Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - BaalCain

Dátum: 2009.09.27. 16:03:02
Lehetne a segítségnyújtás gombhoz hasonlóan "epikus" gomb is. Amit csak olyanok tudnak használni akiknél szintben messze erősebb az epikus.

A tulajdonságokat átruházhatnák egy szintén alacsony szintű játékostársukra, valamint az átadott egészség*szint szorzóból egy Ép tartalékot kaphatna a játékos-ezek persze csak akkor érvényesülnének hha epikusal csatázik a feltápolt tag.-és pl epikus csatáit minden küldő megkapná.

Jól kialakítva több játékos folyamatos játéka tudna hozzájárulni az epikus ütéshez, maguknak is játék élményt kapva.

Az ép tartalék azért lényeges, mert nyilvánvalóan nem csak az a gond, h nem tudnak sebezni a moncon, hanem esetleg a vari fázisban kidől a kis kari.
Dátum: 2009.09.24. 18:16:47
Idézet: Miklós - 2009.09.24. 12:32:03

3.) Ha túl sok tárgy van, azt a játékosoknak is nehéz átlátni, számolgatni kell, növeli a játékidőt stb. A tárgyak specializálásra, egyedivé tételére a fókuszkristályok szolgálnak.


Oh kösz Miklós, h azért nincs új tárgy, h nekünk ne kelljen számolgatni!

Idézet: Miklós - 2009.09.24. 12:32:03

4.) Az új tárgyak készítése SZÁMOTTEVŐ időt igényel. Két hetes nyarlásom jelentős részében az új tárgyakat csináltam, és nem jutottam a végére. A tárgyak nem úgy készülnek, hogy egy random generátor kiköpi őket, mérlegelni kell az erősségüket a szintjükhöz képest, az előző tárgyakhoz képest, és nem csak összességében, odafigyelni hogy ne legyen egy bizonyos statban kiugróan erősebb vagy gyengébb; nevet kell neki találni stb. A VU-val kapcsolatban ezer dolog van, egyiket sem lehet a másik miatt hanyagolni.


Erről van szó. Rengeteg időt beleölsz, ahelyett, h kidolgoznál vmi metódust. És pont ez a gond is, h neked sok időbe kerül semmi kedved ilyesmivel foglalkozni ha számodra egy tárgy esetében már a nevének a kitalálása is játéktechnikai probléma akkor ott van némi gond, nem csoda h ilyen lassan haladnak a fejlesztések
Dátum: 2009.09.24. 10:29:46
VAlójában az történik, h 100. szintig 170es a maxos kereskedelem, 100tól 80as és egyszer lehet, h 90es lesz.
Csak úgy vezetik be, h kevésbé legyen feltűnő, h neked valójában 90 szint !!!! felesleges szakértelmed van.

Lehet nagy szövegeket írni az elégedetlen játékosokról.
de amikor esetleg sokadik szintre lépsz fel úgy, h nincs legenda ami az égadta világon semmi mást nem igényel mint pár perc rászánást a begépelésére- mert remélhetőleg a felelőségteljes tervezőnek aki mint írja jobban ért a játékhoz akkor kész történet koncepciója van- akkor ne lepődjünk meg, h ezek után a kereskedelem butítására egyértelmű a véleményünk, h egyszerűen az időt akarjátok magatoknak spórolni.

Írd meg Miklós miért nincs legenda. Magyarázd meg nekünk azt is.
Dátum: 2009.09.22. 16:58:53
Semmi magyarázat nem létezhet a kereskedelem butításra, mint a Végzetúr stáb

KIBA**** NAGY LUSTASÁGA

Dolgozzatok baszzus ,azért fizetünk. Kevés az alkalmazott? vegyél föl még. Vhogy olyan érzésem van, h van pár játékos a topban aki már kifizette a havi fizetését 1-1 tesztelőnek tervezőnek...

És ezek azok akiknek most is beintetek?
Meg magatoknak is. Mert könnyen fogtok úgy járni ha csak 8-9 szintet lát az ember, h a különböző koncepciók megtalálják a maguk nem prémes felszerelését, hiszen a legbrutálabb premes sem annyival több ill lehet nem nekik való.
Dátum: 2009.09.16. 10:00:43
Azért a jelenlegi tervek szerint nem lesz egy hip hop megoldás az sem, ha le lesz programozva az epik.

Az, h 45, meg 90 nap múlva lesz tárgy nem biztos, h elveszi a játékosok kedvét az epikus vadász szövikbe való kiszaladgálástól.

v2: a legtöbb epikus 66. viszont a top 7 leölt epikussal bíró szöviben 2 is epikus vadász szövetség 48 és 45 állattal. És van ahol már a 3. szövi is javában vadászik...

Az a szövi ami 3 helyen üt epikust milyen előnyre tehet szert a tárgyakból? nem jelent-e kényszert ez azoknak, akik máshol játszanak?
Mert az, h majd 2-3 hónap múlva lehet egyéni epikusból hasznos tárgyam nem biztos, h lekompenzálja azt, h máshol naponta 3 epikus hal meg.-3 szövijébe a csapatnak

De mindegy csak már lenne egyéni epik. Még a mostani tervek is jobbak mint a semmi.
Dátum: 2009.09.15. 18:46:43
Mindent összevetve tetszett az esemény.

A hibákat elmondtuk, a 3. fázis tárgytalálati lehetőségei pedig külön feldobta a dolgot.
Bár talán 1 napnál lehetett volna több ez a fázis. De üsse kavics most ilyen volt, ez is jó volt a köv eseményben - remélem már javában tervezgetve - pedig ki lesznek a kezdeti gondok is küszöbölve.


Jó szórakozás volt, grat a fejlesztőknek.
Dátum: 2009.09.14. 15:44:32
Persze, egy óra alatt lement 391 000 re.

Ha nem bug akkor még délután vége. Királyul el lett találva a töltendő mennyiség...
Dátum: 2009.09.05. 17:51:12
Gond az, h tényleg csak az epikus már amiért össze lehet fogni.

Én jónak tartom az egyéni epikust is vmilyen szinten, de ha lenne olyan, h a kicsik üthetnének közösen egy kisebb epikust akkor az még jobb lenne.

De elég furcsán nézne, ki több epikussal harcol a szövi.
Dátum: 2009.09.04. 21:57:46
Én is nemre szavaztam, holott az egész eseményt tekintve jobb lett volna, ha hamarabb van infónk.

Most már rengetegen belölték a karit a Zarknodos eventbe.
Viszont pont most, amikor már csak rövid idő van vissza nincs értelme megmondani a nyereményt.

A 2 szerver úgyis megtudja hamarabb a 3. meg az újdonság varázsát nyeri még.
Dátum: 2009.09.03. 12:27:45
Egyébként maga az ötlet, h egyenrangúak legyenek az ismételhetőek természetesen hasznos és jó
Dátum: 2009.09.03. 12:23:29
Endyr barátom, hha variba lennék szerelmes mint te akkor biztos nekem sem hiányozna, h a vari kritt szám ne változzon, de az összes többié igen.

Sőt ha 210 küldim lenne, bő 100 ismételttel akkor engem is biztos kevésbé zavarna, hh MOSTantól mindenki jobban szívna a teljesíthető ismételhetőkkel.

Bár lehet ha igy állnék én akkor is belegondolnék az utánam jövő százak játékába is nem csak a körülöttem lévő tizen páréba.
Dátum: 2009.08.27. 15:27:39
Idézet: Kocos - 2009.08.27. 15:25:56
Idézet: BaalCain - 2009.08.27. 15:08:08
- vagy 1000t tudnék sebezni egy állatba, egyszer érvényesülő vastagbőrrel, mint egyes varikkal megteszik


A varazslat ellen a vastagbor ketesfel, vagy haromszoros mertekben hat. Emlekeim szerint.


De csak egyszer vonódik le. Mig hha a harci fázis és a vari fázis feltesszük ugyanannyit sebezne, akkor is az ütésből 6szor csökkentesz vastagbőrt.- kevesebb sikeres ütésből biztos nem sebzel annyit mint egy sikeres variból a varis.
Dátum: 2009.08.27. 15:21:46
Persze sok mindent át kellene gondolni hozzá.

Viszont hha az, h a fegyverem mennyi kritkus varit ad, az függne az erőmtől kissé kiegyensúlyozná azt, h a varis kevesebb mindent fejleszt.
Dátum: 2009.08.27. 15:14:15
Mondjuk, hha a fegyverek spec képessége szintén függne pl az erőtől, mint ahogy függ az egyéb hatás mértéke a tautól az sokat jelentene.
Dátum: 2009.08.27. 15:08:08
Egy sikeres varázslat hatása befolyásolhatja a közelharci fázis esélyeit, azontúl, h egyetlen próbával kioszthat simán annyi sebzést mint az ütés fázis.

Egy ütősnek semmi esélye nincs a közelharci eseményekkel befolyásolni a varázslat fázis eredményét.

A varis Iq császárok örülnének Lé szívásos varázslatnak, meglepő.
Én meg jónak tartanám hha:
- fegyverem egy ütésből -60 védőt is tudna kiosztani mint egyes varik
- vagy -30-40 támadót is tudnék ütni fegyverrel mint amit egyes varik megtesznek
- vagy 1000t tudnék sebezni egy állatba, egyszer érvényesülő vastagbőrrel, mint egyes varikkal megteszik
- vagy ütésenként csökkentenék erőt támadást védekezést mint egyes varik
vagy...

Mintha a varázslatok kicsit több mindenben tudnának többet ha objektívan szemléljük, mint amennyivel többet tud a fegyver.
Dátum: 2009.08.27. 14:55:12
Nem mortiemer, rosszul látod nem butítják a varázslatot, hanem erősítik a közelharcot.

továbbá a Lé szívás akkor fog működni hha sikeres a vari, azaz Iq mentő.
És pont, hogy az egész problémának az alapja ami miatt kialakulhat és eredményesebb lesz a csak varis kari az a kevés kötelező fejlesztés illetve az Intelligencia védekező és támadó szerepe egyben- ez pedig külön hangsúlyos minden varinál ami sikeres esetén egyéb hatással is bír

Persze sok fog azon múlni milyen varik kapnak plusz képességet. Lehet tényleg csak egy új játékstílusra teremt lehetőséget.

De az, h pont amikor felismeri és elismeri a legfőbb vezetés a varázslat túlzott szerepét akkor történik Lé szívó verik bevezetése kicsit mókás.
Dátum: 2009.08.27. 14:40:02
Kócos, Mortimer melyik a legmagasabb tulajdonságotok?

Hagy tippeljek jócskán az Iq. Azért mert ez éri meg növelni.

Ne akarjunk már olyan dolgot bevezetni ami még inkább támogatja a kizárólag az intelligenciára és a varifázis sikerességére épülő taktikákat.
Dátum: 2009.08.27. 14:37:00
A közelharc lét szív el ha talál, ami ellen védekezés véd.

A vari nagyságrendekkel többet sebez és ellene az az Iq véd amivel egy arra ráálló támad 1 képességet kell ismét fejleszteni az eredményességhez.
Azzaz ismét ott vagyunk, h jól jár-járt az aki varis koncepcióval megy.
Dátum: 2009.08.27. 14:28:49
Szerintem Miklós által vázolt elképzelések elég jók
Kivéve:
- mint mások is írták aki leölte már az epikust azzal szembe hátrányba kerülhet a többi szövi- értelemszerűen a kis szövik nagyobb hátrányt kapnak mint a nagyok

- Lé szívó varázslat képességek?
Még tovább erősíteni az Iq szerepét a játékban? Kizárólag akkor nem veszítesz Lét még ha nyersz is, hh magas az inteligenciád?
MInek kell ez nekünk???
Dátum: 2009.08.18. 10:21:10
Miklós sok mindenben igazad van.

A gond az, h bár ismeritek a játékot a játékosok sokkal jobban ismerik. ÉS a játékosok tudják mit szeretnének, mik azok az élmények amikre vágynak ti meg nem.
A szándék látszik a fejlesztésekben, amit találkozón megbeszéltünk nagyon jól végre is lettek hajtva. Viszont évente 2szer van találkozó kevés idővel a megbeszélésekre. HA azt mondanád pl szeptember utolsó szombat végzetúr megbeszélés valószínűleg csak azért jó páran elutaznának Pestre, h veled beszéljenek és elmondják véleményük.

Vannak hiba javító fejlesztesék, amik fél évet késnek mert nem mertek hozzányúlni- varázslat rendszer, háborúk rendszere ilyenek.- tipikusan sok sokat tapasztalt játékos véleményét kikérve kellene DE MÁR NAGYON változtatáshoz neki kezdeni.

És vannak 2 hét alatt " gyorsan mielőtt Baraty elmegy szabira meglegyen " eventek, amik dögunalomra sikerülnek. - fél napi programozással lehetne izgalmas dolgot csinálni belőle.
pl szövetségi díjazás: a legtöbbet manapilonba töltő szövi kap valami jutalmat. Ez egy igazi összefogásra ösztönöz. Jelenleg mit érdekel az engem, h a többi smaragd mit töltöget, majd biztos írogatok nekik hajrá még többet.
Vagy pl a manót epikus jelleggel kellene leütni és utána lehetne tölteni a pilonba rövid ideig. Ez is csak nehezítés lenne nekünk mégis jobban tetszene

Tipikus példájaként annak nem mindig igaz, hha valamit csinálunk az jobb mintha semmit.