Hozzászólások - Otoaak
Dátum: 2010.10.11. 19:10:00
M
Dátum: 2010.09.29. 12:40:16
Hat en tudnek mondani nem egyet el is kerulom a lathatatlanokat. Valaki emlitette, hogy nem mindegy a kozeg. Ez pontosan igy van, ahol nincsenek igazan gyenge karakterek ott boven eleg a lathatatlansag, es meg lefele se kell utni hozza. En elkerulom a lathatatlanokat mert nincs ertelme megtamadni oket. Es engem se ut senki ha lathatatlan vagyok.
Ez persze nem azt jelenti, hogy a lathatatlanasag tok rendbe van mert kb. elenyeszo az a jatekosreteg aki ki tudja ezt a fajta elonyet hasznalni (nem verik szarra) itt nyilvan nem a magasabb szintuek erdekei kellene dominaljanak (vadaszni szerintem senki nem igy szokott itt) hiszen ott kvazi most is tokeletes pajzskent mukodik, siman akar duplajara is lehetne erositeni.
Ugyanakkor minel erosebb a lathatatlansag ezen hatasa annal inkabb jogos a sajtolas hatekonysaganak csokkentese. Ha a lathatatlansag minden kockazattol megved akkor a hatranyait ne lehessen exploitra hasznalni.
Ez persze nem azt jelenti, hogy a lathatatlanasag tok rendbe van mert kb. elenyeszo az a jatekosreteg aki ki tudja ezt a fajta elonyet hasznalni (nem verik szarra) itt nyilvan nem a magasabb szintuek erdekei kellene dominaljanak (vadaszni szerintem senki nem igy szokott itt) hiszen ott kvazi most is tokeletes pajzskent mukodik, siman akar duplajara is lehetne erositeni.
Ugyanakkor minel erosebb a lathatatlansag ezen hatasa annal inkabb jogos a sajtolas hatekonysaganak csokkentese. Ha a lathatatlansag minden kockazattol megved akkor a hatranyait ne lehessen exploitra hasznalni.
Dátum: 2010.06.03. 16:53:10
Kizárt, nem ért hozzá. Csak a V1-es karakteremhez nem tudok belépni, a többi megy. Elég gyanús. (Nem jelszóhibát ír, csak nem lép be.)
Dátum: 2010.06.03. 16:44:21
Mar otthon vagyok. Ezekszerint nalam van a gond, de vajon miért csak a VU-val... ?
Dátum: 2010.06.03. 16:40:30
Másnak se jön be a VU vagy csak nálam?
Dátum: 2010.06.01. 22:34:48
Idézet: Ariel - 2010.06.01. 15:49:53
Már vártam, egy ilyen elgondolást. Látszólag jó ötlet akkora kiskapuval mint egy hegy. A szövetségek közötti együttműködés HT tekintetben már így bőven a kívánatos határ felett van. Nem szükséges még tovább szűkíteni a HT-ért versengők létszámát, azzal, hogy nem egy hanem 2 komoly(abb) szövetség kelljen az igazán hatékony építéshez.
Persze lehet ezen alakítani de elég bonyolult lenne olyan megoldást kitalálni ami annyira bekorlátozza a dolgot, hogy ne lehessen vele egy kis szervezéssel durván visszaélni. akkor már inkább jöjjön az eredeti ötlet.
Kincseskamra:
Az 1 nagy 1 kicsi epik alternatívája lehetne, ha a visszahívható epik egyszerűen csak időhöz lenne kötve. Pl 4 nap. Így ahol bármi okból nem tudnak már nagy epiket ütni, ott 4 naponta legalább a kicsit tudnák ütni. Valamint a régi tárgyakat sem kellene becserélni, mint Jerikó javaslatában.
Átokpiramis:
Lenne egy kicsit elrugaszkodottabb ötletem. A játékosok nagy része frusztrálva van, ha szivatják valamivel. Legyen ez akár folyamatos farmolás, tp tömés, pusztítás citadellája, stb. Az átok ami az építést gátolná, pont ilyen frusztrációt váltana ki. A javaslatom az lenne, hogy ne az építési potenciált csökkentse az átok, hanem a csökkentés helyett az átkozó tornyába épüljön be pluszban az építés bizonyos része. Tehát ha vki megátkoz, és építek 100 LE-ért, akkor ne az én építésem érjen 50 LE-t, hanem a 100 beépített LE mellett az aki engem átkozott, kapjon 50 LE-t a tornyába. Nem csak kevésbé frusztráló a dolog, de azok a szövetségek is profitálnak így a piramisból, akik még messze vannak attól, hogy övék legyen a HT birtoklás.
Általában véve a kínzókamrát is jobban viselik a játékosok, mint azt, ha LE-t rabolnak tőlük. Bár van aki a másik játékos direkt szivatását élvezi, szerintem ez a verzió kevésbé lenne bosszantó, és szélesebb körben lenne használható.
Emellett maradhatna persze az EH bónusza és a +20% rabolható LE is.
Az 1 nagy 1 kicsi epik alternatívája lehetne, ha a visszahívható epik egyszerűen csak időhöz lenne kötve. Pl 4 nap. Így ahol bármi okból nem tudnak már nagy epiket ütni, ott 4 naponta legalább a kicsit tudnák ütni. Valamint a régi tárgyakat sem kellene becserélni, mint Jerikó javaslatában.
Átokpiramis:
Lenne egy kicsit elrugaszkodottabb ötletem. A játékosok nagy része frusztrálva van, ha szivatják valamivel. Legyen ez akár folyamatos farmolás, tp tömés, pusztítás citadellája, stb. Az átok ami az építést gátolná, pont ilyen frusztrációt váltana ki. A javaslatom az lenne, hogy ne az építési potenciált csökkentse az átok, hanem a csökkentés helyett az átkozó tornyába épüljön be pluszban az építés bizonyos része. Tehát ha vki megátkoz, és építek 100 LE-ért, akkor ne az én építésem érjen 50 LE-t, hanem a 100 beépített LE mellett az aki engem átkozott, kapjon 50 LE-t a tornyába. Nem csak kevésbé frusztráló a dolog, de azok a szövetségek is profitálnak így a piramisból, akik még messze vannak attól, hogy övék legyen a HT birtoklás.
Általában véve a kínzókamrát is jobban viselik a játékosok, mint azt, ha LE-t rabolnak tőlük. Bár van aki a másik játékos direkt szivatását élvezi, szerintem ez a verzió kevésbé lenne bosszantó, és szélesebb körben lenne használható.
Emellett maradhatna persze az EH bónusza és a +20% rabolható LE is.
Már vártam, egy ilyen elgondolást. Látszólag jó ötlet akkora kiskapuval mint egy hegy. A szövetségek közötti együttműködés HT tekintetben már így bőven a kívánatos határ felett van. Nem szükséges még tovább szűkíteni a HT-ért versengők létszámát, azzal, hogy nem egy hanem 2 komoly(abb) szövetség kelljen az igazán hatékony építéshez.
Persze lehet ezen alakítani de elég bonyolult lenne olyan megoldást kitalálni ami annyira bekorlátozza a dolgot, hogy ne lehessen vele egy kis szervezéssel durván visszaélni. akkor már inkább jöjjön az eredeti ötlet.
Dátum: 2010.05.20. 15:03:26
A szep szam viszonylagos meg most is tobb van bent mint ami zarolva lett. Teljesen jo az, hogy nem bannoltok azonnal mindenkit akinel a gyanu felmerul, de nem a mennyiseg a lenyeg hanem a jatek minosegi tartalma, es a jelenlegi V4-en alig lehet eszrevenni a zarolasok eredmenyet. Par top karakter eltunt ugyan de meg mindig hemzsegnek az lefarm karakterek. Es az LE diff listat ha atnezitek azert talalhattok meg olyat akik kemenyen ki is aknazzak ezeket a lehetosegeket. Nem egy olyan karaktert lehet latni aki 8-10k LE vagy megjobb 1 csatara juto arannyal nyomul azert erdemes lenne meg korulnezni, hogy mennyire legalisan mukodnek az ilyenek stb.
Dátum: 2010.01.13. 09:30:49
Kevered a szezont a fazonnal. V3-on tök más a helyzet mint a másik 2 világon.
Dátum: 2010.01.12. 10:59:43
Ez nem most derült ki, hónapokon át téptem miatta a számat minden alkalommal megemlítve amikor csak lehetett. És Miklós minden alkalommal elmondta, hogy jó ez így mert ha fordítva lenne akkor még az is lehet, hogy valaki exploitra használná amit nem lehet kizárni. Már lassan több mint egy év eltelt, azóta, hogy komolyabb lobbi állt össze a portyába fix. LE-t program mögött. De ez a szakértelem ebben a formában szembemegy minden elképzeléssel amit sokan eredetileg szerettek volna. Nálam bőven több ez így mint utolsó csepp a pohárban.
Éljen Miklós a VU anti"Robin Hood-ja" amit a kicsiktől elvesz azt a nagyoknak adja, hurrá.
Éljen Miklós a VU anti"Robin Hood-ja" amit a kicsiktől elvesz azt a nagyoknak adja, hurrá.
Dátum: 2010.01.08. 15:50:26
Ha nincs konstruktív javaslatod akkor inkább hallgass, szerintem senki nem kért narrátort minden egyes hozzászóláshoz. Baromira zavaró, hogy egyedül szétoffolod az egész topicot.
Miklós: még mindíg várjuk a választ az alábbiakra:
Ugye a KH ellen nem fog működni a szakértelem ?
És ugye lesz benne fék, hogy az alacsony szintűeket kevésbé érje meg ütni?
Miklós: még mindíg várjuk a választ az alábbiakra:
Ugye a KH ellen nem fog működni a szakértelem ?
És ugye lesz benne fék, hogy az alacsony szintűeket kevésbé érje meg ütni?
Dátum: 2010.01.08. 11:29:38
Idézet: Jeriko - 2010.01.08. 09:52:53
Nekem is tetszik de ne szinthez legyen kötve, hanem az első karakter indulási idejéhez. Az egyetlen dolog ami abszolút erősségben számít az az idő, minden más LE/TP. Ahhoz, hogy a tophoz fel lehessen nőni abszolut erősségben kell tudjak fejlődni (gyorsabban mint a top), hogy érdemes legyen tömörülni. Megjegyzem, ha ez jól be van lőve es mondjuk 1-2 hónapos hátrányt 2-4 hónap alatt le lehet dolgozni igencsak nehéz idők köszöntenének a topra, KH ide vagy oda...
Ez az inspirátoros szakértelem tetszik, jót tenne a játéknak egy kis "tömörödés". Akár a portyaLEminimum szakival össze is lehetne vonni, hogy elég csábító legyen, és kizárásos alapon lehessen fejleszteni VF-el és szinguval.
Nekem is tetszik de ne szinthez legyen kötve, hanem az első karakter indulási idejéhez. Az egyetlen dolog ami abszolút erősségben számít az az idő, minden más LE/TP. Ahhoz, hogy a tophoz fel lehessen nőni abszolut erősségben kell tudjak fejlődni (gyorsabban mint a top), hogy érdemes legyen tömörülni. Megjegyzem, ha ez jól be van lőve es mondjuk 1-2 hónapos hátrányt 2-4 hónap alatt le lehet dolgozni igencsak nehéz idők köszöntenének a topra, KH ide vagy oda...
Dátum: 2010.01.06. 09:47:29
Idézet: Miklós - 2010.01.05. 21:41:38
A fair play mindíg megér egy újabb meccset szerintem. A fenti példád ellen meg már jelenleg is van olyan fék a játékban ami megakadályozza az exploitot. A sebzéskompenzációnál bevezetett felszerelés szintkorlát itt is működne csak nem -14-re kell állítani hanem mondjuk +2-re. Ez csak a varázslatokat korlátozza be ott érdemes lehet alacsonyabb szintűt is használni de valamit valamiért ez lényegében nem korlátozza be jelentősen a támadót az exploitot lehetőséget viszont erősen csökkenti.
Biztos vagyok benne, hogy nem csak engem zavar a gyengébb karakterek "farmá" tétele ez egy meglehetősen undorító sajátossága a játéknak. Hihetetlen, hogy ez a dolog ennyire hidegen hagy téged pedig rengeteg ember volt aki panaszkodott emiatt a fórumon. Meggyőződésem, hogy a játékot elhagyók nagy részénél igencsak előkelő helyet foglal el a fenti jelenség mint indok a játék abbahagyására.
Idézet: Ariel - 2010.01.05. 20:43:24
Ezt a témát már a játék indulásakor alapvetően átrágtuk. Hogy ne a lehető leggyengébb karaktert üsd, arra csak egyetlen dolog tud rávenni: ha egyáltalán nem jelenik meg a támadó listádon. Minden egyéb esetben őt fogod ütni. Mert ő biztos fejlődés az állataidnak, és a lehető legkevesebb sebződés, tuti alany a kinzókamrádba. A veled egyforma erős karaktert nem fogod ütni, mert van esély rá, hogy kikapsz, és te meg az állataid sokkal többet sebződnek - kivéve, ha nem arányosan, hanem sokszorosan több jutalmat kapsz a győzelemért, mint egy gyenge karakterrel szemben. Ez esetben viszont megindulna az exploit, az egyforma erős karakterek éjjel-nappal egymást ütnék egy szál buzogányban...
Most annyi van, mint eddig is: a gyengébb kariért, mivel alacsonyabb szintű, kevesebb LE-t kapsz. És ha az átlagnál gyengébb, akkor minden bizonnyal nem 100, hanem 60, esetleg 20 fog a neve mellett virítani: ezzel a százalékkal a kapott LE-t is megszorozzuk. Tehát egy veled azonos szintű, 100%-kos karakterért akár 5-6x annyi LE-t kapsz, mint egy 8 szinttel alattad levő, 20%-kos karakterért.
Ezt szerintem kár tovább ragozni, épp eleget beszéltünk róla a játék indulása óta...
Innentől kezdve mi fog arra ösztönözni, hogy ne a hullagyenge karikat csapkodjam szét? Ugyan annyi LE jön belőlük is, mintha erősebb ellenfelet választanék. A sebződés sem volt jó, de valahogy ez is hibádzik...
Ezt a témát már a játék indulásakor alapvetően átrágtuk. Hogy ne a lehető leggyengébb karaktert üsd, arra csak egyetlen dolog tud rávenni: ha egyáltalán nem jelenik meg a támadó listádon. Minden egyéb esetben őt fogod ütni. Mert ő biztos fejlődés az állataidnak, és a lehető legkevesebb sebződés, tuti alany a kinzókamrádba. A veled egyforma erős karaktert nem fogod ütni, mert van esély rá, hogy kikapsz, és te meg az állataid sokkal többet sebződnek - kivéve, ha nem arányosan, hanem sokszorosan több jutalmat kapsz a győzelemért, mint egy gyenge karakterrel szemben. Ez esetben viszont megindulna az exploit, az egyforma erős karakterek éjjel-nappal egymást ütnék egy szál buzogányban...
Most annyi van, mint eddig is: a gyengébb kariért, mivel alacsonyabb szintű, kevesebb LE-t kapsz. És ha az átlagnál gyengébb, akkor minden bizonnyal nem 100, hanem 60, esetleg 20 fog a neve mellett virítani: ezzel a százalékkal a kapott LE-t is megszorozzuk. Tehát egy veled azonos szintű, 100%-kos karakterért akár 5-6x annyi LE-t kapsz, mint egy 8 szinttel alattad levő, 20%-kos karakterért.
Ezt szerintem kár tovább ragozni, épp eleget beszéltünk róla a játék indulása óta...
A fair play mindíg megér egy újabb meccset szerintem. A fenti példád ellen meg már jelenleg is van olyan fék a játékban ami megakadályozza az exploitot. A sebzéskompenzációnál bevezetett felszerelés szintkorlát itt is működne csak nem -14-re kell állítani hanem mondjuk +2-re. Ez csak a varázslatokat korlátozza be ott érdemes lehet alacsonyabb szintűt is használni de valamit valamiért ez lényegében nem korlátozza be jelentősen a támadót az exploitot lehetőséget viszont erősen csökkenti.
Biztos vagyok benne, hogy nem csak engem zavar a gyengébb karakterek "farmá" tétele ez egy meglehetősen undorító sajátossága a játéknak. Hihetetlen, hogy ez a dolog ennyire hidegen hagy téged pedig rengeteg ember volt aki panaszkodott emiatt a fórumon. Meggyőződésem, hogy a játékot elhagyók nagy részénél igencsak előkelő helyet foglal el a fenti jelenség mint indok a játék abbahagyására.
Dátum: 2010.01.05. 13:50:58
Ariel: mutass nekem 1 olyan karit aki ezt meg tudja csinalni bármilyen szinten, hogy 2-3 szintel felfele ütve 50-100 TÖ hátrányból maxép-ről kivégzi a célpontot. Ne legyünk már ennyire komolytalanok. Megfelelő nagyságú szakértelemmel ki lehet végezni bárkit ez vitán felűl áll de ez most kb. olyan mintha azt bizonygatnátok, hogy a játékban semmi mást nem kell fejleszteni csak a kivégzést ahhoz, hogy nyerjél. Ez elméletileg igaz csak hát a realitások nem igazán azt mutatják, hogy 80-as szinten a 3000-es kivégzések döntenék el a csatákat.
5-6 olyan szakértelem van amit érdemes lehet belevenni a TÖ mellé a számításokba, de mind a 41-et aligha.
5-6 olyan szakértelem van amit érdemes lehet belevenni a TÖ mellé a számításokba, de mind a 41-et aligha.
Dátum: 2010.01.05. 13:15:23
Ariel: nem tudom ti hol éltek, ez most is létező dolog. Annak aki kivégzésre épít ez csak csepp a tengerbe, nem ebből szedik meg magukat. Nem mondm, hogy nem számít de csak emiatt bőven nem éri meg 200-300+-os kivégzést csinálni ha mondjuk nincs időd mellette a 15% alól felbukkanókra vadászni. Nem mellesleg a kivégzéses taktika koporsójába épp elég szög került az utóbbi időben ahhoz, hogy egyet legalább félig kihúzzunk belőle.
Nekem nem szinpatikus a 15%-os dolog mert nem tartom korrektnek, lévén, hogy technikai okokból a védekező csak késve tud reagálni a támadóhoz képest. De ettől még legalább annyira elfogadott és működő taktika ez is mint a pók vagy a VF.
Nekem nem szinpatikus a 15%-os dolog mert nem tartom korrektnek, lévén, hogy technikai okokból a védekező csak késve tud reagálni a támadóhoz képest. De ettől még legalább annyira elfogadott és működő taktika ez is mint a pók vagy a VF.
Dátum: 2010.01.05. 12:36:51
Lehet az is Birka de szerintem a TÖ azért jobb mert azt jutalmazza aki jobban költött és nem azt bünteti aki többet. Ez a két dolog csak majdnem ugyan az, nem kell azért kizárni valakit mert korábban indult és nem kell előnyben se lennie senkinek mert később. Az számít ki milyen hatékonyan költi az LE-t.
Ariel: nagyon kevés olyan szint van ahol nincsenek nagy eltérések, a top ebben a kérdésben a legkevésbé meghatározó mert ott nincsenek átlag karakterek.
A portya nem csak LE forrás hanem a sikerélmény egyik elsődleges forrása a játékban. Igaz, hogy más téren előnyben van az a karakter aki nem csak a harci szakértelmeket húzza de ez nem kopenzálhatja azt, ha emiatt portyában állandóan agyonverik és szar a kedve emiatt. Ne tegyük direkt célponttá azokat akik szakértelmekre gyúrnak. TÖ és szint szerintem a megoldás, és ezzel még a VF-et sem feltétlen kell kizárni akkor. A kemény vonalas VF-ezőknek ez a kiugró TÖ miatt amúgy sem lenne erőforrás.
Szép és jó arról fantáziálni, hogy a gyógyital ára nem jöhet vissza meg ilyenek csak azt felejtitek el, hogy egy 50-es szaki kifejlesztése kb. 1 milla Le magas szinten, aminek LE termelő szakiként azért ésszerű időn belűl meg is kellene térülnie. Csak azért mert jól néz ki, hogy ilyen is van senki nem fogja fejleszteni főleg ha még a gyógyitalt se hozza vissza amit esetlegesen +ban elköltök.
Sokan nem tudnak még 15 pp-t sem elkölteni. Ha a portyából még a gyógyital ára sem jön vissza akkor ez nem is fog változni. Az egy dolog ha nem éri meg a gyengébb karaktereket ütni attól még gyengék maradnak nem fognak jobban fejlődni, nekik is meg kell érje portyázni. Másképp nem tudsz utánpótlást nevelni csak ha lehetőség van a felzárkozásra még ha az lassú is.
Ariel: nagyon kevés olyan szint van ahol nincsenek nagy eltérések, a top ebben a kérdésben a legkevésbé meghatározó mert ott nincsenek átlag karakterek.
A portya nem csak LE forrás hanem a sikerélmény egyik elsődleges forrása a játékban. Igaz, hogy más téren előnyben van az a karakter aki nem csak a harci szakértelmeket húzza de ez nem kopenzálhatja azt, ha emiatt portyában állandóan agyonverik és szar a kedve emiatt. Ne tegyük direkt célponttá azokat akik szakértelmekre gyúrnak. TÖ és szint szerintem a megoldás, és ezzel még a VF-et sem feltétlen kell kizárni akkor. A kemény vonalas VF-ezőknek ez a kiugró TÖ miatt amúgy sem lenne erőforrás.
Szép és jó arról fantáziálni, hogy a gyógyital ára nem jöhet vissza meg ilyenek csak azt felejtitek el, hogy egy 50-es szaki kifejlesztése kb. 1 milla Le magas szinten, aminek LE termelő szakiként azért ésszerű időn belűl meg is kellene térülnie. Csak azért mert jól néz ki, hogy ilyen is van senki nem fogja fejleszteni főleg ha még a gyógyitalt se hozza vissza amit esetlegesen +ban elköltök.
Sokan nem tudnak még 15 pp-t sem elkölteni. Ha a portyából még a gyógyital ára sem jön vissza akkor ez nem is fog változni. Az egy dolog ha nem éri meg a gyengébb karaktereket ütni attól még gyengék maradnak nem fognak jobban fejlődni, nekik is meg kell érje portyázni. Másképp nem tudsz utánpótlást nevelni csak ha lehetőség van a felzárkozásra még ha az lassú is.
Dátum: 2010.01.05. 11:47:15
A sebződés és a sebzés arányát semmilyen módon nem lehet erre ráhúzni. A sebzés alapja a fegyver és a varázslat. Nem létezik, hogy erre olyan megoldást tudtok találni ami működni is fog és nem lehet vele viszaélni, főleg mert van olyan varázslat ami nem is sebez. Én ahogy olvasom az ötleteket csak egyre több exploit jut eszembe pedig direkt pont azt próbáljátok kizárni.
A TÖ különbség sokkal jobb azt nem lehet varialni levetni és felvenni másikat és a TÖ nem a randomon múlik. Max annyi változik, hogy nem lehet ész nélkül fejleszteni mindent jobban oda kell figyelni mire költi az ember az LE-t. Szerintem kb. ez lenne a lényege a játéknak mindamellett, hogy jól szórakozzunk. Szívem szerint az SZÖ-t is belevenném de ott a kényelmi meg kaland szakik miatt sokan hátrányban lennének a TÖ fanokkal szemben.
A TÖ különbség sokkal jobb azt nem lehet varialni levetni és felvenni másikat és a TÖ nem a randomon múlik. Max annyi változik, hogy nem lehet ész nélkül fejleszteni mindent jobban oda kell figyelni mire költi az ember az LE-t. Szerintem kb. ez lenne a lényege a játéknak mindamellett, hogy jól szórakozzunk. Szívem szerint az SZÖ-t is belevenném de ott a kényelmi meg kaland szakik miatt sokan hátrányban lennének a TÖ fanokkal szemben.
Dátum: 2010.01.05. 08:16:06
Gyógyító izé (munkanév)
szint: 85
LGY: 10,000
őskő: 30
Mágikus regeneráció szakértelmed lehetséges maximuma megnő 15-tel, viszont a mágikus regeneráció nem 20, hanem 30%-kát használja el a manádnak. Ezenkívül ha őskőért vásárolsz gyógyitalt, akkor nem egy, hanem két italt vásárolsz egyszerre (a költséged 4 helyett 3 őskő lesz). A naponta használható pihenések száma eggyel megnő.
Ez semmit nem old meg, azokból a problémákból amit a megfelelő topikban felvetettünk.
1. a gyógy/varázsitalok hatásfoka továbbra is alacsony, főleg magas egészség/mágia esetén
2. a mágikus regeneráció már így többet gyógyít mint a maxép a -1 óra újrahasználati idő meg szerintem senkinek nem ér meg 200-
500k LE-t
3. az ősköves italok hatásfoka sem lényegesen jobb mint a simáké főleg magasabb szinten, nem tudom hányan vesznek ősköves italt egyáltalán, így első ránézésre ez baromi kevés karaktert érint
4. a pihenést a többség manaregenre használja (ld. megfelelő topic hozzászólások) napi 1-2 alkalommal, főleg manakonstrukció miatt összességében 10k LGY-ért még annak sem éri meg a +1 pihenés akinek megteheti és ÉP-t regen a pihenéssel
Szeritnem sokkal jobb lenne egy olyan relikvia ami a gyógyitalok költségét csökkentené vagy a hatásfokukat növelné. A pihenés ép regeneráló változtatásaira meg ott van az ispotály.
Ispotály: hasonlóan működhetne mint az állatok idomítása, a sebgyógyítás szintjétől függően félóránként(?) instant gyógyíthatná magát a karakter a gyógyulás mértéke 2x annyi mintha állatot gyógyítana, de portyázni térkapuzni stb. is csak megfelelő tárgyal mehet ugyan úgy mint az állatoknál. Szintenként 3-5%-al növelhetné a gyógyitalok hatásfokát, valamint pihenés alatt növelhetné az ép regenerációt.
szint: 85
LGY: 10,000
őskő: 30
Mágikus regeneráció szakértelmed lehetséges maximuma megnő 15-tel, viszont a mágikus regeneráció nem 20, hanem 30%-kát használja el a manádnak. Ezenkívül ha őskőért vásárolsz gyógyitalt, akkor nem egy, hanem két italt vásárolsz egyszerre (a költséged 4 helyett 3 őskő lesz). A naponta használható pihenések száma eggyel megnő.
Ez semmit nem old meg, azokból a problémákból amit a megfelelő topikban felvetettünk.
1. a gyógy/varázsitalok hatásfoka továbbra is alacsony, főleg magas egészség/mágia esetén
2. a mágikus regeneráció már így többet gyógyít mint a maxép a -1 óra újrahasználati idő meg szerintem senkinek nem ér meg 200-
500k LE-t
3. az ősköves italok hatásfoka sem lényegesen jobb mint a simáké főleg magasabb szinten, nem tudom hányan vesznek ősköves italt egyáltalán, így első ránézésre ez baromi kevés karaktert érint
4. a pihenést a többség manaregenre használja (ld. megfelelő topic hozzászólások) napi 1-2 alkalommal, főleg manakonstrukció miatt összességében 10k LGY-ért még annak sem éri meg a +1 pihenés akinek megteheti és ÉP-t regen a pihenéssel
Szeritnem sokkal jobb lenne egy olyan relikvia ami a gyógyitalok költségét csökkentené vagy a hatásfokukat növelné. A pihenés ép regeneráló változtatásaira meg ott van az ispotály.
Ispotály: hasonlóan működhetne mint az állatok idomítása, a sebgyógyítás szintjétől függően félóránként(?) instant gyógyíthatná magát a karakter a gyógyulás mértéke 2x annyi mintha állatot gyógyítana, de portyázni térkapuzni stb. is csak megfelelő tárgyal mehet ugyan úgy mint az állatoknál. Szintenként 3-5%-al növelhetné a gyógyitalok hatásfokát, valamint pihenés alatt növelhetné az ép regenerációt.
Dátum: 2010.01.05. 07:48:28
Egy új szakértelem, energiahasznosítás. 44-es tanulás kell hozzá. Visszafogott fejlődéssel kizáró, tehát vagy az van meg, vagy ez.
Leírás: Már elég tapasztalt vagy, hogy az áldozataidból a lélekenergiád maximális hatékonysággal préseld ki. Ha portyában győzöl, és a kapott LE kevesebb lenne egy adott mennyiségnél, akkor azt a mennyiséget mindenképp megkapod. Ez a mennyiség függ a szakértelmedtől és az ellenfél által okozott sebzéstől. Maximális szintje 50.
Képlet: háború tornyához hasonló elven.
Ennek így nem sok értelme van agyon kellene szabályozni ahhoz, hogy a kismillió exploit lehetőséget kizárhassuk. Egy TÖ+SZÖ és szintkülönbség alapján működő szintre fixált LE nyereség sokkal jobban működne a különböző stratégiák bolygatása nélkül.
Pl.
A portyáért kapható alap LE minden győztes portyában a szintx15LE.
Ezt módosítja a TÖ különbség: Támadó-Védekező TÖ pozitív érték esetén 20 pontnyi különbségenként 10%-al kevesebb rablás, ha negatív 40 pont különbségenként 10%-al több.
Szintkülönbség lefele támadva szintenként 10%-al kevesebb LE felfele támadva szintenként 5%-al több.
A módosítók alsó határa 0% a maximuma 150%. Vagyis Pl. 50-es szinten azonos szintűt támadva +100 TÖ előnnyel győztes csata esetén a jutalom 375 LE azonos TÖ esetén 750 +100 TÖ ellen 1125LE, 5 szinttel lejjebb ütve +100 TÖ esetén már semmi nem jár.
A TÖ-vel visszaélni nem nagyon lehet aki toronymagasan kiemelkedik az nem fog jelentős előnyhöz jutni, és a mélyen szint alá támadás nincs jutalmazva. Ettől még persze a gyengébb karakter nem fogja tudni megverni az erősebbet de biztos vaygok benne, hogy sokkal több kb. azonos/hasonló erősségű karakterek közötti csatát generálna egy ilyen rendszer És a jelenleg is kiemelkedően erős karakterek nem jutnának további előnyhöz.
A portyáért járó fix LE mindenképpen jutalom (különösen a jelenlegi rendszerhez képest) és ha nem diferenciáljuk a karakterek közötti erősség szerint a jutalom nagyságát akkor a szintjük/ütötávban elfoglalt helyük alapján a gyengébb karakterek még rosszabbul járnak mint eddig. Ha már hozzányúlunk nem lehet a cél a jelenlegi rendszer visszásságainak továbbvitele. Aki nagyobb kockázatot vállal erősebb karaktert támad annak járjon csak "jutalom" LE, aki meg a kicsiket csicskáztatja az ne kapjon jutalmat.
És egy fontos dolog a végére:
Ez a szakértelem a KH ellen ne működjön bármilyen formában is kerül bevezetésre.
Leírás: Már elég tapasztalt vagy, hogy az áldozataidból a lélekenergiád maximális hatékonysággal préseld ki. Ha portyában győzöl, és a kapott LE kevesebb lenne egy adott mennyiségnél, akkor azt a mennyiséget mindenképp megkapod. Ez a mennyiség függ a szakértelmedtől és az ellenfél által okozott sebzéstől. Maximális szintje 50.
Képlet: háború tornyához hasonló elven.
Ennek így nem sok értelme van agyon kellene szabályozni ahhoz, hogy a kismillió exploit lehetőséget kizárhassuk. Egy TÖ+SZÖ és szintkülönbség alapján működő szintre fixált LE nyereség sokkal jobban működne a különböző stratégiák bolygatása nélkül.
Pl.
A portyáért kapható alap LE minden győztes portyában a szintx15LE.
Ezt módosítja a TÖ különbség: Támadó-Védekező TÖ pozitív érték esetén 20 pontnyi különbségenként 10%-al kevesebb rablás, ha negatív 40 pont különbségenként 10%-al több.
Szintkülönbség lefele támadva szintenként 10%-al kevesebb LE felfele támadva szintenként 5%-al több.
A módosítók alsó határa 0% a maximuma 150%. Vagyis Pl. 50-es szinten azonos szintűt támadva +100 TÖ előnnyel győztes csata esetén a jutalom 375 LE azonos TÖ esetén 750 +100 TÖ ellen 1125LE, 5 szinttel lejjebb ütve +100 TÖ esetén már semmi nem jár.
A TÖ-vel visszaélni nem nagyon lehet aki toronymagasan kiemelkedik az nem fog jelentős előnyhöz jutni, és a mélyen szint alá támadás nincs jutalmazva. Ettől még persze a gyengébb karakter nem fogja tudni megverni az erősebbet de biztos vaygok benne, hogy sokkal több kb. azonos/hasonló erősségű karakterek közötti csatát generálna egy ilyen rendszer És a jelenleg is kiemelkedően erős karakterek nem jutnának további előnyhöz.
A portyáért járó fix LE mindenképpen jutalom (különösen a jelenlegi rendszerhez képest) és ha nem diferenciáljuk a karakterek közötti erősség szerint a jutalom nagyságát akkor a szintjük/ütötávban elfoglalt helyük alapján a gyengébb karakterek még rosszabbul járnak mint eddig. Ha már hozzányúlunk nem lehet a cél a jelenlegi rendszer visszásságainak továbbvitele. Aki nagyobb kockázatot vállal erősebb karaktert támad annak járjon csak "jutalom" LE, aki meg a kicsiket csicskáztatja az ne kapjon jutalmat.
És egy fontos dolog a végére:
Ez a szakértelem a KH ellen ne működjön bármilyen formában is kerül bevezetésre.
Dátum: 2010.01.04. 14:07:10
Az ispotály nem befolyásolja a gyógyitalok hatékonyságát?
A %-os gyógyital ill az egészség és mágiát figyelembe vévő gyógyítal annak kedvez akinek ezek a tulajdonságok magasabbak. A játék 30 as szint felett már igencsak kikényszeríti ezeknek a tulajdonságoknak a fejlesztését (főleg az egészséget) azok számára akik kevésbé hatékonyak portyában. Így egy ilyen lehetőség közvetve a gyengébb karaktereket segítené. Persze a karakter portya aránytalansága és az esélytelen karakter támadhatáságát pusztán randommal megtámogató rendszer alapjánnem csodálom, ha egy ilyen dolog nem tetszik, hiszen egy erősebb karakter erősebb gyógyitalokkal több entitást meg epikust ölhet és az meg játékfejlesztést generál ami ugye nem kívánatos. És máris ott tartunk, hogy a szerencsétlen agyonportyázott karakter duplán szív. De cserébe lassabban kell fejleszteni a játékot szóval nem gond.
A %-os gyógyital ill az egészség és mágiát figyelembe vévő gyógyítal annak kedvez akinek ezek a tulajdonságok magasabbak. A játék 30 as szint felett már igencsak kikényszeríti ezeknek a tulajdonságoknak a fejlesztését (főleg az egészséget) azok számára akik kevésbé hatékonyak portyában. Így egy ilyen lehetőség közvetve a gyengébb karaktereket segítené. Persze a karakter portya aránytalansága és az esélytelen karakter támadhatáságát pusztán randommal megtámogató rendszer alapjánnem csodálom, ha egy ilyen dolog nem tetszik, hiszen egy erősebb karakter erősebb gyógyitalokkal több entitást meg epikust ölhet és az meg játékfejlesztést generál ami ugye nem kívánatos. És máris ott tartunk, hogy a szerencsétlen agyonportyázott karakter duplán szív. De cserébe lassabban kell fejleszteni a játékot szóval nem gond.
Dátum: 2010.01.03. 16:37:14
HuGo ez elég egyszerű dolog. Ha instant gyógyulsz akkor te magad használod el a nyert ép-t és csak nagyon ritkán szólhat abba bele valaki. Ha épület van és gyorsabb regent ad az folyamatosan termel gyk. folyamatosan 15% fölé tolhat.
Ez a gyógyítós épület körül kialakult ötletelés amúgy igencsak jól példázza a zafír horda bónuszának árnyoldalát. Jól látszik, hogy senki nem akarja úgy bevállalni a gyorsabb regent, hogy az 15% alatt is működik ill. pihenésen kívül is. Korábban meg le lettem ugatva mikor azt mondtam, a zafír horda bónusza a legszarabb mert az az egyetlen aminek hátránya is van nem csak előnye.
Ez a gyógyítós épület körül kialakult ötletelés amúgy igencsak jól példázza a zafír horda bónuszának árnyoldalát. Jól látszik, hogy senki nem akarja úgy bevállalni a gyorsabb regent, hogy az 15% alatt is működik ill. pihenésen kívül is. Korábban meg le lettem ugatva mikor azt mondtam, a zafír horda bónusza a legszarabb mert az az egyetlen aminek hátránya is van nem csak előnye.