Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Papp András

Oldal: 12
Dátum: 2013.02.19. 17:24:45
A fókuszkristályos és az állat beidomítós is teljesíthető hűségszilánkkal és\vagy templomkristállyal is.Csak ha mindenképp alternatívát akartok .
Dátum: 2011.08.19. 00:10:29
Én azt szeretném megkérdezni hogy event közben a pilonok vagy akármik töltésénél majd beleszámítja e az építést (a nyers Le-ből persze) a szerencse fejlesztésnek.Ha jól emlékszem a xenónál volt ilyen , jó lenne ide is áthozni .
Illetve ha igen akkor érvényesülnek e a szerencse olcsóbbító tárgyak/Af.
És még annyi hogy az essencia találásnál nézitek az Alkimista Af képességet ?

Előre is köszönöm a választ .
Dátum: 2011.06.30. 23:36:44
A Beholder találkozón is volt erre javaslat , de Miklós azt mondta hogy az eléggé leterhelné a szervert .
Gyakorlatilag technikai akadálya van annak hogy csak 300 kérdésre lehet válaszolni egyszerre.
Dátum: 2011.06.01. 11:27:11
Nem saját de hátha nektek is tetszik .

Mi is az a metal? A legegyszerűbb módon úgy írhatjuk le a különböző stílusokat, ha vesszük a következő alaphelyzetet: Egy gonosz sárkány elrabolt egy gyönyörű királylányt, és egy hős lovag a megmentésére indul. Mi történik?

HEAVY METAL: A lovag bedübörög Harley Davidsonján, levágja a sárkányt, bedob egy sört, magáévá teszi a királylányt.

GRIND METAL: A lovag megjelenik, teljesen érhetetlenül sikoltozik kb. 2 percig, majd távozik.

POWER METAL: A lovag hófehér unikornisa nyergében érkezik, kikerüli a sárkányt, megmenti a királylányt, majd az elvarázsolt erdő közepén szerelmeskednek.

THRASH METAL: A lovag megjelenik, legyőzi a sárkányt, megmenti a királylányt, és ez utóbbit magáévá teszi.. gyorsan, és önzőn.

SPEED METAL: A lovag seperc alatt szétvágja a sárkányt. Nem veszi észre a közeledő királylányt, így őt is szétkaszabolja. És utána is csak kaszabol, kaszabol, kaszabol…

FOLK METAL: A lovag néhány haverjával érkezik, akik hegedűn, sípon, dobon, lanton, és egyéb furcsa hangszereken játszanak. A sárkány a rengeteg tánc közben elszenderedik, a lovag a királylány nélkül távozik.

VIKING METAL: A lovag sárkányfejes hajón érkezik, hatalmas csatabárdjával megöli a sárkányt, megfőzi, majd megeszi, halálra erőszakolja a királylányt, felprédálja a kastélyt, majd porig égeti, mielőtt elmenne.

DEATH METAL: A lovag eljön, megöli a sárkányt, magáévá teszi a királylányt, őt is megöli, majd távozik

BLACK METAL: A lovag éjfélkor érkezik, levágja a sárkányt, a tetemet karóba húzza a kastély előtt análisan magáévá teszi a királylányt, iszik a véréből, majd szertartásosan megöli. A meggyalázott királylányt a kastély előtt karóba húzza.

GORE METAL: A lovag eljön, levágja a sárkányt, a beleit kiteregeti a kastély előtti mezőn, magáévá teszi a királylányt, megfojtja, magáévá teszi a holttestet, fölvágja a hasát és megeszi a belsőségeit, harmadjára is magáévá teszi, a holttestet felgyújtja, majd végezetül negyedjére is magáévá teszi.

DOOM METAL: A lovag megérkezik, meglátja a sárkányt, rájön, hogy sosem tudná legyőzni, depressziós lesz, és öngyilkosságot követ el. A sárkány felfalja őt és a királylányt is.

PROGRESSZíV METAL: A lovag gitárral érkezik, 26 percig szólózik a kastély előtt, a sárkány öngyilkos lesz az unalomtól. A lovag felmegy a királylány hálószobájába, újabb gitárszólót ad elő, amibe a konzervatóriumban végzősként tanult összes technikáját beleszövi. A királylány megszökik, és a HEAVY METÁL lovag keresésére indul.

GLAM METAL: Az érkező lovagot meglátva a sárkány röhögőgörcsöt kap, és beengedi a kastélyba. Az bemegy, ellopja a királylány sminkkészletét, és megpróbálja gyönyörű rózsaszínre festeni a kastélyt.

INDUSTRIAL METAL: A lovag zsíros, fekete bőrkabátban érezik, obszcén kézmozdulatokat tesz a sárkány felé, mire a mesebeli kidobóemberek kikísérik a meseerdőből.

KERESZTÉNY METAL: A lovag a templomból hazafele jövet néz be, és egy balladát énekel a sárkánynak arról, hogy Jézus szereti, és felé kellene fordulnia. A sárkány azonnal megtér, és amikor a hercegnő "köszönetet akar mondani" a lovagnak, az így válaszol: "Sajnálom, nem hiszek a házasság előtti szexben."

SYMPHONIC METAL: A lovag két szimfónikus zenekarral (bár egyesek szerint csak egy szinitvel) és a Nightwishsel érkezik.A lovag neki áll zenélni, majd 1,5 óra után a sárkány unalmában magáévá teszi a királylányt, a lovag pedig Tarját...

GOTHIC METAL: A lovag hosszú, fekete lebernyegben, fehérre meszelt arccal ( a la Eric Clayton ) érkezik. A vár köré von egy nagy, fekete sötétítőfüggönyt, majd sejtelmes gyertyafényeket gyújt és síron túli, hátborzongató hangokat csal elő a gitárjából, amelytől a sárkány és a királylány is szívinfarktust kapnak. A lovag mindkettejüket végső nyugalomra helyezi a vár titkos kazamatáiban lévő kriptában, és továbbmegy a következő vár felé...

NSBM (nemzetiszocialista black metal): A lovag napfelkelte előtt Tigris páncéloson érkezik, szétlövi a várat, majd felgyújtja a romokat is, a sárkányt a legközelebbi koncentrációs táborba viteti, a királylányt pedig feleségül veszi, és min. 4 gyermeket nemzenek a Vezér szolgálatára.

NU METAL : A lovag rollerral érkezik, trapézszárú nadrágban. Megáll a sárkány elött, előveszi halálosztó CD-jét és szekreccsel. A sárkány ordítva menekül, de a lovag nem hagyja, elkezd mellé rapp-elni. Ezt már a királylány se bírja tovább, és együtt futnak a sárkánnyal. És a sárkány teszi magáévá a királylányt

LOVE METAL:
A lovag HIM-es pólóban dübürög be a kastélyba, elsírja magát a királylány szépsége láttán és szerelmes lesz a sárkányba, aki nem viszonozza azt.

ALTERNATIVE METAL:
A lovag sírva érkezik, tétlenül szüntyög a sárkány és a királylány előtt, néha erőtlenül megemeli hangját. Mikor mindenkinek elege van a kinlódásból a királylány fejbelővi egy USP-vel a lovagot, majd magát is. A sárkány bedepressziózik...

OPERA METAL: A lovag teljes vértben érkezik.Tökéletes technikával előadott magas C hanggal lerobbantja a sárkány fejét. Mikor leveszi a sisakot, kiderül hogy nő, így a királylánnyal együtt a HEAVY METAL lovag keresésére indulnak.

AVANTGARDE METAL:
A lovag megérkezik kilenckerekű neutrontöltésű vaslovával, értelmetlen hangokat ad ki magából, majd skizofrén állapotban azt hiszi, hogy ő maga a sárkány, és megöli magát, majd miután eggyé vált a természettel, absztrakt formákban egyesül a királylánnyal.

HARDCORE: A lovag a haverjaival mosh-ol, mikor meghallja a királylány sikoltozását. A segítségére siet. Leüvölti a sárkány fejét, majd kiszabadítja a királylányt. Mikor a hercegnő "megköszönné" a lovag közli vele, hogy X-es és már van szerelme, majd fejberúgja a királylányt, hogy ekkora …

METÁLCORE: A lovag először mindenféle régi trükköt bevetve hadakozik a sárkánnyal, majd eszét vesztve dühbe gurul, és a sárkány szidja, majd megint lovaghoz méltó módon harcol. Ez kábé addig megy, míg a sárkány elunja és leharapja a fejét.

Bónusz:

PUNK: A lovag tépett, igénytelen ruhában, kakastaréjjal érkezik. Irtózatos testszagát megérezve, a sárkány rögtön bekrepál. Rövid, kétakkordos nótában ecseteli a királylánynak, hogy milyen jól beb***ott az éjjel, majd letarhálja 100 forinttal és elmegy megint berúgni.
EMO: A lovag tépett hajjal, kisminkelve érkezik. A sárkány egy pillanatra azt hiszi, hogy ő is egy királylány, majd rájön, hogy csak csoki[moderálva]. A herceg közli vele, hogy biszex és mivel látja, hogy ennyire ellenszenvesek vele, énekel egy érzelmes balladát, majd felvágja az ereit. A sárkány nevet egy jót és megerőszakolja a hoppon maradt hercegnőt.
Dátum: 2011.05.17. 23:05:32
Nekem nagyon tetszett az event a lebonyolítása és a spec szabályok nagyon jók voltak.
Ha a legközelebbibe még egy kis izgalmat is ki tudnátok találni akkor fenomenális lenne ez a játék .(Ezt most pozitív értelemben írtam).
Dátum: 2011.04.24. 03:00:20
Nagyjából végig olvastam a dolgokat de arra nem találtam leírva információt hogy a kreatív affinitás korlát érvényes lesz az esemény alatt ?

Szerintem ezt még fontos lenne tudni .
Dátum: 2011.02.04. 14:45:53
Elnézést hogy bele vau vau és több mint valószínű hogy most népszerűtlen leszek.
De szerintem ez a korlátozzuk a napi aktivitást az eseményeknél elég nagy hülyeség.
Ha teszem azt mindenkinek elkezd termelődni akármilyen "esemény pontja" , akkor mindenkinek ugyanannyi lenne elvileg.Hej de jó az egész szerver megcsinálná az eseményt és mindenki ugyanolyan eredménnyel .Csak ez hiába sportszerű nem lenne értelme.Arról nem is beszélve hogy az egymás közötti versengést ki is nyírná gyakorlatilag egyből.

Nem értem miért baj az hogy ha valaki készül egy eseményre , pláne mivel mindenkinek meg van adva a lehetőség hogy készüljön rá, én például direkt az esemény kezdete előtt vettem egy rakás gyógyitalt hogy ne a háború alatt keljen.
Le lett csapva pár darab a X(sz)enyókból na ja mivel sokan erre vártak és amikor elkezdődött , hát a tömeg el is indult de jól van ez így szerintem.
Ha mondjuk teszem azt sokan bedobják a tartalékaikat az elején és nem nagyon van érdemi változás , tehát nem csökken le drasztikusan / nem hal meg egy Xenó sem akkor meg azon menne a para hogy hékás itt vagyunk egy csomóan bele dobtunk mindent mégse nagyon látjuk hogy lenne eredménye csináljatok már ezzel valamit ........
Dátum: 2011.01.31. 11:29:47
Aljas KH lepaktáltak a Xenó királynőkkel !!
Dátum: 2010.11.21. 02:12:56
Bocsánat átgondoltam és hülyeséget írtam.
Dátum: 2010.08.29. 18:39:42
Érdeklődnék hogy mi van az átokpiramissal ?
Dátum: 2010.07.31. 10:35:51
Én egy elég régi ötletet hiányolok a listából csak.
Ez pedig a több "irányú" kalandok lennének.
Amikor is a kalandban konkrét választási lehetőségek lennének.
Csak hogy tényleg kalandok legyenek és ne csak kattintás.
Nem értek a programozáshoz de gondolom mivel az alap úgymond megvan hozzá így nem lenne túl sok idő megcsinálni.
Én úgy gondoltam ki hogy talán úgy jó lenne ha ugyanannyi kristálypontba kerülnének a megírásuk.Vagy talán minden elágazás beírása a kalandba némi plusz kristálypont költségbe kerülne.
Persze maradnának az eddigi normál kalandok is csak mellettük már lehetne ilyet is találni.
Dátum: 2010.04.01. 03:14:38
Ez nagyon el lett találva :D
Akkorát röhögtem most mint VU-n ritkán .
Dátum: 2010.03.25. 12:55:11
Az ötletek nekem tetszenek .
De én is egykarakteres játékos vagyok hosszútávon.Esetleg ha dönteni lehetne hogy ősköt kap az ember vagy pedig átviszi azt a karit a másik világra.
Illetve mi lesz a medálal amit a világ győztesei kapnak azt az eredeti karaktere kapná vagy pedig az amelyikkel nyert ?
De tetszik a kezdeményezés ezzel reméljük vissza lehet csalni sok olyan játékost akik már egyébként töröltek karaktert de mondjuk a Fórumot még olvassák.
Illetve egy gond még eszembe jutott.Nem vagyok paranoiás de ha nem nekem akkor másnak fog eszébe jutni a kérdés.
Ha át lehett vinni onnan karaktert a többi világra akkor mit fogtok csinálni az esetleges rabszolgázós játékosokkal?
De alapvetően az ötletek tetszenek
Dátum: 2010.03.25. 12:17:10
Az eventel kapcsolatban engem is érdekelnének az infók.Ha pontos dátumot nem is tudtok mondani.De kb mennyi idő még ?
1 hónap ? 3 hónap ?
Dátum: 2010.03.20. 09:24:58
Sziasztok nekem egy olyan javaslatom lenne hogy szerintem jó lenne ha a támadás itala jönne Epikus és Entitás ellen is.
Ez szerintem tényleg segítség lenne a kisebb játékosoknak is illetve a nagyobbaknak is (nem a topra gondoltam de ez talán még nekik is jól jönne).

Ha volt már mint ötlet akkor elnézést bár én nem láttam .
Dátum: 2010.01.28. 19:36:15
Felvettem azt az ismételhető küldetést hogy lépjen állatom 10 szintet.Elmentem barátságos portyázni abból mind a 4 állatom szintet lépet de ezt a szintlépést nem számolta bele a küldetésbe.
Ez most direkt van így vagy hiba ?
Dátum: 2010.01.23. 06:14:04
Én egy régi ötletet elevenítenék fel kicsit átdolgozva.
(Sajnos már nem emlékszem kié volt az eredeti de ha ő is olvassa akkor ne koppintásnak vegye )
Szinte mindenki azt mondja hogy nem éri meg háborúzni (a jelenlegi rendszerben).Ezt orvosolandó bevezethetnének egy olyan fejlesztést hogy rablás.
Írok rá konkrét példát bár lehet elnagyolt lesz.
xzy szövetség nyer az abc szövetség ellen ekkor az xzy szövetség minden egyes tagja eldönthetné hogy egyénileg milyen épületet akar kirabolni.Példánkban mondjuk az egyik karakter a Kennelt választja.Ekkor a vesztes szövetség Kennel szintje és a győztes karakter győzelmei arányában mondjuk kapnának az állatai egy kis plusz Tp.
Ha mondjuk teszem azt a mágustornyot rabolná ki akkor ugyanúgy a vesztes szövetség mágustornyának a szintje és a győztes karakter győzelmei számának függvényében kapna pár szintjéhez méltó varázsitalt.
És valami hasonlót ki lehetne találni még pár általános épületre amiket azért a legtöbb szövetség építget.
Továbbá így talán jobban megérné körülbelül azonos épület szintekkel megáldott szövetségek megtámadásának is.
És ha bejön ez az új háborús módi akkor talán ott is használható lenne.
Dátum: 2010.01.21. 20:24:56
Egy újabb adalék láthatatlanul lenyomtam pár vadászatot a móka kedvéért.(Szeretek nem járt ösvényekre tévedni egy próbát megérnek,habár néha elveszi a kedvem.)
Nos 80 vadászat ebből 10 befogott állat (átlag 800Le/vadászat/22TP)
Sajtolásokkal együtt 128 000Le tehát picivel több mint 1500Le/vadászat ami azért kicsit érdekes szemben az Le/portya arányommal ami mondjuk perpillanat csak az EHból van mivel azóta csak párszor(kb:8szor) húztam nagyobb (értsd 4000-5000 körüli) Le-t.És már lenyomtam így kicsivel több mint 250 portyát(ellőtte direkt halmoztam 100ra a Ppét).
Ezt csupán az érdekesség kedvéért írtam be.

A horda bónuszhoz meg csak egy vélemény.Nem vagyok nagy matematikus nem is az én asztalom de a Rubin horda plusz sebzése mind a 6 ütési fázisban kisülhet továbbá így az állatok sebzését is növeli (legalábbis nekem így logikus) ami mondjuk 4 állat esetén már egész jó kis plusz sebzés lehet.Smaragdos vagyok tehát ez csak egy spekuláció az érintettek ha írnának és ki lehetne számolni akkor tudnánk mennyire is éri meg.
V4en már rubintost indítok mert pont erre vagyok kíváncsi .
ui: attól még felőlem lehet 1el magasabb szintű fegyverük.
Bocsánat a téma offolásáért.
Dátum: 2010.01.12. 07:41:23
Mindezek ellenére úgy gondolom a szaki elérte a célját tehát add egy minimális Let a portyában.
Az más kérdés hogy ezt Miklós azoknak alkotta meg akik eleve nem használják a Vfet.Azoknak is csak úgy érheti meg szerintem ha 25re viszik fel és turbózzák.
Dátum: 2010.01.12. 07:34:34
A mostani adatok a teljesség igényével készültek.Minden ellenfelem 100%os volt a portya lista szerint.Én 61es karakter vagyok sajnos 64szint illetve a fölött nem találtam olyan ellenfelet akit le tudnék győzni és még 100% is a portya listában.De úgy gondolom hogy ott csak romlik a LE/TP arány.Természetesen végig turbózva volt az EH.
Na de íme a statisztika.

54es szintű 151Le 6Tp
55ös szintű 319Le 8Tp
56os szintű 482Le 10Tp
57es szintű 650Le 12Tp
58as szintű 823Le 14Tp
59es szintű 1015Le 16Tp
60as szintű 1200Le 18Tp
61es szintű 1220Le 31Tp
62es szintű 1240Le 32Tp
63as szintű 1260Le 34Tp
Oldal: 12