Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 1234567
Szerző
Topic neve: nyers lélekenergia
kedvencRupertFérfi
Végzetúr poronty
9 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
61. hozzászólás - 2009.01.09. 13:52:30 (Válasz Enchanter #60 hozzászólására.)
A baj hogy már nem csak háborúban vernek le mindenkit folyamatosan. Ahelyett hogy próbálják az amúgy is tápos karaktereket még táposabbá tenni, a lefele támadásra kellene megoldást keresni. megtámad egy 4 szintel nagyobb és sebez 600-at én meg 80-at. Ezután már nem csak a hp-m veri le hanem LE-t is visz amitől még táposabb lesz és utánna már 800-at sebez 1 portyában... Milyen csodás is lesz.
Pontszám: 7.71
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
62. hozzászólás - 2009.01.09. 13:52:47 (Válasz Simon #59 hozzászólására.)
Hidd el gondolkodok én előre is, de mint korábban (még az elején) kifejtettem szerintem Miklós célja a könnyítés mellett főleg a portya LE-be való életet lehelés (Legfeljebb amikor jön, majd jól megcáfolja, én meg szórom a hamut a fejemre). Ezt a célt a kifejtettek miatt nem fogja tudni teljesíteni. Abban a 4 órában mindenki ugyanúgy laposkúszni fog mint eddig. A másik oldala, ami az indító hozzászólásban nem jelent meg, de a fórumban már igen, az a nagy szintkülönbség nagy sebzés, ami szintén megoldásra vár, ha meg már piszkálunk valamit, akkor ne csak bökdössük.

Értem én, hogy probléma napi 12x bemenni a térkapuba, de ahogy Miklós is írta nem kötelező, gyanítom, hogy 20-ról azért csökkent 12-re a szintje, mert "megijedtek" tőle, hogy "jajj napi 20x be akarnak menni", mert lehet és akkor az a hozzáállás, hogy kell is. (Tudom, verseny, meg ha nem megyünk be lemaradunk stb.stb.)
A hozzászólást CaveMaN módosította 2009.01.09. 14:02:58-kor
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 8.33
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
63. hozzászólás - 2009.01.09. 14:12:17 (Válasz CaveMaN #62 hozzászólására.)
Idézet: CaveMaN - 2009.01.09. 13:52:47

Értem én, hogy probléma napi 12x bemenni a térkapuba, de ahogy Miklós is írta nem kötelező, gyanítom, hogy 20-ról azért csökkent 12-re a szintje, mert "megijedtek" tőle, hogy "jajj napi 20x be akarnak menni", mert lehet és akkor az a hozzáállás, hogy kell is. (Tudom, verseny, meg ha nem megyünk be lemaradunk stb.stb.)



A napi 20 belépéssel pont az a gond mint az elején a végtelen portyával volt, Akinek van ideje, az egész nap portyázhat, vagy jelen esetben térkapuzhat. Akinek kevesebb ideje van, az nagy hátrányba kerül. Nem kötelező csinálni, de aki 3 műszakban folyamatosan nyomja a játékot az nagy előnyre tesz szert. A változtatással már nem lesz akkora előnye annak, aki folyamatosan gép elött ül. A térkapu pont adott némi flexibilitást, de az óránkénti bemenetellel még mindig folyamatosan gép elött kell ülni, hogy elkölthessem a pontokat. Az új rendszerrel végre 4 óra is elég. Ennyi idő alatt megoldható a térkapuzás, a sajtolás, a vadászat is, és ha a portyázást is belevenné Miklós valahogy, akkor tényleg elmondhatná, hogy napi 4 óra alatt mindent elvégezhet a játékos a karakterével ha akar.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
64. hozzászólás - 2009.01.09. 14:15:10
Ami mondjuk még mindíg szabadidőd fele, napi 8 óra munka+alvással számolva... de már haladás
Pontszám: 5
fórumozóantilopFérfi
Végzetúr tehetség
169 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
65. hozzászólás - 2009.01.09. 14:32:18
a sárkány ölőben nem az aktuális épé van a karakterek közti harcban hanem mind a 2 karakter maxról indul és úgy dől el a harc hogy ki hal meg hamarabb.

itt is lehetne az hogyha portyázunk akkor max épéről kezdünk és az ellenfelünk is de ha térkapuzunk epikus csatázunk akkor már fogy az épénk és a vadászat alattis veszíthetnénk minimális épét és a portyában veszíthető le is csökkenhetne valamelyest és lene egy határ szint*50le aminél ha kevesebbünk van nem rabolnak tölünk
V1-antilop
Pontszám: 8.33
kedvelt tagKyronFérfi
Végzetúr mester
290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
66. hozzászólás - 2009.01.09. 14:33:53
Ez a nyers LE jó ötletnek tűnik, mivel a portyát támasztaná fel hamvaiból.
Magasabb szinteken a portya nem más mint állat fejlesztő és morál tartó, valamint győzelem/vereség javító lehetőség.
Úgy látom, hogy alapvetően a Térkapu miatt vetődött fel de én másra is használnám, mégpedig a következő módon:
Lenne egy szakértelem, amivel minden szerzett (kivéve az ajánlásokból jött) LE bizonyos százaléka "nyers" LE lenne. Ez a Miklós ötlete szerint egy idő után átváltozna "rendes" (vagy átsütött ha már a másik nyers... Bocs) LE-vé. A nyers LE-t csak az tudná ellopni, akinek megvan ez a szakértelme, és annak is csak bizonyos százalékát, szakértelem szinttől függően.
Így nőne a portyákon szerezhető LE, valamint a békés, vadászgatós karaktereknek is lenne egy kis plusz LE-jük (természetesen, ha nem portyázzák le őket)
Kapcsolódhatna hozzá más szakértelem is, pl. Nyers LE átalakítás, így tovább bonyolódna a játék és több taktika alakulhatna ki.
Ötletem kicsit "nyers" de lehet, hogy elindít valakiben egy jobb ötletet, ami végül bekerül a játékba.
Én mindenféleképpen támogatom Miklós ötletét, még úgy is, hogy tudom a Térkapu nekünk még csak álom.
http://vegzetur.wikidot.com/ - Keress, találj, fejlődj!
Küldetések, tárgyak, épületek, szakértelmek... Minden egy helyen!

Kyron, Sárkány Testvériség, Gyémánt horda(V1)
Ghal'kyron, Ködkapu Strázsái, Zafír horda(V3)
Pontszám: 5.40
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
67. hozzászólás - 2009.01.09. 15:14:31
A portyázás újraélesztésének legegyszerűbb módja az lenne, ha vadászni sem lehetne elmenni 15% ép alatt
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.75
népszerűciripNő
Végzetúr mester
5022 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
68. hozzászólás - 2009.01.09. 15:15:58 (Válasz Ariel #67 hozzászólására.)
Vagy több ilyen bambánál járnál, mint én
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
69. hozzászólás - 2009.01.09. 15:18:15 (Válasz Ariel #67 hozzászólására.)
Ez is jó ötlet is lehetne csak lennének játékosok, akik akkor végképp nem tudnának semmit se csinálni.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
kedvelt tagDraglovFérfi
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
70. hozzászólás - 2009.01.09. 15:52:36
Előre is elnézést, ha már volt. DE egy nap ennyi hsz-t nem bírok feldolgozni.

Én mellette vagyok egy ilyen lehetőségnek, ha egységes ha nem.

Szóval nemsokára 9es a térkapunk. Ez pontosan napi 4 bemenetelt jelent. 4 óra
15 ppont kb 5 óra.
Ez kb megy párhuzamosan. Tehát eddig 4-5 óra, folyamatos ránézés.

Jön a vadászat rész. Attól függően, hogy 10-30as csapdaészlelésről beszélünk e 2-3-4 állatka egy nap.
Számoljunk 3al. 40 vd kb 3,5 óra. utána 3 sajtolás még 2 óra (a sajtolást ügye illik túrbózni ezért lehet csak utána). Ez megint 5,5 óra.

Ez kb napi 10!!! órás jelenlétet igényel. Itt még ügye szó sincs a napi 2 pihenésről. hm Az már 20 óra. Hol van még a 12-es !! térkapu. Mi is akkor annak az értelme? Van neki, és ez a fejlesztés segítene ebben.

A nyers LE kockázatos persze, de ha az ember ki szeretné használni a lehetőségeket, akkor ez egy jó fejlesztés hozzá.
Pontszám: 5
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
71. hozzászólás - 2009.01.09. 16:15:20 (Válasz CaveMaN #69 hozzászólására.)
Már most is van éppen elég...
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
72. hozzászólás - 2009.01.09. 16:55:54 (Válasz Mortu #71 hozzászólására.)
Vadászni még épp lehet, ami tény és való elég kevés.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
73. hozzászólás - 2009.01.09. 18:27:30 (Válasz CaveMaN #72 hozzászólására.)
De ki akar állandóan 15% alatt vadászni? Vagy játsszak éjjel, akkor nem vagyok leverve? Az állatom meg megszökik közben
Pontszám: 5
fórumozóHaláldémonFérfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
74. hozzászólás - 2009.01.09. 21:44:19 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Remélem nem lesz ez az újítás bevezetve mert eddig nagyon tetszett a játék és ez miatt nem akarom abbahagyni
Pontszám: 5.33
népszerűSigmarFérfi
Végzetúr tanonc
33 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
75. hozzászólás - 2009.01.09. 22:13:15 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Sziasztok!

Először is egy érszrevétel Miklósnak ennyire még nem pontoztak le. Kétszer kellett elovasnom, hogy rá jöjek ez miről is szól. Valahogy lét kell a rendszerbe rakni mert kevés a portyáknál. Én sajtolni csak akkor szoktam ha szükség van lé-re viszont akkor most kell!!! szerintem csak bonyolítja a játékot semmit se old meg! Még az egy órás semm csak kitolja 4-re, ami az egyszere 2-3 órát játszokat hozza megoldhatatlan próbléma elé viszont a Miklós kedvencei egész nap gép elött ülnek 1 óra nem gond nekik de portya lé kellen, de mint írtam nem oldja meg ezt a próblémát! Csak néhány ember szívat meg, ami úgy néz ki ebben a játékba változtatásnál döntő érv a bevezetés mellett. Már bocsánat.

Jó játékot!
Pontszám: 7.50
kedvelt tagDraglovFérfi
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
76. hozzászólás - 2009.01.09. 22:13:46 (Válasz Ariel #63 hozzászólására.)
Ezt soha nem lehet szerintem elérni. Illetve attól függ mennyi térkapuban, és portyában gondolkodsz.
Én max ép-ről, vagy 8 portyát bírok, vagy 5-6 térkaput. Ezután bizony következik egy 5!! órás pihi. Utána jöhet megint kb 8 portya.

Tehát: portya 3 óra - pihi 5 óra - portya 3 óra - pihi 5 óra - 5 térkapu (ez ugye menne gyorsan a fejlesztéssel) - joccakat. Upsz vadászni eelfeleejtettem. Ez iíy 7-23ig tart.
Ha nincs a fejlesztés, akkor be lehet iktatni valahol egy italt, így elosztható a térkapu.

Ha szeretnénk a jaték időt csökkenteni, akkor szerintem a következőkkel lehetne:

1. 3-4 portya menjen 100%on
2. térkapus ellenfelek sebzése csökkenjen.
3. a pihenés gyorsabb regent adjon
4. sajtolás azonnal fél óránként vagy azonnal
5. turbó csere azonnal (magas szinten a manát is bírni kell, szóval nem lesz úgy sem turbó orrvérzésig)
6. vadászat idejének csökkentése

Szerintem mindenképp meg kell valósítani a fentiek legalább egy részét. Ha mar egyszer meg van a lehetőség a játékban bizonyos erőforrások felhasználásara, akkor időt is kellene rá adni.

Ha ezek megvannak, akkor viszont mindenképp kell a nyers lélekenergia.
Fentebb olvastam, hogy szakértelem is lehetne a lélekenergia átváltozásának csökkentésére. Ezt is jó ötletnek tartom.
Pontszám: 9.29
fórumozóIshamelFérfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
77. hozzászólás - 2009.01.09. 23:35:49
Még egy dolog kellene.Mégpedig az ,hogy ha nem kaphat értem TP-t a támadó akkor ne is támadhasson.Mert nem vicces amikor 5 szinttel felettem lévő muki lecsap feleslegesen.
Pontszám: 5
népszerűtlenKukatzFérfi
Végzetúr tanonc
21 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
78. hozzászólás - 2009.01.10. 00:33:28
Szerintem ezt ugylehetne megoldani, hogy a 30PP-s beállításnak valami elönyt adunk. Teszemazt az állat 50% több TP-t kapjon. Ez azt eredményezné, hogy a kicsit belevalóbb játékosok ezt fogják használni, így a lefelé támadás esélye is nagymértékben megszünhet. Akit meg a saját szintjén elvernek az meg ne rinyáljon. Valószinűleg vagy erősebb volt a támadó fél a taktikája miatt (azonos szinten azért 1-2 kivételt leszámítva nincsen gigászi eltérések) vagy pedig az áldozat irtó bénán játszik. Ebben az esetben teveklub....
A hozzászólást Kukatz módosította 2009.01.10. 00:36:10-kor
Ha zavar, hogy levernek akkor menj teveklubbozni. Ott nem tudják elvinni a datidat...
Pontszám: 4.20
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
79. hozzászólás - 2009.01.10. 00:47:02 (Válasz Draglov #76 hozzászólására.)
Ezek a gyorsító ötletek nagyon tetszenek, jöhetne mind!
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: nyers lélekenergia
80. hozzászólás - 2009.01.10. 01:41:16 (Válasz Mortimer #79 hozzászólására.)
Ditto. Ezek + nyers energia. Jo kombo.

En baromi sok idot toltottem eddig a jatekkal, de nem birom maganeletileg. Elobb-utobb lesz 3 lehetoseg kozul valasztasom:

- Elszurkul a karim, mert nem koltok ra annyi RL idot.
- Nem akarok elszurkulni, es abbahagyom.
- Nem akarok elszurkulni, es tovabbra is orankent lepegetek be a jatekba HARMAT klikkelni. (Munkahely, ejszaka, hajnal...)

A javaslatok mindenkinek ugyanugy lehetove tennek a jatekido csokkenteset. Alkalmankent (eles haboru, epikus szorny) pedig termeszetesen az ember extra idot beletolna.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
Oldal: 1234567
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!