Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Kivégzés skill reform?
kedvencAnababaNő
Végzetúr mester
484 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
141. hozzászólás - 2009.05.26. 22:21:11 (Válasz Zaccmester #139 hozzászólására.)
.
A hozzászólást Anababa módosította 2009.05.26. 22:22:28-kor
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
142. hozzászólás - 2009.05.26. 22:33:10 (Válasz Almási Viktor #68 hozzászólására.)
Idézet: Almási Viktor - 2009.05.26. 12:49:47
Én azt imádom hogy a TOP 15 mit össze agyal hogy lehetne lekorlátozni a pókokat, pedig szintjükből fakadóan nem is látják át a helyzetet, meg nem is érezhetik milyen játékélménnyel jár egy-egy jól, ügyesen elkapott zsíros zsákmány.

Meg amúgy is hozzá sem szagolnak a témához...


Szerintem van olyan V1-es top karakter, aki több LE-t szedett eddig össze pók karakterrel, mint pl. Mási Valkitor. Úgyhogy van tapasztalat és játékélmény, meg hozzászagolás is.
Nem csak V1 létezik.
Pontszám: 5.33
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
143. hozzászólás - 2009.05.26. 22:33:57 (Válasz Jeriko #142 hozzászólására.)
Kár, hogy ő nem szól hozzá
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 7.50
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
144. hozzászólás - 2009.05.26. 22:49:20 (Válasz Sun13 #105 hozzászólására.)
Idézet: Sun13 - 2009.05.26. 21:30:11
Könnyű mondani hogy miért nem vereti magát le az epikussal. Akarták, csak odáig már nem jutottak el, mert 2 mp alatt beütik őket. Ez mi? Ez játék?


No erre például lenne olyan ötletem, ami szerintem elég sokaknak elnyerheti a tetszését:

1) A legegyszerűbb: a karakterek csak 16%-tól legyenek támadhatóak, vagy már 14%-tól tudjanak ütni. Az a lényeg, legyen 1% ÉP-nyi rés az ütés lehetősége és az üthetőség között. Az azért elég nonszensz, hogy klikkelő versenyt csinálunk a játékból. Ha át akarok öltözni és ütni egyet, akkor az ne 2 másodpercen vagy a gyorsabb net hozzáférésen múljon.

2) Ez bonyolultabb (megvalósításban), de minden tekintetben többet ad:
Miért nem lehet némi automatizmust beépíteni a játékba? Kb. 10.000 vadászatot csináltam már meg, nem hoz különösebben izgalomba, hogy előtte turbózom a spektrális manipulációt, ha kell sajtolok, ha tulajdonságot növelek, akkor ultraspecializálok stb. Ezek semmilyen sikerélményt nem jelentenek, mert már rutin. Ellenben nagyon jól el lehet rontani (elnézés, fáradtság, gyerek, vagy LanMaffia közbeszól) - szóval bukni azért lehet rajta. Kb. olyan, mintha minden nap újból végig kellene mennünk autóval a tesztpályán, ahol csak azt nézik hibázunk-e, és elvegyék a jogosítványt.
Biztos kellene programozni, lehet, nem is keveset, de simán el tudnám viselni, hogy ha maximális állat van fogságomban, akkor leáll a vadászat, ha kell (nincs maximális sajtolásom) turbó átmegy sajtolásra és sajtol, vár sajtol - ha elfogytak, megy vissza vadászni.

Vagy ha összejön elég LE vadászatból, turbó átkerül ultraspecre és tulajdonságot növel. Ugyanígy transzplantációval.

Vagy ha 15% fölé kerülnék, elmegy a karakter térkapuzni, epikusozni. Megcsináltam többszázszor, ez már rutin. Az rendben van, hogy az inasnak a dolga felseperni a műhelyt, de azért teszi, mert reménykedik abban, hogy idővel odafér a szerszámokhoz, alkotni tud és más fog ő utána söprögetni.

Ezeket nyilván nem kellene alapban, de X szint, Z vadászat vagy küldetés után nagyban segítene abban, hogy a játék élvezetesebb részére (portya, küldetések) tudjak koncentrálni.

Esetleg beállíthassak előre nem csak 20, de akár száz (vagy 20+szint) vadászatot.
Pontszám: 8.10
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
145. hozzászólás - 2009.05.26. 22:54:55 (Válasz CaveMaN #135 hozzászólására.)
Idézet: CaveMaN - 2009.05.26. 22:01:33
... de egyben inkább stratégiaváltásra kényszerít: ultraspec és transzplant maxolására (gyakorlatilag mindenki számára)


Mielőtt még százával állnának neki ezeket a szakértelmeket kimaxolni: spektrális manipuláció maxolása ezerszer célszerűbb:
- Tudsz vadászattal párhuzamosan sajtolni
- Ugyanúgy tudod vadászat alatt (turbóval) fejleszteni a szakértelmeket
- Tudsz vadászat alatt építeni (turbóval)
- Tudsz vadászat alatt vásárolni (turbóval)

Azt érdemes maxolni, amit legtöbbet használsz. Spektrális naponta 50-szer - felteszem a többiből azért kevesebbet.
Pontszám: 5.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
146. hozzászólás - 2009.05.26. 22:57:16 (Válasz CaveMaN #135 hozzászólására.)
Idézet: CaveMaN - 2009.05.26. 22:01:33
3. Igen és nem. Azaz, implicit áremelkedés, de egyben inkább stratégiaváltásra kényszerít: ultraspec és transzplant maxolására (gyakorlatilag mindenki számára)


Amig penzbol LE-t helyettesiteni lehet, addig sokan fojak is. Komoly elonyt szerezve ezzel (a 2 szaki maxolasa az elen haladoknak mar 500K korul van).

Mennyi lene a limit? Oskoves targyak ara jelenleg szint*1000. Ha a 100K LE-t ki is szeded, (szint+17)*1000 limit elkerulhetetlennek tunik.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
147. hozzászólás - 2009.05.26. 23:03:32 (Válasz Jeriko #144 hozzászólására.)
"Miért nem lehet némi automatizmust beépíteni a játékba?"

Idomításnál miért nem lehet ugyanezt megtenni? Vadászatnál miért csak 20-at lehet indítani, ha 57-es az elementárisom, azaz 1 óránként vissza kell néznem? Miért kell 3percenként idenéznem, hogy befogtam e állatot, és ezért lelőjem e a sajtolást? Miért nem gyógyithatom egész éjszaka automatán az állatomat?

Messzire vezetnek ezek a kérdések.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
148. hozzászólás - 2009.05.26. 23:12:26 (Válasz Jeriko #145 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2009.05.26. 22:54:55
Idézet: CaveMaN - 2009.05.26. 22:01:33
... de egyben inkább stratégiaváltásra kényszerít: ultraspec és transzplant maxolására (gyakorlatilag mindenki számára)


Mielőtt még százával állnának neki ezeket a szakértelmeket kimaxolni: spektrális manipuláció maxolása ezerszer célszerűbb:
- Tudsz vadászattal párhuzamosan sajtolni
- Ugyanúgy tudod vadászat alatt (turbóval) fejleszteni a szakértelmeket
- Tudsz vadászat alatt építeni (turbóval)
- Tudsz vadászat alatt vásárolni (turbóval)

Azt érdemes maxolni, amit legtöbbet használsz. Spektrális naponta 50-szer - felteszem a többiből azért kevesebbet.


Igy elmondod nekik a tutit?
En csak utalgattam ra, meg is kaptam erte a lepontozast.
Pontszám: 7.50
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
149. hozzászólás - 2009.05.26. 23:13:42 (Válasz Mortimer #147 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.05.26. 23:03:32
"Miért nem lehet némi automatizmust beépíteni a játékba?"

Idomításnál miért nem lehet ugyanezt megtenni?


Idomitasnal azert ez eros gatjat kepezne a szakertelem fejlesztesere valo igenynek. 3-as szakival szint/2 ora alatt barmi beidomul?
Pontszám: 5
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
150. hozzászólás - 2009.05.26. 23:14:45
Talán csinálhatna mondjuk valami értelmeset? Csökkenthetné az idomítás LE költségét vagy valami?
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
151. hozzászólás - 2009.05.26. 23:18:33 (Válasz Kocos #149 hozzászólására.)
Az, hogy félóránként a gép elé _kényszerít_ egy kattintásra a játék az miért kihívás? (Idomíts be öt állatot.) Ha Miklós a játékot nem informatikusoknak írja, akkor kiknek?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.33
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
152. hozzászólás - 2009.05.27. 00:06:45 (Válasz Jeriko #144 hozzászólására.)
Most komolyan azon agyalunk napok óta hogyan vegyük ki örökre az LE-t a portyákból? Miért nem lehet 15%-os ép határ alatt elkölteni a lét annak akinek fáj, ha néha kivégzik?
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 8.71
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
153. hozzászólás - 2009.05.27. 00:39:33 (Válasz Ricardo #152 hozzászólására.)
izé, ha véletlenül el is tűnne a kivégzés-LE, a portyában ugyanúgy megmaradna a LE. azt bónusz nélkül is rabol az ember - kár ilyen nonszenszt írni, a vita is ezért húzódott el, mert mindkét oldal szélsőségekben gondolkodik.

részemről minek korlátozni párton vagyok, de nem hiszem, hogy aki ellene érvel annak az fájna, ha kivégzik. egész egyszerűen az egyensúly felborulását látja a mennyiség elszállásával.
Pontszám: 6.80
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
154. hozzászólás - 2009.05.27. 00:41:23 (Válasz Mortimer #151 hozzászólására.)
nem kényszerít senki, hogy félóránként klikkelj. naponta is klikkelhetsz. normális idomítással egy hét alatt bármi megszelídül, ha belépéskor meg kilépéskor klikkelsz egyet. abba senki nem hal bele.
Pontszám: 4.25
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
155. hozzászólás - 2009.05.27. 00:41:36 (Válasz Jeriko #142 hozzászólására.)
Dögunalom ez a játék hosszútávon, erre jöttök az ötleteitekkel ami mégunalmasabb biztonságos tevenevelgetéssé teszi az egészet.
Szerintem.

Jó játékot!
Mási
A hozzászólást Almási Viktor módosította 2009.05.27. 00:47:45-kor
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.38
kedvelt tagNoodleeFérfi
Végzetúr mester
349 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
156. hozzászólás - 2009.05.27. 01:35:27 (Válasz Almási Viktor #155 hozzászólására.)
Senki nem kötelez a játékra...
Vallom, hogy pók bárki lehet.
Pontszám: 3.40
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
157. hozzászólás - 2009.05.27. 01:54:47 (Válasz Noodlee #156 hozzászólására.)
Ezért nem játszik már
Pontszám: 4.67
népszerűCellNő
Végzetúr tehetség
189 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
158. hozzászólás - 2009.05.27. 02:42:13 (Válasz Rodriguez #157 hozzászólására.)
Meg sem várta a kristályhordát.. Pedig az lehet, hogy érdekesebbé tette volna a portyát - ha ez volt a gondja egyáltalán. Vagy az egész játékból kiábrándult?
Esetleg beijedt, hogy a játékosok által beírt ötletek meg is valósulnak? (a hsz-e alapján erre lehet következtetni pedig ennek nincs valóságalapja)
Na jó így látatlanba nem találgatok, de ez hirtelen felindulásnak tűnik..
Pontszám: 7.50
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
159. hozzászólás - 2009.05.27. 06:20:47 (Válasz Cell #158 hozzászólására.)
Nem, ez egy elég hosszú folyamat volt. (Mellesleg Mási kollégát nem is érintette a mostani változtatás, mint ahogy a többi sem igazán érintette volna - már rég áttért a vadászéletmódra. Ezen érdemes elgondolkodni:( )
A hozzászólást Crimson módosította 2009.05.27. 06:26:01-kor
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 5
népszerűGyulas84Férfi
Végzetúr tehetség
238 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kivégzés skill reform?
160. hozzászólás - 2009.05.27. 07:37:19 (Válasz Jeriko #142 hozzászólására.)
Szerk: ezen postom nagyon személyeskedős lett, elnézést kérek érte, a lepontozás teljesen jogos)
A hozzászólást Gyulas84 módosította 2009.05.27. 08:08:44-kor




Pontszám: 2.60
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője