A mágikus regeneráció még ha magas akkor is csak 10 óránként használható, ha van vp-je az embernek már alacsonyabb szinten is sok ép-t ad ugyan de ha kevés a vp akkor meg magas szintű szakival is alig ad.
Én még mindig amellett vagyok, hogy kockázat alapúvá kellene tenni a portyázást minél nagyobb kockázatot vállal valaki (szintben, tö-ben szö-ben hozzá közelálló vagy erősebb karaktert támadva lényegesen többet profitáljon mintha nagy különbséggel támadna) annál többet nyerjen a dolgon és minél kevesebbet annál kevesebbet. És ezzel párhuzamosan csökkenteni a randomot, hogy legyen értelme tö-ni szö-ni ne csak a random döntsön mint most hanem az is ki mire rak. Szerintem a portyázás legnagyobb buktatója jelenleg, hogy hasonló erősségű karakterek között csak a random dönt az, hogy ki mit fejleszt csak akkor kap jelentősséget ha legalább 30-40-50 szintnyi különbségek vannak de még így is simán bekavar a random. Ahol ekkora különbségek vannak ott már a randomnak nem kéne szerepe legyen különben nem sok értelme van fejleszteni, illetve mindent fejleszteni kell, hogy valamelyik bejöjjön. Ha ez lecsökkenne akkor többet lehetne taktikázni lehetne 1-2-3 szakira tulra koncentrálni nem kellene mindent vagy semmit alapon játszani.
Hozzászólások - Otoaak
Dátum: 2009.05.03. 09:47:22
Dátum: 2009.04.27. 08:28:04
Ha kell valami Birka nekem nyugodtan írhatsz bár én egyenlőre csak 57-58-ig látok el (ma lépek szintet).
Dátum: 2009.04.23. 13:36:25
Mennyitől feküdt meg ?
Dátum: 2009.04.23. 13:27:02
Mármint mihez nem elég? Ahhoz, hogy mindent ezzel fejlessz? Pont az a lényeg, hogy ne lehessen mindent speccel fejleszteni. És itt jön be a taktikai nem lehet ész nélkül pakolni és fejleszteni meg kell gondolni mire megy el a havi 2 lehetőség.
Dátum: 2009.04.23. 13:23:38
Lehet, hogy egyszerűbb a gyémánt bónuszt megpiszkálni, ahelyett, hogy 3 hordára szűkítjük a játékot főleg ilyen költségekkel...
Nekem a cigányos vicc jut eszembe erről a kontinensekkel meg a feleségével...
Nekem a cigányos vicc jut eszembe erről a kontinensekkel meg a feleségével...
Dátum: 2009.04.23. 13:18:07
Majd taktikázol úgy, hogy 2 hetente váltasz. Törölve nem lesz. Az meg nem taktika ha mindenki specializációval fejleszt mindent, max. annak akinek több ősköve van de az meg ne az őskövekkel villogjon, hanem gondolkodjon is.
Dátum: 2009.04.23. 13:08:07
És akkor minek az intelligens kedvenc? Szerintem így a magasabb szintű állatoknak nagyon felgyorsulna a szintlépése. Minél több életereje van egy állatnak annál gyorsabban menne. Vastag bőrnek se lenne sok értelme 50-es alapszintű állat 500 sebzéstől szintet lépne ennyi sebzést már 5-ös szinten is kibírna + a kennel is segít szerintem aki rágyúr 1 hét alatt 10-12 szintet pakolna fel így az állataira ez aligha kívánatos. A küldik miatt mindenkinek van valamekkora másodlagos varázslata vagy ütése ha nincs vastag bőr még alacsonyabb szinten is durván lehetne tolni. Nekem nincsenek különösebben elszállt állataim de mind a 3-nak 1200 fölött van az életereje TP sokkal kevesebb kell nekik a szinthez.
Szóval szerintem ez túl durva nagyon vissza lehetne élni vele, és 3 szakértelem is menne vele a levesbe: inteligens kedvenc a vastagbőr és a gyógyítás ilyen gyors fejlesztés mellett nem kunszt tartani egy + lényt ha valamelyik beájul akkor csere és kész.
Szóval szerintem ez túl durva nagyon vissza lehetne élni vele, és 3 szakértelem is menne vele a levesbe: inteligens kedvenc a vastagbőr és a gyógyítás ilyen gyors fejlesztés mellett nem kunszt tartani egy + lényt ha valamelyik beájul akkor csere és kész.
Dátum: 2009.04.23. 12:54:19
Szerintem korrekt, max. ha gyengülnek akkor nem az ősköves tárgyat vesszük meg. A nullázós dolog meg tényleg sokat spórol ha nincs senkinek akkor kényszer sincs a használatra.
Dátum: 2009.04.23. 10:52:59
Idézet: Danka33 - 2009.04.22. 20:47:43
Ezt remélem csak viccnek szántad....
Persze, csak azt felejted ki, hogy a védekezés ugyanúgy hat a varira is!
Ezt remélem csak viccnek szántad....
Dátum: 2009.04.23. 10:24:14
Adna valaki egy kis helyzetjelentést? A nagy portól és a vakító villanások miatt nem igazán kivehető ki áll jobban.
Dátum: 2009.04.23. 10:12:13
Én az NPC dolgot nem lőném el pusztán a portyarések betömésére. Külön hordát kellene csinálni hasonló szint eloszlásban és erősségben a többi hordához az Uralkodó vezetése alatt, ez az egész NPC-s dolog lehetne egy nagy világ esemény az NPC szövetségeket legyőzve a győztes szövetség kihívhatná az Uralkodó valamelyik főemberét hasonlóan az epikus lényekhez( a loot táblájuk is lehetne hasonló a kisebb/alacsonyabb szintű szövetségeknek gyengébb lényekkel) minden főembernél lehetne valami fegyver ami az uralkodó legyőzését segíti (minden hordának más segítséget adna aszerint, hogy az uralkodó ellen melyik testrészt fogja támadni) az Uralkodó pedig a legerősebb szövetség legyőzésével nyilna meg aminek a legyőzéséhez szövetségi összefogás kéne. mondjuk 4 önálló tudattal rendelkező része lehetne az uralkodónak amelyek ellen a 4 horda külön bónusszal rendelkezne vagyis a rubinok "tankolnák" támadnák a végtagokat, a smaragdok fognák a mágiát támadnák a fejét, a zafírok támadnák a testét, a gyémántok támadnák a szívét és szívnák az életerejét. Az is jó lenne ha megfelelő számú NPC-t kellene legyőzni ahhoz, hogy a legerősebb szövetség megjelenjen. Az NPC top szövetségbe meg célszerűen legalább 10-60/70 szintű ellenfelek kellenének (persze szintjükön azért erősek) hogy mindenkinek legyen célpontja és alacsonyabb szintű szövetségek is fontos szerepet kapjanak stb.
Ja és így könnyű lenne szerepjátékosan megmagyarázni az NPC szövetségek későbbi maradását is akiket mindenki irtana ők a legyőzött Uralkodó szétszort seregeinek a maradványa. (Az NPC szövetségi nevek is célszerűen lehetnének ezred század szakasz stb. erlnevezésűek, mintha valóban egy szervezett sereg ellen harcolnánk)
Na nem ragozom tovább nyílván ennél jobbat is ki lehet találni de nekem ez pl. nagyon tetszene.
Ja és így könnyű lenne szerepjátékosan megmagyarázni az NPC szövetségek későbbi maradását is akiket mindenki irtana ők a legyőzött Uralkodó szétszort seregeinek a maradványa. (Az NPC szövetségi nevek is célszerűen lehetnének ezred század szakasz stb. erlnevezésűek, mintha valóban egy szervezett sereg ellen harcolnánk)
Na nem ragozom tovább nyílván ennél jobbat is ki lehet találni de nekem ez pl. nagyon tetszene.
Dátum: 2009.04.23. 09:53:05
Úgy látom a Behonál nem látnak fantáziát ebben a dologban pedig emelné a játékélményt szerintem. (Persze lehet, hogy nem véletlen van így és a programozhatóság az akadálya a dolognak) Meg persze a portyázás/NPC horda lehet a prioritás most bár a portyázós topichoz se jött egyenlőre hozzászólás. Azért bízom benne, hogy előbb utóbb Miklós elolvassa a javaslatokat talán sikerül kisütni valamit.
Dátum: 2009.04.23. 08:50:36
.
Dátum: 2009.04.22. 20:19:28
Nem hiszem, hogy ezt bizonygatni kéne aki ott van az a saját bőrén érzi. De azzal nem értek egyet, hogy a fizikai harcra könnyebb rágyúrni, eredményesebb lehet de könnyebb aligha, ne keverjük a kettőt. A tárgyak sokkal több védelmet adnak mint támadást. És a ha nem találod el az ellent nem sebzel, nincs mit ragozni ezen szerintem a 6 körből átlagos esetben 3 talál be ebből kb. 1 kritel az jó esetben 600-700 sebzés magasabb szinten kicsit több, aki arra épít, hogy 1 kör alatt (varázslattal) megnyer egy 7 körös csatát az ne csodálkozzon rajta ha nem mindig jön össze. De semmi kedvem belemenni egy ilyen vitába mert nincs 2 egyforma erősségű karakter és aki csak varázslásra épít könnyen felhúzza az orrát ha elveri egy erősebb karakter fizikai harcban de ettől még nem feltétlen a varázslás gyenge. Olyat meg nem sűrűn látni, hogy gyengébb karakter fizikai harcban simán visszahozza amit a varázsló belever vagy, hogy a varázsló kicsit is hátrányban lenne.
Dátum: 2009.04.22. 19:09:00
Bocs de ha csak IQ-t meg taut tolsz én nagyon fel lennék háborodva ha mg eredményes is lennél csatába. A fizikai harc nem azért erősebb bizonyos helyzetben a varázslatnál mert több kör van hanem mert többet kell rá költeni. Aki keményen varázslásra gyúr az 3 tulból és 1 szakiból elvan a fizikai harchoz ennél azért jóval több kell arról nem beszélve, hogy fordítva nem működik a dolog aki csak fizikai harcra gyúr az eláshatja magát. Szóval az az egyensúly nem billeg olyan nagyon mint amennyire ezt néhány varázsló láttatni szeretné. (Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a behonak nincsenek olyan játékai ahol a specializácio komoly előnyt jelentene azok tudnak csak igazán eredményesek lenni akik mindent tolnak, mindenhez értenek.)
Dátum: 2009.04.22. 18:52:40
Idézet: Miklós - 2009.04.22. 13:56:00
Jó de akkor minek az átlaga ha egyenlőre még senki nem lép lassabban 5 napnál? Jelenleg aligha van sokkal 3 nap fölött a szintlépés átlaga de heti 2 még 40 fölött is tuti megvan az meg 8-9 szintlépés havonta ami azért eléggé megdobja a költséget. Én nem is igazán látom, azt, hogy mikor érjük el egyáltalán az 5 napot jelenleg csak a pókok és a maxos viszafogott fejlődéssel játszók lehetnek csak 5 nap fölött de azok nem hiszem, hogy ennyire torzítanák a képet, szóval nem tudom milyen átlag ez 100-150 vagy 200 szinté e de valahogy nagyon nem stimmel. A költségek meg 3-4 nappal számolva legalább 20-25%-al magasabbak.
A kiégett őskő szerzés növekedése meg kb. beholderes mítosz a lopás nem növeli a játékba kerülő kiégett őskövek számát ergo attól nem lesz olcsóbb a játék csak vadászattal lehet kiégett őskőhöz jutni de az meg kb. csepp a tengerbe. Az energiakristályosító költsége igencsak lassan térül meg szerintem nincs még olyan klán akinek visszajött az ára azok között akik a küldi miatt felhúzták 6-ra. Itt a lényeg szerintem arra mutat, hogy a költségek messze nem abban az ütemben csökkennek hogy azzal kompenzálni lehetne a tárgyak drágulását.
Az 5 nap csak átlag, az elején a szintlépés ennél sokkal gyorsabb, de nagyon magas szinten ennél lassabb. De az elején az ősköves tárgyak sem 25be kerülnek, hanem csak 10, később 15-be. Ezért ez egy közelitő becslés volt.
Jó de akkor minek az átlaga ha egyenlőre még senki nem lép lassabban 5 napnál? Jelenleg aligha van sokkal 3 nap fölött a szintlépés átlaga de heti 2 még 40 fölött is tuti megvan az meg 8-9 szintlépés havonta ami azért eléggé megdobja a költséget. Én nem is igazán látom, azt, hogy mikor érjük el egyáltalán az 5 napot jelenleg csak a pókok és a maxos viszafogott fejlődéssel játszók lehetnek csak 5 nap fölött de azok nem hiszem, hogy ennyire torzítanák a képet, szóval nem tudom milyen átlag ez 100-150 vagy 200 szinté e de valahogy nagyon nem stimmel. A költségek meg 3-4 nappal számolva legalább 20-25%-al magasabbak.
A kiégett őskő szerzés növekedése meg kb. beholderes mítosz a lopás nem növeli a játékba kerülő kiégett őskövek számát ergo attól nem lesz olcsóbb a játék csak vadászattal lehet kiégett őskőhöz jutni de az meg kb. csepp a tengerbe. Az energiakristályosító költsége igencsak lassan térül meg szerintem nincs még olyan klán akinek visszajött az ára azok között akik a küldi miatt felhúzták 6-ra. Itt a lényeg szerintem arra mutat, hogy a költségek messze nem abban az ütemben csökkennek hogy azzal kompenzálni lehetne a tárgyak drágulását.
Dátum: 2009.04.22. 17:35:28
Arra céloztam, hogy a hordabónuszoknak nincs meghatározó szerepe és, hogy nem a gyémánt az egyetlen akinek látszik a bónusza, a zafíroknak sincs TÖ előnyük aki meg észreveszi, hogy 5%-al kevesebbet sebez a zafír karikon annál nem nagyon működik a random. A gyémántot meg nem negatív példaként emlegettem, itt rengetek szubjektív vélemény van jelen. Szerintem a gyémánt még most is az egyik legerősebb horda más kérdés, hogy sokan a gyémánt karakterrel nem portyára gyúrnak, ettől még nem a bónusszal van baj, persze az is igaz, hogy magasabb szinten a portya messze nem jövedelmez úgy, hogy egy gyémánt kihasználhassa a bónuszát de ezen már ha sokat nem is de segít a javaslatom. Természetesen a gyémántoknál beleszámítana a +33% ebbe az LE-be is, ugyan úgy mint a többi portya jellegű dolognál. (térkapu LE pl.)
De a lényeg, nem lehet a lábat alakítani a cipőhöz ha hozzá kell nyúlni a hordabónuszokhoz azt aligha a portyázás változtatásával kell megtenni.
De a lényeg, nem lehet a lábat alakítani a cipőhöz ha hozzá kell nyúlni a hordabónuszokhoz azt aligha a portyázás változtatásával kell megtenni.
Dátum: 2009.04.22. 16:42:21
Különbségek így is lesznek és a támadhatósági határok sem változnak, jó játékkal még azonos szinten is lehetnek nagy különbségek. És ha engem kérdezel Ariel meg Trueblood között nem a hordabónusz dönti el a csatát. A hordabónusz csak stratégiai szempont erősíti a karaktert ha a megfelelő irányba fejlesztik de az esetek nagy többségében nem a hordabónusz dönti el a csatát. Nem utolsó sorban szerintem nem a portyázást kell a hordabónuszokhoz alakítani hanem a bónuszokat a portyázáshoz.
Dátum: 2009.04.22. 16:17:23
Darah: nem hiszem, hogy ez bármilyen formában érintené a hordabónuszokat, a gyémánt karakterek portyafüggőek jobban mint mások az, hogy jobban megéri portyázni őket erősíti leginkább nem hiszem, hogy ettől változna a hordák közötti viszony.
Dátum: 2009.04.22. 13:52:02
Ez a pók karakterek költsége vagy tényleg 5 napot számoltok egy olyan karakter szintlépésére aki vadászik is ? Nekem 40-es szint fölött teljesen esélytelennek látszik az 5 nap, pedig szingulárisomat is elfelejtettem már. Talán max.-os visszafogottal 5 napra lehet tolni de nehogymár 5 nap legyen az átlag, vagy ebben benne van a kb. 3-4k kettes szintű kari is akik kb. a játék eleje óta be se léptek ?