Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Petur

Oldal: 12345678
Dátum: 2008.12.16. 15:25:38
Igazságos megoldás nincs ilyen esetben.
Ha kevés rekord sérült meg (10-15), és Miklósék megbirkóznak velük, akkor az a jobb megoldás, ha azt a pár karaktert javítják. Ha több száz rekorddal van gond, akkor a javításba óhatatlanul hiba fog csúszni. lesz akinek a kárára, lesz akinek az előnyére. Nekem rendben volt a délelőttöm, én annak örülnék, ha minden rendben mehetne tovább. Ezzel együtt azt gondolom, hogy a legbiztonságosabb, és a játék menetébe legkevésbé beleavatkozó megoldás az lenne, ha a játék éjfélkor indulna újra a tegnap éjféli mentésből. Lenne végre egy nyugodt estém, amikor nem a végzetúr határozná meg az est folyását.
Dátum: 2008.12.15. 10:57:23
A következő kérdésem rossz minősítést kapott.

A 4X400 méteres síkfutó váltóban hányszor váltanak?
lehetséges válaszok:
egyszer sem
egyszer
háromszor
négyszer

Van valakinek ötlete, hogy miért lett ez rossz kérdés?
Az események rovatban a következő üzenetet kaptam:
Figyelmeztetés: Kérjük, próbálj meg olyan kérdéseket feltenni, amelyek megválaszolhatók ...
Semmi jel nem mutat arra, hogy túl sok rossz válasz érkezett volna. Egyszerűen ki lett selejtezve. El vagyok keseredve.
Dátum: 2008.12.05. 14:55:16
Ma 14.30-ra megjött a kérdésem jóváhagyása.
Köszönöm
Dátum: 2008.12.05. 08:57:35
Sziasztok!

Nem szeretnék nagyon türelmetlennek mutatkozni, de korábban sose húzódott el ilyen sokáig a kvíz kiértékelése. Az utolsó kérdésemet több, mint 30 órával ezelőtt írtam, és nem tudom, hogy a csúszást torlódás okozza, vagy elkallódott valahol a kérdésem, Esetleg az a baj, hogy a 39 jó kérdés mellé bekerült 10 olyan is, aminél 25% alatti lett a helyes válaszok aránya.

Sziasztok, Petur
Én is úgy érzem, hogy nem a lényeget sikerült megfogni.

Az új belépő akkor használhatja a szövetség épületeit, ha teljes jogú taggá válik. A tervezői cél kettős volt. Egyrészt akadályt kell gördíteni az elé, hogy a játékosok ide-oda ugráljanak a szövetségeken belül. (Nem ellehetetleníteni, hanem kicsit költségessé tenni) Másrészt pedig az, hogy aki 'nagy' szövetséghez csatlakozik, az sokat tud profitálni az épületekből, és ezért áldozzon is.

A problémát a saját szövetségünkön keresztül tudom szemléltetni. A mi kutunk most 110.000-es méretű. Ehhez képest a legtöbbet építő karakter 90.000 LÉ alatt van, az átlag pedig 70.000 alatt van. A jelenlegi rendszerben egy új belépőnek 110.000 Lé-t kell beraknia a kútba, holott a szövetség összes tagja mélyen ez alatt a szint alatt van. Félek az idő múlásával ez az arány tovább romlana.

Lehet, hogy a kút növekedési méretéhez is hozzá kéne nyúlni. Az látszik, hogy egyre nagyobb mértékben járul hozzá az építkezéshez, de pontosan azért toltuk néha erőn felül, hogy idővel önjáró legyen. Ma még nem látszik számomra, hogy a kútból túl sok LÉ esne ki, főleg ha azt is figyelembe vesszük, egy-egy épület megépítése mennyibe kerül.

Azt viszont látom, hogy nem teljesen rendjén való egy új belépőtől jelentősen nagyon ráfordítást elvárni, mint amennyit a régieknek kellett.

Nekem az a javaslatom, hogy az új belépőtő esetén a teljes jogú tagság ára a teljes jogú tagok által épített mennyiség átlaga legyen.
Dátum: 2008.11.22. 15:07:11
Sziasztok!

Belefutottam egy igen kellemetlen hibába. Az állatom szintet lépett, de mivel nem én támadtam ezt a szintlépést a küldetés figyelmen kívül hagyta. 5 perccel ezelőtt már csak egy győzelemre voltam a küldetés teljesítésétől, most újra 50 győzelem kell hozzá. Szeretném, ha a hiba gyorsan javításra kerülne, én pedig megkapnám a teljesített küldetést.

Köszönettel, Petur
Idézet: Endyr - 2008.11.21. 10:52:09
Mint erintett, en is hozzaszolnek egy kicsit.Bevallom, en is bementem haromszor (ebbol egyiket elbuktam), de utana lealltam, es legkozelebb akkor mentem be, amikor mar visszajott a level, hogy javitva lett. Ezert nem is kaptam buntetest.

Tudom, szabalytalan volt, de tegyetek fel magatoknak egy kerdest: Ha plul eszrevenned, h ha pontosan 2222 LEd van, akkor a tamadasra novelesere koltott LE-t nem vonja le, vajon hanyszor nyomnad le es vajon hanyszor csinalnad ugy, hogy megint pont annyi legyen maskor is. Roviden: a csalas es a kivancsisag itt nagyon kozel allt egymashoz, es a legtobb emberben (tisztelet a kivetelnek) gyozne a kisertes, hogy legalabb parszor ranyomjon arra a gombra. En nem erzem magam csalonak azert, mert kicsit kivancsi voltam, de persze ezt mindenki dontse el sajat maga.



Örülök, hogy megszólaltál, mert a leveled erősíti azt a meggyőződésemet, hogy a játékosok tudnak különbséget tenni helyes és helytelen között. Te felismerted a helyzet fonákságát, és képes voltál uralkodni a kíváncsiságodon, ami tiszteletre méltó tulajdonság.

A másik felvetésedre viszont azt tudom mondani, hogy nincs igazad. Engem az érdekel, hogy mit tudok kihozni magamból. Megnézem a toplistát és büszkeséggel tölt el, ha azt látom, hogy jó helyen állok. Ha egy programhiba miatt belefutnék egy olyan lehetőségeb, amivel még előbbre tudnék jutni, akkor ezt azonnal jelezném a fejlesztők felé (bár feltételes módot használtam, velem már történt ilyen). Mindezt azért tenném, mert ez a jól felfogott érdekem. Hiába állnék a listák élén, ha tudnám, hogy ezt nem tiszta eszközökkel értem el, nem jelentene sikerélményt. (Ha megnyerem a New York maratont, aki olvassa az újságot, az az én nevemet látja. De én tudom, hogy bicajjal mentem. Lenne mire büszkének lennem?) Ellenben, ha én felfedeztem ezt a hibát, akkor másnak is feltűnhet. Jó az nekem, ha mások kihasználva a kínálkozó lehetőséget megelőznek? Nem, nekem nem jó. Az a jó, ha mindenki ugyanazok szerint a szabályok között mozog.
Lassacskán kezdem én is úgy érezni, hogy eleget beszéltünk róla, de azt is gondolom, hogy szükséges volt megvitatni. Bár kevesen szóltak hozzá, de azt gondolom látszik azoknak a véleménye, akik részt vettek benne, és látszik azoknak a véleménye is, akik kívülről szemlélték a történteket.

Azt remélem, hogy az eset tanulságul fog szolgálni a Végzetúr közösség tagjai számára.

Bízom benne, hogy a Tökéletes Gyémánt szövetség tagjai tanultak a történtekből, és a jövőben nagyon vigyázni fognak arra, hogy még a gyanú árnyéka se vetülhessen rájuk.

Bízom abban, hogy a közösség minden tagja megérti, hogy ez egy játék, ahol fontosabb a becsület, a név megőrzése, mint bármilyen vélt vagy valós előny megőrzése.

Kívánok mindenkinek szabályos, tiszta, élvezetes játékot, és kívánom, hogy ez a poszt kiüresedjen, mert nem lesz miről, kiről írni benne.
Idézet: Balor - 2008.11.20. 17:25:07
Nem egy karakter kozulunk sokszor be is ment a terkapuba, de annyiszor nem, mint Ravenwood. Tettuk mindezt annak tudataban, hogy mar a vezetes tud a problemarol, ezert mindenfele bonusz el fog veszni. Celunk ezzel a szerezheto tp es LE felterkepezese volt, illetve a szerezheto targyak kozul a leheto legtobb megismerese.



Én még mindig baromira nem értem a dolgot. Ha tudtátok, hogy szabályellenes amit csináltok, akkor miért csináltátok. Lehet ez csupán gyerekes csínynek tűnik, de nem az. Egy csomó plusz munkát csináltatok néhány embernek. Végig kellett nézni a karaktereiteket, kiszámolni mennyi LÉ-t, TP-t szereztetek, megpróbálni visszaállítani az eredeti állapotot. Miért? Milyen előnyötök származik abból, hogy már tudjátok milyen tárgyak, mekkora gyakorisággal fordulnak elő? Jobb lesz ettől a játék? Belegondoltatok abba, hogy mit csináltok? Nem hiszem, hogy megérte. Ez az egész olyan NAGYON NAGYON GYEREKES viselkedés.
Idézet: Gort - 2008.11.20. 16:47:50
Amennyiben Ravenwood jelentette a hibát, úgy jutalmat érdemelne, nem büntetést.


Ha valaki jelez egy programhibát, azért köszönet illeti nem jutalom. (Ez vonatkozik a játékrendszerben lévő anomálikra, speciális, a játék eszmeiségével ellentétes tápolási lehetőségek feltárására is)

Ha valaki felfedez egy programhibát, és azt kihasználva szerez valamilyen előnyt, arra pedig az imént idézett felhasználási feltételek 3. pontja vonatkozik.
Részlet a Felhasználási feltételekből:

3. Játékban lévő hibák

Kérjük a játékosokat, hogy a játékban talált hibákat, úgynevezett bugokat jelentsék a bug@vegzetur.hu e-mail címen. Az ilyen bugok nem használhatók ki akkor sem, ha nem kerülnek azonnal javításra. A bugok által való előnyszerzés büntetést vonhat maga után. A játékosokat hátrányosan érintő hibák esetén nem vállalunk garanciát a karakterek adatainak visszaállítására vagy megváltoztatására, de ez mindig egyedi elbírálás tárgyát képezi, és a bug@vegzetur.hu e-mail címen kell jelezni.


Lehet, népszerűtlen leszek azzal, amit leírok, de azt remélem a nagy többség egyetért velem.

Ez egy játék, és a játéknak vannak szabályai. Mindnyájan szeretnénk valamilyen értelemben legjobbak lenni. A legtöbben tudjuk, érezzük, hogy mit szabad, és mi az, amit nem ildomos megtenni. Úgy tűnik vannak olyanok is, akik nem érzik ezeket a határokat, és nem értik miért bántják őket. Nekik érdemes újra átolvasni a felhasználási feltételeket. Segít az eligazodásban.

A multizásban nem az a baj, hogy valaki érősebb lesz, hanem az hogy a többiek ezzel relatív hátrányba kerülnek. Egy programhiba kihasználásában sem az a baj, hogy valaki erősebb lesz általa, hanem az, hogy a többiek relatív hátrányba kerülnek. Az élsportban sem az a baj, hogy valaki kokszol, hanem az, hogy ezáltal a többiek hátrányt szenvednek. Ahol nem tudnak hatékonyan fellépni a dopping ellen, ott előbb utóbb mindenki rákényszerül, ha eredményt akar elérni. Én nem szeretnék olyan játékban részt venni, olyan közösséghez tartozni, ahol az érvényesüléshez a szabályok megszegésén keresztül vezet az út, ezért határozottan üdvözlöm, hogy Miklós gyorsan lépett, és újabb jelzést adott a játék tiszta keretek között tartása érdekében.

Nem ismerem a mostani eset minden részletét. Nem tudom hányszor használta a térkaput, mielőtt jelezte volna a problémát. Nem tudom, hogy a szövetségnek volt-e más tagja, aki értesült a kínálkozó lehetőségről, nem tudom volt-e más is, aki akárcsak a kíváncsiságtól hajtva (ahogy azt előttem valaki 'mentőkörülményként' leírta) rákattant a térkapura. Azt remélem, hogy a Tökéletes Gyémánt vezetése feltárja ezeket a részleteket, és megosztja velünk, hogy mindnyájan pontosan láthassuk, az a bizonyos gyémánt valóban tisztán ragyog, még ha átmenetileg ismét a porba került.
Dátum: 2008.11.07. 12:54:54
Volna még egy fontos gondolatom, amiről eddig senki sem beszélt. Mostanáig azzal voltunk elfoglalva, hogy le lehet-e győzni az ELIT HORDÁ-t. Látjuk le lehet.

De nézzük a kérdést globálisan:

A gyógyír szövetség zsákmányolt 20.000 LÉ-t. Ehhez felhasznált 50 PP-t. Semmi sem korlátozza abban, hogy hetente két ilyen győzelmet arasson. (Kell 3 szövetség, akiket vetésforgóban lehet támadni)

Ha ezt tudja tartani, akkor hetente 40.000 LÉ-vel tudja tolni a szövetségét olyan módon, hogy a saját erőforrásaiból semmit sem költ építkezésre.

A dologban az a 'szép', hogy ha a HORDA ellen meg tudta csinálni, akkor bármely közepesen erős szövetségen végig lehet így gyalogolni.

Ez egy igazán jó tápolási lehetőség. Kíváncsi vagyok hány követője lesz a megoldásnak.
Dátum: 2008.11.04. 13:36:42
Idézet: clown - 2008.11.02. 16:03:07
Mivel nem egy ember fizet a játékért és ne adja isten tisztességesen játszik ez a minimum mi elvárható!

- MechanicalClown

ui.: Főleg úgy hogy volt már Elit Hordás kiről kiderült hogy multizott



Szeretném megkérdezni, hogy kire gondolsz. Én ugyanis egyetlen személyről tudok csupán, aki vétett a szabályok ellen. 'Csodálatos Kiszel Tündéről' derült ki a multizás, aki épp akkor lépett be a szövetségbe, és azonnal ki is lett rúgva.

A végzetúr, mint minden hasonló játék sok lehetőséget ad a csalásra. Én a Horda tagja vagyok, és számomra nagyon fontos, hogy az eredményeimet szabályos eszközökkel érjem el. A Horda tagjai hasonló nézetet vallanak. Nem tudok olyanról, se belső levelezésben, se egyéb információ alapján, ami bármely Horda tag esetén a csalás gyanúját ébresztené bennem.

Ezúton szeretnélek felszólítani, hogy amennyiben bármilyen információval rendelkezel, ami alapján azt feltételezed, hogy a Horda valamelyik tagja nem tiszta eszközökkel játszik, azt kérlek a Fórumon és személyesen nekem üzenetben is küld el, hogy utána tudjak járni.

Ha ilyen információd nincsen, akkor erősen gondold meg legközelebb, hogy miket írsz lesz. Nem szeretnék néhány meggondolatlan hozzászólás miatt kabátlopási ügybe keveredni.
Dátum: 2008.10.27. 17:46:04
Itt az alkalom, hogy én is elmondjam a háborúról a véleményemet. (lehet pontozni)
A tisztább kép véget már az elején jelzem, én is Hordás vagyok, vagyis abból az irányból látom a háború előnyeit, hátrányait, értelmét vagy értelmetlenségét.

Kezdjük mindjárt legelején. A játék egyik központi része a portyázás. Erre állítólag szükség van, ez teszi érdekessé, izgalmassá a játékot. A portyázás során az erősebb fél (teljesen mindegy, hogy magasabb vagy alacsonyabb szintű a lényeg az erőviszonyokon van) megtámadja a gyengébbet. Ha nyer, szerez némi tapasztalatot, és valamennyi LÉ-t. Akit folyamatosan portyáznak, annak a számára a játék elég egysíkú lett. Ők csak veszítenek a dolgon. Azok akiket néha megtámadnak, de ők is tudnak támadni, néha nyernek, néha veszítenek, ad valamennyi sikerélményt. Remélem ők alkotják a nagy többséget. Végül néhány TOP játékos. Ők azok akik leginkább fölöznek.

Mielőtt áttérek a háborúra, mindenki aki elolvassa ezt az írást, döntse el, hogy jó-e a portyázás a játékban vagy sem?

A háború nem sokban különbözik a portyázástól. Az erősebb megtámadja a gyengébbet, és szererez némi LÉ-t. Itt kevésbé játszik a random. Egy-egy harcot el lehet bukni, de a sok-sok harcban kijön az erőfölény. Az erősebb szövetség gyorsan vagy lassan, de mindenképpen nyerni fog. A háború indításának jelenleg egyetlen szabálya vagy. Az ellenfél legyen gyengébb, hogy biztonsággal le tudd győzni. Két közel azonos erővel rendelkező szövetség nem fog bírni egymással. Ezenkívül a háborúnak van még két fontos jellemzője. Nem lehet elkerülni benne a LÉ vesztést. Portyázás ellen tudsz védekezni, ha folyamatosan 0 LÉ-vel pihensz. Megfelelő szakértelemmel ez a védettség tovább fokozható. Háború esetén ilyen védelem nincs. Aki veszít, az mindenképpen bukik valamennyi LÉ-t, de nem túl sokat. A sok vagy kevés nézőpont kérdése.

Végül a személyes véleményem:
Nem tudom eldönteni, hogy kell-e a háború vagy sem. Ad egy plusz lehetőséget a játékban, de nekem semmilyen játékélményt nem adott, se a gyors győzelem, se a hosszan tartó küzdelem. Háborút ugyanazért vívunk, amiért portyákat kezdeményezünk. Szeretnénk egyénileg és szövetség szinten is minél előrébb lenni, lehetőleg az élen. Ehhez minden olyan lehetőséget igyekszünk megragadni, amit a szabályok megengednek. Szeretnénk jók lenni, nagyon jók, de mindezt úgy, hogy közben a játék szabályait és etikai normáit 100%-ban betartjuk. (Lehet, nem szép egy sokkal gyengébb szövetséget megtámadni, de ezen az alapon portyázni sem szép. / Most emlékezz vissza, mit is válaszoltál magadnak a portyázással kapcsolatos kérdésemre! /) Maximálisan egyetértek azzal a hozzászólóval, aki a háborút adószedésnek nevezte. Jelen formájában az, és fogalmam sincs, miképp lehetne ezen a jellegén változtatni. Annyiban azért különbözik a dolog, hogy aki az adót szedi, legyen az földesúr vagy állam, valamit ad is érte cserébe. A háborúért semmi sem jár, ezért inkább sarcnak tekintendő.

Összegezve: A háború ilyen. Lehet szeretni, lehet nem szeretni (én nem szeretem), de része a játéknak, minden jó és rossz jellemzőjével együtt.
Idézet: Jeriko - 2008.10.10. 09:56:09


Nos, egy dolgot ki tudok jelenteni: AranyAlma nem csal, abszolút tisztességesen játszik. Nem volt tesztelő sem. A taktikáját ismerem - elismerésre méltó, és BÁRKI számára elérhető. Onnan kezdve azonban, hogy napvilágot lát, nem fog működni. Egyébként még korábban, itt a fórumon írtam, hogy módosítani kellene ... de többen is ledorongoltak, hogy milyen hülyeség. Úgyhogy remélem AranyAlma pár nap alatt megduplázza eredményét.


Volt korában Jerikónak egy megjegyzése, amivel nagyon is egyet tudok érteni. A játékban működik egy pozitív visszacsatolás. "Az erősek még erősebbek lesznek, és a mezőny egyre inkább szét fog rázódni." Vadászattal mindenki nagyjából ugyanannyi LÉ-t tud szerezni. A portyázás jó, mert szinesíti a játékot, de csak akkor, ha a portyával szerezhető LÉ sokkal kevesebb, mint a vadászattal szerezhető LÉ. Nekem az a problémám Aranyalma, Ravenwood, Sharpa és a többiek (beleértve magamat is) eredményeivel, hogy túlságosan gyorsan, túlságosan nagy különbségeket eredményez.

Én híve voltam a PP pontoknak, mert azt vártam tőle, hogy kevesebb LÉ-t lehet majd rabolni.

Egyelőre ezek a reményeim nem igazolódtak, és csak a hátrányát látom a dolognak.
Idézet: Balor - 2008.10.09. 15:58:10

A vezetés vissza is ellenőrizheti a fórumainkat, ha netalán még ezután valakiben kétség merül fel az eszközeinket illetően. Nincs rejtegetnivalónk.


Sajnálom, hogy kiszabadítottam a szellemet a palackból. Nem feltételezem, hogy a TOP gyémántok csalnának, ahogy azt is látom, hogy a TOP rubintok sem tesznek ilyet. Én csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy egy ügyesen összeállított tudásbázis segítségével el lehet érni, hogy sok jó portyázása legyen valakinek. Ehhez pedig nem kell más, mint idő, tömeg és tehetség.
Idézet: Syck - 2008.10.09. 11:35:25
Idézet: Petur - 2008.10.09. 10:57:36
Ha sikerül valamilyen módon automatizálni ezt a dolgot, akkor az külön előny. Ha nincs monitorozó program, akkor elég jó sok játékos, aki beteszi a portya infót.
Lehet, hogy Aranyalma másképp csinálja, az is lehet, hogy így. Az általam leírt módszer működik és legális.


ez a resze serti a felhasznaloi szabalyzatot mivel automatizal. tehat ilyet egeszen biztos nem csinalt senki, vagy ha igen, nem hasznalja fel arra, h portyazon, csak statisztikai cellal gyujtogeti az adatokat



Nem szeretném, ha bárki is úgy érezni, hogy meggyanúsítottam. Az amit leírtam teljesen legális eszközökkel is működik, nem kell hozzá szabályzatot sértő eszközökhöz nyúlni.
Abban, amit Aranyalma leírt nincs semmi megmagyarázhatatlan. Kell néhány olyan játékos, aki folyamatosan monitorozza az adatbázist. (Kik léptek szintet, Kiknél változott az elmúlt időszakban jelentősen a megszerzett elvesztett LÉ mennyisége stb.) Ha sikerül valamilyen módon automatizálni ezt a dolgot, akkor az külön előny. Ha nincs monitorozó program, akkor elég jó sok játékos, aki beteszi a portya infót. Ez a dolog a TF-en is működött. Egy csomó játékos elküldte a fordulóját Jerikónak, ő pedig tudta, hogy hol maradt ott le nem ölt szörny, hol találtak fémet stb. Az információ hatalom. Előnyt jelent a játékban. Ha van egy olyan oldalad, ahol a tagok jegyzik, hogy kitől tudtak éppen nagyot rabolni, akkor az egy olyan tudásbázist jelent, amivel tagok nagyot tudnak tápolni. Ez működik szövetségi szinten, de működtethető horda szinten is. Nincs benne semmi varázslás.
Szívni az szív, akit egyszer elkaptak, mert utána a hiénák (ha lehetőségem nyílik rá, akkor én magam is) végigrabolják az illetőt. Nem nagyon jó érzés másfél óra alatt 1000 LÉ-t elbukni, de így jár az, aki a dunyha alatt rejtegeti a zsozsót. Az pedig már csak egyéni szocprobléma, ha a láncrablás miatt elesel az új cucc megvásárlásának lehetőségétől.

Lehet, hogy Aranyalma másképp csinálja, az is lehet, hogy így. Az általam leírt módszer működik és legális.
A 15% elírás. 15 portyapont akart lenni.
Az én szememben a portyázáspontok egyik értelme az lett volna, hogy a portyázással szerezhető LÉ egy nagyságrenddel kisebb legyen, mint a vadászattal szerezhető LÉ. Az új rendszernek az a hibája, hogy lazsálásra ösztönzi a játékost. Hirtelen az vált a jó stratégiává, ha felhagysz a vadászattal és csak portyázol. (Persze, ha elég erős vagy ahhoz, hogy a saját szinteden rendszeresen nyerjél.) Amúgy is létezett a vadászatot tartalékoló stratégia, de így még hatékonyabb lesz. Az élen levő játékosok egy-egy szintlépés után nem is találnak maguknak 30 támadható ellenfelet, nekik ez az opció nem játszik. Más oldalról ez a megoldás tudja tömöríteni a mezőnyt, ami lehet jó is. Én mindenesetre nem lelkesedem azért, hogy leálljak a fejlődéssel, inkább elfogadom a 15 portyapont nyújtotta lehetőségeket.
Oldal: 12345678