Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Aurri

Dátum: 2011.08.15. 23:54:14
Halottnak a csók.

Leírtuk, átrágtuk, többször: vadászatot kell erősíteni. (mindehol) Ez a probléma gyökere, fos a vadászat és a kező játékos úgyis azt fogja tolni. SPM növelés, vadászós küldik erősítése. Win-win szitu, nem zavar be senkinek, ad és nem elvesz. Leírtuk azt is hogy a nerfet mindenki utálja és az elégedetlenség -az egyre csökkenő számú- játékosok körében egyre nagyobb, nem jó a tűzzel játszani.
Mindenki lájkolta a vadászós javaslatokat, (elnézést, azon 2 ember kivételével, akik most elégedettek), még Miklós is A 9,5 feletti pontozású javaslatok ellenében nyert egy kb 3,5 tetszési indexű ötlet (biztos ezért van, hogy most már csak felfelé lehet pontozni).

Ez lett a vége. Ne keressünk miérteket, mert ezek után tényleg nincs értelme.
Dátum: 2011.08.15. 22:10:57
Külön gratulálnék, hogy megint a nerf mellett dönt9ötetek, ahelyett hogy a vcadászós küldiket hoztátok volna pariba.

Igazán fiygelemre méltó az is, ahogy az EH-t (mely a portyás ismétlehetőkre építi taktikáját) és fertőzést (amelynek kb egyelten előnye volt hogy ismételhető portyás küldiknél korlátlanul válogathatott) sikerült padlóra pofoznotok.


Az is személeltes hogy egy vacak hír nenv otl az egészről, lazán letoltam 3 küdlit míg leesett hoyg aza 100nagyonsok nem kristálypont jutalom, vagy bug hanem TP.

Én most komoylan sokkhatás alatt vagyok, kicsit várok míg ez ülepszik. Szerintem ez qrwára nincs átgondolva, vagy ha igen, akkor elképsztő ez "foghegyről idevetett" tálalási mód. Oldalakat diskurálunk és végül születik egy olyan megoldás amiről senki nem beszélt és játékosok százainak taktikáját küldi a padlóra.

u.i.: Ugye nem véletlen hogy ezzel a kedves nerffel együtt érkezett a " fórum lepontzós" nerf? Vagy ne legyek már ennyire rosszindulatú...
Dátum: 2011.08.15. 21:55:20
Hát erről azért marhára nem volt ám szó... Indult ez az egész az égbekiáltóan marginális és nevetséges 0 TP-s ősfasságból (ami jelentem egy nagy kamu). Erre ott vagyunk hogy a fél szerver válthat stratégiát, midnenki feljetheti le az EH-t...

Birka gratulálok, vendégem vagy egy nyírásra!
Dátum: 2011.08.14. 22:04:06
Nabil:
Csak celeb cuccokat szerettem volna felírni, éreztetve a dolog fan voltát. De belátom a példához nem vagy jó alany. A játékbeli aktivitásunk amúgy nem hiszem hogy sokban különbözik (kristálygömbtulajként ezt sejtheted), csak éppen egészen más a taktikánk/játéktempónk.
*edit: az a "nem rég" azért már elég rég volt. Számolgass utána, megy az idő itt a VU-n is

Viszont ezek szerint senki másnak nem bántja a szemét a hullatenger a toplistán/portyalistán.
Dátum: 2011.08.13. 14:54:07
Kártyajátékok francia kártyával:
Póker

Kártyajátékok magyar kártyával:
Ulti

Asztali játékok:

Kiválasztottak (M.A.G.U.S. kártyajáték)
Dominion
Citadella
Carcassonne
Catan kártyajáték

Számítógépes játékok:
Diablo II.
Diablo
Heroes of might and magic III.
Quake
FIFA sorozat

Internetes játékok:
Végzetúr

RPG:
M.A.G.U.S.
Dátum: 2011.08.13. 12:04:46
Azért meghnézném mennyi lenne az a 60-90 között sok ha kikerülnének a hulla karakterek. AKiken küldizni meg EH-zni tényleg lehet de másra nem jók.
Tényleg jó lenne már valami szűrő hogy a nagyon mélyen OFF karikat ki lehessen szórni végre. Az egyik legjobb ötlet egy konkurens játéknál az volt, hogy ha kivégeztél egy több mint egy éve off karit, akkor volt egy pici sansz hogy végleg kivégezted (lekerült a szeróról) és ilyenkor kaptál belőle egy trófeát ami adott valami pluszt és poénnak sem volt rossz (pl. Nabilius középső ujja, Kócos fülcimpája, stb ). Persze ilyen kevés karinál, kell egy biztonsági szelep, hogy szintenként meglegyen mindig egy bizonyos létszám, de szerintem ötletnek nem rossz. Vagy egy relikvia/AH szaki, amivel a régóta inaktív karikon lehet hasonló mutatványokat végezni, mint a KH-n (gondolok itt pl. LE-szívásra).
Dátum: 2011.08.13. 10:50:27
Én viszont remélem lesz.
Arinadottir javaslatát lájkolom. Ez az eseménypontosdi nem is rossz. Lehetne épülethez vagy szinthez (pl. 50) kötni. Mondjuk lehetne az hogy bizonyos épületszintenként egyre erősebb tápot ad az EP. Vagy netán egy AH skill bizgárálná hogy mit tud az EP. Hovatovább lehetne egy AH-skill(válaszút)-rendszer, hogy az az EP mit is tudjon, bizonyos skillek vagy-vagy (kizáró) jellegűek. A lehetőségek tárháza határtalan, és ez abszolút egy midnenki számára szupportív fejlesztés lenne. Ami tényleg már egyszer gyakorlatilag le is lett programozva.

És nem csak V5-ön.

Ugyanez a gondom az alapjavaslattal. Már Miklós rábólintott a vadászat globális erősítésére erre most visszahátrált holmi szöviküldire hivatkozva. Pedig az érvek továbbra is ott sorakoznak. Egyértelmű hogy a VF hiánya maitt a V5-ön a vadászat még gyenguskább (bár én ezt a világot eleve portya világként kezeltem eddig, ezért annyira nem érzem súlyosnak az indokot), így ott komolyabb erősítés kell. De lehetne szinkronban a a többi világon is erősíteni a vadászatot, mondjuk 50% hatékonysággal a v5-höz képest. Azaz ha itt elsőkörben kap 30-40%-ot a speki, V1-2-ön kapjon +15-20%-ot az SM (hogy az alap hatékonyság nő, vagy a szaki maximuma az már részletkérdés).. És teszt után ezeket a határokat lehetne tovább tágítani (szinttel, AH-val, épülettel, akármivel), ha igény van rá (lesz).
Dátum: 2011.08.04. 18:25:52
Tseby: Mint az egyik legelső kristálygömb büszke tulajdonosa köszönöm a "nagy titkot"

Szerény tapasztalataim szerint lefelé legritkább esetben éri meg kémlelni, mivel a nagy zsákmányokat már egészen biztosan elorozta előlem egy alacsonyabb szintű pók társam, mielőtt még felkocogna valaki 20-25 vagy még több százalékra "csurig LE-vel". Legalábbis az én szintemen (V1- lvl 77) elég komoly konkurencia figyeli a potenciális áldozatokat. Másrészt lefelé ütve üres LE-nél sincs nagy para, az elhanyagolható TP-bevétel miatt, ezért itt inkább megérzésekre haygatkozom. Amúgy nem vagyok klasszikus pók, a PP-im 80%-át lefelé ütve vaktában lövöm el, pontosan a korábbi kommentekben vázolt okok miatt.

De nem a pókoskodás rejtelmeiről akartam vitát nyitni, bár az is egy érdekes topic lehetne -a megjegyzésed alapján még igény is lenne rá-, de attól tartok az igazi konyhatitkok felfedetlenül maradnának (a csúnya pókok már csak ilyenek).

Gtr2: erről beszélek. A játékosok nagy részének a felfelé ütés büntetés. És ez nem jó.
Dátum: 2011.08.04. 17:56:49
A felfelé ütés indirekte jutalmazva van, hiszen erre épül alapvetően a "vadászós-felbukkanós" pók taktika. Nemrég néztem meg: -ha a KH-n hízó toppereket nem számoljuk- akkor a top13 LEdiffes kariból 10 birtokolja kristálygömböt(V1). Nyilvánvalóan nem lefelé kémlelnek és a tízmilliós LE diffek sem lefelé ütve jöttek össze...
A baj tehát nem ezzel van, hanem azzal, hogy az átlaguser felfelé ütve GYENGÜL (ha nem rabol, vagy keveset rabol, ez a helyzet a szürreálisan sok TP miatt), míg lefelé ütve tudja pörgetni bárki az ismételhető küldetéseket minimális rizikó és karakterrongálás árán (már ha Te állsz a rúd szerencsésebbik végén, az áldozatnak igencsak demoralizáló lehet egy 8-9-10 szintes xarráveretés).

A bátrabb játékot, felfelé ütést, illetve az -saját erődhöz képest relativ- erős karakterek támadását kellene JUTALMAZNI, -és nem büntetni!- a rendszernek.
Feltéve, ha tényleg változást szeretnénk, és nem a mostani kifacsart-kicsavart morálromboló-szétalázós portyataktikát támogató rendszert.
Dátum: 2011.08.04. 16:48:58
Birka, akárhonnan nézem, ebben a másik vonatkozó topicban is amellett kampányolsz, hogy gyenge a vadászat és erősek az ismételhető küdletések és a lefelé ütés. Abban nem volt vita, hogy az ismételhető küdletések miért erősek (portyás küldik pörgetése lefelé ütve). A vadászós topicoddal egyetértek, de ezek a problémák a többi világot is érintik, még ha a V5-öt hangsúlyosabban is. Ugyanakkor a vadászós ismételhető küldik erősítésével egycsapásra erősödne a vadászat hatékonysága és az átlaguserek lehetősége az ismételhetőkre. Az hogy Marcsa meg Ariel emiatt akár +1 küldetést is megcsinálhatna naponta mondjuk a TV híradó és fogmosás között, azt még nem nevezném vezéráldozatnak.
A lefelé ütés pedig amellett hogy játékmorálölő (pont msot búcsúzott el az egyik topicban valaki emiatt, ami egyáltalán neme gyedi jelenség), rizikómentes/egyoldalú (röviden: a sokkal erősebb kiveri a xart is a kisebbekből - naponta többször) még igazságtalan is (az ismételhető küldik és EH miatt így alegjobb a LE/Tp arány, és így van a legnagyobb esély a maxos krit. ütésre/kábításra).

Én leírom sokadszor is, mi lenne itt a megoldás.
1. Erősítnei kell a vadászatot - minden világon!
2. Erősíteni kell a vadászós ismétlehető küldetéseket! (napi CSp mennyiségből meg lehessene oldani)
3. Nem a lefelé ütő taktikát kell jutalmazni, hanem a bátor játékot! (portyareform)
Azért érdekes lett volna megnézni ha most indul el a szavazás a Trónok harca meddig jut el
Dátum: 2011.07.27. 22:42:29
A gond az, hogy a vadászat VF nélkül alapból labdába sem rúg semmilyen más taktikával szemben (nem 170. szintről beszélek), nyilván aki EH-t választotta (és szívén viseli a karaktere fejlődését) az csak akkor vadászik ha nagyon szükséges. Az összes korábbi fejtegetésem a vadászattal kapcsolatban VF-re volt értendő, anélkül, EH esetén további erősítések szükségesek, +20 speki az kb. Aloe Verás borogatás a hasnyálmirigyráknak.

Amúgy a portyahatósugár szűkítésének az ötletét régebben többször felvetettem, de kategórikusan el lett utasítva.

Mellesleg ha lenne 2-3 reálisan teljesíthető új -netán vadászós- ismételhető küldetés én igérem sokkal ritkábban ütnék szét minden 7-8 szinttel kisebb karit naponta néha többször is. És ezzel egészen biztosan nem lennék egyedül. Dehát megintcsak sokak érdekét sérti, hogy taktikát kell módosítani. Pedig már csak a monotonitás megtörése miatt is jót tennének a játéknak az új/felülvizsgált ismételhető küldik.

NoFear egyébként összefoglalta a lényeget. Egy játékban, ahol csökken a játékosállomány nem nerf kell, hanem szupportív fejlesztések.
Dátum: 2011.07.26. 23:10:39
1) Igaz, a portya-TP nemrég lett buherálva.
2) Hogyan oldanád meg? Én automatice emelném bizonyos szint felett az spm _hatékonyságát_, még az is lehet bevenném a játékosok relatív erejét (gyengébbeknek többet adjon) és hogy VF/EH-zik-e az illető (EH-nál erősebb tuning kell, hogy rávedd a vadászatra a játékosokat). Emellett lehet növelni az spm maximumát is, szerintem végeredményben 2x ilyen erősnek kellene lennie a vadászatnak, hogy bármikor könnyű szívvel rá lehessen venni az embereket és hogy az (elsősorban) vadászó gyengébb karik érezhetően erősödjenek.
3) Itt vélhetőleg és remélhetőleg egy olyan TP mennyiségről volt szó, ami <= azzal a TP-vel amit a küldiért maximális leütüsnél kapnál optimális esetben. Egyébként csak egy szivatos nerf lenne, és a probléma (amit ha jól tudom Te feszegettél eredetileg és amiért indult ez a topic) a 0TP-s küldikkel van. De erre elhangzott két sokkal jobb megoldás is, az Ariel összevont megoldása pedig szerintem teljesen kielégít minden igényt.
Dátum: 2011.07.26. 19:47:52
Idézet: Birka - 2011.07.26. 07:41:53
. Arról persze lehet témázni, hogy összességében a minimum TP emelése+vadászat erősítése+tp az ism portya küldikért mit eredményez majd, meglátjuk a vak is ezt mondta


Remélem ezt viccnek szántad. Isten óvjon minket a további nerfektől. Pusztán a felsorolás második eleme üdvőzítő lehetne, ha ügyesen oldják meg.
Dátum: 2011.07.24. 13:07:48
Jó ötlet.


"- Építsetek 10 szintet tetszőleges épületen! (Hatalom Tornyát is lehet)"
Ez egyértleműen arról szól, hogy szálljon be mindneki a HT buliba. Sajnos sok szövinek már más épületet nincs lehetősége építeni. Nagyon pozitív lenne, ah néhány sokáig fejleszthető kisköltségű (vagy fix. költségű) minimális tápot adó épület bekerülne a fejlesztéssel együtt/röviddel azután.

"- Arassatok győzelmet 3 háborúban!"
A legjobb ötlet lenne, HA megérné végre háborúzni. Jelenleg ez büntetés

"- Gyűjtsetek X szinguláris anomáliát! (a küldetés ideje alatt portyázással és vadászattal találhattok szinguláris anomáliát a térképdarabokhoz hasonlóan)
(X= taglétszám** x 5)"
Térképkeresés szaki erre is számít, netán a szubtéri érzékelés?

"- Aktiváljátok a Pusztítás Citadelláját 7 alkalommal!"
Érdekes. A lassításon és szívatáson kívül pontosan mi értelme van ennek amúgy? (igaz ez a 2 pont elég is:-) )

"- Lépjetek szintet X alkalommal!
(X = taglétszám x 1)"
Ha az inaktívokat kiveszitek a feltételi listából (aki hetente 3x lép be 10 percre azt is) akkro teljesíthető, amúgy ez baromira lelassíthatja az egész sort.

"- Használjátok a manakonstrukciót X alkalommal!
(X = taglétszám x 3)"
Inaktívokat itt is ki kell venni.

"- Egyetlen napon menjetek el legalább X alkalommal vadászni!
(X = taglétszám x 50)"
Kis szervezést igényel, de teljesíthető,.

** A taglétszám a küldetés felvételekor rögzített érték.

Azt gondolom bárhogyan is lesz 2 hétnél hamarabb nehéz lesz teljesítnei a feltételeket, de inkább 3-4 hét lesz reális. Mindenesetre, szép ksi agymunak elé állítja a szövetséget mind csapat mind egyéni szinten az optimális küldipörgetés. Egyszóval nagyon érdekes és jó fejlesztésnek tartom. A napi rutint erősen módosíthatja majd ez a szöviküldizés, megkockáztatom kifejezetten "forradalmi" hatása lesz a nyugvó állóvízre egy_egy aktívabb topszövinél. 3-4 hét alatt 2 zsintlépés (ha valaki pl szintlépés előtt parkol le küldifelvétel előtt) szerintem vállalható (a legnagyobb pókoknak nem, de őket úgysem fogja semmi rábeszélni arra, hopgy hagyjanak fel a brutális LE/TP arányért cserébe a lassú szintlépéssel).

Kérdés: a küdletések adott sorrendben jönnek, vagy mi döntjük el hogyan rotáljuk (ha volt kérdezve elnézést)?

Egy valamit viszont fontosnak tartanék: fél-egyévente legyen felülvizsgálva a küldetések (a hagyományos ismételhető küldetésekkel egyetemben!)! Fontos hogy bár a fejlesztés azért van hogy színt viygen a játékmenetbe egy idő után azon túl, hogy monotonná válik, és ennyi idő alatt kijönnek bizonyos gyermekbetegségek és módosítani kell a palettát (pl az egyes küldik játékkörnyezetre gyakorolt hatása, egyes küldik tlejesíthetősége időben/energiában, a napi játékrutinra gyakorolt eltúlzott időigény, stb, stb).
Dátum: 2011.07.24. 12:41:27
Darah: Nem két küldivel számoltam természetesen, nekem az összes küldi LE/TP aránya ki van számolva minden lehetőséget figyelembe véve Lehet amúgy igen jó LE/TP arányt elérni állatszintlépős/sajtolóssal de ahhoz igen magas szintig kell léptetni az állatokat, és 40. szint felett ez igen idegörlő mulatság (akárcsak a 0 LE/Tp-s portyamóka).

Hogy visszatérjek az alapkérdéshez (mert előbb eléggé eltértem): Ariel megoldása szerintem jó. Exploit-lehetőség be kell zárni, pláne, hogy kombózik a bubis-taktikával (vesztes portya), de továbbra is azt gondolom, hogy a probléma marginális, az igazi baj forrása nem ez (hanem az, hogy a portyarendszer a patkány taktikát pártolja és nem a bátor játékot).
Dátum: 2011.07.24. 12:10:48
A gond szerintem is abból ered, hogy a lefelé ütés amellett hogy nyilvánvaló hasznokat rejt (több Ép az ellenfélnél, kisebb ütőerő, biztosabb siker), még jobb LE/Tp aránynal is kecsegtet. A probléma az hogy mindenki csak nerfekben tud gondolkozni, úgy látszik ezt szépen elültették bennünk, de azért ne ragaszkodjunk már hozzá, ha adni is lehet nem csak elvenni.
Régóta írom, hogy a bátor és nem a gyáva játékot kellen jutalmazni. Azaz _erős ellenfeleket_ (ez relative számolva a játékos erejéhez mérten) ütve kellene jó LE/TP aránynal jutalmazni a karaktereket. Erre számos megoldás van, nem írok ötleteket, de a jelen rendszer a legrosszabb. "Patkány", játékkedvölő taktikára sarkallja a játékosokat az optimális a krakterfejelsztés felé (vállalom, én is ezt teszem).
Más: Az állatszinlépős küldihez nem kevés vadászat így TP kell. HA valaki 40. szintig viszi el az állatokat (ez egy válllaható felső érték, ezután sajtolni szoktak) még VF-el és sajtolós küldi jutalommal együtt számolva sem éri el a 2 küldi együttes LE/Tp aránya a lefelé ütős kábítósat. A többi vadászós küldetés egyenesen vicc kategória ehhez képest. Simán meg lehet kerülni a vadászatot, sőt ha valaki top karaktert akar, meg is kell. Ez a baj.

1) Erősíteni kell a vadászós küldetéseket és a vadászatot (ez utóbbira megindult valami kezdeményezés végre)
2) Jutalmazni kell a bátor játékot/portyát.

Nerfeket felejtsük már el könyörgöm, gondolkozzunk konstruktívan.
Dátum: 2011.07.22. 21:46:17
Tigristappancs ment a 10-es
Küldd át őket Miklóséknak is, itt csak elvésznek.
Dátum: 2011.07.21. 22:01:55
Pedig a legnagyobb ötlet lenne a nyerj X háborút küldetés. HA kapnánk mellé grátisz némi háborús reformot (elég lenne kezdetnek egy LE/TP/küldetés ki/bekapcs gomb háború alatt, valamint némi háborús jutalom tuning).