Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Cavalorn

Költsd el a lélekenergiát mielőtt 15% fölé érsz...
Dátum: 2009.11.26. 16:01:29
Régen szintenként adott +5% LE-t a kivégzés, most már kevesebbet. Hogy pontosan mennyit, azt nem tudni, az elején többet, utána ahogy egyre növekszik a szintje, úgy jár szintenként egyre kevesebb bónuszt. 100. szinten éri el a +50%-ot, ez viszont biztos.
Dátum: 2009.11.25. 22:07:30
Te is a gyengéket ölöd halomra, attól hogy nem TUDSZ tőlük rabolni, még nem leszel jobb...
Dátum: 2009.11.24. 16:19:19
Egyik éjszaka nem tudtam aludni, és pont ugyanez jutott eszembe ! Persze kicsit talán máshogy... Kifejtem bővebben.
Ugye a játék nagy problémája a két "véglet" kialakulása (extrém sok TP-vel való szintbeli elhúzás, illetve LE/TP maximalizáló pók, stb. taktikák). Hogyan lehetne ez ellen tenni? Először arra gondoltam, hogy járjon minden TP-ért LE. De ezt el kellett vetnem, hiszen TP-t nagyon könnyű szerezni, és a célpont ha nincs nála LE akkor vagy lemenne minuszba, vagy ingyen adna LE-t. Egyik sem megengedhető, tehát ez elvetve. Utána az jutott eszembe, mi lenne, ha minden LE-ért járna TP? Ez már jobbnak tűnt, de utána eszembe jutott, hogy ha a LE-t ellopják, akkor a karinál "üresen marad" a TP, ez tehát megint nem jó (az ötletelésnél az üres TP és a több száz/ezer LE/TP elkerülését vettem fő szempontnak.)
Akkor mi lenne, ha minden, ténylegesen a karakterre költött LE után járna valamennyi TP, mondjuk a szint függvényében ? Tehát pl az X. szinten 6000 TP kell a szintlépéshez. És mondjuk kitaláljuk, hogy ezen a szinten max 60K LE fejlődést lehet elérni. Akkor: 60000/6000=10, tehát minden 10 elköltött LE után járna 1 TP. Így csak akkor lépnél szintet, hogyha ténylegesen fejlődtél, és minden szinten mindenki ugyanannyit fejlődhetne, nem lennének durva eltérések. Ez így elsőre lehet hogy tamagocsinak tűnik, de gondoljatok bele, aki sok LE-t szerez portyából, az magasabb szintű lenne, így a szint ténylegesen arra utalna, hogy ki milyen jó játékos. És persze az sem mindegy, hogy ki mennyire jó stratéga, mire költi a LE-t. Mivel TP csak elköltött LE-vel együtt jön, nem lehetne elhúzni, vagy éppen elrontani a karaktert. Ja, és egy jó játékos akár a TOP-ot is beérheti, sok jó portyával. A TOP ugyan minimálisan itt is el tudna szakadni, de a lecsökkent LE szerzési lehetőségek miatt simán beérnék őket, akkor megint lenne célpont. Ezután valaki megint eltávolodhat 1-2 szintet, és így tovább...
Ez így mind szép és jó, csak egy gond van: a portyában alig van LE. Erre kigondoltam egy lehetséges megoldást.
-Ha LE vesztéssel a karakter nem gyengül (LE/TP arány nem csökken, hiszen csak az elköltöttért jár TP), akkor miért ne lehessen rabolni tőle? 15% alatt továbbra se lehessen támadni, DE vadászni se. Ha valaki 15% alá kerül megszakad a vadászata.
-Felülről jövő támadások esetén a 15% továbbra is nagyobb lenne, 20, 25% stb... És a szerezhető LE is csökkenne, azon nem gondolkoztam, hogy mennyivel. Jó sokkal, hiszen ebben a rendszerben sokkal könnyebb LE-t szerezni, ne üssünk már 6 szintet lefelé nyereségesen...
-Hogy a fejlődés ne lehetetlenüljön el, egy karaktertől naponta maximum az aznap szerzett összes LE-jének az 50%-a (lehet kevesebb is, nem tudom mi lenne a jó szám) rabolható.

Nekem ez egy egész jó rendszernek tűnik, persze finomításra szorul.
Viszont jópár dolog van, ami borítja:
-Gyakorlatilag minden, ami a LE/TP arányt vagy a TP-t befolyásolja: Specializáció, transzplant, rubin triász, zafír csillag, kvízmedál, visszafogott, szinguláris, hatalom tornya... stb. a lista nagyon hosszú. Ezeket ki kéne venni/megváltoztatni/alternatívát berakni.
-A spektrális például nem borítja, attól csupán gyorsabban léped a szinteket (hiszen, a több LE mellé több TP is jár.)

Na?
Dátum: 2009.11.20. 00:06:00
De miért lépne bárki is szintet? Azért, hogy 6 szintről leverjék? És ha lehagyod szintben azt aki 6 szintről levert, egyrészt gyengébb leszel nála, másrészt van még fölötte 1000 ember aki ugyanezt fogja csinálni veled. Ettől csak úgy elhetne szabadulni, ha te lennél legfelül, ami már csak a TOP laza 1 éves előnyéből kifolyólag is lehetetlen. (kezdő játékos szemszögéből nézve...). Nem is beszélve a játékstílusukról... Ezek után kinek van még kedve szintet lépni? Inkább vagyok lent erős, mint fent boxzsák...
Dátum: 2009.11.19. 23:43:07
Csak a többség véleménye ne fórumos szavazással legyen meghatározva, hanem játékon belülivel. Persze egy bizonyos szint alatt ne lehessen már szavazni, elkerülendő a "szavazó karik" megjelenését... A szavazást ki kell írni V1, V2, ill. V3on is, de 1 accounttal csak 1 szavazatot lehessen leadni a 3 világon összesen.
Dátum: 2009.11.19. 23:11:29
Ezzel kilőve a túlzott időigény probléma, ami ellen annyira kampányoltok
Dátum: 2009.11.19. 18:10:03
Miklós!

Én egyet mondok... Akik itt nagyon ócsárolják a VFet, azok közül hányan talákoztak vele élesben? Hány olyan kommentet olvastál itt, ami arról szólt, hogy "igen, a VFes karik teljesen tönkreteszik a játékomat" ? Olyan játékosok osztják itt az észt reformról, akiknek semmi közük az egészhez, nem látják/láthatják át ezt az egészet, mert nincs is meg nekik maga a szakértelem! Miért az ilyen emberek véleménye alapján kéne tönkretenni 40% játékát? Ez sokkal nagyobb horderejű lenne, mint a kivégzés "reform" volt (amit inkább "nerf"-nek kéne hívni, ha már úgyis annyira szeretjük a WoW-ot ), szerinted mekkora törléshullámot indítana el?
Mivel a kommentjeidből nekem az jön le, hogy már eldőlt, hogy változtatás lesz (csak a T0P kommentjeire reagálsz), ezért csak arra kérnélek, hogy gondold át még egyszer!

Önkontroll /OFF
Szerintem nyugodtan mondhatom nem csak a VFes 40%, hanem még nagyon sok játékos nevében, hogy kurvára, kibaszottul elegünk van belőle, hogy olyan emberek rontják el a játékunkat kívülről, akikhez nincs, nem is volt, és, ha a karakterünk érdekeit szem előtt tartjuk, akkor soha nem is lesz semmi de semmi közünk az égegyadta világon.
Dátum: 2009.11.17. 23:11:45
Ok, ok én V2-ben gondolkodom, ott még nem járunk 140-nél... Aki elviszi a kicsik elől a tárgyat csak azért mert csak ő tud kárt tenni az epikben az egy gusztustalan alak, ebben egyetértek...
DE, a probléma marad, hogy bizonyos embereknél irreálisan nagy epiktárgy mennyiség halmozódik fel, ennélfogva akinek ilyenre nincs lehetősége, az ne várja, hogy a következő 3 évben bármit is hoz aukcióról a komolyabb tételek közül. (pl.: aukciós bérlet, amit amúgy sosem lett volna szabad berakni...)

De ezzel be is fejeztem az offolást, mivel a topic valami kvízmedálos dologról szólt eredetileg...
Dátum: 2009.11.17. 22:32:52
Idézet: Kocos - 2009.11.17. 22:04:05

Itt jegyzem meg, hogy a bajnoki medal eladhatosagat is ki kene venni.


Ha valaminek az eladhatóságát ki kéne venni, akkor az az epikus tárgyaké lenne... Ugyan berakták, hogy 10 után csökkenő értékben adhatod el, de könyörgöm, epik farm szövi nélkül mégis kinek van nemhogy 10+, de akár csak 3+ epikusa ?? Ez a módosítás csak nagyon hosszú távon oldja meg a problémát, sajnos az elkövetkezendő kb 2 évben ha az ember akar valami komolyabbat aukcióról, akkor epiket KELL farmolnia...
Bajnokit havonta lehet szerezni, HA jó a karaktered, és tudsz is győzni a hasonlóan jók ellen. =25 dukát.
Epik cucc, 10*10 dukát, utána 9, 8 ,7 stb. epiket meg talán naponta lehet ütni?

Szóval miért kéne kiszedni a bajnoki eladhatóságát ?
Dátum: 2009.11.17. 17:18:00
Hagyd csak, ez egy olyan tárgy amivel behozható a TOP, nem is akárhogyan, ezért b@ssza a szemüket...
Dátum: 2009.11.16. 20:14:52
Én aztán nem olttatom be magam... Az egésznek az a lényege, hogy valami gyógyszergyáros jól megszedje magát. Ugyanolyan kamu, mint annak idején a madárinfluenza. Abból is csak annyi látszott, hogy állandóan az megy a híradóban, és ennyi. De legalább vagy egy hónapig minden nap csirkét ettünk, olyan olcsó volt
Dátum: 2009.11.15. 23:07:47
Ezek mind nagyon jó ötletek, csak kérlek kérlek kérlek legyen KOCSMA is !!
Dátum: 2009.11.15. 14:53:15
Alapjáraton az ötlettel semmi bajom nem lenne, ha tényleg csak kényelmi funkciókat adna. Azonban van egy tárgy, név szerint a Kremiumcsapda, na AZ nyers táp. A portyagömb határeset. Egyénileg csak gyorsítás, viszont egy háborút elég könnyen eldönthet megfelelő kezekben... Ezt mégis támogatom, hiszen ebből már van a játékban.
A tekecs meg... arra van aki kemény DUKÁTOKAT áldozott emberek !! Ezt nem kéne csak így odaadni szerintem... Tényleg csak kényelmi funkció, de így hogy van aki dukátért vette meg, most meg gyakorlatilag pénzért lehet... Ez nem fair szerintem...
Szóval szerintem a tekercs meg a csapda helyett be kéne rakni valami mást, ami tényleg csak kényelmi funkció, és akkor semmi gond az egésszel.

Azt meg, hogy majd ezeket őskőért megveszitek, felejtsétek el, ennek nem az a lényege, hogy pénzért tápot kapj... Bár ehhez a fent leírtaknak teljesülniük kéne.
Erről a témáról igazán le lehetne már akadni... Képzeld pók vagyok, és nekem sem volt soha erőforrás a PP, még fénykoromban sem. Egyszerűen annyi van belőle, hogy folyamatosan maxon van.
Dátum: 2009.11.01. 10:44:59
Szerinted ennek ki dől be ? Csak az igazi nyomorultak, mint például te...
Dátum: 2009.10.28. 17:31:58
Ááááh, a szemem láttára nyílnak meg az optimalizálás új távlatai !! Köszönöm !!
Dátum: 2009.10.26. 18:05:05
-.-'

Akkor ezredszerre is:

Ilyen SOHA nem lesz a játékban, mert túl sok visszaélésre adna lehetőséget.
Egyet kell értsek, a manakonstrukciónak soha nem lett volna szabad játékba kerülnie... A jelenlegi formájában is borít kb mindent. És ha ehhez hozzávesszük, hogy alapjáraton nem napi egyszer, hanem akárhányszor lehetett használni, remek képet kaphatunk arról, hogy mennyire gondolta át Miklós, amikor berakta...
Ugyanígy a transzplantáció illetve ultraspecializáció szakértelmek, csak fölöslegesen gyorsítják a játékot. Előre vártnál magasabb TÖ illetve SZÖ értékek >>kelleténél nagyobb sebzések. Portyában mondjuk nem számít, hiszen az egészséget is olcsóbb fejleszteni. De pl az epikus biztosan nem fogyott volna el ilyen gyorsan.
Nem is beszélve arról, hogy aki előbb kitolja ezeket, tetemes, ha nem behozhatatlan előnyre tesz szert azzal szemben, aki még nem tolta ki.

Visszatérve a konstrukcióra:
Valami torony (most nem jut eszembe neki név)
nincs maximalizálva a szintje, az építési költsége a jelenlegi hatalom tornyához hasonlóan növekedne.
Hatása: semmi másra nem lenne jó, csak is arra, hogy amint építek bele, kapok tiszta Lélekenrgiát. Persze nem sokat, de mégis valamennyit. Mondjuk 120K építésért olyan 5-6K LE-t.
Ez miért jó? mert ezt mindenki csak manából építené, így lenne mire elnyomni a konstrukciót, és mégis lenne jutalom. (és mivel innentől kezdve úgyis LE-ből építene az ember így ez a viszonylag kevés LE úgyís többnyire beépítésre kerülne. És mivel napi egyszer lehet konstruálni, nincs benne tápfaktor sem.


Ez mind szép és jó, de ne felejtsük el, hogy az épületek közvetlenül a karaktert erősítik, az építés nem áldozat, hanem megtérülő befektetés. Ezért megéri csinálni, minél többet, annál jobb. Napi 120k ingyen építés sokkal jobban erősíti a karaktert, mint 5-6K plusz LE. Meg aztán, ez olyan megoldás, mint amikor eldugul a lefolyó, és nem kitisztítják, hanem ráraknak a mosdó aljára egy csövet, és a fürdőkádba engedik belőle a vizet... Nem a topic nyitóját akarom kritizálni, erre a problémára egyszerűen már nem lehet olyan megoldást találni, ami nem ésszerűtlen, mindenkinek jó, és nem borít semmit. Egy megoldás lehetett volna, kb a bekerülés után számított 1 hónapon belül ki kellett volna venni. Vagy méginkább, be sem rakni.
Tudom, hogy itt azon megy az ötletelés, hogy hogyan lehetne valahogy mégis helyretenni, én meg írom itt a hülyeségeimet, de

ilyenkor mindíg elgondolkozom rajta, hogy nem lett volna egyszerűbb kiírni a főoldalra, hogy Open Beta ?
Dátum: 2009.10.24. 13:19:35
Szerintem is, a nem aktív karikat ha nem is törölni, de át kéne rakni egy archívumba, és max kérésre visszaállítani, mert nem állapot, hogy szintenként van 50 abbahogyott, meg 25 aktív kari, és bogarásszam ki h kit éri meg támadni...