Re: V5? Milyet szeretnénk?
141. hozzászólás - 2010.01.08. 22:31:11 (Válasz Miklós #136 hozzászólására.)
141. hozzászólás - 2010.01.08. 22:31:11 (Válasz Miklós #136 hozzászólására.)
Na jó, nézzük ezeket a szabályokat
-1/3-os manakonstrukció: Ez a megkötés magában kevés Úgy is tároljátok mennyi egy karakter össz szerzett léje. Egy karakter max annyit építhessen teljes hatásfokkal, amennyi az össz szerzett léjének x%-a+konstans (hogy alacsony szinten se legyen gáz), a felett az beépített lé/mana hatásfoka drasztikusan csökkenjen le (mondjuk 100-ad részére). Az építő karik, a manakonstrukciós szövik és a háborúk is értelmet nyernek hirtelen, és nem lesznek "hangya" szövik sem, valamint taktikázni kell majd az épületek sorrendjével is!
-gyűlöletek: nem kivenni kéne, hanem duál kasztot csinálni a segítségével! Ha kifejleszted 15-re, akkor megkapod annak a hordának a bónuszát is.
-Kreatív: Értem én, hogy a bónusz lét ki kéne iktatni, de ne így. Amennyiben lesz léképlet a V5-ön mint a V3-on, akkor növelje a képlet maximumát a kreatív 2%-osan mint eddíg, de ne növelje a rabolt lét! Képlet nélküli világ esetén növelje a vesztességet is, ha már 1%-os szaki!
-Kivégzés: Ne adjon portya lét, de nőjön a hatásfoka. 400-as kivégzésnek sincs értelme 70. szinten amikor 15k életponttal rohangállunk már!
-aukciós bérlet: A 2x-es is brutál! Javaslat: Amennyiben valaki csp-ért vesz dukátot, úgy 3x-os mennyiséget kapjon.
-ép regen növelés: ez csökkentené a zafír horda bónuszát, növeli az időfüggés vadászat közben, és ettől nem lesz több portya célpont Az alap elképzelés jó, csak: Minden kari kapjon alanyi jogon akkora regenerációt (Kör közbeni gyógyító effektre gondolok!) ahanyadik szintű.
-Épület bónuszok: Szerintem fölösleges ennyire túlbonyolítani. Egy kari maximum annyi bónuszt kaphat védőfalból és gyaktérből ahányas a szerencséje. Nekrofunból szerencse/4 iq-t...
-Portyáért kapott TP: Ennek a piszkálását csak akkor tartom lényegesnek, ha nem lesz portya képlet. Ebben az esetben a karakter vadászatakor kapott lé/tp arány (Amilyen arányt egy azonos szintű, normál lény adna irányított vadászattal...) alapján adnám a tp-t a rabolt lé után. Lefelé/felfelé ütés úgy menne mint vadászatkor a prefixumok...
-V3 portyarendszer: A portya képlet alkalmazásának van értelme, de én a képletet csak a portya alap rablásra alkalmaznám. Minden portyanövelő hatást a képlet maximumának növelésére lehessen használni, nem csak a kreatívot és a gyémánt bónuszt. A lélekszívó állat felszerelések, epikus cuccok, átokpiramis hirtelen iszonyat fontos portya kellékekké vállnak! Miközben a képlet minden pozitívumát élvezhetik a játékosok!
-Állatok elnyelése: Rengeteg vita volt róla, szerintem elég lenne azt megcsinálni, hogy egy blöki nem adhat több alap elnyelést, mint a karakter szintje, és ugye erre jön rá a szintből adódó szorzó (0,5+0,2*szint/15). Az e feletti rész adódjon hozzá a mágia elnyeléshez...
-Inspiráció: mind a szint, mind az eltelt idő benne kéne legyen, és annak is kéne adjon bónuszt aki az élen halad.
-Vadászat: A helyes kvíz ne 10% lét adjon, hanem -10% mp-t, és a kvíz medálokra is vonatkozik ez! Term x helyes kvízenként járjon a lé, vagy a kvízkérdés feltételi lehetőség! időfüggés, kvíz medál sírás, kvíztöltési sírás megoldva
-Transzplantáció, ultraspecializáció: Aki hamarabb eléri az szinte behozhatatlan előnyre tesz szert, így másról se fog szólni a szerver eleinte csak az akadémia felépítéséről (A tanulás feltétele bővüljön ki egy szintkorláttal! Pl max akkorára tanulhatja meg a szakit amekkora a szintje-30!)
Eretnek gondolatok?:
-Nekem nagyon tetszett az angol bétán, hogy lehetett léért venni őskövet. Azonos áron lehessen itt is venni max annyit egy karakter életében ahány napos a szerver+a karakter szintje.
-A szerver legelejétől kezdve ne lehessen felvenni epikus ékszert amennyiben annak szintje nagyobb mint a karakter szintje
(esetleg lehet bent szakértelem majd mai ezt kijjebb tolja?)
-Ha 15% felett vagy, akkor óránként annyi lé termelődik ahanyadik szintű vagy...
-Az ajánlási rendszer csak őskövet adna, lét nem
-Az energiakristályosító adhatna őskövet, és nem kiégett őskövet
-A prémium tagság adjon 5% LÉT/TP-t amikor kapunk valahol valamelyiket
-1/3-os manakonstrukció: Ez a megkötés magában kevés Úgy is tároljátok mennyi egy karakter össz szerzett léje. Egy karakter max annyit építhessen teljes hatásfokkal, amennyi az össz szerzett léjének x%-a+konstans (hogy alacsony szinten se legyen gáz), a felett az beépített lé/mana hatásfoka drasztikusan csökkenjen le (mondjuk 100-ad részére). Az építő karik, a manakonstrukciós szövik és a háborúk is értelmet nyernek hirtelen, és nem lesznek "hangya" szövik sem, valamint taktikázni kell majd az épületek sorrendjével is!
-gyűlöletek: nem kivenni kéne, hanem duál kasztot csinálni a segítségével! Ha kifejleszted 15-re, akkor megkapod annak a hordának a bónuszát is.
-Kreatív: Értem én, hogy a bónusz lét ki kéne iktatni, de ne így. Amennyiben lesz léképlet a V5-ön mint a V3-on, akkor növelje a képlet maximumát a kreatív 2%-osan mint eddíg, de ne növelje a rabolt lét! Képlet nélküli világ esetén növelje a vesztességet is, ha már 1%-os szaki!
-Kivégzés: Ne adjon portya lét, de nőjön a hatásfoka. 400-as kivégzésnek sincs értelme 70. szinten amikor 15k életponttal rohangállunk már!
-aukciós bérlet: A 2x-es is brutál! Javaslat: Amennyiben valaki csp-ért vesz dukátot, úgy 3x-os mennyiséget kapjon.
-ép regen növelés: ez csökkentené a zafír horda bónuszát, növeli az időfüggés vadászat közben, és ettől nem lesz több portya célpont Az alap elképzelés jó, csak: Minden kari kapjon alanyi jogon akkora regenerációt (Kör közbeni gyógyító effektre gondolok!) ahanyadik szintű.
-Épület bónuszok: Szerintem fölösleges ennyire túlbonyolítani. Egy kari maximum annyi bónuszt kaphat védőfalból és gyaktérből ahányas a szerencséje. Nekrofunból szerencse/4 iq-t...
-Portyáért kapott TP: Ennek a piszkálását csak akkor tartom lényegesnek, ha nem lesz portya képlet. Ebben az esetben a karakter vadászatakor kapott lé/tp arány (Amilyen arányt egy azonos szintű, normál lény adna irányított vadászattal...) alapján adnám a tp-t a rabolt lé után. Lefelé/felfelé ütés úgy menne mint vadászatkor a prefixumok...
-V3 portyarendszer: A portya képlet alkalmazásának van értelme, de én a képletet csak a portya alap rablásra alkalmaznám. Minden portyanövelő hatást a képlet maximumának növelésére lehessen használni, nem csak a kreatívot és a gyémánt bónuszt. A lélekszívó állat felszerelések, epikus cuccok, átokpiramis hirtelen iszonyat fontos portya kellékekké vállnak! Miközben a képlet minden pozitívumát élvezhetik a játékosok!
-Állatok elnyelése: Rengeteg vita volt róla, szerintem elég lenne azt megcsinálni, hogy egy blöki nem adhat több alap elnyelést, mint a karakter szintje, és ugye erre jön rá a szintből adódó szorzó (0,5+0,2*szint/15). Az e feletti rész adódjon hozzá a mágia elnyeléshez...
-Inspiráció: mind a szint, mind az eltelt idő benne kéne legyen, és annak is kéne adjon bónuszt aki az élen halad.
-Vadászat: A helyes kvíz ne 10% lét adjon, hanem -10% mp-t, és a kvíz medálokra is vonatkozik ez! Term x helyes kvízenként járjon a lé, vagy a kvízkérdés feltételi lehetőség! időfüggés, kvíz medál sírás, kvíztöltési sírás megoldva
-Transzplantáció, ultraspecializáció: Aki hamarabb eléri az szinte behozhatatlan előnyre tesz szert, így másról se fog szólni a szerver eleinte csak az akadémia felépítéséről (A tanulás feltétele bővüljön ki egy szintkorláttal! Pl max akkorára tanulhatja meg a szakit amekkora a szintje-30!)
Eretnek gondolatok?:
-Nekem nagyon tetszett az angol bétán, hogy lehetett léért venni őskövet. Azonos áron lehessen itt is venni max annyit egy karakter életében ahány napos a szerver+a karakter szintje.
-A szerver legelejétől kezdve ne lehessen felvenni epikus ékszert amennyiben annak szintje nagyobb mint a karakter szintje
(esetleg lehet bent szakértelem majd mai ezt kijjebb tolja?)
-Ha 15% felett vagy, akkor óránként annyi lé termelődik ahanyadik szintű vagy...
-Az ajánlási rendszer csak őskövet adna, lét nem
-Az energiakristályosító adhatna őskövet, és nem kiégett őskövet
-A prémium tagság adjon 5% LÉT/TP-t amikor kapunk valahol valamelyiket
A hozzászólást Birka módosította 2010.01.08. 22:58:51-kor
Pontszám: 6.88