Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - winnie

Dátum: 2009.03.10. 16:03:40
Idézet: Kocos - 2009.03.10. 15:56:57
Ez nagyon nem jo otlet, igy effektive a gyulolet szakertelem ertelmet veszti. Aki kifejlesztette az elert annyi, hogy minden szakertelme 300-zal tobbe kerul.

A horda gyulolet egy kivalo eszkoz arra, hogy kiegyenlitse a hordak letszamat. Onnan ahol tul sokan vannak elvandorolnak az emberek, oda amit kevesen utalnak bevandorolnak. Jol van az igy. A topot kiveve ez igy mukodokepes.

Viszont a gyulolet celpontjat en modosithatova tennem, mondjuk havonta egyszer (es nincs oskoves trukkozes, gyorsitas). Igy aztan tenyleg egy dinamikus rendszert kapnank.


dettó. a többiben abszolút nálad a pont, de kár agyonütni az érvelést azzal, hogy "értelmét veszti", még ha csak effektíve is.

lehetne akár egy szavazást is csinálni: "ha lenne gyűlöletnegálás, akkor fejlesztenél gyűlöletet?" lehet, hogy mellélövök, de hiszem, hogy a legtöbben fejlesztenének. akkor meg máris nem értelmetlen. pár kiválasztott, aki beijed, fejlesztene ellenszert, de nem hiszem, hogy ez lenne az általános.
Dátum: 2009.03.10. 16:00:27
Idézet: Blackjack - 2009.03.10. 15:53:47
ellenezném, annyit érnél el vele, hogy kreáltál egy felesleges szakértelmet a gyűlölet személyében. Miért kell ezt piszkálni? Teljesen jól működik, kő, papír olló..védekezni meg plusz szakértelem nélkül is lehet, tessék IQ-t, védekezést, támadást stb fejlesztetni, és annyi, az nem csak azok ellen véd akik gyűlölnek, hanem mindenki ellen.


csőlátás. miért lenne felesleges a szakértelem? akkor eddig is felesleges volt, ha lehet IQ-t növelni. (az okés, hogy valakinek nem tetszik egy korlát vagy alternatíva, de akkor ne ereszkedjünk a hamis érvek talajára.)

kérdés persze, hogy 34-es tanulással vagy 68-assal jön-e be (mondjuk mindegy, csak a játékosok töredékét érinti - de 68-assal pláne mindegy a sírás ellene), de attól még, ha nem minden (mondjuk) zafírra hat a szakértelem, attól még sok zafírra hathat. és, akire nem hat, azt meg gyengítetted azzal, hogy csakis arra pazarolt el 100.000 LE-t, hogy napi 1-2 csatában ne kapjon ki (és ugyebár egy győzelem igazából nem hoz olyan sok hasznot, hogy LE-ban lehessen mérni.)

szóva szerintem közel sem olyan sokk a szakértelem, persze eszembe nem jutna kifejleszteni. de akinek jól jön, fejlessze.
Dátum: 2009.03.10. 13:18:03
Idézet: Birka - 2009.03.10. 12:22:39
különösen hogy nem szakítja meg a csatát, csak a csata végeztével annak kimenetétől függetlenül számít... Amennyiben még ezt is azonnali interrupt-ra cserélnénk, akkor talán értelme lenne a csapás-ellencsapás elvnek is ami le van kódolva a szakiban!


megszakítja, nem? ld. első körös kivégzések.
Dátum: 2009.03.10. 13:11:36
Idézet: Ianus - 2009.03.10. 12:04:10
Üdv!

Az újonnan bekerültek közül a következőket tartom problémásnak:


ne hogy már problémás legyen egy küldetés. az mindennek a teteje:)

nem mondod, hogy eddig legyúrtál 83 küldetést (benne vagy abban a 35 karakterben) és ezek gondot okoznának? (azt fel sem tételezem, hogy olyan küldetéseket "kritizálsz" lentről, amikhez fél év múlva fogsz elérni - akkor úgyis minden más lesz.)

az 50 győzelemmel nem értem, mi a gond, aki portyázik az általában győz, mert olyat támad. napi 5-10 portyával is csak 5-10 nap. azt még megértem, hogy az 5 szintlépést hosszúnak tartod, mert 5 hét kábé, de ha ez is hosszú...

te írod, hogy valódi kihívásokat akarsz, ne mondd, hogy ez nem valódi. mint ahogy próbáld csökkenteni a LE-differenciádat 20ezerrel. nem lesz könnyű. kihívás. (az állatsebzést nem értem, hogy miért állatközpontú. az varázslat- vagy szakértelemfüggő, nincs köze az állat szintjéhez. főleg a támadóéhoz nincs.)
Dátum: 2009.03.10. 10:01:19
Idézet: Cofee - 2009.03.10. 08:20:58
Valaki okosabb mint én segíthetne: akkor most sajtoljam az állatomat, vagy ne. Van egy 5-ös alapszintű, 48-as lépett szintű állatom, én 37. szintű vagyok. Meg van egy 20-as alapszintű, 16-os lépett szintűm is.

Melyiket tartsam meg? Vagy mindkettőt sajtoljam ki és idomítsak újakat?


optimalizálás mindenek felett? mindenki ekkora matekos, hogy nem képes a virtuális veszteséget sem elviselni (amikor nem veszít semmit, de ha megtenné azt, amit megtehetne többet nyerhetne, mintha nem tenné meg.)

azért remélem még akad pár játékos, akik nem csak számtengert látnak egy morzsi névre elkeresztelt mirgben és azt mondja, hogy tök mindegy, hogy mennyivel nagyobb szám lehetne az egyik szó mögött, ő mégis megtartja magának az állatot, mert a szívéhez nőtt.

(persze valahol jó olvasni a küszködést, ahogy egyesek számolgatják a leendő LE-nyereséget és, ha csak pár csepp is kárba vész, falnak mennek. ki mit szeret a játékban, ugyebár.)
Dátum: 2009.03.10. 07:45:29
Idézet: Ariel - 2009.03.10. 00:20:53
Jelenleg a legnagyobb visszatartó erő az, hogy a háború után a sima portya is tiltott a béke miatt. Ezt kellene feloldani, és máris megindulnának a háborúk.


SENKIT nem tart vissza az, hogy tiltott a sima portya a béke miatt - ha már az általánosító mondatok megfogalmazásánál tartunk, vagyis az olyan mondatoknál, ahol a "mindenki = a top 50". ha valaki csak a top50-et látja, akkor más is megteheti, hogy csak a top 50-et nem látja.

szóval javítanék: Jelenleg a legnagyobb visszatartó erő 2-3 szövetség, vagyis maximum 100 kalandozó számára az, hogy a háború után a sima portya is tiltott a béke miatt.

eskü, mintha csak az első két oldala létezne a toplistának és a többi 563 nem. értem én, hogy mindenki saját szemszögből érvel, de azért a csőlátással le kéne számolni. ezzel csak az érhető el, mint a többi beholder-játékban, hogy a legjobb 4-40-100 játékosnak fejlesztik a játékot.

ennyire nagy enigma lenne, hogy a 20-25-30. szinten is van élet? sőt, ott van az igazi élet, ott folyik az igazi játék. ott pedig baromira nem zavar senkit, hogy portyabéke van.

EDIT: látom, hogy fölöttem ugyanazt leírták:)
Dátum: 2009.03.09. 23:34:10
Idézet: Butchman - 2009.03.09. 21:59:22
Jerikó,
Nagyon jó az a manaregeneráció dolog, de akik még a közelében sincsenek (és most nem magamra gondolok), azoknak volna a legnagyobb szüksége rá.


hát, igen:)

mindenesetre ezért karaktert törölni nem ér. (akkor már inkább magára hagyni és visszanézni egy hónap múlva:)

most véletlenül belebotlottam egy top20-as karakter régi kommentjébe, ami jelzi, hogy ami most rossznak tűnik, az később még kamatozhat. (mármint a 40-es valóságformázás - ami nekem azonnal preferencia lett, pedig nem sok értelme van ennyi LE-t beleölni, de ez nem optimalizáció, hanem plusz játékélmény)

"Most én is kicsit ki vagyok akadva.Sajna csak most néztem be ide és látom más is ugy járt mint én. Rengeteget költöttem a csapdaállitásra(kb5000), a vezetőkészségre vagy 4000LE-t(már készülve a 3.állatra) végre beidomitom a 2-at 2400LE-ért, csatába hivom és kopp. Csak az egyik tud menni. EZT MIÉRT NEM LEHETETT ELŐRE LEÍRNI????
Mert számomra nem volt egyértelmű, főleg a vezetőkészség szakértelemre tett utalásokkal.
Az elmult napokban minden forrásomat erre forditottam.
Gondoltam kicsit eltérek a sablontol, hosszu távon jo befektetésnek tünt, de ez így értelmetlen számomra. Ha majd gyengélkedik a 4-5. szintü lényem akkor addig beugorhat a helyére az 1.szintü.


ki tudja, lehet, hogy egy év múlva ezen a topikon is mosolyogni fog az ember.
Dátum: 2009.03.09. 23:10:56
jut eszembe, 4 épület és kész? akkor ennyi az új termés? vagy még van valami, amit lehet látni a "nagyoknál"?
Dátum: 2009.03.09. 21:36:52
1. de ha a változások hosszútávú célokat szolgálnak, akkor annyira nem gázak, még, ha ideiglenes negatív hatásai is vannak. ellenkezőleg végképp tamagocsi lenne minden, pár klikkeléssel.
2. ezt értem, de nem értem. ha te nem bírnád ÉP-vel (elhiszem), akkor azok hogy bírják, aki alacsonyabb szintűek, jóval kisebb szintű állattal bírnak, de még éppen benne vannak a legnagyobbak hatósugarában? te az erősektől azért kisebb veréseket kapsz, a közepesen topjátékosok pedig már nem ártanak nagyon. gondolná az ember. (erre mondaná valaki cinikus éllel, hogy mindjárt megsajnálná a top20 játékost, de nem mondja szerencsére. csak azt akartam jelezni, hogy attól, hogy én elhiszem, hogy valós problémáról van szó, más még szemeket fog mereszteni, hogy még ti is panaszkodtok.
3. ezzel egyetértek abszolút, igazad van, csak azért valahol remélem átérezhető, hogy a legtöbb panaszt (nem jó szó, mondjunk inkább alternatív megoldást kereső javaslatnak) a "fentiektől" hallani (tisztelet a kivételnek), akik nem azért szólnak, mert ami eddig jó volt, az rossz lesz, hanem, mert kevésbé jó lesz. minden viszonyítás kérdése.
Dátum: 2009.03.09. 21:04:41
Idézet: Draglov - 2009.03.09. 20:25:11
Kozben eszembe jutott meg valami. Khm ize vissza lehetne kerni a valosagoformazasom 20-rol 40-re valo fejlesztesenek koltseget? Ugyanis az allatok elnyelesenek eros csokkentesevel varhatoan olyan mertekben fog megnoni az elszenvedett sebzodeseim szama, amit nem ennyi portyaszamra allitottam be. Vagy csak kevesen vagyunk, akik igy jartak? Akkor bocs, elnezest es lenyelem ezt is es felviszem az egeszseg tulajdonsagomat 120ra mi az nekem...


kyroné a pont. új szabályok, új taktika. kihívás, ami sokkal jobb, mint gépiesen belepunnyadni a status quóba. az sokkal hamarabb vezet elunáshoz.

de azt komolyan nem értem, hogy a valóságformázás hogy jön ide? tényleg kíváncsi lennék, hogy egy felsős karakter hogy ne tudná elhasználni a pontjait, ha még az én karakterem is nagyjából el tudja a napi 25-öt. mindezt úgy, hogy reggel arra ébred, hogy a 45-47. szintről kapott két 1000-es és egy 2000-es verést és nap közben sincs sokat 15% fölött. tényleg nem szívózni akarok, de el sem tudod képzelni, hogy milyen "fura" a legjobb szövetségek legjobbjainak sirámait olvasni, hogy nekik milyen rossz lesz. látnád a többieket:) (sorry, de ez valahol tényleg falsnak hat..., még ha abszolút komolyan is gondolod)

azért ennél nagyobb rálátás kéne a "big picture"-re. nem is azt mondom az enyémbe, de csak 1-2 napra tekints bele vagy képzeld el egy alacsonyabb szintű karakter "napját". tudom, nem kötelező gyengének lenni, de akkor ők mit mondjanak? (semmit. nekik még állatuk sincs, mert nem tudnak tartani.)
Dátum: 2009.03.09. 20:26:38
jut eszembe, ami meglep, hogy sokan panaszkodnak, hogy fent nem lehet LE-t szerezni. én pedig megdöbbenten látom, hogy ha véletlenül nyerek, akkor szinte alig hagynak nálam LE-t (nem tudom, hogy ez általános-e, de ha támadok, azért van nálam párezer, hátha szerzek). esetleg a lefele támadást lehetne így "kockázatosabbá" tenni, hogy csak bizonyos LE-mennyiséggel menjen:) nem mintha párszáz mínusz zavarna egy +5 szintes karaktert.
Dátum: 2009.03.09. 20:12:13
Idézet: Simon - 2009.03.09. 18:18:35
Allattarto jatekosoknak szinte mindenkinek van intelligens kedvence. Sokakat, sot, szinted kornyeken hordatol es szovetsegtol fuggetlenul valoszinuleg


"mindenkinek"? még sajtolása is keveseknek van, nem hogy magasabb tanulása. nem tudom, de nekem 50+-os állattal eszembe sem jutott intelligens kedvencezni. legszívesebben megállítanám a szintlépésben, nem hogy gyorsítsam is:)

általánosságban egyébként meg a mindenkit érintő változásokkal nincs gond. egy magas érték nem lesz olyan magas, na puff. de a többiekhez viszonyítva még magas marad. nem lesz az elsőből utolsó, az erőviszonyok maradnak. ismét csak a mantrát tudom elővenni, miszerint túl kell lépni az egyéni érdeken és a hosszútávú tömegérdeket nézni. lent is van élet.
Dátum: 2009.03.09. 17:49:56
van, amit nem lehet eladni? a kézből biztos el lehet adni, bár nem tudom, hogy olyankor volt-e tartalékom.
Dátum: 2009.03.09. 17:49:02
Idézet: Veloscsont - 2009.03.09. 17:46:39
nem hiszem, h megcsinálják, nagyon leterhelné a szervereket


mindenki meg tudja magának csinálni, hiszen a fej megvan, a jobb-bal kéz megvan, a test megvan (páncél), már csak lábat kell odaképzelni. az, hogy nem lehet real time barbie-zni, annyira nem gáz.
Dátum: 2009.03.09. 14:05:46
Idézet: Mortimer - 2009.03.09. 13:59:02
"már várom az első gyémántpanaszt, ami szóvá teszi a szakértelmes +15 támadás/+15 IQ kombót"

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,124.0


á, köszi. még szerencse, hogy a klánváltás mindenkinek előjoga:) mint ahogy a fogak összeszorítása melletti továbbmenetelés a megkezdett úton.
Dátum: 2009.03.09. 13:57:53
Idézet: CaveMaN - 2009.03.09. 13:49:42
Nem a rabláson van a hangsúly. Én pl most be fogok spájzolni 300 körüli csp-t, azzal kb két szintet vissza is esek. Sharpa meg üsse a levegőt helyettem. Erre gondoltam.


ez tűnik megoldásnak, lehet, hogy ez is a cél fentről:)

mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy a sebzéskompenzáció honnan fog közelíteni. biztos, hogy 1. szükség van a magas szintűeknek arra (az azt hiszem pontosan még meg nem határozott) szintkülönbség*x %-ra, amit kap lefele ütés esetén? 2. lehet, hogy a 15-20-25-30-35%-os határral kéne valamit csinálni?

más kérdés, hogy a nagyok ellen elbújtatni sem jó a kicsiket, mert akkor meg nem tudnénak kit ütni. így marad a sebzés gatyába rázása. remélem milósék látják, hogy a sebzésdifferenciák és az erősek "elhúzása" milyen függvényt írnak le, de rossz belegondolni, hogy mi lesz fél év múlva, ha ugyanilyen marad a növekmény.
Dátum: 2009.03.09. 13:54:44
Idézet: Mortimer - 2009.03.09. 13:47:42
"amúgy meg nincs nálam szinte semmi"

Nem a rablás zavar, az legyen az övé, ha hülye voltam, megérdemli. A játszhatatlanság a gond, hogy 25% felett egyből nullázdódom.


na, igen, ezzel szerintem mindenki így van, össze is lehetne írni, hogy kik nem:) én mondjuk azért nem panaszkodom, mert még én is túl fent vagyok (nem erős, csak fent), hogy sírhassak (mit mondanak a "kicsik"? mondjuk nekik azért jobb lehet, főleg 30. szint alatt), de valahol gáz, hogy aki engem ma reggel levert 2000-200-ra, azt más veri le simán, én pedig ugyanúgy le tudok küldeni, ha akarok egy 1000-50-es győzelmet. ami azért valóban durva egyensúlytalanságot eredményez.

ettől még a napi 25 portyát, mivel sokat vagyok (más miatt) gép előtt lenyomom, nekimegyek párszor a térkapunak, az epikusat is betámadom óránként hobbiból (amíg nem lesz túl erős), de meglep, hogy tervezés ide vagy oda, ilyen irreális kölönbségek születhetnek.

az egy-kettővel nagyobb fegyver még túlélhető lenne, a pár topszövetség kimaxol védőfala/gyakorlópályája is okés, de már várom az első gyémántpanaszt, ami szóvá teszi a szakértelmes +15 támadás/+15 IQ kombót:) (van, aki nem gyémántra fejleszti ki? a többi horda legalább 1:3 eséllyel kap "gyűlöletet".)
Dátum: 2009.03.07. 19:11:12
Idézet: BaalCain - 2009.03.07. 18:38:23
Pls Miklós annyi mindent fejlesztettetek az utóbbi időbe, zömében nagyon jó ötleteket.
Miért nem foglalkoztok ezzel?
Ti nem látjátok, h megállt a háborúzás, a béke tornya kihúzódó portyamenetessége megölte ezt az opciót?


és olyan nagy baj, hogy kevesebb a háború? (ha kevesebb.) vagy csak a "nagyok" már nem tudnak leverhetőt találni? aki akar, az tud találni magának, azért nem olyan szörnyen nehéz, a portyamentességet lehet kompenzálni.

a kérdés, hogy a kevesebb háborúval több az elégedett játékos vagy kevesebb?
Dátum: 2009.03.05. 20:23:01
Idézet: Azirafael - 2009.03.05. 20:02:22
Miklós mi lenne ha küldetés lenne a 10 állatod legyen ha már volt belőle 2 küldi miért ne? Egyrészt nálam és még sokaknál problémás, h befognak egyszerre 3-4 állatot akkor egyből meg kell állniuk és sok időt gépnél lenni. Gondolkoztak a fejlesztésén már páran, de elvetették, mert így elmaradnának másoktól. A kronokompenzáció is jó lenne küldibe szedve itt is ez áll fent sokan szeretnék fejleszteni, de nem fogják, mert lemaradnának a többiektől.


szerintem rossz ötlet, csak uniformizálásra jó, meg arra, hogy az embernek ne legyen saját gondolata. nagyon kevés az eltérés a karakterek között, ne "szabjuk" meg nekik a képességek szintjét is. ennyiben legalább mindenki különbözik,
Dátum: 2009.03.05. 20:20:35
Idézet: Endyr - 2009.03.05. 19:33:51
Idomitast meg lehetne ugy oldani, h egyszer elinditom, es fel ora leteltevel ujra levonja a koltseget ha van nalam annyi, kulonben megall.? Vagy be lehetne allitani, h mennyi idore akarom idomitani.

A mostanival az a gond, h nagyon odakoti az embert a gep ele, felorankent nyomkodni a gombot tul suru.


ez direkt van így. nem sok értelme lenne akkor a szakértelemnek. nem egyszerű idomítani, szívás, de kár lenne automatizálni, ezt is könnyíteni. olyan ritkán idomít az ember, hogy ennyi bőven belefér. és nem kell félóra, max később "készül el"