Idézet: Kocos - 2009.12.03. 15:32:39 Idézet: Cavalorn - 2009.12.03. 15:28:43 A KH kiterjesztése sem segítene, terhelné a szervert, és még ha ezt a problémát sikerülne is megoldani, akkor is mit érnénk el?
Rosszul fogod meg a dolgot. A gond ott van, hogy a vonal nem allando. Ha a vonal meg lenne huzva egy helyen 50. szint, 60. szint, igazabol mind1, akkor nem lenne vonal alatti es folotti karakter, hiszen idovel mindenki a vonal fole kerul. A gond tehat alapvetoen az, hogy vannak akik MINDIG a vonal alatt maradnak, es vannak akik mindig folotte lesznek. Ez okozza az egyensulytalansagot, ezt kell megszuntetni, es ez az amire a KH megfelelo kiterjesztese tokeletesen alkalmas megoldas.
A KH-val sokkal több gond van ennél, és szerintem ezt Miklós is látja, ezért nem meri kiterjeszteni. Az, hogy terheli a szervert, nagyon naiv érv: egy normál játékos sokkal jobban terhelné a szervert, és KH tagból van 35, játékosból meg 5-6000, és volt sokkal több is. Sőt szerintem az egyes világoknak sincs külön szervere.
No de nem is ez itt a lényeg. Amíg csak a top-on vannak KH tagok, addig egy valamit nem lehet megtenni: nem lehet őket "felülről" ütni. Amint bekerülnek a középmezőnybe, ez lehetővé válik. A top-on is a KH fele 20%-on áll, akkor a középmezőnyben egyszerűen eltűnnének (10-szer annyi támadó, igen sok sokkal erősebb, mint a KH tagjai).
Másik probléma: VF és pókok (igen-igen
): hogy lövöd be úgy egy KH tag erősségét, hogy ne a legerősebb karakterek tápolódjanak még jobban (megjegyzem, a top-on is ez a probléma)? Pistikét támadja a KH tag, elveszi tőle a LE-t, a VF-es meg elveszi a KH tagtól. Az erősebb még erősebb lesz, a gyenge még gyengébb.
A jelenlegi rendszerben egyszerűen LEHETETLEN berakni úgy a KH-t alacsonyabb szintre, hogy ne okozzon brutális egyensúlytalanságot. A fenti "klónozásos" módszer alacsonyabb szinteken működésképtelen,
Illetve lehetne (már javasoltam többször), de ez meg nagyon sok munka: a KH tagjainak tulajdonságait, szakértelmeit "online" kellene generálni, azaz nem fix tulajdonságaik lennének, hanem ha X támadja őket, akkor ennyi, ha Y akkor meg annyi. Ilyen rendszerben elképzelhető lenne valamit csinálni, de ismétlem: ez nagyon sok munka, és kb. annyira nehéz belőni a pontos értékeket, mint a kalandoknál a próbák szintjét.
Magam is támogatom a KH kiterjesztését (a jelenlegi módosítását is), de olyan formában, hogy mindenki számára egyforma lehetőséget biztosítson.