. Akik ismételhető küldit nyomnak és
maximálisan lefelé támadnak, nos nekik veszettül minden, hogy milyen karakteren érik el a portya
alatt pl a krit sebzéses küldit. Aki portyázik, az szinte 90%-os biztonsággal tudja mely karakterek
aktívak adott napokban. Hasonlóképp az előző héten vadászattal eltöltött időhöz is hozzá lehetne
rendelni akár egy vadász medált. Ezek a motorok a játékban már üzemelnek kicsit finomítani kellene
csak a mostani játék élethez.
Valamilyen formában megoldanám, hogy a legtöbb szavazattal rendelkező szövetségi tag, egy új
épületet kihasználva pl tudjon manakonstruálni vagy adott feladattal megbízni egy nem aktív karit.
Ezt persze úgy kellene megoldani, hogy a tulaj amint belép inaktiválni tudja ezt a funkciót.
Ez lehetne építés, háborúban katakomba, vagy éppen kiégett őskő gyüjtése egy másik új épületben.
Akár sok más a szövetségnek hasznos épületet lehetne kialakítani amellyel akármilyen de a szövi
számára hasznos tevékenységet végeznének ezek a karakterek. Persze ezek a hasznok csak és
kizárólag házon belül, azaz a szövetségnek lenne élvezhető.

- A portyarendszer. Igen ez is egy érdekes dolog. Előre vetítem 78-as szinten pörgetem V1-en a karim
vegyes használatú üzemmódban VF-el, tehát az EH-n kívűl minden játékelemet használok.
KB tudom mit jelent mondjuk 45TP-ből 87000LE-t rabolni. Azt is tudom vadászattal ez mennyi csp
elköltését jelenti, vagy az ismételhető küldikkel hány alacsony szintű karaktert kell lealázzak szó szerint
hogy ehhez hozzájussak. Azért ezt írtam, mert 2200-as TÖ-vel nem nagy kunszt az 1200-1300as TÖ-jű
karikon pörögni. Szóval a jelenlegi beállt vizet nehéz felkavarni de muszáj lenne.
Az a lényeg, hogy úgy büntessek, hogy közben jutalmazzak is.
Azt mindannyian tudjuk Miklós célja, hogy a szinteken minél gyorsabban ugráljunk felfelé. De azért
ezt nem tehetjük ész nélkül mert iszonyat elgyengülhet más kitartó nem újító karakterekhez képest.
Szóval én büntetném a magas TÖ különbséggel történő lefelé támadást. Ezért cserébe meghatározott
ismételhető küldi után, akár 50 vagy száz után, elérhetővé tennék új küldetések elérését opcióként.
Ezzel adva lehetőséget, hogy új irányokat tudjon venni adott karakter kompenzációként.
És ez már egy másik témakör ami az ismételhető küldikről szól. Ezt is látni kellene, hogy baromi unalmas
ugyanazt a 3-4-5 küldit pörgetni hónapokon keresztül. Az ember ennél sokkal bonyolultabb lélek, szüksége
van a környezet változására. Tessék cserélni vagy bármit elkövetni ez ügyben!

- A térkapu által adott ékszerek, fókuszkristályok is csupán dukátnak jók az AH-ba.
Ezt sem értem, miért ugyanaz 10-es és 100-as szinten. Ne már!!!
Ez is lehetne akár eventes relikkel megbütykölni, hogy bizonyos karakterszint felett, akár kettő-három
ugyanolyan kristály hatása összeadódjék és ezek egyszerre beépíthetőek legyenek. Simán el tudnám
képzelni, nevet adjak egy magam által kreált kristálynak, nyakláncnak és azt felaggassam az amúgy is
számottevő dísszel kirakott karácsonyfámra!!!

Szóval sok sikert, mert élvezem én a játékot csak már full pp-csp mellett is csak konstruálgatok meg
sok, a játék szempontjából haszontalan dologgal foglalkozom. Nem lesz ennek jó vége!!!
Dátum: 2011.03.14. 07:22:11
Alapvetően Craslorg előző oldalon levő hozzászólásával értek egyet.
Nézzük miről is szól számomra az event:
- Negyedévente event.
Mire is jó? VAN
- Relikvia
Máshogy nem jutok hozzá
Ha lemaradok a legjobbról a következőnél megszerzem, vagy esélyem van rá
Karácsonyfa effekt, gyüjtőszenvedély
- Taktika
lehetőségem van elb...ni a dolgot. Igen, ez egy komoly serkentő, legalábbis nekem

Már Zarknodnál látható volt, hogy olyan eventek készülnek melyek közvetve vagy
közvetlenül de a szinteken történő haladást serkentik. Ennek alapvető oka, hogy a
magas szintek elég gyatrák jól jön az utánpótlás. Emellé bejön amit Craslorg már
leírt. Az is látható volt ott, hogy Miklós bármiféle újító elképzelést nem fog csak úgy
egyik pillanatról a másikra berakni, ergó vehetjük az eventeket az általunk javasolt
elképzelések tesztjeinek. Egyetlen példának most az adott szintekhez tartozó "kicsi"
KH-k megjelenését hoznám.
Ez a topic arra lenne jó, hogy a szent cél érdekében minden taktika képviselője nyilatkozna,
hogy szerinte adott eseményt hogyan oldaná meg a lehető legkevesebb befektetéshez
tartozó maximális haszon elérése érdekében. Na ilyet egyenlőre nem olvastam sokat.

Azért még a végére ide írnám, hogy a Landragór és Xenó event "optimális" kihasználásával
V2-n sikerült végre egy bajnoki címet nyernem a sok csingilingi mellé.
Sajnos ez kevésbé sikerült a forum topic-ok olvasásának következtében, sokkal inkább
néhány lelkes karakterrel folytatott diskurzus folyományaként.

Nem a hozzászólásokkal van a baj, hanem az egyoldalúsággal. Ez szomorú.
Ötleteket várnék inkább, gondolom sokakkal egyetemben.
Dátum: 2011.03.05. 19:47:26
Az esemény során plusz kristály szövetségek fognak megjelenni

Na, pl én erre sokkal jobban és bővebben kíváncsi lennék!!!
Esetleg az alacsonyabb szinten beköszönő KH előfutárát
tesztelhetjük???
Dátum: 2011.03.05. 18:58:23
Bár még csak most ért véget a xenó invázió, máris egy újabb esemény tervein dolgozunk.
Azt hiszem nem tévedek nagyot ha a hangsúly "Tervein" szón volt.
Ha tudnátok olvasni, ez éppen egy ötletelő megbeszélésre ad lehetőséget.
Vagyis adna. Nem értem miért kell ez a módszer a forumra amit műveltek

Én személy szerint értelmes ötleteket, akár arra hogyan kaphatnék eseménypontot
portyásként, szívesebben olvasnék.
Remélem a háború reformja topicban kihirdeti végre Miklós a REFORMOT és véresre
gyepálhatjátok egymást egy szűkre szabott és szabályozott szövetségi háború
kapcsán
Dátum: 2010.12.21. 05:22:24
Nálam az asztrális védőburokhoz csatlakozott egy őrjöngő démon.
A megszerzés pillanatában a karakter szintje lesz a blöki alapszintje.
A szintje viszont egy. Tehát azon túl, hogy foglal egy slot-ot időigényesen
fejleszteni kell. Szerintem akkor érdemes beizzítani amikor lecseréli a
karakter az állatait. Így a harcoló állatok együtt fejlődnek.
Persze sok egyéb megoldás létezik, de ha még egyszer tehetném én így tennék.
Dátum: 2010.12.07. 20:01:07
Ariel-nek igaza van...

Sikerült két új kódot vételeznem. Az egyik az Asztrális Védőburok a másik az Őrült Démon.
Úgy gondoltam ilyen felállásban van értelme...
Én úgy értelmeztem, hogy a fennálló "bonus" akkor él amikor az állatok úgymond aktív tehát
harcoló állapotban vannak és valaki megtámad. Legalábbis így értelemszerű.
Ha nem, akkor elkamilláztam magam kicsit és rossz irányba indultam, hiszen a tartható állatok
számába is beleszámít a familiáris. Meg csak két kód volt...
Dátum: 2010.11.10. 22:03:26
Olvasgatok, értelmezek és nézek mint a moziban.
Teljesen abszurd helyzetek tömege.
1. Nerf
2. Már megint
3. Miklós feldobja és megvitattatja a játkosokkal.
Hogyan véleményez egy olyan akinek nincs olyannal szemben akinek van?
Biztos nem véletlenül van neki nem? Lehet tovább gyűjtött és nem vett
sima papírt az AH-ban vagy 100 dukátot 250-ért. Mi meg megvitatjuk és
úgymond legitim döntéssé formáljuk a JV-nek.
Az ilyen esetekben elfogadható ellentételezés a cucc elvétele és
a bekerülési érték sokszorosának visszafizetése szüntelen Mea Culpa alatt!
Kellene hogy legyen.

Kíváncsi vagyok mikor veszik vissza a kreaff-ot, a kontinuumot és mellette a
kivégzést. Egyszerűen beszarás.

Néha, már én sem értem mit eszem ezen a játékon. Ja, a Xanax-ot...
Dátum: 2010.10.31. 15:27:33
Na anno ezért kerülhetett be a Preventorix, jó előre!
Az is kötelező lesz néhány hét múlva...
Nem véletlenül...
Dátum: 2010.10.14. 12:00:39
És azt se nagyon felejtsük el, hogy adott esetben az az 5% szerencse
Sok esetben több milla LE-t helyettesít amit nem kell beépíteni hanem
lehet plussz dolgokra költeni
Dátum: 2010.10.08. 07:55:55
De ezt azért nem lehet megérteni, mert AZ IS A TAKTIKA része kell, hogy legyen!
Abszolut nem pok karaktert nevelek. Játszom. De nem értem azokat a fejlesztéseket
kommenteket amikor ilyeneket írtok. Ha pl a transz projekcióm turbó nélkül csak 20kLE-t
fedez mi a csudának mennék pl epiket hentelni 40kLE-vel a nyakamban???
A fenti pok felvetések pont az ilyen esetekre vonatkoznak.
Eddig nem vettem észre a VU-ban a szociális hálót de úgy látom kezd kibontakozni.
Ahelyett hogy gondolkodna az illető, védjük meg!
Ha a fent említett példából indulok ki, azt sem tartom biztosnak, hogy aki elmegy ekkora
LE-vel epikezni az egyáltalán kifejleszti ezt az AF opciót a LE-je védelmébe

És igen, a pok taktika többek közt erről is szól!
Dátum: 2010.10.04. 15:06:12
Nos, nagy várakozással telve a délelőtt már alig vártam milyen móka jön Landragórból.
Hmm.
Azt hiszem jól tettem, hogy nem ragadtam rögtön a billentyűhöz és írtam egyet. Kettőt.
Azért nem tettem, mivel nem feltétlen az én stílusomban játszik a legtöbb kari. Ezért
lehet a saját hibámból de nagyon nem értek valamit. Ha jól figyeltem most kapunk a
drakón ölésért nem időlimites, ráadásul külön ktsg nélkül egy átváltót az EH-VF között.
Számomra, mivel nem EH-t használok a gyakorlati részével nem vagyok tisztában, egyértelmű
kényelmi opció EH-s kariknak, hátha elgyakták a karijukat. Nem értem VF-es karinak, pláne ha
portyázik és nem rendelkezik sem EH relikkel sem a többi EH opcióval mi a reteknek váltana???

És újfent említeném itt meg, ennyi erővel egyszeri nagyösszegű fertőcsökkentő drakón reliket is
szívesen láttam volna.
Nem tagadom most is részt veszek a JV által tökéletes köntösbe öltöztetett EH-VF asszociációs
és skizofrén játékában, de nem felhőtlen az örömöm.
Nem gondoltam volna, hogy a balance ennyire borult vagy hogy az avatar projekt sem jött be vagy
hogy nem született lényegi döntés EH-VF ügyben pont a mindenki által várt event dobta relikviát
kell hogy lekakkantsa az egész. Pffhhhaaaáááá

Mindegy, megyek gyakni, csak várom a teszteket kinek mi a tapasztalata az ital elfogyasztása után
használat közben mert nekem eddig nem volt bátorságom az "igen"re kattintani!

Egy akármilyen pici verébszaros relik nekünk játékosoknak jobb lett volna.
De ez a kifordítom-befordítom....
Dátum: 2010.09.26. 09:47:23
Ne aggódj!
V2-n az előző kanyarban, 12-re adta a reliket.
Most 40 után se semmi!
30as szint, szerencse: szintx3+3
Szívás
Dátum: 2010.09.24. 06:50:39
Észrevette még vki, hogy az utolsó 2nap sokkal erősebbek a monsta-k?
10csatából 4et nyertek
Talán jön a Big Boss és ettől erőre kaptak? Eddig 99%győzelem volt az arány
ez kicsit azért megijesztett
Dátum: 2010.09.22. 20:10:56
És lám mily egyszerű és mégis összetett az élet.
Landragórtól hogyan jussunk a szerencséig és lássuk már
milyen fontos is
Dátum: 2010.09.22. 08:20:11
Áááááh.. dehogy.

Egyszerűen csak ha vki meg tud vmit csinálni és még jól is és van rá lehetősége
akkor az tuti bunda sumák.
Tiszta szocreál
Azok a qrva ürgék a gáton, azok is biztos a kapitalisták bérencei
Tessék őket egyesével kergetni, mert akkor sok ember kell hozzá!
Dátum: 2010.09.22. 07:56:38
Amúgy nem teljesen mindegy?
Visszajött színesíteni a LE diff táblát.
Egyébként meg eggyel több ok sokaknak a parára
Már megérte!

Kéretik ráfogni a ronyóvasakra, éles kanyar következik..
Dátum: 2010.09.22. 07:44:01
Észre kellene venni, hogy a VF amikor bejött nem opció volt! Kötelező érvényű szaki
de csak a meghatározott szint alattiaknak. Nem tudnám most már ennyi idő távlatából
belőni ezt a szintet, egy biztos a TP falók és a VF között volt egy réteg. Nekik kemény
próba volt mit is csináljanak! Ha a top első 3 lapját megnézitek, az pontosan ezért gyér
mert a köztes karik nagyrészt töröltek.
Nem kérdés, hogy a VF-et nem szabad kivenni. Az sem, hogy mellette alternatívát kell
biztosítani. A lényegi kérdés kapcsolódva a fenti gondolathoz, hogy a köztes mezőny
aki a VF-vs-EH képlékeny részébe esik a karakterét tekintve mennyire tudja átvészelni
a krízist és ne töröljön, mert esélye sincs előre mozdulni.
Elképzelhető megoldásnak tartanám, ha a JV ezt az EH balance-ot úgy vezetné be, hogy
lehetőséget adna a két irány VF-EH átjárhatóságára. Valamilyen szinten, egyikből is és a
másikból is lehetne részeket használni de nem a teljeset.

Egyébként nagyon sarkítva teljesen mindegy melyiket húzza vagy felejti le adott karakter!
Itt legalább van lehetőség.
Egy fertőzöttnek semmi esélye, jelenleg. Tehát a helyzet EH-VF ügyben nem reménytelen.

Végül, szívesen látnám végre 1.5 év után, azt a konkrét elképzelést, amit a JV, a VU és a karik
számára kijelöl. Lehetne már egyszer úgy gondolkodni és véleményezni, hogy az ne félinfók
alapján történjen??? Mert ugye ezeket a véleményeket a legkönnyebb leinteni
Dátum: 2010.09.21. 08:29:19
A 0LE-s portyához meg a TP felező.
Mivel akárhogy nézem 0x50%LE az akkor is csak nulla marad.
Oldal: 12345