a pageview csökkenéssel nincs baj, sőt. nekem az a jó, ha a szerver terheltsége csökken, és a játékosoknak gyorsabb lesz a játék. viszont ha ez a dolog túlzottan triviálissá, effektive játékbeli erőforrás szempontjából ingyenessé válik, akkor az már nem csak játékidő csökkenést eredményez, hanem túlzott előnyt ad. mondok egy másik példát. A specializáció a béta teszt alatt csak 2 őskő volt. gyakorlatilag mindenki mindig specializációban fejlesztette az összes tulajdonságát. ez nem volt cél. Nem azért lett 10 őskő a specializáció soron kivüli váltás, hogy ezen gazdagodjunk meg, hanem azért, hogy csak nagyon ritkán, nagyon indokolt esetben használják a játékosok.
Megjegyzem még, hogy azt szintén túlzásnak érzem, hogy a játék olyan állapotot érjen el, amikor abszolút top játékos tudsz lenni napi egy belépéssel. Az jó, ha napi 1-2 belépéssel, akár 10-15 perc össz játékkal egy átlag játékos boldogulni tud. De ha valaki a topon akar lenni, az elsők között, akkor ahhoz nehogy már ne kelljen erőfeszitést tennie... gondoljatok bele ez esetben mindenki top játékos lenne, azaz senki se. ez olyan, mint a reklámok, amikben azt mondják, hogy xy eszközt napi 5 percig használod, és lefogysz tőle
DE! közben eszembe jutott még valami. mi lenne, ha a nullázást nemcsak őskőért, hanem 1 cselekvéspontért is lehetne kérni. persze, lehet mondani, hogy a csp massziv LE-t jelent, de valójában sok ember úgy gondolja, hogy nem feltétlenül jó dolog gyorsvonati sebességgel lépni a szinteket, van aki nem is tudja elhasználni a csp-ket. azért igy már elég sok alternativa lenne, táposoknak és táptalanoknak, prémiumosoknak és nem prémiumosoknak - őskő, csp, kronokompenzáció, amit akarsz...
Hogy mikor kerül be a játékba - azonnal, amint úgy érzem, hogy egy olyan variációt sikerült kidolgozni, amivel a nagy többség elégedett.