Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.03.11. 11:01:03
Morti honnan vesszük amúgy, hogy minden szint 1 elnyelés? Sehol nem láttam hivatalosan ezt leírva, és ha megnézed ezt ablökit pl:

Hector(orgling hekatomb)
12. Szint
Alapszint: 18
Elnyelés: 16

A 12. szint 16-18/2 azaz 7 elnyelést adott.

Vagy ezt:

Béla
14. Szint

Alapszint: 6
Elnyelés: 11

a 14. szint 11-6/2 azaz 8-at

Légyszives keresd delő, ahol hivataloasn Miklós leírta, hogy midnen szint 1 elnyelés, mert baromira nem emlékszem ilyenre!
Dátum: 2009.03.11. 10:57:48
Holgyeim és uraim, akinek az állatkája NEM haladja meg szintben a karakter+állat alapszintet, az vonja le az elnyelésből az állatka alapszintjének a felét, és elvileg annyit ad egy adott szint elnyelésben...

Innen már csak össze kell írnunk hanyadik szint mennyi elnyelést ad, és lehet majd kalkulálni, hogy kinek mi éri meg
Dátum: 2009.03.11. 10:52:27
Mi a képlet???
Dátum: 2009.03.11. 10:50:44
Jégféreg
27. Szint

Alapszint: 6
Elnyelés: 23

900 tp kell a kov szinthez, azaz +50 nyert...

Dundika
17. Szint

Alapszint: 6
Elnyelés: 15

Béla
14. Szint

Alapszint: 6
Elnyelés: 11

Jöhetnek még 6. alapszintú blökik infói, hog ymeglegyen az elnyelés képlet
Dátum: 2009.03.11. 10:24:41
Jando üdv a Végzetúr világában!

A gyémánt hordás előnyöd most kapott olyan ballance-ot, hogy egál lett a csata?
A portyárol meg ne mesélj nekem, V3-on top1 portyás vagyok...

Érdekes módon már csak röhögünk azon, hogy +10iq +10tám +10védelemmel 50%-os csataarányt tudunk produkálni... De legalább V3-on nincs extrém pokozas, es ösztönözve vannak az emberek, hogy egymást üssék, és ne a kicsiket, messze nem békés világra sikeredett, de a ballance szinte tökéletes, ami V1 és V2-ben nagyon nem jött be...

Végre valami, ami kimozdít a farmolásból, gondolkozást kíván stb, erre nem a probléma megoldásán törekedtek, hanem sírtok kapásból.
Én is sírok, hogy melózom, adózok, és nem otthon verve a répát élek meg a mások adójából, engem mé nem hallgat meg senki? De igazat adok abban nektek, hogy egyszerűbb Sírni, és elérni estelegesen ezzel valamit, semmit gondolkozni, érdemben javasolni stb...

ui: A módosításuk a helyesírási hibák javításai, mert néha én se tudom elolvasni amit írok az elgépelések miatt
Dátum: 2009.03.11. 10:15:06
Nem kötelező kifejleszteni, és mivel 2 másik horda ellen kell védekezned, így egy maxos horsa helyett fejleszd az iq-dat vagy támadásodat, azt írtátok kb fele akkora hatékonyságú jelenleg a tul fejlesztés azaz nem +15/+15 jön ki belőle csak +15/0. De ez a +15 mind a 2 hord ellen hat, azaz ugyan ott vagy összességében, sőt a 3. horda ellen is kapsz kraftot!

Középszinten valszeg éppen ezért nem érdemes egyáltalán fejleszteni?

Egy bizonyos ideig elviselhető hátrányt élveztek belőle, de ne nerfet kérjetek, hanem valami frappáns fejlesztést! (Mint a varázsfestékes ötletem pl…)

Máris nem Sírásnak fog tűnni amit műveltek, hanem ballance, és játékfejlesztési innovációnak!
Dátum: 2009.03.11. 10:06:42
A toronynál a TGY választhatott mit szeretne, és pont ti vezettétek le, hogy kvázi mindegy, hogy a torony szint csökkenéses megoldás vagy a másik él, mert ugyan azt csinálja, csak az egyik pszichológiailag látványosabb... Bár lehet rosszul emlékszem már annak a sírásözönnek az érdemi részére?

A 15%-os problémára meg folyamatban van valami a mai reform után, megnézzük mi sűl ki belőle. Azt hiszem a védelem itala topicban kezdte el fejtegetni Miklós, lehet azt is ki kellene tenni új topicba, mert a toppot nem érinti a védelem ital, így el se olvassátok?

A játék ilyen, egyszer fent egyszer lent, lehet sírni, de remélem Miklós nem folytatja azt amit TF-en többször megszívott... Lehet az se jó, ha ennyire interaktív a játékvezető, mert akármennyire kőszívű, és objektív azért csak befolyásolható valamennyire.

Az meg kifejezetten nem tetszést kelt, hogy amint bekerül valami azonnal megy a sírás, hogy így meg úgy korrigálni kel. HA bevezetnek egy adó módosítást akkor elmész reklamálni az önkormányzatra? Behúzod füled-farkad és alkalmazkodsz, max morogsz egy sör mellett a kocsmában a haverokkal.
Dátum: 2009.03.11. 09:56:57
Még 3 perc és leállás 35 perc múlva remélhetőleg 100% morálról indunak az állatkák, és látni fogjuk mit i stundak valójában
Dátum: 2009.03.10. 23:31:22
Simon, teljesen elfelejtettem hogy ez a tényező is ketyegett eddig... Több szem, többet hall?

Akkor viszont maradt 2 dolog. Az elfelejtendő szaki valamit csinált eddig, ami közel kiszámíthatatlan a variációk sokasága miatt!
Másik oldalról meg a felejtés szakértelem kifejlesztése is lébe kerül, amit minden lebontott szakértelem 10 le-s adagokban visszatermel az idők során az újabb kifejlesztett szakértelmeken!
Innen már csak egy egyszerű lépés az, hogy adja vissza a felejtés 100%-ban a skill aktuális kifejlesztési értékét, de NE lehessen felhasználni, azaz az elfelejtett LÉ automatikusan építés szakértelemmel korrigált értékkel kússzon be a lélekkútba, és alap értékkel növelje a szerencsét.

Várom az ötleteket, hol van benne a kiskapu
Dátum: 2009.03.10. 23:00:11
Jerikó, pont Miklós agájait nem érted...

Annó a hőskorban kifejlesztettél mondjuk egy 3-as lopást 2-esről 1600 lé-ért, a te javaslatod alapján a 3-as szaki visszabontása meg adjon: (szakiszint-1)*100+(szakiösszeg-1)*10 (mondjuk csak 500-as szakiösszeget nézve) laza 5190-at.
Azaz míg anno befektettél 1600-at addig most 5190-et nyernél ami 224%-os le növekmény azért, mert elfelejtettél egy szakértelmet ami amúgy 10 lével növeli az értelmes szakértelmek kifejlesztését?

Ha már mindenképpen reformot akartok, akkor minden egyes elfelejtett szakértelem szint adjon -konstans értéket az új szakértelem fejlesztésére, de ez természetesen sose eshet be (szakértelem+1)*100 Lé alá!

Innentől lehet vitatkozni a konstanson, meg hogy megéri-e... (Természetesen az exploit elkerülése végett NEM érheti el ez a konstans a 100-at!)
Dátum: 2009.03.10. 21:54:32
Jaj de a top 20 kari itt anyázza egymást, így az csapódik le, hogy ez hú de fontos, meg eget rengető stb...
Az hogy a kozépmezőny szépen lassan abbahagyja, mert sosincs hp-ja, az nem tétel, az hogy a pok karik miatt kvázi képtelenség érdemben alkotni középszinten az smafu és még sorolhatnám...

Be kell tenni a varázsfestéket, és akkor igazi lutri lesz a horsa gyűlölet... Term ezt lehet fokozni, 33% van arra, hogy valamilyen nem az ellenfél színe festék generálódik, így a horsa szakértelem 33%-os hatásfokkal fog csak működni, ha "védekező" áldoz rá...

Ha bejön, akkor nem számít a skill, erre van 66% esély némi pp-ért, egyéb esetben marad a horsa bónusz, hogy ne legyen értelmetlen a szaki! Az ügy igazi pikantériája az, ha nem is az alap szín ellen jön, és a festék teszi szabaddá a müködését, mert elé festi a szimbólumot

Mindenki sírt, hogy tele van PP-vel az élmezőny, és úgy is csak csorog, hát lehessen költeni horsa elleni védelemre Mondjuk 1 pp-ért 66%-os védelem csatánként igen baráti szerintem azon a szinten...
Dátum: 2009.03.10. 17:19:00
Komolyan parádés a sírásözön amit alkottok. Így ez a bónusz, úgy az a bónusz.
Ez a jelenlegi szabályozás, ennek fényében kellene játszani! Lehet hordát váltani, ha valami nem tetszik! Eleinte a smaragd, majd a gyémánt, később a mit tudom én milyen horda az erős. Mi a garancia rá, hogy nem lesznek újabb szakértelmek, melyek megint megborítják az eddigi elképzeléseket? Ebben a játékban az a szép, hogy nem tudsz begyepesedni, hanem folyamatosan számolni kell, ahogy valami újdonság bekerül a játékba. A folyamatos hatás-ellenhatás elv meg tragikus eredményeket hoz.

Lehet felhozni olyan érveket, melyek újabb fejlesztéseket generálnak, újabb lehetséges harci irányzatokat hoznak. Ne nerfeljunk már állandóan, mert az csak a játékkedvet rombolja!

Tessék szépen betenni a varázsfestéket mint tárgyat, mellyel a horda szimbólumot lehet álcázni, cserébe az álcázás idejére NEM kapod meg a horda bónuszaidat SEM, viszont a ha az "átfestett" színű horda ellen van az ellenfélnek horsa gyűlölete, akkor az hat természetesen!

Hogy ez varázslat, vagy lélekkufáros cucc legyen-e már csak technikai kérdés...
Dátum: 2009.03.10. 14:37:44
Enchanter, kérlek tedd át a hozzászolást a http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,131.0 topicba, és hagyjuk meg ezt a témát az eredeti alap kérdésnek...
Dátum: 2009.03.10. 14:36:15
Újabb téma, ami Nagyon nem oda illik, ahol elkezdődött róla az értekezés!

Re: Állategészségügyi reform
282. hozzászólás - Ma, 14:00:22 (Válasz Miklós #279 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - Ma, 12:49:59
Idézet: Jeriko - Tegnap, 21:56:04
Egyébként nagyon jó lenne, ha a felejtés visszaadná a felejtett szakértelembe fektetet LE jelentős részét (75% minimum), mert egyrészt így semmi értelme, másrészt ilyen esetekben legalább lenne némi korrigálási lehetősége azoknak, akik máshogy fejlesztenék a karakterüket.

Ez nem ebbe a topicba illik, de mellesleg ezen én is gondolkodom, hogy a felejtés visszaadjon valamennyi LE-t. Amin még morfondírozok, hogyan lehet megoldani, hogy semmiképp se adjon vissza TÖBB LE-t, mint amennyit belefektettél (és ily módon végtelen LE-t lehet generálni). Mert ugye azt nem tároljuk, egy szakértelem fejlesztésére mennyit költöttél, és közben a körülmények változhattak: a fejlesztés költségét befolyásolja az új szakértelem, a többi szakértelem összege, de bizonyos relikviák is.

Jerikó írta erre:

Szia!

Egy ötlet: Ne LE-t adjon vissza, hanem szakértelemszinteket. Pl. Egy 9-es szakértelem 4-re felejtése (ha ilyen "részleges" felejtés egyáltalán lesz), adjon vissza 5 szakértelem alapszintet, és 9+8+7+6+5=35 szakértelemnövekedést. Egy 9-es szakértelem teljesen elfelejtve adjon vissza 9 alapszintet, és 9+8+7+..+1=45 szakértelemnövekedést.

Ha valaki növelni szeretne egy szakértelmén, és van elég szakértelem alapszintje és szakértelemnövekedése (egy szakértelem 13-ról 14-re való fejlesztése 1 szakértelem alapszint és 14 szakértelemnövekedés), akkor abból kell levonni, nem LE-ből.

Ezzel abszolút nem lehet trükközni.
Dátum: 2009.03.10. 14:33:30
Morti, a kivégzés skillek különbsége számít, azaz BÁRKI kifejlesztheti, ezzel "védekezve" a másik kivégzés szakértelme ellen. Magas szinten mindenki kimaxolná hosszú távon, azaz így se úgy se számítana, míg alacsony szinten egy újabb taktikai elemmel bővülne a harci paletta, és egy jelenleg használhatatlan szakértelem értelmet nyerhetne végre. Természetesen a turbózhatóságot le kéne tiltani a reform kapcsán!
Dátum: 2009.03.10. 14:30:00
Egy másik topicban szó esett róla, de nagyon nem illett oda!

Birka írta:

Mondjuk ha már itt tartunk, akkor a kivégzésre egy igen komoly reform ráférne, nem szakértelem*5 hanem szakértelem*szint-re módosítva, és úgy még talán lenne is értelme.. 4-5k maxnál még a 60-as szakértelem 300-as kivégzése se ér szart se, különösen hogy nem szakítja meg a csatát, csak a csata végeztével annak kimenetétől függetlenül számít... Amennyiben még ezt is azonnali interrupt-ra cserélnénk, akkor talán értelme lenne a csapás-ellencsapás elvnek is ami le van kódolva a szakiban!

Mortimer írta erre:

Birka: kivégzésre extrém értéket írtál, 40. szinten egy nap alatt felhúzható 25. szintre, és akkor turbóval van 2000-es kivégzésed, azaz minden csatát nyersz. Szerintem egyáltalán nem kell növelni, a felülről ütések miatt így is túl nagy a szerepe, torzít. (Senki nem támad max. ÉP-ről.)
Dátum: 2009.03.10. 14:26:22
Morti a kivégzést kiviszem külön topicba, nem ide való...

Kényszer gyógyulásr ügyben meg a leglényegesebb ottvan: Ha portya során megtámad valaki

Azaz ütessétek le magatokat ti, támadjatok felfelé amint felmentek 15% felé!

Mondjuk ez a sebződés visszagyógyulást én nem így csináltam volna, hanem egyszerűen valamilyen módon növelném a fentről jövő ütések elől a különbségeket!

19. szintre be lehet tenni szépen egy rejtőzködés szakértelmet, mely minden 4 szintje után +1% ÉPnyi védelmet ad szintenként a mostani %-okhoz. Azaz egy 20-as szaki esetén 15-20-25-30 stb helytet már 20-30-35-40% felett lenne támadható csak az illető.

A nem szabályozható autómatikus gyógyulás meg csak visszaüt! Javítsuk a farmolhatóságot

Annó javasoltam egy tárgyat, ezt lehetne kombinálni a Miklós most felvetett ötletével...

Ezzel a tárgy bevezetésével este vesz őskőért egy tárgyat (Nevezzük élet és halál kupájának pl. annak úgy is szép grafikája van hkk-ban ) és minden fentről jövő támadásból gyűlik neki egy instant gyógyításra való, amit bármikor kisüthet mintha gyógyital lenne, és az összegyűlt tartalom mértékében gyógyul…

Azóta megkaptuk a védelem italát őskőért, így egy egyszer használodó, 5-10pp-ért vásárolható kupa lenne optimális, ami a Miklós által felvázolt módon töltődne, és akkor lehetne kiinni, mikor az user szeretné... Hátránya, hogy +1 értéket kell tárolni a karakternél, hogy a kupa mennyin van.
Dátum: 2009.03.10. 12:22:39
Ez jól hangzik, csak miért a védelem ital topicban van, mért nem a várható fejlesztésekben?
A legjobb buli alacson szinten jön ki belőle, amikor 50-es egészséggel, 5-os sebgyógyitássa beállok mellé 40-es kivégzés mondjuk, és nem sebzek szinte smemit, az ellenfelem meg próbál sebezni, de 30:10-re verekszünk, a kivegzes miatt en nyerek, és még többet gyógyulok, mint ő sebez

Extrém elképzelés, de működhet

Mondjuk ha már itt tartunk, akkor a kivégzésre egy igen komoly reform ráférne, nem szakértelem*5 hanem szakértelem*szint-re modosítva, és úgy még talán lenne is értelme.. 4-5k maxnál még a 60-as szakértelem 300-as kivégzése se ér szart se, különösen hogy nem szakítja meg a csatát, csak a csata végeztével annak kimenetétől függetlenül számít... Amennyiben még ezt is azonnali interrupt-ra cserélnénk, akkor talán értelme lenne a csapás-ellencsapás elvnek is ami le van kódolva a szakiban!
Dátum: 2009.03.10. 11:00:04
A portyatilalom feloldása = béke lerövidítése! Akik kapitulálnak, elvesztenek egy háborút, azok megfizettek rengeteg ÉP és LÉ-vel a nyugalomért, esetleg még béka tornyot is építettek a nyugalmuk érdekében, te ezt szeretnéd semmissé tetetni a portyatilalom feloldásával. De mint írtam, amennyiben mind a 2 fél megszavazza, akár működhet is a dolog, mert akkor kölcsönösen szeretnék ütni egymást az emberek ugye, és ennek leprogramozása minimális melónak tűnik, ha van háború tornya, akkor lehet „kényszer” béke kölcsönös feloldást javasolni. (Bár V3-on újabb tárházát nyitja meg a trükközésnek…)

Nagyon szépen leírtad, hogy pár hónap NEM térkapuzás, NEM portyázás, legózás árán megoldható szerinted az, hogy az emberek végre játszhassanak a nagyok leütögetései ellenére. Akinek jelenleg ellehetetlenül a játék a folyamatos sebződések miatt, az végre kapna egy esélyt arra, hogy hónapok múlva, folyamatosan veretve magát talán játszhat majd normálisan, ez fáj neked? Szerinted bárkinek óriási játékélmény az, hogy direkt bevereti magát? Te megcsinálnád ezt, napi 3 térkaput bukva cserébe, és folyamatosan vesztve a szövi háborúkat?
Én csak örülök neki, amikor új lehetőségeket kapnak a játékosok egy újabb taktika kiaknázására…

De beszéljenek a számok: 90-es egészség 40. szint 180+(90*40)= 3780, egy egészség felnövelése 8181 lé és zafírként pihenve azt hiszem 210 perc maxba regenni magad. Azaz egy nap 6,8x regened fel magad, magyarul maximálisan 25704 hp-t verhetnek le rólad. Javaslatom alapján 5-os toronynál ennek 50%-át konvertálod át ami 12k lé ekkor még nem vettem bele az őskőből gyógyulást, valamint a manaregen konvertált hp-ját.

Természetesen ez egy maximum határérték közeli kombináció, de benne van az exploit lehetőség, be kell lássam… Azaz kell egy csatánkénti korlát a levetkőzök, és kombozok taktika ellen, valamint csökkenteni az 5/10% arányt is! Mit szólnál egy szint*10-es maxnak csatánként és 3/5%-hoz torony szintenként? Ezzel nerfelve a „túlütéses” levetkőzős taktika, és koppon kicentizett extrém esetekben se éri el a napi 1 egészséget a fejlődés, ami 2-3k-s maxolt vadászatoknál (Ez csak egy tipp részemről 40. szintre!) is max 3 csp-nyi lét eredményezhet, ha NAGYON rágyúr valaki…

Azaz itt tartunk:

Amennyiben háborúzó felek ütik egymást, úgy a nyertes össz sebzéséből lélekenergiát csatol vissza a háború tornya a következő módon:
-a NYERTES LÉ jutalma = (okozott sebzése * ("saját háború torony szint" - "saját béke csarnok szint", min 0) * 0,03), max támadó szintje*6
-a VESZTES LÉ jutalma = (elszenvedett sebződés * ("saját háború torony szint" - "saját béke csarnok szint", min 0) * 0,05), max védekező szintje*10
Dátum: 2009.03.10. 08:39:08
Ha elolvasod a várható változásokat, akkor 20. szintig semmi nem módosul, csak nő alapszint/2-vel az elnyelés.
A 48. szintű állatkád 20-48 közt 14000 TP-t kapott, ami az új (20-tól +50/szint) rendszerben 35. szintű lesz.

Ha továbbmegyünk, akkor a már élő szabály alapján, a szörnyikéd alapszint+te szinted szintig „normálisan” adja a cuccokat azaz 42. szintig nincs negatív osztód rá.

Mit vesztesz azzal, ha nem sajtolod le, hanem megvárod a szerdát, és megnézed mit is ad pontosan (ki lesznek írva) az állatkád? Kb (20 – 50)*-+0,5*sajtolás*0,2 lét konvertált szintenként. Azaz a „nem” sajtolók veszteség szélsőértékei nagyságrendileg.:
2*sajtolás*szintveszteség – 15*sajtolás-szintveszteség
Egy 50-es sajtolásnál a te 13 szinted kb 1300-9750 Lé beáldozását jelenti cserébe azért, hogy meglátod mennyit is ad most az állatkád, és ennek függvényében dönthess szerda után.

Innen már csak neked kell dönteni, hogy megér-e ennyit neked !