Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Scriptelők automatikus bannolása
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
401. hozzászólás - 2012.04.20. 13:14:44 (Válasz Birka #400 hozzászólására.)
.
A hozzászólást ADZSI76 módosította 2012.04.20. 13:15:26-kor
Pontszám: 6.02
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
402. hozzászólás - 2012.04.20. 13:44:25
Én másként büntetném a pár másodperces időzítésű szkripteket használókat, ha 15 %-os csekkolásról van szó, akkor +szint*100 TP és -szint*10000 LE.

Farmot nevelő/neveltető játékosoknál farmok száma*szint*5000 LE mínusz.

Előtte egy figyelmeztetés kimegy, azt követően egyetlen vétek is maga után vonja a büntetést.

Érdekesen tapasztaltam, hogy azok a karakterek, akiket törlésem előtt farmoltam, másfél- két évvel később mely pókokkal vannak tökéletes szinkronban szintileg manapság. Persze, véletlen, tudom. Mint ahogy az is tökéletesen megfigyelhető, ahogy az újabb termés pont bizonyos szinteken kezd elfelejteni játszani, ami meredek csökkenő LE-diff-ben (gyakran csökkenő SZÖ-ben is) nyilvánul meg. Ráadásul csodák csodájára a szintlépés üteme is szépen mindezzel összhangban kezd lassulni. (Arról ne is beszéljünk, ha ez szkript-időzítésekkel is össze van hangolva..)
Nahát, micsoda véletlenek vannak...

De gyanún felül állnak az ilyen esetek, mert nem egy IP-ről megy a dolog, és végső meggyőzésül - gondolom - áldoznak pénzt a játékra prémium tagság képében.

Nem véletlen az irónia. Nyilván mindenki tudja, hogy csalásról van szó, Csak az indoklás nevetséges, ami alapján ignorálásra kerül a dolog...
Amíg ez a szemlélet nem változik meg gyökeresen, addig semmiféle javulás nem lesz.
Pontszám: 8.72
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
403. hozzászólás - 2012.04.23. 11:23:17 (Válasz Ywgarrd #402 hozzászólására.)
Szerintem továbbra sem az a kérdés, hogyan kellene büntetni (ha bebizonyosodik, hogy scripttel, szerintem is jár a bannolás), hanem hogy különbözteted meg azt, aki scripttel, attól, aki másodpercenként nyomkodja a támadás gombot (utóbbit csináltam én is, sokszor).

Szerintem 97% esélyre nem lehet bannolni, oda 100% kell, különben annyi a játéknak (engem egyszer bannoltak egy játékban alaptalanul - kb. két szövetség hagyta abba a játékot).
Pontszám: 7.25
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
404. hozzászólás - 2012.04.27. 09:56:23
Gondolkodtam kicsit ezen a "scriptek miatt lag-os a szerver" dolgon, és találtam egy aránylag egyszerű megoldást, ami a normál játékosokat sem zavar(hat)ja különösebben:
- Minden karakternél számolni kell a sikeretelen portyákat (támad, de az ellenfél valamilyen okból nem támadható, nem lesz csata).
- Amikor ez a számláló eléri az X-et (legyen mondjuk 20), akkor felugrik egy captcha ("Írd be, milyen szöveg van a képen"). (Akármi más linkre nyom, onnantól mindig ez jön elő neki).
- Ha kitölti 30 másodpercen belül, akkor a fenti számlálója nullázódik. Így normál játékos minden X. sikertelen próbánál találkozik a captchával, ami szerintem felvállalható kényelmetlenség a lag-gal szemben. A captcha megjelenítésével párhuzamosan fel kell hívni a figyelmét, hogy 30 másodperce van kitölteni, és nagyon fontos, hogy tegye is meg. Mivel elvben ott van a gép előtt, ez nem okozhat problémát.
- Ha nem tölti ki 30 másodpercen belül, akkor Y ideig bannolást kap, amely idő alatt nincs semmilyen pont regen stb. (Ez legyen 1-2 nap fixen, vagy lehet progresszíven növekedő). Ha a játékos nincs a gépnél (mert script próbálkozott helyette), akkor ebbe bele fog futni.
- Epikusnál, gyógyításnál, térkapunál, ha úgy jön a "gombnyomás", hogy még nem jött el az ideje, automatikusan mehet a captcha. Bár ezeknél nagyon egyszerű olyan scriptet írni, ami csak akkor támad/gyógyít/aktivál, amikor valóban el jött az ideje.

Még pár gondolat:
- A captchát rögtön a program elején vizsgálni kell, még az adatbázisban való keresgélés előtt, hogy azokat meg lehessen spórolni (persze nyilván a játékos/karakter azonosítása után).
- A captchát fel lehet használni máshol is a scriptek ellen (lehet nézni, ki az aki adott idő alatt túl sok gombnyomást produkál - igaz akkor ezt mind le is kell tárolni).
- A portyalistát meg a karakterlapon lévő támadás gombot csak akkor kell megjeleníteni, ha az illető tényleg támadható (ezzel csökkenthető a normál játékosoknek okozott kényelmetlenség).
A hozzászólást Jeriko módosította 2012.04.27. 10:01:46-kor
Pontszám: 8.50
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
405. hozzászólás - 2012.04.27. 10:44:32 (Válasz Jeriko #404 hozzászólására.)
Az ötlet jó, de nem kell túlbonyolítani. Utolsó X kattintás, ha Y időn belül létrejön, akkor captcha. Külön számítás a támadásgombra.
Pontszám: 7.61
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
406. hozzászólás - 2012.04.27. 11:27:15 (Válasz Jeriko #404 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2012.04.27. 09:56:23
ami a normál játékosokat sem zavar(hat)ja különösebben

Miért nem mindjárt SMS-ben küldött megerősítő kódot kérjen be?! A captcha az Internet egyik legirritálóbb jelensége, és az, hogy normál játékosokat ezzel zaklassanak, elfogadhatatlan. Leírtuk többen is, hogy script nélküli teljesen normál játék során is nagyon sok sikertelen portyaindítás lehet szükséges, és én nem vagyok hajlandó ilyen irritáló marhasággal foglalkozni közben!
Az pláne vicces lenne, amikor valaki a 15% alól felbukkanás közvetlen közelében nyomkodja ezerrel a támadást, majd a captcha miatt kiesne 15 másodperc, ami alatt az ember pont lemaradna a célpontról.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.82
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
407. hozzászólás - 2012.04.27. 11:33:10 (Válasz Jeriko #404 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2012.04.27. 09:56:23
A captcha megjelenítésével párhuzamosan fel kell hívni a figyelmét, hogy 30 másodperce van kitölteni, és nagyon fontos, hogy tegye is meg. Mivel elvben ott van a gép előtt, ez nem okozhat problémát.


Csak akkor abban a 30 másodpercben a karakter legyen támadhatatlan.
Mert ha úgy vezetnék be, hogy nem lennénk közben támadhatatlanok akkor döntenünk kéne, hogy melyiket kockáztassuk:
- a bannolást, mert kicsúszunk az időből
- vagy lerabolnak amíg gépelgetjük az ellenőrző kódot
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.07
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
408. hozzászólás - 2012.04.27. 13:11:57 (Válasz Jeriko #404 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2012.04.27. 09:56:23
- Minden karakternél számolni kell a sikeretelen portyákat (támad, de az ellenfél valamilyen okból nem támadható, nem lesz csata).
- Amikor ez a számláló eléri az X-et (legyen mondjuk 20), akkor felugrik egy captcha ("Írd be, milyen szöveg van a képen"). (Akármi más linkre nyom, onnantól mindig ez jön elő neki).


Ez egy hasznos megoldas. Ugyanakkor mielott ez eletbe lep javitani kene a portyalistaban a bugokat, mert az jellemzoen egy csomo nem tamadhato karit mutat.
Pontszám: 6.93
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
409. hozzászólás - 2012.04.27. 13:35:51 (Válasz Quellon #407 hozzászólására.)
Menj már... amíg nyomkodod a támadásgombot , nem pont ugyanannyi az esélye hogy betámadnak, mintha a kódot gépelnéd?
Báró Samedi
Pontszám: 7.59
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
410. hozzászólás - 2012.04.27. 13:47:10 (Válasz Azazel #409 hozzászólására.)
Hát nem, mert hosszabb ideig lesznek x LE-vel 15% felett, plusz akadályoz mindenfajta cselekvésben és sokaknál ez nem kívánatos. Nekem itt lenn (v1 33. szint) elenyésző a támadóm, de ahol még sűrű az élő mezőny ott egy ilyen felugró izé és a kötelező válaszbeírás eléggé megszopathatja a játékosokat.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.07
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
411. hozzászólás - 2012.04.27. 15:02:36 (Válasz Quellon #407 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2012.04.27. 11:33:10
Idézet: Jeriko - 2012.04.27. 09:56:23
A captcha megjelenítésével párhuzamosan fel kell hívni a figyelmét, hogy 30 másodperce van kitölteni, és nagyon fontos, hogy tegye is meg. Mivel elvben ott van a gép előtt, ez nem okozhat problémát.


Csak akkor abban a 30 másodpercben a karakter legyen támadhatatlan.
Mert ha úgy vezetnék be, hogy nem lennénk közben támadhatatlanok akkor döntenünk kéne, hogy melyiket kockáztassuk:
- a bannolást, mert kicsúszunk az időből
- vagy lerabolnak amíg gépelgetjük az ellenőrző kódot


Valamit félreértettél. Jerikó javaslatában nincs szó döntéshelyzetről. Míg nem gépelsz, nem tudsz mást csinálni, így azzal kockáztatod a lerablást, ha nem gépeled be a szöveget. Valamint 15% környékén nem a leveretést gátolná jellemzően, hanem a lerablók dolgát nehezítené meg.
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 6.96
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
412. hozzászólás - 2012.04.27. 15:09:02 (Válasz Craslorg #405 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.04.27. 10:44:32
Az ötlet jó, de nem kell túlbonyolítani. Utolsó X kattintás, ha Y időn belül létrejön, akkor captcha. Külön számítás a támadásgombra.


Ehhez ugye az ÖSSZES kattintás időpontját el kell tárolni, és minden újabb kattintásnál visszakeresni az utolsó Y időben történt kattintások számát. Ez már önmagában komoly szerver terhelést okozna.

Idézet: Prisma - 2012.04.27. 11:27:15
Miért nem mindjárt SMS-ben küldött megerősítő kódot kérjen be?! A captcha az Internet egyik legirritálóbb jelensége, és az, hogy normál játékosokat ezzel zaklassanak, elfogadhatatlan.


Igazad van Prisma, neked maradjon a szerver-lag, játssz úgy!

Idézet: Quellon - 2012.04.27. 11:33:10

Csak akkor abban a 30 másodpercben a karakter legyen támadhatatlan. Mert ha úgy vezetnék be, hogy nem lennénk közben támadhatatlanok akkor döntenünk kéne, hogy melyiket kockáztassuk:
- a bannolást, mert kicsúszunk az időből
- vagy lerabolnak amíg gépelgetjük az ellenőrző kódot


Elolvastad amit írtam? SIKERTELEN PORTYA ESETÉN MŰKÖDNE, azaz elvileg harcra készen áll a karakter, a te választásod szerint. Másrészt egy captcha beírás kb. 5-7 másodperc. Ráadásul még azt tudod is számolni, hogy most jön az X-ik, tehát fel tudsz rá készülni.
A hozzászólást Jeriko módosította 2012.04.27. 15:09:24-kor
Pontszám: 6.50
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
413. hozzászólás - 2012.04.27. 15:26:41 (Válasz Jeriko #412 hozzászólására.)
Lehet nekem nehéz ma a felfogásom, de akkor már csak azt mond meg, hogy akkor is felugrana ez az izé, ha 2 hónap alatt jön össze a 20?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.07
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
414. hozzászólás - 2012.04.27. 15:32:12 (Válasz Jeriko #412 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2012.04.27. 15:09:02
Elolvastad amit írtam? SIKERTELEN PORTYA ESETÉN MŰKÖDNE

És te elolvastad, amit írtam? A sikertelen portya a NORMÁL, SCRIPT NÉLKÜLI JÁTÉK GYAKORI VELEJÁRÓJA! Mire fel kellene bárkinek eltűrnie, hogy irritáló captchákkal szopassák ezenközben? Játssz te úgy, legyen ez csak rád érvényes!

Az egyébként különösen felháborító, hogy megint a pókokat akarjátok megszopattatni. Mert az lehet, hogy magas szinten agyatlanul lehet ütni, aki megjelenik a portyalistában, de a topon kívül a pókok nem így csinálják, hanem valamivel körültekintőbben, és úgy, hogy az sikertelen portyákkal is jár. Az is különösen nagy arcátlanság, hogy úgy akarjátok kitalálni ezt a szopató algoritmust, hogy ettől még a magas szintűek nyugodtan scriptezhessenek tovább, mert ott ugye nincsen sikertelen portya, mert a portyalistában megjelenő kristály robotokat úgyis mindenképpen lehet, és érdemes is ütni.

Hát szerintem pedig olyat kellene bevezetni, hogy minden 3. kristály hordás megtámadásánál mindenképpen legyen captcha, mert az túl könnyen scriptezhető!
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.72
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
415. hozzászólás - 2012.04.27. 15:36:01 (Válasz Prisma #414 hozzászólására.)
Sürgősen keresd meg a gyógyszeredet!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 7.24
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3147 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
416. hozzászólás - 2012.04.27. 15:47:53
Akkor jól értem?Az a nyerő taktika, hogy ráállok egy valaki karlapjára,aki várhatóan hamarosan kijön a 15% alól,és addig nyomkodom újra meg újra a támadás gombot,amíg nem sikerül.

Legyünk nagyvonalúak, ha manuálisan csinálom, egy perc alatt mondjuk 40 sikertelen támadást tudok produkálni így, ha abban a percben még nem jött fel15 fölé a célpont. Ez ugye 40 karlap lekérés ,ha jól értem, ez ugye cseppet sem megterhelő a szervernek.......(szerintem egyébként mindegy hogy valaki manuálisan csinálja,vagy scripttel csináltatja,ígyis-úgyis lagot gerjeszt)
Nade fogadjuk el,hogy csak a scriptes bűnös,a másik bűnhődik a mutatóujj görcstől.

Szóval nem hiszem hogy marhára nagy szivatás lenne, ha a huszadik katt környékén, ujjkímélésképpen,be kellene gépelni 4-5 karaktert.
Báró Samedi
Pontszám: 7.04
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
417. hozzászólás - 2012.04.27. 16:23:08 (Válasz Prisma #414 hozzászólására.)
Kedves Prisma!

Szerintem vegyél egy mély lélegzetet, ülj le, nyugodj meg, pihenésképp pedig olvasd el Miklós topic-indítóját. Segítek:
Idézet: Miklós - 2012.03.22. 15:34:22
Nyilván mindenkinek feltűnt, hogy az utóbbi 2 hónapban a Végzetúr játék néha lagos, lassúak az oldal frissítések. Sajnos, ennek részben az az oka, hogy egyre több játékos használ olyan szkripteket, automatizmusokat, amelyek automatikusan, X időközönként ütik az epikust, gyógyítják idomítják az állatokat stb. Eddig csak a kirívó eseteket büntettük, ahol ez a viselkedés már más játékosok kárára ment, de a jelentős szerver lag miatt komolyabb lépéseket kell tennünk, mert ezek a progik folyamatos lekéréssel bombázzák a szervert.


Ebből a következőket olvasom ki:
- Probléma van, nagy a szerver lag
- A probléma oka a scriptelés
- A problémát jó lenne megoldani
- A probléma azzal oldható meg, ha a scripteket kiszűrik

A megoldáshoz szükséges, hogy a scriptelőket (programokat) meg lehessen különböztetni a normál játékosoktól (emberek). Ilyesmire már sok próbálkozás született az internet történetében, mégis csak egy - többé-kevésbé bevált - módja van, a captcha (lásd http://hu.wikipedia.org/wiki/Captcha - külön figyelmedbe ajánlom az első mondatot). Természetesen semmi akadály nincs annak, hogy amennyiben olyan módszert fejlesztettél ki, ami ezt tökéletesen, és a játékosok minimális zavarását kiküszöbölve oldja meg, azt a fórum - vagy a játékvezetés - elé terjeszd.

Bár korábban erre nem tértem ki, természetesen - az ASZ-ek kedvéért külön kiemelve - lenne egy opció, miszerint "Csak azért is lagoló szerveren akarok játszani!!!"
Pontszám: 7.90
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
418. hozzászólás - 2012.04.27. 16:26:59 (Válasz Quellon #413 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2012.04.27. 15:26:41
Lehet nekem nehéz ma a felfogásom, de akkor már csak azt mond meg, hogy akkor is felugrana ez az izé, ha 2 hónap alatt jön össze a 20?

Szerintem nem lenne probléma kéthavonta begépelni 3-5 karaktert pluszban, de bizonyos időközönként (naponta?) lehet nullázni a számlálót.
Pontszám: 6.50
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
419. hozzászólás - 2012.04.27. 16:37:09 (Válasz Jeriko #417 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2012.04.27. 16:23:08

Szerintem vegyél egy mély lélegzetet, ülj le, nyugodj meg,

Szerintem felesleges kivetítened rám a saját lelkiállapotodat, ráadásul offtopic is. Egyébként az a gyanúm, hogy az emberek nagy része ülve játszik ezzel a játékkal, így én is.


- A probléma oka a scriptelés

Ez rögtön egy téves következtetés. Azért mert script játszik valaki helyett, attól még nem lesz nagyobb a szerver terhelése. Akkor lesz nagyobb, ha a script olyat csinál (feleslegesen), amit az ember nem csinálna.
És még az ilyen scriptekre sem lehet ráfogni azt, hogy az ilyenektől elfogadhatatlanul lassú a játék. Attól lassú, hogy gyenge a hardver alatta, és a játék architektúrája pedig nagyon hatékonytalan (pl. csatánként file létrehozás? WTF?)


- A probléma azzal oldható meg, ha a scripteket kiszűrik

Tévedés. A probléma a főbb hibák (hardver, architektúra) kijavításával oldható meg. Esetleg a felesleges kérések megakadályozásával valamelyest enyhíthetők, de ennek semmi köze ahhoz, hogy script vagy ember csinálja.


ami ezt tökéletesen, és a játékosok minimális zavarását kiküszöbölve oldja meg, azt a fórum - vagy a játékvezetés - elé terjeszd.

Nagyon jó, hogy szerinted meg kell felelni egy ilyen követelménynek, mert akkor már önként dobhatod is ki a javaslatodat, ami teljesen nyilvánvalóan nem teljesíti.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.93
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Scriptelők automatikus bannolása
420. hozzászólás - 2012.04.27. 16:49:53 (Válasz Jeriko #418 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2012.04.27. 16:26:59
Idézet: Quellon - 2012.04.27. 15:26:41
Lehet nekem nehéz ma a felfogásom, de akkor már csak azt mond meg, hogy akkor is felugrana ez az izé, ha 2 hónap alatt jön össze a 20?

Szerintem nem lenne probléma kéthavonta begépelni 3-5 karaktert pluszban, de bizonyos időközönként (naponta?) lehet nullázni a számlálót.


Ez mondjuk alap, de inkább gyakrabban nullázódjon(6/12 óránként). Jellemzően ugyanazokat ütögetjük, előbb utóbb aki kicsit is ésszel használja a portya opciót (és nem csak robotokat üt, hanem játékosokat is) beleszaladna ebbe az idegesítő táblába, ezért a nullázás muszáj.

Alapvetően nem nagyon tetszik, hogy (mint kristálygömböző) néha ilyen felugró ablakokat kelljen blokkolgatnom (az akár 10-15 támadás nyomkodása ezen taktika mellett ugyanis bizony alap, mint ahogy az árnyékravetődés is, hiszen aki odafigyel, az nem hagyja magát leraboltatni.).
DE ha az ez ára hogy a scriptelők likvidálja legyenek ám legyen. Bár a nagyrablások és az automatizált scriptek a jó karakterhez közel nem elégségesek, de irritál a tudat, hogy vannak akik - neadjisten, esetleg- ilymódon rabolják össze magukat és feszítenek a toplisták élén (alapvetően jóhiszemű vagyok, feltételezzük, hogy nem így van). Ez majdnem olyan arcátlan dolog, mint a kristály robotokból kivert LE-vel LE-diff toplistát vezezni, de ez egy másik kérdés
Ha emellett még a játék is gyorsulna az csak jó.
A hozzászólást Aurri módosította 2012.04.27. 16:51:57-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.14
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!