Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2008.11.14. 14:01:54
Elkészítettünk egy új fejlesztést, melynek neve kvíz olimpia. Ez a jövő hét elején fog a játékba kerülni. A kvíz olimpiára 2 hetente kerül sor, mindig lesz egy 2 napos időtartam, amelynek során bármikor végigcsinálhatsz egy 50 kérdésből álló kvízt, időre. A 2 nap elteltével értékelünk, és a 3 legjobb különleges dijat kap! A kvízolimpiának nincs szintkorlátja, bárki részt vehet benne.
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2008.11.13. 23:00:56
A prémium tárgyak átalában nem adnak mást, mint néhány szintnyi előnyt. Nézzük pl. a sokat emlegetett Enyészmestert. Várható értékben 30 a sebzése, és +20 tulajdonságot ad. A 4 szinttel később megvásárolható, nem prémiumos tárgy +19 tulajdonságot ad, és 35 sebzést, tehát ez a tárgy már jobb nála! A 3-mal magasabb szintű tárgy is többet sebet, de csak +16 tulajdonságot ad, szóval talán egy leheletnyivel gyengébb. Tehát a prémium tárgyak épphogy csekély előnyt adnak, ezt tovább csökkenteni nemigen lehet, és már most is úgy múködik, ahogy Jerikó írta. Igaz, hogy a prémium tárgyak őskő ára lassan emelkedik, viszont a szintlépés is lassul, tehát egy tárgyat hosszabb ideig tudsz használni, ráadásul ahogy előrehaladsz a játékban, egyre több kiégett őskövet tudsz szerezni adott idő alatt, tehát egyre olcsóbbá válik az őskő is.
Abban igazatok van, hogy valószínűleg kisebb lesz a fizetési hajlandóság, ha nem kell a többiek ellen védekezni annyira. De úgy látom, hogy van igény egy ilyen világra is, ezért ezt ennek ellenére bevállaljuk.
A játékosok átáramlásáról egyik világról a másikra: én ettől azért annyira nem tartok. Egyrészt, még mindig nagyon sok ember van, aki nem hallott a Végzetúrról, vagy talán futólag hallott, de nem volt ideje kipróbálni. Számos potenciális játékos van még. Hogy ki indít karaktert a 2., 3. vagy akármelyik világon: nyilván mindig lesznek tehát újak, lesz, aki több világon akar játszani, és olyan is lesz, aki egyik világon abbahagyja, és átmegy a másikra.
Tompapa, a portyázásért járó TP megemelése már korábban felmerült, csak most épp valamelyik hosszú javitási lista alján pihen Ha bevezetjük, akkor mindenhol bevezetjük, nem csak világ3-on. A többféle tárgy / varázslat jó dolog lenne, jelenleg itt tart a játék, folyamatosan fejlesztjük, ha belefér, természetesen lesznek ilyenek is.
Sir Ny, csak egy technikai tanács: láttam, hogy a topicban levő több hozzászólásod számos játékosnak nem nyerte el a tetszését, mert gyenge pontszámot kaptál tőlük. Erre mindenkinek érdemes odafigyelnie, mert ha nagyon sok olyan postot ír, amit lepontoznak, akkor egy idő után olyan alacsony pontszáma lesz, hogy a hozzászólásai sok ember számára meg sem fognak jelenni... ezért figyeljetek oda arra is, mit gondolnak mások arról, amit írtok, és ha látszik, hogy egy vita vesztő ágába kerültél, akkor ne erőltesd a dolgot (témától függetlenül).
Abban igazatok van, hogy valószínűleg kisebb lesz a fizetési hajlandóság, ha nem kell a többiek ellen védekezni annyira. De úgy látom, hogy van igény egy ilyen világra is, ezért ezt ennek ellenére bevállaljuk.
A játékosok átáramlásáról egyik világról a másikra: én ettől azért annyira nem tartok. Egyrészt, még mindig nagyon sok ember van, aki nem hallott a Végzetúrról, vagy talán futólag hallott, de nem volt ideje kipróbálni. Számos potenciális játékos van még. Hogy ki indít karaktert a 2., 3. vagy akármelyik világon: nyilván mindig lesznek tehát újak, lesz, aki több világon akar játszani, és olyan is lesz, aki egyik világon abbahagyja, és átmegy a másikra.
Tompapa, a portyázásért járó TP megemelése már korábban felmerült, csak most épp valamelyik hosszú javitási lista alján pihen Ha bevezetjük, akkor mindenhol bevezetjük, nem csak világ3-on. A többféle tárgy / varázslat jó dolog lenne, jelenleg itt tart a játék, folyamatosan fejlesztjük, ha belefér, természetesen lesznek ilyenek is.
Sir Ny, csak egy technikai tanács: láttam, hogy a topicban levő több hozzászólásod számos játékosnak nem nyerte el a tetszését, mert gyenge pontszámot kaptál tőlük. Erre mindenkinek érdemes odafigyelnie, mert ha nagyon sok olyan postot ír, amit lepontoznak, akkor egy idő után olyan alacsony pontszáma lesz, hogy a hozzászólásai sok ember számára meg sem fognak jelenni... ezért figyeljetek oda arra is, mit gondolnak mások arról, amit írtok, és ha látszik, hogy egy vita vesztő ágába kerültél, akkor ne erőltesd a dolgot (témától függetlenül).
Dátum: 2008.11.13. 22:36:04
Szombatra tesszük, ennyit tudunk tenni azért, hogy minél kevesebben legyenek, akik dolgoznak olyankor
A vidékiek is el tudnak jönni, van vonat meg hasonló, legalábbis eddig mindig sokan jöttek vidékről is.
Mindenki, aki eljön, kap a karakterének egy medált, a medál 1mp-el csökkenti a vadászat idejét, és ad +1 épités szakértelmet. Ez összeadódik, tehát ha a jövőben több talira jössz el, mindegyiken kapsz egy újabbat.
A bejáratnál kapott "kviz" tulajdonképpen egy totó, ugyanazok a kérdések vannak mindenkinek, a játékkal kapcsolatosak (de nem túl könnyűek!), ezt kitöltöd, leadod. A legtöbb találatot elérők nyereményt kapnak.
Lesz ezenkivül terveink szerint egy olyan formátum is, bent, ahol a játék adatbázis alapján összeállitott, véletlenszerű 30-50 kérdést kell időre kitöltened, mindenki más-más feladatsort kap. Kicsit olyasmi, mint a jövő héten bekerülő fejlesztés, a kviz olimpia, csak persze élőben.
De a leglényegesebb hogy a hangulat nagyon jó szokott lenni, nem nagyon hallottam még olyat, hogy valaki megbánta volna, hogy eljött. Annyiféle módon lehet nyerni, tombolán, vetékledőkön stb. hogy általában senki sem távozik üres kézzel...
A vidékiek is el tudnak jönni, van vonat meg hasonló, legalábbis eddig mindig sokan jöttek vidékről is.
Mindenki, aki eljön, kap a karakterének egy medált, a medál 1mp-el csökkenti a vadászat idejét, és ad +1 épités szakértelmet. Ez összeadódik, tehát ha a jövőben több talira jössz el, mindegyiken kapsz egy újabbat.
A bejáratnál kapott "kviz" tulajdonképpen egy totó, ugyanazok a kérdések vannak mindenkinek, a játékkal kapcsolatosak (de nem túl könnyűek!), ezt kitöltöd, leadod. A legtöbb találatot elérők nyereményt kapnak.
Lesz ezenkivül terveink szerint egy olyan formátum is, bent, ahol a játék adatbázis alapján összeállitott, véletlenszerű 30-50 kérdést kell időre kitöltened, mindenki más-más feladatsort kap. Kicsit olyasmi, mint a jövő héten bekerülő fejlesztés, a kviz olimpia, csak persze élőben.
De a leglényegesebb hogy a hangulat nagyon jó szokott lenni, nem nagyon hallottam még olyat, hogy valaki megbánta volna, hogy eljött. Annyiféle módon lehet nyerni, tombolán, vetékledőkön stb. hogy általában senki sem távozik üres kézzel...
Dátum: 2008.11.13. 13:46:29
Köszönöm a részletes elemzést, hadd válaszoljak néhány dologra.
1.) Szerinted nem jó, hogy az, aki fizet, jelentős előnybe kerül a nem-fizetősökhöz képest. Ez a téma már lerágott csont, itt a fórumon is. Röviden: ha a prémium nem járna előnnyel, miért fizetnének érte? Ha letöltöd egy program trial verzióját, és utána nem fizetsz érte, irsz-e reklamációt az ügyfélszolgálatnak, hogy miért nem érhető el számodra minden funkció? Ez a dolog csak igy működik. A játékot lehet kipróbálni és játszani ingyen is, de ha versenyezni akarsz és komolyan játszani, akkor célszerű előfizetni rá.
2.) A játék lehetőségeiről és az eltöltött időről: talán hihetetlen számodra, de sok embernek még igy is túl komplikáltnak tűnik a játék elsőre - ezért is raktuk be most pl. a mentort. Szóval lehet hogy neked jobban imponált volna, ha ezt még jobban komplikáljuk, rögtön az elején, de ezzel erős kisebbségben lettél volna. Az eltöltött időről pedig, ha hiszed, ha nem, néhány nagyon hardcore éljátékostól eltekintve, a lélekenergiád túlnyomó többsége NEM a portyázásból jön, tehát ha naponta csak 2-3x lépsz be, és minden alkalommal 3x portyázol, nem maradsz le az átlagtól.
1.) Szerinted nem jó, hogy az, aki fizet, jelentős előnybe kerül a nem-fizetősökhöz képest. Ez a téma már lerágott csont, itt a fórumon is. Röviden: ha a prémium nem járna előnnyel, miért fizetnének érte? Ha letöltöd egy program trial verzióját, és utána nem fizetsz érte, irsz-e reklamációt az ügyfélszolgálatnak, hogy miért nem érhető el számodra minden funkció? Ez a dolog csak igy működik. A játékot lehet kipróbálni és játszani ingyen is, de ha versenyezni akarsz és komolyan játszani, akkor célszerű előfizetni rá.
2.) A játék lehetőségeiről és az eltöltött időről: talán hihetetlen számodra, de sok embernek még igy is túl komplikáltnak tűnik a játék elsőre - ezért is raktuk be most pl. a mentort. Szóval lehet hogy neked jobban imponált volna, ha ezt még jobban komplikáljuk, rögtön az elején, de ezzel erős kisebbségben lettél volna. Az eltöltött időről pedig, ha hiszed, ha nem, néhány nagyon hardcore éljátékostól eltekintve, a lélekenergiád túlnyomó többsége NEM a portyázásból jön, tehát ha naponta csak 2-3x lépsz be, és minden alkalommal 3x portyázol, nem maradsz le az átlagtól.
Dátum: 2008.11.10. 23:01:36
Először is: a mentor lényege, hogy egy tök újonnan beregisztráló játékosnak jelenik meg, és azt vezeti végig. persze, most kicsit hülyén jön ki, ha valakivel kis bőrpajzsot akar vetetni, amikor van neki már jobb: de azért raktuk be igy, hogy a 2. világon senki se mondhassa, hogy lemaradt a mentortól kapható tápokról. max. megveszed a bőrpajzsot, aztán rögtön el is adod.
Attól, hogy kilépsz a mozillából meg hasonló, a mentor nem tűnik el... a mentor 3 féle módon tünhet el:
1.) "kinyomod" hogy az itt használt szakszóval éljek
2.) végigcsinálod a feladatait
3.) fellépsz 4. szintre.
Ha azt mondod, hogy nem kéred a mentort, feljön egy ablak, hogy Biztosan nem akarod a mentort, és lemondasz az így kapható lélekenergiáról?
Ha erre igent nyomsz, akkor igen, azt az LE-t már nem szerezheted meg. Ennél jobban nem tudom, hogy lehetne ezt lekommunikálni. Mondjuk sokat nem buksz vele, mert ha már úgyis van pajzsod, akkor azzal úgysem érsz sokat, max. a +300 LE-t és az 1 db őskövet bukhatod el. De ha "kinyomtad", akkor sajnos nem lehet újra-aktiválni Lehet hogy ilyen lemondás gomb nem is kéne, de azt azért el tudom képzelni, hogy amikor valaki az X. világon indit karaktert, akkor már irritálni fogja, ezért raktuk be ezt a lehetőséget.
Attól, hogy kilépsz a mozillából meg hasonló, a mentor nem tűnik el... a mentor 3 féle módon tünhet el:
1.) "kinyomod" hogy az itt használt szakszóval éljek
2.) végigcsinálod a feladatait
3.) fellépsz 4. szintre.
Ha azt mondod, hogy nem kéred a mentort, feljön egy ablak, hogy Biztosan nem akarod a mentort, és lemondasz az így kapható lélekenergiáról?
Ha erre igent nyomsz, akkor igen, azt az LE-t már nem szerezheted meg. Ennél jobban nem tudom, hogy lehetne ezt lekommunikálni. Mondjuk sokat nem buksz vele, mert ha már úgyis van pajzsod, akkor azzal úgysem érsz sokat, max. a +300 LE-t és az 1 db őskövet bukhatod el. De ha "kinyomtad", akkor sajnos nem lehet újra-aktiválni Lehet hogy ilyen lemondás gomb nem is kéne, de azt azért el tudom képzelni, hogy amikor valaki az X. világon indit karaktert, akkor már irritálni fogja, ezért raktuk be ezt a lehetőséget.
Dátum: 2008.11.10. 15:06:56
A Gyűrűk Ura egyik kedvenc gyerekkori olvasmányom volt, el is határoztam, hogy ha nagy leszek, filmrendező leszek, és megfilmesítem. Ebben mondjuk Peter Jackson megelőzött, de nem sajnálom tőle, mert jó munkát végzett Hihetetlen, hogy manapság milyen látványvilága van a mozifilmeknek, de ennél is durvább, hogy ezek a látványos filmek manapság már olyan tömegben készülnek, hogy az emberek egyre kevésbé kíváncsiak rá. Nő az ingerküszöb. A jó történet gyakran többet ér, mint a lélegzetelállító látvány.
Írtam korábban, hogy mekkora bajban van a könyvkiadás. No, azért a mozik helyzete sem túl rózsás. A házimozi rendszerekkel kihúzták alóluk a szőnyeget. Régen azért óriási különbség volt, hogy hatalmas mozivásznon, surround hanggal nézel meg egy filmet, vagy otthon a kis képernyős tévén monóban. Manapság már sok tévécsatorna is dts hangot ad, a tv képernyőméretek óriásiak (és egyre elérhetőbb az áruk). Ráadásul a mozijegyek egyre drágábbak lettek, emlékszem, egy időben a 2000 Ft-ot kóstálgatta egy mozijegy.
A nagy multiplexek kiszorították az olcsóbb kis mozikat, most pedig rajtuk a sor. A mozijegyek árát jelentősen lecsökkentették, és rengeteg további akció van, mégis a mozik gyakran konganak az ürességtől. Ennek oka egyszerű, a tévében és a mozicsatornákon olyan tömegű film van, hogy nincs igény a mozira, és ha minden kötél szakad, letöltesz egy filmet a netről, vagy megveszel egy DVD-t a Tescóban 2-500 Ft-ért. A mozi pedig megmaradt egyfajta kikapcsolódásnak, hétvégi programnak, a párokon kívül csak néhány fanatikus megy el a bemutatókra, a többiek megvárják a dvd-t. A mozi iránti igényt az sem igen növeli, hogy a szinkronizálás során sokszor elég alaposan kiirtják a dts hangot és effekteket. Többször voltam úgy a moziban, hogy a film közepénél-kétharmadánál kaptam fel a fejem, hogy jé, mögöttem szólalt meg egy hang! És addig (meg utána is) meg kb. olyan volt, mintha tv előtt ülnék (nem a mostani, házimozi rendszerre kötött előtt, hanem a régi monó előtt).
A filmgyártók persze ezen nem buknak, hiszen ami bevételkiesés van a mozijegyeken, az bejön a dvd forgalmazáson, és különben is, amit az egész világon tudsz árusítani, az mindig jó üzlet marad... de akkor is, nagy mozirajongó révén, kicsit sajnálom a dolgot.
Írtam korábban, hogy mekkora bajban van a könyvkiadás. No, azért a mozik helyzete sem túl rózsás. A házimozi rendszerekkel kihúzták alóluk a szőnyeget. Régen azért óriási különbség volt, hogy hatalmas mozivásznon, surround hanggal nézel meg egy filmet, vagy otthon a kis képernyős tévén monóban. Manapság már sok tévécsatorna is dts hangot ad, a tv képernyőméretek óriásiak (és egyre elérhetőbb az áruk). Ráadásul a mozijegyek egyre drágábbak lettek, emlékszem, egy időben a 2000 Ft-ot kóstálgatta egy mozijegy.
A nagy multiplexek kiszorították az olcsóbb kis mozikat, most pedig rajtuk a sor. A mozijegyek árát jelentősen lecsökkentették, és rengeteg további akció van, mégis a mozik gyakran konganak az ürességtől. Ennek oka egyszerű, a tévében és a mozicsatornákon olyan tömegű film van, hogy nincs igény a mozira, és ha minden kötél szakad, letöltesz egy filmet a netről, vagy megveszel egy DVD-t a Tescóban 2-500 Ft-ért. A mozi pedig megmaradt egyfajta kikapcsolódásnak, hétvégi programnak, a párokon kívül csak néhány fanatikus megy el a bemutatókra, a többiek megvárják a dvd-t. A mozi iránti igényt az sem igen növeli, hogy a szinkronizálás során sokszor elég alaposan kiirtják a dts hangot és effekteket. Többször voltam úgy a moziban, hogy a film közepénél-kétharmadánál kaptam fel a fejem, hogy jé, mögöttem szólalt meg egy hang! És addig (meg utána is) meg kb. olyan volt, mintha tv előtt ülnék (nem a mostani, házimozi rendszerre kötött előtt, hanem a régi monó előtt).
A filmgyártók persze ezen nem buknak, hiszen ami bevételkiesés van a mozijegyeken, az bejön a dvd forgalmazáson, és különben is, amit az egész világon tudsz árusítani, az mindig jó üzlet marad... de akkor is, nagy mozirajongó révén, kicsit sajnálom a dolgot.
Dátum: 2008.11.10. 15:03:41
A lélekkút töltéskor eddig nem számított az építés szakértelem. Mérlegeltük a játékosoktól kapott javaslatot, és úgy döntöttünk, hogy ezt ésszerű lenne megváltoztatni, tehát mostantól az építés szakértelem számít a lélekkút töltésénél is.
Dátum: 2008.11.10. 15:01:02
Sokszáz éven kereszül a kövér ember a jóllakottságot, jólétet, tehát az egészséget szimbolizálta. Napjainkban viszont épphogy sok a túlsúlyos ember, ezért fogadják el őket. Tehát nem azért érdemes törekedni a súlyfelesleg leadására, hogy az emberek elfogadjanak - kövéren mindenki ugyanúgy szeretni fog.
A cél inkább az egészséges életmód, hogy tovább élhess, és főleg, hogy megtehess olyan dolgokat, amiket egyébként nem tudsz megtenni, vagy legalábbis könnyebben meg tudd tenni. Az iskola előtt beszélgettünk más szülőkkel, 8 előtt valamivel, amikor az egyik szülő a gyerekkel lihegve megérkeztek. A hátsó kaput sajnos bezárták, és tanácstalanul néztek (a főbejárat pont az ellentétes oldalon volt, elég messze). Megfogtam a gyereket, átemeltem a kerítésen, és így nem késett el. De hasonlóképp, a saját gyerekeimet is fel tudom emelni anélkül, hogy sérvet kapnék, ez már önmagában hasznos...
A cél inkább az egészséges életmód, hogy tovább élhess, és főleg, hogy megtehess olyan dolgokat, amiket egyébként nem tudsz megtenni, vagy legalábbis könnyebben meg tudd tenni. Az iskola előtt beszélgettünk más szülőkkel, 8 előtt valamivel, amikor az egyik szülő a gyerekkel lihegve megérkeztek. A hátsó kaput sajnos bezárták, és tanácstalanul néztek (a főbejárat pont az ellentétes oldalon volt, elég messze). Megfogtam a gyereket, átemeltem a kerítésen, és így nem késett el. De hasonlóképp, a saját gyerekeimet is fel tudom emelni anélkül, hogy sérvet kapnék, ez már önmagában hasznos...
Dátum: 2008.11.10. 13:47:16
Bekerült a játékba egy új fejlesztés, a mentor. A mentor a kezdő játékosoknak tanít meg alapvető dolgokat, kézen fogva vezeti őket a játékba való első belépéstől kezdve. A mentor rendszer 3. szintig működik, tehát a világ2-n mindenki ki tudja még próbálni.
Ha valamilyen hibát találtok a mentor rendszerrel kapcsolatban, vagy egyéb észrevételetek van, ide írjátok! Más jellegű hozzászólásokat moderálni fogunk.
Ha valamilyen hibát találtok a mentor rendszerrel kapcsolatban, vagy egyéb észrevételetek van, ide írjátok! Más jellegű hozzászólásokat moderálni fogunk.
Dátum: 2008.11.10. 13:45:14
Elkészült az új mentor rendszer! Mindenki számára elérhető lesz, aki legfeljebb 3. szintű, így a 2. világon még mindenki végigcsinálhatja. A mentor megtanít alapvető dolgokat, és közben kisebb jutalmakat is osztogat. A Panaszok fórumban nyitottam egy mentor topicot, ha valaki hibát észlel ezzel kapcsolatban, vagy javaslata van, kérem oda írja!
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2008.11.10. 09:17:17
A szerver és a fenntartása komoly pénzbe kerül. Tehát olyan világot csinálni, ahol egyáltalán nem lehet fizetni, értelmetlen - ugyanis akkor miből tartjuk fent a játékot? Az árakat direkt nagyon alacsonyra lőttük be, hogy tényleg bárki megengedhesse magának, hogy őskövet vegyen. Szóval olyan szerintem nem nagyon van, aki nem tud fizetni, max olyan, aki nem akar (persze ez szuverén joga).
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2008.11.09. 23:16:39
A 2. világot röviddel az 1. után akartuk indítani, azonos szabályokkal, hogy aki akar, tudjon 2 karakterrel is játszani.
A 3. világot valamivel később fogjuk indítani (talán 2 hónap), viszont ott szeretnénk egy kicsit más szabályokat. Az egyik lehetőség az volt, hogy még "hardcore"-bb legyen a világ (lehessen 15% alatt is támadni, több LE-t lehessen zsákmányolni meg hasonlók), a másik lehetőség, hogy egy olyan világ legyen, amely inkább a békésen épitkező játékosokat preferálja. Én a játékosok véleménye alapján úgy érzem, talán az utóbbira lenne nagyobb igény. A teljesség igénye nélkül, néhány ötlet, amely csak a 3. világon lenne érvényes:
- Ha valakit harcban legyőznek, a győztes fix, az ellenfél szintjétől függő LE-t kap, a vesztes pedig egyáltalán nem veszít LE-t. Tehát nem kell attól félni, hogy kifosztanak, nyugodtan gyűjtögethetsz - kevesebb lesz az adrenalin pörgés, de a kevésbé hc játékosoknak is meglesz a sikerélmény. Aki jobb a harcban, az jelentős plusz LE-t tud szerezni, így a versenyben előbbre lesz.
- Mivel a játékosokat nem kell olyan mértékben védeni a támadásoktól, bizonyos korlátozások értelmüket vesztik, és az életpont is regenerálódhat gyorsabban.
- A szövetségi épületek költségét kis mértékben csökkentjük, hiszen itt az épitkezés a lényeg, lásson mindenki hamarabb eredményt. A szövetségi háborúknál a vesztes lélekkútja nem csökken.
Nyilván ez a világ egyeseknek olyan unalmas lesz, hogy karaktert sem inditanak rajta, másoknak pedig az egyedüli szimpatikus alternativa. De épp ezért lesz több világ, hogy mindenki megtalálja a neki tetsző stilust.
Jöhetnek a további vélemények, ötletek...
---------------------------------------------
2009.jan.13. friss információk
Először is, elkészült a szavazás kiértékelése:
Mi a véleményed a békés világról?
68% Tetszik az ötlet, támogatom
21% Nincs se pozitív, se negatív véleményem
11% Nem jó ötlet, árt a játéknak
Fogsz-e a 3. világon játszani?
7% Igen, és a régebbi világokon megszüntetem a karakterem
63% Igen, a régebbi vlágok mellett ezen is fogok játszani
30% Nem, nekem ebben nincs kihívás
Mi a véleményed arról, hogy aki a 3. világon befizeti a minimális prémium tagságot, az nem veszít LE-t?
55% Szerintem mindenképp legyen valamekkora veszteség, ha kevesebb is, mint az első 2 világon.
21% Jó ötlet, tökéletes lesz így.
24% Jó ötlet, de szeretném, ha a nem prémiumosok se veszíthetnének.
Jó-e az, hogy a 3. világon maximalizált a portyában szerezhező LE, az ellenfél győzelmeitől függően?
63% Igen, ez egy jó ötlet, mert így a nem prémiumosok is tudnak gyűjteni
18% Szerintem ez felesleges, elég az, hogy a prémiumosoktól nem lehet lopni
19% Igen, de a maximálisan szerezhető LE legyen több
Hogyan működjenek a szövetségi háborúk a 3. világon?
46% Ahogy az első kettőn
22% A vesztes a LE-t ne veszítse el, csak a győztes kapja meg, de ne lehessen kapitulálni
32% A háború fix ideig tartson, csak szerzett LE legyen, de az ellenfél győzelmeinek számától függjön, ne a lélekkút nagyságától.
Mi legyen a Pusztítás Citadellájával?
48% Működjön úgy, ahogy az előző világokon.
22% Ne működjön, csak valami szerepjátékos dolgot csináljon.
30% Azt sem tudom, mi az a Pusztítás Citadellája!
A 3-mas világ fogadtatása tehát pozitív, aminek nagyon örülünk! Láthatóan, többség szeretné, ha a portyázásnál lenne azért valami minimális veszteség a prémium tagok számára is. Lehetne ez a megnyert LE 10-20%-ka.
Meglepő módon, a többség szeretné, ha a szövetségi háborúk kihívása megmaradna, a vesztes továbbra is elveszítené a lélekenergiát. Akkor természetesen így lesz, ha ez a köz akarata.
A 3-mas világot mindenképpen szeretnénk még januárban elindítani, de valószínűleg csak január végén fog sor kerülni rá. Ha tudunk pontos időpontot, felírom ide.
A 3. világot valamivel később fogjuk indítani (talán 2 hónap), viszont ott szeretnénk egy kicsit más szabályokat. Az egyik lehetőség az volt, hogy még "hardcore"-bb legyen a világ (lehessen 15% alatt is támadni, több LE-t lehessen zsákmányolni meg hasonlók), a másik lehetőség, hogy egy olyan világ legyen, amely inkább a békésen épitkező játékosokat preferálja. Én a játékosok véleménye alapján úgy érzem, talán az utóbbira lenne nagyobb igény. A teljesség igénye nélkül, néhány ötlet, amely csak a 3. világon lenne érvényes:
- Ha valakit harcban legyőznek, a győztes fix, az ellenfél szintjétől függő LE-t kap, a vesztes pedig egyáltalán nem veszít LE-t. Tehát nem kell attól félni, hogy kifosztanak, nyugodtan gyűjtögethetsz - kevesebb lesz az adrenalin pörgés, de a kevésbé hc játékosoknak is meglesz a sikerélmény. Aki jobb a harcban, az jelentős plusz LE-t tud szerezni, így a versenyben előbbre lesz.
- Mivel a játékosokat nem kell olyan mértékben védeni a támadásoktól, bizonyos korlátozások értelmüket vesztik, és az életpont is regenerálódhat gyorsabban.
- A szövetségi épületek költségét kis mértékben csökkentjük, hiszen itt az épitkezés a lényeg, lásson mindenki hamarabb eredményt. A szövetségi háborúknál a vesztes lélekkútja nem csökken.
Nyilván ez a világ egyeseknek olyan unalmas lesz, hogy karaktert sem inditanak rajta, másoknak pedig az egyedüli szimpatikus alternativa. De épp ezért lesz több világ, hogy mindenki megtalálja a neki tetsző stilust.
Jöhetnek a további vélemények, ötletek...
---------------------------------------------
2009.jan.13. friss információk
Először is, elkészült a szavazás kiértékelése:
Mi a véleményed a békés világról?
68% Tetszik az ötlet, támogatom
21% Nincs se pozitív, se negatív véleményem
11% Nem jó ötlet, árt a játéknak
Fogsz-e a 3. világon játszani?
7% Igen, és a régebbi világokon megszüntetem a karakterem
63% Igen, a régebbi vlágok mellett ezen is fogok játszani
30% Nem, nekem ebben nincs kihívás
Mi a véleményed arról, hogy aki a 3. világon befizeti a minimális prémium tagságot, az nem veszít LE-t?
55% Szerintem mindenképp legyen valamekkora veszteség, ha kevesebb is, mint az első 2 világon.
21% Jó ötlet, tökéletes lesz így.
24% Jó ötlet, de szeretném, ha a nem prémiumosok se veszíthetnének.
Jó-e az, hogy a 3. világon maximalizált a portyában szerezhező LE, az ellenfél győzelmeitől függően?
63% Igen, ez egy jó ötlet, mert így a nem prémiumosok is tudnak gyűjteni
18% Szerintem ez felesleges, elég az, hogy a prémiumosoktól nem lehet lopni
19% Igen, de a maximálisan szerezhető LE legyen több
Hogyan működjenek a szövetségi háborúk a 3. világon?
46% Ahogy az első kettőn
22% A vesztes a LE-t ne veszítse el, csak a győztes kapja meg, de ne lehessen kapitulálni
32% A háború fix ideig tartson, csak szerzett LE legyen, de az ellenfél győzelmeinek számától függjön, ne a lélekkút nagyságától.
Mi legyen a Pusztítás Citadellájával?
48% Működjön úgy, ahogy az előző világokon.
22% Ne működjön, csak valami szerepjátékos dolgot csináljon.
30% Azt sem tudom, mi az a Pusztítás Citadellája!
A 3-mas világ fogadtatása tehát pozitív, aminek nagyon örülünk! Láthatóan, többség szeretné, ha a portyázásnál lenne azért valami minimális veszteség a prémium tagok számára is. Lehetne ez a megnyert LE 10-20%-ka.
Meglepő módon, a többség szeretné, ha a szövetségi háborúk kihívása megmaradna, a vesztes továbbra is elveszítené a lélekenergiát. Akkor természetesen így lesz, ha ez a köz akarata.
A 3-mas világot mindenképpen szeretnénk még januárban elindítani, de valószínűleg csak január végén fog sor kerülni rá. Ha tudunk pontos időpontot, felírom ide.
Dátum: 2008.11.09. 22:55:53
Idézet: Batu - 2008.11.08. 21:15:14
Konkrétumot akkor látsz, ha pl. elolvasom a korábbi postjaimat, azért ez a topic annyira nem hosszú még, hogy
"nem volt kedvem a hozzászólásokat elolvasni, ezért most csak megkérdezem" stílusú postot írjon valaki...
Engem is érdekelne, mit jelent az, hogy optimalizál és sokat foglalkozik a játékkal. Ezt azt sugallja, hogy valami alapján ki lehet találni, kinél van sok LE, csak sokat kell foglalkozni vele. Eddig konkrétumot nem láttam leirva erre vonatkozóan, pedig jól jönne nekem is.
Konkrétumot akkor látsz, ha pl. elolvasom a korábbi postjaimat, azért ez a topic annyira nem hosszú még, hogy
"nem volt kedvem a hozzászólásokat elolvasni, ezért most csak megkérdezem" stílusú postot írjon valaki...
Dátum: 2008.11.09. 22:52:32
Csak irom, félreértések elkerülése végett:
A Hibajelentés fórumot olvassuk, és ha olyasmit látunk, ami tényleg hiba, utánanézünk, és igyekszünk minél rövidebb időn belül javitani. azonban nem válaszolunk minden postra egyenként. ha egy problémádra választ akarsz kapni, ird a Segitség fórumba, az email cimünkre, vagy egy adminnak.
A Hibajelentés fórumot olvassuk, és ha olyasmit látunk, ami tényleg hiba, utánanézünk, és igyekszünk minél rövidebb időn belül javitani. azonban nem válaszolunk minden postra egyenként. ha egy problémádra választ akarsz kapni, ird a Segitség fórumba, az email cimünkre, vagy egy adminnak.
Dátum: 2008.11.08. 13:03:20
Idézet: gyuriking - 2008.11.07. 16:23:17
Ezek a "módszerek" abból állnak, hogy valaki rengeteget foglalkozik a játékkal, és optimalizál. Ezt semmilyen szempontból, még nem hivatalosan sem lehet csalásnak nevezni....
Idézet: Batu - 2008.11.07. 18:34:23
Ez azért nem okozhat gondot, mert a karakterlapon is azokat az adatokat jelenitjük meg, mint a toplistában. a kvizeredményekről sincs frissebb adat, ha másnak a karakterlapját nézed. (tehát amit irt itt valaki, hogy a karakterlapon nézi a kvizválaszok számát, NEM működik). ha bevezetjük, hogy a szerzett LE differenciát a toplistában ritkábban frissitjük, akkor az természetesen a más karakterlapján is igy lesz.
Idézet: Petrus - 2008.11.08. 10:38:34
Szó nem volt arról, hogy azt mondtam volna, emberek botokkal szűrik a támadható karaktereket. Azt mondtam csak, ha ez igy marad, hosszútávon az támogatni fogja a scriptelőket. Természetesen, ha jelenleg ilyet találunk, akiről kétséget kizáróan bizonyitani tudjuk, hogy scriptel (és elég sokféle módon figyeljük) azt azonnal zároljuk.
Csak annyi lenne a hozzászólásom az egészhez hogy meg kéne szűrni az olyan módszereket amivel annyi +LE lehet szerezni mint amennyit
Trueblood,Ravenwood,Aranyalma stb. Ezt nem értékelném taktikának hanem csalásnak persze lehet hivatalosan nem az....
Trueblood,Ravenwood,Aranyalma stb. Ezt nem értékelném taktikának hanem csalásnak persze lehet hivatalosan nem az....
Ezek a "módszerek" abból állnak, hogy valaki rengeteget foglalkozik a játékkal, és optimalizál. Ezt semmilyen szempontból, még nem hivatalosan sem lehet csalásnak nevezni....
Idézet: Batu - 2008.11.07. 18:34:23
Szerintem egy analizáló program a karakterlapokról is leszedheti az adatokat, de lehet, hogy ez feltűnőbb és jobban védve van ellene a rendszer.
Ez azért nem okozhat gondot, mert a karakterlapon is azokat az adatokat jelenitjük meg, mint a toplistában. a kvizeredményekről sincs frissebb adat, ha másnak a karakterlapját nézed. (tehát amit irt itt valaki, hogy a karakterlapon nézi a kvizválaszok számát, NEM működik). ha bevezetjük, hogy a szerzett LE differenciát a toplistában ritkábban frissitjük, akkor az természetesen a más karakterlapján is igy lesz.
Idézet: Petrus - 2008.11.08. 10:38:34
De az is teljesen hihető Miklós írása alapján, hogy vannak, akik botot használnak. Ez nem tűnik abszolút hipotetikusnak Miklós írása alapján, és gondolom, ő a szerver adatait is látja.
Szó nem volt arról, hogy azt mondtam volna, emberek botokkal szűrik a támadható karaktereket. Azt mondtam csak, ha ez igy marad, hosszútávon az támogatni fogja a scriptelőket. Természetesen, ha jelenleg ilyet találunk, akiről kétséget kizáróan bizonyitani tudjuk, hogy scriptel (és elég sokféle módon figyeljük) azt azonnal zároljuk.
Dátum: 2008.11.07. 14:35:20
A frankenstein taktikáról néhány szót.
Ugye itt arról van szó, hogy valaki a 30 pp-s verziót választja, nem vadászik, csak üti a szintjén levőket. Ezt alkalmasint még megfejeli azzal is, hogy folyamatosan a toplistát figyeli, hogy ki az, aki sok LE-t veszit hirtelen, és azt támadja.
Amiért ez nem kéne, hogy gond legyen:
- a végtelenségig ezt nem lehet űzni, előbb-utóbb túlcsordul a csp.
- ezek a "pókok" legalább nem a "kicsiket" zaklatják. Oké, nyilván egy idő után a velük azonos szintűeknél is jóval erősebbek lesznek, de akkor legalább nem lehet azt mondani, hogy a "3-mal magasabb szintűek nem hagynak játszani"
Amit feltehetően változtatni fogunk:
- nem tartom jó ötletnek, ha a toplista alapján lehet látni, hogy kinél van sok LE. Az egy dolog, hogy a szövetségen belül továbbadják az infót, de a toplista ne legyen erre alkalmas, főleg, mert nem kivánom, hogy a szervert azzal terheljék, hogy ezeket az adatokat lekérő és analizáló botokat irnak egyesek. Ezért meg fogjuk csinálni, hogy a kvízválaszokhoz hasonlóan, az LE differenciát is csak bizonyos időközönként frissitjük.
- nem csak feltétlenül emiatt, de valószínű, hogy az azonos/magasabb szintű győzelemért járó TP-t megemeljük. Így tovább motiváljuk a játékosokat, hogy ne a náluk gyengébbeket üssék, könyebbé válik az 5 TP-s küldetés, és ráadásul valamivel rövidebb ideig "heccelhet" valaki egy szinten.
Ami itt felvetésre került:
- hogy mindenkinek 30 pp-je legyen, és a lefelé támadás kerüljön 2 pp-be, illetve ennek a rendszernek a variációi. Mint ahogy irtátok, a "frankenstein" metódus már igy is egy nagyon jó taktika. Ha ezt rugalmasabbá tesszük, akkor ez egy még szélesebb körben alkalmazott módszer lesz, azzal a mellékhatásokkal, hogy a "kicsiket" még ezek a "pókok" is sanyargatni fogják, tehát - bár rugalmasabb lenne tőle a rendszer - ártana a játéknak.
Ugye itt arról van szó, hogy valaki a 30 pp-s verziót választja, nem vadászik, csak üti a szintjén levőket. Ezt alkalmasint még megfejeli azzal is, hogy folyamatosan a toplistát figyeli, hogy ki az, aki sok LE-t veszit hirtelen, és azt támadja.
Amiért ez nem kéne, hogy gond legyen:
- a végtelenségig ezt nem lehet űzni, előbb-utóbb túlcsordul a csp.
- ezek a "pókok" legalább nem a "kicsiket" zaklatják. Oké, nyilván egy idő után a velük azonos szintűeknél is jóval erősebbek lesznek, de akkor legalább nem lehet azt mondani, hogy a "3-mal magasabb szintűek nem hagynak játszani"
Amit feltehetően változtatni fogunk:
- nem tartom jó ötletnek, ha a toplista alapján lehet látni, hogy kinél van sok LE. Az egy dolog, hogy a szövetségen belül továbbadják az infót, de a toplista ne legyen erre alkalmas, főleg, mert nem kivánom, hogy a szervert azzal terheljék, hogy ezeket az adatokat lekérő és analizáló botokat irnak egyesek. Ezért meg fogjuk csinálni, hogy a kvízválaszokhoz hasonlóan, az LE differenciát is csak bizonyos időközönként frissitjük.
- nem csak feltétlenül emiatt, de valószínű, hogy az azonos/magasabb szintű győzelemért járó TP-t megemeljük. Így tovább motiváljuk a játékosokat, hogy ne a náluk gyengébbeket üssék, könyebbé válik az 5 TP-s küldetés, és ráadásul valamivel rövidebb ideig "heccelhet" valaki egy szinten.
Ami itt felvetésre került:
- hogy mindenkinek 30 pp-je legyen, és a lefelé támadás kerüljön 2 pp-be, illetve ennek a rendszernek a variációi. Mint ahogy irtátok, a "frankenstein" metódus már igy is egy nagyon jó taktika. Ha ezt rugalmasabbá tesszük, akkor ez egy még szélesebb körben alkalmazott módszer lesz, azzal a mellékhatásokkal, hogy a "kicsiket" még ezek a "pókok" is sanyargatni fogják, tehát - bár rugalmasabb lenne tőle a rendszer - ártana a játéknak.
Dátum: 2008.11.07. 14:15:38
Egy kis ködoszlatás:
Van egy meghatározott feltétel- és algoritmusrendszerünk arra, hogy a multizókat kiszűrjük. Ez a feltételrendszer egyébként részben publikus is (ld. GYIK). Akiket a feltételrendszer kidob, azokat zárjuk (voltak már szép számmal). Puszta gyanú alapján azonban senkit sem fogunk zárolni. Mondok egy példát. Valakinek két különálló internet vonala van, két külön számítógéppel. Az egyik gépen játszik az igazi karakterével, a másikon az "épitő karakterével". Az épitő karakterrel csak reggel lép be, az igazival csak este. Az ilyen "multizást" nem tudjuk kiszűrni (legfeljebb ha az illető eldicsekszik valakinek vele).
Egy másik példa. Apa és fia ugyanarról a gépről játszik. Apa napközben, a gyerek reggel és este. Nem támadják egymást, és nem támadják ugyanazt a harmadik karaktert. Közös szövetségben vannak, de mind a ketten nagyjából ugyanannyit épitenek. Nem fogjuk őket zárolni.
Egy harmadik példa. Valakinek két karaktere van. ha az egyikkel talál egy zsiros zsákmányt, üti a másik karakterével is. Közös szövetségben vannak, de az egyik karakter kevesebbet épit, a másik épit helyette is. Az ilyet zároljuk, és hiába jön a sírás utána, hogy a "második karakter valójában a szomszédom öccséé, aki hozzánk jár internetezni".
Ahhoz, hogy valaki csak épitsen, joga van. Lehet, hogy a toplista élére akar kerülni, vagy a legendás kincsekre gyűjti a kincspontot, vagy egyszerűen csak szerencsére gyúr. Ha valakinek a második karaktere, akkor úgyis előbb-utóbb kiszúrjuk. Ha nem, akkor viszont miért bántanánk? Mert ő így játszik? Ha minden LE-t épitésre használ, semmi másra, akkor inkább farmoljátok ti is, ahelyett, hogy bosszankodtok rajta.
Van egy meghatározott feltétel- és algoritmusrendszerünk arra, hogy a multizókat kiszűrjük. Ez a feltételrendszer egyébként részben publikus is (ld. GYIK). Akiket a feltételrendszer kidob, azokat zárjuk (voltak már szép számmal). Puszta gyanú alapján azonban senkit sem fogunk zárolni. Mondok egy példát. Valakinek két különálló internet vonala van, két külön számítógéppel. Az egyik gépen játszik az igazi karakterével, a másikon az "épitő karakterével". Az épitő karakterrel csak reggel lép be, az igazival csak este. Az ilyen "multizást" nem tudjuk kiszűrni (legfeljebb ha az illető eldicsekszik valakinek vele).
Egy másik példa. Apa és fia ugyanarról a gépről játszik. Apa napközben, a gyerek reggel és este. Nem támadják egymást, és nem támadják ugyanazt a harmadik karaktert. Közös szövetségben vannak, de mind a ketten nagyjából ugyanannyit épitenek. Nem fogjuk őket zárolni.
Egy harmadik példa. Valakinek két karaktere van. ha az egyikkel talál egy zsiros zsákmányt, üti a másik karakterével is. Közös szövetségben vannak, de az egyik karakter kevesebbet épit, a másik épit helyette is. Az ilyet zároljuk, és hiába jön a sírás utána, hogy a "második karakter valójában a szomszédom öccséé, aki hozzánk jár internetezni".
Ahhoz, hogy valaki csak épitsen, joga van. Lehet, hogy a toplista élére akar kerülni, vagy a legendás kincsekre gyűjti a kincspontot, vagy egyszerűen csak szerencsére gyúr. Ha valakinek a második karaktere, akkor úgyis előbb-utóbb kiszúrjuk. Ha nem, akkor viszont miért bántanánk? Mert ő így játszik? Ha minden LE-t épitésre használ, semmi másra, akkor inkább farmoljátok ti is, ahelyett, hogy bosszankodtok rajta.
Dátum: 2008.11.06. 22:54:00
Én is ezt hittem, ezért utánanéztem... a kockákat nem festették rá a statisztákra, 4 hónapon át, heti 5 napon, naponta 10-12 órát edzettek, "spártai körülmények közt". Ez mondjuk már egészségtelen dolog, de végülis főállásban csinálták, biztos szép pénzt kaptak érte, és gyorsan kellett az eredmény... De ahogy mondtam, a 300 csak inspiráció volt.
Lehet egyébként mondani, hogy cigizem, iszom, jó zsirosakat eszem, mégis jól érzem magam a bőrömben, mindenki szeret... és ez nyilván igy is van. De: amikor nyaralok többször ledöbbentettek már a 70-75 éves amerikai meg nyugat-európai turista házaspárok, akik tökéletes mentális és fizikai állapotban élvezik az életet, utazgatnak a nagyvilágban, és teszik ezt azért, mert valószinűleg az átlag magyarnál egészségesebb életmódot éltek. Ráadásul, ha vannak gyerekeid, a példád ragadós, akár jó, akár rossz...
Lehet egyébként mondani, hogy cigizem, iszom, jó zsirosakat eszem, mégis jól érzem magam a bőrömben, mindenki szeret... és ez nyilván igy is van. De: amikor nyaralok többször ledöbbentettek már a 70-75 éves amerikai meg nyugat-európai turista házaspárok, akik tökéletes mentális és fizikai állapotban élvezik az életet, utazgatnak a nagyvilágban, és teszik ezt azért, mert valószinűleg az átlag magyarnál egészségesebb életmódot éltek. Ráadásul, ha vannak gyerekeid, a példád ragadós, akár jó, akár rossz...
Dátum: 2008.11.06. 17:08:16
Napjainkban kedvenc téma a fogyás és az egészséges életmód, weboldalak és könyvek ezrei szólnak erről, és csak a jóég tudja hányan élnek meg (igen jól) abból, hogy mások szeretnének lefogyni, jobban kinézni. Én soha nem voltam egy sportember, nagy ritkán elmentem úszni (mivel egész nap a számítógép előtt ülök, ezért néha fájt a hátam, amire az úszás igazi gyógyír volt), de ezzel le is tudtam a dolgot. A csokit, sütit sem vetettem meg, bár nem is vittem túlzásba. A dolog ennek ellenére nem volt vészes, volt kb. 7-10 kiló feleslegem. A változást, igen meglepő módon, a 300 című mozi hozta. A film a thermopülai csatát dolgozza fel, igen egyéni stílusban. Nekem nagyon tetszett, egy dolog sokkolt egy kicsit, hogy mind az összes spártai katonának szabályos kockahasa volt. Az egész olyan benyomást keltett, hogy Hollywoodban minden statiszta, minden férfi így néz ki, és ez valószínűleg tudatalatt kisebbségi érzést keltett bennem. Egyébként valószínűleg az egész fogyási hiszti is ebből ered, hiszen minden filmben csontsovány színésznők és atléta kinézetű színészek vannak. Mindenesetre, én akkor határoztam el, hogy próbálok valamennyire egészségesebben élni, hogy "ne lógjak ki ennyire a sorból".
Nem kell semmi extrára gondolni: igyekeztem minél kevesebbet enni azokból a kajákból, amelyek hízlalnak (kenyérfélék, sütemény, zsíros kaják, krumpli, üdítők), és helyettük inkább több húst, joghurtot, zöldséget, gyümölcsöt ettem. Minden diétának ez a lényege, csak minden cég más maszlaggal tálalja a saját csodálatos módszerét. A diéta nem elég önmagában, ezért heti 4-5 alkalommal, 1-1 órát tornáztam (szobabicikli, felülések, súlyzózás meg hasonlók). 3 hónap alatt lement a súlyfelesleg, és a hátam sem fáj már, jobban érzem magam a bőrömben. Nem kellett nagy áldozatot hozni, nem ettem semmiféle fogyasztószert, és hozzászoktam ahhoz, hogy egy kicsit másképp élek, "életmódot váltottam". A kockahasról persze már lemondtam, ahhoz sokkal durvább diéta és több edzés kellene, de az eredménnyel így is elégedett vagyok.
Amit az egésszel mondani akartam, az egészséges élethez nem kell csoda, különleges titkos módszer vagy fogyasztószerek, csak egy kis odafigyelés. Ja, és mindenkinek ajánlom a 300 c. filmet
Nem kell semmi extrára gondolni: igyekeztem minél kevesebbet enni azokból a kajákból, amelyek hízlalnak (kenyérfélék, sütemény, zsíros kaják, krumpli, üdítők), és helyettük inkább több húst, joghurtot, zöldséget, gyümölcsöt ettem. Minden diétának ez a lényege, csak minden cég más maszlaggal tálalja a saját csodálatos módszerét. A diéta nem elég önmagában, ezért heti 4-5 alkalommal, 1-1 órát tornáztam (szobabicikli, felülések, súlyzózás meg hasonlók). 3 hónap alatt lement a súlyfelesleg, és a hátam sem fáj már, jobban érzem magam a bőrömben. Nem kellett nagy áldozatot hozni, nem ettem semmiféle fogyasztószert, és hozzászoktam ahhoz, hogy egy kicsit másképp élek, "életmódot váltottam". A kockahasról persze már lemondtam, ahhoz sokkal durvább diéta és több edzés kellene, de az eredménnyel így is elégedett vagyok.
Amit az egésszel mondani akartam, az egészséges élethez nem kell csoda, különleges titkos módszer vagy fogyasztószerek, csak egy kis odafigyelés. Ja, és mindenkinek ajánlom a 300 c. filmet
Dátum: 2008.11.06. 16:32:46
Sziasztok, jelenleg egy ún. mentor rendszeren dolgozunk, ami a kezdő játékosokat segíti. A játékba való első belépéstől kezdve kézen fogva vezeti a játékost, megmutatja neki a karakterlapot, portyázást, vadászatot. Bár szerintem a játék nagyon egyszerű, könnyen megtanulható, de még így is kaptam sok olyan visszajelzést, hogy a játékos azt se tudta a belépés után, mihez kezdjen (a játékleírás ugye nem azért van, hogy elolvassák). Ráadásul ezt a kis tutorialt egy kis plusz sikerélménnyel is megtuningoljuk: a kezdő játékos ha pontosan követi a mentor utasításait, kap annyi lélekenergiát, hogy megvehessen magának egy kis bőrpajzsot.