Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567
Szerző
Topic neve: nyers lélekenergia
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3614 hozzászólás
Profil megtekintése
nyers lélekenergia
1. hozzászólás - 2009.01.09. 08:15:46
Valaki azt mondta, hogy a térkapu és léleksajtolás időhöz kötöttsége, a térkapu pontok ellenére még mindig túlzottan a géphez láncolja a játékost. Azért itt nem az volt a koncepció, hogy óránként precizen belépsz és elvégzed ezeket a müveleteket - bármikor beléphetsz, de legalább 1 órának kell eltelnie a kettő között, hogy legyen esély LE-t lopni tőled legalább akkor, ha tárgyra gyüjtesz.

Viszont mostanában többször hallom, hogy magas szinten nem olyan jó portyázni, mert mindenki elrejti a lélekenergiáját, és ezzel kapcsolatban eszembe jutott valami, ami mindkét problémára megoldást nyújthat, ez a nyers lélekenergia.

Ez mindenképpen egyfajta bonyolitás, tehát csak magasabb szinten vezetnénk be, hogy ne terheljük vele a kezdőket. A dolog úgy nézne ki, hogy korlátozás nélkül lehetne a térkaput és a léleksajtolást használni egymás után többször is, de a szerzett lélekenergia a "nyers lélekenergia" változóba kerülne, ahonnét még nem lehetne elkölteni. A nyers lélekenergia automatikusan átalakulna normál lélekenergiává 4 órával azután, hogy utoljára szereztél. Hasonlóképp, a portyával szerzett lélekenergia 50%-a nyers lélekenergiaként kerülne eltárolásra.

Ily módon megtehetnéd, hogy akár 1-2x belépve, ellövöd az összes térkapuzást, léleksajtolást stb, és pár órával később belépve, el tudod használni az LE-t, nem kell minden órában időzitve beloggolni. Emellett lehetne portyázással LE-t szerezni (a portyázásnál a nyers LE is számitana).

Ami még kérdéses, hogy lehessen-e választani beállitásból, hogy akarsz korlátlan térkapuzást cserébe a nyers lélekenergia bevezetésével, vagy sem. Technikai okokból és az előre nem látható kiskapuk elkerülése végett szerintem ha bevezetjük, akkor egységesen kellene. Máskülönben továbbra is valamivel optimálisabb lenne nem használni ezt, és megint lenne, aki azt mondaná, hogy "rá van kényszeritve" hogy óránként belépjen (pedig eddig sem volt senki).

Vélemények?
Pontszám: 3.79
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
2. hozzászólás - 2009.01.09. 08:22:27
Szóval ez egy javaslat arra, hogy hiába a 15% alá leveretés, a transzcendális projekció, a karakterek mégse tudjanak vigyázni a LE-re sehogyan se. Első látásra is komoly nehezítés.

Előre szólok, a vélemények megoszlása borzasztó egyszerű lesz: az erős portyakarakterek mellette fognak kampányolni, a 24-27. szintüek pedig, akik "elszenvedik" az első vonal csapásait, ellene.

"Ami még kérdéses, hogy lehessen-e választani"
Csak ez a kérdéses? Tehát ezek szerint már döntöttél?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
3. hozzászólás - 2009.01.09. 08:35:21 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Miklos egységesen nem lehet bevezetni azt, hogy legyen nyers lélekenergia, mert a játékosok legalább 50%-a nem engedheti meg magának, hogy legyen nála lélekenergia amikor üthetö, abba is hagynák a játékot. Vagy választható legyen mint a portyapontok, vagy ne legyen.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.10
népszerűtlenSir NyFérfi
Végzetúr mester
846 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
4. hozzászólás - 2009.01.09. 08:38:21
szerintem rossz ötlet.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 2.25
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
5. hozzászólás - 2009.01.09. 08:40:48 (Válasz Almási Viktor #3 hozzászólására.)
50? Legalább 90!
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
6. hozzászólás - 2009.01.09. 08:44:39 (Válasz Sir Ny #4 hozzászólására.)
Köszönjük az indoklást.

Én egyelőre inkább nem foglalok állást, nem nagyon látom át a változtatással járó előnyöket és hátrányokat. Mivel az én célpontjaim főként vadásznak, az úgy szerzett lóerő meg nem nyers lenne, nem hiszem hogy a szempontomból sok minden változna.

Viszont mókás, hogy ha a helyszínen mészárolom le a dögöt, akkor finomított anyagot ad, míg ha fogságban, gondosan előkészítve sajtolom, csak nyers cucc jön belőle. Ha ezt a módszert ismernék a kokótermelők...
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 7.67
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
7. hozzászólás - 2009.01.09. 08:44:49
Gondolom nem választott még Miklós, de eszébe jutott, hogy meg lehessen adni a karaktereknek a választás lehetőségét. Ami véleményem szerint értelmetlen. A néhány "síróson" kívül, aki optimalizátorként azonnal belép óránként ezt fogja választani, senki más meg nem.

Egyébként teljesen érthető a javaslat (amennyire tudom nem a "ki vigyázz jobban az LE"-re játékot játszuk ) Tréfát félretéve én úgy sejtem Miklós koncepciója nem az volt, hogy bizonyos szint után eltűnik az LE a játékból. Ez visszahozná. (Hozzáteszem én erős portyakarakter vagyok, de azért 3-4 szinttel fentebbről engem is elvernek, ugyanúgy, ahogy azért magas szintről TrueBloodot is el lehet verni).

Végeredményben pedig számokkal dobálózunk, tehát kalkuláljunk. Elnyomok 4 térkaput, szerzek belőle 3200 LE-t, amin 4 óriáig fogok "ülni", beüt egy gyémánt visz belőle 5-600-at, többiek 3-400 között. Viszont mikor gép elé ülök és én támadok valakit hasonlóan én is hozok tőle. Ez elvileg azt kell eredményezze, hogy "forgatni fogjuk a lóerőt", mint bankárok a pénzt, adok-veszek.

Miklós, egy fontos kérdés: a transzcendális projekció vonatkozna a nyers LE-re is?

Amiért én nem látom sajnos értelmét a megvalósításnak:
A projekciót 10-15-ig megnövelve, az eddigi 1 óra helyett így majd 4 óránként belépve továbbra is mindenki dugdosni fogja az LE-t, ebből a szempontból komoly változás nem lesz, viszont azt fogja generálni, hogy " jajj 4 óránként be kell lépni a játékba ".
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 6.50
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
8. hozzászólás - 2009.01.09. 08:46:41 (Válasz Mortimer #5 hozzászólására.)
Akkor föleg
Opcionálisan szerintem nem lenne probléma, csak egy kis magánéleti-idöfelszabaditás lenne azoknak a játékosoknak, aikik már amugyis sok idöt fektettek ebbe a játékbe. Kár senkit nem érne belöle.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.75
népszerűtlenSir NyFérfi
Végzetúr mester
846 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
9. hozzászólás - 2009.01.09. 08:49:09 (Válasz CaveMaN #7 hozzászólására.)
Idézet: CaveMaN - 2009.01.09. 08:44:49

Miklós, egy fontos kérdés: a transzcendális projekció vonatkozna a nyers LE-re is?

természetesen nem. mint te is írtad, az a cél, hogy a lé forogjon, aminek persze sok értelme nincsen ha forog és nem építi senki magába, de ha ez a cél, akkor nem lehet majd elrejteni.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 3
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
10. hozzászólás - 2009.01.09. 08:55:34 (Válasz Sir Ny #9 hozzászólására.)
Nem annyira természetes, jelenleg a projekció kváziértelmetlen szakértelem, ami azt jelenti, hogy 5-10 fölé szinte senki sem viszi, de aki 15% alá ütve vadászik és egyből elkölti az összeset neki 0-s.

Viszont amennyiben választható lenne, azonnal hozzáadódik még egy bonyolítási faktor: Aki nem "használja" a nyers LE-t, de nyers LE-t portyázik egy olyantól aki igen, annak ne a szerzett 50% legyen nyers, hanem a 100%.

.
A hozzászólást CaveMaN módosította 2009.01.09. 09:04:56-kor
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 7.50
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
11. hozzászólás - 2009.01.09. 09:09:04 (Válasz CaveMaN #10 hozzászólására.)
Mégegy pusztán építö szándéku hozzászólás: Én értem, hogy a fejlesztök célja az lenne, hogy állandóan "forogjon" a LÉ, hisz sokat hozzádobna a játékélményhez. De ehhez egy szigoruan balanced játék kéne, és a Végzetur nem az, több szélsöérték is van benne (elöl futók, szintvisszamaradottak), arról nem is beszélve, hogy a szar szigoruan lefelé gurul. Nemhiába állt rá mindenki struccjátékra, és rejtegeti a LÉjét. Bármilyen erre törekvö szabály a jelenlegi környezetben csak ellehetetlenitené az állandóan levert karakterek játékát.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 5.83
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
12. hozzászólás - 2009.01.09. 09:12:53 (Válasz Almási Viktor #11 hozzászólására.)
Ja, és nem hiába csak olyan 20. szintig lehet LÉt szerezni potyából, aki addigra eljut, vagy megtanulja állandóan elrejteni a LÉ-jét, vagy abbahagyja a játékot a francba. Én itt 14.-en már lassan hetente találkozom Nincs ilyen karakter felirattal amikor támadni akarok, nem is beszélve az otthagyott több hete-hónapja hozzá sem nyúlt szétvert karakterekröl.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.75
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
13. hozzászólás - 2009.01.09. 09:16:50
Ezért mondom én, hogy legyen választható úgymond a nyers lóerős dolog, azzal a kitétellel amit a 10. hozzászólás második felében írtam.

Azaz ha én használom a nyers LE-t mert az nekem kényelmes, Mortimer meg vigyáz az LE-re mint tyúkanyó a csibékre, viszont leportyáz tőlem 1,5k LE-t, akkor beállítástól függetlenül a szerzett LE 100%-ban legyen nyers. Különben értelmetlennél válik az egész -> senki nem fogja választani -> egy csomó fejlesztői munka megy a kukába.


.
A hozzászólást CaveMaN módosította 2009.01.09. 09:18:19-kor
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 8.33
kedvelt tagWolfyFérfi
Végzetúr tehetség
181 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
14. hozzászólás - 2009.01.09. 09:28:41
Mindenképp érdekes felvetés.
Valóban kicsit visszahozná a portyázás értelmét a háborún kívül is (bár a napokban épp volt 1-2 5-600 LE-s portyám ). Én azt támogatnám hogy választható legyen, mert bár így aki nem választja és be tud lépni óránként az előnyben lesz a többiekhez képest, de mindenki ennek tudatában tudna választani.
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
15. hozzászólás - 2009.01.09. 09:31:05 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.01.09. 08:15:46
Ez mindenképpen egyfajta bonyolitás, tehát csak magasabb szinten vezetnénk be, hogy ne terheljük vele a kezdőket. A dolog úgy nézne ki, hogy korlátozás nélkül lehetne a térkaput és a léleksajtolást használni egymás után többször is, de a szerzett lélekenergia a "nyers lélekenergia" változóba kerülne, ahonnét még nem lehetne elkölteni. A nyers lélekenergia automatikusan átalakulna normál lélekenergiává 4 órával azután, hogy utoljára szereztél. Hasonlóképp, a portyával szerzett lélekenergia 50%-a nyers lélekenergiaként kerülne eltárolásra.


Létrejönne az a taktika, hogy 4 óránként a klánból valaki gyenge minimális LE-vel üti a nyers taktikán levőket. Mivel vereséget szenved a nyers taktikás szerez LE-t, ergó 4 óráig megint nem tudja elkölteni, le lehet róla rabolni, vagy ha túl erős a fejlődésben akkor is megállt.

Én így hirtelen ezt a buktatót látom a dologban, a többin még gondolkozom.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 4.67
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
16. hozzászólás - 2009.01.09. 09:34:26 (Válasz CaveMaN #13 hozzászólására.)
Nem teljesen értem minek választaná bárki a nyers verziót, extrém eseteken kivül ki lát benne előnyt? A karakterek legalább 95%-nak 10-es a vezetőkészsége (kevesen értek el a 6 állatos küldetésig), és néhány tucat emberen kivül max. 3-mas a térkapu, ha van egyáltalán. Namost 10-es vezetőkészséggel van két állatnak hely - vadászok, elfogom, sajtolok, várok egy orát, sajtolok, elköltöm verzió van. Ez egy óra alatt megvan. Indokot kérnék, hogy miért választanám a nyers LE-t, miben lenne jobb egy ilyen karakternek? Aki meg ennél többet sajtol, az már úgyis elég sok LE kap belőle, azaz 2 sajtolás után biztosan el is tudja költeni értelmes célra, tehát számára sem éri meg a nyers változat.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
17. hozzászólás - 2009.01.09. 09:43:25 (Válasz Mortimer #16 hozzászólására.)
Jelenleg az élbolyban a térkapu 6-10 szint környékén van, ez várható később mindenhol. Cirka 1-2 hónapon belül nagyon sokaknak meglesz a 6 állatos küldetés is. Ha innen vizsgálod akkor ez előremutató módosítás, ha mindenképp kötjük az ebet a karóhoz, hogy most legyen értelme minden játékos számára,....

Másrészről, ahogy Miklós az első hozzászólásban említette, magasabb szinten vezetné be, így hasra aztmondanám 20+, de lehet hogy később, ott meg elég hamar van a térkapu meg a 6 állat is. Ezen felül, ha a játékosok 95% ugysem használná (és mondjuk te sem), akkor nekik nem fog fájni, ha a maradék 5% (mint én) a saját kényelme miatt meg választja.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 7.50
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
18. hozzászólás - 2009.01.09. 09:51:51
Sztem nem csak a térkapunál kéne bevezetni, hanem a sima portyázásnál is, hogy amit szerzünk, annak fele legyen nyers. Esetleg a lefelé támadások esetén ez az arány nőlhetne, tehát ha valaki 2-3 szintet letámad, akkor annál legyen már 70%-a nyers, ha valaki 5-6 szintet, akkor 100%-a...igaz, így úgyanúgy elveszi a kicsiktől az LE-t, de tőle meg elveheti a még magasabb szintű, vagy akár szintjebeli, és lehet hogy akkor nem fog megkockáztatni egy 5-6 szintes letámadást, mert csak sokára tudja felhasztnálni az LE-t....

Sőt, akkor talán olyat kéne, hogy ha valaki lefelé támad 5-6 szintig, annak 100% nyers, 3-4ig, 70%-a, 1-2-ig 50%-a, saját szinten 30%-a, ha viszont felfelé támad, akkor minimális 10% legyen!!!

Így a kicsit esetleg merhetnek felfelé támadni, és ha szereznek valamit, egyből el is tudják költeni, a nagyok meg támadhatnak lefelé nyugodtan 5-6ot is, szerezhetnek is, de így kockáztatják, hogy abban a 4 órában, amíg nem használja fel az LE-t, addig más elveszi tőle. No?
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 1.80
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
19. hozzászólás - 2009.01.09. 10:45:50
Háátt...

ÉS mi van azokkal akik nagy intervallumba tudnak belépni, munka előtt és után? Az beszerzi a Lét és attól kezdve mindenki rajta élősködhet egész nap, mert elkölteni nem tudja?

Ami biztos, hha azt akarjuk elő segíteni, h 1-2 belépés elég legyen az eredményes játékhoz, akkor az ilyen óránként csinálhatsz valamit át kellene alakítani.

De pont az aki nem tud belépni óránként jó nagyot fog szívni,ha a lopható és nem elkölthető Lét tud szerezni csak.

Magát az alapfelvetést,h egyszerre leléphető legyen a térkapupont ill a kisajtolás ne csak óránként lehessen nagyon jónak tartom.
Pontszám: 7.71
kedvencRupertFérfi
Végzetúr poronty
9 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
20. hozzászólás - 2009.01.09. 10:46:04
Szerintem ez a nyers LE-s újítás is csak az erős portya karaktereknek lenne jó. Akik pedig a szenvedő alanyai ezeknek a karaktereknek csak még rosszabb helyzetben lennének.
Az meg hogy csak forogna körbe az LE nem teljesen igaz. Szerintem inkább kialakulna 1 piramisjáték amiben a nagyobb, erős karakterek mégjobban elhúznának a többitől (nem szintben).

Én spec. elszenveden a 27-30-as szintű karakterek támadásait. LE-t sose viszenek TP nem sok jár mégis mindig leütnek. Fél hp-m leviszik 1 portyával. Szinte lehetetlenné teszik a térkapu használatot és a portyázást. Gondolom olyan meggondolásból támadnak, hogy úgyis van pp hát elhasználja, sose lehet tudni. Ezzel az újítással a támadások száma mégjobban megnőne. Lehet azoknak jó lenne akik az olyanokat ütik mint én, de nekünk biztos nem.
Pontszám: 9.17
Oldal: 1234567
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!