Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Tiha

Dátum: 2009.02.07. 23:32:26
MIKLÓS! Ne árulj el több infót!!!!! Már így is túl sokat tudunk! Nekem pont az tetszett a Végzetúrban az elején, hogy minden szinten volt valami új, valami meglepetés. A szövetségben alig bírtuk kivárni a következő napot, hogy hátha valaki növelte egy újabb szinttel a tanulás szakértelmét, és vajon milyen új szakértelmet kapott.
Aztán mikor elérték a 30at elszomorodtunk... Mi azt hittük, hogy már akkor ki van dolgozva 50ig. Na de végre bekerült az újítás, és én személy szerint nagyon várom az új felfedezéseket!

Aztán ám, rá ne pihenjetek a sok újításra! Dolgozzatok továbbra is keményen, mert mi meg keményen játszunk, és mindent kifejlesztünk, felépítünk!
Dátum: 2009.02.06. 18:00:12
Teljesen jó ez így! szinte még túlzás is ennyi lehetőség
Nagyon várjuk az akadémiát, és a hozzá tartozó újításokat, mert már nagyon nem tudtam kitűzni magamnak új célokat!
Dátum: 2009.02.04. 17:04:01
- JÁTÉK EGYRE DRÁGÁBB -

Mindenhol olvasom a HSZ-eket ehhez a témához. Én ezt már máshol is felvetettem, a válasz az volt, hogy lassabban lépünk szintet magasabb szinten, és több lehetőségünk van kiégett őskövet találni.
VISZONT:
Egy magasabb szintű játékosnak több lehetősége is van elkölteni az őskövet, és a szintlépések semmivel sem lassabbak 30. szint felett, mint 10 alatt. (több TP, több CSP, PP, térkapu stb..)
Én továbbra is a rókabőr lenyúzást érzem, az egyre fogytkozó játékosokat még jobban lehúzni, hogy megmaradjon a haszon.
A játék elején 10 őskő egy ősköves tárgy. A 40. szintű tárgyak meg már 20 őskőben vannak.
Vagy azt kéne csinálni, hogy 12 őskő lenne minden ilyen tipusú ősköves tárgy (hisz úgyis meg kell venni a magasabb szintűt, ha elérek arra szintre), vagy valami szakértelemmel megoldani, hogy csökkenteni tudjuk. Vagy eladásnál a régi ősköves tárgyért kapjunk némi őskövet, stb...
Nem tudom van -e olyan játékos aki a szubtéri érzékelés szakértelemre költött??? a 0,1% esély szakértelem szintenként semmi! ezen is kéne változtatni, kicsit emelni, és a lopáshoz hasonlóan megcsinálni. A találati esély mondjuk 5% lenne a max, ez felett a talált kövek darabszáma növekedne...
Én a 30. szintemig jó ha 30-40 kiégett őskövet találtam az alap bónusszal. ha ez kicsit több lenne, hatékonyabb lenne.
Valamint én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy ajánlásból is esik be őskő. (egyre kevesebb)
Mikor először kaptam 35 őskövet, majdnem kiugrottam a bőrömből. Most meg ránézek, és arra elég, hogy az új fegyverem fókuszkristállyal együtt kijön belőle...
Dátum: 2009.02.04. 12:28:46
Bocsi a sok hozzászólásért, de még 1 dolog a játékidő csökkentéséhez!

A lénynél a SZABADON ENGEDEM és a LÉLEKENERGIA SAJTOLÁS gombot tegyétek messzebb egymástól!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Már nem egyszer volt, hogy a sietségben mellényomtam
Dátum: 2009.02.04. 12:00:51
Megint kicsit más, de itt is felvetődött a téma, és valahol idevág.
Ugyanis egyre többen hagyják abba a játékot, mert nincs már benne kihívás, azaz nincs tovább elkészítve a játék!!!


Én azonkívül, hogy maximalizálom a szakértelmeimet, aztán csak tulajdonságot fejlesztek, nem látok más célt a játékban.
Több helyen írtam, hogy kellenének olyan nagy célok, amiért megéri kűzdeni. Kezdetben azt hittem az epikus majd ilyen lesz. de azon kívül, hogy iszonyatosan elver az epikus, és nagy nehezen leverjük, hogy kapjunk érte valami sz@rt, az nem nagy élmény.
Ha adna mondjul fegyvert, páncélt, stb, ami egyedi, de mondjuk szintkorlátos, és kb az epikus szintjének megfelelő, az már lenne egy cél.
Mondjuk dobna egy lvl 50-es tápos kardot, amit a kufárnál sem lehet megkapni, és egy picivel jobb, mint az akkor 50es ősköves, azért megérné kűzdeni.
És még a Sharpa féle top karakter is azt mondaná, gyerünk, 8 szintet kell lépnem, hogy végre használni tudjam.

Ezenfelüla térkapus lények dobhatnának kicsit sűrűbbenvalami apróságot. pl gyógyitalt, manaitalt, kiégett őskövet (3-8at egyszerre) esetleg valami tárgyat, amit, ha elhasználok LE-t kapok. Nem minden csatára, de legyen benne RANDOM, és legyen benne minden csatában a reménykedés izgalma!

És lehetne a térkapunál egy minimális esély 0,1% vagy ilyesmi, hogy egyedi tárgy esik, vagy valami ritkaság, vagy adna normál őskövet stb.
Nemtudom Diablóztatok-e. Abban volt az, hogy heteket farmoltunk, csak azért, hogy valami halovány eséllyben bízva vártunk egy-egy ritka tárgyat.

Rövid távon szerintem ez is nagyon feldobja a játékot. És mindenkinek meg lenne az esélye, hogy talál valami olyat, ami nincs másnak.
Esetleg lehetnének "RANDOM" tárgyak, vagyis egy adott képhez (hogy ne kelljen ezért plusz képet berakni) ugyan arra a képre több paraméterű tárgyat csinálni. és ebben is lennének fokozatok, mit a vadászott szörnyeknél, nagy szerencsével táposabb lenne, többet adna a tulajdonságokra. Vagy ilyesmi.
Dátum: 2009.02.04. 10:49:18
Ja, sajtolás:
igaz, hogy hosszú idő sajtolni, de pont ez a lényege. szerintem az egy óra helyett fél óra elég is lenne. Turbózni meg nem muszáj! Ha akarod, akkor biza az + idő. Én is azt szoktam, ha nincs időm zsinórban sajtolni, kénytelen vagyok turbó nélkül ellőni! Húzd fel maximumra, és nem kell túrbózni, így a 2-3 óra vadászat alatt egyben 2-3 sajtolást meg lehet ejteni. Valamit-valamiért.
Térkapu is teljesen jó így, ahogy van.
Dátum: 2009.02.04. 10:38:59
Abban az esetben, ha valaki úgy kapna kronokompenzációt, hogy a negatív LE diff ért, akkor ezt választhatóvá kéne neki tenni, vagy 0 LE ért tudja fejleszteni, ne csak az legyen, hogy belép az illető, azt egyből van 50es szakértelme. Mert mi van, ha neki ez nem kell, és emiatt jelentősen drágul a további szakértelmek fejlesztése. de amúgy jó ötlet.

Két másik gondolot (nem teljesen ehhez a témához)

Állatok: szerintem túl drága beidomítani egy új kedvencet, ráadásul meg sem éri, mert a régebbi, ami fel van húzva magasabb szintre erősebb nála, nem éri meg lecserélni. (persze az sem jó, ha az új 1. szintű lény jobb lenne a nehezen felneveltemnél) De jelenleg nem nagyon éri meg kidobni a régi lényt egy új kedvéjért.

Kellene egy olyan módszer is a tamagocsizóknak (például a csajomnak ), akik úgy is tudnák fejlesztgetni a lényt, hogy nem portyáznak. (jó ott a kennel, de ha a szövetségem nem akarja, nem tudja építeni, attól én még tudjak az állatommal foglalkozni)
Mondjuk az idomítással LE-ért tudnám fejleszteni a már beidomított állatot. (persze nem kell, nagy tápra gondolni, csak úgy hobbiból lehessen adni neki tp-t)
Dátum: 2009.01.18. 20:43:48
Kár, hogy már nem nagyon lehet ezen a fórumon fejlesztési ötleteteket olvasni.... Még jó, hogy ez lenne célja....
Dátum: 2009.01.15. 12:52:37
Lehet, hogy nem írtam le egyértelműen a problémámat.
Tudatosan választottam a világ1es karakteremmel azt, hogy nem portyázok, ezzel semmi gond. A bajom az volt, hogy azzal LE-t szerezni nem lehetett mert senki nem tartott magánál (18-20 szint felett), a TP szerzés meg nem motivált, mert nem a szintre hajtok.
A legnagyobb problémám az volt, hogy ha lehetnek játékosok, akik 1 millió LE felett raboltak már, ami szerintem HIHETETLEN nagy előny, akkor miért ne lehetne az olyan játékosoknak is valami lehetősége, amivel előnyhöz juthatna?
És még, ha 300 as spektrálisom is lehetne, akkor sem tudnék annyival több LE-t szerzni, mint akik ennyire "keményen" portyáznak.
És igen több százezer LE-be kerül felhúzni a spektrálist 70-80ra. Ez jópár hónap után térülhet csak meg. De elméletileg ez egy igen hosszútávú játék. Ezért vetettem fel, ha vagyok olyan hülye, hogy több millió LE-t is elköltenék a spektrálisra, vállalva azt, hogy igencsak elmaradok minden másban a többiektől, akkor miért ne tehetném meg? Hátha 1-2 éven belül visszahozná az árát?

És senki se értsen fére, én nem sírok! Ez a "Hozzászólás írása - Várható fejlesztések" topic, itt kell felvetni az ötleteket, hogy milyen fejlesztéseket tartanánk jónak. Én felvetettem.
Dátum: 2009.01.14. 23:22:53
Ja még egy észrevétel:
Szerintem a szakértelmek maximális szintje jelenleg elég alacsony. PL: LÉLEKENRGIA SAJTOLÁS 60as a maximuma. Szerintem nem nehéz összehozni turbóval. Ugyanígy a spektrális 100as maximuma, elementális fúzió 57 es max és még sorolhatnám.
Vannak karakterek (én is) akik arra gyúrnak, hogy bizonyos szakértelmeik extrém magasak legyenek, így próbálnánk kitűnni a többiek közül. de korlátok közé vagyunk szorítva. Ha én olyan extrém akarok lenni, hogy rengeteg LE árán felnyomom a fúziómat 100ra, hogy 20 körüli (igen, nem számoltam ki, csak példa) CSP-t kapjak, akkor miért ne tehetném? Egy idő után úgyis annyi LE-be kerül a fejlesztés, hogy nem éri meg (csak az ilyen őrülteknek, mint én) emiatt a többi szakértelmet, tulajdonságot úgyis hanyagolnom kell.
A Spektrlásinak is miért 100 a maximuma? 200%al többet miért nem vadászhatok, ha ebbe tolom a LE-t?

Megoldás lenne rá, hogy mondjuk az Akadémia megléte után emelkednének a maximumok. CSAK EHHEZ KÉNE MÁR AZ ÉPÜLET!!! mert sokan fejlesztenek akkor másik szakértelmet, de ha lesz ilyen változás, akkor komoly hátrányba kerülnek, mert már nagyon drága lesz nekik az új szakértelmek fejlesztése!
Kérdés: Mikor kerül be a játékba az Akadémia, vagy valami komoly fejlesztés, ami a hosszútávú játékot segíti elő, és ad valami hosszútávú koncepciót????
Dátum: 2009.01.14. 22:54:31
Állat:
Akit folyamatosan leütnek, az gyenge marad. Nem fog tudni portyázni, nemhogy portyát nyerni. Az állata tehát nem fog fejlődni. Kennelt sok szövetség még nem engedheti meg magának.
Ha van is állatod, és fentről ütnek, nagyon gyorsan ájultra verik szegény párát, tehát megintcsak nem fejlődik.

Az állat csak annak táp, aki alacsony szint óta tud portyázni, és neveli az állatát. Később már nem fogja tudni értelmes szintre felnevelni ilyen állapotok közt.

VADÁSZAT magas szinten:
Én már régebben is ezt vetettem fel. Egy idő után nincs értelme portyázni, csak vadászni. kb 6 nap múlva megvan nekem a 70es spektrális, 60as turbóval.(azaz 100 as spektrális) DE SEMMI ÉLVEZETES NINCS MÁR A JÁTÉKBAN a számomra! Főleg azért, mert ezen a szinten van jópár karakter, aki elszállt nagyon a harci szakértelmekkel, és tulajdonságokkal. Ráadásul 2-3 szinttel nagyobbak is.
Kellene valami olyan motiváció a magas szintű játékosoknak, mint a térkapu, amivel elfoglalják magukat.
Ha lenne valami olyan harci tevékenység, ami jobban megérné számukra (persze nagyobb kihívással, mint a térkapu), akkor talán nem lenne kedvük 3-5 szinttel lejebb ütni, és mindenki élvezni tudná a játékot 25-30 szint felett is.
Dátum: 2009.01.03. 00:23:45
vazze, hogy nem sikerül ezt az idézetet normálisan használnom! a közepétől a saját hozzászólásom olvasható
Dátum: 2009.01.03. 00:22:29
Idézet: Noyo - 2009.01.02. 19:04:20
Újabb "hülyeség" jutott az eszembe... Ahogy nő a szintem (13), tényleg elfogynak az ellenfelek, max. a klánok épületei döntenek a tudásról mint támadás, védelem stb. , és elég nehéz olyan karaktert találni, aki ellen biztosra megyek. Bevallom, én a portyázást az állataim fejlesztésére használom, ha csak tehetem. Nem lehetne "virtuális" ellenfeleket, mintegy küldetésformán beszerkeszteni? Lehetne szintenként is változó, ha meg tudom ütni, akkor oké, ha nem, akkor tudom hol a helyem, némi veszteség árán. (Kerüljön a dolog mondjuk 10 portyázásba.) Nyilván ha sokadszorra győzöm le, már ne kapjak ,csak töredékpontot (LE-re gondolok). Sokan nem is portyáznak, én azért próbálkozom, de nekem hiába sok a portyapontom, gyakorlatilag esélyem sincs elhasználni, tehát fejlesztem magam a kvízből, a küldetésekből és a vadászatból, és ennyi. Ahhoz nem fűlik a fogam,hogy 3-4-5 szinttel lejjebb támadjak valakit. Így viszont vagy építek a szövetségemben -és kapok szerencsét biztosan- vagy magamra költöm a pontokat és a szövetségem kiutál. Csak a vadászatból "túl gyorsan" lépek szintet, és nem lesz mögötte sem felszerelés, sem tudás. Tehát a következő szinten megint belép pár karakter, aki engem pécéz ki "felülről". De ez csak javaslat, még ha sokaknak nem is tetszik, ne vesszetek belém, plíz!

Erre ott van a térkapu.
Mondjuk a térkapun is lehetne fejleszteni, hogy állíthatnák rajta, hogy még erősebb lényekre vadásszak, még nagyobb LE, TP, és kincs reményében. Én portyában szintemhez képest nagyon gyenge vagyok, de a térkapus lényeket töbnyire leverem. Ami egy idő unalmas rutin. Egy erősebb karakter, meg gondolom még nagyobb %-ban nyeri ezeket a csatákat. Eredmény, napi 3 térkapupont, óránként beugrok a térkapuba LE-jért, meg TP-ért. Esetleg sebződök egy kicsit. Nagynéha még kincset is találok. Kellene valami olyasmi, mint az epikus ellenfél, de személyre szabottan, amit csak én üthetek, de 1 támadásból tuti nem győzhetném le. mondjuk 3-4-5 ből. viszont jóval több LE, esetleg értékesebb kincs.

KINCS: sajnos a gyűrűk és amulettek is igen "unalmasak". kevés fajta van még belőlük. ha sikerült megszerzi 1-1 jót, akkor már a kincs sem érdekel a térkauban
Lehetnének (akár az epikus lényeknél) egyedi fegyverek, pajzsok, páncélok, aminek a szintje is annyi, mint az epikus lényé volt. És majd csak akkor használhatná az, aki ellicitálta, ha el is éri azt az adott szintet. (amit a kereskedelem NEM befolyásolna). így nagyobb lenne a lelkesedés, és motíváció, hogy felnőjek a csúcsszuper cuccomhoz.
Annó TF- olimpiákon nyertek ilyen über cuccokat a bajnokok! Itt is kéne ilyen
(Miklós,elsősorban a Te véleményed érdekelne.)
Dátum: 2009.01.02. 23:39:16
2 ötlet:

1. a fentről lefele támadás: minél lejjebb támadsz, annál több portyapontba kerüljön, azt kész. (így is jóval kevesebb LE-t zsákmányolhat valaki, aki nagyon magas szintű, az minimális LE-t tud csak rabolni.)

2. az ősköveket valahogy központilag kéne megoldani. Világ1-2-3 mindelhol egy karakter, az rengeteg idő mire mindnek veszek pár száz őskövet. a saját profilomba kéne, hogy kerüljön, és onnét tudnám osztani a karaktereimnek.
Dátum: 2008.12.25. 23:48:35
"Az a baj, hogy azok a leghangosabbak, akik nem fizetnek sokat (max 1-2 sms) azért amivel játszanak!

Az érdekes az, hogy minden újítás a "szegény, gyenge, állandóan lezúzott" játékosokat segíti. Rendben! De ők vajon mennyivel támogatják a játék-készítőit/fenntartóit? Hmm? "

na ez bizony igaz. a prémiumos játékosok a szemét sanyargatók, akik lehúzzák a gyengébb játékosokat! De azért vagyunk prémiumosok, mert fizetünk a játékért, és talán picit komolyabban is vesszük. Szerintem is arra kéne törekedni, hogy a számunkra hasznos újításokat vezetnétek be! Ehelyett inkább korlátoztok minket. És (bár ezt a játék üzemeltetői jobban tudják) vagyunk egy páran. Csak az a pár haverom, akit én ajánlottam a játékba (kb 10-12) szinte mindenki vett őskövet. van, aki csak SMS-ért de van, aki már több tízezer forintért.

És én most megint csak nem sírni akarok, hanem arra célozni, hogy ne azok osszák már itt az észt, akik csak eljátszogatnak ingyen, napi 10-15 percet, azt sírnak, mert a vadászatra otthagyott karakterüket lerabolják!

(és mégegyszer hozzáteszem, a világ1-es karakterem kb 10 szint óta nem portyázott a haszonszerzés reményében, csak a küldetések miat!)

talán kimerítettük ezt a témát, inkább tegyetek javaslatokat, milyen jó ötleteket látnátok szívesen a játékban, hátha lesz belőle valami.
Dátum: 2008.12.25. 18:52:56
Most tök jó, hogy elvitatkozunk az aláírásokon, meg lovagolunk szavakon, de ez a topic nem erről szól! már 2 oldal óta nem olvasok építő hozzászólásokat a játékhoz! pedig volt, aki értelmes ötleteket dobott fel!

itt van még egy, aminek lehet valami haszna:


tulajdonságturbó szakértelem (akadémia után):
szakértelem minden harmadik szintje után (vagy 4-5, ezt számolja ki a hozzáértő) egy tulajdonságodat megnövelheted 1 órára.
(úgy, mint a tudatturbó) de ez nem végleges lenne, hanem egy óráíg tartana, VP-ből menne, és 1-2 óránként (vagy még ritkábban) használhatnád. és szerencsét is növelhetnél.

szövetségi épület:
minden szintje után LE-vel töltődne a lélekkút. Akkor töltődne, ha a térkapuban leöl valaki egy lényt, illetve, mikor meghal egy epikus szörny.
(ezzel talán a nem agyontápolt szövetségek is tudnának LE_t szerezni, és nem mástól kéne rabolni)

szövetségi épület: (feltétele az energiakrisályosító valahanyadik szintje)
a szövetségnek lenne közös őskő készlete. ez tölthető lenne őskő/kiégett őskő berakásával, epikus lények, térkapus lények leölésével, illetve, ha valaki szintete lép, ide is kerülne valamennyi, az energia kristályosító szintjétől függően.
ezeket az ősköveket játékos nem kaphatja meg, ebből más épületeket építhetnének (amihez kell őskő), vagy vehetnének a szövetség számára szolgáltatásokoat. esetleg varázslatokat. (mondjuk ami védené őket a támadásoktól hadüzenetktől x időre, vagy épp olyat, ami segíti őket a háborúkban, vagy az epikus csatákban adna segítséget stb...)

na, most hirtelen ennyi. Legalább erőltettem a kis kobakomat.
jöhetnek a beszólások!
Remélem a játék készítői látnak benne koncepciót, vagy ad nekik ötletet a további fejlesztéshez
Dátum: 2008.12.25. 13:22:36
najó, akkor lovagoljatok a szavaimon, amit álmosan, ám degeszretömött hassal produkáltam. Amúgy amondanivalómmal sem értetek akkor egyet, vagy csak valamibe bele akrtok kötni.

Nekem ennyi volt a mondandóm lényege: a karakterem fejletségével (szintjével) nem nő (sehogysem) egyenes arányban az én Forintális anyagi forrásom nagysága!

(és pont ezt mondom én is, hogy nem szertném a karakteremet elhagyni, megszüntetni, ha már költöttem rá. de miért kell egyre többet? miért nem leht ezt úgy belőni, hogy kb hasonló "arban" legyen ez állandóan?
Dátum: 2008.12.25. 13:01:24
látom vinnie csak belém akarsz kötni! vagy te vagy egy matek zseni, vagy nem érted az iróniát. de a lényegen nem változtat, hogy egyre drágábbak az ősköves cuccok. és nem azzal van a baj, hogy mértéktelenül szórja valaki az őskövet. csak egyre drágább, és drágább lesz a játék. Miér nem lehte fixen minden tárgy monjuk (csak egy példa) 12 őskő, és a LE költsége növekedne a szintjével. Mivel az én anyagi forrásaim nem növekednek a karakterem fejlődésével, így indokolatlannak tartom a növelést.
És nem arról van szó, hogy a rendszer nem tetszik. mert az tényleg zseniális. elég sok hasonló játékkal játszottam, SEHOL sem éreztem, hogy költenék is a játékra. de a Végzetúr olyan magával ragadó volt, és elfogadhatónak tűntek az "árak", hogy az első héten vettem is egy adag őskövet! de sajnos pont aza baj, hogy nem értékelik a hajlandóságunkat, és egyre jobban "belerántanak" a mókuskerékbe. mert, ha jó játékos vagy, jó cuccokkal, akkor úgyis megveszed a következő ősköves cuccot (kb5-6 szintenként). de erre mondom, hogy azok meg egyre drágábbak lesz, holott időben kb 2-3 hetente jutsz oda, hogy vehess új tárgyat!

Na mindegy, ez lehet, csak az én véleményem, de mivel itt (remélhetőleg) évekről szól a játék, és ha egy-két hónap alatt ennyit drágult fentartani a karakterem, akkor mi lesz 1 év múlva?
Dátum: 2008.12.25. 11:28:08
egy dologtól félek. ha még meg is történnek a változások a portyázások területén, és kialakul egy mindenki számára elfogadható jó rendszer (gyengék segítése, és az erősek nem további szivatása), akkor is ez a 3.világban lesz...
Nagyon remélem, hogy a világ1-2 is "rendbe" lesz téve ezügyben, mert nem szeretném, ha az lenne a megoldás: indíts karakteret a világ 3-ban.
Ugyanis már több 10.000 Ft-ot beleöltem a két karakterembe, jópár őskövet "elherdáltam", amit már vissza nem kapok. Na meg pár hónapja nevelgetem a karakteremet, nem törölném ki őket egy laza mozdulattal.

És, ha már itt tartunk:
Őskövek. Nekem kicsit nehéz "megemésztenem", hogy egyre több őskőbe kerülnek az ősköves cuccok! Minél magasabb szintű vagyok, annál drágább a játék!!! (és az meg nem igaz, hogy annál éassabban fejlődök, és így időarányosan ugyanannyi őskövet költök.)
Mi lesz 50. szinten? 100 őskő lesz egy nyamvadék fókuszkristály??? Mert azokat azért ígyis-úgyis megveszem az új cuccokba. de arányában véve a szintemhez képest nem tud többet, mint az 5 szinttel kissebb. És nem beszéltem arról, hogy egyre több mindenre érdemes őskövet áldozni magasabb szinten!

EZT is át kéne kicsit gondolni! A játék legelején úgy gondoltam nem veszek őskövet. aztán rájöttem, 10.000 FT nem olyan sok a játékért, ebből lett 700 őskövem. mondom királyság, ebből egy évig símán elvagyok. kb 1 hónap múlva (vagy max2) vettem 2000 Ft-ért megint őskövet, hogy ne menjek 500 alá. azóta vettem még párszor, és jelenleg megint 500 alatt vagyok.
Lassan drágább a játék két karakterrel havi szinten, mintha előfizetnék mondjuk a World of Warcraftra! (és mi lesz a világ3-4-5... eljövetelekor) TUDOM, hogy a Beholder cég nem jótékonysági alapon működteti a játékot, de ha kicsit számolgatunk, hogy egy embernek mennyiben van a játék, mennyivel növexik a költség szintenként, és mennyien vagyunk prémium tagok, akkor azért szerintem nem rossz bevételt produkál a játék. szóval szerintem nem kéne szintenként egyre drágábbra tenni az ősköves cuccok árát!

MÁS:
Azt én is nagy problémának látom, hogy a karakterek egyre hasonlóbakká kell, hogy váljanak! Én is ezt csinálom. (sajnos) nézem a toplista első 10 helyezettjét, és próbálom másolni őket, mit vettek, mikor vettek, mit fejleszthetnek. mert így sikeresek. (aki nem másolja őket, az nem lesz túl sikeres) de ha akarnám sem tudnám magam mássá tenni. Vannak az adott ősköves tárgyak, azokat kell megvennem, ha jó felszerelést akarok, és kész. NEM lehet választani! És itt a másik probléma.
TÁMADÁS lett a legfontosabb tulajdonság. aztán a védekezés, majd az erő. a nagy harcosok ezt nyomják fel extrém módon. ha én is erős akarok lenni nekem is ezt kell tennem. hiába akarok nagy varázsló lenni nem lehetek! egyrészt csak egyszer lehet varázsolni. nincs védő varázslat, nincs más alternatíva. míg szívóssággal akár 5ször is támadok egy körben, addig csak egyszer varázsolok. ehhez nem éri meg az IQ-t jobban fejleszteni, mint a támadást. SMARAGD hordát választottam, mert azt hittem, hogy majd a varázslatokra tudok koncentrálni. Ehelyett semmi előnyön nincs a mágiából. (az, hogy egy szinttel előbb megveszem a varázslatot csak a 2. szinten számított az energia lövedéknél, aztán már nem!)

sajnos én is úgy látom, hogy a játék még igen gyerkcipőben jár (ahhoz képest, hogy évekre terveztem vele játszani!!!!), és rengeteg dolog kiforratlan. Nincs is ezzel baj, csak vagy tovább kellett volna fejleszteni az indulás előtt. vagy most belehúzni.. És szerintem ehhez képest túl gyorsan nyílnak meg a világok! Felesleges a világ 3, míg az 1-2-n sincsen változás. (ok a 3. világgal még több karakterem lehet, amrire pénzt költhetek)

bocsi, ha negatív voltam, de egyre inkább a globális problémákat látom, és azt, hogy a világ eddigi kidolgozottságát kezdik a játékosok utólérni, és nincs kidologozva, hova is tartunk.
Dátum: 2008.12.24. 15:57:23
szakértelem ötlet:
olyan szakértelem, ami lehetővé teszi, hogy mondjuk egyszerre több küldetést csinálhass.
szakértelem 10. szintje: egyszerre 4 küldetés közül választhatsz.
20.szint: egyszerre PÁRHUZAMOSAN két aktív küldetésed lehet
30.szint: 5 küldetés közül választhatsz

magyarázat.
világ1: a 26. szintű karakterek is beragadtak már a nagyon nehéz küldetésekkel, esetleg felhalmozódott pár olyan, amit nem akarnak megcsinálni. Legyen kicsit több esély megoldani a küldetést.
világ2.: mivel ismerjük előre a küldetéseket, vannak páran 16. szinten, és már több megoldott küldetésük van, mint világ1ben a 20+ szintűeknek.
vagyis a beragadások, illetve extrém gyors megoldások aránya ettől még nem fog változni, csak kicsit játszhatóbb lenne a játék, ha nem csak 1 küldetésre kéne koncentrálni.

Pl: ha már tudok 2 küldetést párhuzamosan csinálni, berakom 1nak a döntetlenest 8amit mondjuk szinte lehetetlen megcsinálni), a másiknak meg mondjuk egy olyat, hogy végezzek ki 10 végzeturat, vagy találjak 20 kiégett őskövet stb. és akkor ezek szépen mennének.

tudom, hogy pont az a lényeg sok küldetésnél, hogy behúzza a féket. de ezt a szakértelmet csak az akadémia után lehetne megvenni, és azon a szinten olcsó sem lenne, meg lehetne ehez mért játszhatóbb küldetéseket kitalálni.