Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2009.03.02. 07:25:58
Idézet: Enchanter - 2009.03.01. 22:48:57
Miért ne lehetne úgy hogy a sebgyógyítás simán akkor működik rád mikor benyomod? Minek kell ezzel a "X-et gyógyulsz harc utánde csak ha tripla annyit sebeztek rajtad mint te" dologgal bonyolítani?

Az életpont visszanyerésére már igy is számos metódus van, ez önmagában boritaná a játékegyensúlyt, és az eredeti problémát nem feltétlenül orvosolná. Akinek eddig se voltak ép problémái, annak ezután még kevésbé lennének.
Dátum: 2009.03.01. 20:21:18
Elég sokat gondolkodtam a dolgon, és arra jutottam, hogy igazatok van, valószínűleg tényleg az a legjobb megoldás, ha a csata végén felgyógyulsz valamennyit, ha túl sokat sebződtél (az ellenfeled legalább 4x annyit sebzett, mint te).

Ha nem is "for free", de azért aránylag könnyen megszerezhető módon ezt be lehet rakni a játékba, egy új szakértelem formájában, aminek a neve legyen mondjuk túlélés. Ha portyázás során megtámadnak, és ellenfeled legalább 4x annyit sebez, mint te, a csata végén kezeled a kritikus sebeket, és visszanyered az elszenvedett sebzés szakértelem szint x 1,5%-kát. 10-es szintre, ez könnyen felnövelhető, tudatturbóval a sebzés 30%-kát visszanyered. A szakértelem max. szintje 40 lenne, ekkor a sebzés 60%-kát visszagyógyulnád.
Ennél eggyel engedékenyebb lenne az a megoldás, amikor ezt nem új szakértelemre rakjuk, hanem a sebgyógyításra, amit amúgy is érdemes (lesz) fejleszteni, tehát nem "nyílik tovább az olló".
A leveretés lehetősége is megmarad, a szakértelem nem működne akkor, amikor te támadsz.

A szakértelem "kijátszása" ellen valószinűleg kellene egy olyan kikötés is, hogy csak akkor működik, ha a használt fegyvered legfeljebb 5-tel alacsonyabb szintű a te szintednél. így egyrészt nem lehet azt megcsinálni hogy amikor nem játszol, 1 szál buzogányt viselsz, és igy a nálad csak valamivel erősebbektől - akik ekkor nem fognak sokkal többet sebezni, mint egyébként - is gyógyulsz. Illetve a "leveretés" ezzel még tovább szabályozhatóvá válik, ill. az marad.

Ja avval kapcsolatban is meggyőztetek, hogy a szerencse nyugodtan beleszámithat a tulajdonságösszegbe a védelem italnál, igy legalább lehet kalkulálni hogy működni fog-e vagy se...
Dátum: 2009.03.01. 14:32:31
A problémát, hogy valaki 700:30-ra, vagy akár 1500:300-ra elver felülről fogom, és gondolkodom rajta. Röviden a dolgok matematikai hátteréről:

A játék eredetileg egy nagyon hosszadalmas és részletes matematikai tervezésen ment át. Ennek köszönhetően a harc képletén eddig szerencsére semmit sem kellett változtatni. Az eredeti tervek szerint egy max ép-n levő karakter 6-8 támadást bír ki, mondjuk ebben feltételeztük, hogy az egészséget a többivel azonos módon fejlesztik (és ebben a dologban Viktornak teljesen igazat adok).

Az mindenképpen fontos, hogyha egy karakter jelentősebb erősebb, mint a másik, akkor jó eséllyel győzzön, viszont az, hogy több mint 10x sebzést tudok okozni, nem feltétlenül jó. Nem a harc képletében van itt a hiba, hanem mostanra már elég nagy különbség lehet karakterek között, és nyilván vannak olyanok, akik az előre tervezett fejlődési ütemnél gyorsabban fejlődtek (Sharpa és Galmuszk ilyenek).

Ha a problémára megoldást keresünk, mindenképp olyat kell találni, ahol nem kezdenek el az erősebb karakterek veszíteni, hanem csak kisebb lesz a különbség a sebzés között, méghozzá lehetőleg úgy, hogy a gyengébb karakter kevesebbet sebződjön, tehát több támadást bírjon ki.

A védelem itala ezt részben megoldotta: egy 30-as karakter már +30 elnyelést kap általa, és akkor még a védekezést és IQ bónuszt nem tekintettük. Sőt, gyakorlatban ennél is jobb, hiszen a több célpont közül ha lehet, nem a védelem italást támadják. A védelem itala persze nem jelent permanens megoldást, hiszen a költsége miatt nem lehet állandóan használni. A fókuszkristályok költségét azért csökkentettem le, hogy az ott megspórolt őskőből, aki akar, megengedhessen magának 1-2 italt néha.

Hogy ezen túl mit változtassunk, a képleteket nem szívesen piszkálnám, de azért meg fogom nézni, hogy az eltérés az eredeti tervezéshez képest hol adódik.

Az alternativ javaslatokról, hogy ne a sebzés csökkenjen, hanem valahogy lehessen plusz ép-t gyógyulni: ezzel az alapvető probléma az, hogyha egy kattintással felgyógyulsz, akkor utána azonnal támadhatóvá válsz - bár tény, hogy 100%-kon max 1 támadást fogsz kapni. Viszont ha megnézitek, az akadémián van is egy szakértelem, ami pont ezt teszi lehetővé, hogy gyógyits magadon varázspontért, pont emiatt raktuk be. Esetleg még lehet azzal variálni, hogy a gyógyitalok költségét csökkentjük.
Az, hogyha rádvernek, utána valamennyit visszagyógyulnak, nem jó ötlet - egyrészt, ez majdnem ekvivalens azzal, hogy kevesebbet sebezzenek rajtad, de sokkal kevésbé "életszerű". Másrészt elég nehéz lenne erre egy képletet definiálni, mikor kattanjon be, mindig, vagy ha csak egy bizonyos aránynál több a sebzés.
Dátum: 2009.03.01. 13:00:08
Elnézést, akkor ezek szerint én is félreértettem valamit. Jerikó hozzászólásaiból nekem az jött le, hogy nem akartok változást, és még a te postod is 2féleképp értelmezhető volt. A márkaszerivezes hasonlat helyett akkor elég lett volna annyi, hogy a csökkenő változatot választjátok. A céges mailt csak hétközben olvasom, egyébként a fórum postokra és privát üzikre hagyatkozom. Örülök akkor, hogy sikerült megállapodni, ez mindenképpen nektek egy pont!
Dátum: 2009.03.01. 11:38:10
...
Dátum: 2009.02.28. 13:32:49
A fókuszkristályok őskő költségét jelentősen csökkentettem, 30-50%-kal.
Endyr, azért ez nem ennyire egyszerű. Ehhez le kell akkor tárolni az ÖSSZES szövetséget, aminek valaha tagja voltál, és MINDEGYIKHEZ egy időszámlálót. Ha csak 1 szövi és 1 időszámláló mezőt veszek fel, akkor átmegyek A-ból B-be, és utána onnan jövök vissza, és ezt kikerültem.

A "kodositesrol" akkor néhány szó. Technikailag a fenti megoldható, 2 féle módon. Az egyik, hogy ezt a 2 serializált vektort is a karakter táblában vesszük fel. De a makarónit el kell harapni valahol, a karakter tábla csak hizik és hizik, és ezt minden egyes klikknél fel kell olvasni, MASSZIV terhelés, ahol sok kicsi sokra megy.

Ennél jobb megoldás, ha csak ezért külön táblát nyitunk. Itt jegyzem meg, hogy már jelenleg is 120 (!!!) különböző táblát használ a végzetúr, az sql-nek (majdnem) édesmind1, hogy eggyel több vagy kevesebb, nekem viszont kezd egyre nehezebben átlátható lenni, hogyha keresek valamit, ne adj isten valakinek panasza van. Épp ezért szeretném, ha csak és kizárólag akkor komplikálunk valamit a végletekig, ha az tényleg feltétlenül muszáj. A szerencse csökkenés kóddal, teszteléssel együtt max. 30 perc alatt leprogramozható, az új tábla, vektorokkal, jóval összetettebb műveletekkel és jóval komplexebb teszteléssel ennek sokszorosa (az "én 2 perc alatt megcsinálom" postokat hanyagoljátok).

Summa summárum, én az egyszerű megoldások hive vagyok, és a fenti ötletnek kellemetlen mellékterméke lenne, hogy amikor az inaktiv tagot kirúgod, és másnap ir, hogy mi történt, ő itt van, vegyék vissza, akkor kapná az üzit, hogy majd 30 nap múlva...

Arra inkább vevő vagyok, hogy a szerencse csökkenés helyett más csökkenjen. de az épitéshez szövetséghez leginkább ez kapcsolható, ezért ezt javasoltam. És ha mennék egy másik szövibe, nem érdekelne az a -2 szerencse, viszont csak azért, hogy pár K-nyi LE veszteséget megspóroljak, nem játszanám el folyamatosan a ki be lépkedést, tehát az intézkedés pont elérné a célját.

A 80% csökkenése szerintem nem jó ötlet, nem véletlenül lett ez 50%-ról felemeleve korábban. A max. ép, vp csökkenés szintén nem tetszik, elég torz dolgokat lehetne ebből kihozni, amikor valaki csinál egy 20. szintű karaktert 1 max ép-vel... Ja, jelenleg nem tároljuk, hányszor váltottál szövetséget, tehát a számláló a fejlesztés bekerülésétől indulna.
Dátum: 2009.02.27. 21:33:42
Jerikó, már megirtam neked, hogy nemcsak azért nem csinálunk vissza dolgokat, mert nem fér bele a "policy"-nkbe, egyszerűen technikai képtelenség lenne kiszámolni pl. hogy a 35 ember egyenként az egy hét alatt mennyi +LE-t kapott igy, azt mire költötte, azt visszavenni stb. Arról, hogy csak "részben" csináljuk vissza a dolgot: akkor újabb, gyors matematikai levezetés jön részemről.

1.) Ha berakjuk hétfön a csökkenést, és nem változtatunk semmit, akkor lesz egy 52-es szintű hatalom tornyátok.
2.) Ha leveszem a tornyot 52-ről 40-re, visszaadom az LE-t, akkor természetesen erre a 10 napra visszamenőleg be kell kapcsolni a csökkenést is, tehát a tornyotok lemegy 30-as szintre.

Tegyük fel, hogy az Elit horda, vagy egy másik szövi beszáll a versenybe. Az első esetben rengeteg LE-t kéne áldozniuk arra, hogy utolérjenek, tehát várnak még 3 hetet, addigra lecsökken a tornyotok 31-re. Több, mint 1 hónapig profitáltatok a toronyból, 13 napos - vagy legyen inkább 16 napos megtérüléssel számolva - 2 héten át tiszta profitot termelt a torony.
Most tekintsük a második esetet. 30-as tornyotok van, ezt pár nap alatt ők is felépítik, 2 hétig volt a tiétek a torony. A megtérülést a 40-es toronyra lusta vagyok kiszámolni, de az látható, hogy 2 hétnél sokkal rövidebb lesz a profitálási idő... Szóval akárhogy is nézzük, rosszabbul jártok a te javaslatoddal. Ezen értelmetlen érzelemből vitatkozni, ez sima matek.
Dátum: 2009.02.27. 21:09:18
Idézet: Simon - 2009.02.27. 13:46:15
Remeljuk, az nem maradt ki, hogy a portyaablakban/karakterlapon lathato lesz a hasznalata, lathatatlansaghoz hasonloan.

Benne van, természetesen.

Idézet: Kocos - 2009.02.27. 16:30:06
30 PP-re allitott karakternek is 10 PP az ital koltsege? Legalis strategia az, hogy valtok 30-as modba, egy nap alatt bezsakolok 3-4 italt, majd 3-4 napig italozva tamadgatok napi 15-ot?

Erről beszéltünk Barattyal, azt mondtam, ezt úgy lehet kivédeni, ha naponta csak 1x lehet megvásárolni, de ez végül nem került be, nem éreztük túl nagy tápnak, hiszen mindkét váltásnál nullázódik a pp-d és akkor 1 napig egyáltalán nem tudsz támadni.

Idézet: Kocos - 2009.02.27. 16:25:50
Miert a szerencse nelkuli tulosszeg szamit? Igy egy csomo esetben nem tudom megallapitani kemgomb nelkul, hogy a celpontom vedve van-e ellenem vagy nem.

Ez Baraty felvetése volt, és igazat adtam neki, itt végülis az volt a cél, hogy tényleg az erősebb karakter ellen működjön. De ezen még változtathatunk.

A jelenlegi képlet... izé, amióta már közel 6 órát töltöttem a hatalom tornyáról való levelezéssel és vitázással, hogy igy meg úgy a képlet alapján mii minden lett kiszámolva, nem szívesen mondok konkrét képletet, de ám legyen:
+10% védekezés és intelligencia, ezenkivül +elnyelés, ez utóbbi kicsit összetettebb, alacsony szintű karinál 0.5xszint, magasabbnál 0.75xszint, még később 1xszint stb (ugyanaz a képlet, mint az állatok elnyelésénél). A változtatás jogát fenntartjuk
Dátum: 2009.02.27. 21:00:52
Idézet: Kocos - 2009.02.27. 18:49:11
Az meg vajon mennyire igazsagos, hogy aki 40 evig 10-szeres nyugdijjarulekot fizetett, az most rovid tavon 3-szoros, hoszabb tavon meg ennel is kisebb elonyet elvezheti a munkajanak?


Sajna az a rendszer, hogy minél tovább minél több nyugdijat fizetsz, annál többet kapsz majd te is, már most megdőlni látszik, és az, hogy én mennyi nyugdijat kapok majd (ha kapok egyáltalán) nem nagyon lesz köszönőviszonyban azzal, hogy mennyit fizettem. Szerintem valakit, aki 2-300ezres nyugdijat vagy még többet kap, sem fogja jobban sokkolni, hogy nem emelik a nyugdiját, vagy ne adj isten csökkentik, mint a dolgozókat az, hogy elveszitik a munkájukat, vagy legalábbis csökken a fizetésük.

Ma reggel hallottam megint egy jó kifejezést egy gazdasági szakembertől, azt mondta, több éve "permanens, verbális adóreform folyik". Frappáns
Dátum: 2009.02.27. 16:10:51
Bekerült a játékba a védelem itala, amit a lélekkufárnál, az Egyéb kategóriában vásárolhatsz meg. Az ital 24 órás védelmet biztosít, megnövelve IQ-dat, védettségedet és elnyelésedet, ha nálad jelentősen erősebb karakter támad rád.

A pusztítás citadellájával kapcsolatban megcsináltuk, hogy az általa rakott "átok" semlegesítésekor is fejlődjön a szerencse, és lehessen a lélekkútból is építeni.

A küldetések oldalon most már nem jelennek meg a teljesített küldetések, egy külön gomb van helyettük, amivel meg lehet őket jeleníteni, ha szükséges.
Dátum: 2009.02.27. 13:06:24
A védelem itala valószínűleg még ma bekerül a játékba. 3 hónap alatt azt hiszem alaposan átbeszéltünk, és sok változáson is esett át

A fentiekhez még annyit fűznék hozzá, hogy nemcsak az elnyelést, hanem a varázslat elnyelést is növelni fogja.
Ezenkívül a magasabb szintű támadása ellen akkor fog csak működni, ha a tulajdonságösszeged (szerencse nélkül) alacsonyabb, vagy veled azonos/alacsonyabb szintű ellen, ha a tulajdonságösszeged 20%-kal alacsonyabb. Tehát egy 500-as tulajdonságösszegű pókot nem fog védeni a kettővel magasabb szintű, 450-es tulajdonságösszegű karaktertől.
A csatában meg fog jelenni, hogy a védelem ital működött-e vagy sem, tehát tudjátok majd ellenőrizni.
Dátum: 2009.02.26. 15:52:39
Elkészültek az új küldetések a magas szintű karaktereknek!

Emellett a 3. világon azokat a küldetéseket, amelyekben X lélekenergiát kell szerezni portyázás során, módosítottuk, elfeleztük a szerzendő mennyiséget (de csak a 3. világon).
Dátum: 2009.02.26. 13:05:01
Oké, látom akkor, hogy még mindig van aki az én döntésemre vár. Akkor egy gyors összefoglaló:

1.) Az eredetileg tervezett csökkenést kifelejtettük, ez az én hibám, ezt már elismertem korábban is. A fejlesztés stabilitása 95% volt, ha ennél többet akarunk elérni, akkor lényegesen megnyúlik a fejlesztési-tesztelési idő, az új dolgok sokkal lassabban fognak bekerülni (biztos vagyok benne, hogy már most is túl lassúnak tartjátok ) de ennyi a kapacitásunk.
2.) Visszagörgetni, visszacsinálni, lenullázni. Ez csak és kizárólag extrém esetekben, alapvetően hibás dolgoknál, adatbázis elveszéseknél eljárás, egy új dolog vitatott matematikai képleténél nem. Max. annyit tudok tenni a dolog érdekében, hogy a jövőben tényleg semmiféle képletet, számot nem közlök, és akkor arra hivatkozva nem lehet reklamálni.
3.) A TGY-t megértem egyébként, maximálisan korrekt volt a hozzáállásunk, nyilván nem akarják, hogy az érdekeik sérüljenek. Ezzel kapcsolatban viszont vettem a fáradtságot, és részletes matematikai levezetést adtam, ami bebizonyitja, hogy semmilyen hátrány nem éri őket, amiért kárpótolni kellene. a levezetés:

tornyot 1-ről N+10. szintre felépíteni 1. nap:
((N+11)*(N+10)/2+N+10)*5000
1. nap felépíteni 10. szintre, majd N napon át mindig visszaépíteni 10. szintre:
1. nap: 65*5000
2. nap: (11+1)*5000,
3. nap: (11+2)*5000
N. nap: (11+N)*5000
azaz (11+(N+1)*N/2)*5000
5000-rel egyszerűsítve és átalakitva mindkettőt, azt kapjuk, hogy
Nnégyzet/2+11.5*N+65
Mindkettőnél. Azaz tökmind1, hogyan épitettetek.
N=40 helyettesítés, és napi 175k termelés esetén azt kapjuk, hogy a torony ára 12 nap után térül meg a TGY-nek. Mivel már lassan 1 hete vitázunk, és pár napig még valószinűleg nem lesz változás, a torony ára az eredetileg általuk számolt feltételek szerint lassan már meg is térül a TGY-nek, anélkül, hogy a torony csökkent volna.

Tehát:
1.) Mindenképpen VAGY növekvő költséget jelent a birtoklás, VAGY csökken a torony a nap végén.
2.) A kárpótlásra való kérelmet megértettem, de a fenti matematikai levezetés és alapos mérlegelés után úgy vélem, hogy nem jogos, és erről nem szeretnék tovább vitázni. A kárpótlás annyi, hogy cirka 10 napig nem csökkent a tornyuk, ez bőven elég kell, hogy legyen.
3.) Jelenleg a programban a növekvő költség van. Hétfőig még megváltoztathatjuk a csökkenő toronyra, de csak akkor, ha ezt a TGY is elfogadja, ez a minimum, amivel tartozok nekik, hogy a döntést az ő kezükbe adjam.
4.) ha vasárnapig erről nem születik döntés, akkor viszont utólag ezt már nem fogom megváltozatni, mert az túlzottan nagy előnyt ad a TGY-nek, és marad az egyre növekvő költség.
5.) az egész vitával kapcsolatban kérem senki ne vegye elő a TGY-t, itt nem ők a hunyók, hanem én, a felelősség is az enyém.
Idézet: Kocos - 2009.02.24. 21:31:40
Az nem lehet megoldás, hogy olyan szövetségbe nem lehet jelentkezni, aminek az elmúlt X napban tagja voltal? (pl. X=30)
Nem tartom jo otletnek ezt a szerencse csokkentot, ami a hagyomanyos valtokat is sujtja.

Idézet: Benőke - 2009.02.24. 22:18:25
Oopsz, ez telitalálat.
De, akkor kicsit drasztikusabban: háború alatt ne lehessen kirúgni senkit sem, csak ha a hadakozás ideje alatt bepirul a szövetségi taglistán. Vagy valami hasonló, ami meggátolná az általad vázolt trükközést.

A postom megírása előtt már elég sokat gondolkodtam a dolgon, nem véletlenül javasoltam ezt a megoldást - az összes többinek jelentős buktatója van. Ha valahány napig nem léphetsz vissza, akkor azokat szivatod meg, akik véletlenül léptek ki, tévedésből rúgták ki őket, stb. És hány nap lenne a limit? 3? akkor ugyanúgy működne az ugrálós taktika. 2 hét? akkor nem lehet szövetséget váltani... Ráadásul, ehhez újabb időváltozókat kéne a karakter rekordnál felvenni, ezt nagyon nem szeretnénk, mert tovább terheli a szervert. Hasonlóképp, ha háború alatt nem lehet ki-be lépi, akkor egy folyamatosan háborúban levő szövi többé nem vehetne fel új tagot és nem léphetne ki onnét senki?

Idézet: CaveMaN - 2009.02.24. 21:45:05
A legfőbb kérdés az az, hogy mit akarunk akadályozni? Magát a harci taktikát, amit a TGY ellen műveltünk, vagy mást is?

Amikor a TGY esetében ez a dolog felmerült, én azt mondtam, hogy ez is egyfajta taktikázás, és azt mondtam, hogy egyenlőre nem teszek ellene semmit. De úgy tűnik, ez a dolog kezd elharapódzni, és túl sok problémát okoz. A szövetségből való ki-be lépés lehetőségének NEM ez volt az eredeti célja. Azt csak ráadásként említem meg, hogyha SEMMILYEN hátránnyal nem jár a szövetség váltás, akkor a játékosoknak zéró hűsége lesz a szövetségük iránt. Tehát kisebb részben az is cél, hogy csak akkor váltson valaki szövit, ha jó oka van rá, ne lépjen ki minden alkalommal, amikor megsértődik valamin, vagy jobb ajánlatot kap egy másik szövitől.
Dátum: 2009.02.26. 12:01:45
Hallgatom a rádióban, ahogy valamilyen kormányszóvivő magyarázza, hogy azért kell az ÁFÁ-t megemelni, hogy ellensúlyozzák az adócsökkenést. Miféle adócsökkenést?

1.) A járulékok csökkennek 6%-kal
2.) A tételes eü hozzájárulás 1950-ról 5000-re nő
3.) A legtöbb adómentes juttatást megadóztatják

Nézzünk pár példát:
Tegyük fel, hogy a munkaadó és könyvelője nem teljesen síkhülye, és az alkalmazottak részesülnek a törvény által megengedett adómentes juttatások legalább egy részében: 12e Ft étkezési hozzájárulás, internet utalvány, üdülési csekk, egészségpénztári tagság, ajándékcsekk stb. Mondjuk havi 20e Ft értékben. Ennek az adója 4e Ft lesz (már ha nem kell TB-t is fizetni utána).

I.) Ha valaki minimálbért plusz a fenti juttatásokat kapta, akkor
-6% az -3000 Ft adó, eü hozzájárulás növelés +3000 Ft adó, juttatás utáni adó +4000 Ft adó. Tehát összesen 4000 Ft-tal nő az adója!
II.) Minimálbér dupláját kapja, plus a fenti juttatásokat, akkor
-6% az -6000 Ft, eü +3000 Ft, juttatás +4000 Ft, összesen 1000 Ft-tal nő az adója!
III) Minimálbér tripláját kapja (210k bruttó), plusz juttatások, akkor
-6% az -9000 Ft, eü +3000 Ft, juttatás +4000 Ft, akkor a 110e Ft adója csökkent 2000 Forinttal!
IV) Menedzserek, cégvezetők bruttója ennél magasabb, ők többet takarítanak meg, illetve bizonyos közalkalmazottak is. De az utóbbiaktól tekintsük el, mert az ő adófizetésük során az állam a pénzt átrakja az egyik zsebéből a másikba, tehát összességében nem generálnak sem adómegtakarítást, sem adótöbbletet.

Marad tehát annyi, hogy a cégvezetők, menedzserek (mennyi is lehet belőlük?) adócsökkentését kell összehasonlítanunk a tömegek által befizetett plusz adóval. Bár a pontos számokat nem ismerem, de lefogadom, hogy itt adócsökkenés nem fog keletkezni. És akkor még nem tekintettük a megnövelt társasági adót!

Értem én, hogy az ÁFA növelés jó arra, hogy a fekete munkásokat is megadóztassák. Azzal sincs gondom, hogy megszüntetik az adómentes juttatásokat. Viszont az nyilvánvaló, hogy ez és az ÁFA növelés SOKKAL DE SOKKAL nagyobb adócsökkentést is lehetővé tenne ANÉLKÜL, hogy nőne a költségvetési hiány. Sőt. egészen bizonyos, hogy növelné a legális adózási kedvet. De ezt nyilván ők is végigszámolták, csak kell a több lé, az egész "adóreform" megint egy nagy átverés...
Dátum: 2009.02.24. 22:36:59
Ha obban megfigyelitek, a küldetések a következő kategóriákba sorolhatók:

- bizonyos szint / karaktererősség elérése után automatikusan teljesülők (legenda küldi, sebezz X-et stb). Ezekből nincs túl sok, egyrészt, mert ami egy embernek közel lehetetlen rövidtávon, az másnak semmi erőfesztitést nem jelent, és ezek igy-is, úgy-is meglesznek a karakternek előbb utóbb, szóval nem egy kihivás.
- Trükkös gondolkodós küldik, legyen 0 vp-d, érj el 5 döntetlent stb. A "legyen 3 állatod túl" primitiv lenne, úgyis mindenkinek meglesz, küldi vagy nem küldi, helyette inkább lehet ilyen gondolkodós feladat, hogy ájuljon el 3 állatod ugyanabban a csaátaban...
- Erőforrást nem, de időt igényelő küldik. lépj x szintet (tudom, ez a legbutább), nyerj x portyában stb.
- Erőforrást igényelő küldik. Sokszor ezeknek az LE mérlege nem túl magas, néha negativ, de akkor is érdemes őket csinálni, hogy hozzáférj a következő küldikhez.

Szóval kb. ennyi, az újak közt lesz mindegyik féle
Dátum: 2009.02.24. 22:06:18
Ez természetes, aki nem nyer, az nem fizet. Ha licitálsz X dukátot, az levonásra kerül, de amint túllicitálnak, visszakapod.

A piacot én viszont nem tartom jó ötletnek, ahol a megunt karakter vagy rabszolga átadja a főkarinak minden vagyonát, aki ettől dupla erős lesz, mint a normálisan játszó játékos, majd ezt tovább ismételve, 10x erősebb... A játékosok közti kereskedelemnek kizárólag egy olyan játékban van értelme, ahol a játékosok közt nincs versengés, vagy ha csak az erőforrások egy minimális töredékével kereskedhetnek.
Dátum: 2009.02.24. 22:01:55
Jerikó: a számításodban valószjnűleg ott volt a hiba, hogy elfeledkeztél róla, hogy 30k beépítése 40-es épités mellett csak 10k-ba kerül. (lehet vitatkozni rajt, hogy nem mindenkinek van 40-es épitése, de múltkor egy epikus tárggyal kapcsolatban azt a kijelentést hallottam, és el is hittem, hogy az élszövikben mindenkinek 40-es épitése van, legalábbis turbózva). De Petur elég jól levezette helyettem szóval ezt nem is akarom ragozni.
Arról, hogy kárpótlást kell adni, ha mégsem konstans lesz a birtoklásból eredő szintépítés drágulás:
egyetértettem azzal az érvvel, hogy a leírásból kimaradt az, hogy csökkennek a szintek, így ez a taktikátokat előzetesen megváltoztatjhata. arról viszont már szó sincs, hogy a pontos képletet az épület leírása tartalmazta volna... Nyilván hamar kiderült, hogy a birtoklás napi 5000-el drágítja az építést, de ez nem volt garancia rá, hogy hosszabb távú birtoklásnál nem lesz a szorzó nagyobb (és az lesz).

Kocos: én azért nem harcolok a csökkentésért, mert nagyon sok szempontból igazat adok a TGY-nek. Inkább majd csinálok még egy épületet, a versengés tornyát, és akkor az már így fog működni, hogy csökken, meg még tetszés szerint fűszerezhetjük.
Dátum: 2009.02.24. 21:41:48
Akkor legyen úgy, hogy vagy +20% a tulajdonságösszege, vagy magasabb szintű? akkor már használható lenne?