Szövetségi háború kiegészítések
1. hozzászólás - 2008.11.20. 11:57:21
1. hozzászólás - 2008.11.20. 11:57:21
Néhány kiegészítés a szövetségi háborúkhoz az elmúlt hét tapasztalatai alapján.
1. Nem csak akkor vizsgáljuk le, hogy a megtámadandó szövetség lélekkútja negativ, amikor a hadüzenetről kiirják a szavazást, hanem akkor is, amikor a hadüzenet létrejön. Tehát hiába pozitiv a lélekkút a hadüzenet kiirásakor, ha a létrejöttekor negativ, akkor törlődik. Ezt hamarosan implementáljuk.
2. Ha egy szövetségi háború még tovább húzódik, és 3 hét után sincs eredmény, akkor döntetlennel fog végződni. Ezt bonyolultabb leprogramozni, ha elkészült, ki fogjuk írni.
3. Ha egy szövetség győzelmet arat, maximum annyi lélekenergiát zsákmányolhat, amekkora a lélekkútjának a maximális mérete. Tehát ha egy szövetség egy 1000-es lélekkúttal megtámad egy 20000-es lélekkutú szövetséget, és győz, akkor is csak 1000 LE-t fog szerezni. Ezt hamarosan implementáljuk.
Ez a 3. pont egyben igényel némi magyarázatot is.
Sok szó esett már itt a fórumon egy igen speciális stratégiáról, amikor néhány nagyon erős játékos szövetséget alapit, amelyben nem épitkezik, csak háborúzik. Mivel nagyon kevesen vannak, nehéz támadni őket, könnyedén nyernek egy nagy szövi ellen úgy, hogy annak gyenge tagjait támadják. Ez az eredmény igazándiból nem a szövetség erején múlik vagy ügyes taktikázáson, hanem egy kiskapu a jelenlegi háborús rendszerben, ami, érthető módon, sok játékosnak nem tetszik. Játéktechnikai szempontból sem feltétlenül kívánatos, hogy egy 3 fős szövetség 50 csata (azaz fejenként 51 portya) árán 10-20,000 lélekenergiát tudjon szerezni, portyánként ekkor 1000 LE a zsákmány.
Természetesen fontosak azok a játékosok is számunkra, akik ezt a taktikát követik, és ezért "áldoztak". Épp ezért nem szüntetjük meg ezt a taktikát, továbbra is engedélyezett, lehet vele a trófeákat gyűjteni, viszont a zsákmány nem lesz irreális. Ha pedig veszik a fáradtságot, és jelentős saját LE-t beleölnek az épitkezésbe, akkor a zsákmány is növekedni fog.
1. Nem csak akkor vizsgáljuk le, hogy a megtámadandó szövetség lélekkútja negativ, amikor a hadüzenetről kiirják a szavazást, hanem akkor is, amikor a hadüzenet létrejön. Tehát hiába pozitiv a lélekkút a hadüzenet kiirásakor, ha a létrejöttekor negativ, akkor törlődik. Ezt hamarosan implementáljuk.
2. Ha egy szövetségi háború még tovább húzódik, és 3 hét után sincs eredmény, akkor döntetlennel fog végződni. Ezt bonyolultabb leprogramozni, ha elkészült, ki fogjuk írni.
3. Ha egy szövetség győzelmet arat, maximum annyi lélekenergiát zsákmányolhat, amekkora a lélekkútjának a maximális mérete. Tehát ha egy szövetség egy 1000-es lélekkúttal megtámad egy 20000-es lélekkutú szövetséget, és győz, akkor is csak 1000 LE-t fog szerezni. Ezt hamarosan implementáljuk.
Ez a 3. pont egyben igényel némi magyarázatot is.
Sok szó esett már itt a fórumon egy igen speciális stratégiáról, amikor néhány nagyon erős játékos szövetséget alapit, amelyben nem épitkezik, csak háborúzik. Mivel nagyon kevesen vannak, nehéz támadni őket, könnyedén nyernek egy nagy szövi ellen úgy, hogy annak gyenge tagjait támadják. Ez az eredmény igazándiból nem a szövetség erején múlik vagy ügyes taktikázáson, hanem egy kiskapu a jelenlegi háborús rendszerben, ami, érthető módon, sok játékosnak nem tetszik. Játéktechnikai szempontból sem feltétlenül kívánatos, hogy egy 3 fős szövetség 50 csata (azaz fejenként 51 portya) árán 10-20,000 lélekenergiát tudjon szerezni, portyánként ekkor 1000 LE a zsákmány.
Természetesen fontosak azok a játékosok is számunkra, akik ezt a taktikát követik, és ezért "áldoztak". Épp ezért nem szüntetjük meg ezt a taktikát, továbbra is engedélyezett, lehet vele a trófeákat gyűjteni, viszont a zsákmány nem lesz irreális. Ha pedig veszik a fáradtságot, és jelentős saját LE-t beleölnek az épitkezésbe, akkor a zsákmány is növekedni fog.
Pontszám: 7.44