Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ricardo

Dátum: 2009.01.12. 22:45:45
Az elv nem olyan rossz, de talán egy határt szabni kéne, hogy meddig mehet. Teszem azt 5 percnek mindenképpen el kelljen telnie 2 kapuzás között. Mert egyetlen gyógyitallal jobb esetben 5-600 ép-t gyógyulok ami 3 térkapura biztosan elég, így ha lekattingathatom egymás után azonnal, akkor megint nem lesz nálam LE.
Dátum: 2009.01.12. 17:45:21
Idézet: Ricardo - 2009.01.11. 17:03:42
Hogyan lehet, hogy kapituláltunk 25-0 állásnál (mi álltunk vesztésre) mikor legalább 50 csata kell egy háború végéhez? Ez igen kényelmetlenül érintett minket.


Felteszem még egyszer, hátha nem tűnik el és választ is kapok rá.
Dátum: 2009.01.11. 18:13:30
A térkapura be lehetne vezetni, hogy 5 percenként léphet be a karakter akárcsak a vadászatnál. Az ÉP korlát úgy is behatárolja, hogy ki mennyit térkapuzhat egyszerre.

A portyázásnál a negatív módosítókat egy az egyben el kellene törölni vagy legalább bővíteni. (4 vagy 5 portya büntetés nélkül) Ez a korlát ugye azért volt bent, hogy az "informatikusok" ne nyerjenek olyan sokat azzal, hogy mindig gép előtt vannak. DE azóta már be lett vezetve a portyapont (már jó régen), így mindenki fixen ugyanannyit portyázik. Nem értem ez miért van még mindig a játékban?

Sajtolás: 10 percenként 1. Tekintve, hogy a játék azt sugallja, hogy 6 állatot tudjunk egyszerre befogni ez pont 1 óra lenne.

Tudatturbó: bármikor lehessen. 100-150 manát nem tud az ember csak úgy a világba lövöldözni, miközben a varázslata is elszív ennyit. Átlag 2-4 egymás utáni használat lenne, ami inkább a gyengéket erősítené, hiszen az építést és a sajtolást is tudnák turbózni, nem csak a spektrálist. A HC úgy is felkel éjszaka, ha arra van szükség, de így nem lenne rá szükség.

Szerintem ezek egyszerű és logikus módosítások, ha mégsem kérnék rá indokot, hogy miért nem.
Dátum: 2009.01.11. 17:03:42
Hogyan lehet, hogy kapituláltunk 25-0 állásnál (mi álltunk vesztésre) mikor legalább 50 csata kell egy háború végéhez? Ez igen kényelmetlenül érintett minket.
Dátum: 2009.01.10. 19:34:40
A citadellarács azért lett létrehozva (akár elhiszik az emberek akár nem) hogy a világ 1-et megvédje, nem hogy elnyomja. A pusztítás citadellájának alkalmazását semmilyen logikus magyarázat nem támasztja alá, pusztán érzelmi alapon használnák a kis szövetségek. Semmi előnyt nem lehet belőle szerezni, viszont pár száz mana rááldozásával súlyos lélekenergia tízezrekkel lehet megbüntetni az ellent.

A citadella dobálással csak a kis szövetségek járnak rosszul, hiszen nekik lényegesen nehezebb ugyanazt a lélekenergia mennyiséget kitermelni, mint egy 3x akkora kúttal és 2x annyi emberrel rendelkező szövetségnek.
Alapvetően én is egyetértenék ezzel a kezdeményezéssel, a rabszolgázókat ki kell tiltani a játékból. Ugyanakkor az, hogy pont Ti kezdeményezitek ezt és még meg is vádoljátok Meszy-t (klántárs) az kicsit erős.

A lélekszipolyozó egyház szövetségben lassan mindenki fél millió szerzett LE felett lesz, nem érzitek azt, hogy Ti tönkretennétek a játékot? Vagy ha Ti használjátok a rabszolgákat az nem baj (úgy se miénk, teljesen etikus és szabályos)? Véletlenül valaki más is jó azokon szinteken és egyből vádaskodni kell? Ugyan már ...
Dátum: 2009.01.10. 11:29:13
Összesen 3x kábíts. Elég nehéz lenne a küldetés, ha egy ellenfeledet kellene egy csatában legalább 3x kábítani.
Dátum: 2009.01.09. 14:18:21
Hát ez parádé volt. Random istenség megkeverte a kártyákat rendesen.

Gratulálok minden győztesnek, végre smaragd bajnokból is volt szép számmal.

U.i.: Szerintem egy korábbi bajnok sem nyert.
Dátum: 2009.01.09. 09:31:05
Idézet: Miklós - 2009.01.09. 08:15:46
Ez mindenképpen egyfajta bonyolitás, tehát csak magasabb szinten vezetnénk be, hogy ne terheljük vele a kezdőket. A dolog úgy nézne ki, hogy korlátozás nélkül lehetne a térkaput és a léleksajtolást használni egymás után többször is, de a szerzett lélekenergia a "nyers lélekenergia" változóba kerülne, ahonnét még nem lehetne elkölteni. A nyers lélekenergia automatikusan átalakulna normál lélekenergiává 4 órával azután, hogy utoljára szereztél. Hasonlóképp, a portyával szerzett lélekenergia 50%-a nyers lélekenergiaként kerülne eltárolásra.


Létrejönne az a taktika, hogy 4 óránként a klánból valaki gyenge minimális LE-vel üti a nyers taktikán levőket. Mivel vereséget szenved a nyers taktikás szerez LE-t, ergó 4 óráig megint nem tudja elkölteni, le lehet róla rabolni, vagy ha túl erős a fejlődésben akkor is megállt.

Én így hirtelen ezt a buktatót látom a dologban, a többin még gondolkozom.
Dátum: 2009.01.09. 05:53:18
"A gladiátor szeretett kötekedni. Fizikuma és harctéri tapasztalata miatt gyorsabb volt és többet támadott szinte Ynev összes kocsmai verekedőjénél, emiatt nem is igazán kellett tartania senkitől és ő nem is tartott.

Abasszisz azonban nem az a hely, ahol a helyi menő gyerekek megijednének egy-egy komolyabb izomtömeg láttán. Így volt ez az abbit korsó fogadóban - vagy a helyiek szerint inkább csak kocsma- is, ahol a gladiátor fenyegető szavaira egy vékony, szikár alak válaszolt is. A szó szót követett, majd hamar elcsattant az első pofon is, a gladiátor nagy meglepetésére ő kapta azt. Bár az aszisz rendkívül jó bunyós volt - hajolt jobbra-balra, szúrogatott, csak a gyomrot támadta, miközben a gladiátor a fejét védte - a szakképzett gyilkos ellen nem volt túl sok esélye. Minden egyes ütésre kettőt kapott, a pofonoktól igen hamar tántorogni kezdett. Tudta, hogy már nincs sok hátra, látta amint a gladiátor egy utolsó támadássorozat indítására készül. Nem volt már ereje védekezni, ezért nekidőlt az egyik közeli asztalnak. A gladiátor elé ugrott, de mielőtt befejezhette volna a harcot minden elsötétült számára.

Az aszisz, kezében egy abbit korsóval nézegette a földön elterülő állatot. Olyan tökéletes ütést mért a korsóval a gladiátor fejére, hogy az azonnal elterült. Bár érezte, hogy mindjárt összeesik, azért egy vigyort megengedett magának. Elvégre ő maradt a kocsma bajnoka."


Szerepjátékosan én például így mesélném le a kivégzést. Abban a rendszerben ez túlütésnek számít, itt a végzetúrban ez a kivégzés. Szerintem.
Dátum: 2009.01.08. 16:26:23
Bár az új szabályok miatt ez a viadal már elúszott, de azért jó tudni, hogy végre le van fixálva. Jobb később, mint soha.

Most már csak az időpontokat kell lefixálni, hogy azon ne kelljen totózni. A februári és a márciusi megint 5-én lesz, vagy éppen csúsztatva 14-e körül?
Dátum: 2009.01.06. 14:46:38
TrueBlood ma vette meg 24. szinten a kőkardot. 60-as kereskedelem (40-es kereskedelem 40-es turbóval valószínűbb, de ez most lényegtelen). Engem pl roppantul érdekelnének a csoportok, mert ellene a 25. szinten nincs esélye senkinek (én is ott vagyok), de szerintem a 26-27-en sem.

Mindenkinek van esélye nyerni a random miatt, persze. De azért senki sem lenne Nephila, Sameed vagy TrueBlood csoportjában, szerintem érthető okokból.
Dátum: 2009.01.06. 09:39:12
Én most jó esetben 160 felett sebzek a varázslatommal, de ha nem találok akkor is sebez valamennyit. A visszacsatolás csak akkor jó, ha talál és akkor is csak akkor működik jól, ha legalább 480 sebet kaptam. 480 seb plusz az ellenfél varázslata, ennyit nem fogok ütni valószínűleg. Ez a spell akárcsak a vakítófény egy zsákutca. Aki megveszi azt fogják a portyákban folyamatosan rommá verni.

Aztán rájön Miklós, hogy ezt benézték és megjelenik majd a küldetés: sebezz 5-ször visszacsatolásból többet, mint alapból. Már a döntetlen és az állattöbbetsebzős küldi is a vakító fény renoméját javítandó került a játékba. Szerintem.
Dátum: 2009.01.06. 09:31:43
Ezt a problémát már én is felvetettem hetekkel ezelőtt. 50. szint felett már csak az vesz majd ősköves cuccot aki nem csak fanatikus, de tele is van lóvéval.

Az első amiről leszoknak a játékosok az a prémium tagság. Én több, mint egy hónapja kb 14-15. szint környékén hagyhattam abba. Először is plusz csp-t ad ami amúgy is végtelen. Másodszor kevesebb LE-t lehet rabolni tőlem, de a 0-tól sehogy sem lesz kevesebb. Az ép regeneráció sem kell, mert az Elit Horda TP taktikája miatt mindig össze leszek verve, ha az ép-m 50% fölé nő (most nem az Elitet szeretném kritizálni). Karakterképem már van, az állatomat már elneveztem. A prémium tagság semmilyen pluszt nem nyújt (csak lélekkút kisütéshez kell, de az max havi 1 alkalom) viszont 24 őskövet lehet vele spórolni.
Dátum: 2009.01.05. 17:16:20
Én ebben a PC témában még nem szólaltam meg, mostanra elérkezettnek látom az időt.

Az egyik legnagyobb problémám ebben a vitában, hogy akik a Rács ellen vannak mind azt hangoztatják, hogy a top szövetségek ezt azért csinálták, hogy megmaradjon az uralmuk és fenyegetőzni tudjanak. A rács ellenesek elvárják, hogy a rács tagok beismerjék, hogy ők a rossz fiúk, de a rács ellenesekben egy pillanatra sem fordul meg az, hogy a rács tagok talán tényleg azért alapították ezt a szövetséget, hogy mindenkinek jobb legyen.

A PC bevetése minden karaktert hátráltat, minden szövetségnek veszteségek a csapások. Miklósék nagyon okosan kitalálták, hogy mi az a pusztán érzelmekre ható épület, amivel a játékosok a semmire dobálják ki az LE-jüket és visszaesnek a fejlődésben.

Ne legyenek senkinek álmai. Ha mindenkinek lesz PC-je akkor is mindenki háborúzni, farmolni fog; csak mindenkinek lassabb lesz a fejlődése.

----

Hölgyeim és Uraim! Ezzel a "terrorizmus" meg "atom" szóval dobálózni annyira felesleges. Amellett, hogy megvitatjuk a véleményeinket és próbáljuk még jobbá tenni a játékot, ez csak egy játék marad. Nem szabad a való életből kiragadt példákkal összehasonlítani, mert a példák nem állják meg a helyüket.

---

Ami pedig a Békeidők hírmondóit illeti: az eszme amiért harcolnak is hülyeség szerintem, ahogyan az pedig pláne. Ez egy háborús stratégiai játék, ezt kell elfogadni. Soha nem láttam még Élet jellemű ranagol-papot; olyat sem, hogy valaki a rizikóban csak egy kontinenst akarna elfoglalni, mert ő nem akar nyerni; sőt olyat sem, hogy valaki a monopoly-ban arra törekedne, hogy mindenkinek jó legyen.
Dátum: 2009.01.05. 09:58:00
Most hogy már saját tapasztalatból tudok meríteni a szintek közötti támadásokból (2 nap alatt 9 támadás az Elittől 5 ebből 30. szint vagy felette) azt kell mondanom, hogy a fegyverek sebzésének drasztikus növekedést kéne csökkenteni. Hiába találom el ugyanannyiszor az ellenfelet, ha az ő fegyverének a max sebzése 50-nel nagyobb. Ha lehet lefelé ütni 6 szintet, miközben 4-5 szinttel feljebbről lehet fegyvert vásárolni, akkor ilyen sebzéskülönbségek mellett a karakter egyéb tulajdonságai közül szinte semmi sem számít. Csak a fegyver megnyeri a csatát.

Számomra az is furcsa, hogy a fegyverek már többet sebeznek 30. szint felett, mint a velük egy szinten található varázslatok. Én elhiszem, hogy az Elit horda rengeteg pénzt költ a játékra (azért szerintem nem csak ők fizetnek), de nem kellene mindennek úgy alakulnia, ahogy nekik a legjobb.
Dátum: 2009.01.03. 19:32:14
Volt szó a háborúknál a döntetlenről. Ez a fejlesztés mikor kerül be a játékba? A világ2-n van olyan klán akikkel már november 27-e óta háborúban állunk, az eredmény 0-4.
Dátum: 2008.12.30. 13:39:05
Nem tudom, hogy van-e jegyzett adat az egyszerre vívandó háborúkról, de világ2-n a (M)alter-ego klán jelenleg 12 másik szövetség támadását élvezi és ma éjszaka jön a tizenharmadik. Szerintem ez rekord.

Felesleges azon vitatkozni, hogy hányan akarnak más szöviket farmolni. Mindenki, mert mindenki tápolni akarja a karakterét.
Dátum: 2008.12.28. 13:48:58
Alacsony szintű (1-4) HC portyakarakterek kerestetnek a (M)alter-ego klánba a világ 2-re.
Dátum: 2008.12.25. 08:37:00
Ez ott bukik meg, hogy azok a válaszok vannak 90% felett, amik 2+2 kaliberűek. Szerintem a legjobb kérdések 25 és 50% között mozognak jó válasz terén, de itt sem mindegyik fenomenális, van ami csak nehéz és véletlenül bent maradt.

Nincsen objektív értékelési rendszer a kvíznél, így ez az ötlet megvalósíthatatlan.