Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456
Szerző
Topic neve: Gyógyital varázsital
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
61. hozzászólás - 2009.12.29. 03:40:21 (Válasz Miklós #42 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.12.27. 17:01:30
Ariel: olcsóbbak is (reggel láttam, hogy nem volt jól beállítva, de javitottam gyorsan).

Idézet: Kocos - 2009.12.26. 17:38:40
Osszehasonlitaskepp leirom a gyogyitalok aranyszamait (atlagosan gyogyitott EP, bonuszok nelkul / alap LE koltseg). Zarojelben megadom az aranyszamot is.


Kócos, a számitásodból kifelejtettél egy dolgot: hogy 1 csp-ből egyre több LE-t kapsz, ahogy egyre magasabb szintű vagy, a gyógyitalok hatékonyságánál ezt is figyelembe kellene venni. Tehát effektive, 1 csp-ért exponenciálisan egyre több gyógyulást tudsz vásárolni.


Nem felejtettem ki semmi ilyet a szamitasombol. Ez nem valo bele. Mondhatni semmi koze hozza. Illetve ezzel maximum azt tudnad alatamasztani, hogy kesz ezentul nincs tobb gyogyital, tesek venni 100 kisebbet es akkor az olyan mint egy nagyobb. De szukseg van ra ezt te is erzed, sot mint ez a topik mutatja, nagyobb a szukseg, mint amennyit a lehetosegek biztositanak jelenleg. Uj gyogyitalt berakni akkor van ertelme, ha az aranyaiban tobbet gyogyit, hiszen ha csak ugyanannyit gyogyit, akkor meg kenyelmetlenebb is, mert nehezebb beloni vele egy idealis EP szintet.

Amugy ha mar ilyennel akarnek szamolni, akkor abba mennek bele, hogy a LE szerzes linerisan no, az EP meg negyzetesen. Tehat a gyogyital hatekonysag is linearisan kell, hogy nojon ahhoz, hogy tartsa a lepest. De ez szuksegtelen, a fejlodes szuksegesseget te is latod, ez a 7% fejlodes (ami gyakorlatilag a nullaval egyenerteku) szerintem valamilyen szamolasi hiba eredmenye lehet csupan.
Pontszám: 7.23
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
62. hozzászólás - 2009.12.29. 03:43:46 (Válasz Miklós #45 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.12.27. 19:34:06
Ebben teljesen igazad van.

Gondolkodtam közben lehetőségeken.
1.) Egy relikvia, ami megnöveli a mágikus regeneráció lehetséges maximumát annyira, hogy naponta 3x lehessen használni - vagy egyszerűen csak egy feltételtől függően (x leölt entitás, x teljesitett kaland) lecsökken az újrahasználati ideje.
2.) Egy relikvia v feltétel, aminek köszönhetően 1 nap 2 ősköves gyógyitalt lehet venni, egyszerre (a 24 órát technikai okokból nem tudjuk 12 órára csökkenteni)
3.) Egy relikvia v feltétel, aminek köszönhetően a pihenés nem 3x, hanem nagyobb regenerációt ad.


Ezek kivalo otletek mindet meg lehetne valositani.
A magikus regen ujrahasznalati ideje ugye 12 ora - szint*X perc. Javaslom az X-et novelni. Az idealis ujrahasznali ido ugy 6 ora korul lenne. Persze a napi 3 lenyegesen kenyelmesebb.
Pontszám: 7.72
kedvelt tagHollofiaFérfi
Végzetúr tanonc
40 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
63. hozzászólás - 2009.12.30. 01:02:40
Én azt nem értem miért nincs épület, amivel a regenerációt lehet gyorsítani!
Manára ott van a mágustorony és a nekrofun is, ha lenne ilyen épület, az megoldaná a gyógyitalok problémáját is!
v3 Hollofiver
Pontszám: 9.67
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
64. hozzászólás - 2009.12.30. 08:51:55
Na most egészen biztos az, hogy egy épületet akartok, ami ha kell, ha nem ÉPregenerál?
Így közvetlenül utána, hogy most lett beállítva a prémes ÉP regeneráció?

Nekem végülis mindegy, sőt.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.49
kedvelt tagHollofiaFérfi
Végzetúr tanonc
40 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
65. hozzászólás - 2009.12.30. 09:29:35
Egy épületnél el lehet dönteni, hogy felépíted v nem, ugyanúgy ahogy gyógyitalnál h megveszed v nem.
v3 Hollofiver
Pontszám: 7.07
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
66. hozzászólás - 2009.12.30. 09:49:10 (Válasz Hollofia #65 hozzászólására.)
Az ÉP reg viszont hol kell, hol nem, viszont épületet bontani bajosabb.
Bár mondom, tőlem lehet épület is.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.49
fórumozóHoGoFérfi
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
67. hozzászólás - 2009.12.30. 09:49:34 (Válasz Hollofia #65 hozzászólására.)
Persze, amint mindenkit kirugdostál a szövetségből és egyedül maradtál .
Nem érdekel a pontozás!
Ne csináld már, erre most miért kellett egyet adni ...
Pontszám: 7
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3621 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
68. hozzászólás - 2009.12.30. 09:50:03 (Válasz Kocos #61 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.12.29. 03:40:21
Nem felejtettem ki semmi ilyet a szamitasombol. Ez nem valo bele. Mondhatni semmi koze hozza.


Ezzel nem értek egyet. Azért kell ezt is figyelembe venni, mert ha a gyógyitalok hatékonysága lineárisan nő, és emellett az áruk is csökken, az összességében pontosan négyzetes hatékonyságnövelést eredményez: ezért nem szükséges az, hogy a gyógyitalok hatékonysága önmagában négyzetesen nőjön.

Regenerációt épület jó okkal nincs a játékban. A játékosok számottevő része vélekedik úgy, hogy gyógyulni, regenerálni nem jó dolog. Egy szövetségen belül lenne, aki akarna ilyen épületet, lenne, aki nem. Ha csak 1 ember van a szövetségben, akinek egy épület káros, akkor azt nem lenne túl ildomos felépíteni...
Pontszám: 4.33
fórumozóHoGoFérfi
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
69. hozzászólás - 2009.12.30. 09:51:31 (Válasz Miklós #68 hozzászólására.)
Elég lenne, ha aszerint hatna ahogy most a vadászat alatti EP/VP regenerálás beállítása van.
Nem érdekel a pontozás!
Ne csináld már, erre most miért kellett egyet adni ...
Pontszám: 7
kedvencMeridiathNő
Végzetúr tehetség
247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
70. hozzászólás - 2009.12.30. 10:04:16 (Válasz Miklós #68 hozzászólására.)
Idea:

Regenerációs épület: szinttől függően ketyeghetne egy-egy "medikus csomag". Mint a térkapupontok, épületszinttől függő maximummal és "termelődési idővel" és az egyszeri júzer dönthetné el hogy felhasználja e, vagy nem, és hogy mikor teszi azt. Maga a csomag lehetne egyszeri ÉP-regen, egy összegben, vagy csak egy ÉP regenerációs "boost". A számokhoz nem nyúlnék, csak alapideának jutott valami ilyesmi az eszembe.
Esetleg a szövin lévő citadellacsapás eldugíthatná ezt az épületet ha úgy adódik, stb-stb.
Pontszám: 9.27
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
71. hozzászólás - 2009.12.30. 10:08:58 (Válasz Meridiath #70 hozzászólására.)
Érdekes idea, de szerintem egyszerűbb ahogy Morti felvetette... Vagyis: az épület csak akkor hat, amikor pihensz. Ennyi. Olyankor úgyis Ép-t szeretnél.
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 8.26
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
72. hozzászólás - 2009.12.30. 10:11:50 (Válasz Miklós #68 hozzászólására.)
Már bocs, de az érvelésed nem teljesen helytálló, Miklós!

Egy jó szövetségben minden épület konszenzus alapján épül, a béke csarnok sem jó minden tagnak ott, ahol felhúzzák. A regenerációs épülettel ugyanez volna a helyzet, szerintem a szövetségek/játékosok belátására kellene bízni, hogy felépítik-e...
Ami pedig a szükségességét illeti, az entitások megjelenésével még azoknak is egyre inkább megnőtt az ép iránti igénye, akik a normál portyában nem túl acélosak, egy kis plusz regenerációnak szinte mindenki örülne.
Pontszám: 6.28
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
73. hozzászólás - 2009.12.30. 10:15:06 (Válasz Mortimer #46 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.12.27. 19:41:40
De én egy új épületet is el tudnék fogadni, ami ugyanúgy növeli a pihenés közbeni regenerációt, mint a mágustorony és a nekrofun.


Ez az indító javaslat. Nem igazán érzem a konszenzus szükségességét. Ha beütöm a pihenést, amúgy is bazi gyors az Ép regenem, nem lesz belőle bajom, ha gyorsabb lesz...
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 5.84
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
74. hozzászólás - 2009.12.30. 10:15:58 (Válasz Kocos #62 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.12.29. 03:43:46
Idézet: Miklós - 2009.12.27. 19:34:06
Ebben teljesen igazad van.

Gondolkodtam közben lehetőségeken.
1.) Egy relikvia, ami megnöveli a mágikus regeneráció lehetséges maximumát annyira, hogy naponta 3x lehessen használni - vagy egyszerűen csak egy feltételtől függően (x leölt entitás, x teljesitett kaland) lecsökken az újrahasználati ideje.
2.) Egy relikvia v feltétel, aminek köszönhetően 1 nap 2 ősköves gyógyitalt lehet venni, egyszerre (a 24 órát technikai okokból nem tudjuk 12 órára csökkenteni)
3.) Egy relikvia v feltétel, aminek köszönhetően a pihenés nem 3x, hanem nagyobb regenerációt ad.


Ezek kivalo otletek mindet meg lehetne valositani.
A magikus regen ujrahasznalati ideje ugye 12 ora - szint*X perc. Javaslom az X-et novelni. Az idealis ujrahasznali ido ugy 6 ora korul lenne. Persze a napi 3 lenyegesen kenyelmesebb.


Júniusban írtam Miklósnak, hogy csökkentse felére a mágikus regeneráció hatékonyságát (jelenleg szintenként 1/6-od felhasznált VP, maximális 50-es szinten tehát 8,333-szoros VP), ezzel együtt növelje a szintenkénti 5 perc újrahasználhatósági időt szintenként 10-re (5 perccel kb. 8 óránként tudod használni, 10 perccel ez lecsökkenne 6 óra alá.
Jelenleg már közepes szakértelemszinttel is maximumba lehet gyógyulni, a napi 3-szoros használathoz pedig óraműpontossággal kell 8 óránként nyomogatni a gombot, tehát reálisabb a napi 2 használat. Egyszerűen 30-40 felett nem éri meg növelni a szakértelmet, mert se nem kapsz több ÉP-t, se többször nem tudod használni egy nap (ha nagy ritkán mégis kell, ott a tudatturbó).
Elutasító volt a válasza.
Pontszám: 7.12
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
75. hozzászólás - 2009.12.30. 10:21:54 (Válasz Jeriko #74 hozzászólására.)
Jerikó:

Kár érte, mert ez egy rendkívül értelmes javaslat volt...

Byzon: "Egy szövetségen belül lenne, aki akarna ilyen épületet, lenne, aki nem. Ha csak 1 ember van a szövetségben, akinek egy épület káros, akkor azt nem lenne túl ildomos felépíteni" - emiatt írtam a konszenzusról...
Pontszám: 4.03
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
76. hozzászólás - 2009.12.30. 10:31:14 (Válasz Darksol #75 hozzászólására.)
Azt értem Darksol, alapban nem értem miért beszél Miklós konszenzusról, hiszen egy pihenés alatti Ép regent gyorsító épület mindenkinek jó...

Mágikus regenhez: újrahasználhatósági időt törölném az egészből a fenébe, értelmetlen. Napi 3 azt kész. Akkor használom amikor akarom. Még Jeriko javaslatához is vagy napi kétszer be kell tudjak lépni, vagy több mint 8 órát kell tudjak a játékkal foglalkozni. Egyik sem feltétlenül adatik meg egyszeri játékosnak. Inkább mondanám hogy adjunk egyet a kényelemnek is... Napi 3, kilövöm, mikor kilövöm. A középmezőnynek az alacsonyabb vp regen miatt mondjuk igazán nem lesz kihasználható a 3 sem, de aki tudja, az használja. 2-t meg mindenki elér talán...
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 5.84
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
77. hozzászólás - 2009.12.30. 10:40:43
Ha már mágikus regeneráció a neve, lehetne egy olyan változtatás is, miszerint aktiválni kellene és amikor aktív, akkor a vp regeneráció rovására növelné meg szakértelem szinttel arányosan az ép regent. Ilyenformán a regenerációs épület sem volna annyira fontos, mert a mágustorony ugyanezt a szerepet töltené be...

mod: az érthetőség miatt
A hozzászólást Darksol módosította 2009.12.30. 10:43:26-kor
Pontszám: 4.03
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
78. hozzászólás - 2009.12.30. 10:43:16 (Válasz Miklós #68 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.12.30. 09:50:03
Idézet: Kocos - 2009.12.29. 03:40:21
Nem felejtettem ki semmi ilyet a szamitasombol. Ez nem valo bele. Mondhatni semmi koze hozza.


Ezzel nem értek egyet. Azért kell ezt is figyelembe venni, mert ha a gyógyitalok hatékonysága lineárisan nő, és emellett az áruk is csökken, az összességében pontosan négyzetes hatékonyságnövelést eredményez: ezért nem szükséges az, hogy a gyógyitalok hatékonysága önmagában négyzetesen nőjön.

Regenerációt épület jó okkal nincs a játékban. A játékosok számottevő része vélekedik úgy, hogy gyógyulni, regenerálni nem jó dolog. Egy szövetségen belül lenne, aki akarna ilyen épületet, lenne, aki nem. Ha csak 1 ember van a szövetségben, akinek egy épület káros, akkor azt nem lenne túl ildomos felépíteni...


Bocsanat, de hol csokken az aruk?
En meg nem lattam gyogyital, aminek csokkene az ara a korabbihoz kepest.

Valojaban az van, hogy Van egy gyogyital tekintsuk arat 1-nek es hatekonysagat is 1-nek. A kovetkezo gyogyital dragabb mint 1, es hatekonyabb mint 1. Nevezzuk a dragulasi egyutthatot X-nek, a hatekonysagit Y-nak. Ha az elozo gyogyitallal osze akarjuk hasonlitani, akkor Y/X arany lesz szamunkra az erdekes.

Ha ez az arany 1-nel kisebb az uj gyogyital gyengebb hatasfoku mint az elozo, nyilvan senki nem veszi. Ha Y/X arany pont 1, akkor a hatasfok azonos, de mivel tobbet gyogyit egy adagban kenyelmetlenebb kezelni (vo. szike vs. husvago bard), tehat egyreszt semmilyen segitseget nem jelent a jatekosoknak, masreszt csak nagyon ritkan fogja barki is megvenni. Ha Y/X arany > 1, akkor van ertelme igazabol az uj gyogyitalnak. Esetunkban a 80-as es 100-as gyogyitalok hatasat figyelembe veve az arany 1,07. Ezt valoban meg kell szoroznunk a 80-as es 100-as szintek kozotti LE termeles novekmennyel, ami 1,25 (100/80), tehat kapunk 1,34-et. Ezzel szemben hogy no az EP? Egyreszt ugye ha valtozatlanul tartjuk az egeszseget, akkor ugyanugy no mint a LE bevetel (figyelem ezt az azonossagot kesobb meg hasznalom, nevezzuk ezert #1-nek), mivel akarcsak a LE bevetel az adott egeszsegertekhez tartozo maximalis eletpont is egyenesen aranyos a szinttel, tehat 1,25. Ugyanakkor valamennyit az emberek novelnek is az egeszsegukon 20 szint alatt. Becsuljuk alulrol, es legyen ez 25%, azaz itt is van egy 1,25-os szorzonk. Tehat a szintbol es egeszsegnovelesbol szamolva a maximalis eletpont 1,56-szorosara no a 20 szint alatt. Hangsulyoznam, hogy also becslesrol beszelunk. Jol lathato az eles elteres az 1,34 es az 1,56 kozott.

Nezzuk altalanossagban. A gyogyital fejlodeset a LE bevetel (szint) es a gyogyital hatekonysagi mutatojanak fejlodese befolyasolja, a maxEP fejlodest a szint fejlodese es az egeszseg fejlodese. Figyelembe veve #1-et arra juthatunk, hogy a gyogyitalok altalanos koltsegeinek szintentartasahoz a gyogyital hatekonysagi mutatojanak ugyanugy kell fejlodnie mint az egeszsegnek.

Kerlek gondold vegig, es ha nem talalsz logikai hibat a gondolatmenetben, akkor ezt alkalmazd a jovoben. Arra feltetelezeseim szerint van becslesed, hogy az egeszseg milyen szinteken hozzavetolegesen milyen erteket vesz fel.

Utolagos megjegyzes, avagy a szamokon tul: a 7% fejlodes 20 szint alatt hihetetlen mertekben demoralizalo.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.12.30. 10:47:47-kor
Pontszám: 6.83
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
79. hozzászólás - 2009.12.30. 11:22:29
CSak egy ötlet: mi lenne, ha a gyógyitalok nem fix (némi randommal feleslegesen megspékelt) ÉP-t adnának vissza, hanem maxÉP százalékot? Pl. lehetne 10%-os gyógyital, ami 4000 max.ÉP-nél 400, 15000 max.ÉP-nél pedig 1500 ÉP-t gyógyítana.
Lenne még egy dolog, amiért érdemes fejleszteni az egészséget.
Pontszám: 5.19
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Gyógyital varázsital
80. hozzászólás - 2009.12.30. 12:01:18 (Válasz Jeriko #79 hozzászólására.)
Amikor Miklósnak írtam a gyógyitalok őskő árának csökkentéséről, akkor felvetettem neki a bizonyos százalékot gyógyító italok lehetőségét is. Az italok ára fix lett, de új italok nem kerültek a játékba.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.81
Oldal: 123456
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!