Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Játékidő csökkentése
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
61. hozzászólás - 2009.02.02. 23:39:42
A játék igy is nagyon drága más online játékokhoz képest.
Nem szabad egy ilyen újabb erősítést adni a köveseknek.
Pontszám: 6.50
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
62. hozzászólás - 2009.02.02. 23:58:01
Részemről, ha gyorsíthatjuk valahogy a játékot, tegyük meg!
Ha vadászol 40-50-et, befogsz naponta 5 lényt, térkapuzol párszor és leportyázod a a napit, majd egész nap a gép előtt ülhetsz..
És főleg a sajtolás az, ami iszonyat belassítja, kell öt óra, hogy kisajtoljam a lényeket, azért ez durva..
Egész nap majdnem gépközelben kell lenni, igaz nem folyamatosan, de jó, ha óránként azért ott vagy..
Vagy ha dolgod van, beregeljen helyetted valaki, hogy ne arra gyere haza este 6-kor, hogy még 4 lényt ki kell sajtolni, mert addig nem tudsz újat befogni, így nem vadászol, a sajtolás+turbó kombó miatt meg nem portyázol.., magyarul áll az egész órákat.

Őskő vagy szaki, részemről mindegy, bár én előbbit használnám inkább.
Pontszám: 8.25
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
63. hozzászólás - 2009.02.03. 07:29:26 (Válasz Jeriko #50 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2009.02.02. 16:35:43
Hogy könnyítsünk valamit azoknak a játékosoknak a helyzetén, akik nem tudnak gép elé kerülni napjában többször, lenne még egy javaslatom a kronokompenzáció bővítése mellett: akinek negatívban van az LE.diff-je (ők tipikusan azk, akik keveset kerülnek gép elé, és ennek viselik minden hátrányát), azok kapjanak minden 1000, tőlük elszívott LE-ért egy kronokompenzációt. Tehát akinek már -50k LE.diff-je van (kb. 500 ilyen játékos van), azoknak már most maximumban lenne a kronokompenzáció szakértelme. Ezzel a karakterük nem fog erősödni, de talán jobban ki tudják használni azt a kevés gépidőt, amihez hzzá tudnak férni.
A többieknek pedig fejlesszenek.


Ez komoly visszaelesre ad lehetoseget. Egyszerubb lemenni -50K diffre, mint 50-es kompenzaciot kifejleszteni. Egeszen konkretan nagysagrendekkel egyszerubb.
Pontszám: 8.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
64. hozzászólás - 2009.02.03. 07:32:58 (Válasz Mortimer #49 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.02.02. 16:00:06
Igen, napi 1 őskő 5 egymás utáni sajtolásért még elmegy, de hogy ötöt... (illetve hat, hogy vissza is rakhassam a turbót másra). Erre szerintem felesleges programozási időt fordítani, olyan keveseknek lesz használható, és annyi más dolog van, ami kellene még.


Az a baj, hogy mindketten (Ariel es te is) abban gondolkodtok, hogy minden egyes sajtolas utan osko, minden terkapunal osko. Miert?
Eddig is megoldotta a legtobb jatekos val;ahogy, most meg majd napi 1-2-szer amikor nagyon jol jon ello egy oskovet. Nem napi 10-szer!

A szimulacio sokal kevesebb elonyt ad,megis hasznaljuk. es senki nem mondja, hogy napi 15 portyat leszimulalni az 15 osko, az hu de draga!

Mindazonaltal azzal egyet kell, hogy ertsek, hogy a jatek dragul. Ennek fo oka az italok dragulasa napi 4-rol 7-re, es ki tudja mi lesz 50-es szinten. Illetve eddig Miklos azon joslatat sem erzem, hogy bevallt volna, hogy lassulnak a szintlepesek.
Pontszám: 8.75
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
65. hozzászólás - 2009.02.03. 07:36:17 (Válasz Balor #55 hozzászólására.)
Idézet: Balor - 2009.02.02. 19:20:31
A napi 5 oskoert valo nullazas, amit Simon irt, teljesen korrektnek hangzik. Esetleg olyan megoldas is szamitasba johetne, ami ugyanezt teszi lehetove 3x annyi kiegett oskoert. "Ingyen" tovabbra sem lehetne elvezni a fizetos (akar forint, akar LE) szolgaltatasokat, de legalabb a nem fizeto jatekosok is el tudnak hasznalni valamire a kiegett oskoveiket, es valamelyest meg tudnanak (talan) erosodni a premiumosokhoz kepest.


Miklos eleg vilagosan kifejtette, hogy a kiegett osko soha semmire nem lesz jo a jatekban. Tokeletesen igazolhato okai vannak, egyet kell, hogy ertsek vele.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.02.03. 07:38:31-kor
Pontszám: 7.50
közellenségKisfazekFérfi
Végzetúr poronty
4 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
66. hozzászólás - 2009.02.03. 08:19:54
Esetleg az, hogy 2 őskőért 1 szakértelem nullázható 1 napra?
Pontszám: 5
kedvelt tagVaraszloFérfi
Végzetúr tehetség
213 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
67. hozzászólás - 2009.02.03. 08:55:08
Ez a játék valóban drága ha van benned versenyszellem és élvezni is akarod nem csak a gép előtt ülni és csak azért belépni mert nincs jobb dolgod.
Erősen közelíti azt a határt amennyit már sok ember nem fog tudni tolerálni.

ad1) Nem kellene a prémiumos cuccok árát ennyire inflálni. Oly sokszor bebizonyosodott már az életben hogy ha nem akarod a birkát csak 1x megnyírni, ne nyúzd le a bőrét is.
ad2) Megközelítően jók a CD-k a játékban. Aki akar úgyis kockulni fog, de azért a normál halandó is megtalálja a számítását. Az egyszeri júzer meg mindig sírni fog. pont.
ad3) További fejlesztéseket kell betenni. Lehet finomhangolni, de ha nem lesz cél, akkor az egész megy a kukába.

Volt már róla szó a blogban de igen, jó hasonlat a wow pl. ott is erre felé halad az irány, és jótól nem szégyen tanulni. Apropó wow, már most annyi pénzt ölök ebbe a játékba mint annak az előfizetésébe. (és csak a prémium cuccokért fizetek; szimuláció, más bohóság nem.) Ez a lélektani határ. És gondolom nem vagyok egyedül.

Persze más kérdés ha ezt az egészet egy nagy bétatesztként fogjuk fel

*******
szerk: A hirtelen felindulás után kijavítgattam a mondatkezdő nagybetűket a későnkelő magyartanárnők és más fórumtrollok miatt, valamint mert már nekem is fájt miatta a szemem
A hozzászólást Varaszlo módosította 2009.02.03. 09:26:38-kor
Pontszám: 8.55
kedvelt tagBalorFérfi
Végzetúr mester
440 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
68. hozzászólás - 2009.02.03. 10:47:04 (Válasz Kocos #65 hozzászólására.)
Ez igy van, de amit irtam, amolyan minimalis felhasznalhatosagra adna lehetoseget, ami esetleg meggyozhetne, vagy elgondolkodtatna egy-ket jatekost, hogy erdemes nemi penzt aldozni a jatekra. Talan...
Pontszám: 5
kedvencRiusFérfi
Végzetúr mester
253 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
69. hozzászólás - 2009.02.03. 11:47:59 (Válasz Varaszlo #67 hozzászólására.)
Én is írok a Fórumba és troll vagyok , de tőlem csak egyetértést kapsz.
Valóban kezd drágulni a játék. Több világban egyszerre már normálisan nem is éri meg prémiumosnak lenni, és amit lehet, ősköves cuccból kihagy már az ember (és a troll),nem minden ősköves fegyvert, pajzsot, varázslatot fog megvenni. A gyógy- és varázslötyik pedig igencsak drágák lettek(ha az erősebbeket nézzük mindenképp).
Ronda troll vagyok.
Éhes, agresszív, konok,
Mindent felfalok.

Világ 1: Rius, Világépítők
Világ 2: DeSide, Zafír
Világ 3: Drowsy Druid Abasc, Mohír
Pontszám: 9.44
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3615 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
70. hozzászólás - 2009.02.03. 22:41:59
Ariel: erre a fejlesztésre nem a "kicsiknek" van szüksége, az éljátékosoknak probléma inkább hogy napi 8-10x akarnak térkapuzni, facsarni... Nem értek egyet azzal, hogy csak az 50-es kronok-nak van értelme. 30-asra azért nem olyan költséges felfejleszteni, és nagyon nem mindegy, hogy a cooldown 1 óra vagy 30 perc.

Jerikó: a felvetésed kreativ, de ennek ellenére nem tartom jó ötletnek, mert ez a változás nem feltétlenül azt a célt érné el, amire kitaláltad.

Ezt az egészet egyébként nem azért akarjuk, hogy napi EGYETLEN belépéssel mindent azonnal le lehessen tudni. Ha 1 őskőért MINDENT resetelnénk, akkor a napi 3-4 őskövet sokan elköltenék arra, hogy a napi játékot letudják egy alkalommal, ez azért túlzás. Egy dolog egyszeri nullázása 1 őskő lesz, így csak akkor fogják használni, ha tényleg szükséges, nem pedig nyakló nélkül.
Pontszám: 5.43
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
71. hozzászólás - 2009.02.03. 22:46:59
és körülbelül mikorra lesz meg a fejlesztés?
Pontszám: 8.25
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
72. hozzászólás - 2009.02.03. 23:17:49
Már bocs, de miért is baj az ha az ember napi két belépéssel megvan, ha mellette még fizet is érte (Megjegyzés: kettő a MINIMUM, a vadászatok miatt... hacsak nem egy, 2 és fél órás belépést számolsz egynek)? Miféle játékbeli előnye származik ebből? Ettől nem lesz több LE-je, nem lesznek jobbak a harci statjai... Gyakorlatilag annyi előnyt látok hogy nem kell leüttetnie magát ha farm közben túl magasra menne a hp-ja. Értem én hogy kevesebb pageviewt generál, de az a pár őskő azt bőven fedezné...
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
73. hozzászólás - 2009.02.04. 01:15:32 (Válasz Enchanter #72 hozzászólására.)
de még a kevesebb pageview se értem miért gáz, ha 1. fizet érte (máshol ezért reklámmentességet kap), 2. nem is reklámból van finanszírozva a játék... Szóval miért túlzás? Tényleg nem értem milyen kára származik ebből a Beholdernek. Mert szerintem meg az a túlzás, hogy most ha valóban el akar érni valamit, ha nem lép be szinte óránként az egész nap folyamán, már jelentős hátrány éri.

Mindezt azzal a számottevő nehezítéssel, hogy _semmilyen_ helyettesitési lehetőség nincs, az majdhogynem tiltott, inkább csak megtűrt.
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.02.04. 01:16:54-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3615 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
74. hozzászólás - 2009.02.04. 09:12:16
a pageview csökkenéssel nincs baj, sőt. nekem az a jó, ha a szerver terheltsége csökken, és a játékosoknak gyorsabb lesz a játék. viszont ha ez a dolog túlzottan triviálissá, effektive játékbeli erőforrás szempontjából ingyenessé válik, akkor az már nem csak játékidő csökkenést eredményez, hanem túlzott előnyt ad. mondok egy másik példát. A specializáció a béta teszt alatt csak 2 őskő volt. gyakorlatilag mindenki mindig specializációban fejlesztette az összes tulajdonságát. ez nem volt cél. Nem azért lett 10 őskő a specializáció soron kivüli váltás, hogy ezen gazdagodjunk meg, hanem azért, hogy csak nagyon ritkán, nagyon indokolt esetben használják a játékosok.

Megjegyzem még, hogy azt szintén túlzásnak érzem, hogy a játék olyan állapotot érjen el, amikor abszolút top játékos tudsz lenni napi egy belépéssel. Az jó, ha napi 1-2 belépéssel, akár 10-15 perc össz játékkal egy átlag játékos boldogulni tud. De ha valaki a topon akar lenni, az elsők között, akkor ahhoz nehogy már ne kelljen erőfeszitést tennie... gondoljatok bele ez esetben mindenki top játékos lenne, azaz senki se. ez olyan, mint a reklámok, amikben azt mondják, hogy xy eszközt napi 5 percig használod, és lefogysz tőle

DE! közben eszembe jutott még valami. mi lenne, ha a nullázást nemcsak őskőért, hanem 1 cselekvéspontért is lehetne kérni. persze, lehet mondani, hogy a csp massziv LE-t jelent, de valójában sok ember úgy gondolja, hogy nem feltétlenül jó dolog gyorsvonati sebességgel lépni a szinteket, van aki nem is tudja elhasználni a csp-ket. azért igy már elég sok alternativa lenne, táposoknak és táptalanoknak, prémiumosoknak és nem prémiumosoknak - őskő, csp, kronokompenzáció, amit akarsz...

Hogy mikor kerül be a játékba - azonnal, amint úgy érzem, hogy egy olyan variációt sikerült kidolgozni, amivel a nagy többség elégedett.
Pontszám: 7.20
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
75. hozzászólás - 2009.02.04. 09:16:37 (Válasz Miklós #74 hozzászólására.)
Én biztos nem fogok csp-t áldozni rá Tőlem jöhet, eddig is tetszett a dolog, úgyis táptalan vagyok, élvezni fogom a lehetőségekben való tobzódást
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
irritálóMazleeFérfi
Végzetúr mester
400 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
76. hozzászólás - 2009.02.04. 09:18:09 (Válasz Miklós #74 hozzászólására.)
csp, őskő, PP!


Van aki nem is tudja elhasználni a PP-ket sem!
A hozzászólást Mazlee módosította 2009.02.04. 09:22:29-kor
Mazlee - Azúr Légió
Pontszám: 8.33
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
77. hozzászólás - 2009.02.04. 09:35:19
Ez a csp, őskő, szakértelem kombináció már kifejezetten jó terv. Engem nem igazán érdekel a csp, őskővel vegyítve még drága sem lesz a komfort vásárlás.

A pp-t viszont nem engedném, mert akkor le lehet butítani a játékot teveneveldére. Reggel maxon belépek, térkapu amég el nem ájulok, utána vadászat. Újra belépek sajtolok elköltöm az LE-t, mára vége. Ez nem lehet cél.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 4.25
irritálóMazleeFérfi
Végzetúr mester
400 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
78. hozzászólás - 2009.02.04. 09:40:18 (Válasz Ricardo #77 hozzászólására.)
na persze... a portyások nem szivnak a vadászok meg igen? szép egyensúly...
Mazlee - Azúr Légió
Pontszám: 7.29
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
79. hozzászólás - 2009.02.04. 10:38:59
Abban az esetben, ha valaki úgy kapna kronokompenzációt, hogy a negatív LE diff ért, akkor ezt választhatóvá kéne neki tenni, vagy 0 LE ért tudja fejleszteni, ne csak az legyen, hogy belép az illető, azt egyből van 50es szakértelme. Mert mi van, ha neki ez nem kell, és emiatt jelentősen drágul a további szakértelmek fejlesztése. de amúgy jó ötlet.

Két másik gondolot (nem teljesen ehhez a témához)

Állatok: szerintem túl drága beidomítani egy új kedvencet, ráadásul meg sem éri, mert a régebbi, ami fel van húzva magasabb szintre erősebb nála, nem éri meg lecserélni. (persze az sem jó, ha az új 1. szintű lény jobb lenne a nehezen felneveltemnél) De jelenleg nem nagyon éri meg kidobni a régi lényt egy új kedvéjért.

Kellene egy olyan módszer is a tamagocsizóknak (például a csajomnak ), akik úgy is tudnák fejlesztgetni a lényt, hogy nem portyáznak. (jó ott a kennel, de ha a szövetségem nem akarja, nem tudja építeni, attól én még tudjak az állatommal foglalkozni)
Mondjuk az idomítással LE-ért tudnám fejleszteni a már beidomított állatot. (persze nem kell, nagy tápra gondolni, csak úgy hobbiból lehessen adni neki tp-t)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játékidő csökkentése
80. hozzászólás - 2009.02.04. 10:49:18
Ja, sajtolás:
igaz, hogy hosszú idő sajtolni, de pont ez a lényege. szerintem az egy óra helyett fél óra elég is lenne. Turbózni meg nem muszáj! Ha akarod, akkor biza az + idő. Én is azt szoktam, ha nincs időm zsinórban sajtolni, kénytelen vagyok turbó nélkül ellőni! Húzd fel maximumra, és nem kell túrbózni, így a 2-3 óra vadászat alatt egyben 2-3 sajtolást meg lehet ejteni. Valamit-valamiért.
Térkapu is teljesen jó így, ahogy van.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.50
Oldal: 12345678
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője