Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567
Szerző
Topic neve: nyers lélekenergia
kedvencchehsFérfi
Végzetúr tehetség
225 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
81. hozzászólás - 2009.01.10. 01:45:22 (Válasz Kukatz #78 hozzászólására.)
Teljesen egyetértek vele, hogy a 30 PP minimális támogatása is megoldaná a lefelé ütés problematikáját. Mivel talán a portyázás az, ami miatt a legtöbbször be kell lépni elsősorban a fáradtság mínusz százalékaival lehetne játszani.
Mondjuk 30 PP-n három támadás lenne negatív módosító mentes. Így a portya kihasználása mellett is elég lenne naponta hét-nyolc belépés.

A nyers LE nem rossz ötlet, de ami a magas szinteken szerezhető zsákmányt illeti, én inkább úgy látom, hogy abból nincs kevesebb, sőt még megtalálni sem olyan nehéz, csak jóval macerásabb megszerezni.
Kegyesnek ismerték.
Rothadó, zöldes hús, selyemszalaggal átkötve.
- Tündeköves Glórin -
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
82. hozzászólás - 2009.01.10. 10:11:59
Két dolgot szeretnék megjegyezni a NYLE kapcsan. (Azon tul, hogy akkor ugye lesz ZLE is? )

1/ A valtozas azokat segiti elsosorban akik elveszik a LE-t masoktol, es azokat szivatja akiktol elvenni szokas. jelenlegi bujkalo strategiak borulnak. Nem tudom eldonteni, hogy ez mennyire kivanatos dolog.

2/ Ha eszemazt mostantol ki lehet sajtolni 5 lenyt ey tollvonassa, az drasztikusan valtoztatja meg a tudatturbo hasznalatanak szuksegesseget, es teljesen mas karakterepito strategiat kovetel meg. Nem jobb, vagy roszabb ilyen szempontbol a NYLE, de teljesen mas, ezert mindenkeppen jo lenne mihamarab eldonteni, es kihirdetni, mielott paran elmennek visszavonhatatlanul abba az iranyba, hogy ez a valtozas megroppantsa a strategiajat.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
83. hozzászólás - 2009.01.10. 11:14:51 (Válasz Ariel #24 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.01.09. 11:10:14
10-es építés mellett ha az illető nem turbózza az építést, a beépített LE mennyiség fele már el is veszett.


Ezt korrigálnám.
1000 LE építése 10-as szakértelemmel: 1500 haladás
Menyiért kell építeni 10+10-essel, hogy ugyanezt a hatást elérd? 750. Tehát a bukta csupán a beépített LE 25%-a. Igaz, az is roppant sok.
Pontszám: 7.50
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
84. hozzászólás - 2009.01.10. 23:37:21
Köszönöm a rengeteg véleményt!

Ricardo: a nyers csak akkor frissülne, ha te portyázol, ha téged, akkor nem, szóval ebből nem lenne gond.

A lefelé támadásokról (Rupert és a többiek). Ahogy írtam, felerészben az ötlet azért jött fel, mert néhányan (pl. Jerikó és Birka) mondogatják, hogy magas szinten elveszti értelmét a portya. Értik ezalatt, hogy nem lehet sok LE-t zsákmányolni. Nézegettem egy kicsit ezt a dolgot, és rájöttem, hogy miért nincs igazuk. A játékban nekem is van karakterem (ahogy korábbi játékainkban mindig mondogatták, ha nem játszom, nem tudok semmit a játékról). Mondjuk naponta 1-2x ha ránézek, és emiatt igen gyakran üldögél 5-6000 LE-ben. A meglepő, hogy szinte alig visznek tőle valamit! Megnéztem debugban, hogy ennek mi az oka, és pofonegyszerű: mindenki a lehető legalacsonyabb szintű karaktert támadja. Azonban azt a legtöbben elfelejtik, hogy minél lejjebb támadsz, annál kisebb szorzót kapsz a zsákmányra! Szóval aki azon siránkozik, hogy nem szerez a portyából lélekenergiát, annak talán el kellene gondolkodnia, hogy ne az 5-tel alacsonyabb szintűt üsse! Az 1-2-vel alacsonyabb szintűből még majdnem teljes LE szerezhető, lehet, hogy többet sebződsz, lehet, hogy lesz esély a vereségre, de várható értékben jobban jársz!
De a lélekenergiától függetlenül, sokakat zavar, hogy akár egy nagyon erős ellenfél magas szintről fél ép-jüket leveri (esetleg csak azért, hogy az állatát fejlessze, hiszen le-t és tp-t nemigen kap). Beígértem a szintkülönbség-támadás kis csökkentését is, de ez hosszútávon nem megoldás. Én még mindig a "handicappelésben" hiszek, hogy az alacsony szintűek, ha akarnak védekezhessenek a felülről érkező támadások ellen a maguk módján (ld. védelem itala).
Egyébként, én úgy érzem, a játékosoknak "nem fáj", ha nem lehet ezerszám vinni a lélekenergiát vinni tőlük, mert vannak metódusok az elrejtésére - szóval ettől még nem lesz rosszabb számukra a játék, és ez megnyugtató.

Magával az alapkoncepicóval kapcsolatban, úgy látom több az ellenérzés, mint akinek tetszik. Valóban, ez egy bonyolítás lenne (az ilyet én sem szeretem). Ami azonban igazán meggyőző, hogy ez a dolog sok esetben tényleg csak azt eredményezné, hogy egy szövetség a 4 óra végére csontra lerágjon valakit. Ez semmiképp sem cél, úgyhogy attól tartok, az ötletet el kell vetünk. Gondolkodni fogok más megoldáson.
A térkapura több egyéb ötlet is volt egyébként: 10-es szinttől nem a kapott térkapu pontok gyakorisága nő, hanem az 1 órás várakozás csökken. Illetve, másik ötlet, hogy ha 1 órán belül térkapuzol, akkor ott a portyázáshoz hasonlóan mínuszokat kapsz. Szintén Birka ötlete volt, hogy a lélekfacsarásnál is lehetne büntetőt adni, ha valaki 1 órán belül használja, tehát kevesebb LE jár érte. Nem tudom, hogy ki venné ezt igénybe, de talán még mindig jobb, mintha tudom, hogy nem léphetek be 1 óra múlva. Enchanter ötlete sem rossz a Vp költségre, esetleg ha 1 órán belül akarod használni, akkor kerülne VP-be (jó sokba).
Pontszám: 8.75
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
85. hozzászólás - 2009.01.10. 23:58:19 (Válasz Miklós #84 hozzászólására.)
Bármilyen játékgyorsítási ötlet jöhet, majd mindenki eldönti, hogy neki megéri-e használnia. Lényeg, hogy legyen valami mind a tudatturbóra, mind a térkapura. Számomra a magas VP költség, illetve utóbbinál a 10%-os büntetés is elfogadható, ezeket csak támogatni tudom.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
86. hozzászólás - 2009.01.11. 14:44:08
Egy másik ötlet a térkapu pontokra:

Jelenleg 10 szinttel erősebb ellenfelekkel találkozunk a kapuban. Ha két pontért erősebb ellenféllel lehetne harcolni több LE-ért és magasabb szintű tárgyakért gyorsabban fogynának a térkapu pontok. Nem lenne ennyire biztos a győzelem, de a jobb tárgyakért megérné kockáztatni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 3.33
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
87. hozzászólás - 2009.01.11. 15:08:09 (Válasz Ariel #86 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.01.11. 14:44:08
Egy másik ötlet a térkapu pontokra:

Jelenleg 10 szinttel erősebb ellenfelekkel találkozunk a kapuban. Ha két pontért erősebb ellenféllel lehetne harcolni több LE-ért és magasabb szintű tárgyakért gyorsabban fogynának a térkapu pontok. Nem lenne ennyire biztos a győzelem, de a jobb tárgyakért megérné kockáztatni.


ismét egy "tápoljuk az erősebbet" javaslat? attól, hogy némelyeknek biztos a győzelem, sokan megszenvednek a térkapuval. (félreértés ne essék, én sem szenvedek, én is örülnék, de azért valahol fura a "nekem magasabb tárgy kell, áldozok is érte" javaslat.)
A hozzászólást winnie módosította 2009.01.11. 15:14:17-kor
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
88. hozzászólás - 2009.01.11. 15:24:30 (Válasz winnie #87 hozzászólására.)
Az se normális elvárás, hogy 9 órán keresztül folyamatosan a gép előtt kell ülnie, és óránként be kell lépnie, ha el akarja mindet használni. Miklósnak észre kéne vennie, hogy ugyan érthető a törekvés arra, hogy mindig legyen némi lélekenergia az embernél amiből lehet rabolni, de ezzel olyan szinten a gép elé köti a játékosokat, hogy ezzáltal még nagyobb szakadékot idéz elő az "informatikusok" és az átlagemberek között. És deklaráltan nem ez a célja.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
89. hozzászólás - 2009.01.11. 16:10:12
Kicsit szomoruan olvasom, hogy az otlet elvettetett. Remelem, meg ha mas formaban is, a jatek gyorsitasi cel tovabbra is megmarad.

Ennek is olyan formajat kellene keresni, mely altalanosan gyorsitja a jatekot.

Ha a gyorsito elem lehetosegkent kerul bevezetesre, melyet valami aldozat aran (peldaul csokkentett bevetel sajtolasbol, terkapubol) lehet hasznalni, akkor az nem fogja a gyorsitasi celt elerni. Lassuk be, az optimalizatorokat/HC-kat ez nem fogja segiteni, hiszen ok ugyanugy kivarnak az egy orat... Aki meg nem optimalizator/HC, az mar most sem tolt maximum idot a jatekra.

Egy altalanos gyorsitas tehat mindenkinek segitene... nem optimalizator karaktereknek is, hiszen tobb eselyuk lenne a maximumot kihozni a lehetosegeikbol, melyre jelenleg nincs lehetoseguk, mivel nem HC-k. (Kicsit olyan 22-es csapdaja a jelen allapot...)
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
90. hozzászólás - 2009.01.11. 18:13:30
A térkapura be lehetne vezetni, hogy 5 percenként léphet be a karakter akárcsak a vadászatnál. Az ÉP korlát úgy is behatárolja, hogy ki mennyit térkapuzhat egyszerre.

A portyázásnál a negatív módosítókat egy az egyben el kellene törölni vagy legalább bővíteni. (4 vagy 5 portya büntetés nélkül) Ez a korlát ugye azért volt bent, hogy az "informatikusok" ne nyerjenek olyan sokat azzal, hogy mindig gép előtt vannak. DE azóta már be lett vezetve a portyapont (már jó régen), így mindenki fixen ugyanannyit portyázik. Nem értem ez miért van még mindig a játékban?

Sajtolás: 10 percenként 1. Tekintve, hogy a játék azt sugallja, hogy 6 állatot tudjunk egyszerre befogni ez pont 1 óra lenne.

Tudatturbó: bármikor lehessen. 100-150 manát nem tud az ember csak úgy a világba lövöldözni, miközben a varázslata is elszív ennyit. Átlag 2-4 egymás utáni használat lenne, ami inkább a gyengéket erősítené, hiszen az építést és a sajtolást is tudnák turbózni, nem csak a spektrálist. A HC úgy is felkel éjszaka, ha arra van szükség, de így nem lenne rá szükség.

Szerintem ezek egyszerű és logikus módosítások, ha mégsem kérnék rá indokot, hogy miért nem.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.74
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
91. hozzászólás - 2009.01.11. 23:48:54 (Válasz Ricardo #90 hozzászólására.)
Minden tekintetben megfelelnek javaslataid az altalanos gyorsitasnak, amirol en is irtam. Csak tamogatni tudom.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
fórumozóIshamelFérfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
92. hozzászólás - 2009.01.12. 00:10:30
Valami alternatív megoldást kellene találni az állatok fejlesztésére.Mert ez így nem jó,hogy magasabb szintűek állat fejlesztésre használják az alattuk lévőket,és ezért nem tudunk portyázni egész nap.Nekem semmi ötletem de sok okos ember van itt hátha kitaláltok valamit.
Pontszám: 5.20
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
93. hozzászólás - 2009.01.12. 00:22:30 (Válasz Ishamel #92 hozzászólására.)
Azért jegyezzük meg, hogy ebben nem a magas szintűek a hibásak, hanem erre kényszeríti őket a rendszer.

1. Az állat sebzésfelfogása a lépett szintjétől függ -> úgy kellene megváltoztatni, hogy az abszolút szint számítson, azaz az alapszint is benne legyen.
2. A küldetések is erre nyomják őket (lépjen az állatod 5. szintet, 10. szintet)
3. Ha már magasszintű az állat, akkor a morálja szó szerint zuhan, kb. 2 nap alatt nullázódik! Portyázással már lehetetlen akárcsak szinten tartani a morálját, mert ez alatt az idő alatt úgy 45-öt lehet portyázni, ami csak fékezi. Ezért mindenki előre menekül, hogy az állatka szintet lépjen, és ismét 100%-on legyen a morálja -> -10, -20%-on 5-6 szinttel lefelé támad, mert az állat abból még elég sok TP-t kap.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.20
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
94. hozzászólás - 2009.01.12. 00:27:54 (Válasz Ishamel #92 hozzászólására.)
Idézet: Ishamel - 2009.01.12. 00:10:30
Valami alternatív megoldást kellene találni az állatok fejlesztésére.Mert ez így nem jó,hogy magasabb szintűek állat fejlesztésre használják az alattuk lévőket,és ezért nem tudunk portyázni egész nap.Nekem semmi ötletem de sok okos ember van itt hátha kitaláltok valamit.


a kennelt már kitalálták. de nem csak állatok fejlesztésére használják a támadást, hanem... játékra.

ne hidd, hogy te vagy a teremtés vesztese. napi 15-öt mindenkinek tudnia kéne támadni. a felső üti az alatta lévőt, az alatta lévő az ő alatta lévőt és így tovább, első szintig.
A hozzászólást winnie módosította 2009.01.12. 00:28:37-kor
Pontszám: 5.20
fórumozóIshamelFérfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
95. hozzászólás - 2009.01.12. 00:35:10
Az tény hogy kellene.Csak napjában 8-12 támadást kapok.Ebből a 90% 28. szintű.Én 23. szintű vagyok.Nem kapnak semmit.Csak az állatuk fejlődik.én meg folyamatosan 200 ÉP körül vagyok.
Pontszám: 5.33
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
96. hozzászólás - 2009.01.12. 00:43:50 (Válasz Ishamel #95 hozzászólására.)
Kar, hogy ez nem a temahoz tartozik... kerlek ezt mashol reszletezd. Peldaul Varhato fejlesztesek topic.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
97. hozzászólás - 2009.01.12. 08:00:48
Szervusztok!

Miklós: A sajtolásra, és a többi időhöz kötött dologra - szerintem - működhet az, hogy napi annyi pontot kapsz, amennyi a szakértelmed, avagy a beállításod, és az Ép-d függvénye, hogy mennyit használhatod.

Korlátozás az eddigi rendszerben (Nem a program szerint, hanem a kari szempontjából):

Térkapu: A monc üt, mint a mennykő... úgyhogy jó eséllyel kettőnél többet ritkán vernek le egyszerre, vagy varázsitalt fogyasztanak. A korlát tehát az ÉP.

Portya: Az, hogy nyolc órán belül nem támadható ugyanaz a játékos, csak háborúban, és egy órán belül még ott sem, az elegendő korlát. Portyapontot meg úgyis a meglévő számítás szerint fog kapni, amit ő dönt el, tehát hadd szóljon... a portyabüntetést pedig meg lehetne felezni, vagy negyedelni... tehát az ötödik kaphatna -5%-ot, a hetedik -10-et... bár a vonatkozó küldiket akkor át kell írni. Ez önmagában szétterítené a portyát, mert ugye nem támadható senki a támadást követő öt percben. Így kisebb eséllyel vernék szét a kicsiket, mert a támadáshullám kevésbé terül szét, kivéve a melóból játszókat.

Sajtolás: fog a Vezetőképesség, és a találati (elfogási) valószínűség. Elméletileg hiába van 90-es szakértelmed, ha egy darab lényt sem fogsz el, vagy nem sajtoltad ki az utolsót... és közben ugye be is nézhetnek portyázók.

Az Epikus lényekkel nincs tapasztalatom, de szerintem működhet itt is az, ami a térkapunál: Naponta annyiszor kűzdhetsz, amennyi az emlékmű szintje. Ha csak egyszintes, akkor korlátozhatja a tapasztalati szint, például szint/5 alkalommal használható. (Ez utóbbi változhat, most hasracsapásos módszerrel adtam egy értéket.)
A hozzászólást Awenhai módosította 2009.01.12. 08:01:14-kor
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 5
fórumozóSzinvFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
98. hozzászólás - 2009.01.12. 12:37:35
"Az Epikus lényekkel nincs tapasztalatom, de szerintem működhet itt is az, ami a térkapunál: Naponta annyiszor kűzdhetsz, amennyi az emlékmű szintje."

Az Epikus emlékműnek csak 1 szintje van. Ez a szövetségek teljes megszivatása lenne, mert ha napi 1-szer lehet támadni, akkor az epikus lény max. ÉP-n lenne minden nap.
A hozzászólást Szinv módosította 2009.01.12. 12:37:55-kor
Pontszám: 5
fórumozóImbandiFérfi
Végzetúr
64 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
99. hozzászólás - 2009.01.12. 13:32:12
OFF: akkor írjuk már ide a konkrét infót:
epikus szörny óránként támadható, több mint 10.000 épje van és folyamatosan regenerál. amikor leverik nullára ad 1 tárgyat, ami 2 napig kincseskamrában pihen, és aki a legtöbb kincspontot licitálja érte az elviszi. ekkor lesz újabb (erősebb +2000ép) epikus amit lehet ütni...
Pontszám: 7.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
100. hozzászólás - 2009.01.12. 16:01:43 (Válasz Ishamel #95 hozzászólására.)
Idézet: Ishamel - 2009.01.12. 00:35:10
Az tény hogy kellene.Csak napjában 8-12 támadást kapok.Ebből a 90% 28. szintű.Én 23. szintű vagyok.Nem kapnak semmit.Csak az állatuk fejlődik.én meg folyamatosan 200 ÉP körül vagyok.


Ha ennyi tamadast kapsz, akkor a szintedhez merten kiemelkedoen gyenge vagy, tehat konnyu celpont. Valtoztass ezen.
Pontszám: 3
Oldal: 1234567
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője