Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Scriptelők automatikus bannolása
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
81. hozzászólás - 2012.03.22. 22:06:41
Hogy írjak valami népszerűtlenet, a talán 2 legfájóbb pontra reagálva:

- IDOMÍTÁS: szint/4-szint/5-ös idomítás szakival + egy idomítós epikus cuccal (fenevad lánca/leah gyűrűje) kiegészítve a bestiák kódexével (40. szint környékén már elérhető) és a második megaeszenciával (ez kicsit húzós de előbb utóbb összejön) az idomítás 3db klikkre és 15 percre korlátozódik (pontosabban 22,5 perc, de elég a 15. percnél jelen lenni a beidomításhoz). Emellett telejsen felesleges scriptelni a napi dolgok mellett kényelemsen meg lehet csinálni, főleg ha nem idomít valaki naponta dögöt. Amiket felírtam 70-80. szint környékén reálisan elérhetőek mindenkinek.
- SEBGYÓGYÍTÁS: nekem kb 50-60. szint óta van egy 50-es vastagbőröm, amit kb. 70 szinten 100-ra toltam fel. Ezt szoktam turbózni ha epikusozok/térkapuzok/entitásozok (bár ez utóbbira rendszerint állatot sem viszek). Annak ellenére hogy szinte midnig mind a 4 állatom harcol és ellövök napi átlag 20 portyát (és egyik állatomon sincs TP adó felszerelés, azaz nem lépik extra gyorsan a szinteket) nagyon ritkán fordult elő (egy kezemen meg tudom számolni) amikor sebgyógyításra szorultam volna. Aki sebgyógyításra esküszik az meg tolhatja a szakit, vannak sebgyógyot adó epikus és térkapus bogyók, meg van egy frankó AF skill amivel akáér 10 percenkétn gyógyíthatunk (ideális 2 epikverés között) .

Mondjuk nem vagyok meggyőződve róla, hogy ezek a scriptek terhelik le leginkább a szerveket, de ezeket látom leggyakrabban használni.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 7.45
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
82. hozzászólás - 2012.03.22. 22:14:47 (Válasz Aurri #81 hozzászólására.)
Hány bejövő támadásod van más karakterektől?
Azért kérdezem, mert a sebgyógyítással nem azoknak van gondja, akik a környezetükben topkarakterek és nem nagyon cseszegtetik őket, hanem akik a tömegben vannak és sokkal többször csapkodják őket vagy esetleg varival amortizálják le 2-3 portya alatt az ÉP-jét az állatnak.
Az pedig - valljuk meg - nem egy túl jó megoldás, hogy egy sebgyógyítást 4-5-szörösére tolják fel (majd folyamatosan tartsák szinten) védekezésképpen egy átlagos másodlagos ellen (amit később nem kell növelni, mert a varik sebzése úgyis növekszik), ha nem akarnak 2 órán keresztül folyamatosan gyógyítani a dögökön.

Így a sebgyogyóra kell(ene) egy háttérmegoldás, ahol is az állatoknál pipával jelölhető, mely dögöket gyógyítja folyamatosan akár, a többit meg lehet kenneleztetni. Persze ez más téma, valóban nem hiszem, hogy a sebgyogyó a szerverterhelés szúk keresztmetszete, bár hozzájárul, de azt valóban fölösleges meghívogatni másodpercenként.
Pontszám: 7.55
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
83. hozzászólás - 2012.03.22. 22:32:22
Jogos. Igyekszek én is top karikat -is- ütni amúgy, viszont végiggondolva a legtöbb vari besül ellenem, pedig úgy mindjárt más lenne a leányzó fekvése. Azért egy-egy Z.Sz.Logan támadástól amortizálódnak rendesen a besték, de kevés játékos áll rá direkt ennyire az állatsebzésre. Másik dolog, hogy ha nem vagyok aktív az állataim sem azok, így nem tudják őket amortizálni. AKi kinthagyja őket céltáblának, az felvállalja a többletsebzés kockázatát is.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.67
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3353 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
84. hozzászólás - 2012.03.22. 22:50:45 (Válasz Craslorg #80 hozzászólására.)
Cras mester, erre tök egyszerű megoldás lenne, ha nem töltődnének be a relikviák a karakter bemutatkozáshoz hasonlóan, csak egy gombra kinyílnának és akkor meg lehetne nézni. Szerintem egyébként elég ritka hogy valaki a másik relikviáit nézegesse
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.15
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
85. hozzászólás - 2012.03.22. 23:03:01 (Válasz Aurri #81 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2012.03.22. 22:06:41
Hogy írjak valami népszerűtlenet, a talán 2 legfájóbb pontra reagálva:
- SEBGYÓGYÍTÁS: nekem kb 50-60. szint óta van egy 50-es vastagbőröm, amit kb. 70 szinten 100-ra toltam fel. [...](egy kezemen meg tudom számolni) amikor sebgyógyításra szorultam volna.
Amikor entitást verek, akkor a 300-as vastagbőr mellett mire végzek, az állatok bekapnak 30-60 ezer sebzést. Szóval ha szerinted a 100-as vastagbőr mindenre elég, akkor gyűjtögessed a feltámasztás esszenciákat...
Pontszám: 6.19
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
86. hozzászólás - 2012.03.23. 02:02:54
Miklós. olyan is van hogy portyalistából ütöm az embert, és első 4 alkalommal kiírja hogy kevés az ÉP-je (persze rögtön viszarakja a portyalistába), és 5-ikre engedi csak megütni. Ezt a bugot javítsátok ki és rögtön gyorsul a szerver
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 8.39
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
87. hozzászólás - 2012.03.23. 06:36:23
Szervusztok!

Nekem alaposan fel van húzva a Sebgyógyítás, mert védőfalnak is használom az állatokat, és nem vagyok prémiumos. Akad olyan játékos, akinek a nevét a bekapott támadások közt meglátom, akkor a játékos kedves édesanyja csuklásrohamot kap, én meg azonnal rohanok gyógyítani, mielőtt bármi mást csinálnék.
Nem feltétlenül lenne haszontalan valami komolyabban és folyamatosan gyógyító beállítás valamilyen megoldással.

Kézzel is szépen lehet generálni az üres támadásokat, ha a kinézett célpontra az ember olyan üzenetet kap, hogy támadták öt percen belül. Ilyenkor az ember ráharap, hisz tépett, és elméletileg üthető. Akár név szerint rákeresve, akár karakterlapról ilyen esetben alighanem mennek a frissítések. Kézzel ez biztos, hogy nem azonos időközt igényel, egy script meg tudhat rá megoldást egy randomizációs faktorral, mint valaki e topikban emlegette. Viszont aki kézzel támad, ha ugyanazt üti is, és ugyanolyan sorrendben is, akkor is különböző időpontokban teszi, és nem egy-két perces, hanem nagyobb eltérésekkel. Egy script viszont 50-100 lekérdezést is vállal, akárhogy van beállítva, egy átlagos felhasználó húsz után már hagyja a csodába, mert megunja. (Aki meg a hajnali captcházást ajánlotta, az szégyellje magát, van, aki hajnali ötkor kel, miért akarja kifolyatni a szemét a koránkelőknek?)
Amit a script viszont nem tud értelmezni, az a kiírások szövege, tehát aki fél percen belül háromnál többször üt üthetetlen karaktert, aki 15% alatt van, azt lehet megfigyelni, mert az biztos, hogy nem eleven személy.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 6.55
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
88. hozzászólás - 2012.03.23. 07:14:11
Viskos: 1) 85. Szint és azalatti tapasztalatokat írtam le. 2) vsz. értelmetlen entitást állattal támadni. Elöbb-utóbb úgyis megfekszik.

Az nem üthetem pedig üthető bug pedig tényleg régóta létezik. Van h naponta töbször is belefutok. Van akinél 3-4 katt után támad és nem az 5perc és nem ÉP miatt.
A hozzászólást Aurri módosította 2012.03.23. 07:23:33-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.67
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
89. hozzászólás - 2012.03.23. 07:39:54 (Válasz Awenhai #87 hozzászólására.)
Idézet: Awenhai - 2012.03.23. 06:36:23
Amit a script viszont nem tud értelmezni, az a kiírások szövege, tehát aki fél percen belül háromnál többször üt üthetetlen karaktert, aki 15% alatt van, azt lehet megfigyelni, mert az biztos, hogy nem eleven személy.

Hogyne tudna értelmezni egy szöveget? Ha tartalmazza az adott szövegrészt, akkor így áll hozzá, ha mást, akkor úgy. Egyszer feltételrendszer, mivel egyenlő a kiírt szöveg.
Aki 15% alatt van, de közel a 15%-hoz, az kaphatja a sok lekérdezést élő személytől, hiszen kémgömb jelezte neki az esélyt, hogy hamarosan üthető. Akkor rátenyerel a megfelelő gombra.
Pontszám: 8.37
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
90. hozzászólás - 2012.03.23. 07:41:59 (Válasz Aurri #88 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2012.03.23. 07:14:11
2) vsz. értelmetlen entitást állattal támadni. Elöbb-utóbb úgyis megfekszik.

Ez egy bizonyos szint fölött már nem feltétlenül igaz, főleg, ha küldetésben csinálod és van rá mondjuk 5-6 órád 5 pihenéssel és 1 mágikus regennel, azaz 6 max ÉP-vel kell megoldanod, ha nem akarod a CSP-ket bukni vagy variból 10-15 percenként csapkodni, ahol messz enem biztos, hogy alacsony IQ-val is bejönne mindig a varid. Ott azért jól jön a dögök elnyelése, plusz körönk 1-2000-es sebzése.
Pontszám: 7.55
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
91. hozzászólás - 2012.03.23. 07:50:53
Inkább csinálják meg az auto idomítást/gyógyítást. Nem akarom, hogy mindenki elhúzzon SZÖ-ben.

Én 7,5 perc alatt idomítok, tt nélkül. Állatot gyógyítani, meg nem tudom mi...

Bőven elég a többi játékosnak, ha szintet lépek és bekerülök a kalandpróbákba.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.22
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
92. hozzászólás - 2012.03.23. 08:44:54
No egy téma, amihez már hozzá lehet szólni

Részemről korrekt, hogy Miklósék előre bejelentik, nem csesznek ki váratlanul a fél bandával.

Mindenesetre az automata támadást már régen kitiltottam volna.

maci

ui: éljen az omega.
Pontszám: 8.35
fórumozóRedboybeachFérfi
Végzetúr tehetség
111 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
93. hozzászólás - 2012.03.23. 08:57:19
Hi

kicsit nehéz a felfogásom

akkor mit lehet használni és mit nem, ez a kérdés

erősitsetek meg vagy cáfoljatok

% kijelzés, LE/tp arány, portya fölötti ablak ezek mehetnek?

az automatikus gyógyitás idomitás támadás, azok meg nem?

és a kviz?
Pontszám: 4.65
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
94. hozzászólás - 2012.03.23. 08:58:42 (Válasz Truth80 #8 hozzászólására.)
Idézet: Truth80 - 2012.03.22. 16:23:16
Lehet hogy ostoba a kérdés de ha esetleg jól működő script kódokat mutatnátok (pl. userscriptesek) Miklóséknak, az nem megoldható hogy felkerüljön szerveroldalra az ő korrigálásukkal? Lehet hogy sokkal kevesebb szerver terhelés lenne.


Egy van ami tuti nem: a kalandok probainak kijelzese. Mert ez nem hivatalos infobol szarmazik. %-os EP kijelzes, statisztikazo progi, kenyelmesebb oltozes viszont elferne.
Megjegyzem 100%-ig bizonyos vagyok benne, hogy Miklosek ezekkel a scriptekkel tisztaban vannak, kiprobaltak oket.
Pontszám: 6.90
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
95. hozzászólás - 2012.03.23. 09:01:29 (Válasz Meggy #9 hozzászólására.)
Idézet: Meggy - 2012.03.22. 16:33:52
Én annak örülnék inkább, ha automata 1napos eltiltást még megelőzne egy warn email/üzenet. Hogy "koma, olyan scriptet használsz, ami terheli a szervert, kérjük fejezd be"...


Itt olvashatod a warn uzenetet. Ugy hivjak, hogy topiknyito poszt.
Pontszám: 8.45
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
96. hozzászólás - 2012.03.23. 09:03:52 (Válasz Tigristappancs #11 hozzászólására.)
Idézet: Tigristappancs - 2012.03.22. 16:36:27
Az olyan automatikus dolgok implementálásával mint az automatikus idomítás, gyógyítás meg ezek teljesen nem értek egyet. A gép ne játsszon senki helyett még pénzért sem, pont ezek azok az apróságok amik egy-egy játékost jobbá tesznek a lustábbik tömegnél.


Megoldas: a lustabbik tomegnek az automatizmus mukodjon gyatrabban.
Korabban peldaul azt mondtam, hogy 1 idomitas automata uzemmodban 4-szeres idot vegyen igenybe. Alternativaja lehet, hogy X%-kal kevesebbet idomitodik az allat, mint az elkoltott LE. Egybol megvan a kenyelem is, meg aki nem lusta annak az elony is.
Pontszám: 7.93
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
97. hozzászólás - 2012.03.23. 09:08:13 (Válasz Kocos #94 hozzászólására.)
A wiki, bár nem hivatalos, de Miklós által engedélyezett forrás, lévén előfordult, hogy vele egyeztettem valamit, amit megköszönt, hogy a wikibe is beleírtam. Így az onnan érkező adat nem feltétlenül tiltott.

Redboybeach: Azok a scriptek, amelyek csak kliensoldalon működnek, nincsenek hatásra a szerverre, így azok biztos nem okozhatnak bant: karakterlap formázók, portyastatisztikázók, vadászat statisztikázók, kalandok próbáinak kijelzése, épületek összetömörítése, állatok oldal tömörítése, stb... Ez mind mind pusztán a weboldalon lévő adatokból egy másik weboldalt állít elő a gépeden.
Ami a szervert terheli, azoknál számít a korlátozás. Minden olyan esemény, amikor valamilyen gombra kattintasz a játékban: portya, karakterlap, szövetség, térkapu, epikus, entitás, stb...
Pontszám: 7.55
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
98. hozzászólás - 2012.03.23. 09:13:23
Nem is tudtam hogy a scriptekről ilyen nyíltan lehet beszélni Egyébként jó tudni hogyan működnek, hogy az általam használt, az oldal használatát leegyszerűsítő scriptek nem a szervert terhelik. Én pl. szeretem az "egyedi" menü testreszabást, ahol egy kattintással elérhető a térkapu, a szerencsekerék és társai. Nagy könnyítés hogy a toplistából a kívánt lapra van link, hogy ha egy adott szintre akarok ütni, ne kelljen lapozgatnom amíg megtalálom hanem be van állítva hogy a toplista hányadik oldalát hozza be a portyacélpontokkal. Ha logikusan gondolkozom, akkor ez még könnyít is a szerveren nem? Mivel nem kérem le külön a szövetség/térkapu vagy a lélekkufár/szerencsekerék lapokat, hanem közvetlenül linkelek a célra. Így 2 lapletöltés helyett csak 1 van. Ha ez így van (és helyesen gondolom), akkor én pozitív diszkriminációban részesülök
Azt gondolom ezek egyike sem olyan amivel vissza lehet élni. Eddig sem állt szándékomban csalni sosem és ezután sem fog. Pusztán az egyszerűbb kezelést kedvelem.
A hozzászólást Truth80 módosította 2012.03.23. 09:20:51-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.66
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
99. hozzászólás - 2012.03.23. 09:29:49 (Válasz Truth80 #98 hozzászólására.)
A script, mint szó a legtöbb esetben egy gonosz, csaló dolgot takar az emberek fejében, holott ez messze nem igaz. Olyan, mint az atommaghasadás. Lehet jóra és lehet rosszra is használni. A weblap megjelenítését módosító scriptek ugyanazt teszik, amit akár böngészöbeállításokkal, saját programokkal is meg lehet oldani, ha ért hozzá az ember. Ugyanakkor egy Adblock Plus Firefox kiegészítő is szintén script, egy flashblock szintén, stb. Ezek is a weboldal kódja alapján tiltanak le letöltést és megjelenítést.
A script nem egy ördögi dolog, talán jobb lenne a segédprogram kifejezés, de az hosszú és jóval inkább elterjedt a script kifejezés.
Pontszám: 8.37
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
100. hozzászólás - 2012.03.23. 09:58:09 (Válasz Truth80 #98 hozzászólására.)
A "publikált", általam ismert scriptek/addonok közt körbenéztünk este programozó haverokkal:

Kifejezetten segíti a szerver terhelést:
-Ablockplusz/Flashblock addon: Amit ezzel letiltasz (kép/flash), azt le se tölti a géped, azaz a szervernek ki se kell szolgálnia! Gyenge processzorú gépeken kötelező, mert a füst/kezdőlap demó/mozgó reklámok miatt játszhatatlan a játék. Term ha valaki reklámokat tílt vele, akkor az adhat okot morgásra. (Bár sehol nem írja az ASZF, hogy köteles vagyok a reklámokat is megvenni az ősköveimért...)

Semleges tételek:
-Stylish addon: csak kliens oldalon "skinezi" a már letöltött html kódot. (Reklámok esetén ugyan az a szitu mint az adbloknál)
-Kémstat/portya elemző/kalandwiki/vadászat stat csak kliens oldali, nincs bennük szerver terhelés
-Gyorsgombok: Okozhatnak szerver terhelést, ha valaki pl direkt támadás linket rak bele. De a böngésző kedvencek menüjével megegyező a működése. Itt igen is szerver oldalon kell csökkenteni bizonyos oldalak terhelés potenciálját. (Prisma legnagyobb felháborodására nem a scriptek a hibásak egyes helyeken!)

Súrolja a határt:
-Omniban van automata mosogatás és auto ősköves ital vásárlás ami erősen határset. Szerver terhelés szempontjából tuti nem gázos, mivel napi 1x próbálkozik amikor első alkalommal belépsz. (Sőt oldal letöltést spórol konkrétan...)
Valamint gazdasági szempontból lehet probléma azzal, hogy kliens oldalon (amihez a szervernek semmi köze!) letiltja a reklámok megjelenítését azonos az elbírálása mint a stylishnak.
-Térkapu ahol direkt link hívások vannak, de semmi olyat nem tartalmaz ami eltérne a napi rutintól. Csak akkor klikkel, ha lehetőség van rá. Konkrétan a késleltetése miatt "egyenletesebb" terhelés a szervernek, mintha gyorsgombból/könyvjelzőből rátenyerelnél az 1 csp-ből gyorsítok gombra...

Játékmenet szempontjából illegális scriptek:
-Öltözetváltó mely nem a "beépített" öltözetet váltja, hanem egyesével a tárgyakat link hívással. Olyan mintha te klikkelnél, a beépített öltözetváltónál sajnos több terhelést ad a szervernek, de a "normál" játékmenethez képest nem okoz plusz terhelést. Probléma azzal van, hogy az is használhatja aki nem fizetett elő a Beholderes öltözetváltóra, így ezen esetekben illegális!
-Ispotály, csak akkor teszi a dolgát, ha van mit gyógyítani, csak azokat gyógyítja amik tényleg betegek. nem kell benézni mauálisna az oldalra fölös lapletöltésekkel, hogy na gyógyíthatok már? Szerver terhelés szempontjából jobb mint a manuális megoldás, de játékmenet és policy szempontjából természetesen nem legális!
-Idomítás, mely figyeli, hogy idomítható-e egy blöki, és CSAK akkor küld link hívást. A manuális idomításnál kevesebb szerver terhelés, ha nincs elég LÉ a karinál (configolható) akkor term nem is próbálkozik. Mivel automatizál, így természetesen ez is Illegális!

A valós problémát okozó dolog:
-IMakró addon. x mpnként ismétlődő "makróba rendezett" linkek. Nem néz semmit, csak küldi az ész nélküli linkeket a szerver felé
-Bizonyos sokat töltött oldalakon rengeteg fölös sql adat jelenik meg. Tipikusan saját karakterlap és ellenfél karakterlapja támadás gomb miatt. (összes tárgy összes adattal)
-Autóklikk, mouseklikk, autómouse stb. Képernyő képpontokat kezelő autó klikkerek, melyeket nem érdekel semmilyen limit, csak klikkelnek ész nélkül pörgetve a fölös oldal letöltéseket...
A hozzászólást Birka módosította 2012.03.23. 10:37:47-kor
Pontszám: 8.77
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője