Idézet: Sun13 - 2009.05.26. 21:30:11 Könnyű mondani hogy miért nem vereti magát le az epikussal. Akarták, csak odáig már nem jutottak el, mert 2 mp alatt beütik őket. Ez mi? Ez játék?
No erre például lenne olyan ötletem, ami szerintem elég sokaknak elnyerheti a tetszését:
1) A legegyszerűbb: a karakterek csak 16%-tól legyenek támadhatóak, vagy már 14%-tól tudjanak ütni. Az a lényeg, legyen 1% ÉP-nyi rés az ütés lehetősége és az üthetőség között. Az azért elég nonszensz, hogy klikkelő versenyt csinálunk a játékból. Ha át akarok öltözni és ütni egyet, akkor az ne 2 másodpercen vagy a gyorsabb net hozzáférésen múljon.
2) Ez bonyolultabb (megvalósításban), de minden tekintetben többet ad:
Miért nem lehet némi automatizmust beépíteni a játékba? Kb. 10.000 vadászatot csináltam már meg, nem hoz különösebben izgalomba, hogy előtte turbózom a spektrális manipulációt, ha kell sajtolok, ha tulajdonságot növelek, akkor ultraspecializálok stb. Ezek semmilyen sikerélményt nem jelentenek, mert már rutin. Ellenben nagyon jól el lehet rontani (elnézés, fáradtság, gyerek, vagy LanMaffia közbeszól) - szóval bukni azért lehet rajta. Kb. olyan, mintha minden nap újból végig kellene mennünk autóval a tesztpályán, ahol csak azt nézik hibázunk-e, és elvegyék a jogosítványt.
Biztos kellene programozni, lehet, nem is keveset, de simán el tudnám viselni, hogy ha maximális állat van fogságomban, akkor leáll a vadászat, ha kell (nincs maximális sajtolásom) turbó átmegy sajtolásra és sajtol, vár sajtol - ha elfogytak, megy vissza vadászni.
Vagy ha összejön elég LE vadászatból, turbó átkerül ultraspecre és tulajdonságot növel. Ugyanígy transzplantációval.
Vagy ha 15% fölé kerülnék, elmegy a karakter térkapuzni, epikusozni. Megcsináltam többszázszor, ez már rutin. Az rendben van, hogy az inasnak a dolga felseperni a műhelyt, de azért teszi, mert reménykedik abban, hogy idővel odafér a szerszámokhoz, alkotni tud és más fog ő utána söprögetni.
Ezeket nyilván nem kellene alapban, de X szint, Z vadászat vagy küldetés után nagyban segítene abban, hogy a játék élvezetesebb részére (portya, küldetések) tudjak koncentrálni.
Esetleg beállíthassak előre nem csak 20, de akár száz (vagy 20+szint) vadászatot.