Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Aurri

Ariel:
Ha nem akarsz olyan gyakran vadászni, idomítani és őskövet fogyasztani például akkor.
Akinek meg az fontos, hogy pörgesse a küldiket, meg úgyis gyakran vadászik, az úgyis 20-as szinten sajtol.
Tőlem lehetne úgy is, sőt szerintem tuti így működik, mert szerintem a proggi csak azt nézi a kennelezés klikkje előtt milyen cuccaid vannak és egyben ad egy adag TP-t), bár a problémát nem érzem oly kardinálisnak, akkor sem ha 20/40. szinttől leblokkolja a cucc hatását.
Miklós, az átmeneti TP adó felszereléeknél, mindenképpen javasolom, hogy legyen egy 20. és egy 40. szintig tartó verzió.

Felírok pár béta tervet (mivel anno agyaltam rajta én is):

Átmeneti implantátumok (ezek az azonos TP-t adó társukkal közle egyidőben lennének elérhetőek a kufárnál):

20. szintig ad +4TP-t. - 1 őskő
40. szintig ad +4TP-t. - 2 őskő

20. szintig ad +6TP-t. - 2 őskő
40. szintig ad +6TP-t. - 3 őskő

20. szintig ad +8TP-t. - 3 őskő
40. szintig ad +8TP-t. - 4 őskő

20. szintig ad +10TP-t. - 4 őskő
40. szintig ad +10TP-t. - 6 őskő

20. szintig ad +14TP-t. - 6 őskő
40. szintig ad +14TP-t. - 8 őskő


20./40. szint után egy véletlenszerű gradulátummá alakulnak(azért véletlenszerű, hogy azért megérje még gradut is venni)

- megjegyzés: ezek az eredeti árak, felszerelés bérlet ezt az árat felezi, .
- a graduvá átalakulás nem szükséges, de szerintem poén lenne.

Plusz egy LGY-s relik ötlet mellé:

Eszencia bérlet:
LGY:10K
szintlimit: ?

Állatfelszerelések (beleértve gradulátumokat is) őskő költsége 1 őskővel csökken (min. 1).
Eszenciák (nem ultra) felhasználása esetén van 25% (fertőzötteknek 33%) esély, arra hogy az eszencia nem vész el.

Indoklás: állatfelszerelés+gradulátum vásárlási kedv fokozó, plusz az eszenciák eredeti elképzelés szerinti használatára ösztönző effekt, talán nem csak gyűjtögetné midnenki. A fertőzötteknek a 8% előny, azért lenne fontos, mert nekik a +skillek egyedül a nehezen beszerezhető eszenciákból kompenzálhatók (vagy abból sem).
Idézet: Morzkod - 2011.12.08. 15:02:48
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 14:45:53
3. Egyszerre meg lehessen inni az összes kristályitalt, hasonlóan a dukátitalokhoz.


Ezt ha szabad kerni terjessszuk ki minden olyanra amibol az emberek jellemzoen sokat hasznalnak egyszerre. Peldaul a mikulasos cuccokra, kisebb portya italra, stb.


Portyaitalra, vadászatitalra ez rossz megoldás lenne, sokszor van hogy nekem direkt egyre van szükségem, többit tartalékolnám vészterhesebb időkre. Abszolút nem támogatom.
Dátum: 2011.12.08. 19:58:00
Dobogós helyezések uyganúgy lehetnének mint a Lady Alvarielnél ezt én is régóta javasolom.

Azonban elrugaszkodott elképzelés az, hogy a bajnokit ezentúl ne a legjobbak nyerjék. Így is vannak rá törekvések (lásd sokszoros bajnokokat szívató nerf), de ha ennél is több kell ott az eventes és a lady alvarieles medálok. Az utolsó vérig -igaz némi körítéssel- pont hogy stabilizálja a legjobbak előnyeit, minimálisra szűkítve az eddigi bosszantó random szerepét (amivel viszont a kevésbé esélyesek is behúzhattak a normál bajnokin egy-egy meccset).

Más: egyik szövitársam (aki ráadásul bajnok, tehát nem vádolható meg azzal hogy xarik a játékra) nemrég kérdezte meg, hogy honnan tudom, hogy döntőzött (miután gratuláltam neki a képzeletbeli ezüstért). Azaz fogalma sem volt róla, hogy bekerült a játékba az eredményeket tartlamazó lista. Abból kiindulva hogy előszőr én sem találtam meg, bár direkt kerestem (mivel sokat lobbiztam érte), szerintem nagyon sokan nem is tudnak erről a fejlesztésről. Nem lehetne azt hogy amikor lefut a viadal, akkor a rendszer dob egy linket, vagy automatikusan odairányít a lezajlott csaták után?

És még: ha valaki felvállja azt a nem túl hálás de magasztos feladato, hogy menti ezeket pl a wikin meglesz visszamenőleg az összes eredménytábla, -képzeletebli- ezüst és bronzérmekkel . Ezt régen sokan hiányolták, most itt a lehetőség, hogy az érdemek ne múljanak el nyom nélkül, és ne csak a bajnokoknak.
Módszer? Hát azért még szerencsére mindent nem rág az ember szájába a mentor az elején, különben ugyanolyan uncsi kis egyenjáték lenne a VU mint a többi egykaptafa. És senki nem mondta hogy megéri CSP-ért entitásozni, többen kifejtették, hogy CSP-t bukni nem feltétlenül jó dolog (az eszenciák óta én is ezt vallom).
Amúgy nincs semmi spéci módszer. Én pl. az entitás ÉP-jének min. a 80%-át a szokásos "nincs más dolgom így ütöm az entitást +manaregen" kombóvel verem le (de szerintem a legtöbben így vagyunk ezzel), ha meg néha visszagyógyulok 15% fölé akkor azt is ellövöm pluszban (a szupertitkos CSP-s módszerrel ) és ennyi. De ettől adott a lehetőség hogy ha valaki nagyon türelmes és kivárja mindig míg felgyógyul (plusz magas a szerencséje és IQ-ja) az egy varikörnyi sebzést mindig be tud vinni az entinek. De mint rámutattak erre sok szükség nincs (talán csak a saját magunkhoz képest extrém erős entitás esetén) hiszen egy idő után mindenkinek 1 szintnyi ideje van hogy leölje az entitását, ahhoz meg igazából semmiféle trükkre nincs szükség. Úgy érzem kicsit túl van hörögve ez a téma.
Idézet: Helion1988 - 2011.12.04. 22:17:52

Az hogy te a kezdetek óta használod nem egyenlő azzal, hogy minden játékos használja vagy ismeri. Az is érdekelne, hogy hová van ez leírva és mitől lett ez hivatalos.(Lehet hogy tényleg van ilyen írás valahol csak az én figyelmemet kerülte el) Egy link vagy egy "piros" idézet megteszi. .


Az hogy te a kezdetek óta nem használod nem egyenlő azzal hogy nincs egyérterlműen leírva.
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=szovetseg&sub=egyeni_epikus
"Ha olyan szégyenben maradnál, hogy ettől a könnyű csatától ÉP-d 15% alá kerül, akkor gyorsan meggyógyítod magad sebgyógyítással, de ez 1 cselekvéspontba kerül. "

Wikin és valamelyik régi fórumon ott van az is, hogy mennyi a sebzéskompenzáció pontosan. Sőt a sebgyógyítás leírása szerint nem volt limitálva a sebzéskompenzáció maximuma, én bátorkodtam ezt kipróbálni és kitoltam a sebgyógyot anno egész magasra (elvileg 15% alatt entitás után az eredeti ÉP fölé gyógyulhattam volna magas sebgyóggyal ) , hiába. Panaszkodtam is, azóta van ott a sebgyógyítás leírásában, hogy max. 60% Ezt csak érdekességként mondom, hogy van amit valóban el van rejtve, és csak a saját kárán tanulja meg az ember (más kérdés, hogy ha beválik és nem tartom "hibás tervezésnek", most biztos büdös csalónak neveznétek ).
Ez az eset szerintem viszont pont nem ilyen, elég feketén-fehéren le van írva mi történik ha 15% alá kerülsz (és gondolom ilyen helyzetbe azért belecsúszik néha mindenki). Azt meg mindenki eldöntheti neki megéri-e ez vagy sem.

Ha esetleg nem erre gondoltál és félreértenélek (mert ez is felmerült bennem, miközben belinkeltem ezt az "eldugott" oldalt), akkor elnézést és kérlek fejtsd ki pontosan mire gondolsz.
Olyan megdöbbenséssel beszéltek erről a bizonyos 15%-os CSP-s-"módszerről", mintha csak valami titkos, csaló praktika lenne, nem pedig egy hivatalosan deklarált taktikai módszer, amit kezdetektől használnak a játékosok. Tisztára az az érzésem hogy ugyanaz a boszorkányüldözés folyik, mint a láthatatlan-nerf kapcsán. Látom is a párbeszédet: "Bazze ez tényleg így működik? És más használta, én meg nem, ezáltal jogosulatlan (lol) előnyhöz jutva velem szemben??? Nerfet neki!" Ettől még lehet erősíteni az entitásokon, mert lássuk be tényleg nem kihívás legyűrni még az aktuális epikusnál erősebbet sem, de benerfelni meg bugnak titulálni azt ami kezdetektől működik, az csúnyán előhozná belőlem, az aláírásomban található vicces idézet apropóját (amikor az ember hosszú hónapokig csinál valamit, majd közlik hogy ez bug, de legalábbis minimum szabálytalan).

AZ epikus-entitás korláttal kapcsolatban pedig szerintem a megoldás elég egyértelmű, hiszen még a Légió is belátta, hogy nem másokkal akar kibaxni (elég sekélyecske kéjecske lenne), csak szeretne magasabb entitásokat ütni. Azaz: mindig gondoskodni kell azaz aktuálisan elérhető kincstáblákról időben, és pont. Ha meg a Légió túl erős/gyors a fejlesztés üteméhez, akkor be kell rakni biztonsági szelepeket (amire láttunk már példát: epikcucc nerf (20 epikusonként ad 1 táblát), kereskedelem nerf 100. szint felett, epikerősítés) és nem a többieket kell megszívatni azért mert a játéksok egy szűk elitje elrohant a mezőnytől és a fejlesztőktől. Ettől ugyan nekik nem lesz jobb, ez igaz, viszont cserébe nekünk (többieknek) sem lesz rosszabb. És nem lesz senkinek olyan élménye, mint amikor átúszta előszőr valaki a TF-en a Csatornát (már ha nem urban legend, hogy nem volt megírva a világ a csatornán túl ).
Dátum: 2011.12.04. 16:51:15
Ha nem lett volna egyértelmű (gy.k.): az első fele a javaslatoknak Cras eredeti ötletei (lásd nyitó post), a többi saját javaslat (terv/ötlet/etc). Igazából vitaindítónak szántam, most -előszőr és talán utoljára- van rá reális esély hogy variáljunk picit az épületparkon. Ez egy váz, ebből lehetne kiindulni, ötletelni, stb. Ha konstruktív javaslat nem jön, egészen biztosan nem lesz semmi változás és várhatunk majd megint 2 végzetúr találkozót hogy szóba kerüljön (az addigra már régen kifutó erdeti listában 20-30-as szintű) épületek további fejlesztése.

Az IQ-t adó nekrofun fókuszt szerintem khm.. nem egy forradalmian hiánypótló ötlet, és akkor finoman fogalmaztam. "Hasznosnak" lehet nevezni, hiszen a legerősebb stat tovább tápolása tényleg hasznos (feltéve ha csak neked van, másnak nincs), ebben igazad van, csak éppen minek?

Piramis: nem igazán érint meg milyen értelemben merült fel a fórumon. Ez egy javaslat, hogy ne 30. hanem további szintekre is lehessen húzni az épületet, azaz ne 1 hétre hanem némileg több időre kösse le a kapacitásokat (a cél ugyanis ez lenne kb az összes épületnél). A védelem italánál igazatok van, azt le lehetne húzni. Speciel az én veszőparipám az, ebben a témában, hogy a fertőzöttek nem átkozhatnak hordatársat - meggyőződésem, hogy azért mert még senki nem gondolt arra, hogy amikor előszőr elérte valaki a 100%-ot át kellene írni ezt a dolgot...

Kamra: nem ragaszkodnék hozzá én sem, csak mint igen alacsony szintű épület feltettem a listára (valami kreatívabb ötlet jöhetne a további szintekre)

Párbaj terem: nekem tetszett az ötlet ami a kihívásokklal mahinál. Tigristappancs eredeti jasvaslata alapján gyúrtam egy tervecskét. Hogy túl tápos vagy sem azon lehet vitázni (lehet az 50% tényleg túl sok, igaz az 50 szint sem két fillér), meg aztán ez a legkevésébé esélyes épület a listán, hiszen sehol nem szól róla fáma, csak feldobtam mint érdekességet. Nekem speciel tetszik, hogy támogatunk alternatív taktikákat is.
Dátum: 2011.12.04. 11:02:58
Itt vannak Craslorg javaslatai emlékzetetőül. Ezeketfogják megvalósítani a közeljövőben. Kiegészítettem őket 50. max. szintre (hosszú távú kihívás legyen aszöviknek és választási alternatíva elé állítson midnenkit, ne egyenépületek épüljenek) plusz beírtam a többi alacsony szintű épület upgrade-jének az ötletét is (és beírtam egy új kihívós épület ötletet is Tigristappancstól). Jó lenne itt tovább ötletelni rajtuk, hátha tudunk még valamit módosítani/megvalósítani.

Edzőterem (új épület)

Maximális szintje: 60
Előfeltétel: Gyakorlótér 25, Védőfal 25
Hatása: Minden szintje +1% LE-t jelent a kalandcsaták végi LE-re és 12 szintenként +1 a próbadobásokhoz.

- Tetszik! Szerintem a név nem igazán találó, valami jobbat lehetne kitalálni (most nekem sem jut eszembe). Javaslat: 50. szint a max. (első körben elég ennyi), 10 szintenként ad +1-et próbadobásokra, és max. szinten +1 kaland tárolási lehetőség.

Kémgömb (upgrade)

Maximális szintje: 20 (30?).
Hatása:Szintenként 1.5 (1?) perccel csökkenti a kémgömb újrahasználás idejét. Maximális szinten 30 percenként lehet így kémkedni.

- Maximális szint 50, és szintenként fél perccel csökkent. Feltételként átokpiramis 30-at szabnék (mondjuk).

Katalizátor (upgrade)

Maximális szintje: 20
Hatása: 15 fölött minden szint 1 nappal csökkenti két lélekkút kisütés közötti várakozási időt. Ez a funkció minimum 60. tapasztalati szinttől használható.

- Javaslat: Maximális szint 50. Minden szintje 5(6?) órával csökkenti a lélekkutak kisütése között eltelt időt.


További javaslatok:

Nekrofun fókusz(upgrade)

Maximális szintje: 30
Előfeltétel: Mágustorony 50, Nagymesteri építészet
Hatása: Minden 15 feletti szintje 1%-al növeli a VP regenerációt.
50. szinten prémium tagok mostantól beállíthathatják, hogy ha max. VP-re regenerálnak lőjje el a manakonstrukciót (ha lehetséges).

Mágustorony(upgrade)

Maximális szintje: 50
Előfeltétel: Mágustorony 20, Nagymesteri építészet
Hatása: Minden 20 feletti szintje 0,5%-al csökkenti a mágia tulajdonság fejlesztési költségét.

Átokpiramis (upgrade)

Maximális szintje: 50
Előfeltétel: Átokpiramis 20, Kínzókamra 15
Hatása: Minden 20. feletti minden szintje 5%-al csökkenti az segítő kéz hatékonyságát.
30. szinttől átkozhatsz hordatársat is. 40. szinttől blokkolja a védelem italát.
40. szint felett minden szintje 1%-al növeli az átkozás hatékonyságát.

Kínzókamra (upgrade)

Maximális szintje: 50
Előfeltétel: Átokpiramis 50
Hatása: 15. szint felett minden további 10 felépült szint után további 1 végzeturat hurcolhatsz el a kínzókamrádba.
25. szint felett a kínzókamra hatékonysága növekszik szintenként 0,1%-al, megátkozott végzeturak esetén 0,5%-al.

Palota (upgrade)

Maximális szintje: 50
Előfeltétel: Bűvös kunyhó 50, kennel 49
Hatása: 29. szint felett minden további 4 szint +1 öltözetet ad. Minden további 2 szint + 1 vezetőkészséget ad.
30. szinttől a lélelkufárnál vásárolható tárgyak LGY költsége csökken szintenként 0,5%-al.

Új épület (Tigristappancs ötlete alapján):
Párbajterem

Maximális szintje: 50
Előfeltétel: Nagymesteri építészet
Hatása: .
- szintenként 5%-eséllyel növeli a Kihívásért járó Kristálypont mennyiséget (20. szinttől fix +1 KP, 40. szinttől fix +2 KP/kihívás). Az állatok szintenként 1%-al több TP-t kapnak megnyert kihívás esetén.
Idézet: Maci - 2011.12.02. 08:19:14
Üdv,

Esetleg nem-e lehetne-e az aukciós házban esszenciára licitálni?

Hogy miért lenne jó?

Ha egy-kettő esszencia hiányzik a játékosnak, nem kellene heteket várnia rá, illetve az arany inflálódását is némileg szabályozná.

üdv
maci


Nagyon jó ötlet!
Mehetne az egyik ksiebb tétel helyett/mellett mindig egy normál eszencia forgó rendszerben (így katalizátor csak minden 25. alakalommal lenne, de akár őt ki is lehetne hagyni). Kiváncsi vagyok milyen árakra állnának be az eszenciák, de abban biztos vagyok hogy a nagy dukátbárók is költenének egy-egy eszenciára ha éppen az hiányzik nekik és ez jót tenne az árfolyamoknak.
Morz: Igen, erdetileg valóban eköré volt marketingelve a tervezet. Sőt én is elleneztem eleinte, hogy tápolásról szóljon, pont az "epikus-feeling" miatt (kaptam is érte), és már akkor is a visszahívhatós epikus mellett kapányoltam/unk, mert szerintem nagyságrenddel nagyobb játékélmény, mint a puszta tápolás. Az entitás amellett, hogy mindenkinek megadta a lehetőséget, hogy szintjének megfelelő epikust üssön, alapvetően azért arról szólt - legalábbis az általad említett eredeti cél felvetés utáni 4. percttől kezdve-, hogy hozzájutassa a jobb epikuskincsekhez mindenkit, ne csak a szövi legerősebb/legmagasabb szintű tagjait.
Ezt az igényt a VH egy igazságosan működő szövetségben maximálisan megoldja, talán ha hamarabb érkezik a VH nincs szükség entitásra sem és nincs ez a vita sem most.

*mod: lehet a 4 perc barokkos túlzás. Bevallom az eredeti tervre ezek szerint nem jól emlékszem, nekem nem rémlik a több hetes holtfázis, de majd talán visszakeresek.
Ha már valóban átment a Craslorg féle épület upgrade Miklóson, törekedni kellene rá hogy hosszú távú építési célt adjon (ilyen 20-30 max. szintű épületekről volt szó a legtöbben, ami még a közepes szövinek is max. pár hét-hónap kihívást jelent, egy AL-nek meg halottnak a csók kategória). Minimális plusz ötleteléssel és krativitással (hiszen az alap adott midnegyik épületnél), simán ki lehetne találni az ÖSSZES alacsony szinte álló épületnek a terveit -minimum- 50. szintig. Szóval javasolom húzzunk vissza a vonatkozó topicba (ha már Cras megnyitotta, legyünk optimisták: valaki el is olvast a javaslatokat :-) ), hanyagoljuk a romantikus elképzeléseket (pl. istenek), és koncentráljunk a jelenlegi épületek upgrade-jére.

Entitás-epikus vita: Közepesen erős szövi tagja vagyok V1-en. Most jár a szövetségem a 100. szintű epikuskincseknél (átlagosan 2-őt ütünk ebből hetente, a többi VH). Szerintem ugyan lassan haladunk, de a szövetség többsége szerint nem, így respektálni kell a többség akaratát. A tárgyak amik esnek szerintem nem rosszak, de nyilván mérföldekkel jobbak a magas szintű cuccok. Mint első generációs kari (3számjegyű regszámmal) saját magamnak kellett kiütni a zafír csilalgot, a rubin triászt, a vámpír fókuszt és szürke rablót is magamnak, nem volt VH és epikfarm akkoriban, így entitással sem haladok sokkal előrébb.
Mit akarok ebből kihozni? A később indul kariknak epikus és entitás terén nagyságrendekkel jobb lehetőségeik vannak. 50. szintre gyakorlatilag mindennel felszerelkezhetnek. Azt gondolom, hogy aki a fenti 4 cuccot összeszedi az már elveszve nincsen, márpedig ezt midnenki megteheti entitásból és VH-ból. Vannak kicsit, mérsékelten és közepesen jobb tárgyak, ez igaz, de nincsennek 0%-ról 5%-ra és 10%-ra növelő tápok, mint volt a triász és zafír csillag, vagy 20-30% ++LE-szívást és rablást adó cumók, mint a fókusz és a ceremóniagyűrű/szürke rabló. Mert rosszul emlékszik Kócos: az entitás eredeti cálja nem -csak- a kihívás volt, hanem elsősorban az, hogy mindenki hozzájuthasson ezekhez a tárgyakhoz. Ehhez képest marginális, hogy 40% helyett 45% LE-szívást és 10% helyett 11% spectult adó bónuszt ki melyik szinten szerzi meg. Bár értem a top morgását, és szerintem is régen elszállt az eredeti szintx2-es epikus cucc küszöb (ennél a kereskedelmes javaslat is reálisabb). De pont az entitásvadászat és epikus ládikó miatt lehet nem kellene ezen taktikákat korlátozni túlzottan. (bár 80. szinten 160-os cucc tényleg erős, ezen nincs vita) Az entitást lehet erősíteni, hiszen valóban csak időtényező és nem valós kihívás legyőzésük (a 15% alatt visszagyógyulja az utsó ütést nem rossz elképzelés). Viszont ha az entitást korlátozzátok, akkor a "köréépített" kis szintű karikat is, mert ez tényleg a nagy szövikbe áramlást fogja forszírozni. Értsd semmivel sem igazságosabb az hogy egy top szöviből kiszedi egy 80-as kari a 160-as tárgyat, mintha önerőből entitásból teszi ezt meg.
Ha már valóban átment a Craslorg féle épület upgrade Miklóson, törekedni kellene rá hogy hosszú távú éíptési célt adjon (ilyen 20-30 max. szintű épületekről votl szó a legtöbben, ami halottnak a csók). Minimális plusz ötleteléssel és krativitással (hiszen az alap adott midnegyik épületnél), simán ki lehetne találni az ÖSSZES épületnek a terveit 5
Közelharci sebzésekre egy megjegyzés: A fókuszált erő AF skill nevetségesen gyenge, az 50 AF pont pedig nagyon drága érte. Sokat segítene a Birka által vázolt helyzeten ha hatékonyságát megdupláznátok (azaz szintenként adna +1% sebzést).

Nekrofun fókuszos kritikával pedig maximálisan egyetértek, szerintem is öngól. A legerősebb statot tovább tápolni egyszerűen nem logikus. Aki azt hiszi ettől erőpsebb lesz az téved, a legerősebb szövik tagjai egy ideig valóban még erősebbek lezsnek tőle (ez kivánt cél amúgy?), de kb ennyi. Ennél az is jobb lenne ha nevéhez hűen simán csak manaregent adna (abban mi a veszélyes?). Vagy a inkább segítene azon a ratyi mágián valamit, amit kb csak építő karik fejlesztenek már (erre a mágustorony is jó lehet).
Miklós:

A gazdaságsabb állatfarm növelő felszerelések engem is érdekelnének. Nemrég számolgattam és arra jutottam bármily csábító is, részemről bojkottálom a TP adó felszerelések hízóállatra aggatását a jövőben amíg ennyire drágák, egyszerűen irreális költségeket ver a játékosok nyakába minimális tápért (és kb nulla játékélményért) cserébe. Biztos vagyok benne, hogy egy jelentős őskőredukció pozitív visszacsatolást eredményezne az állatfelszerelés vásárlások terén ("hízóállatokra" gondolok elsősorban, ami 60-70. szint felett a játékosok többségének bele van építve a stratégiájába).

Huzalozott reflexek: ez AF szaki lesz? Volt egy LGY-s javaslatom (kényelem szalagja), ami hasonlót tudott, de nem a turbót, hanem a csökkentő cuccok használatától kímélte meg a játékost. Arról nem szól a fáma? Esetleg nem lehetne a kettő kombinálni? Rengeteg feleleleges kattól és időtől mentenétek meg a játékosaitokat :-)

Új épületekről: remélem elsők között lesz a fejlesztési listán, mert igencsak aktuális lenne.
A nekrofun fókuszt nem értem, illetve értem, hogy jó lenne tovább növelni azt is, de nem így. Az IQ messze a legtáposabb stati, tényleg hiánypótló ötlet ha magas szintű épületekhez kötjük a további tápolását? Ha másnak sem ad IQ-t, nagy baj nincs, induljunk ki szerintem ebből Én sokkal elhanyagoltabb (pontosabban a legelhanyagoltabb) statinak a mágiát tartom. Ha a nekrofun fókusz további szintjei pl. azt csinálnák, hogy szintenként 0,5%-al növelik a mágia spectulját, szerintem már az is soakt segítene a staton.

Az átokpiramisnál remélem gondoltok majd a fertőzöttökre is, és a szintek növelésével végre lehessen majd hordatársat is átkozni, plíz
Esetleg törölhetné a védelem italát is átkozás magas szinten.

Craslorg remélem megfontoltad a javaslatainkat, ha már feltetted a véleményezésre a terveidet


Szövetségi licit és tombola ezek szerint távlati tervek között sem szerepel?
Dátum: 2011.11.29. 00:26:34
R.I.P. egykori ellenfelemnek és fő motiválómnak Begginernek. Sokáig az inspirált, hogy egyszer megszorongathassam
minden pókok királyát bajnokin, sajnos ez már sosem jöhet össze.
Dátum: 2011.11.29. 00:14:37
Térkifordításhoz sosem elég

Ha tudom hogy legutóbb direkt hagytad nálam azt a szép adag LE-t, akkor viszonoztam volna némi LGY-vel kedvességed . Most kénytelen leszek a citadella mellé vinni neked grátiszban
Dátum: 2011.11.28. 22:28:50
A kényelem bársony szalagja az én fejemből pattant ki. Igazából az ár és szintlimit hasraütésszerűen született, az alapprobléma ugyanis az volt, hogy magas szinten az ember úszkál a lélekgyémántban (jelentem pár szinttel ezelőtt nem gondoltam volna, de már 81. szinten érzem - nem vadászó, 15PP-s kariként!- hogy ez tényleg így van :S), nosza tervezzünk hát LGY-s relikviákat. AZ LGY érték és szintlimit ennek megfelelően került rá( az őskő meg azért mert mégiscsak kényelmi extra). Úgy látszik ez átment a szűrőn, aminek örülök. Én igazság szerint ezt simán belepaszíroznám a kényelmi funkciókba plusz extrának, szerintem aki kifizette és prémiumos az megérdemel egy ilyen kattingatás (tehát egyúttal szerver-)kimélő extrát.
Dátum: 2011.11.25. 23:56:17
Biztos vannak olyanok akik ilyen vagy olyan okból nem neveznek mint ahogy írtam is (én is ismerek ilyet), de 25%-nál semmiképpen nem gondolnám hogy többen vannak (és most egy sokkal nagyobb számot írtam, mint amire valójában tippelek). A bajnoki amellett hogy ingyen LE, egy jó fokmérője annak, hogy mindenki lemérje hogyan is áll a kis karaktere. Ráadásul ha valóban vannak akik rendszeresen nem neveznek, szerintem a most debütálló utolsó vérig bajnokira kiváncsiságból páran közülük is neveztek, ez kicsit javíthatja az arányokat.

Lavender: az ilyen heti egyszer-kétszer fellépő, nem kommunikáló karik, valljuk be nem sokban különböznek a KH tagjaitól. Léteznek ugyan, de senki nem tud róluk semmit. Nekünk is volt olyan szövitársunk aki néha ugyan kizöldült, meg épített, de valójában akár egy automata robot is lehetne, mert semmit nem tudtunk róla, nem követte a szöviéletet, nem lehetett rá számítani, nem lehetett elérni, stb. Ők nagy valószínűséggel a bajnoki viadalra is tesznek magasról. Talán nem is baj ha az ilyen játékosokat -kövezzetek meg, de- egyáltalán nem számítjuk bele az ilyen (aktív játékosokra vonatkozó) statisztikákba.