Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: V5? Milyet szeretnénk?
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
21. hozzászólás - 2009.11.16. 15:06:58 (Válasz Birka #6 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.11.16. 14:04:55

Egy portya szerver, ahol a masszív portya miatt érdemes ősköves cuccokat venni. Viszont a „pók” taktikák nem toronymagasan ütköznek ki.
Ezt csak úgy lehet megvalósítani szerintem, ha a portya nem ad se TP-t se LÉ-t a karakternek!


Ez nagyon érdekes ötlet. Javasolnék még valamit:
1) TP se legyen. A szintlépés történjen úgy, hogy aki X győzelmet szerez vele azonos, vagy magasabb szintű ellen, az automatikusan lépjen szintet (X lehet fix érték, pl. 100 vagy szintfüggő, pl. 50 + szint*10
2) Ezzel együtt kell hogy járjon az is, hogy nálad alacsonyabb szintűtől nem hozol LE-t (mert különben csak alacsonyabb szintre támadsz, szerzed a LE-t és sose lépsz szintet.

Ezzel a kettővel a karakterek erősségétől függően, szabályozottan rétegződnének a karakterek erősség szerint.

Viszont, két megjegyzés:
- Minél kisebb a fix, mindenki által könnyen megszerezhető LE aránya (vadászat) annál kevesebb sikerélményt szereznek azok, akik nincsenek a top-on stratégiailag. Ez pedig könnyen és gyorsan vezethet tömeges törlésekhez. A 2. pontnak ezért is van nagy szerepe.

- Számomra már rémségesen borzasztónak tűnik, hogy volt idő a VU-ban, amikor óránként lehetett portyázni, turbót pakolni. Eszement időigénye van a játéknak. Ilyen szempontból pedig a szerverek egymás konkurrenciái. Akármilyen jó is lesz a szerver, csatlakozom azokhoz akik nem indulnak rajta. A játék időigényével Miklós elég nagy öngólt rúgott sajnos.
Pontszám: 5.39
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
22. hozzászólás - 2009.11.16. 15:11:08 (Válasz Mortimer #19 hozzászólására.)
Basszus igazad van, ez kimaradt annó, újabb exploit kiskapu...
Pontszám: 6.27
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
23. hozzászólás - 2009.11.16. 15:21:09 (Válasz Birka #13 hozzászólására.)
drowsy cimbi nem lett erősebb a portyával, mint vadászattal lehetett volna, lord zero is max. 20. szint környékéig fogja tudni csinálni, onnan már kb. jobb a vadászat.
Pontszám: 7.88
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
24. hozzászólás - 2009.11.16. 15:23:57 (Válasz Maci #23 hozzászólására.)
De addígra megvan az az előnye, ami a portyában kiemelkedővé teszi a jövőben... Azaz a vadászatra átszerződve sincs gond a portyával
Pontszám: 5.83
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
25. hozzászólás - 2009.11.16. 15:30:14 (Válasz Birka #22 hozzászólására.)
Minden egyes változtatás magában hordozza az újabb hiba lehetőségét...
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 8.29
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
26. hozzászólás - 2009.11.16. 15:43:42
A már említett hordaspecifikációs dolognak itt az eredeti változata a linken:

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.720#hsz727

Mint mondottam ebben a formában megvalósíthatatlan a smaragd bónusz miatt, illetve ez normál világokra lett kigondolva, de simán rá lehet húzni egy új világ alapjának. A benne szereplő adatok fejből jöttek, nincsenek mögötte excel táblázatok stb, az ilyenekhez amúgy se értek. Magán az elméleten van a hangsúly. Ehhez jönne, amit már ebben a topikba az előbb írtam. Ha van rá igény akkor elméleti síkon szívesen kidolgoznám a specifikációkat, hogy én mikre gondoltam, aztán lehet értékelni őket vagy nem...
A hozzászólást Tyberius06 módosította 2009.11.16. 15:44:10-kor
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 7.35
népszerűTaspiFérfi
Végzetúr mester
289 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
27. hozzászólás - 2009.11.18. 16:58:26 (Válasz Darksol #3 hozzászólására.)
Idézet: Darksol - 2009.11.16. 13:57:21
Tuti, hogy nem indulok rajta, akármilyen is lesz. Ha ennyire ráérsz Birka, akkor regelj egy "normális" világra a tamagocsi-3 helyett/mellett!


Most őszintén, mi értelme egy olyan világra regelni, ahol kb 1 év hátrányból indulsz?
Hány játékos ismerhette meg a végzetúr játékot az utóbbi 1 évben , és döntött úgy, hogy inkább kivárja az új szervert, mint
regeljen oda ahol soha be nem fogja hozni a hátrányát ?
v3 - taspi
Pontszám: 6.67
népszerűTaspiFérfi
Végzetúr mester
289 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
28. hozzászólás - 2009.11.18. 17:03:02 (Válasz Mortimer #2 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.11.16. 13:54:12
Nem örülnék újabb szervernek, így is fogynak az emberek folyamatosan. Párhuzamos játékot pedig max. akkor várj, ha az ötös szerveren nem létezik olyan, hogy vadászat.


Szeva Morti
Ez egy végtelen világ, ahol nincs lvl maximum. Tehát az 1 év hátrány az 1 év hátrány. A játékosok száma folyamatosan csökkenni fog. Ha szétnézel a netes játékok világában, ezt a megoldást kerüli mindenki.
- vagy véges világ van, és folyamatos új szerverek
- vagy végtelen világ felső korláttal, de folyamatosan megújuló kalandokkal.

üdv
v3 - taspi
Pontszám: 6.67
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
29. hozzászólás - 2009.11.18. 17:52:11
Én felvetettem már valahol a fórumon, hogy maximalizálni kéne a szinteket valahol, erre úgy le lettem oltva, hogy azóta nem nagyon ötletelek.
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 6.03
népszerűLord ZeroFérfi
Végzetúr tehetség
153 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
30. hozzászólás - 2009.11.18. 18:56:30
Pók-világ , nekem tetszik

Amúgy V3-n nem lesz gond 20 felett sem, de azt meg kell hagyni, h. az a kedvenc világom, s sokkal jobban örülök egy 1000LE/5TP-s csatának, mint V1-V2-n, pedig ott tudjátok milyeneket lehet farmolni
Pontszám: 7.56
népszerűLord ZeroFérfi
Végzetúr tehetség
153 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
31. hozzászólás - 2009.11.18. 19:00:58
Annyi még lemaradt, h. kössz Maci a kisbetűket, gondolom nem vagyok a kedvenced
Pontszám: 6.33
fórumozóAndaxinFérfi
Végzetúr tehetség
154 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
32. hozzászólás - 2009.11.19. 07:18:47
Hi!

Valamelyik fórumon olvastam egy hozzászólást, már nem tudom kitől. Lényege az volt, hogy ne legyen TP, hanem a karakterre fordított LE határozná meg a karakter szintjét.

Ezt kifejezetten érdekes ötletnek tartom, amit talán érdemes lenne továbbgondolni. Így a szinteken kb egyforma erősségű karakterek lehetnének, az határozná meg elsősorban az erősorrendet, hogy ki hogyan hasznosítja az adott LE mennyiséget, miket növel. Így a pók, bajnoki, VFes "probléma" megoldva, illetve a TP módosító szakértelmek is mennének a kukába. Aki erős és jól játszik, annak lesz lehetősége a csúcson lenni hozzá hasonló arcokkal, aki meg lassabban, de magabiztosabban óhajt haladni, számára is van alternatíva. A szintlépéseket viszont jól be kell lőni már az elején, illetve a %os tárgyakat (triász, zafír stb.) is. (Számítson a nyers LE amit költenél %os tárgyak nélkül? Vagy vegyük is ki őket?)

még pár vegyes gondolat a fentitől függetlenül:
- manakonstrukció hatásfokának csökkentése
- építőrabszolgázás kiküszöbölése (mindenki csak olyan mértékben használhasson épületet, amennyit épített)
- szintnek (+kereskedelemnek) megfelelő epikus tárgyat viselhet csak a karakter (relikvia kivétel)
- random szerepének JELENTŐS csökkentése: pl. szint*X+Y értéknél mindig nagyobb lény jön, az ugyanolyan lények ugyanannyi LE-t ad (az irányított vadászat egyáltalán nem megbízható), sajtolás valamilyen képlet alapján fix LE-t ad, talán a portyában maradhatna a random, stb.
- előre felépített , jól kigondolt szabályrendszer: ne piszkálgassunk már bele utólag
- stb
Pontszám: 8.17
fórumozóAndaxinFérfi
Végzetúr tehetség
154 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
33. hozzászólás - 2009.11.24. 15:16:58 (Válasz Andaxin #32 hozzászólására.)
bump

azért a "vegyes" gondolatok közül csak tetszik valami remélem
Pontszám: 5.52
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
34. hozzászólás - 2009.11.24. 15:41:40
Nem lenen egyszerűbb, és a mostani rendszert kevésbé átprogramozandó, ha minden bruttó x LE után, amit belenyom az ember a karakterbe (szaki vagy tulfejlesztés) automatikusan kapna TP-t?
Azaz ne, a megszerzett lé számítson, hanem az effektíve a karakterre költött LÉ.

A szintlépés maradna ugyan így, a vf és szingu szakiknak kellene valami alternatíva...
Pontszám: 6.58
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
35. hozzászólás - 2009.11.24. 16:14:09
VF-et, szingularitást, manakonstrukciót egy az egyben kivenném (de talán transzplantációt, ultraspecializációt is).
Birka ötlete egyébként tetszik.
Pontszám: 6.18
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
36. hozzászólás - 2009.11.24. 16:19:19 (Válasz Birka #34 hozzászólására.)
Egyik éjszaka nem tudtam aludni, és pont ugyanez jutott eszembe ! Persze kicsit talán máshogy... Kifejtem bővebben.
Ugye a játék nagy problémája a két "véglet" kialakulása (extrém sok TP-vel való szintbeli elhúzás, illetve LE/TP maximalizáló pók, stb. taktikák). Hogyan lehetne ez ellen tenni? Először arra gondoltam, hogy járjon minden TP-ért LE. De ezt el kellett vetnem, hiszen TP-t nagyon könnyű szerezni, és a célpont ha nincs nála LE akkor vagy lemenne minuszba, vagy ingyen adna LE-t. Egyik sem megengedhető, tehát ez elvetve. Utána az jutott eszembe, mi lenne, ha minden LE-ért járna TP? Ez már jobbnak tűnt, de utána eszembe jutott, hogy ha a LE-t ellopják, akkor a karinál "üresen marad" a TP, ez tehát megint nem jó (az ötletelésnél az üres TP és a több száz/ezer LE/TP elkerülését vettem fő szempontnak.)
Akkor mi lenne, ha minden, ténylegesen a karakterre költött LE után járna valamennyi TP, mondjuk a szint függvényében ? Tehát pl az X. szinten 6000 TP kell a szintlépéshez. És mondjuk kitaláljuk, hogy ezen a szinten max 60K LE fejlődést lehet elérni. Akkor: 60000/6000=10, tehát minden 10 elköltött LE után járna 1 TP. Így csak akkor lépnél szintet, hogyha ténylegesen fejlődtél, és minden szinten mindenki ugyanannyit fejlődhetne, nem lennének durva eltérések. Ez így elsőre lehet hogy tamagocsinak tűnik, de gondoljatok bele, aki sok LE-t szerez portyából, az magasabb szintű lenne, így a szint ténylegesen arra utalna, hogy ki milyen jó játékos. És persze az sem mindegy, hogy ki mennyire jó stratéga, mire költi a LE-t. Mivel TP csak elköltött LE-vel együtt jön, nem lehetne elhúzni, vagy éppen elrontani a karaktert. Ja, és egy jó játékos akár a TOP-ot is beérheti, sok jó portyával. A TOP ugyan minimálisan itt is el tudna szakadni, de a lecsökkent LE szerzési lehetőségek miatt simán beérnék őket, akkor megint lenne célpont. Ezután valaki megint eltávolodhat 1-2 szintet, és így tovább...
Ez így mind szép és jó, csak egy gond van: a portyában alig van LE. Erre kigondoltam egy lehetséges megoldást.
-Ha LE vesztéssel a karakter nem gyengül (LE/TP arány nem csökken, hiszen csak az elköltöttért jár TP), akkor miért ne lehessen rabolni tőle? 15% alatt továbbra se lehessen támadni, DE vadászni se. Ha valaki 15% alá kerül megszakad a vadászata.
-Felülről jövő támadások esetén a 15% továbbra is nagyobb lenne, 20, 25% stb... És a szerezhető LE is csökkenne, azon nem gondolkoztam, hogy mennyivel. Jó sokkal, hiszen ebben a rendszerben sokkal könnyebb LE-t szerezni, ne üssünk már 6 szintet lefelé nyereségesen...
-Hogy a fejlődés ne lehetetlenüljön el, egy karaktertől naponta maximum az aznap szerzett összes LE-jének az 50%-a (lehet kevesebb is, nem tudom mi lenne a jó szám) rabolható.

Nekem ez egy egész jó rendszernek tűnik, persze finomításra szorul.
Viszont jópár dolog van, ami borítja:
-Gyakorlatilag minden, ami a LE/TP arányt vagy a TP-t befolyásolja: Specializáció, transzplant, rubin triász, zafír csillag, kvízmedál, visszafogott, szinguláris, hatalom tornya... stb. a lista nagyon hosszú. Ezeket ki kéne venni/megváltoztatni/alternatívát berakni.
-A spektrális például nem borítja, attól csupán gyorsabban léped a szinteket (hiszen, a több LE mellé több TP is jár.)

Na?
Pontszám: 6.83
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
37. hozzászólás - 2009.11.24. 17:37:42
Egykori Nyers LE ötlet bevezetése.
Portyafáradás nélkül.
Állatmorál nélkül.
Tudatturbó nélkül.

Én így képzelném el a végzeturat.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.86
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
38. hozzászólás - 2009.11.24. 17:42:56 (Válasz Almási Viktor #37 hozzászólására.)
Tudatturbó nélkül jó nagy taktikázás kezdődhetne a szakértelmekkel. Azt én is támogatnám. Az állatmorál is felesleges, sőt én hozzányúlnék a lépett szint és az alapszint viszonyához is, hogy megérhesse az állatokat cserélgetni, ezzel is lehessen és kelljen taktikázni.

Sebgyógyítás, idomítás többször használható a szakértelemtől függően.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.11
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
39. hozzászólás - 2009.11.24. 21:50:54 (Válasz Ricardo #38 hozzászólására.)
Állatmorál helyett az állat alapsebzése ne a karakter fegyverétől függjön, hanem az állat alapszintjétől, és erre kaphatná ugyanúgy a lépett szintre a sébzésnövelő bónuszt.
Ugyanúgy kellene állatot cserélni ha sikeres akarsz lenni, viszont a casual játékosok is tarhatnának állatot, jelenleg náluk nem nagyon van.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.96
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
40. hozzászólás - 2009.11.24. 22:06:01 (Válasz Almási Viktor #39 hozzászólására.)
Ezt mindenhol be lehetne vezetni.

Vagy bárki tud logikus magyarázatot arra, hogy miért a karakter fegyverétől függ az állat sebzése?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.30
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!