Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
241. hozzászólás - 2009.10.17. 16:13:47 (Válasz winnie #238 hozzászólására.)
nem topkariknak szoló fejlesztést akarsz?

itt van például a természetes térkapu ötlete, ugye 25-ös szinten legendákban találkozzunk ilyennel de sajnos a játékban sehol, pedig megoldaná a térkapuval avagy klánnal nem rendelkező tagok gondját. Beépítése is pofonegyszerű lenne: relikviák közt 25-ös szinttől kezdve megjelenne a térkapu detektor hatása az volna hogy vadászataid közben mert ugye akkor csatangolsz a pusztában 20%-os eséllyel találsz egy természetes térkaput de naponta maximum csak egyet, ezzel megoldanánk azt hogy legyen ára is ami 1 csp de ne legyen táp napi 1 max de csakis ha vadásszol és némi szerencse is szükségeltetne hozzá.
Mivel 25-ös szinten kerülne be a legenda miatt persze ezért hasonlóan a szövetségi térkapuhoz az ára lehetne mondjuk 5000 LE és 30 kiégett vagy igazi őskő.
A hozzászólást Tseby'dr akula módosította 2009.10.17. 16:35:36-kor
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 7.57
kedvelt tagElhaNő
Végzetúr tanonc
20 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
242. hozzászólás - 2009.10.18. 01:27:37 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Talán késő már, mégis leírom:

Hurrá!
Örvendetesnek találom az egyéni kalandok bevezetését. Pár hónapja felvetettem már ezek létjogosultságát, de gondolom, nem az én ötletem nyomán kerülnek fejlesztésre.

Ha már létezik ez a fórum, és lehetőség van saját maszekos véleményünk kinyilvánítása útján formálni a játék alakulását, én is megragadom az alkalmat és monitorra vetek pár keresetlen gondolatot a projecttel kapcsolatban.

Kezdem onnan, hogy - szerintem - miként is lehetne az alacsonyabb-magasabb szintű karakterek között meghatározni, ki mennyi kalandot írhat kezdetben, majd a játék folyamán, és mindezt miként, milyen áron tehetné meg, valamint miként lehetne kiszűrni a tehetségtelen alkotókat anélkül, hogy ezzel különösebb hátrányba hoznánk őket.

Mindenképpen szükség van egy hozzáértő csapatra, akik a játékba kerülés előtt, a kvízkérdésekhez hasonlóan tesztelik a kalandokat. Úgy gondolom, az lenne a legcélszerűbb, hogy a szerencsések (vagy akik már sok jó kalandot írtak) kapnának egy klón karaktert, a sajátjuk mását manóként, amivel el tudják vállalni a kalandot, és értékelnék menet közben annak ötletességét, teljesíthetőségét és irodalmi értékét, mindhárom kritérium szerint pontozva azt. Amint a klón teljesíti a kalandot, le kell pontozni, és amennyiben a kaland elérte a játékba kerülési határt, e pontszám szerint kapná meg a készítő a jutalmát. Ha szükséges a javítás, nem a játékosnak küldeném vissza, hanem az értékelő maga javítaná, vagy továbbküldené egy külön teamnek, akik direktben ezzel foglalkoznak, mert mondjuk jól írnak, ráadásul helyesen is.
Rossz értékelés esetén a beküldő kap egy "rossz" strigulát, de írhat újat helyette addig, amíg össze nem gyűjt X számú rossz rtékelést. Új kérdés írásáról le is lehet mondani csekély vigazdíj fejében, és a kalandírás jogát elvesztők is eszerint kanák a jutalmat, ha egyébként írhatnának.

Magát a kalandírás lehetőségét az alábbiak szerint képzelem el:
Mivel 40. szinttől kezdve élesedik a dolog, egy 40. szintű karakter alapban írhatna 3 kalandot, hogy kezdetben is legyen elegendő és változatos lehetőség. Ezután viszont a kaland megtalálásához hasonlóan, az írás lehetőségét is vadászathoz, ill. portyához kötődő %-os esélyhez rendelném. Kezdetben ez az esély lehetne mondjuk 0,5 %, ami egy prémes karinak valamivel több, mint heti egy újabb kaland megírási lehetőségét biztosítaná, de .... és itt jönne a turpisság ... ezt az esélyt lehetne növelni kristálypont elköltésével mondjuk eképpen:
"(legördülő pontszámok 1-től n-ig) - vadászatonként (portyázásonként) x kristálypont elköltésével felkészíted magad arra, hogy segíthess Melotroazornak, a környéken remeteként élő ősöreg galetki Tanítónak megtalálni a Próbák Könyvének elveszett lapjait.
Bizonyos mennyiségű kristálypont 0,5 %-kal növelné az esélyt."
Szerencsés esetben ez történne a vadászat végén:
"... és hamarosan magadba szívhatod a zamatos lélekenergiát (+1347). +17 TP. Nem hiszel a szemednek, amikor a zsákmányod magatehetetlen teste alatt rátalálsz egy foszladozó, megsárgult pergamenre. Alig tudod kivenni az ősi galetki nyelven íródott szavakat, mégis hamar rájössz, hogy ez a Próbák Könyvének egyik elveszettnek lapja. Máris elindulsz Melotroazor barlangja felé a meglelt kinccsel. A Tanító már a bejárat előtt vár rád. (Vajon honnan tudhatott jöttödről és szándékodról?) Mohón kikapja a kezedből a lapot és berohan a barlangba. Utánaeredsz és egy roskatag asztal fölé görnyedve találsz rá. - Igeeeeen ... ez az! Ügyes vagy, galetki! - mormogja, és gyorsan egy nagy bőrkötésű tartóba rejti a pergament, amit bedug egy kopott, durva vászonzsákba. Ezután rád se hederít perceken át, mintha ott se lennél. Amikor nyilvánvalóvá válik számodra, hogy hiába vársz a remélt jutalomra, elindulsz kifelé, de ekkor utánad szól: - Nem segítenél nekem egy kicsit az Új Kalandok Könyvének írásában? - Boldogan bólintasz és már lassan körvonalazódik is benned egy új, furfangos feladat, mellyel méltó próba elé álíthatod rátermett végzetúr társaidat. Egy újabb kalandot tervezhetsz az Új Kalandok Könyvéhez."
A próbát ekkor megtervezheted, megírhatod, és jó értékelés esetén jutalmat kaphatsz érte, de akár le is mondhatsz a fent már említett csekély vigaszdíj fejében a kalandírás lehetőségéről.

Hasonló módszerrel nemcsak a kalandírás lehetőségét lehetne növelni kristálypont elköltésével, hanem a kalandokkal való találkozás esélyét is. Így a tapasztaltabb végzeturak jogosan több lehetőséget kapnának a kalandtervezéshez, és némi alternatívát is nyújtana a kristálypontok elköltéséhez. A jutalom-ballance-ot jól be kellene lőni a két út között, a kalandírás javára, hogy a kreatív, jó írói vénájú karakterek egy kicsit előnyt élvezzenek, ha már jobbak valamiben másoknál. El tudnám képzelni azt is, hogy minden egyes jó értékelést kapott kaland után a szerzője +0,1% esélyt kapna kaland találására permanensen.
Akik meg a kalandíráshoz nem értenek, legalább próbálkozhassanak nyers erővel, ha IQ-val nem megy.

Talán első olvasatra bonyolultnak, esetleg ostobaságnak tűnik amit írtam, mégis úgy gondolom, hogy jól megadná e módszer a kristálypontok értelmét alternatívákkal, a kevésbé kreatív szellemeknek is adna érvényesülési lehetőséget, megszűrné a "baromságokat" és kellőképpen érdekessé tenné az új fejlesztést.
Pontszám: 4.95
kedvelt tagÉrintNő
Végzetúr tanonc
18 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
243. hozzászólás - 2009.10.18. 13:55:47 (Válasz Endyr #222 hozzászólására.)
A lélekgyémántból építhető épület nem rossz ötlet, de csak olyan épület lehetne, ami a kalandokkal kapcsolatban adna valamit, vagy valami olyan pluszt adna, ami speciális, és nem feltétlen szükséges, hogy minden szövetség felépítse, vagyis nem jelente hátrányt a kisebb szövetségekre.
Pontszám: 5.67
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
244. hozzászólás - 2009.10.18. 14:04:32 (Válasz Érint #243 hozzászólására.)
Bármit is fog adni egy csak lélekgyémántokból készülő épület, az éppen hogy táp lesz az alacsonyabb szintű tagoknak, kisebb szövetségeknek. Ők szintben korábban meg fogják tudni szerezni az épület nyújtotta erőforrásokat, azaz többet tudnak belőle tápolni mire odaérnek ahol most a top tart.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 4.40
kedvelt tagÉrintNő
Végzetúr tanonc
18 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
245. hozzászólás - 2009.10.18. 14:12:38 (Válasz Tseby'dr akula #241 hozzászólására.)
Térkapu detektor sem rossz ötlet, de ott is kéne olyasmi, mint a térkapu pont, esetleg valamiből fejlesztehtő lenne a maximuma, de kb 10 ig. Így megmnaradna az is, hogy lehessen gyűjtögetni a pontokat, és egyszerre elhasználni.
Annyit módosítanák, hogy a vadászat soran autómatikasan találna a detektorral term térkaput, majd külön egy kapcsoló segítségével 1 CSP-ért visszamenne az ember. (esetleg itt több LE-t kapna az ember, mint a símában, mert mégis csak CSP-ből megy. De mondjuk a manókhoz hasonló szintű ellenfél lenne benne.

És még kis % eséllyel dobhatna italokat is, esetleg dukátot, vagy kristálypontot
Pontszám: 4.75
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
246. hozzászólás - 2009.10.18. 16:41:49 (Válasz nasdfil #235 hozzászólására.)
Hadd csatlakozzam a javaslat egy részéhez.
Ha valamihez, hát a csimmákhoz illene a vadászatidő csökkentés. Sokan így is elég kemény mennyiséget voltunk kénytelenek áldozni a gyorsításra, csupán azért, hogy egyáltalán játékban maradjunk. Mert sajnos igen, roppant időigényes a végzetúr.
Ennek még mindig (mondom úgy, hogy 111-es elementárissal vadászom, és minden második vadászathoz kapok csak egy kvízt) a legidőigényesebb és valljuk be legunalmasabb része a játéknak...
Volt egy olyan aukciós cumó, hogy vadászcsizma, ami fél perccel csökkenti a vadászidőt.
Ennek mintájára el tudnék képzelni egy ilyet:
40-es szinten egy non prémes csizma, minimális bónusz és mondjuk 5 másodperccel csökken a vadászidő. És egy prémes, ami 10 másodperccel.
50-es szinten egy non prémes ami 7 másodperccel és egy prémes ami 15-tel.
60-as szinten egy non prémes 10-el és egy prémes 20-al.
70-es szinten egy non prémes 12-vel, és egy prémes 25-tel.
75-ös szinten egy non prémes 15-tel.
80-on egy non prémes 18-al.
85-ön non prémes 20-al.
90-enen egy non prémes 23-al és egy prémes 30-al.
95-ön egy non prémes 25-tel.
100-on egy non prémes 28-al.
Ezek mindenkinek nagy segítséget jelentenének szerintem játékélmény növekedésben, akik megvették a gyorsítást költenének ezekre is. Simmán venném a prémes csimmát és szerintem nem csak én, ami meg a kft-nek is jó több okból is (bevétel, meg több játékkedv, tovább maradunk, még több bevétel).
De pontozzatok le ha hülyeséget írtam.
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 9.31
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
247. hozzászólás - 2009.10.18. 18:35:07
10 pont. Abszolút adja magát ez a dolog (jobb topánka --> gyorsabb vadászat).
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.17
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
248. hozzászólás - 2009.10.18. 19:16:54 (Válasz Byzon #246 hozzászólására.)
Eddig ugy Miklos valasza az ilyenekre az volt, h ha rovidebb a vadaszat nem lesz a portyaban LE, mert 15% alatt elkolt az ember mindent. De mivel mar most sincs LE a portyaban, azert teljesen jonak hangzik az otlet
Pontszám: 7.61
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
249. hozzászólás - 2009.10.18. 20:12:12
Byzon: emlékeim szerint van vadászatidőt csökkentő csizma: elementáris fúzió szakértelmet növel.
Pontszám: 2.67
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
250. hozzászólás - 2009.10.18. 20:15:19
Én a sett bónuszoknak örülnék relikviából.

Ha azonos szintű az összes tárgyad, akkor mind ad +x valamit
Ha azonos az összes fókusz típusa bennük, akkor +x bónusz
Ha azonos a fókuszok prefixuma, akkor...
Ha minden tárgyad prémes, akkor...
Ha egyik sem prémes, akkor...
A hozzászólást Birka módosította 2009.10.18. 20:15:51-kor
Pontszám: 6.44
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
251. hozzászólás - 2009.10.18. 21:04:24 (Válasz Birka #250 hozzászólására.)
Birka sztem te tul sokat diabloztal
Pontszám: 8.80
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
252. hozzászólás - 2009.10.19. 12:47:07 (Válasz Endyr #251 hozzászólására.)
nem csak a Diablo 2-ben voltak set itemek, bár a többi játék lehet hogy innen lopta az ötletet.

egyébként én egy olyan relikviának örülnék ami lehetővé teszi hogy az állatokat magam mellett tartsam akkor is ha gyakorolni küldtem őket. na nem úgy hogy harcolnak ha portyázom vagy ha megtámadnak. azt szeretném hogy például este 11-kor elküldöm őket gyakorlatozni hajnal 4-5-ig, ha lejár a "programjuk", automatikusan térjenek vissza hozzám és ne keljen reggelente manuálisan magam mellé rendelni őket.

vagy egy relikvia arra az esetre ha az állatom a támadások következtében 10-20% ÉP alá kerül, automatikusan el legyen küldve pihenni.

hmmm... most hogy így gondolkodom rajta, egy olyan relikvia is jó lenne ami megengedi hogy a gyakorlásból visszahívjam az állatot, természetesen bukná a TP-t és a morált, akkor is ha mondjuk a 10 órából már csak 5 perc van hátra.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.31
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
253. hozzászólás - 2009.10.19. 12:53:21 (Válasz S0laris #252 hozzászólására.)
ez automatizalas, ilyen tuti nem fog bekerulni.
Pontszám: 7.61
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
254. hozzászólás - 2009.10.19. 12:56:33 (Válasz Endyr #253 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2009.10.19. 12:53:21
ez automatizalas, ilyen tuti nem fog bekerulni.


A gyógyításnál is így működik: az állat melletted harcol, rákatt, hogy gyógyít, eltűnik, majd ha véget ér a gyógyítás, ismét melletted van. Ugyanezt lehetne gyakorlásnál is, akár külön kincsben/relikviában lévő képességgel.

Meg gondolom nem csak engem idegesít, hogy a gyakorolni elküldött állat sehogyan sem vehető ki gyakorlásból - persze TP levonása melllett.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.63
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
255. hozzászólás - 2009.10.19. 13:01:10 (Válasz Endyr #253 hozzászólására.)
pár limitálással meg lehetne oldani hogy pl a 20-as szint feletti állatokra ne vonatkozzon a "hazaküldés". épp az előbb vertem agyon egy szerencsétlen áldozatom állatát. egy kisebb szövetség keveset portyázó tagja nem tudja rendesen fejleszteni az állatait, itt a környékemen már igencsak repkednek a kataklizmák, és akkor még nem beszéltünk magas másodlagosról. csúnya dolog a másodlagos, de pl háborúban komoly jelentősége lehet.

apropo, olyan relikvia ami az állat 12 órás felgyógyulását a felére csökkenti? ott nincs automatizálás
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.31
kedvencScorpion666Férfi
Végzetúr tehetség
159 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
256. hozzászólás - 2009.10.19. 13:42:30 (Válasz S0laris #255 hozzászólására.)
Ez az ájuláscsökkentő relikvia már az én fejemben is megfordult
V2 - Sith Lord - Sötét Mágusok
Pontszám: 7.06
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
257. hozzászólás - 2009.10.19. 13:52:17 (Válasz S0laris #255 hozzászólására.)
ajulascsokkento relikvia teljesen jo es hasznos



En meg olyanra gondoltam, h vmi kozeparon lehetne egy ital, amivel azonnal megidezhetned az entitasodat. Plul lehet limitalni, h csak 1 lehessen nalad, azaz ne lehessen beporgetni hirtelen 2 het gyujtogetes utan. Ha eleg magas az ara akkor nem lesz belole gond.
Ugyanennek a mintajara lehetne relikvia is, ami a 3 napot 2-re csokkentene (ez mar lehetne jo draga)
Pontszám: 7.62
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
258. hozzászólás - 2009.10.19. 14:22:11
Én kifejezetten a gyorsítást használók segítésére kihegyezett relikviát tartanék nagyon jó ötletnek.
A 200 CSP-k, valamit az elementáris 111-re felhúzása nagyon sok LE-be kerül, ezért lehetne egy olyan relikvia, hogy pl:

a, 57. szint felett az elementáris fúzió nem 3 hanem 2 szintenként csökkenti 5 mp-ctel a vadászatidőt. (Ez 27*5=135 mp csökkenés, azaz 1 p 15 mp lesz egy vadászat.)
Vagy
b, 57. szint felett 3 szintenként nem 5 hanem 8 mp-cel csökkenti a vadászat idejét. (Ez 18*8=144 mp csökkenés, azaz 1 p 6 mp lenne egy vadászat.)

Én az egy perc körüli vadászatidőt gondolom ideálisnak, amit szerintem megérdemel az, aki ennyi erőforrást beleáldozott a gyorsításba.
Hozzáteszem, sokkal vonzóbbá tenné a gyorsítást, ha 1 perc körüli vadászatot ki lehetne hozni mondjuk egy ilyen relikviával.
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 8.58
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
259. hozzászólás - 2009.10.19. 15:08:58 (Válasz Mortimer #254 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.10.19. 12:56:33

Meg gondolom nem csak engem idegesít, hogy a gyakorolni elküldött állat sehogyan sem vehető ki gyakorlásból - persze TP levonása melllett.


mondjuk itt eroteljes exploit lehetoseg van az ismetelheto kuldikkel (3 allat lep 4 szintet, leadom a kuldit aztan vissza mind, majd ujra)
A hozzászólást Endyr módosította 2009.10.19. 15:09:18-kor
Pontszám: 7.61
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok / kristálypontok fejl. doksi
260. hozzászólás - 2009.10.19. 15:27:18 (Válasz Endyr #259 hozzászólására.)
valószínüleg az exploit lehetősége illetve annak kivédésének körülménnyessége miatt nem volt ez a játékba bevezetve még.

ettől függetlenül érzésem szerint egyszer meg kellene oldani valahogy. azon kéne ötletelni hogy hogyn lehetne ezt a legegyszerűbb módon megoldani.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.48
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!