Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2010.01.04. 23:12:57
Mérgező akármi csak akkor működjön, ha őt támadják, akkor ne ha ő támad és veszít.
Dátum: 2010.01.04. 13:45:49
Idézet: Mpsith - 2009.12.23. 10:03:22
DE EZ ÁTVERÉS!!!!!!!! NÉZZETEK MÁR UTÁNA A KERESŐBEN!!!!!


A Föld pedig lapos, itt a cáfolhatatlan bizonyíték, de a keresővel még képeket is találhatsz róla, hogy elefántok tartják:
http://vastagbor.blog.hu/2008/08/25/megis_lapos_a_fold
Dátum: 2010.01.04. 13:40:34
Párom óvónő, decemberben volt hogy 3 nap alatt 29 fős csoportja 14-re apadt le.
Arról nem tudok, hogy ez milyen betegség miatt történt, de nem bárányhimlő vagy ilyesmi, hanem influenzaszerűség.
Dátum: 2010.01.04. 10:43:23
A H1N1 fertőzést nem vizsgálják külön, mivel ugyanaz a gyógymódja, mint a "hagyományos" influenzának. Tehát ha elmész az orvoshoz, az nem tudja megállapítani, hogy melyik influenza fertőzött meg téged, csak ha elküld speciális vizsgálatra. De nem küld el mindenkit, legfeljebb minden 100. embert (illetve erre van valami szabály, egyszer olvastam valahol).

Ahol ezt vizsgálják, ott nézik, hogy bejött 1000 ember, ebből X hagyományos, Y pedig H1N1 által fertőzött. Ezekből az adatokból számolják, kb. mennyi megbetegedés lehet.
Dátum: 2010.01.04. 10:37:18
Van ugye a csata végi gyógyulás, amikor egy sokkal erősebb valaki ver le téged, akkor visszagyógyulsz valamennyit.
Itt lehetne esetleg megcsinálni, hogy nem gyógyul vissza a karakter, hanem csak számolódik neki az ÉP, és amikor ő akarja, akkor kapja meg a karaktere ezt az ÉP mennyiséget (akár több ilyen csatáét is).

Ez szerintem megoldás lenne a gyenge karaktereknek, hogy tudjanak portyázni (benyomja a gombot, portyázik kettőt, ha megint leütik, megint lesz lehetősége benyomni a gombot).
Talán leprogramozni sem bonyolult.
Idézet: Cofee - 2009.12.31. 10:53:01
Majd ha már nem lesznek csak pókok alacsony szinten, meg vf-sek magason, akkor fog mindenki rájönni a mostani rendszer hibáira! Azok lesznek csak a szép idők! Már pedig előbb utóbb el fog jönni ez az idő is, mert egyszerűen nem lesz elég új játékos az aránytalan erőviszonyok miatt, aki tovább játszana pár hétnél. Csak az újra indított karakterek fognak maradni...
De addig mindenki csak a maga érdekeit nézi és nem is akarja megérteni mások gondolatmenetét.


Tökéletesen egyetértek!
Érdemes megnézni V1-et: 34500 a legmagasabb karaktersorszám, tehát ennyien regisztráltak. A toplistán 882 oldal van, ami kb. 22000 karakter - a karakterek HARMADA tehát már törlésre került. A 22000 karakterből 15000 1-3. szintű, azaz pár klikkelés után abbahagyta. Amióta próbálom nyomonkövetni, az aktívan játszók létszáma folyamatosan csökken.
Emellett ugye a régi játékosok magas szinten hagyják abba, az újak első szinten kezdik, tehát a játék folyamatosan "ürül ki". Már most lehet látni egy "szakadékot" , ahol alig van aktív játékos, és az a sáv csak szélesedni fog.
Dátum: 2009.12.30. 17:37:33
Idézet: S0laris - 2009.12.30. 13:13:06
Nagyon sok emberrel kiszúrnál így. Entitásnál lesz akinek 10 gyógyital kell (a legutóbbi entitásom 12 löttybe fájt), és lesz akinek 50.


Hát ez nem célom, remélem ez nyilvánvaló.
Részemről csak kalandokban, feláldozáshoz használok italokat, mert eszméletlen drágák, akár LE-be, akár őskőbe kerülnek. Inkább egészséget növelek, és igyekszem kihasználni a napi 3 pihenést.
Dátum: 2009.12.30. 11:22:29
CSak egy ötlet: mi lenne, ha a gyógyitalok nem fix (némi randommal feleslegesen megspékelt) ÉP-t adnának vissza, hanem maxÉP százalékot? Pl. lehetne 10%-os gyógyital, ami 4000 max.ÉP-nél 400, 15000 max.ÉP-nél pedig 1500 ÉP-t gyógyítana.
Lenne még egy dolog, amiért érdemes fejleszteni az egészséget.
Dátum: 2009.12.30. 10:15:58
Idézet: Kocos - 2009.12.29. 03:43:46
Idézet: Miklós - 2009.12.27. 19:34:06
Ebben teljesen igazad van.

Gondolkodtam közben lehetőségeken.
1.) Egy relikvia, ami megnöveli a mágikus regeneráció lehetséges maximumát annyira, hogy naponta 3x lehessen használni - vagy egyszerűen csak egy feltételtől függően (x leölt entitás, x teljesitett kaland) lecsökken az újrahasználati ideje.
2.) Egy relikvia v feltétel, aminek köszönhetően 1 nap 2 ősköves gyógyitalt lehet venni, egyszerre (a 24 órát technikai okokból nem tudjuk 12 órára csökkenteni)
3.) Egy relikvia v feltétel, aminek köszönhetően a pihenés nem 3x, hanem nagyobb regenerációt ad.


Ezek kivalo otletek mindet meg lehetne valositani.
A magikus regen ujrahasznalati ideje ugye 12 ora - szint*X perc. Javaslom az X-et novelni. Az idealis ujrahasznali ido ugy 6 ora korul lenne. Persze a napi 3 lenyegesen kenyelmesebb.


Júniusban írtam Miklósnak, hogy csökkentse felére a mágikus regeneráció hatékonyságát (jelenleg szintenként 1/6-od felhasznált VP, maximális 50-es szinten tehát 8,333-szoros VP), ezzel együtt növelje a szintenkénti 5 perc újrahasználhatósági időt szintenként 10-re (5 perccel kb. 8 óránként tudod használni, 10 perccel ez lecsökkenne 6 óra alá.
Jelenleg már közepes szakértelemszinttel is maximumba lehet gyógyulni, a napi 3-szoros használathoz pedig óraműpontossággal kell 8 óránként nyomogatni a gombot, tehát reálisabb a napi 2 használat. Egyszerűen 30-40 felett nem éri meg növelni a szakértelmet, mert se nem kapsz több ÉP-t, se többször nem tudod használni egy nap (ha nagy ritkán mégis kell, ott a tudatturbó).
Elutasító volt a válasza.
Dátum: 2009.12.22. 20:53:42
Bár a szövetségi bónuszok teljesítményhez kötése igazságos, ezzel együtt a játéknak nem fog jót tenni. Egy erősebb karakter sokkal könnyebben jut LE-hez, és sokkal könnyebben beépíti a bónuszokhoz szükséges mennyiséget. Így ez a változás megint azokat érinti hátrányosan, akik amúgy is lemaradnak a mezőnytől. Az erősebb még erősebb, a gyengébb még gyengébb lesz.
Talán jobb lenne úgy hagyni, ahogy volt.
Idézet: Darksol - 2009.12.21. 18:52:27
Egyetértek, aki most kezd és szingulárist tol, az emeletes marha.. Visszafogott, vagy pók taktika nélkül egy ma induló játékos legfeljebb középszar karaktert tud fejleszteni, akkor is ha Einstein, vagy uram bocsá' Jerikó az illető....


Ja, csak nem erről volt szó, amikor írtam a szingulárisról. Talán azt kellett volna elolvasni.
Dátum: 2009.12.21. 18:56:04
Idézet: Pietrus - 2009.12.21. 16:18:52

De miért zárja ki egyik szaki a másikat? Eddig ilyen csak a hordagyűlöleteknél volt, de ott érthető az ok. Akkor kérek egy szakit, ami csak akkor működik, ha nem használsz szingulárist.

Talán lenne végre alternatívája a középmezőnyben a nem VF-es útnak is?


Talán lenne mégegy útja a topnak, hogy széttápolja magát.

Bocs Birka, de ezekkel az érvekkel nem győztél meg. Most pedig lehet fújjolni, és lepontozni.


Azért zárja ki, mert ugyanarra a dologra adna még egy bónuszt, amit Miklós a játékegyensúly érdekében nem akar (ugyanezért van kizárva a többfajta hordagyűlölet, vagy ezért nem lehet láthatatlanul portyázni és hasonlók). Egyébként a VF-et meg a Spektrálist is ilyenre kellett volna csinálni annak idején.

Hogy mennyire nem vagy képben a top-ot illetően: szingulárisom nincs, VF-em viszont van, és ott vagyok a top15 közelében. Így ha lesz ilyen szaki, nekem is választanom kell, melyiket akarom használni.
Dátum: 2009.12.21. 18:46:30
Idézet: Prisma - 2009.12.21. 17:47:20

Azt tudom nagyon jól, hogy noha egyébként eszem ágában sem lett volna, növeltem a mágiát, hogy többet építhessek. Vettem továbbá rengeteg mágiát adó cuccot, amit szintén eszem ágában sem lett volna egyébként. Több tízezer LE-t költöttem csak cuccokra, plusz ott volt a mágia növelés szintén nem elhanyagolható költsége. Ez miért alávalóbb, mint az, aki szerencsét növelt? A mágiának ráadásul még annyi haszna sincsen, mint a szerencsének.


Nem alávalóbb. Csak van köztük némi különbség. Mondjuk annyi, mint hogy valaki 2 óra alatt lefutja a maratoni távot, vagy 1 óra alatt lemotorozza.
Idézet: Prisma - 2009.12.21. 17:04:42

Elismerem, nem szabadott volna ilyen bonyolult fogalmat használnom, mint az erőforrás. Ennek helyes, kontextusfüggő értelmezése láthatóan meghaladja sokak (köztük a tiedet is) képességeit.
Mindenesetre a játékban a LE pontosan azt mutatja, hogy egy adott karakter milyen okosan élt a lehetőségekkel, hogy több LE-t szerezzen, mint a többiek, akik kb. ugyanannyi lehetőséggel rendelkeztek.
Azt pedig, hogy kik rendelkeztek kb. ugyanannyi lehetőséggel, azt pontosan a szint mutatja meg.


Ezek szerint aki über zseniális taktikát alkalmazva, egymás után 50-szer klikkelt a visszafogott fejlődés melleti gombra, az a játék géniusza, az LE szerzés mestere, ezzel szemben aki a szinguláris ismeretek szakértelmét fejlesztette, az ostoba, a játék lehetőségeit fel nem ismerő játékos?

Megmondom őszintén, az hogy valaki kimaxol egy szakértelmet, szerintem semmilyen játékbeli tudást nem igényel. Ezzel szemben tudok említeni jópár olyan játékost, aki fejlesztett szingulárist is, és szerintem játéktudásban messze nem fogsz te sem a nyomukba érni.
Idézet: Prisma - 2009.12.21. 10:23:02
Idézet: Jeriko - 2009.12.21. 09:53:03

A kapott TP és így a szint is durván befolyásolható a játékban, messze nem azt mutatja, mennyi erőforással gazdálkodott a karakter.

De igen, azt mutatja. Ugyanannyi erőforrásból ugyanannyi lehetősége van mindenkinek, hogy TP befolyásoló szakértelemre költsön. Nyilván beleszámolta a döntésébe a szint változását is az ilyen játékos, de a lényeg, hogy mindenkinek pontosan ugyanannyi erőforrás áll rendelkezésre erre is.


Prisma: ne haragudj, de ritka nagy hülyeséget írtál, mást nem tudok rá mondani. Ha szerinted a szint mutatja, kinek mennyi erőforrás áll rendelkezésére, a szint meg TP-ből képződik, így szerinted az erőforrás a megszerzett TP-től függ. Hát nagy baromság, akkor mindenki a szinguláris ismeretek szakértelmét növelné.
A játékban egy erőforrás van, ez pedig a LE, ez szerintem tökéletesen nyilvánvaló. Az összes tulajdonságod, szakértelmed ebből fejlődik. Ha te mást nevezel erőforrásnak, akkor nem vagy tisztában az erőforrás fogalmával.
Idézet: Prisma - 2009.12.20. 19:44:40
Természetes, hogy itt a karakterek szintje az alapja az összecsapásoknak, ugyanis jelenleg a szint mutatja leginkább, hogy mennyi erőforrással gazdálkodhatott a karakter, hogy erősebbé váljon. Nincsen jobb mutató erre jelenleg a szintnél, tehát a szint a legjobb alap.


A kapott TP és így a szint is durván befolyásolható a játékban, messze nem azt mutatja, mennyi erőforással gazdálkodott a karakter. Erre sokkal jobb azt figyelembe venni, ki hány napja indult.
Dátum: 2009.12.20. 17:56:45
Idézet: Prisma - 2009.12.20. 16:41:05
Ha már mindenképpen muszáj epikus tárgyakat korlátozni (bár továbbra is úgy gondolom, hogy ez jelentéktelen probléma), nem biztos, hogy elég bármilyen erőfeszítés alapú korlát. Szerintem egy Szürke Lélekrablónak semmi keresnivalója egy 10. vagy 20. szintű karakternél, akármennyit is épített.


Akkor most akarsz korlátozást vagy nem? Mert a két dolog amit írsz, tökéletesen ellentmond egymásnak.
(Én egyébként csak vámpírfókuszra hajtok, az is csak 15. szintre lehet meg. Kegyetlen ez a pók-sors! )
Dátum: 2009.12.19. 15:24:49
Idézet: BaalCain - 2009.12.19. 15:11:41

Meg vagyok győződve, h a közép mezőnyből sokak, a top epik ütőkből pedig szintúgy jó páran magasabb szintű epikekben vannak mint a többiek.



Lefordítom magyarra, mit írtál: vannak karakterek, akik magasabb szintű epikes cuccal rendelkeznek, mint a többiek.
Igen, helyes meglátás. Amíg a szövik óraműpontossággal nem egyszerre verik az epikeket, addig bizony ez előfordul
Dátum: 2009.12.19. 12:51:05
Idézet: Miklós - 2009.12.19. 12:40:43

- ha valakinek a szintje, vagy a lélekkúthoz viszonyított értéke egy meghatározott arány alatt van, akkor a tárgya, a bónuszok stb. is arányosan kevesebb bónuszt adnak. szerintem ez lenne messze a legigazságosabb rendszer. Ha a szinttel számolunk, ott kevésbé van visszaélési lehetőség, a lélekkút viszont sokkal reálisabban modellezi, hogy mi az a feltétel, amitől egy karakter ténylegesen jogosan használhatja e bónuszokat.


Sajnos ez egyben a legkönnyebben kijátszható is. Ráadásul manakonstrukcióval úgy tudok építeni, hogy nem nő a kút mérete.
Dátum: 2009.12.19. 12:02:47
Idézet: Ricardo - 2009.12.19. 11:50:54

Számomra egyértelmű, hogy minden olyan dolog, ahol két nem azonos hordába (a 100% fertőzéssel ez is módosulhat nem azonos klánra) tartozó karakter közül az egyik szándékosan áldozza fel az erőforrásait, hogy a másik kockázat nélkül erősödhessen csalásnak minősül.


Hm.
Egyrészt semmi szabály nincs erre, és ellenőrizni sem tudod. Másrészt a szövetségekbe, hordákba ki/be lehet lépkedni, tehát értelmetlen az a kitétel, hogy "nem azonos horda/klán". Át tudnád úgy fogalmazni, hogy számon kérhető szabály legyen belőle?