Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Timcsike

Oldal: 1234567891011
Dátum: 2009.09.11. 15:49:31
Hát szerintem a portyagömb épp úgy a jutalom része mint a tulajdonságok növelése, vagy a fertőzés csökkenése.
Ha nem lennének megelégedve a jutalmazással, akkor a portyagömbért sem állnának neki az egésznek.

Nyilván azért hajtanak a relikviákra, mert akkor is megéri nekik, ha esetleg egyébként buknak rajta. Ez nálam azt jelenti, hogy összességében elégedettek a jutalmazással.
Dátum: 2009.09.11. 15:15:25
A gyors tempó egyértelműen azt mutatja, hogy a játékosok többsége meg van elégedve a jutalmazás rendszerével.
Dátum: 2009.09.03. 14:46:51
60-ról nem lehet leütni 50-re.
A vf-et valóban sokan használták arra, hogy befékezzenek, és lemaradjanak azoktól akik folyamatosan elverték őket. Mára ők lettek a kiskirályok. Minden szinten találsz belőlük. Manapság már hiába fékezel a vf-el, jó eséllyel annak is van aki eddig elvert, így nem fogsz lemaradni tőle.
Dátum: 2009.09.03. 13:46:06
A visszafogott fejlődést állítólag pont azok fejlesztették ki, akik el akarták kerülni a nagy pofonokat fentről. Biztos örülnenek annak, ha egyszer csak megint ütőtávba kerülnének akiktől hónapokkal ezelött a veréseket kapták, és háromszor akkora pofonokat kapnának mint anno. Arról nem is beszélve, hogy akik visszafogott fejlődéssel haladnak, 2010-ben sem fogják elérni a 100-ik szintet.
Dátum: 2009.09.03. 13:27:54
Endyr:
Szerintem nem szerencsés megint belenyúlni az ismételhető küldikbe. Maximum azokba érdemes belepiszkálni amiket senki sem választ, mert van helyette 5-6 jobb alternatíva.
Ilyen a döntetlenes, a 10 kisebb állat levadászása, a 20 kiégett őskő és a 10 térkapus tárgy.
A bénítós küldi valóban gyorsan megy, "összehordja" a KH egy nap alatt, de ez miért baj? Legalább van egy újabb motiváció a közelharc fejlesztésére. Késöbb pedig úgyis rotálni kell a küldetéseket, nem lehet csak bénításból megélni. A használhatatlanokat kéne a többihez igazítani, és nem a most használhatókat használhatatlanná tenni.
A javaslatodban pl teljesen tönkrevágnád az állatok 10 szintlépését. Most meg lehet oldani két naponta, de ha 20 szintlépés lenne, akkor senki nem foglalkozna vele, mert 4 nap kellene hozzá, ráadásul két napig folyamatosan aktív kell legyen hozzá a küldi. Igaz, hogy a 25 térkapus lényt is 4-5 naponta lehet leölni, de ott a küldetés csk 5-10 percig marad aktív, nem 2 napig.
Dátum: 2009.09.03. 11:20:24
Változik, +1% találati esélye van a magasabb szintűnek a kisebbel szemben minden egyes szintkülönbség után.
Dátum: 2009.09.03. 10:21:34
A varázslatok sebzése csökkenthető az új épülettel. Nem hiszem, hogy ennél nagyobb mértékű csökkentés kell. A közelharci sebzések ezzel együtt nőnek, tehát helyre fog állni az egyensúly a sebzések terén.
Ha pedig valóban megnövekszik az össz. sebzés, könnyen kiegyenlíthető az egyébként teljesen elhanyagolt egészség fejlesztésével. Az egyéni epikus csaták miatt úgyis fejleszteni kell majd. Ha pedig mindenki hozzászokik az egyéni epikussal vívott csatákhoz, meg sem fog kottyanni a sima portya és a többi végzetúr varázslata.
Dátum: 2009.09.01. 15:03:45
A legtöbb szövetségben nincs is még szükség erre az épületre. Ahol csak pár olyan tag van, akin 2-3%-ot segítene ez az épület, ott fölösleges. Ahol már sokan vannak 70-80-ik szint között, ott lehet hasznos felépíteni. Egy ilyen szövetségnek viszont aprópénz a 3 millió LE.

Solina: Miklós írta, hogy az epikusok erősítésének egyik célja a haladás lassítása. Miért lepődsz meg azon, ha tényleg erősödtek?
Dátum: 2009.09.01. 12:30:49
15 epikus esetén az utolsó két kincstáblából való választással megoldható, hogy valaki egy tárgyról lemaradjon, nem lesz kimaradó kincstábla.
Dátum: 2009.09.01. 09:09:48
Az egyéni epikus nagyon jó lesz arra, hogy a játékosok végre felismerjék, ha fejlesztik az egészségüket is, sokkal jobban boldogulnak majd a játékban.
Dátum: 2009.08.31. 16:01:14
Ha térkapu pontba kerül, ráadásul ilyen sokba, akkor teljesen értelmetlenné válik újabb két ismételjető küldetés, mert senkinek sem marad térkapu pontja. Csp költség szintén nem jó, mert sokaknak ez nem erőforrás.
Az egyéni epikus legyen elérhető ott is, ahol nincs maxos térkapu, és ne zabálja az erőforrásokat. Az epikus ütését max ép-hez kötni nem jó ötlet. Ha valaki felmegy 70%-ra, máris laposra verik 6-7 szinttel feljebbről, mielőtt még ütni tudna. Ha akarja, üsse kevés életponttal, vállalva azt a kockázatot hogy csp-t veszít ha elájul.
Dátum: 2009.08.31. 13:16:35
Miklós, szerintem egyikünknek sem az a célja, hogy tonna számra halmozzuk az epikus tárgyakat. Ezért javasoltuk, hogy dukátba kerüljön minden epikus leölése. Az amit javasolsz, hogy 15-20 epikus legyőzésével lehessen tárgyat választani dukátért, még jobb is mint ha mindegyikből esik, így kikerülhető a random. Ha nem előről indul az epikus, akkor viszont jól be kellene lőni az indulás szintjét, mert ha ez nem sikerül és kapásból túl erősek az epikusok, akkor rögtön olyan falba ütköznek a karakterek, mint szövetségi epikusoknál az alacsonyabb szintű tagok.
Dátum: 2009.08.31. 12:33:06
Ha már 100-ik szint fölé akarunk fejlesztéseket, akkor első lépésben inkább azt kellene kitalálni, hogy mivel lehetne egyben tartani a végzeturakat, úgy, hogy legalább minimális portyacélpont maradjon a játékban, és ne szóródjon szét 20 szinten 100 karakter.
Ahogy a mostani szinteket elnézem, idén max fél tucat karakter fogja elérni ezt a 100-ik szintet, és nem hiszem, hogy 100 karakternél többen tavasz végéig elérnék. Az élen a portyát már csak a kristályhorda tartja életben. Ha a rendszer nem változik, még idén be fog kerülni egy npc horda, hogy tudjanak a játékosok portyázni.
Dátum: 2009.08.31. 12:14:00
Lehetne szerepet adni a háborúnak, pl ha a vesztes szövetség HT birtoklás napjainak száma csökkenne minden vereséggel. Akár minuszba is mehetne.
Dátum: 2009.08.31. 11:04:43
A dukát költség pont azért kell, hogy ne szaporodjon el az epikusokból kieső tárgyak eladásával. Ez elengedhetetlen.
Dátum: 2009.08.31. 11:00:30
A felsorolt előnyök egyike sem olyan, ami indokolná a hitel bevezetését. Nagyrésze előre készüléssel kikerülhető, vagy 1-2 óra alatt önmagától megoldódik.
Ha ez a fejlesztés megvalósul, be lehet zárni a portya menüpontot.
Folyamatosan negatívba mennének az emberek vadászat előtt. Eddig arra panaszkodtak a játékosok, hogy kevés a rabolt LE, hát így most garantáltan 0 lenne.
1-2 sajtolható állatot érdemes mindig megtartani, így ha gyorsan kell a LE akkor van honnan kinyerni. Persze ott nem működik, ahol folyamatosan 10-11 állat van mindig.
Dátum: 2009.08.31. 10:35:21
Pár kiegészítő gondolat:
Új épület szerintem nem kell, elég ha lesz egy második szintje az epikus emlékműnek. Esetleg azt is meg lehetne oldani, hogy az épületnek nincs maximális szintje. Minden szint 5-el növelheti a legyőzhető epikus lények számát. Tehát amelyik szövetség 10-re növeli az épület szintjét, annak a tagjai az 50-ik epikusig juthatnának el.
Az epikus lény leölésének költségét szerintem 15 dukátban meg lehetne határozni. Ez lassítaná az előrehaladást, hiszen a már említett 50-ik epikusig 250 dukát szükséges, ha közben minden epikus tárgyat elad a karakter. Emellett meg lehetne határozni egy korlátot mint a térkapus fókuszkristályoknál is. Ha a karakternél annyi epikus tárgy van mint ez a korlát, akkor az újabb egyéni epikus már nem dob tárgyat.
A csata végén se a karakter, se az állat ne fejlődjön, így a top karakterek nem állatneveldének használnák. Ne lehessen vele megcsinálni az eddigi, epikussal kapcsolatos küldetéseket se. Legyen egy időkorlát ami alatt le kell győzni a lényt (1-2 nap). Erre azért lenne szükség, hogy ne egy újabb leveretésre alkalmas boxzsák kerüljön a játékba.
Dátum: 2009.08.28. 16:02:07
A szövetségi epikus ölésének sikere nagyon sok mindentől függ. Függ a karakterek szintjétől, a szintbeli szórástól, a létszámtól és a játékosok aktivitásától. Ahol most gond van az epikus öléssel, ott az ismétlődő epikusok mellett is gond lenne.Szövetségi szinten ismétlődő epikusöléssel még több epikusfarmoló szövetség alakulna, felszaporítva a dukátokat, illetve 1-2 alacsony szintű karaktert látnának el epikus tárgyakkal.

Ezzel szemben az egyéni epikus leölése csak az adott karaktertől függ. Azon belül is leginkább a szintjétől. Azonos szintű karakterek kb. azonos erősségű epikusig jutnának, nem lenne "hátszele" azoknak a karaktereknek akiknek 20 szinttel magasabb szövitársai vannak. A dukátfarmolás pedig - mint többen is említettük, kikerülhető.
Dátum: 2009.08.28. 14:09:43
Nem értem Nari, hogy mi a problémád. A tárgyad ugyan annyi elnyelés bónuszt ad mint eddig adott, semennyivel sem gyengült.
Ha egy karakternek edig volt 30 mégiaelnyelése, és most a relikviával lett 30+50, addig neked most lehet 2*30 helyett 2*30+50. A különbség ugyan annyi mint eddig volt. Csatában pont annyi előnyt szerzel vele mint eddig szereztél, akkor hol a gond ?
Dátum: 2009.08.28. 14:00:39
És mi van, ha az egyéni epikus ölése 10 dukátba kerül? Máris megszűnik a dukáttermelés.
Oldal: 1234567891011