Bekerült egy várva várt fejlesztés, a "sebzéskompenzáció". Ennek lényege, hogyha egy játékost portyázás során megtámadnak, és legalább 3x annyit sebződik, mint amennyit ő sebez, akkor gyógyít magán a csata végeztével. A gyógyulás mértéke a sebgyógyítás szakértelmedtől és az egészség tulajdonságodtól függ.
A sebzéskompenzáció csak akkor működik, ha a megtámadott játékos fegyverének és varázslatának szintje nem jelentősen alacsonyabb, mint a játékos szintje (elkerülendő azt, hogy valaki direkt arra játszik, hogy a kompenzáció mindig kisüljön).
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2009.03.12. 11:37:59
Dátum: 2009.03.12. 11:33:02
A fejlesztés már be is került!
Dátum: 2009.03.12. 10:23:03
Idézet: Jeriko - 2009.03.12. 09:37:52
Erre programot kell írni, továbbitom Baratynak, és ha lesz ideje rá, megcsinálja.
Szia Miklós!
A tisztánlátás kedvéért lehetne kérni egy olyan statisztikát, hogy melyik gyűlöletet hányan fejlesztették ki
A tisztánlátás kedvéért lehetne kérni egy olyan statisztikát, hogy melyik gyűlöletet hányan fejlesztették ki
Erre programot kell írni, továbbitom Baratynak, és ha lesz ideje rá, megcsinálja.
Dátum: 2009.03.11. 15:26:01
Tulajdonságban ezt a százalék dolgot ne erőltessünk, amikor mindenkinek 100-as tulajdonságai vannak, a +10 pont ugyanannyit ér, mint amikor mindenkinek 500-as tulajdonságai vannak. Minden számszerű bónuszt ad, egyedül a pihenés és a védelem itala ad százalékos bónuszt. A pihenés már alacsony szinten is elérhető, épp ezért ott túl durva lenne egyből +10 védekezés (viszont magas szinten van egy plafonja, különben a pihenőket nem lenne értelme megtámadni).
Dátum: 2009.03.11. 15:14:17
Idézet: Kocos - 2009.03.11. 13:34:22
Nnaa álljon meg a menet! Azt azért ugye ne akarjuk, hogy a csata után a vesztes kevesebb ép-t veszítsen, mint a győztes... A jelenlegi rendszerben a sebgyógyítással és egészséggel együttesen akár az elszenvedett sebzés 60%-kát is vissza lehet gyógyulni. Tehát ha 300:100-ra elvernek, akkor 120-at visszagyógyulhatok, azaz olyan, mintha csak 180:100-ra vertek volna el... Ha az arányt lejjebb vettem volna, akkor az igazi birkaiskola lenne, átesnénk a ló túloldalára.
Félreértés ne essék, a játékban már eddig is számos módja volt a sebzés csökkentésének és az ÉP visszanyerésének. Ennek ellenére megértettem, hogy további szabályozás szükséges, ezért rakjuk be a sebzéskompenzációt. De azért azt senki ne gondolja, hogy úgy rakunk be egy új mechanizmust, aminek eredményeképp többé nincs jelentősége a játékban az életpontnak és a sebződésnek...
Szomoruen olvastam, hogy bentmarad ez a 3-szoros veres kriterium. Ez hiba. Ugyanis arra osztonzi a kis karaktert, hogy ne sebezzen.
Nnaa álljon meg a menet! Azt azért ugye ne akarjuk, hogy a csata után a vesztes kevesebb ép-t veszítsen, mint a győztes... A jelenlegi rendszerben a sebgyógyítással és egészséggel együttesen akár az elszenvedett sebzés 60%-kát is vissza lehet gyógyulni. Tehát ha 300:100-ra elvernek, akkor 120-at visszagyógyulhatok, azaz olyan, mintha csak 180:100-ra vertek volna el... Ha az arányt lejjebb vettem volna, akkor az igazi birkaiskola lenne, átesnénk a ló túloldalára.
Félreértés ne essék, a játékban már eddig is számos módja volt a sebzés csökkentésének és az ÉP visszanyerésének. Ennek ellenére megértettem, hogy további szabályozás szükséges, ezért rakjuk be a sebzéskompenzációt. De azért azt senki ne gondolja, hogy úgy rakunk be egy új mechanizmust, aminek eredményeképp többé nincs jelentősége a játékban az életpontnak és a sebződésnek...
Dátum: 2009.03.11. 12:30:52
A mai napon, a terveknek megfelelően bekerült a játékba az állatreform. Ez a következőkkel járt:
- A 20. szint fölött megváltozott az állatok szintlépéshez szükséges tp-je. 21. szinthez 550, 22-hez 600 stb kell (minden szinthez 50-nel több). A 20. szintig nem változott semmi. A 20.-nál nagyobb szintű állatok TP-jét és szintjét átszámoltuk az új rendszer szerint.
- Az állatok elnyelésébe most már beleszámít az alapszintjük is (kb. az a szint, amikor az állatot elfogtad). Az állatok alapszintje és elnyelése megjelenik az Állatok menüben.
- A kennel használati ideje beálítható lett az állatok menüben. Ezenkívül, a kennel 2. szinttől kezdve minden szinten 1%-kal növeli a tapasztalati pontot, amit az állat a kennelben kap. Pl. 20-as int. kedvenccel a kennelben 8 óra gyakorlásért 64 TP-t kapsz. 6-os kennelnél erre jön 1.05 szorzó, tehát 67 TP-t fog kapni.
- A patchel egyidejűleg minden állat morálját 100%-ra állítottuk.
- A 20. szint fölött megváltozott az állatok szintlépéshez szükséges tp-je. 21. szinthez 550, 22-hez 600 stb kell (minden szinthez 50-nel több). A 20. szintig nem változott semmi. A 20.-nál nagyobb szintű állatok TP-jét és szintjét átszámoltuk az új rendszer szerint.
- Az állatok elnyelésébe most már beleszámít az alapszintjük is (kb. az a szint, amikor az állatot elfogtad). Az állatok alapszintje és elnyelése megjelenik az Állatok menüben.
- A kennel használati ideje beálítható lett az állatok menüben. Ezenkívül, a kennel 2. szinttől kezdve minden szinten 1%-kal növeli a tapasztalati pontot, amit az állat a kennelben kap. Pl. 20-as int. kedvenccel a kennelben 8 óra gyakorlásért 64 TP-t kapsz. 6-os kennelnél erre jön 1.05 szorzó, tehát 67 TP-t fog kapni.
- A patchel egyidejűleg minden állat morálját 100%-ra állítottuk.
Dátum: 2009.03.11. 12:19:54
Hogy mire jó a felejtés? Azért került be, mert nagyon sok játékos kérte, hogy megszabadulhasson olyan szakértelemtől, amiről később rájött, hogy nincs rá szüksége, és csak a többi szk fejlesztésének költségét növeli. Lehet, hogy pont te épp optimálisan, hiba nélkül fejlesztetted a karakteredet, de ezzel nincs mindenki így.
Arról, hogy esetleg visszaadjon LE-t is: természetesen az lenne az alap, hogy jóval kevesebbet adjon vissza, mint amennyibe a szakértelem fejlesztése került.
Arról, hogy esetleg visszaadjon LE-t is: természetesen az lenne az alap, hogy jóval kevesebbet adjon vissza, mint amennyibe a szakértelem fejlesztése került.
Dátum: 2009.03.11. 12:15:08
A horda gyűlölet szakértelem (egy általad választott horda ellen max. +15 IQ-t és +15 támadást kapsz) vegyes érzelmeket váltott ki. Ugyanebben a fórumban, egy másik topicban lehet részletesebben olvasni róla. A megvitatás során felvetett ötletek:
1.) ne változtassunk a szakértelmen
2.) aki akarja, fejleszthesse ki mindegyiket (ekkor effektive a szakértelem egy sima +15/+15-ös bónusszá változik át)
3.) legyen egy ellene védő szakértelem, a gyűlölet csak annyi bónuszt adjon, amennyivel nagyobb a védő szakértelemnél.
4.) A szakértelem ne 2, hanem 3 szintenként adjon +1 IQ-t és +1 támadást.
Én nem akarok állást foglalni a témában, megértem mindkét oldal érveit. Ez effektive 2 szavazás, változtassunk (2-4. pont) vagy ne változtassunk (1. pont). Tehát ha 2-4 összege nagyobb, mint 1, akkor változtatunk, méghozzá úgy, amelyik a legtöbb szavazatot kapja.
Amit még szeretnék megjegyezni, hogy ha a változásra szavaztok, hátrány akkor sem fog senkit sem érni: a 2.)-es több lélekenergia elköltésével általánossá teszi a dolgot, a 3.)-asnál a támadást és a védekezést is mindenki kifejlesztheti, tehát nem kerülsz hátrányba, és a 4.)-es esetén még mindig jobban jársz, mintha megnövelnéd e két tulajdonságodat 10-10-zel. A 2-3. verzió sajnos egyúttal kiöli az eredeti, kő-papír-olló koncepciót, de egyúttal újabb szakértelmek fejlesztését teszi lehetővé.
1.) ne változtassunk a szakértelmen
2.) aki akarja, fejleszthesse ki mindegyiket (ekkor effektive a szakértelem egy sima +15/+15-ös bónusszá változik át)
3.) legyen egy ellene védő szakértelem, a gyűlölet csak annyi bónuszt adjon, amennyivel nagyobb a védő szakértelemnél.
4.) A szakértelem ne 2, hanem 3 szintenként adjon +1 IQ-t és +1 támadást.
Én nem akarok állást foglalni a témában, megértem mindkét oldal érveit. Ez effektive 2 szavazás, változtassunk (2-4. pont) vagy ne változtassunk (1. pont). Tehát ha 2-4 összege nagyobb, mint 1, akkor változtatunk, méghozzá úgy, amelyik a legtöbb szavazatot kapja.
Amit még szeretnék megjegyezni, hogy ha a változásra szavaztok, hátrány akkor sem fog senkit sem érni: a 2.)-es több lélekenergia elköltésével általánossá teszi a dolgot, a 3.)-asnál a támadást és a védekezést is mindenki kifejlesztheti, tehát nem kerülsz hátrányba, és a 4.)-es esetén még mindig jobban jársz, mintha megnövelnéd e két tulajdonságodat 10-10-zel. A 2-3. verzió sajnos egyúttal kiöli az eredeti, kő-papír-olló koncepciót, de egyúttal újabb szakértelmek fejlesztését teszi lehetővé.
Dátum: 2009.03.11. 12:06:12
Látom, kicsit kezdenek elszabadulni a kedélyek. Ne felejtsétek el, hogy ez egy "pvp" játék, ahol természetes, hogy a játékosok szemben állnak egymással, és néha az érdekeik ellentétesek - akár egy fejlesztéssel kapcsolatban is. De attól, hogy a karaktereitek gyűlölik egymást, a játékosok még ne tegyék...
A horda gyűlölet egy jó fejlesztés, a kő-papir-olló koncepcióval színt visz a játékba. Elismerem, hogy a játékban sokkal több a gyémántos, így jogos az az érv, hogy a gyémántosoknak ez a képesség kevésbé előnyös, mint másoknak. Ugyanakkor a leginkább panaszkodó top játékosoknak felhívom a figyelmét, hogy elvben pont ők azok, akiket ez nem kéne, hogy befolyásoljon: a v1-en ha nyomsz egy top listát, az első oldalon 3 horda tagjai egyenletesen oszlanak el. Ha esetleg 2 szövetség összefogott egy harmadik ellen, az viszont nem a játékrendszer hibája, hanem egyszerű diplomácia, ami minden játékban megtalálható.
Mindenesetre, mivel ez egy olyan felvetés, amiről a játékosok véleménye megoszlik, az egyetlen helyénvaló megoldásnak azt látom, ha nem én döntök erről, hanem szavazást írunk ki itt, a fórumon. Erről egy külön topicot nyitok ugyanebben a fórumtörzsben.
Még egy megjegyzés: ketten is említik, hogy inkább a HP visszanyeréssel kéne foglalkoznunk, mert hogy agyonverik a kis karikat.... Felhivom a figyelmet a védelem itala c. topicban, ahol leirtam, hogy ez a fejlesztés még a héten meg fog valósulni!
Valószínűleg mindenkinek feltűnt, hogy általában van egy vagy több fejlesztés, amit felvetünk, megbeszélünk. Van egy, amit kvázi lezártunk, várja a sorát, hogy elkészüljön. És van egy, ami épp fejlesztés alatt áll. Rend a lelke mindennek...
A horda gyűlölet egy jó fejlesztés, a kő-papir-olló koncepcióval színt visz a játékba. Elismerem, hogy a játékban sokkal több a gyémántos, így jogos az az érv, hogy a gyémántosoknak ez a képesség kevésbé előnyös, mint másoknak. Ugyanakkor a leginkább panaszkodó top játékosoknak felhívom a figyelmét, hogy elvben pont ők azok, akiket ez nem kéne, hogy befolyásoljon: a v1-en ha nyomsz egy top listát, az első oldalon 3 horda tagjai egyenletesen oszlanak el. Ha esetleg 2 szövetség összefogott egy harmadik ellen, az viszont nem a játékrendszer hibája, hanem egyszerű diplomácia, ami minden játékban megtalálható.
Mindenesetre, mivel ez egy olyan felvetés, amiről a játékosok véleménye megoszlik, az egyetlen helyénvaló megoldásnak azt látom, ha nem én döntök erről, hanem szavazást írunk ki itt, a fórumon. Erről egy külön topicot nyitok ugyanebben a fórumtörzsben.
Még egy megjegyzés: ketten is említik, hogy inkább a HP visszanyeréssel kéne foglalkoznunk, mert hogy agyonverik a kis karikat.... Felhivom a figyelmet a védelem itala c. topicban, ahol leirtam, hogy ez a fejlesztés még a héten meg fog valósulni!
Valószínűleg mindenkinek feltűnt, hogy általában van egy vagy több fejlesztés, amit felvetünk, megbeszélünk. Van egy, amit kvázi lezártunk, várja a sorát, hogy elkészüljön. És van egy, ami épp fejlesztés alatt áll. Rend a lelke mindennek...
Dátum: 2009.03.11. 11:01:46
Idézet: Jeriko - 2009.03.10. 14:00:22
Érdekes ötlet, de technikailag túl összetett a megvalósítása, sokkal egyszerűbb valamennyi LE-t visszaadni mint egy újabb erőforrást lekezelni a programból.
Idézet: Draglov - 2009.03.10. 14:54:48
102es szintu allatom van. Ez kb 51es lesz. Moralvesztes: 20+51=71/nap 20 gyoztes csata 71-20=51 Tehat napi 51et esik a moral.
Továbbra is elfedkezel arról, hogy van egy "kennel" nevű szövetségi épület. Ha a szövetséged ezt esetleg még nem épitette fel, mindenképpen javaslom..
Az elnyelésről: többször írtam már ezt is, hogy az elnyelés nem 1:1 annyi, amennyi az állat szintje, hanem az állat szintjének, és egy, a szintedtől függő értéknek a szorzata (magyarul: minél magasabb szintű vagy, annál több elnyelést ad az állatnak egy szintje). Illetve, hogy egészen precíz legyek, ezt a szorzót az ellenfél szintje kis mértékben növelheti, ha a támadó nálad magasabb szintű, de ezt nyilván nem tudjuk a karakterlapon hozzáadni. Tehát a kijelzett érték pontos, nyilván hamarosan valaki ki fogja számolni a képletet is, és a csatában ez kis mértékben módosulhat, ha sokkal magasabb szintű támad rád.
Egy ötlet: Ne LE-t adjon vissza, hanem szakértelemszinteket. Pl. Egy 9-es szakértelem 4-re felejtése (ha ilyen "részleges" felejtés egyáltalán lesz), adjon vissza 5 szakértelem alapszintet, és 9+8+7+6+5=35 szakértelemnövekedést. Egy 9-es szakértelem teljesen elfelejtve adjon vissza 9 alapszintet, és 9+8+7+..+1=45 szakértelemnövekedést.
Érdekes ötlet, de technikailag túl összetett a megvalósítása, sokkal egyszerűbb valamennyi LE-t visszaadni mint egy újabb erőforrást lekezelni a programból.
Idézet: Draglov - 2009.03.10. 14:54:48
102es szintu allatom van. Ez kb 51es lesz. Moralvesztes: 20+51=71/nap 20 gyoztes csata 71-20=51 Tehat napi 51et esik a moral.
Továbbra is elfedkezel arról, hogy van egy "kennel" nevű szövetségi épület. Ha a szövetséged ezt esetleg még nem épitette fel, mindenképpen javaslom..
Az elnyelésről: többször írtam már ezt is, hogy az elnyelés nem 1:1 annyi, amennyi az állat szintje, hanem az állat szintjének, és egy, a szintedtől függő értéknek a szorzata (magyarul: minél magasabb szintű vagy, annál több elnyelést ad az állatnak egy szintje). Illetve, hogy egészen precíz legyek, ezt a szorzót az ellenfél szintje kis mértékben növelheti, ha a támadó nálad magasabb szintű, de ezt nyilván nem tudjuk a karakterlapon hozzáadni. Tehát a kijelzett érték pontos, nyilván hamarosan valaki ki fogja számolni a képletet is, és a csatában ez kis mértékben módosulhat, ha sokkal magasabb szintű támad rád.
Dátum: 2009.03.10. 15:40:03
Közben kaptam egy alternativ javaslatot, új szakértelem, a neve megbékélés, gyakorlatilag a gyűlölet ellentéte: kioltja a rád támadó gyűlöletét. Tehát 30-as gyűlöletnél és 15-ös megbékélésnél csak a különbség érvényesül, a gyűlölet 15-ösnek számít. így akit zavar, védekezhet ellene.
Dátum: 2009.03.10. 12:49:59
Birka, nagyon jó összefoglaló, köszönjük.
Draglov: olvasd el a korábbi hozzászólásomat ebben a topicban, a táblázatomban látod, hogy az állatod nagy valószínűséggel még most is elég gyakran fog szintet lépni ahhoz, hogy a morállal csak minimális mértékben kelljen vacakolni (szintlépéskor továbbra is felmegy 100%-ra, ahogy Birka írta).
A hordázásról, ezt már máshol is írtam, itt egy döntést kell hoznod: ha több állatod van, a hordázás jó, az űééataod összességében gyorsabban fejlődnek, jobban nő a moráljuk, és többet sebeznek, mintha hol egyiket, hol másikat vinnéd. Márpedig az új rendszer támogatja azt, hogy időnként lecseréld az állatodat, tehát ha mást nem, fogsz 2 állatot párhuzamosan tartani. Aki örökkön örökké az 1-es alapszintű kőskorpióját akarja csak nevelgetni, és nincs második, harmadik stb. állata, annak természetesen értelmetlen a hordázás.
Idézet: Jeriko - 2009.03.09. 21:56:04
Ez nem ebbe a topicba illik, de mellesleg ezen én is gondolkodom, hogy a felejtés visszaadjon valamennyi LE-t. Amin még morfondírozok, hogyan lehet megoldani, hogy semmiképp se adjon vissza TÖBB LE-t, mint amennyit belefektettél (és ily módon végtelen LE-t lehet generálni). Mert ugye azt nem tároljuk, egy szakértelem fejlesztésére mennyit költöttél, és közben a körülmények változhattak: a fejlesztés költségét befolyásolja az új szakértelem, a többi szakértelem összege, de bizonyos relikviák is.
Draglov: olvasd el a korábbi hozzászólásomat ebben a topicban, a táblázatomban látod, hogy az állatod nagy valószínűséggel még most is elég gyakran fog szintet lépni ahhoz, hogy a morállal csak minimális mértékben kelljen vacakolni (szintlépéskor továbbra is felmegy 100%-ra, ahogy Birka írta).
A hordázásról, ezt már máshol is írtam, itt egy döntést kell hoznod: ha több állatod van, a hordázás jó, az űééataod összességében gyorsabban fejlődnek, jobban nő a moráljuk, és többet sebeznek, mintha hol egyiket, hol másikat vinnéd. Márpedig az új rendszer támogatja azt, hogy időnként lecseréld az állatodat, tehát ha mást nem, fogsz 2 állatot párhuzamosan tartani. Aki örökkön örökké az 1-es alapszintű kőskorpióját akarja csak nevelgetni, és nincs második, harmadik stb. állata, annak természetesen értelmetlen a hordázás.
Idézet: Jeriko - 2009.03.09. 21:56:04
Egyébként nagyon jó lenne, ha a felejtés visszaadná a felejtett szakértelembe fektetet LE jelentős részét (75% minimum), mert egyrészt így semmi értelme, másrészt ilyen esetekben legalább lenne némi korrigálási lehetősége azoknak, akik máshogy fejlesztenék a karakterüket.
Ez nem ebbe a topicba illik, de mellesleg ezen én is gondolkodom, hogy a felejtés visszaadjon valamennyi LE-t. Amin még morfondírozok, hogyan lehet megoldani, hogy semmiképp se adjon vissza TÖBB LE-t, mint amennyit belefektettél (és ily módon végtelen LE-t lehet generálni). Mert ugye azt nem tároljuk, egy szakértelem fejlesztésére mennyit költöttél, és közben a körülmények változhattak: a fejlesztés költségét befolyásolja az új szakértelem, a többi szakértelem összege, de bizonyos relikviák is.
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.03.10. 12:35:04
Valószínűleg berakok még egy dukátszerzési metódust:
1000 LE-ért vehetsz egy dukátot. A következőt 2000-ért, a következőt 3000-ért... Tehát egy kisebb, versenyképes kezdőtőkét mindenki előteremthet magának, így mindenkinek lesz esélye licitálni, viszont ezt nem lehet a végtelenségig folytatni.
1000 LE-ért vehetsz egy dukátot. A következőt 2000-ért, a következőt 3000-ért... Tehát egy kisebb, versenyképes kezdőtőkét mindenki előteremthet magának, így mindenkinek lesz esélye licitálni, viszont ezt nem lehet a végtelenségig folytatni.
Dátum: 2009.03.10. 12:01:44
A sebzéskompenzáció már egészen biztosan be fog kerülni, nagy valószínűséggel még a héten, az állatreform leprogramozása után (kitartás Mortimer!). Tehát a jelenlegi verzió:
- Ha portya során megtámad valaki
- Legalább 3x annyi ÉP-t sebez rajtad, mint te rajta
- Fegyvered és varázslatod szintje legfeljebb 5-tel kevesebb a te szintednél
akkor a csata végén a kritikus sebeidet ellátod. A kapott sebzés annyi %-kát gyógyulod vissza, ahányas a sebgyógyítás szakértelmed, plusz gyógyulsz még egészség-20 ÉP-t.
Az egészség bónuszra lehet, hogy adunk egy szinttől függő szorzót, pl. 20-as szinttől 2x, 40-estől 3x, stb.
Példa:
500:60-ra legyőznek, van 20-as sebgyógyításod, és 70-es egészséged. Ekkor a csata végén 500*0,2+50=150 ÉP-t gyógyulsz vissza.
40-es sebgyógyítással és számottevő egészséggel már a kapott sebzést effektive felezni tudod, reméljük ez elég lesz...
- Ha portya során megtámad valaki
- Legalább 3x annyi ÉP-t sebez rajtad, mint te rajta
- Fegyvered és varázslatod szintje legfeljebb 5-tel kevesebb a te szintednél
akkor a csata végén a kritikus sebeidet ellátod. A kapott sebzés annyi %-kát gyógyulod vissza, ahányas a sebgyógyítás szakértelmed, plusz gyógyulsz még egészség-20 ÉP-t.
Az egészség bónuszra lehet, hogy adunk egy szinttől függő szorzót, pl. 20-as szinttől 2x, 40-estől 3x, stb.
Példa:
500:60-ra legyőznek, van 20-as sebgyógyításod, és 70-es egészséged. Ekkor a csata végén 500*0,2+50=150 ÉP-t gyógyulsz vissza.
40-es sebgyógyítással és számottevő egészséggel már a kapott sebzést effektive felezni tudod, reméljük ez elég lesz...
Dátum: 2009.03.09. 16:29:10
Beraktuk, hogy aki válaszolt 100 kvízkérdésre helyesen, és lehetősége lenne kérdés írására, az rögtön kérhet lélekenergiát. A kvíz menüben egy gomb megnyomásával ilyenkor azonnal megkapja az 50%-kát annak a lélekenergiának, amit a kérdés írásáért kaphatna. Tehát akinek nincs kedve kérdés írással bíbelődni, vagy úgy érzi, hogy a kérdését nagy eséllyel el fogják utasítani, az használja nyugodtan ezt a lehetőséget.
Dátum: 2009.03.09. 14:53:15
Idézet: DzsoniKSL - 2009.03.09. 09:00:30
A sajtolásnál az aktuális szint fog számítani, tehát ha a reform után sajtolja, akkor lényegesen kevesebb LE-t fog belőle kapni.
A változást szerdán, 10 órakor fogjuk bevezetni, ez egyúttal egy rövid, kb. 30 perces leállást is fog jelenteni.
Egy szövetségi társam a kb 80. szintű állatából sajtolt kb 80K LE-t. Amennyiben a hasonló szintű állatom "visszaíródik" mondjuk 40-45re, akkor az esetlegesen sajtolásból kapott LE is visszaesik a felére?
A sajtolásnál az aktuális szint fog számítani, tehát ha a reform után sajtolja, akkor lényegesen kevesebb LE-t fog belőle kapni.
A változást szerdán, 10 órakor fogjuk bevezetni, ez egyúttal egy rövid, kb. 30 perces leállást is fog jelenteni.
Dátum: 2009.03.09. 14:50:50
Idézet: Jeriko - 2009.03.06. 06:11:09
Itt pont az a lényeg, hogy választhatsz: vagy felnöveled az idomitásodat, vagy sokáig fog tartani.
Idézet: Jeriko - 2009.03.06. 06:27:12
Igen, gyakorlatilag az valósul meg, amit írtál, az alapszint egyébként eddig is mindenbe beleszámitott, kivéve az elnyelést, de most ez is megtörténik.
A növekedésre Simon is javasolta, hogy legyen lineáris az átmenet, matematikai szempontból már rég igazat adtam nektek, de pszichológiailag az a fontos, hogy egy változás a lehető legkevesebb embert érintsen. Ha a játékosok túlnyomó többségének megváltozik az állat szintje, abból sok probléma lenne, biztos vagyok benne hogy sokan még a fórumot sem olvassák, nem értenék, mi történt.
Idomtásnál az nem férne bele, hogy nem fél órát idomítom, hanem egyszerre kell befizetni az LE-t, és abból jön ki a szükséges idő? Ez is egy olyan dolog, ahol nem a LE számít, hanem hogy mennyit tudsz gép előtt ülni.
Itt pont az a lényeg, hogy választhatsz: vagy felnöveled az idomitásodat, vagy sokáig fog tartani.
Idézet: Jeriko - 2009.03.06. 06:27:12
Viszont az alapszintet ehhez beszámítanám minden tulajdonságba, a lépett szinttel egyforma mértékben.
Szerintem 50 (vagy 100) TP-s első szint és 50 TP-s növekedés lenne a legjobb. Egyszerű, átlátható, alacsony szinten gyorsan fejlődne az állat. 0., 16., és 40. szinten pedig össz TP mennyisgben találkozik a Miklós féle "első 5 szint 100 TP-s növekedés, utána 15 szint fix 500 TP, utána megint 100TP növekedés" modellel.
Szerintem 50 (vagy 100) TP-s első szint és 50 TP-s növekedés lenne a legjobb. Egyszerű, átlátható, alacsony szinten gyorsan fejlődne az állat. 0., 16., és 40. szinten pedig össz TP mennyisgben találkozik a Miklós féle "első 5 szint 100 TP-s növekedés, utána 15 szint fix 500 TP, utána megint 100TP növekedés" modellel.
Igen, gyakorlatilag az valósul meg, amit írtál, az alapszint egyébként eddig is mindenbe beleszámitott, kivéve az elnyelést, de most ez is megtörténik.
A növekedésre Simon is javasolta, hogy legyen lineáris az átmenet, matematikai szempontból már rég igazat adtam nektek, de pszichológiailag az a fontos, hogy egy változás a lehető legkevesebb embert érintsen. Ha a játékosok túlnyomó többségének megváltozik az állat szintje, abból sok probléma lenne, biztos vagyok benne hogy sokan még a fórumot sem olvassák, nem értenék, mi történt.
Dátum: 2009.03.09. 14:44:24
Elég régóta esedékes egy beígért változás, ami szerint az epikus ellenfelek ép-jét csökkentjük valamicskét. A dolog most megvalósult, az 5. ellenféltől kezdve már nem 2k-val, hanem csak 1.5k-val nő az ellenfelek ép-je. Így remélhetőleg azok a szövetségek, akik már nagyon elöl tartanak, is tudnak tovább haladni, és a kisebb létszámú szövetségek sem fognak elakadni olyan könnyen.
Tudomásunkra jutott, hogy néhány játékos megtévesztő üzenetet kapott egy "beholderkft" néven regisztrált usertől, hogy vásároljon tőle sms-ben őskövet kedvezményesen. A "beholder" nevet ill. névtöredélet letiltottuk, a user ellen a nyomozást megkezdtük.
Még egy fontos hír: Az állatreform szerdán, 10 órakor fog a játékba bekerülni, ekkor számítsatok egy rövid, nagyjából 30 perces szerver leállásra.
Tudomásunkra jutott, hogy néhány játékos megtévesztő üzenetet kapott egy "beholderkft" néven regisztrált usertől, hogy vásároljon tőle sms-ben őskövet kedvezményesen. A "beholder" nevet ill. névtöredélet letiltottuk, a user ellen a nyomozást megkezdtük.
Még egy fontos hír: Az állatreform szerdán, 10 órakor fog a játékba bekerülni, ekkor számítsatok egy rövid, nagyjából 30 perces szerver leállásra.
Dátum: 2009.03.05. 21:47:44
Remélem a sebzéskompenzációt meg tudjuk csinálni a jövő héten. jelenleg az állatreformmal foglalkoztam, most már kész a végleges fejlesztési doksi, jön a programozás, igy a sebzéskompenzáció matematkáját végig tudom számolni. Azon gondolkoztam még, hogy az egészséget hogyan lehetne belevenni a dologba. A sebgyógyítás * 1,5% helyett lehetne esetleg sebgyógyitás * 1% + (egészség-20) * 0,5% (de ez nem túl jó képlet, mert túl hamar kimaxol), vagy sebgyógyítás * 1% + egészség-20.
Dátum: 2009.03.05. 21:35:10
Hordázni nem kötelező, ez egy metódus, amellyel jelentősen meg tudod növelni a sebzésedet. Ennek a költsége az, hogy az állataid valamivel lassabban fejlődnek. Tehát ha kizárólag egy állatot nevelsz, az természetesen gyorsabban fog fejlődni, de ha többet, akkor többet fogsz sebezni, és szükség esetén ha egyiket gyógyitani kell vagy elájul, akkor se maradsz állat nélkül.
Az idomitást nem fogjuk piszkálni, ha gyorsan akarod beidomitani az állatodat, akkor tessék növelni az idomitás szakértelmet...
Az idomitást nem fogjuk piszkálni, ha gyorsan akarod beidomitani az állatodat, akkor tessék növelni az idomitás szakértelmet...
