Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jandro

Oldal: 1234
Dátum: 2010.12.01. 10:19:47
Legyen még egy: átváltasz EH-ra, kifejleszted azt a 3-4 képességet aminek van értelme (legtöbb AF képesség nem sokat ér), visszaváltasz VF-re.
Kompenzáció nem éri meg, csak nagyon hosszú távon.
Gondolj bele: pl. VF-el sokkal jobban megéri a kritikust fejleszteni, mint AF-ből a %-os bónuszt, mert lényegesen kevesebb TP-ből kijön, még a szakiösszeg büntetésével együtt is. Ugyanez igaz erőbónuszra is.
Dátum: 2010.11.26. 00:08:21
Idézet: Eliteninja - 2010.11.25. 13:06:51
Egy idő után nem lesz mire költeni az AF pontokat, ergó aki most profitál, hamarabb kezdi el ezt a szakit az egekbe tolni. Kérdés, hogy megéri-e? Igen, miután mindent kitoltam amit szerettem volna, mire költsek?


VF-re
Dátum: 2010.11.24. 22:04:50
.
Dátum: 2010.11.15. 21:43:42
Ma (nov 15.) reggel 9-kor jön egy értesítés, miszerint: "Holnap (2010. November 14.) és az utána következő napon zajlik a kvíz olimpia."
Akkor most melyik napokon is lesz?
Dátum: 2010.11.10. 08:59:51
Idézet: Birka - 2010.11.10. 08:56:52
-A KH kiterjesztést maguk a játékosok szavazták le! Keménykezűen le kellett volna szarnia Miklósnak, és betenni még vagy 3 KH-t...


Arra a szavazásra gondolsz, amit Miklós úgy írt ki, hogy "Akarod-e, hogy a KH tagjai rendszeresen szarrá verjenek 15% alatt, és elvigyék vadászás közben a LE-det?"
Dátum: 2010.11.09. 11:14:34
Otoaak szerencséje 20-al nagyobb. Ez pár százalékot hozhat a javára, de semmiképpen nem ekkora eltérést. A randomot kizárnám, nem egyedi esetről van szó. Ha Galmuszknak 30%-a van csak arra, hogy bejöjjön a varázslata, ez 4 alkalomnál már csak ezrelékekben mérhető esély. Egyértelműen kell lennie még valaminek, ami befolyásolja a találati esélyeket.
5 szint van a két karakter között.
Dátum: 2010.11.09. 09:56:18
Valakinek van valami ötlete, mitől lehet ilyesmi?
Galmuszk vs Otoaak

Galmuszk IQ-ja több, mint 300-al nagyobb Otoaakénál, Otoaak-nak mégis nagyobb eséllyel jön be a varázslata (utolsó 4 csatában Galmuszknak nem jött be egy sem, Otoaaknak 2).
Galmuszk támadása 135-el nagyobb Otoaak védekezésénél, Otoaak támadása 60-al kisebb Galmuszk védekezésénél. Otoaak találati esélye kb. 90%, Galmuszké kevesebbszer talál, aránya kb. 80%. (6-7 csata alapján).

Nem számoltam bele, hogy Galmuszkon harag itala van (+25 minden tulajdonságra), Otoaak-nak is lehet ez, plusz gyémántgyűlölet, illetve Otoaaknak rubin bónusza van. Hordabónuszuk azonos.
Mi befolyásolhatja még ezeket az esélyeket? Állatfelszerelés támadása, védekezése hozzáadódik a karakteréhez?
Idézet: Woron - 2010.10.26. 17:15:22

Csődnél a tagok buktak, tudtommal nincs állami garancia az MNYP-ben levő pénzre. Igaz túl kockázatosnak tartott befektetésekbe nem is tehetik a befizetett pénzeket, ez elvileg biztosítja hogy ne legyen csődveszély.


"Ez nem történhet meg. A 2008-as válság után egy törvény alapján létrehozták a Pénztárak Garancia Alapját. A magánpénztárakat arra kötelezték, hogy amikor nyugdíjba mész, mindenképpen ki kell neked fizetniük a számládon lévő járulékok inflációval növelt összegét." (index.hu)

Idézet: Hanra - 2010.10.26. 16:19:36
Azt még nem néztem megéri e átlépni az államiba, novemberben ígérnek nyugdíjtörvény módosítást (gondolom az 1997/LXXXI tv-t módosítják), azt látni akarom majd véleményhozatal előtt.


Hányszor fogják a nyugdíjszabályokat változtatni, amíg nyugdíjba mész? SEMMIT nem lehet tudni az állami nyugdíjakról nemhogy 20, de 3 évvel előre sem (eddig minden évben változtak a szabályok, és még sima inflációkövetésre sincs előírás.
Könnyű azt ígérni, hogy jobb az állami rendszer, mikor 10-20-40 év múlva másokon lehet majd ezt számon kérni, nem a mostani ígérgetőkön.

http://index.hu/belfold/2010/10/27/fizess_havi_tizezret_a_nyugdijasoknak/
Dátum: 2010.03.25. 14:08:36
Jobbat mondok: nem lehetne ezt az "öltözködés" funkciót úgy berakni, hogy én írjam be az url-eket (makro)? Akkor ha akarok turbót, berakom, ha nem akarom, nem rakom be. Akkor azt is meg tudnám csinálni, hogy átöltözök epikusra, ütök epikuson, visszaöltözök. Bármit, amihez gombot kell nyomni.

A leprogramozása meg történhetne úgy, hogy megnyomok egy "felvétel" gombot, onnan kezdve eltárolja a meghívott url-eket, ha meg befejeztem, megnyomom a "stop"-ot. Nem túl bonyolult.
Az olyan url-eket, amelyekben karakterszám van, azt meg nem tárolja le, hogy ne lehessen vele visszaélni.

Így meg lehetne csinálni a tulajdonság vagy szaki növelést (egyszerre akár többet is), manakonstrukciót, meg egy csomó más dolgot). Megvalósítani egyszerűbb, sokkal széleskörűbben használható.
Dátum: 2009.12.03. 21:09:42
Tényleg csak egy őszinte véleményt várok tőled Miklós!

Találkozón azt mondtad, hogy azért gyengültek a varázslók, mert túl erősek voltak, és nem is tűnt úgy, mintha szombaton gyengének tartanád a varázslókat még mindig! Akkor most 1 héttel ezelőtt olyan gyengék lettek volna már?
A varázsló karik általában jóval kisebb TÖvel is tudják tartani harcban a lépést a harcos karikkal, tehát kevesebb LEből is tudják tartani a lépést!


Pár hét múlva úgyis kiderül neked is, hogy mennyire nincs igazad, de addig is had szopjanak a kicsik. Akkor majd bejön egy változtatás, amire a varázslók siránkoznak egy darabot, akkor ők szopnak pár hétig...



A csaták többségében ahol egy mágus egy közelharcival küzd 10-20%okon múlik hogy ki nyer! Én most is jó arányba nyerek(bár romlott), de vegyünk ne csak a topból karikat! Belelőnek 3500-4000et kritikus varival, levédik a varázslatát. Ha bejönne a varija és lő mondjuk 1500at, akkor is 2500 a különbség. Hol van rá bármi esély, hogy közelharcban behozza, ha a másik is azért párszor eltalálja...


A korábbi változtatással, hogy bejött az épület ami varázslat sebzést csökkent, azzal mindkettő fél veszített a sebzéséből. A harcosok kevesebbet, a varázslók többet. Ugyanakkor a mostani változtatással csak a harcos karik veszítettek.

És akkor még nem beszéltünk arról, hogy a petek sebzésével együtt visszavettétek az erő bónuszt is. Nem hiszem hogy 1 ember aki siránkozott miatta egyszerre ilyen drasztikus fordulást kellene hogy kiváltson!

A találkozón még te is azt hangsúlyoztad, hogy azért gyengítettétek a varázslókat, mert túl erősek voltak. A petekről is csak annyi szó esett, ha nem talál a karakter, akkor nem vonódik le az elnyelés ezt javítjátok! Tehát akkor szombat és kedd között hirtelen felindulásból ekkora változtatást kellett kivitelezni... Ha mégis korábban történt, akkor miért nem említetted a találkozón???



Idézet: Miklós - 2009.12.03. 12:35:58
A mostani változás nem befolyásolta jelentősen a fizikai sebzést. Konkrét képletet nem akarok írni, de a dolog valahogy így néz ki:

Régen a sebzés képlete: fegyver + erő volt.
Bekerült a fegyver + erő * erőszorzó.
Most az erőszorzó változott kis mértékben. 90. szintig nagyjából ugyanaz maradt, 90. szint fölött csökkent a szorzó cirka 20%-kot.

Ami egy érezhetőbb változás, hogy az állatok nem öröklik a kritikus sebzést. A kritikus sebzés a fegyver sebzését duplázza, az egyszerűség kedvéért mondjuk azt, hogy a fegyver és erő sebzés kb. ugyanannyi. Tehát a kritikus - ha bejön - nagyon nyers becsléssel +50% sebzést jelent találat esetén. Szintén nyers becslés, ha azt mondjuk, átlagosan 50%-ban ütsz kritikust, akkor ez összességében +25% sebzés. Az állatok 25-70% plusz sebzést jelentenek, számoljunk átlagosan +50% sebzéssel. Az állatok találati esélye statisztikailag valamivel nagyobb, mint a játékosoké, de a kritikust csak akkor öröklik, ha a játékos is talált, ezért jobb becslés a +35%. 0.35 x 0.25 = 0.087, azaz cirka 8-9% sebzéscsökkenést jelent az, hogy az állatok nem öröklik a kritikust (persze ez egy teljesen spekulativ becslés, de közelítésnek alkalmas).

A lényeg, hogy a felvetésre, miszerint a sebzés "balance"-nak köszönhetően átbilent a mérleg a fizikai sebzés javára, most viszont visszabillent a mérleg, megint túl erősek lettek a varázslatok, a válaszom az, hogy ez lehetetlen, mivel csak kis mértékű változás történt, cirka 10% körüli. Ha másképp érzed, az inkább egy-egy konkrét csatának a random eredményeinek köszönhető, nem a változásnak.
Dátum: 2009.12.03. 19:44:40
Hát igen... sokkal értelmesebb egy szavazást kiírni ahol kis pistike lvl 2es szinten is ugyanolyan mértékű véleménnyel bír... Igazad van. A top karakterek nem értenek a játékhoz és semmi tapasztalatuk!

Nem mondtam, hogy el kell fogadni amit mondanak, de egy drasztikus belenyúlás előtt legalább véleményt ki lehetne kérni és annak fényében átgondolni teljes játékra kivetítve...



Idézet: S0laris - 2009.12.03. 14:07:08
Idézet: Jandro - 2009.12.03. 01:16:58

És legalább ilyen drasztikus belenyúlás előtt, néhány top karakter véleményét kérdezzétek már meg

na az b****a be.
Dátum: 2009.12.03. 12:26:08
Idézet: Birka - 2009.12.03. 12:17:42
Egy gyors támadást indítasz a Halálfejszével ****** lába felé. Eltaláltad, 58 sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+17 lélekenergia) Lord Habib, EMT Habib, Bob Habib és Tier Habib az oldaladon harcolnak. 3 támadással 27 sebzést okoztak.
Regenerálsz 5 életpontot.


Ez meg azért van mert a blökik 200-250-es elnyeléseket adnak, míg a varázslatra szart se vonnak...



A fő gond az, hogy kritikus ütéssel kijöhet olyan taálat is, ahol 15ös kritikus sebzés van és mellé 3 pet sebzés! Ez a legerősebb fegyverrel vicc kategória... Hiába talál egy harcos kari 5-6szor, akkor se biztos, hoyg többet sebez, mint a kritikus vari sebzett rajta...

Eddig a petekkel lehetett ellensúlyozni a varikat és megfordítani!
Dátum: 2009.12.03. 09:56:24
Idézet: Mortimer - 2009.12.03. 08:43:14
(Meg kell védenem annyiban, hogy részben igaza volt, valóban durván vissza lett véve a varázslatok erőssége - Verem - ÉS erősítve lett az ERŐ. A kettő együtt egy tisztán varázsló számára végzetes volt. Néhány hete beraktam egy csatát archívumba: bekaptam egy 5ezres kritikus halálgömböt az arcomba, nekem nem sikerült a varázslatom, 500 sebzés, de visszahoztam a csatát úgy, hogy csak közelharcban 5e felett sebeztem. Kb. ekkor döntöttem úgy, hogy jóideig hanyagolom a taumaturgiát.)



Mortimer... gömbözd le kérlek Nasdfil-t és miután megláttad a 106os erő támadás és 200as védekezést. Azután mondj véleményt a panaszáról! Miklós megmondta nem akar kasztokat. Emellett ha már varázsló akar lenni, legalább a védelmét vinné fel annyira, ami legalább megközelíti a nálla 15 szinttel alatta lévők átlagát! Miért kell ilyen védelem mellett azon sírni, hogy mindenki eltalálja és agyonveri???????
Dátum: 2009.12.03. 01:16:58
Ami a legidegesítőbb és felháborítóbb, hogy a találkozón semmi ilyesmi nem lett felvetve, csupán annyiról volt szó, hogy a petek jelenleg ha nem talál valaki, akkor többet sebezhetnek, mint ha talál, mert nem vonódik le az elnyelés.
Biztos fontos kérdés volt a 3. talin is, hogy a kis szövetségeket hogy lehetne megvédeni a folyamatos háborúktól 3. alkalommal is, de azért ezt talán kicsit fontosabb lett volna megvitatni!

Nagyon durvának érzem, hogy 200as kritikus sebzés mellé 2 pet ha talál, akkor 10et sebezzenek!!! Április 1.ig még 5 hónap van!!!

Miklós a találkozón is kifejtetted, hogy korábban kiegyensúlyozatlan volt a játék és a varázslók túl erősek voltak. Jelenleg elértétek, hogy rosszabb helyzetben vannak a közelharciak, mint a változtatások előtt, hiszen nyilvánvaló, hogy aki a közelharcban akart nyerni eddig a varázslat kör helyett, annak magasabb is többnyire a kritikusa. Emellett az erőt is csökkentettétek...

Kérlek Miklós legalább valami következetességet! És ha sok volt a varázsló panasz, és úgy láttátok, túl erősek lettek az ütő karik, akkor nem lett volna elég az erő csökkentése? de egyszerre minden????

És legalább ilyen drasztikus belenyúlás előtt, néhány top karakter véleményét kérdezzétek már meg, akik azért napi 1-2-3 órát eltöltenek a játékkal és talán értenek is valamit hozzá, és ne a találkozó után 1 munkanappal történjen meg ilyen horderejű változtatás.



Idézet: Butchman - 2009.12.02. 17:10:46
Nem tudom, hogy ide kell-e írjam, de felháborítónak tartom, hogy ismét teljesen esélytelen lettem a varázslók ellen, ezzel a "kicsit módosítottuk a közelharci sebzéseken a visszajelzésetek alapján". Ki jelzett vissza? Endyr? Nasdfil? A varázslók? Esetleg akiket eddig bedarált Galmuszk? Miklós tényleg ennyire könnyen megy a meggyőzésed? Csodák csodája nyerni sem tudok amióta "kicsit" módosítottatok. Megvágtátok az állatsebzést (a kritikus miatt a közelharcosoknak kedvezett), csökkentettétek ISMÉT az erőbónuszt. Tudjátok mit? Kurvára elegem van már ebből a tingli-tangliból. Ismét varázsló karaktereknek áll a zászló. Gratulálok. Pontozzatok le nem érdekel. Ez a véleményem.
Dátum: 2009.09.09. 10:41:47
Lenne egy új fejlesztési javaslatom, ami sokaknak sok idegeskedést előzne meg!

A mostani környezetben egyre gyakoribb az olyan karakter, aki 2-3-4 tárgyat cserélget, mert epikusból szerezte. Vannak olyan szakértelmeket adó tárgyak, amiket csak azért szereztünk meg, hogy olcsóbbítson vagy más előnyhöz juttasson, de amúgy napi szinten 1 percnél többet nem töltenek a karakteren. Ilyenek a tulajdonság olcsóbbító, szaki olcsóbbító, küldetés jutalom javító nyakláncok, fertőzést olcsóbbító gyűrűk, idomítást adó nyaklánc vagy fókusz.

Nállam is sokszor elfelejtődik, vagy éppen sietek és bár rákattintok a cserére de nem történik meg.

Szerintem ezeket a szakértelmeket / olcsóbbításokat nyugodtan automatikusan is megkaphatnák az emberek. Bár a sebgyógyításnak is örülnék, de az tudom problémásabb, lévén az a gyógyulás mértékét is befolyásolja, amikor ütnek, bár erre is lehet írni valamit, hogy a karakter sebgyógyulása csak akkor működjön, ha olyan szakit adó gyűrű van rajta.


Ez egy olyan fejlesztés lenne, ami ellen senkinek nem lenne tiltakozása, mindenki örülne neki, maximum páran esetleg hülye módon harcot befolyásoló szakikat is bele akarnák venni.


Ilyen szakik/olcsóbbítók:
Idomítás
sebgyógyítás(?)
szakértelem és tulajdonság olcsóbbító (legmagasabbat adó)
Kereskedelem növelő
lélekkufárnál kedvezmény
küldetés jutalom (legmagasabbat adó)
fertőzés olcsóbbító
lélekenergia sajtolás
manakonstrukció növelő


Amik nem ide tartoznak (mivel folyamatosan hordani kell, hogy kifejtse hatását):
meggyőzőkészség
spektrális manipuláció
elementáris fúzió
Transcentális projekció
Összes harcban használt szakértelem

Ha kifelejtettem volna bármit, bocsánat!:)
Dátum: 2009.07.16. 12:16:44
Azzal kapcsolatban amit Koc írt egyetértek abban, hogy azokat a szakikat, amiket bizonyos emberek kifejlesztettek maxra lehessen max fölé vinni szaki növeléssel, viszont a többit kelljen turbózni!


Viszont azzal a kérdéssel is égető foglalkozni, hogy akik párszor kihagytak fertőzést(munka, nyaralás vagy bármi elvonta a figyelmüket és csak utólag vették észre), azok ne kerüljenek ilyen oriási hátrányba és gyorsabban leküzdhessék!

Ne 1-2 karit érint az élbolyból a probléma!Úgyvélem az első pár oldalon az összes karakterrel rendesen foglalkoznak, max néha kicsit figyelmetlenek az irányítóik, de 1-1 figyelmetlenség ne okozzon ekkora hátrányt!


Így is ha valaki kihagyta, az a fertőzés díjának a több mint kétszeresét kell ráköltenie!(infláció is megvolt)
Dátum: 2009.06.25. 12:48:22
Idézet: Mortimer - 2009.06.25. 12:36:52
A nem küzdés egyik előnyét már most tudjuk: 650e LE bevétel a karakter számára. De ez valójában nem ennyi, hanem a játék spirális jellege miatt (az erős erősödik) jóval több. Hány csatát megnyerhettél amiatt hogy ezt a tulajdonságaidra költötted, mennyi extra LE-t szerezhettél általa, ami egyébként nem lett volna meg? Nehéz ezt számszerűsíteni, de összességében megállja a helyét az egymilliós bevétel a másik oldalon is.



Mortimer az a baj te is a végletet nézed csak!

Aki 2-3szor kihagyta, az nem 650k LEt spórolt meg és nyert sok csatát... És ugya azt te se akarod írni, hogy 2-3 fertőzés árától bárki annyival több csatát nyerne... Én fertőzés elleni gyűrűt is vettem annó kincspontért, tehát ne mondja senki, hogy nem akartam fertőzés ellen küzdeni... Csupán ember vagyok és nem csak a játéknak élek, így elfeledkeztem róla... volt hogy 5 perccel előtte észrevettem, hogy lejárt, de akkor még nem lehetett térkapuzással őskőért összeszedni gyorsan LEt!
Dátum: 2009.06.25. 12:30:22
Idézet: Archibald Cunningham - 2009.06.25. 12:22:13
Mindenkinek adott (adott volt) a lehetőség a Fertőzés leküzdésére. Van, aki harcolt ellene, és van olyan, aki inkább a karakterére költötte a LE-t. Ne kezdjen már háborogni az, aki eddig "spórolt" és karaktert fejlesztett....

Helyesírás javítva.




Szerintem elég egyértelmű, ha lehetőség lett volna 1 nappal később küzdeni ellene, mint hogy elfelejtette az ember, megtettem volna én is akár plusz költségért... Itt a gond az, hogy ez nem olyan, hogy véletlenül vadászat közben otthagytam a karimat és leütöttek rólam 10k LEt... Az egy játék velejárója... Fordult elő velem is, meg mindenkivel, de az nem ad behozhatatlan hátrányt...


Ez viszont a kb 1 milliós tulajfejlesztése mellett ad még vadászatra rengeteg bónusz LEt!


A másik gondja, hogy nem hoz semmi újat ez, hanem egyszerűen csak táp. A fertőzést annó Miklósék se tudták ez is biztos, most éppen úgyérezték ezzel kielégítik azt aki küzdött ellene, pedig pont az a gondja, hogy mivel nagyon erős, így sokan megintcsak abbahagyják a játékot!
Dátum: 2009.06.25. 12:15:56
Idézet: Nari77 - 2009.06.25. 12:11:01
Nem értelek Ricardo, a fertőzés ellen miért nem küzdöttél? A kezdetektől lehetett ezt tudni, hogy ha ez ellen nem küzdesz akkor megszívtad...



Itt a gond az, hogy nem azon volt a hangsúly, hogy akarok-e ellene küzdeni, hanem sokan egyszerűen este meglépték a szintet, majd reggel küzdök ellene, és reggel a napi teendőkben elfeledkezett róla...

Ha már csak 4szer nem küzdöttél ellene, az 8 szint hátrány... +5 spektrális +5sajtolás és a többiről ne is beszéljünk... ennyi is elég durva LE előny lenne...


Az aki 4szer elfelejtette, az 60k LEvel kevesebbet költött, de ugyanúgy játszott, küzdött ellene...


De ezt lehetett tudni... Ha túl erős, akkor egyik oldal borítja az asztalt, ha túl gyenge, akkor a másik...
Dátum: 2009.06.25. 11:54:27
Annyira nem vicces...

+5 szaki szintet nemtudom hogy lehet annak venni, mikor vadászatból jön a fő LE... +5 SM +5 sajtolás, emellett a +5 tulaj az olyan 1milla körüli LE...


Nem értem miért kellett ennyire felborítani a játékerőt ezzel a fertőzéssel... Vagyunk páran élbolyban, akik párszor elfelejtettük a fertőzést. Miután 2-3szor elfelejtetted, már mindegynek tartod...


Az biztos, hogy emiatt egy újabb abbahagyási hullám kezdődik... Nomis Leinád is biztos kedvet kap újra a játékhoz a 69%os fertőzésével...
Oldal: 1234