Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: V5? Milyet szeretnénk?
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
141. hozzászólás - 2010.01.08. 22:31:11 (Válasz Miklós #136 hozzászólására.)
Na jó, nézzük ezeket a szabályokat

-1/3-os manakonstrukció: Ez a megkötés magában kevés Úgy is tároljátok mennyi egy karakter össz szerzett léje. Egy karakter max annyit építhessen teljes hatásfokkal, amennyi az össz szerzett léjének x%-a+konstans (hogy alacsony szinten se legyen gáz), a felett az beépített lé/mana hatásfoka drasztikusan csökkenjen le (mondjuk 100-ad részére). Az építő karik, a manakonstrukciós szövik és a háborúk is értelmet nyernek hirtelen, és nem lesznek "hangya" szövik sem, valamint taktikázni kell majd az épületek sorrendjével is!

-gyűlöletek: nem kivenni kéne, hanem duál kasztot csinálni a segítségével! Ha kifejleszted 15-re, akkor megkapod annak a hordának a bónuszát is.

-Kreatív: Értem én, hogy a bónusz lét ki kéne iktatni, de ne így. Amennyiben lesz léképlet a V5-ön mint a V3-on, akkor növelje a képlet maximumát a kreatív 2%-osan mint eddíg, de ne növelje a rabolt lét! Képlet nélküli világ esetén növelje a vesztességet is, ha már 1%-os szaki!

-Kivégzés: Ne adjon portya lét, de nőjön a hatásfoka. 400-as kivégzésnek sincs értelme 70. szinten amikor 15k életponttal rohangállunk már!

-aukciós bérlet: A 2x-es is brutál! Javaslat: Amennyiben valaki csp-ért vesz dukátot, úgy 3x-os mennyiséget kapjon.

-ép regen növelés: ez csökkentené a zafír horda bónuszát, növeli az időfüggés vadászat közben, és ettől nem lesz több portya célpont Az alap elképzelés jó, csak: Minden kari kapjon alanyi jogon akkora regenerációt (Kör közbeni gyógyító effektre gondolok!) ahanyadik szintű.

-Épület bónuszok: Szerintem fölösleges ennyire túlbonyolítani. Egy kari maximum annyi bónuszt kaphat védőfalból és gyaktérből ahányas a szerencséje. Nekrofunból szerencse/4 iq-t...

-Portyáért kapott TP: Ennek a piszkálását csak akkor tartom lényegesnek, ha nem lesz portya képlet. Ebben az esetben a karakter vadászatakor kapott lé/tp arány (Amilyen arányt egy azonos szintű, normál lény adna irányított vadászattal...) alapján adnám a tp-t a rabolt lé után. Lefelé/felfelé ütés úgy menne mint vadászatkor a prefixumok...

-V3 portyarendszer: A portya képlet alkalmazásának van értelme, de én a képletet csak a portya alap rablásra alkalmaznám. Minden portyanövelő hatást a képlet maximumának növelésére lehessen használni, nem csak a kreatívot és a gyémánt bónuszt. A lélekszívó állat felszerelések, epikus cuccok, átokpiramis hirtelen iszonyat fontos portya kellékekké vállnak! Miközben a képlet minden pozitívumát élvezhetik a játékosok!

-Állatok elnyelése: Rengeteg vita volt róla, szerintem elég lenne azt megcsinálni, hogy egy blöki nem adhat több alap elnyelést, mint a karakter szintje, és ugye erre jön rá a szintből adódó szorzó (0,5+0,2*szint/15). Az e feletti rész adódjon hozzá a mágia elnyeléshez...

-Inspiráció: mind a szint, mind az eltelt idő benne kéne legyen, és annak is kéne adjon bónuszt aki az élen halad.

-Vadászat: A helyes kvíz ne 10% lét adjon, hanem -10% mp-t, és a kvíz medálokra is vonatkozik ez! Term x helyes kvízenként járjon a lé, vagy a kvízkérdés feltételi lehetőség! időfüggés, kvíz medál sírás, kvíztöltési sírás megoldva

-Transzplantáció, ultraspecializáció: Aki hamarabb eléri az szinte behozhatatlan előnyre tesz szert, így másról se fog szólni a szerver eleinte csak az akadémia felépítéséről (A tanulás feltétele bővüljön ki egy szintkorláttal! Pl max akkorára tanulhatja meg a szakit amekkora a szintje-30!)

Eretnek gondolatok?:
-Nekem nagyon tetszett az angol bétán, hogy lehetett léért venni őskövet. Azonos áron lehessen itt is venni max annyit egy karakter életében ahány napos a szerver+a karakter szintje.
-A szerver legelejétől kezdve ne lehessen felvenni epikus ékszert amennyiben annak szintje nagyobb mint a karakter szintje
(esetleg lehet bent szakértelem majd mai ezt kijjebb tolja?)
-Ha 15% felett vagy, akkor óránként annyi lé termelődik ahanyadik szintű vagy...
-Az ajánlási rendszer csak őskövet adna, lét nem
-Az energiakristályosító adhatna őskövet, és nem kiégett őskövet
-A prémium tagság adjon 5% LÉT/TP-t amikor kapunk valahol valamelyiket
A hozzászólást Birka módosította 2010.01.08. 22:58:51-kor
Pontszám: 6.88
népszerűKistothFérfi
Végzetúr tanonc
17 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
142. hozzászólás - 2010.01.08. 23:04:41
Szép gondolatokat hallhattunk Biritől, én még a háborús rendszeren foltozgatnék az új világra, mégpedig nagyobb rablási lehetőség mint a háború közbeni portyákban, mint magában a háborús diadalban. Az egymással le-cserélgetést és a folyamatos visszajárást pedig egy egymás elleni szorzóval oldanám meg, pl.: ha a két szövi 2 hónapon belül viselt már 1 háborút fele a rabolható le, ha 2-t akkor csak negyedét, stb..
Valamint kötném háborús győzelemhez is az építést, de ez lehet hülyeségnek hangzik, így képzelem el:
Addig nem építhet egy szövetség pl.: akadémiát amíg nem vert meg 5 olyan szövetséget melynek kútja nagyobb az övénél, vagy ha nincs legalább 3 nagyobb akkor a top 10ből.
Mindenképp változtatnék a katakomba rendszeren, bntetést vezetnék be az ott tartózkodásra, pl. fele olyan gyorsan termelődik csp. odalent.
Utópisztikusnak tűnik, de én szint szerinti pontozást vezetnék be a háborúknál, értsd:
magasabb szintű legyőzéséért 3pont jár , egyszintűért 2pont alacsonyabb szintűért 1pont.
Kivégzésért is lehetne 1 plusz pontot adni, ez még életszerű is, mivel azzal, hogy kivégzed sokkal továbbra teszed harcképtelenné mint egyébként.
Pontszám: 7.38
népszerűDanka33Férfi
Végzetúr mester
929 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
143. hozzászólás - 2010.01.08. 23:14:30 (Válasz Birka #141 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.01.08. 22:31:11


-Inspiráció: mind a szint, mind az eltelt idő benne kéne legyen, és annak is kéne adjon bónuszt aki az élen halad.


Tessék jelezni akkor, hogy mennyi cspt kapunk most tulajdonképpen.

Eretnek gondolatok?:
-Nekem nagyon tetszett az angol bétán, hogy lehetett léért venni őskövet. Azonos áron lehessen itt is venni max annyit egy karakter életében ahány napos a szerver+a karakter szintje.
-Az energiakristályosító adhatna őskövet, és nem kiégett őskövet
-A prémium tagság adjon 5% LÉT/TP-t amikor kapunk valahol valamelyiket



Léért őskövet nem lesz, kristályosítóval tuti nem.(Szubtérivel felszerelkezett építőkarik hihi )

A prémium tagság csp adásával sem értek egyet, nehogy még pluszba mindenhol adjon! (kvízkérdésnél pl csak lét kapsz, az simán egyszerűen csak plusz lét ad. A prémiumnak az ember életének könnyítéséről kéne szólnia amúgy is...)
V1:Danka33
V3:Ezüst Agyar
Pontszám: 7.03
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
144. hozzászólás - 2010.01.08. 23:27:12 (Válasz Danka33 #143 hozzászólására.)
Danka, bent hagytam a cégnél, és fáradt vagyok hogy kigondoljam újból. Valahogy így nézett ki amin törpöltem:
minimum bónusz+(maximum-minimum bónusz)*(szerveridő-kariidő)/szerveridő*(maxszint-kariszint)/maxszint
És nem +csp-t ad hanem ennyi %-ot lé és tp-re vadászatnál, hogy ne az idő függés nőjön.

-Kristlyosítót építő rabszolgákra nem gondoltam, az kihúzva.
-Léért őskő beleférne, ha maximalizálva lenne a vehető őskő, és törlésnél nem lehetne átvinni? Nekem sok lenne már a még egy szerver őskővel... Biztos önző vagyok, vagy csak csóró?
-A prém tagság most is ad 10% csp-t, de ott kell ülni és vadászni, figyelni stb... Sziívás az egész, ráadásúl POk kariknak szart se ér. Ha +10% lé/tp lenne pl és nem +10% csp vadászatra akkor az jó lenne, mert nincs időfüggés, de akkor a Pók karik továbbra se fizetnének be a középmezőnyben. Éppen ezért a +5/+5 MINdENRE ösztönzőbb lehet mint a +10% csp...
-Esetleg az inspirációt betenni a prémium tagságba feature-kent?
A hozzászólást Birka módosította 2010.01.08. 23:42:57-kor
Pontszám: 5.45
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
145. hozzászólás - 2010.01.09. 04:13:42
És ha az épületek használhatóságát konkrétan az épített LE-hez és az épület építési költségéhez kötnénk???
Írok példát:
xy-nak 1.5 milliós építése van...
Ilyenkor 13-as védőfalat és gyakorlóteret képes használni csak, hiszen a 14-es védőfal/gyakorlótér már 1660000 LE-be kerül...
tehát ha 20-as védőfal/gyakteret akar használni akko 3640000 LE építésnek kellene lenni..

Ez az épületet töbségénél használható lenne...

1.5 milliós építésnél pl csak:
13-as mágustorony
13-as térkapu
13-as palota... stb használhat... ahogy növeli az épített LE értéket, annál magasabb szintű épületeket használhatna...

értitek mire gondolok így kora reggel?
A hozzászólást Dozer módosította 2010.01.09. 04:16:52-kor
V3-Alíz
Pontszám: 6.80
fórumozóGod1Férfi
Végzetúr tanonc
19 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
146. hozzászólás - 2010.01.09. 08:32:30
Épületekhez lenne 1 javaslatom, nem olvastam végig mindent, de amit igen abban ilyen nem volt.

Mi lenne, ha az épületeket is úgy lehetne építeni, mint a kutat lenne 1 adót összeg, amivel fel lehet építeni és utána a mindenkinek fel kéne tölteni. Így mindenki annyi épület bonuszt használhatna amennyit beletöltőt, így megoldható lenne, hogy az alacsony karik akik belépnek azok is részesüljenek az adót épületből de akik végig benne vannak azoknak is folyamatosan keljen építeni ne legyenek építő rabszolgák.

Amit pedig a kútból építenek, az épületbe az levonódna a teljes összegből, pl. ha 500e felépiteni az épületet és a kútból bele építenek 250e, akkor csak 250e keljen bele tölteni annak, aki nem építet bele semmit.
Pontszám: 2.60
kedvelt tagPhoboszFérfi
Végzetúr tehetség
139 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
147. hozzászólás - 2010.01.09. 22:22:12
SZösszenet a gondolataimból:
V5? Milyet szeretnénk?

szakértelmek
nincs: hordagyűlölet
/Ezt miért kell kivenni?? TEljesen értelmetlen.../


módosul: aukciós bérlet csak 2x bónuszt ad
/Ezt mindenki siratja, akkor ezt miért nem lehetne kivenni... teljesen?/


3. V3 portyarendszer
Ez egy felvetés volt, hogy legyen-e a V5 "békés világ", valószínűleg erről kiirok egy szavazást.

/Na ne már, békés? Elég békés és unalmas így is a 3. Én kb. 1 éve kezdtem pont mikor indult a 3. világ, mindenki rinyál hogy miért ütöm ha sokat rablok valakitől akkor édesanyukámat emlegetik. v1, v2 kiütve, így is lefele nerfelitek éppen az alacsony szinten lévő játékot az ottani "széttápoltak" ellen pedig már semmi esélyem nem lenne a nerf után./



5. Inspiráció
Amiről lehet szó, az inspiráció nevű relikviához hasonlatos mechanizmus, amely szakértelemtől vagy tárgytől függetlenül működne. Ennek lényege, hogy a játékos több csp-t kap, attól függöen, hogy mennyire van elmaradva az élmezőnytől. Ennek egy variációjára gondoltunk, ahol nem a szintkülönbség számítana, hanem hogy mennyivel később indult a játékos a kezdetekhez képest (a TF-es EXT megfelelője). A nagyobb mennyiségű csp azonban további problémákat vet fel.
Sokaknál volt fontos szempont a játékkal töltendő idő, és ebben előkelő helyet foglalt el a vadászat, amely során a csp-ket el kell költeni. Ezen belül is a kvíz megválaszolása, és a kényszer, hogy 15% előtt, a vadászat lejáratakor visszalépni, és elkölteni a LE-t. Olyan mechanizmust biztosan nem fogunk berakni a játékba, hogy egy gombnyomással X CSP-ért megkapod az LE-t és TP-t. Ami felmerült, egy olyan mechanizmus, amellyel 2, 3 vagy akár 5 csp-t költesz el 1 vadászatra, és a kapott LE és TP és ennyiszeres (sajtolásnál szintúgy). Ez mindenképpen csak bizonyos megkötésekkel lenne megengedhető, lehetséges feltételek, csak akkor használhatod, ha legalább X CSP-d van, legalább Y vadászatra elmész, ÉS a vadászatot nem szakítod meg közben.
Egy lehetséges alternatíva, hogy egyszerűen kevesebb CSP-t kapnak a játékosok naponta, viszont a vadászat több LE-t és CSP-t ad.

/Felesleges elvileg itt már nem lessz tp manupulációs eszköz, amivel mások előnyre tennének szert, ha valaki lemarad az az ő baja/

6. Transzplantáció, ultraspecializáció hatásfokának csökkentése, ehhez kötött tárgyak gyengítése: ez elivleg megoldható, de ezeket már olyan jól megszoktuk a tárgyak entitás öléssel megszerezhetőek, bárki hozzájuthat, aki mért ne lehessen látványos fejlődés javulást elérni?

/a Transz és ultraspec maxolásával elkell szórakozni az embernek.. ha valaki megdolgozik vele, akkor annak meg van ugye a gyümölcse, ezt miért kell akkor kivenni? Ha valakinek ez nem tetszik, csak azért mert ezzel más is előnyre tesz szert, akkor maxolja ki ő is /

/Tárgyaknál szintúgy, miért büntessünk valakit azért mert szorgalmasan megdolgozott valamiért?/
v2 - Elyra
v3 - Phobosz /Vihar Lovagok/

" -Te tudod ki vagy?
- Én IGEN! Egy csávó vagyok, aki egy csávót játszik, aki egy másik csávót játszik!? "
Pontszám: 5.41
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
148. hozzászólás - 2010.01.10. 01:00:02
Miklós patches topikos egyik hozzászólása ismét arra ösztönzött, hogy tervezgessek egy kicsit. Korábban volt már szó olyanról, hogy új küldetések nem nagyon lesznek, mert vannak a kalandok, illetve ha jön valami új event, akkor ahhoz beiktatnak új küldetést/ismételhető küldetést, de max ennyi...

Ami így hirtelen eszembe jutott az rövid event jellegű szinthez kötött küldetések sorozata lenne. Kifejtem bővebben, hogy érthetőbb legyen. A jelenlegi küldetések fixek, vannak amiket csak x-edik szinten érhetsz el stb. Amire én gondolok az úgy nézne ki, hogy pl. április 1 és 15 között, aki eléri illetve meghalladja az x-dik szintet, de nem lépi túl az y-nadikat, annak van lehetősége az eventben résztvenni (vagy rögzíteni azon tagokat, akik a meghatározott szintek között vannak és kitűzni számukra egy célt, amit el kell érni akár szintben...). Ez lehetne egy szint, amit adott időn belül el kell érni, vagy egy tárgy amit meg kell venni, vagy egy szörny, amit be kell fogni... A lényeg, hogy limitált rétegre hatna, időkorlátos lenne, csak adott időben, adott réteg vehetne részt benne, és nem ismétlődik, tehát ha valaki 15-diket után éri el a minimum résztvételi szintet, az már nem játszik ebben az eventben. De április 3-dikán indulhatna egy másik event egy másik réteg számára...

Az eredeti elgondolást kifejtettem a patches topikban. Miklós szerint a szintlépések hatalmas és rengeteg tápot adnak a játékosoknak szerintem lófaszt se; a több LE-t adó levadászható lényeken és a könnyebb epikus/entitás ölésen kivül semmi egetrengetőt nem adnak. Ezeknek a mini eventeknek azonban olyan lenne a jutalmazása, hogy a játékosok között versenyt indítson el. Tehát nem az összes résztvevő kap jutalmat csak mondjuk az első három vagy 10, akik teljesítik, ergo van szerepe az időnek. Miklós szerint a szintlépéseket az eddigieken felül jutalmazni rossz ötlet én úgy vagyok vele, hogy a szintlépéseket ilyen miniversenyekben lehetne egyedi tárgyakkal (relikviák, láncok-gyűrűk, vagy akár pajzsok-FEGYVEREK-páncélok) formájában jutalmazni, vagy x db ingyen és tetszőlegesen szétosztható szakértelem illetve tulajdonság pontokkal. Persze lennének elégedlenkedők, de melyik versenyben ne lennének. Az alap elképzelés a normál vf-szingu stb... rendszerrel működő világok miatt pattant ki, olyan mechanizmusként, ami serkentené az emberek szintlépési hajlandóságát azzal, hogy jelentős (és itt ezen van a hangsúly) bónuszokat kapnak. Az eventek folyamatosan generálódnának és változatosak lennének, értsd: 50-60. szinten van egy 2 hetes event az akkori adott szintű tagoknak, az event limitált időtartama miatt, az utánuk jövő boly már nem csinálhatja ugyanezt az eventet. Lehetne random generálva, hogy mikor mely rétegek kapnak eventet és milyet.
Ugyanezeket lehetne szövetségi szintre emelni úgy hogy ki van tűzve hogy az adott event alatt az a szövetség győz, amelyik több epikus lényt öl meg vagy, több háborút nyer meg, vagy több LE-t szerez háborúkból, ezutóbbi együttjár a veszélyesebb kockázatosabb háborúk indításával is. És összekapcsolva ezt akár hordaszintre is lehetne emelni, hogy adott hordán belül azok a szövetségek kapnának bónuszokat, akik egy adott versenyben az első 3 helyen végeznek, így lehetne horda szintű háborúkat indítani más szövetségek ellen, úgy hogy a hordán belüli szövetségek összefognak egy vagy több szövetség ellen...


Várom véleményeket...
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 6.81
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
149. hozzászólás - 2010.01.10. 08:16:40 (Válasz Phobosz #147 hozzászólására.)
Idézet: Phobosz - 2010.01.09. 22:22:12

/Felesleges elvileg itt már nem lessz tp manupulációs eszköz, amivel mások előnyre tennének szert, ha valaki lemarad az az ő baja/


Te se nagyon látsz tovább az orrod hegyénél, az elég feltűnő. Aki fél évvel a játék indulása után hall a játékról az úgy járt mi? Legalább neked nem lesz ellenfeled, mert nem tud utolérni...
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 8.65
népszerűDanka33Férfi
Végzetúr mester
929 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
150. hozzászólás - 2010.01.10. 10:58:22 (Válasz Birka #144 hozzászólására.)
Félreérted, én azzal nem értek egyet, hogy pénzért előnyt lehet vásárolni egy játékban(jó, tudom, hogy valamiből meg kell élni, de láttam én már olyan játékot, amelyikben a prémium az tényleg prémium, és csak kényelmi szolgáltatás)
V1:Danka33
V3:Ezüst Agyar
Pontszám: 5.36
kedvencStreet05Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
151. hozzászólás - 2010.01.10. 12:45:49
Az a helyzet, hogy mindenhol így van, hogy pénzért előnyöd van.
Igazából az az összeg, amit ebben a játékban "kell" fordítani az előnyhöz, igen csekély...
"Legyél a változás, amit látni akarsz a világban!"
Pontszám: 7.55
népszerűDanka33Férfi
Végzetúr mester
929 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
152. hozzászólás - 2010.01.10. 13:10:56 (Válasz Street05 #151 hozzászólására.)
Nincs mindenhol így, és egyébként is, akkor sem tetszene a rendszer, ha mindenhol így lenne.
V1:Danka33
V3:Ezüst Agyar
Pontszám: 5.02
kedvelt tagPhoboszFérfi
Végzetúr tehetség
139 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
153. hozzászólás - 2010.01.10. 16:52:37 (Válasz CaveMaN #149 hozzászólására.)
Van benne valami amit mondasz, bocsánat, ezt nem gondoltam végig, tényleg ha nem lehetne utólérni az élmezőnyt, akkor ugyan ugy járnának az új végzeturak mint én most. Nem tudná utólérni az él mezőnyt, de még csak a közelébe sem érne :S
v2 - Elyra
v3 - Phobosz /Vihar Lovagok/

" -Te tudod ki vagy?
- Én IGEN! Egy csávó vagyok, aki egy csávót játszik, aki egy másik csávót játszik!? "
Pontszám: 7.25
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
154. hozzászólás - 2010.01.11. 09:18:24 (Válasz CaveMaN #149 hozzászólására.)
Te se látsz akkor sokkal tovább CaveMan...
Aki fél évvel később indul annak miért kellene beérni azt aki időben indult??? Aki időben elkezdte az "munkát" fektetett abba hogy ott legyen ahol van... A te állításod szerint akkor várok 3-4 hónapot a szerver indulást követően, aztán a már kiépített szövetségekben 3-4 szer olyan gyorsan haladok mint aki keserves munkával felépítette azt...
Ez szerinted jó dolog??? Igen is ha én régebb óta játszok, akkor tartsak előrébb mint aki csak most regisztrált, ez így van rendjén...
V3-Alíz
Pontszám: 8.40
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
155. hozzászólás - 2010.01.11. 09:37:38 (Válasz Dozer #154 hozzászólására.)
Dozer, ezert kell olyan "felzárkózási" lehetőséget adni az embereknek, mely hatására egy erős középmezőnyig lehet gyúrni relatíve könnyen...

De ha nincs építés korlát mellé, akkor sajnos csak az építő rabszolgákat támogatja a rendszer, azaz semmilyen felzárkozó lehetőséget nem szabad betenni V5-re építés korlát nélkül!
Pontszám: 6.60
kedvelt tagKabokaFérfi
Végzetúr tehetség
112 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
156. hozzászólás - 2010.01.11. 10:48:55
Arrol van-e info, hogy esetleg a szint tamadhatosag ne legyen olyan nagy? Ne lehessen lefele tamadni 8 szintet illetve alacsony szinten is mondjuk csak kettot? Haboruk rendszere meg lesz-e reformalva az uj vilagban?
Pontszám: 7.13
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
157. hozzászólás - 2010.01.11. 10:51:29
Dózer (már megbocsáss), miért kell jutalmazni azokat, akik az ég adta egy világon semmit nem tettek/tesznek jobban a játékban, csak mondjuk 1 hónappal korábban indulnak? Miért? Mert 1 hónap késéssel indulva, akármilyen jó játékos vagyok rommá fognak verni, ez szerinted rendjén van? Akkor mi a búbánatnak regisztráljak? Hogy én is az 1 hónappal később indultakat verjem utána rommá? Ez szerinted játék?

A kiépített szövetséges valóságtól messze elrugaszkodott ötletedről külön nem is mondanék véleményt, mert az épületek használatával kapcsolatos korlátozásról elég régóta beszélünk.
A hozzászólást CaveMaN módosította 2010.01.11. 10:52:27-kor
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5.20
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
158. hozzászólás - 2010.01.11. 13:26:14 (Válasz CaveMaN #157 hozzászólására.)
Idézet: CaveMaN - 2010.01.11. 10:51:29
Dózer (már megbocsáss), miért kell jutalmazni azokat, akik az ég adta egy világon semmit nem tettek/tesznek jobban a játékban, csak mondjuk 1 hónappal korábban indulnak?


Akik nem tesznek semmi azokat beéred a "felzárkózási" lehetőség nélkül is... Aki meg normálisan és aktívan játszik, annak meg akkora lesz a szintje hogy téged nem fog elérni, ergó a te álltalad említett elverésről szó nincs! Továbbá mi ez a jutalom? Ez nem jutalom hanem IDŐ!!! Ezt értsük már meg!!!

Idézet: CaveMaN - 2010.01.11. 10:51:29
Hogy én is az 1 hónappal később indultakat verjem utána rommá? Ez szerinted játék?

Mindig lesz olyan aki elver, akár azonnal inulsz, akár 1 évvel később... A V3-ra én is fél évvel később regisztráltam, most 50-es vagyok és bizony az 55-56-os karakterek zöme elpicsáz... (pedig nincs rossz karakterem..)
De ez a játék!!! Mi garantálja azt hogy ha egyszerre indulunk mondjuk te nem leszel 5 szinttel magasab??? Erről van szó.... az aktivitás a kulccsa mindennek, épp ezért fölösleges lenne ezt a "felzárkóztatási" hülyeséget bevezetni...

Ez a felzárkóztatás annyit fog tenni hogy pl: aki később jött az nem 30 csp-t hanem 60-at kap??? Mert ha én AKTÍV játékos vagyok, biztosan ezt választom! Miért is? 2 naponta levadászok 120 csp-t (ugye a portya meg van fogva, nem lehet majd ott sem nagyokat rabolni) leüttetve tartom magam és szépen rohanok felfelé úgy, hogy sokkal kevesebb LE-t vesztek mint az aki lassabban halad, kevesebb csp-t kap! És még mielőtt lehülyéznétek, ne csak a csp-t nézzétek hanem a már említett IDŐT is!!! Rövidebb idő alatt kevesebbszer lehet elkapni a karaktert ez matematika! (és ugye egy olyan játékos aki sokkal több csp-t kap, sokkal kevesebb időt tölt el egy szinten már ha AKTÍV)


Idézet: CaveMaN - 2010.01.11. 10:51:29
A kiépített szövetséges valóságtól messze elrugaszkodott ötletedről külön nem is mondanék véleményt, mert az épületek használatával kapcsolatos korlátozásról elég régóta beszélünk.


Régóta beszélünk... de csak beszélünk!!! A V3-on ez megy a mai napig! aki később jött belépett egy már elég jól felépített szövetségbe és óriási előnnyel játszik! (pl:akadémia ugye) Én csak tudom, mi magunk építettünk mindent amink most van!


Sokakkal konzultáltam és mindenki osztotta a véleményem... A Vihar Lovagok szövetség 90%-a nem fog regisztrálni a V5-re ahogy olvasom a fórumunkra írtakat, éppen ezért... A felzárkóztatást inkább úgy kellene megoldani hogy legyen értelme portyázni! Hiszen aki valóban fel akar zárkózni, az aktívan játszik!
A hozzászólást Dozer módosította 2010.01.11. 13:31:36-kor
V3-Alíz
Pontszám: 7.98
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
159. hozzászólás - 2010.01.11. 14:58:09
Hehe, legyen egy olyan horda, amelyik a portyáért 33 %-kal több TP-t kap.
Pontszám: 7.01
kedvencStreet05Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: V5? Milyet szeretnénk?
160. hozzászólás - 2010.01.14. 15:17:21
Üdv Mindenkinek!

Tudunk-e vmi újat a V5-ről??
"Legyél a változás, amit látni akarsz a világban!"
Pontszám: 6.32
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!