Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Bolsevik

Oldal: 12345678
Dátum: 2009.07.17. 21:46:31
Gondolom te akkor is krokodilkönnyeket hullajtottál amikor felhúztátok az epikus emlékművet, és elkezdtek kipotyogni az első brutkóbb cuccok. Akkor is amikor kijött az akadémia, és nekiálltál kifejleszteni a kritikus varázslatot. Akkor is, amikor felhúztátok a Hatalom Tornyát.

Ezek a lehetőségek sajnos nem álltak rendelkezésre mindenkinek, ilyen módon előnyben voltál a többiekkel szemben, amit felteszem ki is használtál. Ez miben különbözik a VFtől? Vagy szerinted - akár alacsonyabb szinten is - van olyan karakter amelyik életképes kritikus varázslat nélkül? (azért ezt mondom, mert ez egy akadémiához kötött harci szaki, aminek jelentős hatása van)

Vagy akkor ezt is el kellene törölni, mert bár nagyon fontos, sokan nem jutnak hozzá amiatt hogy akadémiához kötött, illetve annyira tájékozottak hogy azt sem tudják hogy mi az?
Dátum: 2009.07.17. 21:00:32
Azt kéne megértened hogy ez egy olyan "vetélkedés", ahol a szabályokat nem ti hozzátok, ugyanis az hogy magas a szintetek alapvetően senkit nem érdekel. Ha egy szép nagy mezőn összejön 28 ember és ebből 22 focizni szeretne, a másik 6 meg kapálni vagy tudomisén, akkor a 22 játékos kerít egy labdát, a másik hatot meg elküldik valamerre, hogy kapálgassanak békességben.

Itt is ez történik, ti nyugodtan menjetek rá a tp-gyűjtésre, a többiek viszont úgy játszanak ahogy nekik tetszik. Erőszakkal sajnos senkit nem lehet rávenni a kapálásra.
Dátum: 2009.07.17. 12:58:44
Idézet: Butchman - 2009.07.17. 11:13:02
Nincs különbség tehát morálisan a szintben lefelé támadás és az alacsonyabb TÖ-jű ellenfél (netán nem is prémiumos) támadásában.


De, elég komoly különbség van. Aki a sajátjával megegyező szintű, de gyengébb játékost ver le, az azért győz mert az ellenfél a szint eléréséhez szükséges tp-t rosszul osztotta be, vagy hogy polkorrektek legyünk, "nem optimálisan". Aki meg 7 szinttel lefelé támad, az olyat győz le akinek több tízezerrel kevesebb tp állt a rendelkezésére, és így gyakorlatilag esélye sem lehet, függetlenül attól hogy hogy játszik.

edit: no és persze ne feledkezzünk meg a jó eséllyel minimum 7 szinttel jobb felszerelésről sem, ami nem érdem, a szint adja.
Hogy a nép szószólója-e azt nem tudom (hát csak nem), de a legnagyobb poén ezen a fórumon szerintem még mindig az amikor sok ember beírja sokszor ugyanazt a bölcsességet (értsd: böszmeséget), oszt azt hiszik hogy ettől már igaz is lesz.

Így szokták itt megmagyarázni hogy a gyémánt horda magas szinten is a legnagyobb tutiság, hogy az ismételhető küdetések jutalma bagatell, hogy a Hatalom Tornya nem nagy előny, stb., tetszés szerint folytatható a sor. Itt most épp azt sikerült megmagyarázni hogy nem nagy előny ha egy ropogós ezresért cserébe körédépítenek egy komplett klánt

Természetesen én kérek elnézést, a tp-osztó játékostársunk nevében is.

a) nem olyan dolog, amit az ember simán naponta megcsinál, hisz az alacsony póknak kell alapítania a szövetséget, akik az építés után lépnek be, azoknak nem táp


Mi ezt már megéltük a BiteFight nevezetű játékban, ahogyan azt Darah is kifejtette. Itt jegyezném meg, Miklós állítása szerint mielőtt beüzemelte a Végzetúrat, átnyálazott egy rakás hasonló játékot. Na most én kötve hiszem hogy pont a BiteFightot és a Gladiatust hagyta ki, ahol is a "pók" (ottani nevén "harcos karakter") már akkor igen sikeres taktika volt, amikor ez a játék még egy kósza ötlet sem volt Miklós fejében. De hogyaszondja, a Végzetúr nincs felkészülve a pókokra. Hogyhogy? Miért nem?

Ott egyébként pont ugyanez történt, pár kreatív "piacfájter" végeredményben szétcseszte az egész játékot az átgondolatlan fejlesztésnek köszönhetően. Meglásd, ez a stílus itt is hamar el fog terjedni. Ott egy fél év kellett hozzá hogy rendbetegyék a dolgokat, de addigra már késő volt.

b) alacsony szinten tényleg táp, de alacsony szinten az ember gyorsan szintet lép, így ez nem egy hosszú időszak


Igen. Egy másik pók is gyorsan szintet lép? Avagy tudod-e hogy milyen az amikor rádszáll egy nálad erősebb pók, és mivel te nem óhajtasz 15% alatt vadászgatni, lényegében szétcseszi a te játékodat? Na, hát pontosan ahogyan a kolléga teszi, ilyenkor szokás sok-sok tp-vel megajándékozni a jótevőket.

c) magasabb szinteken elfogy ez az előny, mert
-másnak is lesznek hasonló épületei
-a bónusz aránya kisebb lesz


Ez - legalábbis részben - igaz. De ez sajnos nem mentség arra hogy ti 8an rászálltok erre a kb. 12-14 éves kissrácra, és ultranagy arccal hajmeresztő dolgokat magyaráztok meg neki. Továbbá ahogyan azt már fejtegettem fentebb, ez nem biztos hogy érdekli őt, úgy egyébként nekem is megmagyarázhatná bárki hogy majd 20 szint múlva mennyire nem fog ez számítani. És?

d) hosszú távon nem tudom mennyire tud egy ilyen szövetség életképes maradni, egy magas szintű egyedül fel tudja egy bizonyos szintig rántani, de mi lesz később


Ez legyen az ő problémájuk, rajtuk kívül senkit nem érdekel.

e) a korábban felvázolt négyzetesen növekvő előny nem igaz, inkább röhejes


Ahogy mondod, én ilyet nem is állítottam.

f) az asztalverésen kívül nem hangzott el értelmes javaslat arra hogy ezt hogy lehetne kiküszöbölni


Akkor íme egy javaslat (elhangzott már, a Felhasználási feltételek megsértése topicban, csak nem volt túl nagy visszhangja):
- bajnoki viadalon ne számítson az épületbónusz, ugyanis Gipsz Jakabot nem annyira érdekli hogy Kiss Pista 40 szinttel nagyobb haverja mennyit tud építeni egységnyi idő alatt
- csak akkor használhasd a szövetséged épületeit, ha éppen aktuálisan nagyobb vagy egyenlő az építésed mint a lélekkutatok nagysága
Megelőztek
Őszintén szólva ha nem nézném a neveket is a postok mellett, fullra azt hinném hogy itt is a TOPperek osztják az észt.

Persze, magyarázzátok meg hogy nem előny ha a portyások popsija alá felhúznak egy komplett szövetséget egy ezres építés árán, mert
a.) alacsony szinten elviszi a random
b.) magas szinten már jelentéktelen bónusz ez
c.) a bajnokikat meg mindenképp az érintettek nyerik, bónusz ide vagy oda

LOL. Pluszban meg azt is magyarázzátok meg nekik hogy ők is keressenek magasszintű haverokat, akik beszállnak építkezni, úgy mint az újrakezdő arcok. Ha ők tegnap reggeltek, akkor is.

Azzal egyetértek hogy ez nem csalás, az etikus volta nézőpont kérdése, de hogy ez nem előny... Odáig mikor fogtok eljutni hogy tképp hátrányos a fullos szövetség?

Tudjátok nem mindig érdemes ám komplett hülyének nézni a többieket. A két "lázadó" kolléga stílusa ugyan helyenként valóban hagy maga után némi kívánnivalót (enyhén fogalmaztam), de ezt az elképesztően hiteles érveléstechnikát meg a nem kicsit nagy arcot talán hagyjátok már meg a hanyatló TOPperek ópiumának. Meg lehet ám próbálni bebizonyítani a feketéről hogy fehér, az általában pont ugyanilyen vicces szokott lenni.
Dátum: 2009.07.08. 23:17:19
A többi bajnok nevében nem tudok nyilatkozni, de nekem személy szerint valóban nem tetszik. Pár karaktert leszámítva (ők még a pókokon belül is a legerősebbek) magasabb szintű kategóriában elindulni nem kihívás, hanem az esélytelenek nyugalmával való részvétel. Ez majdnem ugyanaz mintha valaki azért loholna a szintlépéssel, hogy a nevezési határidő vége előtt még éppen be tudjon kerülni a magasabb kategóriába. Ugye, azért ez nem annyira jellemző.

De ha elég nagy vagy hozzá hogy legalább 5-6 szintről tudjanak ütni, ilyen kihívást bármikor kipróbálhatsz te is, egyszerűen felejtsd magad sok-sok hpn, és rögtön látni fogod hogy nemhogy egy bajnok, de egy full átlagos vagy inkább annál rosszabb karakter is simán rommá ver.
Dátum: 2009.07.08. 13:37:07
Szerintem ez az ötlet több sebből vérzik.

Hogy TOPpereink is örvendjenek: velük pl. mit csinálsz? Őket nem lehet magasabb osztályba sorolni

Másrészt őszintén szólva én inkább bevállalnám akár a tripla, vagy akár még nagyobb büntetést is mint hogy 1-2-3mal magasabb kategóriában kelljen elindulni. Ha ez nem "agyonszívatás" szerinted, akkor vajon mi lehet az? Magasabb szinten ez akár 12 szintnyi különbséget is jelenthetne, ha a topjátékosokat is feljebb lehetne sorolni. Mivel ez perpill rájuk nem vonatkozhat, akkor maradjunk 10 szintben. Ez nem büntetés?

És mit érsz el ezzel? Ha jól értem te mindig csak az aktuális bajnokot küldenéd eggyel feljebb. Nagyszerű, akkor egy, azaz egy darab ellenféllel kevesebbel kell szembenézned. Ettől több esélyed lesz bajnokságot nyerni? Hát ha a szűk élmezőnyben vagy akkor igen, viszont ha netán sikerül akkor ez kb. azt jelenti hogy a következőn már esélytelen leszel. Ha viszont átlagos karaktered van, akkor ezzel egy dekával több esélyed nem lett.

Én azt tudom neked tanácsolni hogy gyúrj, és ha bekerülsz az esélyesek közé, hidd el nekem hogy onnantól az "unalmasság" és a "monotonitás" egycsapásra eltűnik
Dátum: 2009.07.05. 08:57:33
Majd ha te is egy "felnőtt, a játékért fizető ember" leszel.

A kristályhorda negatív hatásai csak nagyon kevés embert érintenek, azokat akik elég nagyok ahhoz hogy a kristályosok elérjék őket, de még túl kicsik ahhoz hogy felvehessék velük a harcot. Miattatok szükségtelen változtatni, vagy ha akartok valamit akkor zárkózzatok fel a TOPhoz.

(Én kérek elnézést )
Dátum: 2009.07.05. 07:05:31
Téged ugyan nem sorollak az ún. "TOPperek" közé, de ez most ütött.

Akkor Daraht kicsit átfogalmazva és kibővítve, ezt a szólamot általában azok szokták rendszeresen megütni akik a világtörténelem folyamán először kezdtek el isibe járni, és a tp-maximáló taktikával elérik hogy az övékénél nagyobb osztály soha ne is lehessen, viszont mindenkit arra buzdítanak hogy ha lehet akkor nagyon-nagyon gyorsan zárkózzanak fel hozzájuk, hiszen unatkoznak.

Ha meg ezek a gonosz szintvisszamaradatottak erre nem hajlandóak (bárhogyan is reklámozzák ezt, mert állítólag nagyon jó dolog, csak hát attól hogy valaki alacsonyabb osztályba jár mint ők, még nem biztos hogy hülyék is), akkor egyenesen az igazgatónál kezdenek el kampányolni hogy csináljon iskolareformot. Legyen ilyen EXT hogy egyszerre akár több osztályt is ki lehessen járni, költődjön el automatikusan a LÉ hogy ha valamelyik izmosabb ovis mégis bepróbálkozik akkor se lehessen semmilyen probléma, a kis LászlóMártontól meg vegyék el a csúzlit, mert a múltkor is kilőtte velük egy pár nagy szemét, épp ezért ő egy vírus, sőt felrúgja a játékasztalt. Mindezt elég sokáig lehetne még sorolni, ejj-ejj...
Dátum: 2009.07.02. 15:50:34
Várjatok, most kaptam a hírt hogy volt olyan pók aki nem ezzel a CSP-zéssel cicózott, hanem kapásból kézhez kapta azt a másfél millát. No még jó hogy nem járt a környékén valami 8 szinttel nagyobb jómunkásember, képzeljétek mennyit vihetett volna tőle. Azt mondja most húzza 200ra a kivégzést, csak már kicsit görcsöl az ujja a klikkolástól.

Pók kollégák, soha ennél rosszabb délutánunk ne legyen.
Dátum: 2009.07.02. 15:38:42
Én az elébb költöttem el 200 CSP-t, így már 400 fér el nálam. Már érzem is az erőt! Ha ilyen tempóban haladok, jövő ilyenkorra már nem lesz gond a nyaralás alatti túlcsordulással! Na jó, mondjuk most sem zavar annyira

Az előbb olvastam hogy ez valami egy-másfél milka LÉ. Azt a rohadt...
Dátum: 2009.06.30. 09:38:13
Én nem mondtam hogy egyetértek a javaslattal, inkább csak erre reagáltam:

Mindamellett a karaktered nem lesz csak azért erősebb, mert 20%-al lassabban lép szintet, hiszen mindenki más is ilyen tempóban lépi majd.


Ez nem igaz.

A magánvéleményem pedig az hogy az összes ilyen gányolást be kéne fejezni, de sajnos úgy néz ki hogy az egyik ilyen változtatásból következik a másik (Barbapapa javaslata ugye a kivégzés/kreatív korlátozás miatt jött), vagy legalábbis az igény rá.
Dátum: 2009.06.30. 09:24:04
Ha megnézed, ő egy igen erős pók, rájuk pedig az a jellemző hogy ugyanannyi tp-ből kicsit gyorsabban fejlődnek mint azok akik vadásznak
Dátum: 2009.06.24. 15:59:00
Ez minden problémát megoldana. Lenne ellenfél, lenne LÉ, és a háborús katakombázás sem lenne akkora gond.

Az az apró hátránya van hogy jó eséllyel a fél szerver törölne Ezt senki nem akarja.

Viszont csak utópia szintjén, gondoljatok bele hogy milyen lenne ha Miklós nem pont itt akart volna nagyon formabontó lenni. Nem lenne akkora gond a 6-8 szintre letámadgatás, ugyanis a szint innentől pont ugyanannyit jelentene mint a többi ilyen típusú játékban: kb. semmit. Mivel azokat akik az elejétől 15% alatt vadásztak nem nagyon tudták lefosztani, így ők pusztán a szintből fakadóan leütnek mindenkit aki lejjebb van. Bezzeg ha kezelgették volna őket rendesen (igen, akár -6 szintről is, simán), akkor mindjárt más lenne a helyzet.

Egy-egy brutkó tárgyat sem lenne olyan egyszerű megvenni, lenne a gyűjtésben izgalom, nem csak arról szólna hogy na, akkor a 15% alatti időm terményét most kivételesen nem statra vagy szakira költöm, hanem új fegyóra, egy óra vadászat árán. Épp ezért a drágább tárgyak (amik igazán nagy előnyt jelentenek), ritkább madarak lennének. Lényegében megszűnne az hogy egy 6 szinttel nagyobb ellen még a legdurvább pók is esélytelen, eltűnnének az orbitális sebzések (vagy legalábbis jóval ritkábbá válnának), és ezzel az összes ilyen védelem itala - sebgyógyítás - akármi is okafogyottá válna.

Viszont az összes ilyen "költődjön el a LÉ automatikusan, legyen egy perc egy vadászat, lehetetlenítsük el a portyát"-jellegű javaslat pont mindez ellen dolgozik, az a cél hogy minden ilyen módon megszerzett előny konzerválódjon. A legegyszerűbb portyareform az lenne ha minden csatában annyit sebeznél amekkora az ellenfél regisztrációs száma ott a balfelsőben, ez garantálja hogy mindig az nyerjen aki előbb reggelt. A zsákmányolható LÉ maximuma pedig legyen mondjuk 100 / Kócos mindenkori SZÖ-jének a négyzete, ez a szám pedig oszoljon meg a két résztvevő által egymásnak kiosztott sebzések arányában.

No de ismét, a nép már a mostani rendszerhez szokott, egy ilyen újítás hatására szerintem tömegével törölnének a játékosok.

Freez: nem hiszem, annyi a titok nyitja hogy én piciny vagyok, és valamilyen érthetetlen oknál fogva nem óhajtok felzárkózni a TOPhoz, pedig állítólag az a tuti
Dátum: 2009.06.24. 12:44:20
Én is bemásolhatnám a mai termést, azok a zsákmányok is eléggé messze esnek a szint*10től, csak a másik irányban

Ezzel csak arra akartam utalni hogy ilyen kicsi számok mellett a portya továbbra is csak egyfajta "színesítés" lenne két vadászat között, a vadászathoz képest minimális összegekért, viszont sokkal több tp-ért. Vagy ez a cél? Persze nektek gondolom még ez is sokkal jobb lenne mint a semmi.

Freez: hú, hát akkor mindjárt itt a fórumrendőrség
Dátum: 2009.06.24. 10:18:05
Ez nem akciójáték


Így van, és nem is PvP játék. Azokban ugyanis nincs ilyen hogy lényegében csak azt lehet támadni aki ebbe beleegyezik/figyelmetlen/elaludt a "robotpilótája".

Morti: ez sokadszorra merül fel (de gondolom te is úgy értetted hogy ezt az alapból elvihetőn felül, legalábbis remélem), csak az a gond hogy ezek olyan számok hogy ihaj. 400as zsákmánynak emlékeim szerint úgy a 3-4. szinten tudtam örülni. Ti ott fenn tényleg el vagytok szokva a portyától és a zsákmánytól. Ez a 400 a te szinteden hányada egy-egy átlagos vadászatnak? Negyede-ötöde?
Dátum: 2009.06.24. 09:57:43
Elhiszem. De azzal tképp mi is a baj hogy oké, legyen rövidebb a vadászat, viszont 15% alatt gyógyuljatok gyorsabban? Most a TOPperek által preferált "mer' más engem nem érdekel"-féle magyarázaton kívül.

Mi is portyázni szeretnénk, élvezni a játékot. De LE nem akkor kerül a játékba, ha egy halaszthatatlan tevékenység miatt 15% alól kibukkanó játékost néhanapján sikerül elkapni.


Miért, ha 1*30=30 perc alatt végigklikkoljátok, akkor kerülni fog? Tudom, te se ezt mondtad, de ez olyan mint amikor megmagyarázzák hogy ejj-ejj ez az abzug adósságspirál, valamit most már kéne kezdeni vele, viszont addig is vegyünk már fel még egy pár milliárdocskát, aztán az alapproblémával meg majd csak lesz valami.
Dátum: 2009.06.24. 08:51:30
Otoaak, folyamatában kéne nézni a dolgot, nem azt kiragadni hogy itt most szénné offolják ezt a topicot. Megjegyezném hogy a címe "Játék fejlesztés", gondolom azért nem az a szokott menete a dolognak hogy akiknek tetszik az ötleted azok beírhatják a véleményüket, akiknek meg nem azok húzzanak el máshová.

A magam részéről azt tartom igazán tréfásnak hogy miután az az egészen kiváló ötlet hogy "költődjön el automatice a LÉ ha közelít a 15%" (ezen egyébként tényleg már csak röhögni lehet, olyan szinten abszurd, bár én tképp már azon sem csodálkoztam volna ha Miklós még erre is rábólint) elszállt, most akkor a vadászat idejének csökkentése a téma.

Ezzel még nem is lenne gond, vadásszon mindenki ahogy jólesik, de ha jön egy javaslat hogy ezzel együtt a 15% alatti gyógyulás legyen gyorsabb (ezzel a portya szempontjából nem lenne túl nagy változás, a vadászok viszont nyernének vele), akkor máris jön egy TOPper (tudod, ők azok akik egy elenyésző kisebbséget alkotnak, viszont a fórumon igen durván túlreprezentáltak, és minden jel szerint Miklós lényegében csak rájuk hallgat illetve nekik fejleszt) és megmagyarázza hogy nem-nem, az érintettek nagyon kevesen vannak és ezért velük nem kell foglalkozni. Na ez az ami a megaLOL kategória.

Tudom hogy most hejjde nagyon OFF vagyok, de tényleg jó lenne már észrevenni hogy ez egy PvP játék. Kipróbáltam már jópárat, de ilyen egyszerűen sehol nincs hogy 15 / akárhány % alatt érinthetetlen vagy, és simán elvadászgatsz közben. Miklós ebben a kérdésben nagyon eredeti volt, és konkrétan ez az a fícsöre a játéknak ami szvsz úgy kb. minden probléma okozója. Sajnos azok akikkel tele van a fórum már nem tudják (talán soha nem is tudták) hogy mi az a portya. Az nem arra való hogy -6/7/8 szintről megtöltsük vele a kamránkat (igen, mind a 15 helyet, ez a default minden klánban, ez köztudott), meg hogy az állatok morálját növeljük, hanem ez kéne hogy legyen a játék "lelke", mint általában az összes PvP-ben.

Tehát nagyon szép, nagyon jó, ötleteljetek a vadászaton, de miután a játék indulása óta folyamatosan nyírbálják a portyát, próbáljatok meg úgy ötletelni hogy még tovább talán ne csorbuljon. Ha viszont mégsem így történik, akkor meg ne csodálkozzon senki ha páran "szétoffolják" az ötletbörzét.
Oldal: 12345678