Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123
Szerző
Topic neve: Citadella és egyéb fix hatások reformja
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
21. hozzászólás - 2009.09.28. 09:52:51
OFF:
Háború megreformálása:
addig szerintem nincs sok értelme a háborúnak, míg a jutalom nem megfelelő. Egyrészt magas szinten már semmire sem mennek a nyert LE-vel a ktútba, mert minden fel van építve. Alacsony szinten még jól jön, de ott sem akkora nyereség, nagyon sokat kell háborúzni, hogy érjen valamit, és mivel alacsony szinten meg van LE a portyában, így az értékes célpontok helyett a háborús ellenséget kell portyázni, vagyis a kiesett nyereség miatt még kisebb a háború haszna.
Ha egyénileg menne a jutalmazás az izgalmasabb lenne. Most már van statisztika arról ki mennyit tett a háborúhoz, ez alapján kapna TP-t meg LE-t. Érdemes lenne betenni (leprogramozni) valami egyéni jutalmakat is. Azaz a legyőzött ellenféltől elhozunk valami trófeát (kb mint a kristálypont, ezt lehetne nevezni bárminek) és ezeket majd később akár egy szövetségi épületben be lehetne váltani valamire. így lenne mit gyűjteni (mint a dukátot), és majd egyszer elhasználni.
ON:

Igen a konstrukcióban igazad van, azóta hiába jönnek be új épületek, akármennyi LE építési költséggel, csak idő kérdése, és "felépülnek maguktól" hiszen a mana regenerálódik, ha nem felejtik el megnyomni a játékosok a gombot, akkor megy az építés szépen.
Sajnos ezt kivenni már nagyon drasztikus lenne, hosz akkor újra kéne számolni a felépített épületek költségét, menne a sírás, hogy ki mennyit és miből épített, óriási KÁOSZ lenne.
Viszont egy jó megoldás, ha ezentúl a fontosabb új épületeket csak LE-ből lehetne építeni.
A hozzászólást Tiha módosította 2009.09.28. 09:58:47-kor
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.07
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
22. hozzászólás - 2009.09.28. 10:31:55
Szerintem simán meg lehetne csinálni, hogy a jövőben megjelenő új épületek egy részét ne lehessen se kútból, se konstrukcióból építeni, illetve lehetne pár olyan épület, amit csak háborúban szerzett LE-ből lehetne építeni. Emellett továbbra is lennének épületek, amihez felhasználható a manakonstrukció.
Ezzel csökkenteni lehetne a konstrukció szerepét, a normál LE-ből való építés miatt, és a háború is nagyobb szerephez jutna, ha lennének épületek, amit csak háborús zsákmányból lehet építeni.

A pusztítás citadelláját pedig szintén megváltoztatnám. A jelenlegi funkciója mellett a célpont szövetség épületeinek szintjét csökkentené átmenetileg, amíg nem semlegesítik. A csökkentés mértéke citadella szintje / 4. Ezzel valóban lenne értelme a citadellának, hiszen az ellenfél támadása és védelme is csökkenthető lenne akár 15-el, illetve IQ-ja 5-el. Esetleg alternatívaként nem az épületek szintjét csökkentené, hanem a szövetség tagjainak tulajdonságai csökkennének ideiglenesen, amíg a karakterek önmaguk nem semlegesítik a rajtuk levő csapást.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 9.04
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
23. hozzászólás - 2009.09.28. 10:36:31
Háborús reformot akartok? Legyen a következő event a Szövetségek Viadala, ahol ugyanúgy eredményes lehetne egy kisebb szövetség is, ahogy a Zarknodos eseménynél az alacsonyabb szintűek is labdába rúghattak. Lehetne mondjuk a háborúzással trófeákat gyűjteni, a gyengébb szövetség legyőzése kevesebb trófeát jelentene, az erősebbé többet- a végén pedig a legtöbb trófea begyűjtője megkapná a medálját, a legeredményesebbek pedig arányosan kaphatnának jutalmat.
A Citadella buzerálása csak újabb indulatokat szülne.
Pontszám: 4.84
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
24. hozzászólás - 2009.09.29. 15:10:05 (Válasz Ariel #22 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.09.28. 10:31:55
Szerintem simán meg lehetne csinálni, hogy a jövőben megjelenő új épületek egy részét ne lehessen se kútból, se konstrukcióból építeni, illetve lehetne pár olyan épület, amit csak háborúban szerzett LE-ből lehetne építeni. Emellett továbbra is lennének épületek, amihez felhasználható a manakonstrukció.
Ezzel csökkenteni lehetne a konstrukció szerepét, a normál LE-ből való építés miatt, és a háború is nagyobb szerephez jutna, ha lennének épületek, amit csak háborús zsákmányból lehet építeni.


Ariel már van is egy Byzon mesterék által kidolgozott megoldás erre, de ahogy ő is írta a miklósra ható játékosok (mint te is) reagálása kellene hozzá hogy történjen valami.

Byzon írta

Szerző
Topic neve: Szövi háború kiegészítések
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
4449 hozzászólás
Byzon avatárja
Profil megtekintéseÜzenet küldése

* Válasz erre
* Idézet

Re: Szövi háború kiegészítések
16. hozzászólás - 2009.09.11. 16:48:16
Érdekes amiket mondasz Miklós, én nem olyan régen gondolkoztam el a háborús rendszer átalakításáról. Mert sajnos jelenleg kb a következő a probléma:
Alacsony szinten a szövetségek szana-szét vannak farmolva. Magasabb szinten a háború simán kiveszőben lévő állatfaj, mert semmilyen szinten nem éri meg háborúzni. A nyerhető LE csekély, a Pusztítás Citadelláját beleszámolva egyszerűen nem éri meg az egész (anélkül se nagyon), miközben a játék színesítése lenne a dolga.
Ötleteltem egy kicsit. Az alábbiak egy elég komplex és nagy volumenű munka lenne, de egy szép hosszú közvélemény kutatás áll mögötte. Meg voltak kérdezve a topból és a középmezőnyből is klánok illetve játékosok. Mivel alapvetően egységesen mögé álltak a kezdeményezésnek, felmásolom ide is. Ebben a formában aligha valósulna meg, bár biztos vagyok abban, hogy sokat használna a játéknak, de talán valamit elindít.
Ugyebár két alapvetésben rossz a jelenlegi rendszer. Egyrészt félelmetesen redukálja a háborúkat a Háború Csarnoka, egyszerűen nincs már miért kitartani, csak nő a háborús veszteség. Másrészt magasabb szinten az egész nem ér szinte semmit, mivel a háborús nyeremény egy magasabb klánnak semmi. Szerintem olyan megoldás felé kell törekedni, ami a következő problémákat oldja meg:
1. Valamilyen módon biztosítani kell, hogy akik harcolnak a javaikért, azok kevesebbet bukjanak.
2. Nem olyan módon, hogy a nyertes kevesebbet hozzon.
3. A háború nem szólhat csak a LE-ről, egyszerűen semmire sem megoldás.

És akkor álljon itt az én szerény kis ötletem, és ezúton köszönöm a Sötét Ösvény, a Gaia szövetségeknek, és minden kedves barátomnak akik a véleményezésnél a segítségemre voltak, akikkel közösen önthettük ezt ebbe a formába, és természetesen várom a fórum nagy optimalizátorainak (Kocos, Ariel, jeriko hajrá!) "kötözködéseit" (jó értelemben!) is:

Az egész alapja két új épület lenne, az egyik a LE veszteség csökkentésére másik pedig, na azt majd részletesen. Szóval:

Dicsőségcsarnok

Építhető szintek száma: 9
Költség: az illetékesekre hagyom, de szerintem ne legyen eget rengető
Előfeltétel: A Háború Csarnoka 1/A béke Csarnoka 1
Hatás: A Dicsőségcsarnok másodlagos lélekkútként viselkedik, ahonnan nem lehet az épületekbe LE-t tölteni és a nyertes háborúk arányában nő a töltődési sebessége. Kapacitása a szövetség jelenlegi lélekkútjának szint*10%-a.
Ha kihívnak egy háborúra és azonnal kapitulálsz, akkor a Dicsőségcsarnoknak nincs hatása.
Ha a háború legalább három napig eltart, az elvesztett LE 25%-a a Dicsőségcsarnokból megy.
Ha 1 hétig is kitartott a szövetség, akkor az 50%-át állja a DCs.
Ha 2 hétig, akkor már a 90%-ot.
Természetesen nem fedezhet több veszteséget mint amennyi jelenleg benne van!
Remények: mivel a támadó a HCs miatt jóval több LE-t kap, megéri háborúznia erősen, a sok LE-ből amit nyernek kialakulhatnak igazi hadiszövetségek, amik ebből élnek.
A védekező ha felveszi a kesztyűt és védi ami az övé, sokkal kevesebbet fog bukni, minél dicsőbben harcol, annál kevesebbet.
Megérné harcolni, megérné legalább megpróbálni megvédeni ami a miénk és ez által még egy vesztes háborúban is lenne sikerélmény. Mindkét félnek.

Ezzel ugye kb meg lenne oldva a LE vesztés kérdése, mert aki nem is harcol a sajátjáért, annak ne sírjon a szája. De ez így kevés.
Viszont:
A nyomorú hordaparancsnokaink úgyis folyamatosan a nagy háborút emlegetik, meg a többi horda legyőzését, hát akkor hajrá! Most megpróbálják hadba szólítani népüket, hogy legyőzessen a többi horda. Először is elérhetővé tesznek egy új "építményt":

Dicsőséglobogó

Építhető szintek: 1
Építési költség: 250.000 LE
Előfeltétel: Béke Csarnoka 1/Háború Csarnoka 1
Hatása: amíg van ilyen épülete, a szövetség tagjai +1% LE-t kapnak vadászatból és +2%-ot portyázásból.

Mostantól kezdődik a lobogók háborúja! Mert a hordaparancsnokok be kívánják bizonyítani, az ő hordájuk a legdicsőbb e világon! Ha egy szövetség háborúban veszít, akkor Dicsőséglobogó épülete lerombolódik, a győztes pedig megkapja azt kincseskamrájába!
Ezekre normális módon lehet licitálni, de egy karakter csak egy lobogót hordozhat (relikvia), nem színenként egy, összesen egy! Képessége attól függ, milyen hordás szövetséget győztek le, milyen lobogót zsákmányoltak. Vagyis:
Parázsselyem hadijelvény (rubin): +2 erő, +1 támadás, +3 kritikus ütés
Lombcsipke máguslobogó (smaragd): +1 IQ, +1 mágia, +1 tau, +3 kritikus varázslat
Tengerdamaszt címerbrokát (zafír): +3 egészség, +3 mágia, +5 sebgyógyítás
Hóbársony uradalmi zászló (gyémánt): +2 védő, +1 IQ, 5% kedvezmény a kufárnál
Ha nem licitál rá senki, akkor csatolva marad a kamrához.
Opcionális verzió: lehetséges olyan módon is, hogy aki a legtöbb győzelmet aratta az adott háborúban és még nincs lobogója, ő dönthet megtartja vagy beadja a kincseskamrába.
Hogy kedvet csináljanak a háborúhoz, a parancsnokok új épületek tervrajzait bocsátják rendelkezésre, de dicsőségzászlókért cserébe! Hiszen ezek csak a legjobbaknak járnak!
(Megjegyzés: a zászlófarmolás elkerülése okán, ha egy szövi 3 nap alatt (dupla győzelemmel/kapitulációval) győz, akkor bár a lobogó lerombolódik, a győztes sem kapja, meg (eldobja, nem volt dicső harc). Ha viszont ki tudtak tartani 2 hétig, akkor az épület újjáépítésének költsége feleződik.
Hogy a kisebb szövetségeket se érintse érzékenyen a dolog, ha valakinek van a kincstárában zászló legyőzött ellenféltől, és úgy rombolódik a zászlaja, akkor egyetlen zászlóért cserébe a hordaparancsnok új zászlót küld, hogy ne kelljen újra LE-t kidobni erre. Vagyis dönteni lehet hogy LE-ért vagy egy zászlóért építik újra).
Figyelem! Természetesen csak az zsákmányolhat zászlót, akinek van lobogója a háború kitörésének pillanatában!

Lehetséges új épületek zászlókért:
(Elsődlegesnek tartottam picit megerősíteni a háborús védekező felet, hiszen így reális az életből is, na meg ne legyen olyan egyszerű a farmolás):
Megjegyezném a zászlókért csak az épület felépítésének lehetőségét lehet megkapni, felépíteni ugyanúgy LE-ből kell!

Bástya
Építhető szintek: 4 (ha van mester építészet 6)
Előfeltétel: védőfal 5
Költség: gyakorlótér környéke gondolom
Zászlók: 3-ért kérhető
Hatása: a bástya remekül segíti a védőket háborúban. Csak háborús ellenfél esetén minden szintje után számít a védekezőnek 2 szintnyi gyakorló tér is a harcban.

Ispotály
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Palota 1
Költség: 20.000 LE (?)
Zászlók: 3
Hatása: napi egyszer kezdeményezhető pihenés az ispotályban is (3-ba beleszámít), ekkor Ép regenerációhoz +5%.

Hárem
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Palota 1
Költség: 20.000 LE (?)
Zászlók: 3
Hatása: napi egyszer kezdeményezhető pihenés a háremben is (3-ba beleszámít), ekkor Vp regenerációhoz +5%.

Szoborpark
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: epikus emlékmű
Költség: 100.000 LE (?)
Zászlók: 5
Hatás: nincs igazi előnye. Pusztán egy dicsőségfal. Nyilvántartásra kerülnek a háborús győzelmek, az epic sebzések és az építés a szövetségekben (összes). Aki valamelyikben vezet, annak szobra (képe) itt megtekinthető külön, arany keretben. Kap egy linket hozzá az adatlapjára és persze ezt nem csak a szövi tagjai nézhetik meg, hiszen ez csak a dicsőségről szól.

Bazár
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Palota 5
Költség: 250.000 LE (?)
Zászlók: 5
Hatás: itt lehet kereskedni csempészekkel, kalózokkal, karaván fosztogatókkal. Az ár garantáltan jutányos, a minőség más kérdés... Bármilyen tárgyat megvehetsz, ami non prémes. Beállíthatod, hogy 5, 10 vagy 15% kedvezményt szeretnél. Cserébe ugyanekkora esélyed lesz, hogy bóvlit sóztak rád és kidobtad a LE-t az ablakon.
Vagyis: megvehetsz egy tárgyat (csak nem prémest) a lélekkufáron kívül itt is. De ha bejön a bóvliszázalék, akkor csak kidobtad a LE-t az ablakon, nem kapsz semmit. Ha nem jön be, akkor viszont olcsóbban hozzájutottál. Szerencsejáték.

Zsoldosközpont
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Béke Csarnoka 5/Háború Csarnoka 5
Költség: 1.000.000 LE (?)
Zászlók: 15
Hatás: zsoldos bérelhető, hogy háborúban segítse a várvédelmet. Cserébe a lélekkút termelése 1%-al csökken. Ötletek zsoldosokra:
Ork hadifőnök: ork harcosok verekednek a falakon! Ha háborús ellenfél támad, akkor az állatok sebzése másfélszeres lesz (ennyit adnak hozzá az orkok).
Elf matriárcha: elf íjászok védik a falakat! Háborús ellenféllel szemben varázslatkör végén is van állatsebzés, mégpedig dupla! (Nyílvesszők)
Feketemágus: sötétségburok védi a falat! Háborús ellenfelek 50% eséllyel veszítenek +1 PP-t!
Egyszerre csak egy zsoldost lehet felbérelni!

Tolvajcéh
Építhető szintek: 10
Előfeltétel: Palota 1
Költség: sok LE
Zászlók: 15
Hatás: szint*2 perccel rövidül a kémgömb használati ideje (aukciós így is sokkal jobb).
+ szint*2 lopás szakértelem.
Emellett lenne még 2 fontos dolog amit csinál. Az egyik a büntető tárgyak, amik ha elszabadulnak a portyázás végét jelentik magasabb szinten, ami meg a játék vége lesz. Annyira kevés LE van a portyában kis odafigyelés mellett, hogy egyszerűen nem éri meg ilyet viselő embert megtámadni, ha nyersz akkor is buksz rajta. Ha már egyszer berakták (senki nem érti minek) legalább legyen ellene védekezés: az épület csökkentse szint*X%-al az esélyt hogy bejön. 0-ra azért ne.
A másik. Vannak küldik amik sokaknak szinte megoldhatatlanok, rettenetesen soká fogják az embert. (pl maxos vf-el 5 szintlépés az akár 9-10 hét is lehet!!! és társai). Lehetne lehetőséget adni, hogy (szint arányában csökkenő, de nagyon ritka) időközönként egy küldit le lehessen tudni vele, amelyért ilyenkor nem jár LE, sőt! Fizetni kell a céhnek a hamis okmányért, mégpedig az LE felét amit kapnánk érte. Alapban mondjuk 90 nap - szint*3 nap időközönként lehetne vele élni. Még mindig jobban jár sokkal aki megoldja, de van esélye a többieknek is, akiknek az életkedve is elmegy egy-egy lehetetlen külditől.

Trónterem
Építhető szintek: 1
Előfeltétel: Palota 5, Béke Csarnoka 5/Háború Csarnoka 5
Költség: 2.500.000 LE (?)
Zászlók: 30
Hatás: új diplomáciai lehetőségeket nyitna meg az épület egészen pontosan 5-öt. Ezek:
1. Vérszövetség: egy klánnak egyszerre csak egy vérszövetségese lehet! Egyszerű szavazással bármilyen háborúba be lehet hívni a vérszövetségest (nekik is szavazással el kell fogadniuk). Innentől az ő csatáik is beleszámítanak a végeredménybe, de nyereség/veszteség nem éri őket. Csak saját hordájú szövetséggel lehetséges! A vérszövetségesek kapnak egy közös fórumot is.
2. Rajtaütés: gyors fosztogatás. Kiküldése után várakozási idő nélkül azonnal háború kezdődik, mely 24 óra múlva mindenképpen véget ér. Ha a védekező győzött (egyszerű nyeréskülönbség) normál LE vesztés. Ha a győztes, akkor nincs alapnyeremény, csak amit a HCs adott. Zászló nem szerezhető! Békeszerződés nem jön létre, de adott szövi ellen 4 hétig nem indítható újabb rajtaütés.
3. Totális háború: ezt a megtámadottnak is el kell fogadnia (szavazás), egyébként csak normál háború lesz. Ha létrejön, akkor tét a vesztes TELJES lélekkútja és minden zászlaja. Katakomba épület tiltottá válik.
4. Zsarolás: szavazás kezdeményezhető célpont szövinél, egy megjelölt összeggel. Ha elfogadják, akkor ennyit kap a zsaroló a lélekkútjába onnan és békeszerződés jön létre. Ha nem, háború kezdődik. Szövetségesnek nem küldhető, egy klánnak is csak havi egyszer.
5. Vesztegetés: célpont szövinek felajánlást lehet tenni (zsarolás fordítottja) amit ha elfogadnak minden hadüzi törlődik és béke jön létre. Szövetségesnek nem küldhető, egy klánnak csak havi egyszer.

Később lehetne bővíteni a zászlós épületek sorát akár, nekem hirtelen ezek jutottak eszembe. Esetleg lehetne mód arra, ha egy szövetség végzetesen kiszolgáltatott helyzetbe kerül, sokszorosát veszíti annak amennyit győzni tud, akkor a hordaparancsnok megküldje nekik a Bástya, egészen kritikus esetben a Zsoldosközpont tervrajzait ingyen és bérmentve. Ez majd úgyis látszik a gyakorlatban.
Ti mit gondoltok erről? Feldobná a háborús rendszert?



Szerény véleményem szerint ezzzel nemcsak a háborús rendszert dobnánk fel, hanem lenne egy új event, egy új kihívás ami a játékosok többsége részére új kihívást adna, és talán megoldaná a sok törlő játékos problémáját is egy időre.
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 8.35
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
25. hozzászólás - 2009.09.29. 21:02:43
Na ezek a háborús épületek elég korrektúl hangzanak, szépen ki vannak dolgozva.
Csak egy baj van: LE KELL PROGRAMOZI!
Akármennyire is pozitív akarok lenni, itt minden fejlesztésnek és reformnak az az akadálya, hogy meg kell csinálni! Miklóséknak nincs rá kapacitása, hogy egy komolyabb fejlesztést betegyenek, maradnak az apróbb foltozgatások, odadobott morzsák!

Annó mikor ezt felvetettem, nyitottam egy topoicot: Játékfejlesztés címszóval.
Ott felvetettem egy félig meddig nyílt forráskódod fejlesztési megoldást, sok játékos azt mondta jó ötlet, Miklós hozzá se szagolt....
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 8.42
kedvelt tagTexexFérfi
Végzetúr mester
481 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
26. hozzászólás - 2009.10.02. 11:15:10
Zu'lit tornya:
Feltételek: Epikusemlékmű 2. Béketornya 5. Pusztítás citadellája 10.

A torony 1 szintje felépítése után a szövetség nem indíthat háborút, de ellene lehet, amennyiben még is háborút indítanak a torony leomlik és a Pusztítás citadellája is a felére esik vissza.
A torony minden szintje 10%-al növeli a Pusztítás citadellájának hatásfokát.
A torony 10 szintig építhető.
Költsége 1szintre: 1.000.000 (az építés költsége szintenként 1 millióval nő.)
Nem töröm tovább a fejem se kérdésen, se a játékon.
Fölösleges.Persze úgy se tudom megállni.
Pontszám: 4.34
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
27. hozzászólás - 2009.10.02. 13:05:28 (Válasz Rokamoka #2 hozzászólására.)
Idézet: Rokamoka - 2009.09.24. 23:20:44
A citadella így is eléggé feszültségkeltő, amellett, hogy tényleg röhejes elhárítani.

Többször elhangzott viszont már a kábítás jelenleg értelmetlen koncepciójának frissítése. Egyszerűen nem éri meg kábításra utazni...
Ha be lehetne nyel(et)ni vele legalább -20 támadást, máris ezerszer jobban megérné.


Az en kabitas koncepciom: akit kabitanak, az a kov korben nem ut.
Pontszám: 6.71
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
28. hozzászólás - 2009.10.02. 13:08:30
Eszembe jutott egy fix ertek: a kristalyhorda kutmerete.
Pontszám: 6.71
irritálóAveardFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
29. hozzászólás - 2009.10.09. 22:13:48
Helló mindenkinek!

Huha!! Komolyan az elején fogtam egy papírt s elkezdtem jegyzetelni de nem teszem... Azért csak mert amibe belefogtam s egy két véleményrészt elkaptam bele is untam s nem biztos , hogy több szemszöget megfogna azzal a motivációval , hogy it az nyer aki fizet!.!
A legelejét ott stoppolnám , hogy a kút % os csapás nem jó mert ha dafke leállna szívatni a nagyobb szövetség , a kicsi szövetséget ( akár háború nélkül ) ... És mi van ha a kicsi támad.....
Támadás mínusz a citadella szintnek ...Persze , hogy nem lesz jó mert a mínusz támadásra vannak varik erre mentő dobás számitás kéne szintenként illetve karakterenként ... szal annyi mindent feldobna , hogy az na... Vagy egy mivan akkor ha a angy betámad tápfaktor nekik a citadella pláne hogy azt veszük 5 öszintig muszály megépteni...
poén lenne mondjuk ha a csapást nem lehetne leépíteni VP-böl kútbol illetve Épités szakértelemböl... A csapás VALÓS lélek energiát enne.. ( ez elviekben programozható is lenne és a fizetős embereknek se lehetne egy szavuk mert a citadella építése otvan nekik is...)
Az egy másik fejezet , hogy a NAGYOKNAK 3 nap a maximalizált szint...)
jólenne ha valami figyelné azt , hogy a 46 os szintű testem ami 670 tulajdonság összegel bir nem rontana be egy 46 -tol 53 ig ( jóesetbe ) 1400 feletti tulösszeges srác vagy nő vagy bármi... A szövetségünkben is konfliktus lett a citadella mert felépitettük és használtuk..
Jaj de szemetek vagyunk igen... a fenti példa nem .. Vagy az sem szemétség , hogy betámad egy olyan szövetség ahol a Lélek Kút 700 ezer felet van minekünk meg nincs 300 ezer sejteni lehet a vég kimenetelét..
itt nem beszéltem még személyekröl időröl se pénzröl.. De megunja midenki ha támadások közt illetve s szövetségek elöre haladtával nem lesz se engyensuly se játék élvezet..
Én már nem fizetek azért , hogy elverjenek de nagy bunkó lettem akor amikor a szövetségemmel csapást mértünk. S ez nem lesz egyenlően kihozható ha fizetek a játékért ha nem a NAGYOK kaszálnak .. Mi szivunk a csapás pedig nem buntetés s nem is lesz az mert az ellenfél a NAGY ( villágonként változó. ) pillanatok alat kiépiti amit te szenvedve.
Igenis legyen nyertes szövetségi számolója kinek mekkora pusztitáés citadelal menjen erre legyen + a béke csarnoka s - a háború. Igenis csaki való LE böl lehesen épiteni le s így játék értelmileg is számitana a beépitet LE.
Pontszám: 3
kedvelt tagFinarfinFérfi
Végzetúr
58 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
30. hozzászólás - 2009.10.12. 10:10:22
Ha fix hatások közé sorolható a kábítás, akkor arra lenne egy módosítási javaslatom. Mint a varázslatoknál a hatások a taumaturgiától, úgy a kábítás is módosulhatna, vagy az erő, vagy a támadás tulajdonságtól. Szerintem célszerű lenne a -10 es fix hatást valamilyen mértékben módosítani és szerintem ez a megoldás jó lenne, mert nem adna egy újabb fix értéket hanem a karakter erősödésével egyre értékesebb hatása lenne.
v1, Finarfin,
Csak annyit tudok, hogy az élet rövid. Nem szabad túl sokszor megvonni magunktól az élet dekadens örömeit.
Pontszám: 5.20
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
31. hozzászólás - 2009.10.12. 10:27:07 (Válasz Aveard #29 hozzászólására.)
Kezdjük az elején.
1. A csapást nem kötelező egyböl leépíteni. Lehet azzal várni is. Próbáljátok ki! Hidd el, csodákra képes egy kis CSP+építés tartalékolás.
2. Ha a nagyok ütnek titeket akkor lehet védekezni. Katakomba igen hasznos erre. 5ös BCS meg álltalában elrettent mindenkit attol hogy TPvel pumpálja magát.
3. Az, hogy a te a szinteden igen gyengének számítasz, nem az ellenfél hibája. Te fejlesztetted így a karakteredet! Nagy szemétség tölle, hogy nem azokat támadja akik 1 ütésböl kivégzik? Gondolkozz el ezen is. Állj neki fejleszteni a karakteredet, vagy ha nem portyára hajtasz akkor meg építs ezerrel és örülj ha jön valaki és leüt téged 15% alá, INGYEN! Ha nem tartasz magadnál LÉt, akkor előbb-utóbb elkopnak a támadók és csak pár próbálkozó lesz néha-néha.
4. Mióta tápfaktor a citadella bárkinek is? Csak ártani lehet vele, hasznot húzni nemigen.
5.Sokkal nagyobb szövetséget is meglehet verni jó taktikával. Vagy el lehet húzni a háborút döntetlenig/2hétig. 2-3 ilyen fél hónapos háború után le fognak szállni róllatok (ha a BCS miatt nem tették volna meg akkor ezért).
6. Mi értelme lenne számolni a pusztítás citadelláját, ha nem használja senki sem a háborúban?
7. Nehogy má' arra leyen kihegyezve a játék, hogy egy kis szövetség betarthat a nagyoknak. Esetleg zsarolhassa őket! Tegyetek azért, hogy nagyok legyetek!
8. A többit nemigen tudom értelmezni.. elég kesze-kusza lett
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 4.72
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
32. hozzászólás - 2009.10.18. 21:49:15 (Válasz LoWs #31 hozzászólására.)
Nagyon egy szemszögből nézed a dolgokat, mondhatni csőlátásod van. Én a V2-n olyan szövetséget alapítottam, ahol csak játszogatunk, szépen kényelmesen fejlesztjük a karakterünket, nem akarunk mi senkivel sem háborúzni. Még csak nem is nagyon portyázunk.
És hiszed, vagy nem nagyon sokan nem veszik a játékot véresen komolyan. Vagy legalábbis nem minden karakterükkel.
És igen idegesítő, mikor naponta üzennek hadat olyan szövetségek, akik biztos, hogy 50:0 -ra fognak elverni. Katakombába nem megyünk, mert ki se kéne jönni onnan. A citadella és a Béke csarnoka eddig igen hatásos kombó volt, mert a csapás semlegesítéssel együtt több LE-be volt nekik a háború, mint amit nyerni tudtak.
Igen ám, de egyre magasabb szinten a semlegesítére fordítandó LE elértéktelenedik, ott tartunk, hogy 1 karakter 1 napi manakonstrukciójából kijön. A citadella pontosan azért van a játékban, hogy vigyen egy kis színt, gonoszságot a játékba! Akár tetszik, akár nem.
Semmi mást nem kéne csinálni vele, csak valahogyan belőni, hogy minden szinten arányos legyen a semlegesítési költség.
___________________________________
MÁS:

Ugyan ez a baj a kivégzéssel is. lassan lesznek 100. szintű játékosok, 20K feletti ÉP-vel. a kivégzés szintenkénti 5 ép-je egyre kevesebb lesz. ha valaki összehoz egy 200-as kivégzést, akkor is 1000 ÉP alá kell vernie az áldozatát...
Itt is csak annyit kéne változtatni, hogy a saját szintemhez mérten nőne ez a kivégzés szintenkénti ép.
mondjuk 1-30 szintű karakternél maradna az 5 ÉP
31-40 6ÉP
41-50 7ÉP
51-60 8ÉP
61-70 9ÉP
71-80 10ÉP
81-90 11ÉP
91-100 12ÉP
vagyis egy 100. szintű karakter 200-as kivégzéssel még mindíg 2400 ÉP-ig kell, hogy leverje az ellenfelét, hogy kivégezze.
20.000 ÉP-nek a 15%-a 3000 ÉP, vagyis így sem olyan vészes a kivégzés.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.07
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
33. hozzászólás - 2009.10.18. 22:58:57 (Válasz Tiha #32 hozzászólására.)
Idézet: Tiha - 2009.10.18. 21:49:15
Ugyan ez a baj a kivégzéssel is. lassan lesznek 100. szintű játékosok, 20K feletti ÉP-vel. a kivégzés szintenkénti 5 ép-je egyre kevesebb lesz. ha valaki összehoz egy 200-as kivégzést, akkor is 1000 ÉP alá kell vernie az áldozatát...
Itt is csak annyit kéne változtatni, hogy a saját szintemhez mérten nőne ez a kivégzés szintenkénti ép.
mondjuk 1-30 szintű karakternél maradna az 5 ÉP
31-40 6ÉP
41-50 7ÉP
51-60 8ÉP
61-70 9ÉP
71-80 10ÉP
81-90 11ÉP
91-100 12ÉP
vagyis egy 100. szintű karakter 200-as kivégzéssel még mindíg 2400 ÉP-ig kell, hogy leverje az ellenfelét, hogy kivégezze.
20.000 ÉP-nek a 15%-a 3000 ÉP, vagyis így sem olyan vészes a kivégzés.


Ennek szerintem sokan nem örülnének. A kivégzés most is elég erős skill, csak nem szokványos. Egész taktikát kell rá építeni, nem csak úgy néha pakolgatni rá.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.80
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
34. hozzászólás - 2009.10.18. 23:03:31 (Válasz Ricardo #33 hozzászólására.)
Ez nem pusztán taktika kérdése, hanem idő és visszaszámlálás bug.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.07
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
35. hozzászólás - 2009.10.20. 13:49:44
Citadellához egy ötlet - továbbgondolásra:
Az eddigi építkezés drágítás helyett a citadellával a kiválasztott szövetség egy épületére lehetne célozni, a hatás pedig az lenne, hogy az épület szinte - meghatározott időre (1-6 óra) csökkenne annyival, amennyi a citadella szintje volt. Például ha 8-as citadellával 20-as védőfalra lövök, akkor az egy ideig úgy viselkedik, mintha csak 12-es lenne.

Nyilván érdemes azon elgondolkodni, hogy pl. a citadellát csak X időnként (naponta egyszer, vagy egy szövetségre naponta egyszer) lehessen használni, esetleg csak olyanra, akivel háborúban állok stb. Érdekes taktikai fegyver lehetne (pl. védőfalat ideglenesen csökkentem, majd szervezetten támad a szövetség).
Pontszám: 8.26
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
36. hozzászólás - 2009.10.20. 13:51:51 (Válasz Jeriko #35 hozzászólására.)
Ez tetszik, kérem holnaptól bevezetni
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 7.42
népszerűÖsvényjáróFérfi
Végzetúr mester
311 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
37. hozzászólás - 2009.10.21. 07:51:19 (Válasz Jeriko #35 hozzászólására.)
Jerikó, most olvastam a felvetésed, ez egy világbajnok ötlet! Sokkal jobb a mostaninál, messzemenőkig támogatom.
A toppot akasszátok magasabbra!
Mostanában keveset írok a fórumra. Felesleges, mert Damage mindenkinél jobban elmondja, amit kell. És cizelláltabban is fogalmaz, olyan kis visszafogott.
Pontszám: 7.69
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
38. hozzászólás - 2009.10.21. 09:07:46 (Válasz Jeriko #35 hozzászólására.)
Mindenképpen meg kellene nézni, hogy mit okoz az egyes épületeknél, ha a szintje lecsökken. Pl a kínzókamrából kiszabadulnak a karakterek, eltűnnek a térkapupontok, nem lehet epikust ölni, nem lehet kennelbe küldeni az állatokat, stb.
Pontszám: 7.71
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
39. hozzászólás - 2009.10.21. 09:41:13
jó ötlet, de sajnos elég sok visszaélésra ad lehetőséget, s még ha csak háborúkban is lenne használható, akkor is köhetnének a kiszúró háborúk. alapos tervezéssel persze minden lehetséges.
Pontszám: 4.55
irritálóAveardFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Citadella és egyéb fix hatások reformja
40. hozzászólás - 2009.10.21. 10:34:37 (Válasz LoWs #31 hozzászólására.)
nos válaszolnék neked pontonként feltett válaszaidra:
1. Mi csapunk ha olyanok támadnak meg akikkel esélyünk sincs. nehogy már a mi szövetségünk legyen tápfaktor a nagyoknak.
2. Ne bujkáljak el passzívra ha ez egy játék ennyi erővel nem is kel , hogy játsszak. Megyek Katakombába ha nyaralok vagy dolgozok hosszabb ideig.
3. A karakterem úgy fejlesztem ahogy nekem jólesik. Amiről beszélek az a morális erkölcsi hozzá állás. ne olyan csapjon már le aki a legelején bemegy egy TOP szövetségben beépíti a kutat s használja 20 as szintöl a 20 as gyakorlóteret meg védőfalat stb. és mindig laposra ver mindenkit aztán persze , hogy "JÓL" fejleszti a karakterét. Meg azokról se beszéljünk , hogy az elsők azok akik tesztelték a játékot s tudatosan vittek mindent míg a normalizált része NEM az előre megszerzett tudást használta.Juj de szemetek s bénák vagyunk..
4. Nem tápfaktor a citadella mindössze védelem azoknak akik máshogy nem tudnak védekezni. S elhiheted mi is csak olyanokra csapunk akik 150% os eséllyel támadnak minket. S szerinted a nagyok nem ártanak a kisebbeknek mi?
5. Ezt megnézném hogyan csinálod úgy , hogy közben a szövetséged élvezze is a játékot....
6. Mi használjuk azok ellen akik tuti esélyekkel jönnek (tuti esély: háború elkezdődik 1 óra alatt 20-30 győzelem deszép..)
7. Nem tartunk be dafkeként , nem csapkodunk (vannak erkölcsi érzéseink) s nem leszünk nagyok ha menetrend szerűen jönnek támadni minket s viszik el a kutunkból az LE-t.
8. Ebben igazad let gyorsan s hirtelen felindulásból írtam. A lényege az , hogy a pusztítás citadellával a csapást ne lehessen leépíteni se lélekkútból se Vp-böl se pedig építés szakértelemből hanem valós Lélek energiát emésszen fel. Hogy legyen megtorló hatása a citadellának!
A hozzászólást Aveard módosította 2009.10.21. 10:39:18-kor
Pontszám: 4.60
Oldal: 123
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője