Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.02.12. 11:25:06
Egy ötlet, hogy érdemes legyen lecserélni az állatot, de mégis legyen értelme a szintlépéseknek is :

A lény elnyelésébe befogáskor csak az alap szintjének 30%-a számítson és minden egyes lépett szinttel ez az érték növekedjen 1%-al. Így az elnyelés mértéke 3 részből állna. A lény alap szintjének 30%-ból, a lépett szintekből és az alap szint és a lépett szint szorzatából. Ezzel egy magasabb alap szintű lény gyorsabban erősödne, lenne értelme a szintlépéseknek, és mégis érdemes lenne idővel erősebb lényre cserélni.
Dátum: 2009.02.11. 22:59:54
Simon : mennyi ép-je lesz a lényednek,hmm ? Az epikus szörny két taslival agyoncsapja
Dátum: 2009.02.11. 21:42:38
Nem az állatok gyengítése ellen vagyok, mert ez tényleg nem maradhat így, hanem az olyan jellegű gyengítésüktől ami eddig értelmetlen szakértelmek használatára kényszerít.
Dátum: 2009.02.11. 20:59:58
Azért az ilyen komolyhorderejű változásokat mint az állattartás teljes megreformálása úgy kellene megcsinálni, hogy a játékosok által kifejlesztett szakértelmek értéke ne sérüljön.
Azzal, hogy minden megváltozik és szükséges lesz a gyógyítás és meggyőzőkészség kifejlesztése valamint az inteligens kedvenc értéke csökken, teljesen fejre áll minden. Az pedig egyáltalán nem igaz, hogy az ilyen változtatás egyformán érinti az összes játékost. Hiszen akinek 300 a szakértelem összege nevetve tolja fel ezeket a szakikat, míg akinek 500, majdhogynem dupla árat fizet érte.
Draglovnak teljes mértékben igaza van abban, hogy ilyen mértékű változtatások mellett nem lehet hosszú távra tervezni.

A sebgyógyítás, meggyőzőkészség, vastagbőr és másodlagos támadás valóban értelmetlen szakértelmek, de szerintem nem jó ötlet úgy változtatni a játékszabályokat, hogy ezen szakik kifejlesztése elengedhetetlen legyen ahoz, hogy magas szintű szörnyet tartson az ember. Inkább a szakértelmeket lehetne erősíteni némi módosítással.

Például ha az állat morálja beleszámít a sebzésébe és elnyelésébe a morál százalékos szorzójával. Így aki fejleszti a szakit az teljes hatékonysággal használhatja az állatát, de aki nem fejleszti, annak is "működni fog" a szörnye, csak kisebb hatásfokkal.
Ha a másodlagos támadással kiosztott sebzés beleszámít a harc eredményébe, máris értelmet kap a szakértelem a vastagbőrrel együtt.

Mivel az új akadémiás épület, és szakértelem nincs a játékban ezért talán azokon kellene úgy változtatni, hogy használható legyen. Ez abszolut fájdalommentes mindenki számára.
Dátum: 2009.02.11. 16:42:23
Ha az állatok lassabban lépnek szintet ez azt jelenti, hogy még lassabban érik el azt a szintet amikor már csökkentett mértékű elnyelést adnak, tehát még kevésbé éri majd meg lecserélni őket. Ezért tényleg jó lenne, ha az állatok alap szintje is beleszámítana az elnyelésbe, ha nem is 1:1 arányban de valamilyen nullánál nagyobb mértékben.
Nyilván sok szövetség ki is akarja próbálni a citadellát ha már megépítette, ezzel alapvetően szerintem nincs baj. Az újdonság élménye úgyis hamar el fog szállni, miután ellencsapást kapnak a támadásuknak köszönhetően. Lehet itt magyarázni oldalakon keresztül, de nincs értelme. Mindenki megtapasztalja majd a saját bőrén, hogy érdemes-e használni vagy sem. Ha a citadellának köszönhetően a szövetség nam kap többé hadüzenetet, akkor volt értelme használni, de ha a támadások sem szűnnek meg és esetlegesen halmozottan kapják vissza az ellencsapást akkor csak a veszteségeket halmozzák.
A háború rendszere remélhetőleg változni fog a nemsokára bekerülő új épületekkel, és a szövetségeknek nem az lesz az érdekük hogy a náluk sokkal gyengébbeket erőfeszítés nélkül farmolják.

Vicces olvasni ezt a topikot, tavaly az volt a téma, hogy az élen álló 2-3 szövetség folyamatosan farmolja a kicsiket. Eltelt 2-3 hónap, és az élboly már nem háborúzik, de a téma megmaradt. Az eddigi áldozatok váltak mostanra vadásszá (hiszen a fölöttük levők már nem indítanak ellenük háborút) és az alattuk levők panaszkodnak. A téma ugyan az, csak a szereplők mások.

A citadellázás is eléggé megosztja a játékosokat, én azon a véleményen vagyok, hogy értelmetlen használni és a használója is csak szív vele. De lehet, hogy tévedek, úgyhogy szívesen látnék olyan példát, ahol a folyamatosan lefarmolt szövi citadellázással bünteti a támadóit, amit a támadó nemcsak megtorlatlanul hagy, de a további háborúzásról is lemond.
Dátum: 2009.02.10. 22:17:01
A "nagy" szövetségek nem csak egymással nem háborúznak, de senkivel sem. Annyira kevés a nyerhető LE, hogy nincs értelme. Csak egy gyors számolás: A győztes 30 tagú szövetség nyer az ellnfelétől a háborúban 30ezer LE-t. Ez fejenként 1000LE. Kimaxolt építéssel, ezt kevesebb mint 350 energiájába kerül egy tagnak beépítenie a szövibe. Háború alatt valószínüleg nincs LE az ellenfélnél, tehát a portyák nullásak lesznek, ráadásul utána minimum egy hét béke jön.

3 napnyi háború és egy hét béke áll szemben a megnyert 350 LE-vel. Hát kinek éri ez meg ?

Azon csodálkozom, hogy a kisebb szövik, akiket az élboly folyamatosan portyáz és háborún kívül sokkal nagyobb károkat okoz, nem üzent még hadat a nagyoknak, hogy 4-500 LE árán egy, de akár 3 hét békét "vegyenek".
Dátum: 2009.02.07. 16:26:22
A kis szöviknek is van lehetőségük utolérni a nagyokat, erre egy jó példa a Tyrant.
Dátum: 2009.02.07. 16:05:55
Az akadémia és az új épületek valószínüleg új építési hullámot fognak elindítani, és sokkal több játékos fog komolyabban építkezni. Egy top szövibe belépő tagnak fel kell töltenie a lélekkutat mielőtt használhatja az épületeket. Ha egy kisebb szöviben mindenki ennyit beépítene fejenként, bőven meglenne az akadémiájuk.
Dátum: 2009.02.07. 15:30:52
Úúú, remélhetőleg érdekes új épületek kerülnek be a játékba, kíváncsian várom őket

Rögtön mondanék is egy épület ötletet

Az epikus emlékműhöz kapcsolódna annyiban, hogy a leölt epikusokból hulló tárgyakat lehetne másik, gyengébb kategóriájú epikus tárgyra cserélni. Hogy ennek mi értelme van ? Mivel a tárgyak 10 epikusonként változnak "erősödnek" könnyen előfordul, hogy a játékos nem tudja megszerezni a hőn áhitott tárgyat, mert már erősebb szörnyeket ölnek, amiből már nem eshet. Így viszont a késöbbiekben is lenne lehetősége arra, hogy megszerezze a tárgyat egy "erősebb" tárgyért cserébe.

A legtöbb karakter fejlesztgetős játékban a játékosoknak lehetősége van minden tárgyat megszerezni, sajnos itt az epikus cuccokat csak kis eséllyel, rövid ideig tudja megszerezni az ember. Ebben segítene az épület.
Dátum: 2009.02.06. 09:12:13
Több oka is van, hogy a legnagyobb szövik nem háborúznak egymással.
A háborúban nyerhető LE minimális, és az ezt követő egy hét béke miatt csak vesztesei vannak a háborúnak.
Dátum: 2009.02.05. 22:10:22
Ejnye-bejnye, csúnya TGY, mindenki aki a szegény buzogányosokra uszította a háziállatát álljon egy órára a sarokba
Dátum: 2009.02.04. 15:50:52
Csp-ért nullázni nem túl jó ötlet. A térkapuból sem jön több LE mint vadászatból, ráadásul 1-el kevesebb TP jár érte és még az sem biztos, hogy nyer az ember. A portyapontból nullázás viszont érdekesebb lehet. Sokkal többen vannak akik nem tudják elkölteni és folyamatosan 150 ponton vannak. Így kicsit felzárkózhatnának, és a portyapontjaiknak is lenne értelme.
Ha az élen haladók nullázásra költik, akkor tp-t buknak - könnyebben utolérhetők, valamint ezzel a kisebbek farmolása is csökkenne, mert nem 15 alkalommal támadnának, hanem mondjuk csak 12-szer.
Teljesen kétélű ez a dolog. Aki túl van a küldetésen és portyázni szeretne az bosszankodhat, hogy mindenki a buzogány mögé bújik. Aki épp csinálja a küldit az pedig örülhet, hogy ennyi célpont van akivel próbálkozhat, és nem kell heteket szenvednie az 5 döntetlennel.
Dátum: 2009.02.02. 20:53:12
A kronokompenzációs részével nincs gondom, az ősköves részét firtatom csak. Mert annak nincs értelme ebben a formában. Vagy úgy legyen leprogramozva, hogy megfizethető, vagy sehogy.
Dátum: 2009.02.02. 20:00:12
CaveMaN : itt elsősorban nem arról van szó, hogy mi jó nekem és mi nem. Ha az ősköves változat nem csökkenti a portyabünti idejét, akkor úgyis kifejlesztem a szakértelmet.

A lényeg az, hogy ha már bekerül egy fejlesztés a játékba, akkor olyan legyen aminek van értelme, a játékosok nagyrésze használhassa, de ezzel ne duplázódjon a játék ára.

Ha minden nullázás egy őskőbe kerül az olyan drága, hogy nem fogják használni, vagy nagyon kevesen. Az erre szánt fejlesztési időt érdemesebb lenne olyasmire fordítani, ami mindenkit érint.
Dátum: 2009.02.02. 18:45:44
Idézet: Simon - 2009.02.02. 16:42:55
Ariel - nem kell fizetni. Fejlesztd ki a szakertelmet.

A napi 1 osko meg lassuk be nevetseges lenne, gyogyitalhoz hasonlitva.

Esetleg napi 5 oskoert egyben minden szamlalot le lehetne nullazni, hogy ne kelljen vele vacakolni. Egy ilyennek esetleg lenne ertelme.


Az élmezőnynek nem nehéz kitolni 50-re a szakit (pláne, hogy kis túlzással lassan nincs mit fejleszteni), de alacsonyabb szinten ahol még nem dől a LE nem olyan egyszerű a dolog. Igaz, hogy alacsonyabb szakértelem összeggel kevesebbe kerül kifejleszteni, de a napi szerzett LE és a szakértelmek ára nem egyenesen arányos, ráadásul ezer minden mást növelni kell.
Mi értelme egy olyan újítást bevezetni, ami olyan drága, hogy senki nem használná, és emellett a kisebb karakterek teljesen kimaradnak ebből a fejlesztésből, hiszen fizetni nem fognak ennyiért, LE pedig ezer minden másra kell. Tehát az ő gondjuk ezzel nem oldódik meg.

Ami pedig a gyógyitalok árát illeti: az erősebb változatok árát csökkenteni kellene a kisebb italok árára, hiszen abszolutértékben annyit érnek mint a kisebb italok.
Dátum: 2009.02.02. 14:42:24
A kronokompenzációs megoldás tényleg nem rossz, de ahoz, hogy tényleg hatékony legyen ki kell fejleszteni 50-re. Ez nem olcsó, akár több százezer LE is lehet. Az élen járóknak nem gond, de sok karakternek csak sokára lenne elérhető. Valószínüleg elöbb-utóbb mindenkinek meglesz, a szakértelem, pláne a 40 pp-vel rendelkezők között, de ha már lesz egy ősköves megoldás is, akkor versenyképesen kerüljön a játékba, és ne kelljen egy vagyont fizetni érte.
Bár többször előjött, hogy drágul a játék mindig meg lett cáfolva azzal, hogy ugyan a tárgyak drágábbak, de ritkábban is vesz az ember. Az első pár hónapban aki ősköves italokat is vett, fizetett heti 7*4+6=34 őskövet. Ez most 7*7+6=55 őskő (a drágább gyógyitalok abszolutértékben ugyan annyit érnek mint az elsők értek pár hónapja). Ha az ősköves nullázás bekerül a játékba és minden nullázás 1 kőbe kerül ( 5 térkaput és 5 sajtolást alapul véve) az 8*7=56 őskővel drágítja a játékot hetente. Tehát a jelenlegi 55 őskő helyett 111-et kellene fizetni hetente azoknak, akik az ősköves megoldást választják. Ezzel a kezdeti 34 őskőről több mint a háromszorosára nő a játék ára. Ezért kérném, hogy az ősköves megoldás legyen kicsit átdolgozva, mert így nagyon drága.
Dátum: 2009.02.02. 14:10:07
Miklós, egy kérdés a kronokompenzációs és ősköves megoldáshoz kapcsolódóan: Hogy fog működni az ősköves dolog ? Minden egyes időnullázás 1 őskőbe fog kerülni, vagy 1 őskőért egy napig érvényes a nullázás ? Portyázásra is működni fog ?
Ha minden egyes nullázás egy őskőbe kerül, akkor nagyon megdrágul a játék. Napi 5 sajtolás és 5 térkapu 8 őskőbe kerül így, plusz az esetleges tudatturbó. Sajnos a gyógyitalok ára is megduplázódott a kezdeti állapotokhoz képest, holott abszolutértékben pont ugyan annyit érnek mint a kicsik értek pár hónapja. Ezzel együtt napi 15 őskő kicsit soknak tűnik a "kényelmi funkciók" növelésére.