Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Dátum: 2009.06.06. 21:58:43
Az ötletem: legyenek speciális szakértelmek, melyeket csak kristálypontból lehet megtanulni és a képesség fejlesztethető maximumát is a ráfordított kristálypont határozná meg (de a szakértelmek növelése LE-be kerülne). Különböző erősségű szinteket képzelek el a képességfában, és a 2. 3. stb. szintű képeségeknek előfeltétele(i) is lenné(nek) az alacsonyabb szintű képsesség(ek) bizonyos szinten való ismerete(i). Többféle szemléletű szakértelmek lennének ezek - úgy mint harcos/varázsló/szörnymester/vadász/remete/"portyás"/stb - és ezeken belül is szétágazna különböző irányokba. Természetesen egyik-másik szakértelem ki is zárna bizonyos más képességeket, vagy befolyásolná azok fejlesztési költségét valamilyen mértékben. Persze ez túl bonyolult rendszert alkotna, de ha Miklósék hajlanának rá, a játékosok segítségével egy hónapon belül meglenne a kidolgozott fa rengeteg új szakértelemmel. A magasabb erősségi szintű képességek pontos előfeltételeit és az egymásra gyakorolt módosító (akár pozitív, akár negatív) hatásokat alapos tárgyalás után Miklós határozná meg, hogy ne lehessen teljesen előre tervezhetővé és kiszámíthatóvá tenni a fát.

Szerintem sokunknak van rengeteg ötlete ilyen képességekre, elég csak a már játékban lévő, de nem fejleszthető képességekre gondolni, vagy a TF-re, ŐV-re. Most hirtelen fel tudnék sorolni minimum 25-30 hatást. Minden csak a kidolgozáson múlna, a lehetőségek szinte határtalanok.

*De mindez inkább amolyan "álmodik a nyomor" jellegű ábrándozás.
Dátum: 2009.06.06. 19:30:45
Későn vettem észre ezt a topikot, de remélem itt legalább valamilyen szinten véleményezésre kerülnek az ötleteim. Egy az egyben átmásolom a másik rovatból a hozzászólásom. Bár, ahogy nézem, inkább már világ5-ön célszerű gondolkozni...

Azért íme:

Eszembe jutott egy pár ötlet a portyázással és az érte járó jutalommal kapcsolatban. Elég durván borítaná a jelenlegi helyzetet, ezért csak a világ4-en lehetne legkorábban alkalmazni. Biztosan vannak hiányosságai, nem lehet kiforrott, mert most ugrott be, de irányvonalnak, alapnak hátha megfelel. Előnye viszont, hogy rengeteg problémát megoldana. Csökkenne a rabszolgázás "értelme", a játékra fordítandó idő, az állandó lefelé támadás, a folyamatos alacsony ÉP a második vonaltó kezdve és a "nincs kit ütnöm" szindróma is. Viszont a háborús rendszert, pár küldetést (és bizonyára még jópár más területet is, amit nem látok) alaposan meg kellene változtatni. Mint ahogy néhány tulajdonság hatását is fokozni kellene, és egy új szövetségi épület is szükségessé válna.

Először is, nem a birtokolt LE alapján kellene számítódnia a zsákmányolható LE-nek, hanem a karakterek erősségétől, amibe az éppen viselt tárgyak is beleszámítanak, különös tekintettel a fegyver és a varázslat sebzésére. A birtokolt LE maximum 10%-a számítana bele a rablásba, mint bónusz, tehát pl. hiába lenne valakinél 100.000 LE, csak 10.000 LE-ből számítódna ki a rablás bónusza az erősségtől függő jutalom mellett. Az alapjutalmat nem az ellenfél LE-jéből lehetne rabolni, hanem keletkezne "csak úgy" mint a győztes jutalma. Az egymáshoz viszonyított erősség a kapott TP-t is befolyásolná, és a vesztes is megkapná a TP felét. Viszont a visszaéléseket elkerülendő a 100-80-60-40-20-0%-os támadhatóság működését meg kellene fordítani: akit támadtak az előző három órában, már csak az eredeti jutalom 100-80-60-40-20-0%-át kapja meg (a vesztes csata fele TP-jét is befolyásolná). Az állandó átöltözködést elkerülendő (szintén a visszaélés lehetősége miatt) időhöz lenne szükséges kötni, vagy napi maximumhoz.
Mindenféleképp szükséges lenne egy új szövetségi épület, ami az épület szintjétől függően (mondjuk szint*10%) védekező csata esetén a kapott sebzést gyógyítaná akár győzött a védekező, akár vesztett. Az egészséget is módosítani kellene emiatt, mert már csak a támadásoknál lenne szinte csak szükséges. Kaphatná azt a mellékhatást, hogy minden 8-10. szintje egy elnyelést is adna.
Talán a portyapontokat is el lehetne felejteni, mint olyan, jól belőtt rendszer esetén nem lenne semmi értelme.

Néhány szakértelmet is meg kellene változtatni (pl. kivégzés), amit a fentebbiekből pl. kihagytam.

Szerintem ezekkel a változtatásokkal igazán izgalmassá válhatnának a portyák, és tényleg orvosolná a fenti problémákat is.
Talán végre igazi, igazságos PvP lenne.

Kíváncsian várom a véleményeiteket, de kérlek az esetleges számbeli mellélövéseimet nézzétek el. Az a legkevesebb, azokat tényleg csak be kell lőni. Minden építő jellegű kritikát szívesen látok.
Köszönöm a figyelmet!
Remélem ott leszek (képlékeny még), és rázúdíthatom Miklósra a fejlesztési ötleteimet.
De jó volna már végre személyesen is találkozni a játékosokkal, még ha Kisebb Meteorológiai Jelenség ex-szövetségi társam beígért egy-két fülest is.
Dátum: 2009.06.06. 12:34:37
Nagyon jó ötletnek tartom, kérdés Miklós mennyire nyitott rá. Remélem nem veti el teljesen mint lehetőséget.
Ötletekkel (van egy rakat) szívesen próbálnék én is segíteni, de a programozást a hozzáértőkre bíznám.
Anno megkérdeztük Miklóst (kb. 3-4 hónapja), hogy lehet-e más karakterével portyázni. Azt a választ adta, hogy lehet, de abban a pillanatban már multizásnak számít, amint ugyanazt a karaktert támadjuk két különböző karakterrel (vagy egymást), vagy ha háborús ellenfelet támadok. Amikor én helyettesítettem portyáztam is más karakterével. A teljesség kedvéért hozzáteszem, hogy nem egyszerre irányította a valódi tulajdonos is és én is, hanem tényleg utazás alatti helyettesítésről volt szó.
Azóta ez a visszaélések elkerülése végett ez teljesen meg lett tiltva. Inkább kérdezem, meg lett tiltva (és csak én voltam figyelmetlen és nem olvastam)?
Dátum: 2009.06.06. 12:21:13
Ma, 12:19-kor. Szövetségi taglistából karakter kiválasztásánál.
Dátum: 2009.06.05. 08:42:40
Viszont, ami szinte biztosan lesz:

Császári dekrétum: bármelyik küldetést azonnal megoldhatod vele. Egyszer használható.
Dátum: 2009.06.04. 18:33:16
Ha lesz is ilyen fejlesztés, nem értem miért lehetne mellette másik gyűlöletet is fejleszteni. Vagy az egyik, vagy a másik - pont ez a lényege. Az, hogy ezek gépi karakterek semmit sem befolyásol ezen.
Dátum: 2009.06.02. 19:12:14
Eszembe jutott egy pár ötlet a portyázással és az érte járó jutalommal kapcsolatban. Elég durván borítaná a jelenlegi helyzetet, ezért csak a világ4-en lehetne legkorábban alkalmazni. Biztosan vannak hiányosságai, nem lehet kiforrott, mert most ugrott be, de irányvonalnak, alapnak hátha megfelel. Előnye viszont, hogy rengeteg problémát megoldana. Csökkenne a rabszolgázás "értelme", a játékra fordítandó idő, az állandó lefelé támadás, a folyamatos alacsony ÉP a második vonaltó kezdve és a "nincs kit ütnöm" szindróma is. Viszont a háborús rendszer, pár küldetést (és bizonyára még jópár más területet is, amit nem látok) alaposan meg kellene változtatni. Mint ahogy néhány tulajdonság hatását is fokozni kellene, és egy új szövetségi épület is szükségessé válna.

Először is, nem a birtokolt LE alapján kellene számítódnia a zsákmányolható LE-nek, hanem a karakterek erősségétől, amibe az éppen viselt tárgyak is beleszámítanak, különös tekintettel a fegyver és a varázslat sebzésére. A birtokolt LE maximum 10%-a számítana bele a rablásba, mint bónusz, tehát pl. hiába lenne valakinél 100.000 LE, csak 10.000 LE-ből számítódna ki a rablás bónusza az erősségtől függő jutalom mellett. Az alapjutalmat nem az ellenfél LE-jéből lehetne rabolni, hanem keletkezne "csak úgy" mint a győztes jutalma. Az egymáshoz viszonyított erősség a kapott TP-t is befolyásolná, és a vesztes is megkapná a TP felét. Viszont a visszaéléseket elkerülendő a 100-80-60-40-20-0%-os támadhatóság működését meg kellene fordítani: akit támadtak az előző három órában, már csak az eredeti jutalom 100-80-60-40-20-0%-át kapja meg (a vesztes csata fele TP-jét is befolyásolná). Az állandó átöltözködést elkerülendő (szintén a visszaélés lehetősége miatt) időhöz lenne szükséges kötni, vagy napi maximumhoz.
Mindenféleképp szükséges lenne egy új szövetségi épület, ami az épület szintjétől függően (mondjuk szint*10%) védekező csata esetén a kapott sebzést gyógyítaná akár győzött a védekező, akár vesztett. Az egészséget is módosítani kellene emiatt, mert már csak a támadásoknál lenne szinte csak szükséges. Kaphatná azt a mellékhatást, hogy minden 8-10. szintje egy elnyelést is adna.
Talán a portyapontokat is el lehetne felejteni, mint olyan, jól belőtt rendszer esetén nem lenne semmi értelme.

Néhány szakértelmet is meg kellene változtatni (pl. kivégzés), amit a fentebbiekből pl. kihagytam.

Szerintem ezekkel a változtatásokkal igazán izgalmassá válhatnának a portyák, és tényleg orvosolná a fenti problémákat is.
Talán végre igazi, igazságos PvP lenne.

Kíváncsian várom a véleményeiteket, de kérlek az esetleges számbeli mellélövéseimet nézzétek el. Az a legkevesebb, azokat tényleg csak be kell lőni. Minden építő jellegű kritikát szívesen látok.
Köszönöm a figyelmet!
HYpe-nak semmilyen bónusza sincs, mégis jól megy neki. Azt pedig ne feledd, hogy a smaragdoknak már második szinten van energialövedéke, ami a csaták végkimenetelét igen szépen tudja befolyásolni. Ellenfélválasztásnál pedig az alacsony TÖ, gyenge cucc önmagában még nem garatnál zsíros zsákmányt, de jó úton haladsz.
A lehetőséget elég régen jeleztem már, megoldási javaslatom is volt, mégsem történt semmilyen reakció. Másrészről bárki utánunk is csinálhatja akár, annyi dolga van, hogy meggyőzzön pár magasabb tapasztalati szintű hordatársat, hogy csatlakozzon a szövetségéhez, ha más nem átmenetileg.
Harmadrészt pedig a viadal problémájára megoldást nyújtana, ha semmilyen szövetségi bónusz sem számítana - amit valaki már előzőleg javasolt is.
Tisztelt Masterv!

Hidd el, az épületbónuszok nélkül is hozzávetőlegesen ugyanilyen lenne a szerzett LE differenciája a csapatunknak. Miért? Több oka van, az egyik, hogy három olyan is van köztünk, akik 50. szint környékén hagyták abba, és közben mindvégig a toplista első oldalán voltak. De az is közrejátszik, hogy a legjobb LE-rablók közül sokakkal egy szövetségben is voltunk anno - mint például Nephila, TrueBlood, Galmuszk, AranyAlma és Crimson (Ő V2-n) - akiktől megtanulhattuk a lehető legjobb ellenfélválasztás minden csínját-bínját. Az pedig, hogy 50. szintű építőink vannak a diplomáciának köszönhető elsősorban és az ismeretségnek, lévén hárman is vagyunk, mint néhai diplomaták(, ám csak egy aktivizálta igazán magát). Halkan jegyzem meg, hogy a többiek sem mai gyerekek...

Az épületbónuszok nélküli boldogulás alátámasztására nézzétek meg Hype szövetségi társam, aki nem élvezi az épületek bónuszait, mert ahhoz még >70.000 LE-t kellene töltenie. Ahhoz képest elég jól megy neki.

Számomra annyi előnye van az épületeknek, hogy majd amikor viadal-érett leszek, nagyobb eséllyel indulok a többieknél. Ennyi.
Higgyétek el, a 140-145 TÖ-jű ellenfeleimet, akik egy szál buzogányban és bőrpáncélban szaladgálnak, épületek nélkül is a földbe döngölném. Természetesen mindez igaz az összes szövetségi társamra is.
Dátum: 2009.06.01. 20:37:36
A hibajavításokon és kis korrigációkon kívül én más fejlesztésről nem tudok, tehát nyugodtan tekinthető három havi fejlesztésnek.
Dátum: 2009.06.01. 20:22:13
Sun13, szerintem az a legfőbb probléma itt, hogy sokan 3 havi fejlesztéstől nem ennyit és mellesleg nem ilyen módon vártak.
Mint az érintett szövetség tagja halkan megjegyzem, hogy kb. egy hónapja jeleztem ezt a szövetségi kiskaput, és javaslatot is tettem a kiküszöbölésére. Azóta sem változott semmi. Egy hetes végzetúr szünetet tartok éppen, de ahogy elnézem itt a fórumon a "fejlesztések" irányát, lesz abból több is...

* portyáimnak pedig jóval több, mint 50%-a 2. szintről származik, ahol elsősorban a varázslatsebzésnek köszönhetően húztam be a portyáim. 3. szinttől kezdve már javarészt felfelé ütöttem.

Remélem megváltozik az idevonatkozó szabály mindettől függetlenül.
A napi 5 perc játékélményemet nem fogja befolyásolni...
Dátum: 2009.05.16. 18:50:17
Egy apró kérdés, amit komolyan kérdezek mindenkitől. Jobb lett volna/lenne, ha az ismételhető küldetések teljesítéséért nem aranydukát, hanem továbbra is LE lett volna/lenne a jutalom?
Dátum: 2009.05.16. 14:34:50
Nem hagyhatom ki, hogy az irónia mesternőjéhez szóljak. Hogy miért? Íme:

"...amikor valaki fórumos sérelmét a karakteren torolta meg. azért valamiképp ketté kéne választani a játékot és az irl cuccokat."

Jobb lett volna, ha irl veri agyon?
Dátum: 2009.05.12. 20:21:56
Ő Ravenwood volt, azóta már törölt.
Dátum: 2009.05.08. 22:09:07
Viszont a kristály még nem szerepel a vérvonalban. Eggyel több ok a mielőbbi játékba kerülésére.


*helyesírás...

** csak hogy még jobban szappanopera íze legyen a történetnek. "Crimson, I am your Father!
Dátum: 2009.05.08. 20:59:46
Igen, az a kategória, amit kocsmában a havernak elmesél az ember, beállítottságtól függően nevet vagy szörnyülködik rajta (én nevetek ), de különben soha sem állítana be egy ilyen locsolóverssel Húsvétkor.