Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Aurri

Dátum: 2010.04.19. 21:17:48
Ezüstszéllel egyetértek. Nekem sem rémlik, hogy egyértelmű lett volna hogy a verseny elindulása (és az állás leközlése) után is lehet még csatlakozni. Sőt az elején egymást ijesztgettük, hogy jaj már nincs hely, nem lehet joinolni, gyorsan-gyorsan regeljünk be az egyik kufárhoz (oké ez lehet egyéni balfaxság de az eleje elég kaotiknak tűnt számomra).

Sokkal logikusabb és izgalmasabb lett volna ha a jelentkezés idejéig az eredményeket homály fedi. Így simán megérte kihúzni pár napot és minimális kockázat mellett több LE-vel bejelentkezni a -szinte- biztos maxos bónuszért.
Dátum: 2010.04.19. 20:52:57
Véleményt alkotnék az új kényelmi funkcióval kapcsolatosan.

Anno amikor bejöttek a gyorsítások én magam javasoltam hogy legyen őskőért is elérhető, hiszen kényelmi funkciókról van szó (ezzel lehet nem voltam népszerű, de mivel CSP-ért is elérhető volt és ez volt Miklós alapfelvetése, ezért megmaradt a választás lehetősége). Azok egytől-egyig hasznos kis kényelmi funkciók voltak némi áldozatért cserébe.
Ezzel szemben most mit kapunk? 50 őskő (csak és kizárólag, CSP nincs) és ha ez nem lenne elég prémium státuszhoz kötik a használatát. Azaz ha befizetsz 50 őskövet, de nem tejelsz hetente 6 őskövet akkor SEMMIre nem jó. Ezzel a befizetőket - számomra eléggé elítélhető módon- a folyamatos prémium státuszra sarkallja ez a szolgáltatás amiért már egyszer fizettek. És alapvetően azt sem igazán értem mi az az egetrengető különbség ezen gyorsítás és az előzőek között? Miért nem lehetett egy kalap alá venni? Nézzük sorba:

Autósajt - Több sebből vérzik, máris foltozgatni kellett. Én maradok a 2 perces vadászatnál az EM turbóval, emiatt nem fogok 30 szakit kihúzni (később majd talán megengedhetem ezt is, most luxusnak tűnik még az autósajt fényében is). Amúgy simán szakihoz kötöttem volna. Pl 40-es sajtnál checkbox.

Szetek - Ez az a script, amit még a hozzám hasonló script-analfabéták is kb fél perc alatt le tudtak gyártani és használni. Nem 3-at, 13-at. Ettől függetlenül ez egy hasznos funkció és sokkal jobb ezt "legalizálni" mint külső proggival elérni. De sztem is legalább 5 szet kellett volna alapból hogy a scriptelést végleg eradikálja.

Gyorsgomb ősköves italvásárlásra - Ez hasznos és tényleg kényelmi dolog (pláne így hogy nem kell turbó, bár ez esetben már a viccesnek tűnő VP levonást sem erőltetném), viszont igazán használható az Endyr által felvetett javaslattal lenne (VP vagy ÉP vagy ÉP+VP, pl checkbox-szal)

10 kalandnál vadászat leáll - Hasznos és kényelmi. Én mondjuk valami kalandszakihoz (pl csapdaészlelés) kötöttem volna, mint a befogást, legyen legalább más értelme is a szakinak (pl ha szint-50-et eléri checkbox megjelenik mint vezetőkészségnél)

PP-tár növelés - Ez már váratott magára mióta kijött a CSP-tár növelő.


Több vásárlás egyszerre - Ez egy olyan fejlesztés amit defaultból tudni kellen a progginak. Sztem a VU-nak is kevésbé megterhelő, ha 10 potiont nem 10 kattal vásárolok meg, hanem egyel, nem beszélve a játékosról. Ez nem hiszem hogy kényelmi extra 2010-ben, hanem elvárható minimum.

Több gyakorlás egyszerre - Lásd fent. De ha következetesek vagyunk, akkor ezt is lehetett volna (esetleg némileg mellőzött) szakihoz kötni. Pl. 30-as idomítás esetleg meggyőzőkészség esetén plusz funkció. Vagy a majdani új kennel esetleg bűvös kunyhó is adhatta volna.

Kamrakijelzés - Aranyos ötlet, de olyan érzésem van, hogy ez egy "rakjukmégeztisbele-szépszínestöbben viszik" próbálkozás. Kb egy baraty által bejelentett 1 soros komment lett volna különben a hírekben 2 hét múlva mindenki által hozzáférhetően. Bocs a rosszmájú feltételezésért.

összeségében bár hasznos csomagot kaptunk, de nem értem a logikát és a következetességet. Az eddigi gyorsítások is hasznosak voltak, ez is az, de míg az áldozatért (CSP vagy kp) kiváltható kényelmi extra volt, ennek most erősen lehúzás szaga van. Ha jelen fejlesztést 2-3 részre szeditek és ugyanúgy beteszitek 1-1 gyorsításnak mint az eddigiket (ugyanazokkal a feltételekkel mint eddig) egy szavam sincs. Míg legutóbb én nem értettem miért nem él a Behó a kényelmi funkció kínálta bevételi lehetőséggel (és ragaszkodik görcsösen a CSP költséghez), most értetlenül és szomorúan állok...
Dátum: 2010.04.19. 17:34:35
SZia Miklós!

Tetszetős fejlesztések, ezzel visszarángattatok a tetszhalálból kicsit A kincseskamrás részhez szólnék hozzá.

Kincseskamra
A kincseskamra új maximuma 50. 15. szint fölött már nem csökkenti a licitálási időt, de: ha megöltök egy epikust, és az előző óta legalább 4 nap telt el, akkor mindenki kap kincseskamra szint mínusz 15 lélekgyémántot, és 30-as szintnél 1, 40-esnél 2, 50-esnél 3 kincstókent. 30 kincstóken beváltható 1 általad választott epikus kincsre, az entitás kincstáblához hasonlóan. A választható tárgyak. a jelenlegi epikusod kincstáblája és az előző. A kincstókenek a szövetségből való kilépéskor nullázódnak.


Az ötlet alapvetően jó, de egyrészt tökönrúgás az entitásnak másrészt nem nyújt problémát a szövetség kisebb szintű tagjainak. Harmadrészt már így is minden 2. kari triász+zafícsillag+vámpírfókusz kombóban járkál (ez a szám csak nőttön nő) hála az entitásnak teljesen elvesztek az epikus kincsek egyedi csillogása.
Nekem sokkal jobban tetszik a 2 (vagy kincseskamra szintjének növekedésével akár még több!) kipottyanós tárgy verzió, azzal kiegészítve, hogy a második tárgy az ÖSSZES addigi kincstáblából bármi lehet (itt is befolyásolna a kincseskamra szintje). Így be lehetne halászni előzőekből kimaradt tárgyakat, kicsik is kaphatnának érdemben cuccokat és nem mindenki egyencuccokban rohangálna. nem mellesleg nem kellene tokenezés-számolgatás. Az egyes erőforrásjelzők már így is durván el vannak burjánozva szvsz.

Szóval TÖBB de random epikus cucc potyogjon és előző kincstáblákból is, ne csak szint-1.

+2 épület, ami szerintme nagyon kellene!

Kémgömb:
Minden szintje csökkenti a kémkedés lehűlési idejét (1-5 perccel). Min. 5-10 percre.

Epikus emlékmű:
3. szint.
Elejéről visszahívható epikus lények. Csak bizonyos szint alatt üthetőek a visszahívott lények (pl. epik szintje/2 kalandozó szintig lehet őket ütni - ki kell balanszolni) és csak ők licitálhatnak a kieső cuccokra. Az első visszahívható epiksu szintje a a szövetség x (=3-4) legkisebb tagjának átlagszintjétől függ.
Dátum: 2010.03.21. 21:58:29
Rafkós: telejsen igazad van abban hogy ez így nem korrekt, de csak az én szövimből két embert tudok aki beszállt volna abba a licitbe, nagyon sokan csak az utolsó napon licitálnak hogy ne verjék fel az árat feleslegesen.

SZerintem az lenne a korrekt ha az elveszett dukátok visszaírásra kerülnének és a kimaradt tételek újra megjelennének a köv. alkalommal.
Dátum: 2010.03.21. 18:41:00
Egy társunk nekünk is bukta az összes dukátját a semmiért.
Ráadásul a 2 fókuszkristályos lictből még hátra volt 2-3 nap, nyilván nem ez lett volna végeredmény...
Dátum: 2010.03.20. 18:03:40
Lassan egy hete dobta fel Miklós a topicot és hiába ötletlünk eddig nincs reag.
Jerikó, Kócos, Birka tessék írni valamit, mert mi úgyis láthatatlanok vagyunk a JV számára
Dátum: 2010.03.17. 10:58:58
Kócos: nem szeretném ha elvinnénk a topicot. Nem akartam személyeskedni, csak magadat hoztad fel példának (ami valljuk be top1-ként a legtöbb esetben eléggé távol áll az átlag mezei user esetétől, tekintve az egészen más taktikai arzenált és motivációkat) én erre reagáltam.
Csak 3 megjegyzésem lenne és ezzel zárnám is a kérdést engedelmeddel: a) Én azt írtam hogy a LEGJOBB tárgyak kerülnek ugyanazokhoz (értsd: egy szűk körhöz) és nem mindegyik. b) Erre pontosan a JOKER a legjobb példa, hiszen tudomásom szerint annak a legmagasabb az árfolyama. c) HA vennél CSP-ért dukátot Te is (ez kb +7-800 dukát) nem egy tárgyad lenne. Azaz egyéni döntésből kifolyólag nem tartozol a potenciális dukátmágnások közé, míg a többiek akiknek nincs sok dukátja, azért nem mert vagy nem járnak az ismételhetőknél, vagy nem tehetik ezt kellő hatékonysággal(nincs maxos kennel/térkapu/kábítós tárgy/stb), azaz ők lehetőségeik korlátai miatt nem tehetik ezt. Ez szerintem lényeges különbség, én erre akartam rávilágítani.

Hogy ON legyek:
már említették páran és a fejlesztési tervben is láttam pár javaslatot mivel lehetne a dukátok inflálódását elkerülni (a már említett tárgybővítés mellett).
- Fix licit (ez mondjuk minden héten más lenne és heti 1x)
- Tombola (nem tudom ez micsoda lesz, de simán lehetne dukátért venni szerintem)
- Zsákbamacska (random tétel minden körben)
- Gyakori (jelen esetben +1-es, de ez lehetne akár +2-3 is) tételek licitidejének 1, max 2 napra redukálása. Minden szakira és statra be lehetne dobni egy +-1es cuccot, naponta elég gyakran végigcirkulálna és tekintve a gyors cserélődést és hogy még Vérpistike is rájönne előbb utóbb, hogy ez annyira nem ér sokat, hamar beállna a reális ár, talán még a nagyobb dukáttal rendelkezők is be-bedobnának néha néhány dukátot valami kis pluszra ha éppen úgy jön ki a lépés (a kívánt cél ez is lenne, amellett hogy minél többeket sikerélményhez juttatunk).
Dátum: 2010.03.16. 23:42:09
Kócos, egy jokered van (egyelőre), amit rajtad kívül legfeljebb 1 ember mondhat, ezzel nem cáfoltad az állításom. Sőt ahogy lentebb s0laris írta, tagja vagy "nem váltok CSP-t dukátra" mozgalom nem túl népes táborának :-) Hoztál egy döntést és AH helyett a toplistát választottad (ez természetesen érthető). Amit írtam nem túlzás a lehetőség adott(lásd Cyron).

Lentebbi szinteken is vannak akik jónak számítanak szintjükön ismételhetőkben és szerencsében is, sőt CSP-t is váltanak minden nap dukátra, de bizonyos tárgyakkal eleve nem is szemezhetünk, mert értelmetlen, így nekünk csak a lepattanó marad.
Dátum: 2010.03.16. 16:56:15
Én is összegezném a problémár és a javaslatokat.

Problémák:
- A legjobb epikus cuccok ugyanazokhoz kerülnek (lásd ismételhető küldetések szerinti toplista + magas szerencse kombó).
- 100 küldetés felett jön be a nagyüzemi dukáttermelés. A legnagyobb szövik maxos épületeivel (kennel+térkapu) és a magas szintek jobb trágyaival (akár 100% körüli összkábítás) nem versenyezhet a többség. Azaz hiába nullázzák ki magukat 1-1 licittel, előbb utóbb megint licitképesek lesznek a többiekkel szemben.
- Aukciós bérlet, mint broken hatás (napi átlag +4-6 dukát). / Tyúkkal semmi bajom nincs, azzal max Cyron járt jól, mert bagóért elvitte, legutóbb vmi 900 dukátért ment el. Aki játszik 900 napot -és még nem omlott össze a VU :-) - hogy a dukáttojó tyúk vissszatermelje az árát az meg is érdemli. /
- (sokkal) több dukát kerül be, mint megy ki --> dukátinflálódás.
- 2-300 dukátot bárki össze tud szedni mindenféle áldozat nélkül (csak CSP), de ezzel még semmi értelmes cuccra nem esélyes. Vérpistikék vannak/voltak/lesznek és ők ezt a 3-400 dukátot lazán rádobják már fentebb nevezett semmire való tárgyakra. Ez kicsit (ön)becsapás. Persze aki hülye..., na de ha mind az 5 aukciós cucc értelmes lene (nem táp, de azért használható) más lenne a leányzó fekvése.

Megoldás:
- dukátok alternatív felhasználása: ha kizárólag AHra akarjátok, akkor jó ötlet pl a már elhangoztt fix tárgyak (pl. max ÉP/VP heti/havi 1x szintxfix dukátért, vagy hasonló), de lehetne pl LGY-re váltani példának okáért. A +1-es tárgyak mint látható zsákutca. Akár maradhat is, de legalább itt levenném a licit időtartamát (legalább nem 300 hanem csak 200 dukátért fog elkellni a +1-es tááp). /Valaki kérdezte: nekem a fix tárgy azt jelenti hogy mindeninek ott van és midnenki elviheti, máshogy nem sok értelme lenne sztem./
- rövidebb idejű licit: ez megoldás lehet, de ha a tárgyak száma nem bővül, akkor ez a tárgyak elértéktelenédéshez vezet.
- több tárgy: legtöbb programozást és munkát ez igényli, de a játékosok szempontjából egyértelműen a legjobb megoldás, és valóban MEGOLDÁS.
- fenti kettő kombinációja (legjobb)
- szinthatárok szerinti tételek: Ez érdekesen hangzik, de nagyon át kell gondni a dolgot. Ügyesen kitalálva a legjobb megoldás is lehetne akár.
(- alternatív dukátszerzés (csak mert elhangzott): na ez az amit semmi nem indokol. Ha infláció van, minden egyes további kibocsájtott valuta csak ront a helyzeten.)

- Ősköves licit: ellenzem. Csak a péntárca és a józan ész szabna határt. Nem szívesen vennék részt ilyen játékban. Nagyon rossz megoldás, és egyáltalán: ez nem megoldás.
Dátum: 2010.03.03. 15:57:00
Ariel én szerencsétlen időzítés miatt 1 hónapig csináltam az 5 entitásos küldetést, ezzel minimum 50 dukáttól és 600K-tól vágva el magam (ismételhetők). Fontos a LE/TP arány (én is eszerint fejlesztem a karakterem elsősorban), de önmagában a szép nagy számoktól a karilapodon még lazán megunod a játékot, sokkal fontosabbak az új kihívások.

Nyilván nem lépj X szintet típusú küldetés kell (arra ott van a legenda), de lehetne pl. egy csomóféle portyás/vadászós küldetés (itt egészen beteg ötletek is eszembe jutottak, inkább le sem írom :-) ), ahogy Darah is írta kalandos, kihívós, entitásos, stb. És itt nem csak "ölj meg/oldj meg X db..." kezdetű javaslatokra kell gondolni, bár nyilván ez a legegyszerűbb. Nem a legelől rohanokhóz kell igazítania tempót, alóluk mindig ki fog futni úgyis a talaj, de egy vállalható, rendszeres küldetés-updatel (pl x havonta y új küldetés), nem hiszem hogy túl nagy megterhelést okozna bárkinek, főleg ha pl. egy küldetés-javaslatok topicban összegyűjtött legjobb ötletekből szemezget a JV.
Dátum: 2010.03.03. 11:16:31
Azt meg lehet tudni miért nincs egyáltalána fejlesztési listán a küldetések fejlesztése? Gondolok itt az alap és ismételhető küldetések kibővítésére, ill. az ismételhetők balanszolására? Szerintem igen kis energiaráfordítással (játékosok bevonhatók, számos jó ötlet már el is hangzott) lehetne ezáltal löketet adni a játéknak időről-időre ((mondjuk 3-6 havonta egy 25-50-es pakkal) és kicsit feldobni a küldetések kimaxolásáa utáni monotonitást. Szerintem sokunknak (volt) az egyik legfőbb motiváló erő a küldetések teljesítése. Tényleg kiváncsi vagyok a magyarázatra, hogy miért van elhanyagolva a játék ezen opciója (az hogy a többi fejlesztés mellett nincs rá idő, szerintem fura érv, mivel nagy melót tényleg nem igényelne a dolog, a kód már meg van írva)?

A.

u..i.: Aki egyetért a "dinamikusan bővülő küldetéseket a fejlesztési listára" mozgalommal, az kérem pontozással jelezze, hátha Miklós is felfigyel rá, hogy komoly igény lenne erre.
Dátum: 2010.03.02. 23:51:14
Már biztos más is írta, de az update óta (Chrome és FF alatt) nem lehet átkozni és PORTYÁZNi, csak ha listából választok nevet. Ha beírok egy konkrét nevet semmi. Szövitársamnál ugyanez.
Ezt mihamarabb javítsátok, ha lehet, mert elég súlyos bug!
Dátum: 2010.03.02. 13:05:30
Nekem tetszik első blikkre! Az előzőhöz képest 10-es. Aki azt megszokta (tudom, mindenki) emlékezzen az első benyomásokra. Talán a leggyengébb pontja volt a játéknak a kancsó-lila színvilág, ha valakinek meg akartad villantani, hogy milyen faja kis game ez a Végzetúr. Persze mi már megszoktuk a hosszú hónapok alatt, de nem éppen a legjobb csalogató volt, valljuk be. Ez már sokkal inkább. (lehet mondjuk hölgyeknél pont ellenkező az effekt )

Ami probléma, hogy ez a kicsit gótikus hangulatot árasztó design nem igazán fér meg a helyenként gagyika, agyonszínezett HK-s bestékkel, legalább a bemutató oldalakról kellene őket száműzni (a rózsaszín hidra a kezdőn legalábbis eléggé dobóhatár).

A.

u.i.: A játékkal csak köszönővszinyban lévő -külföldinyelvű- intrót megbocsájtjuk, mert dögös lett :-)
Dátum: 2010.02.21. 16:04:57
EZ nem csalás ugyan, de elég tetemes dukátban mérhető előny, ami nem lett kompenzálva. Ahogy mondani szokás: 100 méter behozhatatlan előny. Most nem tűnik soknak az a dukát, de az elején még tárgyakat jelentett.
Ez a legaranyosabb amit eddig kaptunk

"Marci8 be vesztek? mert van 2 szintű goblin rabló "
Dátum: 2010.02.05. 22:11:16
Deja vu. Emlékszem anno amikor megnerfelték a kivégzést, jött a sírás néhányak szájából (akik szanaszéjjel tápolták magukat belőle), hogy micsoda igazságtalanság. Kb ugyanilyen hiteles volt ez, mint a 8. szintű aki siratta a vámpírfókuszát. És most az is ugyanilyen vicces, aki mélységesen fájlalja, hogy bár eddig dőlt a LE a lélekszívásból, most kevésbé fog.
Egyrészt megértem a dolgot, mert baromi idegesítő egy állandóan változó játékban játszani és folyton alkalmazkondi (bár pont ez az alkalmazkodókészség emel egyes játékosokat a többiek fölé), másrészt lássuk be valami ami nagyon kevesek kezébe ad nagyon nagy előnyt az rossz egy ilyen játékban. Ezért kerülendő (a legjobb persze az lenne ha ilyen broken dolog soha ki sem jönne). Bármily fájdalmas valamit elveszíteni, ami eddig tök jó volt, tudni kell objektivizálni, örülni annak, hogy azon kiváltságos kevesek közé tartoztunk, akiknek megadatott egy kiskapu kihasználása, és méltósággal lemondani róla, ha kell.

Solina: megható. Lenne ha ezt a játékot Tevefarmnak hívnák és nem Végzetúrnak. Ez egy pvp játék, valós (értsd: nem robot) ellenfelek ellen. Mint ilyen arról is szól, hogy harcolj a többiekkel és lehetőleg győzd le őket. Nem csak a toplistán. A veszetesnek ez néha fáj. A player vs player rész minden online játék mozgatórugója és motorja. Ezért játszunk vele annyian. Ha az rossz, előbb utóbb egysíkuvá és monotonná válik. Jelzem a 8 szinttel lefelé ütéssel én sem értek egyet. Már régóta hangoztatom a szinthatósugár szűkítésének a fontosságát. A lélekszívás emellett egy hatalmas érv, de vannak érdekek, amelyek ennél erősebnek bizonyultak (pl. bizonyos játékosok kevés üthető ellenfele). De ha úgy gondolod jobb KH-t ütni, mint hús-vér ellenfelet (és ezzel többen így vannak akik eddig az üthető ellenfelek hiányáról panaszkodtak), azt jó tudni, mert ez esetben talán elgördülhet végre a legnagyobb akadály a szinthatósugár csökkentése elől (gyk. nincs egy rétegnek valós ellenfele). Ha viszont nem is kell valós ellenfél, mert jobb a robot, akkor ez nem érv többé. (Megint más kérdés, hogy robotok ellen játszhat bárki ennél sokkal jobb és összetetebb játékokkal is, bármikor otthon a PC-jén. )

Grelnar: Micsoda pech! Azt a vacak fókuszt meg még bénább szürke lélekrablót most aztán valóban dobhatod a kukába. :sajnálkozik:
Dátum: 2010.02.05. 21:10:28
Kérdés:
Láthatatlanság szempontjából portyának minősül a kihívás?

* Közben rájöttem: igen.
Dátum: 2010.01.28. 21:53:23
*****

Vaklárma :sóhajt:
Dátum: 2010.01.28. 21:07:15
Pár tapasztalat és kétely:

- Az állat TP képletet nézte valaki? Úgy tűnik sima portya alapján megy (54. szinten 17-20 TP körül/4 állatnál), de nem számoltam utána. Nem volt jelentős TP eltérés le és feltámadva.
- A KP ahogy nézem totál random (1-3), legalábbis eddig nem jöttem rá semmi logikára.
- Fáradás nekem nem egyértelmű. Szerintem nincs. Továbbra is azt írja: _tulajdonságaidra_ -X %-ot kapsz. Szakit nem említ.
- Valóban van némi kémkedés funkciója a dolognak. Elvileg bizonyos idő után minden szakiról meg lehet tudni egy illetőről, hogy nagyobb-e, mint a miénk. Nekem mondjuk ezt tetszik, taktikai elem :-)

- Maxos szakival veszteni (ha nincs pl. fertőzésbónusz, stb) engem is érdeklne hogyan lehet(bár nekem nem sikerült, de itt többen írták). Miklós azt írta nincs random-faktor.
- Ugyanígy valaki említette, hogy nem számított bele a kihívás alatti állatszintlépés a küldijébe. Ennek is jó lenne utanézni, mert ha így van, ez bug (és jelenleg a legfőbb értelme ennek a fejlesztésnek az állatszintléptetés).
- Aki megvette a kristálykancsót (vagy mifenét) annak ez tényleg szívás. Javasolom legyen lehetőségük visszaváltani / vagy kicsit legyen megerősítve.

Szerintem jó a fejlesztés, mert sokaknak sikerélményt adhat, akiknek eddig nem volt portyában. Plusz akik abszolút nem harcos beállítottságúak végre használhatják a PP-iket és az állataik is kicsit fejlődnek. Ráadásul itt a bukás sem veszi el az ember kedvét.
Én némi pozitív-feedback-et is várok a valódi portyára, azáltal hogy több üthető ellenfél lesz. De ez optimista jóslat, legyen igazam ,)

* szerk: Aki lepontoz megtenné, hogy indokol. Tényleg kiváncsi vagyok-.Nyilván hülyeséget írtam, tehát neki sokkal nagyobb rálátása van erre az egészre azért tette. Én kérek elnézést hogy megosztottam az észrevételeimet.
Dátum: 2010.01.20. 10:01:45
Én viszont egyértelműen olyan háborús rendszert tartanék elfogadhatónak, ahol a sokkal nagyobb nem dózerolja le a sokkal kisebbet. Ez így pusztán szintháború lenne.

Miklós:

Írtad, hogy nyitott vagy a változtatásokra. Szerintme alapvetően annyit kellene tenni, hogy a támadhatósági szinthatárokat benthagyod (nem is értme mi indokolja hogy pont itt vegyük ki). Aki az ellenfél szövijéből senkinek nem esik a hatósugarába az nem vesz részt a viadalon (még ha segítőkézzel evsz részt azelég nagy előny!).

+ A taktikai elemek tárházát érdemes lenne kiszélesíteni (pl. random helyett felállított hadrend a'la bitefight!)

Nagyon jó ötletnek tartom a portyabufferes jutalmazási rendszert (a visszaéléseket ki kell küszöbölni, és a mértékét ahhoz kell igazítani mennyivel erősebb/gyengébb szövetséget vert el valaki).

Esetleg ebből a rendszerből kiindulóan lehetne a bajnokihoz hasonlóan rendszeres (havonta/kéthavonta/nygyedévente) bajnoki torna, ahol a szövetségek összemérhetnék az erejüket! Szerintem jó móka lenne.