Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Tiha

Dátum: 2009.10.22. 22:42:29
Gyerekek! Ha a vadászatot lecsökkentjük, és a napi 50-et 50 perc alatt elvadászod, meg a kronó is mondjuk 1 percre csökkenti a várakozási időket, akkor letudhatod a napi VU-zást fél - egy óra alatt.
Aztán azért fog sírni mindenki, mert nincs mit csinálni, be kell rakni újabb teendőket. Aztán az is sok időt elvesz, majd ezt is lecsökkentik, aztán új fejlesztés kell... stb
Igenis ez a varázsa a VU-nak. Minden ilyen online játék az időről szól. Igenis, ki kell várni, míg lehetőséged lesz valamit megcselekedni. Ez némi stratégiát igényel, hogy 1-2 órát elvadásszon az ember, visszajöjjön a gép elé, mielőtt felgyógyul. Ha meg erre nincs lehetőség akkor vagy nyelje be a vesztett LE-t, vagy addig ne vadásszon.
Én elég sok hasonló jellegű böngészős játékot kipróbáltam, de a VU-hoz képest mind marha lassú és idegesítően unalmas volt.
(pl napi 3-at cselekedsz, az is darabonként 1 óra, csak számlál vissza, és azt írja kalandozol, majd a számláló nullázódásakor kiírja, hogy milyen eredménnyel. És az ilyen játékkal is rengetegen játszanak)

Nekem a játék itt a 60. szint felett jóval kevesebb időbe telik, mint az elején. (sok kényelmi funkció és szaki miatt). És szerintem emiatt veszít is a varázsából. Ha nem dolgozol meg a nyereségért, akkor az is elveszíti az értékét.

Ha lehetne olyan gomb, amit megnyomok, akkor egyből elkölti az összes CSP-t, és egybe odaadja az érte járó LE-t, az megoldás lenne? Szertintem ezt nem akarja senki.

(most akkor lepontoztok?)
Dátum: 2009.10.22. 12:04:26
Húha, most agyon is vernétek ha tunátok? Mi ez a nagy felháborodás?
Én itt a fórumon nem azt éreztem, hogy ez lesz a vége a dolognak. Igenis kellene kis idő a két ütés között. (mondjuk 5-10 perc), és igen is onnét kellene számolni az újabb entitás, amkor én megölöm. És mondom ezt úgy, hogy már 3 nappal el voltam csúszva, mert nincs olyan sok időm a játékra, és most egyből utol értem azokat, akik emiatt esetleg éjjel felkeltek, hogy ne csússzanak.
Na mindegy, majd meglátom mi lesz magasabb szintű entitásnál.
Dátum: 2009.10.22. 11:59:04
Mondjuk relikviával megoldható lehetne, hogy a kémlelésen felül megadná a kiégett ősköveket is, és ezen felül véletlenszerűen bedobná két szakértelmének a szintjét is.
Így nagy lutri lenne, hogy értékes infót szerzel, de sok kémkedés és feljegyzés után megszerezhetnéd, amit akarsz. (persze közben meg ő is fejlesztia szakikat)
Dátum: 2009.10.22. 11:46:48
Hogy ez az entitás micsoda egy gagyi fejlesztés!!!!!
Csakis gombnyogotás. És most, hogy nem a leöléstől számolja a következőt, még egységesebb.
Vagyis nyomkodd a gombot 3 naponként párszor, és x nap múlva biztosan lesz epikus tárgyad.
Na ebben aztán sok játékélmény és kihívás van.

És majd az izmos entitások sem lesznek jobbak, max annyin múlik, hogy mennyi gyógyitalt szán rá az illető. (iiletve az lesz a stratégia, hogy ha kevesebb italból nyomod le, annyival gazdaságosabb vagy.)

Pedig mennyire vártam ezt a fejlesztés, és most totális csalódás
Ha a kalandozás is hasonló gagyi lesz, akkor nem tudom mit kezdjek magammal...
Nagyon egy szemszögből nézed a dolgokat, mondhatni csőlátásod van. Én a V2-n olyan szövetséget alapítottam, ahol csak játszogatunk, szépen kényelmesen fejlesztjük a karakterünket, nem akarunk mi senkivel sem háborúzni. Még csak nem is nagyon portyázunk.
És hiszed, vagy nem nagyon sokan nem veszik a játékot véresen komolyan. Vagy legalábbis nem minden karakterükkel.
És igen idegesítő, mikor naponta üzennek hadat olyan szövetségek, akik biztos, hogy 50:0 -ra fognak elverni. Katakombába nem megyünk, mert ki se kéne jönni onnan. A citadella és a Béke csarnoka eddig igen hatásos kombó volt, mert a csapás semlegesítéssel együtt több LE-be volt nekik a háború, mint amit nyerni tudtak.
Igen ám, de egyre magasabb szinten a semlegesítére fordítandó LE elértéktelenedik, ott tartunk, hogy 1 karakter 1 napi manakonstrukciójából kijön. A citadella pontosan azért van a játékban, hogy vigyen egy kis színt, gonoszságot a játékba! Akár tetszik, akár nem.
Semmi mást nem kéne csinálni vele, csak valahogyan belőni, hogy minden szinten arányos legyen a semlegesítési költség.
___________________________________
MÁS:

Ugyan ez a baj a kivégzéssel is. lassan lesznek 100. szintű játékosok, 20K feletti ÉP-vel. a kivégzés szintenkénti 5 ép-je egyre kevesebb lesz. ha valaki összehoz egy 200-as kivégzést, akkor is 1000 ÉP alá kell vernie az áldozatát...
Itt is csak annyit kéne változtatni, hogy a saját szintemhez mérten nőne ez a kivégzés szintenkénti ép.
mondjuk 1-30 szintű karakternél maradna az 5 ÉP
31-40 6ÉP
41-50 7ÉP
51-60 8ÉP
61-70 9ÉP
71-80 10ÉP
81-90 11ÉP
91-100 12ÉP
vagyis egy 100. szintű karakter 200-as kivégzéssel még mindíg 2400 ÉP-ig kell, hogy leverje az ellenfelét, hogy kivégezze.
20.000 ÉP-nek a 15%-a 3000 ÉP, vagyis így sem olyan vészes a kivégzés.
Dátum: 2009.10.05. 16:08:07
Aukciós házban van az ősi gyógyital tárgy (Típus: Egyszeri hatás
Hatás: Fertőzésed 50% lesz (akkor is, ha már 100%, vagy 0% volt))

Kérdések:
ha már legyőztem a fertőzést, és megiszom, akkor kezdhetem előről, de a jutalom az ugye megmarad? Azaz 2x is kaphatok jutalmat, ha újra végigcsinálom? Vagy akár így mindkét oldal jutalmát megkaphatom?

Valamint ez egy ital, akkor iszom meg, amikor én akarom, és nem amint megveszem?

ki mit tud?
Na ezek a háborús épületek elég korrektúl hangzanak, szépen ki vannak dolgozva.
Csak egy baj van: LE KELL PROGRAMOZI!
Akármennyire is pozitív akarok lenni, itt minden fejlesztésnek és reformnak az az akadálya, hogy meg kell csinálni! Miklóséknak nincs rá kapacitása, hogy egy komolyabb fejlesztést betegyenek, maradnak az apróbb foltozgatások, odadobott morzsák!

Annó mikor ezt felvetettem, nyitottam egy topoicot: Játékfejlesztés címszóval.
Ott felvetettem egy félig meddig nyílt forráskódod fejlesztési megoldást, sok játékos azt mondta jó ötlet, Miklós hozzá se szagolt....
Dátum: 2009.09.29. 20:24:06
Szerintem a HT-t le kéne bontania Miklósnak, adna X napot, hogy onnét fog nullázódni. Azután pedig CSAIKIS LE-ből lehetne építeni, se kútból, se manából. Akkor nem szállna el.
OFF:
Háború megreformálása:
addig szerintem nincs sok értelme a háborúnak, míg a jutalom nem megfelelő. Egyrészt magas szinten már semmire sem mennek a nyert LE-vel a ktútba, mert minden fel van építve. Alacsony szinten még jól jön, de ott sem akkora nyereség, nagyon sokat kell háborúzni, hogy érjen valamit, és mivel alacsony szinten meg van LE a portyában, így az értékes célpontok helyett a háborús ellenséget kell portyázni, vagyis a kiesett nyereség miatt még kisebb a háború haszna.
Ha egyénileg menne a jutalmazás az izgalmasabb lenne. Most már van statisztika arról ki mennyit tett a háborúhoz, ez alapján kapna TP-t meg LE-t. Érdemes lenne betenni (leprogramozni) valami egyéni jutalmakat is. Azaz a legyőzött ellenféltől elhozunk valami trófeát (kb mint a kristálypont, ezt lehetne nevezni bárminek) és ezeket majd később akár egy szövetségi épületben be lehetne váltani valamire. így lenne mit gyűjteni (mint a dukátot), és majd egyszer elhasználni.
ON:

Igen a konstrukcióban igazad van, azóta hiába jönnek be új épületek, akármennyi LE építési költséggel, csak idő kérdése, és "felépülnek maguktól" hiszen a mana regenerálódik, ha nem felejtik el megnyomni a játékosok a gombot, akkor megy az építés szépen.
Sajnos ezt kivenni már nagyon drasztikus lenne, hosz akkor újra kéne számolni a felépített épületek költségét, menne a sírás, hogy ki mennyit és miből épített, óriási KÁOSZ lenne.
Viszont egy jó megoldás, ha ezentúl a fontosabb új épületeket csak LE-ből lehetne építeni.
Hmmm, az nem hülyeség, hogy a citadella csapás a csapást mérő szövetség kútját ideiglesen csökkentené (mondjuk nem feltétlen annyival mint a csapást semlegesíteni), majd ezt a LE-t vissza is kapná, ha a másik fél semlegesítette. Vagy akár a csapást mérő szövetség is kapna valami korlátozást, hogy ne legyen olyan eset, hogy valaki fűt-fát csapkod.
Esetleg azis érdekes lehet, hogy ha olyanra dobja, akivel nem áll hadban, akkor neki is megterhelőbb a használata...

Az viszont szinte már fél megoldás, hogy a csapást ne lehessen se konstrukcióval, se lélekkútból semlegesíteni, csakis tiszta LE-vel!
Így már lesz tétje.
Dátum: 2009.09.24. 22:49:35
Mindegy, akár kristály horda, akár nem, de TÁPOLnak, ez a lényeg
Ez mondjuk OFF, de ez egy másik probléma, hogy a TOP most még jobban tápolhat a KH-ból. Ha csak Galmuszkot nézzük, pár hónap alatt rengetegett nőtt a LE-diffje. (jelenleg 6 milla)
Kérdem én, azzal, hogy legyőztem a fertőzést, és kapok egy kis pluszt a LE termelésre, mennyi idő alatt szedek össze +6 millát?
(az már csak hab a tortán, hogy Galmusz sem fertőzött...)
De a lényeg ugyanaz, nagyon sok más dologgal sokkal komolyabb plussz LE szerezhető, nem kell ultratápról beszélni a lekűzdött fertőzés esetén.
Inkább érdekesség, taktikázási lehetőség, színesítés, de nem a játék egyensúlyát felborító tényező.

Az igazat megvallva, ennél sokkal komolyabb változást reméltem (és sokan mások) a lekűzdött fertőzéstől. (említette más is az elképzeléseit, mint az istenek visszahívása stb...)
Kellet vagy 8-9 hónap mire az első játékos lekűzdötte a fertőzést úgy, hogy azt se tudtuk mi lesz a végén, tóltuk bele a rengeteg LE-t, figyelni kellett a szintlépésnél, nehogy elfelejtse az ember, vagy nehogy ne maradjon rá LE. Szerintem igen nagy áldozatot hoztak azok, akik megcsinálták. Ehhez képest a manóölés nagyobb tápot adott szerintem, és kb 1 hónapig tartott, rekliviák is estek stb...
Nem találtam jobbat indítok egy új topic-ot, majd kitörlitek, ha nincs foganatja.

Nos a játékban sok olyan dolog van, ami fix hatással működik, de a játék előrehaladtával ezek a hatások elvesztik az "értéküket"

Ilyen a Pusztítás citadellája. Kezdetben egy komoly fegyvertény volt a citadella, de most már a 20.as csapást is 1-2 karakter napi konstrukciójából hatástalanítani lehet.
Sajnos, a háborúval a kútból zsákmányolható LE- a vesztes szövetség kútméretével arányosan növekszik, míg a citadella hatása egy fix érték, így egyre jelentéktelenebb lesz.

Javaslok egy olyan reformot, hogy a Citadella csapás nagysága is %-osan függjön a lélekkút méretétől. (kérdés, hogy kinek a kútja legyen a meghatározó. Logikusan a csapást mérő fél kútjával arányos kéne hogy legyen, így elkerülhető, hogy egy kis szövi csapást mérjen egy nagy (kutas) szövire, így komoly károkat okozva)

____________________________
A játékban van még néhány dolog, ami ilyen fix hatással rendelkezik, azokról is lehetne itt említést tenni.
Dátum: 2009.09.24. 18:42:31
Legyen a feltétele a 80-as spektrális 70-re úgyis mindenki felnyomja, fölé már csak az extrémek. Így legalább ki van szűrve, hogy alacsony szinten ne egyéni epikusozz. Pókok meg szívnak
Dátum: 2009.09.24. 18:03:44
Én nem számoltam utána, de szerintem a nem fertőzöttek előnye nagyon hosszú távon térül csak meg, szóval nem kell sírni, hogy mekkora táp...
5%-al több LE a vadászatra? Nem akkora táp. Van aki nem is kvízel, az alapból 10%-al kevesebb... Kicsit nagyobb sajtolás? ugyan már, a sajtolás akkora randommal működik, hogy ez a kicsi plusz a sajtolás maximumán alig érzékelhető. (én ugyanazt a lényt 5500-11000 LE között sajtolom jelenleg. Ha Kétszer a minimum közelében sajtolok, már pár ezer LE a kölönbség csak a mértani középhez képest...) szerintem ez sem jelentős előny.
Valamint ott a kínzókamra. Azon is olyan eltérések vannak, hogy csak csuda! Van aki ugyan azon a szinten napi 10K-t termel, más meg naponta símán 25-30K (vagy mégtöbb)
Ott a portya. Aki csinál 1-2 milliós pozitív LE-diffet az mekkora előnyben van a nullához közeli LE diffeshez képest?

Szerintem rengeteg idő és energia kell ahhoz, hogy valaki magas szinten minden LE termelő erőforrást kihasználhasson. Ha valaki kicsit is odafigyel ezekre, akkor rengeteg plusz LE-t szerezhet, amihez képest elhanyagolható ez a kis plusz a sajtolásból, meg vadászatból.
Kár kijelenteni, hogy űbertápok lesznek a fertőzést lekűzdöttek.

De győzzetek meg, konkrét számokkal.

(és szerintem előny a saját hordád támadása, meg a +50% LE -amit a Kristály Hordától is zsákmányolhatsz-, ahhoz képest, hogy nem került semmibe, és helyette lehetet tulajdonságot növelni) (ja és van azért itt-ott LE a magszintű portyában, nézzük csak meg a top30-at nagyon sok játékosnak elkezdett nőni a LEdifje)
Dátum: 2009.09.23. 23:04:23
Szerintem elég lenne az, ha mínuszt kapna a 100%-os fertőzőtt, ha saját hordatársára támad. Így jobb eséllyel fennakad, de megmarad a taktikázási lehetősége.

Vagy saját hordáján belül csak azonos szintűt, vagy magasabb szintűt üthetne, így is kiszűrhető lenne, hogy lefarmolja a 4-5 (vagy mégtöbb) szinttel kisseb társait.
Dátum: 2009.09.18. 10:24:41
Mindíg csak a sírás. Egy szakit 20. szintre felhúzni nem nagy kihívás, és nem is nagy ár az egyéni epikusért.
Amúgy meg nem hiszem el, hogy felesleges szakértelem, nem tudom miért nem használjátok. Kell úgyis, mert az epikus szétszedi az állatad, ne mondd, hogy nem jó, ha tudod gyógyítani?

És, ha már itt tartunk, mondhatta volna azt Miklós, hogy ok, akadémia még két szint, és tanulás +4 szint, megveheteted az egyéni epikus szakértelmet amely azt tudja: 20. szakértelem szint után egymagad is megkűzdhetsz epikus ellenféllel, blablabla... esetleg adott volna valami minimum tápot, mondjuk minden epikus csata után visszagyógyulsz 10%-ot az elvesztett épből.

Akkor nem sírnának a játékosok?
Dátum: 2009.09.14. 10:09:22
Nézzük meg más szemszögből is az uniformizálást:
Egy TOP kari, aki a szövetségemben már minimum 10 szinttel nagyobb, jóval könnyebben veri az epikust, mint én. Ő egy-egy ilyen körben (hasra ütök) 3000-et belever, és mondjuk kap 2500 sebzést. Ez így rendben is van. Kell is neki gyógyitalokat innia, ha 10 percenként üti a monstát.
Nézzünk engem (gyengébbet) 550-et vertem az epikusba, ő meg 7500 (!!!) -at sebzett belém!!! És ez nem extrém eset, nagyjábból ennyit tudok felmutatni a mi epikusaink ellen.
Nos nekem jóval nagyobb áldozattal jár az epikus csata, mégis én kerülök hátrányba.
Ebből a szemszögből jónak tűnik Miklós felvetése.
Ha meg azt nézzük, hogy nagyon előre rohatak a top szövetségek epikusban lehet, hogy a szintünkhöz képest nem itt kéne tartani, ezért ilyen erősek a lények. (és ehhez a feladathoz tényleg csak 1-2 karakter érett még csak meg)
Ebből a szempontból az epikus visszahívás is jó megoldás lehetne.
Dátum: 2009.09.08. 23:33:22
Igazuk van Xena-éknak.
Az olimpián sem mondják azt, hogy " bocsi, csapatban már nyertetek aranyat, az egyéni meccsekért nem jár arany, így csak ezüst és bronzérmes áll ott a dobogóra!"
Dátum: 2009.09.07. 18:12:59
Nem olvastátok el figyelmesen a javaslataimat. Minden szakértelem, amit felvetettem, a TÁRGYAKBÓL adódó bónuszt növeli CSAK! A kábításra is ez vonatkozik! tehát, ha a tárgyaid eddig 50% kábítást adtak, akkor a maxos (50-es) szakértelemmel 75%-ot fognak adni, és -35 támadást. (de 50%-os kábítást tárgyakból nem egyszerű összerakni. Inkább 40-44-et)

Valamint azért tettem ide be, mert volt egy ötletgombócom, amit valamennyire kidolgoztam, közzétettem. Nem értek a játék harcrendszeréhez, nem ismerem a háttérszámokat, csak mezei játékosként látom a dolgokat. Azért vannak a fejlesztők, hogy az ötletekből gyúrjanak valamit, ami a játékban is megállja a helyét.

Küldetések: sajnos ezt nem tudtam, hogy véget értek a játékban a küldetések
Nos ez bizony SZÁNALMAS a játékfejlesztés részéről, mert a küldetések voltak a játék színfoltjai, még ha néha nagyon is szivattak. Az ismételhetőekre meg 2-3 hónap után úgy rá lehet unni, hogy lassan hánynom kell tőlük.
IGEN is szükség van küldetésekre, lehetne még bőven berakni a játékba, csak kicsit gondolkodni kéne rajta! (valahol írtam is pár ötletet)
Dátum: 2009.09.06. 22:47:52
Azért jött be ez az OFF, mert a te ellenállásod a szövedséged miatti hátrányodból adódik. Ariel amiket mond nem akarod elfogadni. Pedikg ha egy olyan szövetségben lennél, ami a szintednek megfelelő (itt azt értem, hogy max 10 szint eltérés a legkisseb és legnagyobb tag között), és nem húznak vissza a többiek, akkor szerintem te is egyetértenél Ariellel...