Endyr, teljesen igazad van. Én 50% esélyre sem foglak megtámadni. Maga a tárgy van elhibázva, amin némi gyengítés nem fog változtatni.
Szeretnék egy megjegyzést fűzni az ismételhető küldetésekhez.
Jelenleg én három küldetést váltogatok, így elvben beleférnék abba a fejlesztői koncepcióba. Ez a három az állat 10 szintlépős, a 20-as szintű sajtolás, és amikor vannak Kristály hordások, akkor a 30 bénítás. A problémám az, hogy ezeket nem felváltva tudom teljesíteni, hanem amikor jönnek. Két szintlépésre jut egy sajtolás, és egy vagy két kábítás fér bele két szintlépés közé. Ha éppen vannak Kristály hordások. Most éppen nincsenek, ilyenkor egy se.
A kérdésem igazából arra vonatkozik, hogy milyen algoritmust fogtok alkalmazni az ismételhető küldetés változatosságának biztosítására. Ha azt tároljátok, hogy mi volt az utolsó három, akkor én el fogom szenvedni a büntetést. Ha azt számoljátok, hogy melyik küldetés hányszor teljesült, és azt büntetitek, amelyik 50%-nál (vagy 33%-nál) gyakoribb, akkor nem jelent problémát, ha egyszerre sajtolok ki három állatot.
Kíváncsi vagyok milyen megoldást fogtok választani.
Hozzászólások - Petur
Dátum: 2009.06.24. 21:39:41
Dátum: 2009.06.19. 23:00:23
Mielőtt bárki megfutamodásra gondolna.
A Tyrant elindította a Gyakorlótér újjáépítését. Ebben a helyzetben nem akarnak háborúzni, ami teljességgel érthető.
Biztos vagyok benne, hogy lesz még olyan helyzet, amikor nekik is, nekünk is alkalmas lesz a helyzet.
A Tyrant elindította a Gyakorlótér újjáépítését. Ebben a helyzetben nem akarnak háborúzni, ami teljességgel érthető.
Biztos vagyok benne, hogy lesz még olyan helyzet, amikor nekik is, nekünk is alkalmas lesz a helyzet.
Dátum: 2009.06.16. 16:14:57
Ismét megismétlődtek a két héttel ezelőtti kvízolimpia eseményei.
Az 50 helyes választ adók száma újfent meghaladta a 10-et.
Ha jól emlékszem a legelső kvízolimpián 48 helyes válasszal is lehetett medált szerezni. Ezután még négyszer előfordult, hogy 49 helyes válasszal be lehetett kerülni a legjobb háromba.
Januárban volt az első olyan eset, amikor 50 helyes válasszal lecsúszhatott valaki a dobogóról. (Erre pontosan emlékszem, én voltam az a balszerencsés)
Az utolsó pár alkalommal viszont már a főtábláról is le lehet csúszni 50 helyes válasszal.
Vajon mi lettünk ennyivel okosabbak? Esetleg ennyivel többen vagyunk V1-en? Vagy a technikánk vált ennyivel jobbá?
Azt gondolom, hogy a kvízolimpia rendszere megérett az újragondolásra.
Az 50 helyes választ adók száma újfent meghaladta a 10-et.
Ha jól emlékszem a legelső kvízolimpián 48 helyes válasszal is lehetett medált szerezni. Ezután még négyszer előfordult, hogy 49 helyes válasszal be lehetett kerülni a legjobb háromba.
Januárban volt az első olyan eset, amikor 50 helyes válasszal lecsúszhatott valaki a dobogóról. (Erre pontosan emlékszem, én voltam az a balszerencsés)
Az utolsó pár alkalommal viszont már a főtábláról is le lehet csúszni 50 helyes válasszal.
Vajon mi lettünk ennyivel okosabbak? Esetleg ennyivel többen vagyunk V1-en? Vagy a technikánk vált ennyivel jobbá?
Azt gondolom, hogy a kvízolimpia rendszere megérett az újragondolásra.
Dátum: 2009.06.16. 09:00:25
Szeretnék egy apró fejlesztést kérni az gyakorlással kapcsolatban.
Legutóbb úgy jártam, hogy beállítottam a gyakorlás idejét. Kivártam azt a 2 percet, amíg az állat befejezi a gyakorlást, majd újra elküldtem gyakorolni. Közben a beállított idő visszaállt 2 órára, én pedig nem lettem kimondottan lelkes.
Az lenne a tiszteletteljes kérésem, hogy a valóban elküldöd gyakorolni szöveg helyett a valóban elküldöd X órára gyakorolni szöveg jelenjen meg. (Ha elég sok állatom van, akkor a lap teteje már rég nem látszik, amikor gyakorolni küldöm az állatokat.)
Legutóbb úgy jártam, hogy beállítottam a gyakorlás idejét. Kivártam azt a 2 percet, amíg az állat befejezi a gyakorlást, majd újra elküldtem gyakorolni. Közben a beállított idő visszaállt 2 órára, én pedig nem lettem kimondottan lelkes.
Az lenne a tiszteletteljes kérésem, hogy a valóban elküldöd gyakorolni szöveg helyett a valóban elküldöd X órára gyakorolni szöveg jelenjen meg. (Ha elég sok állatom van, akkor a lap teteje már rég nem látszik, amikor gyakorolni küldöm az állatokat.)
Dátum: 2009.06.15. 17:52:28
Régóta érlelődött bennem az előző hozzászólásom, és nem voltam biztos benne, hogy érdemes-e leírnom ezt a véleményemet.
A hozzád hasonlóan érvelők miatt azt gondolom, hogy nem csak érdemes, de szükséges is. Én a saját környezetemben forgok. Azt látom, amit ők is látnak, azt viszont kevéssé érzékelem, amit ti, a 30-40-ik szint környékén. Miklósnak pont az a dolga, hogy meghallja a különböző helyzetben lévő játékosok észrevételeit, mérlegeljen és döntsön. Mivel nektek még rengeteg kihívást jelent a VU, ezért valóban bután venné ki magát, ha egyszer csak vége lenne.
Elolvasva a hozzászólásodat, látom érdemes volt elmondanom az enyémet.
A hozzád hasonlóan érvelők miatt azt gondolom, hogy nem csak érdemes, de szükséges is. Én a saját környezetemben forgok. Azt látom, amit ők is látnak, azt viszont kevéssé érzékelem, amit ti, a 30-40-ik szint környékén. Miklósnak pont az a dolga, hogy meghallja a különböző helyzetben lévő játékosok észrevételeit, mérlegeljen és döntsön. Mivel nektek még rengeteg kihívást jelent a VU, ezért valóban bután venné ki magát, ha egyszer csak vége lenne.
Elolvasva a hozzászólásodat, látom érdemes volt elmondanom az enyémet.
Dátum: 2009.06.15. 17:28:46
A befejezés ellen nem a "birkák nyúzása" szól ellenérvként, hanem két másik dolog:
1. A VU nyílt végű játéknak lett meghirdetve, bután venné ki magát, ha mégis zárt végű lenne.
2. A VU karakterek valamilyen módon hozzánőttek a tulajdonosaikhoz. Ez nem Travian, ahol majd indítok egy másik falut egy másik világban.
Nem látok bele a játékosok lelkivilágába és a Beholder könyvelését se ismerem, de a 2-3 havonta induló új világok elegendő bevételt kell jelentsenek, ha a játékosok elégedettek a játékkal, látják benne a kihívást, és éreznek magukban annyi erőt, hogy az előző világban elkövetett téves döntéseiket az új környezetben ki tudják javítani.
A VU kb. januárig volt teljes értékű játék. Akkor jelentek meg az első, a belső szerkezetéből fakadó határok. Először a szakértelmek jutottak el a maximumokig, utána a szövetségi épületek. Közben szétszakadt a mezőny. A TOP-on elfogytak az ellenfelek, minden szinten kifejlődött a Pókok kasztja. Bekerült ugyan néhány új lehetőség, mint például a varázspontból történő építkezés, de ez csak még jobban felborította a játékot. A fórumokat olvasgatva leginkább csak a panaszokat hallom. Nagyon kevés a lelkes hozzászólás, pedig a VU rengeteg jó ötletet felvonultató, nagyon jól sikerült játék. Az elmúlt 9 hónapban történtek ugyan kisebb módosítások a szabályokon, de valójában csak az állatok rendszere lett gyökeresen megváltoztatva. A többi módosítás csak paraméter korrekció vagy felső korlát bevezetése volt.
Lehet, hogy én speciális helyzetben vagyok, és egy szűk kisebbséget képviselek csupán, de nekem már nem jelent kihívást, hogy hónapok óta ugyanazt az 5-8 embert támadom meg minden nap, és ugyanattól az egy-két embertől kapok támadást.
A VU-ra leselkedő legnagyobb veszélynek pont azt látom, hogy az emberek megunják, és elfordulnak tőle. Nem tudom hányan indulnának el egy új világban, ha a V1 befejeződne, de az az érzésem, hogy hónapról-hónapra, hétről-hétre egyre kevesebben.
1. A VU nyílt végű játéknak lett meghirdetve, bután venné ki magát, ha mégis zárt végű lenne.
2. A VU karakterek valamilyen módon hozzánőttek a tulajdonosaikhoz. Ez nem Travian, ahol majd indítok egy másik falut egy másik világban.
Nem látok bele a játékosok lelkivilágába és a Beholder könyvelését se ismerem, de a 2-3 havonta induló új világok elegendő bevételt kell jelentsenek, ha a játékosok elégedettek a játékkal, látják benne a kihívást, és éreznek magukban annyi erőt, hogy az előző világban elkövetett téves döntéseiket az új környezetben ki tudják javítani.
A VU kb. januárig volt teljes értékű játék. Akkor jelentek meg az első, a belső szerkezetéből fakadó határok. Először a szakértelmek jutottak el a maximumokig, utána a szövetségi épületek. Közben szétszakadt a mezőny. A TOP-on elfogytak az ellenfelek, minden szinten kifejlődött a Pókok kasztja. Bekerült ugyan néhány új lehetőség, mint például a varázspontból történő építkezés, de ez csak még jobban felborította a játékot. A fórumokat olvasgatva leginkább csak a panaszokat hallom. Nagyon kevés a lelkes hozzászólás, pedig a VU rengeteg jó ötletet felvonultató, nagyon jól sikerült játék. Az elmúlt 9 hónapban történtek ugyan kisebb módosítások a szabályokon, de valójában csak az állatok rendszere lett gyökeresen megváltoztatva. A többi módosítás csak paraméter korrekció vagy felső korlát bevezetése volt.
Lehet, hogy én speciális helyzetben vagyok, és egy szűk kisebbséget képviselek csupán, de nekem már nem jelent kihívást, hogy hónapok óta ugyanazt az 5-8 embert támadom meg minden nap, és ugyanattól az egy-két embertől kapok támadást.
A VU-ra leselkedő legnagyobb veszélynek pont azt látom, hogy az emberek megunják, és elfordulnak tőle. Nem tudom hányan indulnának el egy új világban, ha a V1 befejeződne, de az az érzésem, hogy hónapról-hónapra, hétről-hétre egyre kevesebben.
Dátum: 2009.06.15. 16:25:37
Amikór PÓK karakterekkel beszélgetek mindig megjelenik érvként, hogy ez egy PVP játék. Ebből a nézőpontból szeretném kifejteni a véleményemet.
Nagyon jó ötletnek tartom, hogy legyenek kalandok. Az is jó gondolat, hogy ezek kidolgozásában a játékosok is tevékenyen részt vehessenek. Azzal viszont már nem értek egyet, hogy ezt betegyék a VU-ba. Ha elkészül a Túlélők Földje ON-LÁNY, ott helye és szerepe lehet a labirintusoknak, a jobbra megyek, balra ütök elemeknek. A VU-ban nem látom értelmét annak, hogy bevezessük a zárnyitás szakértelmet, az ajtóbetörést, meg a többi nyalánkságot, ami a kalandok része.
A VU-ban nagyon kevés az az elem, amivel egy kalandot teljesíteni lehet.
Végrehajthatsz harci tesztet (ez csináljuk nap mint nap), elvégezhetsz szakértelem tesztet vagy tulajdonság tesztet, rábízhatod magad az állataidra stb. Ezek voltak a küldetések, amiből láthatóan kifogytunk így 100 után. Sokat nem lendít a játékon, ha csokorba szedjük őket.
Amit én szívesen látnék, az egy frappáns befejezés.
Nagyon jó ötletnek tartom, hogy legyenek kalandok. Az is jó gondolat, hogy ezek kidolgozásában a játékosok is tevékenyen részt vehessenek. Azzal viszont már nem értek egyet, hogy ezt betegyék a VU-ba. Ha elkészül a Túlélők Földje ON-LÁNY, ott helye és szerepe lehet a labirintusoknak, a jobbra megyek, balra ütök elemeknek. A VU-ban nem látom értelmét annak, hogy bevezessük a zárnyitás szakértelmet, az ajtóbetörést, meg a többi nyalánkságot, ami a kalandok része.
A VU-ban nagyon kevés az az elem, amivel egy kalandot teljesíteni lehet.
Végrehajthatsz harci tesztet (ez csináljuk nap mint nap), elvégezhetsz szakértelem tesztet vagy tulajdonság tesztet, rábízhatod magad az állataidra stb. Ezek voltak a küldetések, amiből láthatóan kifogytunk így 100 után. Sokat nem lendít a játékon, ha csokorba szedjük őket.
Amit én szívesen látnék, az egy frappáns befejezés.
Dátum: 2009.06.15. 14:07:01
Az alábbiak közűl melyik nem alkalmas emberi fogyasztásra?
Mars
Baonty
Snikers
Pegigree
Szeretném, ha ez a kérdés vagy törlésre vagy javításra kerülne.
Azt gondolom, hogy a kérdező az első három esetében a csokoládészeletre gondolt, azon belül is Bounty szeletre.
A negyedik válasz pedig a kutyaeledel szeretett volna lenni, vagyis a Pedigree.
Ha kvíznek nem is, de asszociációs játéknak jó a kérdés.
Mars
Baonty
Snikers
Pegigree
Szeretném, ha ez a kérdés vagy törlésre vagy javításra kerülne.
Azt gondolom, hogy a kérdező az első három esetében a csokoládészeletre gondolt, azon belül is Bounty szeletre.
A negyedik válasz pedig a kutyaeledel szeretett volna lenni, vagyis a Pedigree.
Ha kvíznek nem is, de asszociációs játéknak jó a kérdés.
Dátum: 2009.06.10. 19:38:00
Csak, hogy mi is büszkélkedhessünk valamivel:
ELIT HORDA - Kristály horda: 182 : 85
ELIT HORDA - Kristály horda: 182 : 85
Dátum: 2009.06.10. 19:34:17
Jó érzés tudni, hogy még mindig fogalomnak számít az ELIT HORDA, és a legyőzése bármilyen áldozatot megér. Jólesik ez az elismerés, bár már rég nem vagyunk annyira veszedelmesek, mint a hírünk. A szabályok nem a mi játék stílusunknak kedveznek. A Kristályok ellen meggyőzőek tudunk lenni, de a PVP harcban túl sok hátránnyal kell megküzdenünk ahhoz, hogy félelmetes ellenfelek legyünk.
Mordraneth egyszer már legyőzött minket.
A Tökéletes Gyémánt is tudott győzni ellenünk.
Legutóbb a Légió mutatta meg, hogy micsoda erőt képvisel.
Most Tyranton a sor.
48:137-re vezetnek. Nincs sok esélyünk, de nem adjuk fel. Ha kijönnek a katakombából, még lehet esélyünk, ha nem, akkor sima győzelem lesz az övék.
Ügyesen játszanak, jól felkészültek ellenünk, és valóban képesek minden áldozatra azért a dicsőségért, amit az ELIT HORDA legyőzése jelent. Megérdemlik az elismerést.
Mordraneth egyszer már legyőzött minket.
A Tökéletes Gyémánt is tudott győzni ellenünk.
Legutóbb a Légió mutatta meg, hogy micsoda erőt képvisel.
Most Tyranton a sor.
48:137-re vezetnek. Nincs sok esélyünk, de nem adjuk fel. Ha kijönnek a katakombából, még lehet esélyünk, ha nem, akkor sima győzelem lesz az övék.
Ügyesen játszanak, jól felkészültek ellenünk, és valóban képesek minden áldozatra azért a dicsőségért, amit az ELIT HORDA legyőzése jelent. Megérdemlik az elismerést.
Dátum: 2009.06.02. 17:03:06
Végigolvasva a hozzászólásokat számomra egyértelmű vált, hogy a VU néhány ezer mazohista játéka. Akit ütnek az panaszkodik, mert bántják. Ráadásul sokan és állandóan. Akit nem ütnek az panaszkodik, hogy nincs kit bántani.
A Kristályhorda rávilágított néhány nagyon fontos összefüggésre. Mivel abszolút mércét mutatott, láthatóvá váltak olyan dolgok is, ami a folyton változó, állandó mozgásban levő karakterek közötti harcokból nem voltak ennyire egyértelműek, vagy nem lehetett számszerűsíteni őket.
1. A játékosok és a szövetségek között nagyon nagyok a különbségek. Már a TOP25 számára is más és más volt a Kristályok hatása. Volt aki tápolt, volt aki szívott miattuk.
2. Nem az számít, hogy mekkora a szinted, hanem az, hogy képes vagy-e nyerni. A legjobban az járt a Kristályosok ellen, aki alacsony szinten tudott nyerni. Ugyanaz ellen az ellenfél ellen Jerikó 5X annyi LÉ-t hozott el, mint én. Ebből valamennyit alátámaszt a gyémánt bónusz, valamennyit a Kreattív Affinitás, de a többi a szintkülönbségből jött. A szint csak akkor előny, ha erősebb is vagy. Továbbra is az látszik, hogy vagy az abszolút topon kell lenni, vagy a LÉ/TP arányra kell optimalizálni.
Mitől volt sikeres a Kristály horda?
A játék piramis jellege korábban is ismert volt a fejlesztők számára. A mostani állapot nem érte őket meglepetésként. Talán a piramis kialakulásának gyorsasága, és csúcsossága lehetett váratlan. Kialakult egy olyan boly, amely kiemelkedett a mezőnyből. Egy játékosnak minimálisan 15 portyapontja van. Vajon hány támadást lehet elviselni naponta? Egyet, hármat, tízet vagy egyet se? Nem tudnám megmondani. A TOP25-ben 19-en vannak az ELIT-Légió párosból. De a TOP50-ben is csak 16-an vannak a többi szövetségből. Ha leveszem a két büntetővel rendelkező karaktert, akkor azt mondhatom, hogy az első 19-re 14-en jutnak. Ez a nyomás valóban hatalmas. A kristályhordának pont az volt az egyik hozománya, hogy csökkentette a nyomást a játékosokon.
Kihívás volt a Kristályosok ellen harcolni. Meg kellett választani a célpontokat, törődni kellett az egészséggel, az állatokkal.
A háború miatt sajnos a biztos győzelmekre kellett utazni. Sajnos mire vége lett a háborúnak, addigra a kristályosok is eltakarodtak, pedig szívesen kipróbáltam volna, hogy a nagyobb kockázat jár-e nagyobb haszonnal.
Mitől volt kudarc a Kristály horda?
Azok a karakterek, akik eddig is az állandó zaklatástól szenvedtek, most kaptak egy új zaklatót. Olyat, amelyik naponta citadellázza őket, olyat amelyik még 15% alatt is képes támadni. Mégsem kapták meg azt a megnyugvást, amire szükségük lett volna. Helyette jött az újabb frusztráció, és annak az érzése, hogy a TOP tápol a kristályosokból, ők pedig szívnak, ezáltal még távolabb kerülnek a felzárkózás lehetőségétől.
Beváltotta a Kristály horda a várakozásokat? (1-től 5-ig pontozva)
1. Színesítette a játékot? 4: Egyértelműen igen. A felhajtáshoz képest nagyon rövid lett a hatásuk.
2. Pozitívan hatott az első vonal játékára? 5: Egyértelműen igen.
3. Pozitívan hatott a második vonal játékára? 2: Rajtuk nem segített, inkább nehezítette.
Nem tudom voltak-e más célok is a fejlesztők fejében, ha igen, akkor azok teljesülését is értékelhetik. Remélem lesz ismétlés, lesz folytatás. Biztosan lesznek változtatások is, elvégzik a finomhangolást, amitől egyre több embernek lesz kihívás a Kristály Horda, és kiderül nem csak a mazohistáké ez a játék.
A Kristályhorda rávilágított néhány nagyon fontos összefüggésre. Mivel abszolút mércét mutatott, láthatóvá váltak olyan dolgok is, ami a folyton változó, állandó mozgásban levő karakterek közötti harcokból nem voltak ennyire egyértelműek, vagy nem lehetett számszerűsíteni őket.
1. A játékosok és a szövetségek között nagyon nagyok a különbségek. Már a TOP25 számára is más és más volt a Kristályok hatása. Volt aki tápolt, volt aki szívott miattuk.
2. Nem az számít, hogy mekkora a szinted, hanem az, hogy képes vagy-e nyerni. A legjobban az járt a Kristályosok ellen, aki alacsony szinten tudott nyerni. Ugyanaz ellen az ellenfél ellen Jerikó 5X annyi LÉ-t hozott el, mint én. Ebből valamennyit alátámaszt a gyémánt bónusz, valamennyit a Kreattív Affinitás, de a többi a szintkülönbségből jött. A szint csak akkor előny, ha erősebb is vagy. Továbbra is az látszik, hogy vagy az abszolút topon kell lenni, vagy a LÉ/TP arányra kell optimalizálni.
Mitől volt sikeres a Kristály horda?
A játék piramis jellege korábban is ismert volt a fejlesztők számára. A mostani állapot nem érte őket meglepetésként. Talán a piramis kialakulásának gyorsasága, és csúcsossága lehetett váratlan. Kialakult egy olyan boly, amely kiemelkedett a mezőnyből. Egy játékosnak minimálisan 15 portyapontja van. Vajon hány támadást lehet elviselni naponta? Egyet, hármat, tízet vagy egyet se? Nem tudnám megmondani. A TOP25-ben 19-en vannak az ELIT-Légió párosból. De a TOP50-ben is csak 16-an vannak a többi szövetségből. Ha leveszem a két büntetővel rendelkező karaktert, akkor azt mondhatom, hogy az első 19-re 14-en jutnak. Ez a nyomás valóban hatalmas. A kristályhordának pont az volt az egyik hozománya, hogy csökkentette a nyomást a játékosokon.
Kihívás volt a Kristályosok ellen harcolni. Meg kellett választani a célpontokat, törődni kellett az egészséggel, az állatokkal.
A háború miatt sajnos a biztos győzelmekre kellett utazni. Sajnos mire vége lett a háborúnak, addigra a kristályosok is eltakarodtak, pedig szívesen kipróbáltam volna, hogy a nagyobb kockázat jár-e nagyobb haszonnal.
Mitől volt kudarc a Kristály horda?
Azok a karakterek, akik eddig is az állandó zaklatástól szenvedtek, most kaptak egy új zaklatót. Olyat, amelyik naponta citadellázza őket, olyat amelyik még 15% alatt is képes támadni. Mégsem kapták meg azt a megnyugvást, amire szükségük lett volna. Helyette jött az újabb frusztráció, és annak az érzése, hogy a TOP tápol a kristályosokból, ők pedig szívnak, ezáltal még távolabb kerülnek a felzárkózás lehetőségétől.
Beváltotta a Kristály horda a várakozásokat? (1-től 5-ig pontozva)
1. Színesítette a játékot? 4: Egyértelműen igen. A felhajtáshoz képest nagyon rövid lett a hatásuk.
2. Pozitívan hatott az első vonal játékára? 5: Egyértelműen igen.
3. Pozitívan hatott a második vonal játékára? 2: Rajtuk nem segített, inkább nehezítette.
Nem tudom voltak-e más célok is a fejlesztők fejében, ha igen, akkor azok teljesülését is értékelhetik. Remélem lesz ismétlés, lesz folytatás. Biztosan lesznek változtatások is, elvégzik a finomhangolást, amitől egyre több embernek lesz kihívás a Kristály Horda, és kiderül nem csak a mazohistáké ez a játék.
Dátum: 2009.06.02. 10:40:26
Akkor inkább szüntessük meg a kvízolimpiát.
Arra nincs túl sok szüksége, hogy a kvízolimpia, a hálózat átviteli sebességét mérje. (Lehet, hogy csomagot kéne váltanom? )
Arra nincs túl sok szüksége, hogy a kvízolimpia, a hálózat átviteli sebességét mérje. (Lehet, hogy csomagot kéne váltanom? )
Dátum: 2009.06.02. 10:29:09
Nem szeretnék a témának külön oldalt nyitni a fejlesztések között, ezért ide írom.
A kvízolimpia egyre furcsábban néz ki. A mostani már a második alkalom volt, amikor tömegesen hullottak az 50 jó választ produkáló játékosok. Egy hónapja 8 telitalálatos szelvény született, most 10 felett van a számláló. Már nem is tudjuk, hány játékosnak sikerült maximumot teljesíteni.
A kvízolimpia is megérett a módosításra, amihez két javaslatom van.
1. A 15 percet vegyük le 10 percre. Kevesebb lesz a Google hatás, és nagyobb jelentősége lesz a lexikális tudásnak, meg persze a szerencsének. (Eddig is nagyon sok múlott a szerencsén. A kérdések közel sem azonos nehézségűek. Ha az 50-es listába becsúszik egy-egy extrém kérdés, uram bocsá egy-egy 'hibás' kérdés, akkor már el is úszott az olimpia.)
2. A díjazást úgy módosítanám, hogy mindenki, aki 50 helyes választ adott kapjon 1 medált, függetlenül az időeredményétől.
A két javaslat egymástól független. Lehet csak az egyiket vagy csak a másikat bevezetni, de akár mindkettőt is.
A kvízolimpia egyre furcsábban néz ki. A mostani már a második alkalom volt, amikor tömegesen hullottak az 50 jó választ produkáló játékosok. Egy hónapja 8 telitalálatos szelvény született, most 10 felett van a számláló. Már nem is tudjuk, hány játékosnak sikerült maximumot teljesíteni.
A kvízolimpia is megérett a módosításra, amihez két javaslatom van.
1. A 15 percet vegyük le 10 percre. Kevesebb lesz a Google hatás, és nagyobb jelentősége lesz a lexikális tudásnak, meg persze a szerencsének. (Eddig is nagyon sok múlott a szerencsén. A kérdések közel sem azonos nehézségűek. Ha az 50-es listába becsúszik egy-egy extrém kérdés, uram bocsá egy-egy 'hibás' kérdés, akkor már el is úszott az olimpia.)
2. A díjazást úgy módosítanám, hogy mindenki, aki 50 helyes választ adott kapjon 1 medált, függetlenül az időeredményétől.
A két javaslat egymástól független. Lehet csak az egyiket vagy csak a másikat bevezetni, de akár mindkettőt is.
Dátum: 2009.05.29. 15:04:23
Jerikó!
Nagyon jól összefogtad milyen nehézségek árán, és milyen kilátások várnak egy szövetségre, aki megszerzi a tornyot. Kicsit olyan a példád, mint az egyszeri tolvaj esete, aki ellopta a világ legértékesebb drágakövét, és nyomában van a fél alvilág, az interpol és néhány titkosszolgálat.
A leírásodból számomra két dolog nem derült ki. Nektek jó volt-e vagy rossz, amikor birtokoltátok a tornyot? Nekünk most jó vagy épp ellenkezőleg, hátrányos a torony birtoklása?
Vagy az fog kiderülni, hogy nekünk még előnyös, mert csak meg kell tartanunk, de az utánunk következőknek már nem az, mert nekik meg is kell szerezni?
A toronynak egy elvi és egy gyakorlati problémája van. Az elvi probléma úgy szól, hogy szabad-e olyan fejlesztést berakni a játékba, ami egyszerre csak egy valaki vagy egy szövetség tulajdonában van. (Hatalom tornya, kurrens aukciós tárgy, kurrens epikus tárgy stb.) A gyakorlati probléma pedig az, hogy a torony birtoklási ciklusa túl nagy. A TGY 45 napig birtokolta, mi most már 27 napnál tartunk, a Légió 26 napnál.
Nézzük meg a konkrét számok oldaláról. Mi több mint 27M LÉ építést tettünk a toronyba. Ez nagyon sok. LÉ-ből persze ennek csak a töredéke ment bele, Kb. 3-4 M LÉ, ami egy játékosra vetítve 100-150K LÉ volt. Ha innen nézzük, akkor viszont nem volt nagy a befektetésünk. Elmondhatjuk, hogy nekünk már megérte? Talán igen, talán nem. Ha Jerikó gondolatmenetét követem, és figyelembe veszem, hogy a nálunk termelődő LÉ-ből a konkurencia is fejlődni tudott a kamrázások által. Ők vajon mennyi húznak nap mint nap a biztos zsíros célpontok ismeretében? Többet, kevesebbet? Nem tudnám megmondani. Talán Jerikó, Galmuszk, Nasdfil vagy Yworl megadja erre a választ.
Amit biztosan mondhatunk a toronyról az a következő:
1. A torony az aktuális birtoklók számára előnyt jelent
2. A torony azok számára is előnyt jelent, akik kamrázni tudják az aktuálisan birtoklókat
Amit feltételesen állíthatunk csak (ma még):
3. A toronynak lesz 4., 5., n. gazdája
4. Az új szövetségek belépésével a birtoklás, és a birtoklásból származó előnyszerzés a TOP listán lejjebb levő karaktereknek fog kedvezni. (Sharpa is, én is, Glamuszk is ki fogunk szorulni abból, hogy olyanokat kamrázzunk, akik épp a tornyot birtokolják)
Nagyon jól összefogtad milyen nehézségek árán, és milyen kilátások várnak egy szövetségre, aki megszerzi a tornyot. Kicsit olyan a példád, mint az egyszeri tolvaj esete, aki ellopta a világ legértékesebb drágakövét, és nyomában van a fél alvilág, az interpol és néhány titkosszolgálat.
A leírásodból számomra két dolog nem derült ki. Nektek jó volt-e vagy rossz, amikor birtokoltátok a tornyot? Nekünk most jó vagy épp ellenkezőleg, hátrányos a torony birtoklása?
Vagy az fog kiderülni, hogy nekünk még előnyös, mert csak meg kell tartanunk, de az utánunk következőknek már nem az, mert nekik meg is kell szerezni?
A toronynak egy elvi és egy gyakorlati problémája van. Az elvi probléma úgy szól, hogy szabad-e olyan fejlesztést berakni a játékba, ami egyszerre csak egy valaki vagy egy szövetség tulajdonában van. (Hatalom tornya, kurrens aukciós tárgy, kurrens epikus tárgy stb.) A gyakorlati probléma pedig az, hogy a torony birtoklási ciklusa túl nagy. A TGY 45 napig birtokolta, mi most már 27 napnál tartunk, a Légió 26 napnál.
Nézzük meg a konkrét számok oldaláról. Mi több mint 27M LÉ építést tettünk a toronyba. Ez nagyon sok. LÉ-ből persze ennek csak a töredéke ment bele, Kb. 3-4 M LÉ, ami egy játékosra vetítve 100-150K LÉ volt. Ha innen nézzük, akkor viszont nem volt nagy a befektetésünk. Elmondhatjuk, hogy nekünk már megérte? Talán igen, talán nem. Ha Jerikó gondolatmenetét követem, és figyelembe veszem, hogy a nálunk termelődő LÉ-ből a konkurencia is fejlődni tudott a kamrázások által. Ők vajon mennyi húznak nap mint nap a biztos zsíros célpontok ismeretében? Többet, kevesebbet? Nem tudnám megmondani. Talán Jerikó, Galmuszk, Nasdfil vagy Yworl megadja erre a választ.
Amit biztosan mondhatunk a toronyról az a következő:
1. A torony az aktuális birtoklók számára előnyt jelent
2. A torony azok számára is előnyt jelent, akik kamrázni tudják az aktuálisan birtoklókat
Amit feltételesen állíthatunk csak (ma még):
3. A toronynak lesz 4., 5., n. gazdája
4. Az új szövetségek belépésével a birtoklás, és a birtoklásból származó előnyszerzés a TOP listán lejjebb levő karaktereknek fog kedvezni. (Sharpa is, én is, Glamuszk is ki fogunk szorulni abból, hogy olyanokat kamrázzunk, akik épp a tornyot birtokolják)
Dátum: 2009.05.29. 12:12:45
Nem szeretem oda nem illő dolgokkal fárasztani a közönséget, most mégis ezt teszem.
A svejci órák (ahogy azt régen nagyapám is ejtette) valóban pontosak voltak.
A mai svájci órák viszont már csak az árukban különböznek a kínai megfelelőjüktől.
Crimson egyetlen jól elhelyezett betűvel pontosan megragadta a lényeget. Keveset beszélt, de sokat mondott. (ellentétben velem)
A svejci órák (ahogy azt régen nagyapám is ejtette) valóban pontosak voltak.
A mai svájci órák viszont már csak az árukban különböznek a kínai megfelelőjüktől.
Crimson egyetlen jól elhelyezett betűvel pontosan megragadta a lényeget. Keveset beszélt, de sokat mondott. (ellentétben velem)
Dátum: 2009.05.29. 12:04:35
Délben megjött az újabb pusztító csapás. A kristály Horda sokkal megbízhatóbb, mint a MÁV. Tartják a menetrendet. Semmi késés, semmi vágányzár, semmi fennakadás. Pontosak, mint ... (Hú, mi is pontos?)
Dátum: 2009.05.28. 17:14:35
Én teljesen elégedett vagyok a kristályosokkal.
Először is, pozitív az egyenlegem velük szemben.
Másodszor, félre kellett tennem minden korábbi koncepciómat. Elkezdtem 100-as spektrálist fejleszteni, ha befejezem az aktuális tulajdonságom specializálást, akkor lehet én is egészségre fogok gyúrni. Egyáltalán belecsöppentem egy új játékba.
Megaszívás a kristályhorda. Nyomják a bazi nagy citadella csapást. Óvatlanul megtámadtam ez egyiküket, erre elszívott tőlem egy CSP-t. Békésen pihengetek, gyűjtöm a varászpontot a manakonstrukcióhoz, erre óránként megtámadnak, hogy alig marad ÉP-m. Csak kapkodom a fejem, fogalmam sincs mi van itt. Hirtelen lett valami érdekesség, valami kihívás a játékban.
Tisztában vagyok vele, hogy nagyon nehéz valami olyat kitalálni, ami egyszerre kihívás Sharpának és Craslorgnak (elnézést az megnevezettektől, amiért velük példálózom). Ezke a gyémántosok most nagyon kemények lettek. Két három hét a földbe fogjuk döngölni őket. Először mi, de aztán jönnek a többiek is, efelől nincs kétségem.
Az egész kristályhordának LanMaffia fogja a kárát látni. Csupa olyan dolgot kell művelnünk, ami az ő stratégiáját gyengíti.
Először is, pozitív az egyenlegem velük szemben.
Másodszor, félre kellett tennem minden korábbi koncepciómat. Elkezdtem 100-as spektrálist fejleszteni, ha befejezem az aktuális tulajdonságom specializálást, akkor lehet én is egészségre fogok gyúrni. Egyáltalán belecsöppentem egy új játékba.
Megaszívás a kristályhorda. Nyomják a bazi nagy citadella csapást. Óvatlanul megtámadtam ez egyiküket, erre elszívott tőlem egy CSP-t. Békésen pihengetek, gyűjtöm a varászpontot a manakonstrukcióhoz, erre óránként megtámadnak, hogy alig marad ÉP-m. Csak kapkodom a fejem, fogalmam sincs mi van itt. Hirtelen lett valami érdekesség, valami kihívás a játékban.
Tisztában vagyok vele, hogy nagyon nehéz valami olyat kitalálni, ami egyszerre kihívás Sharpának és Craslorgnak (elnézést az megnevezettektől, amiért velük példálózom). Ezke a gyémántosok most nagyon kemények lettek. Két három hét a földbe fogjuk döngölni őket. Először mi, de aztán jönnek a többiek is, efelől nincs kétségem.
Az egész kristályhordának LanMaffia fogja a kárát látni. Csupa olyan dolgot kell művelnünk, ami az ő stratégiáját gyengíti.
Dátum: 2009.05.27. 21:08:49
Nem látom különösebb értelmét, hogy a Kristályhorda tagjai olyan tárgyakat viseljenek, amik cselekvéspontot rabolnak. Úgy általában a büntetőhöz hasonló tárgyakat öngólnak tartom a fejlesztés szempontjából, de lehet ez csak a magánvéleményem.
Eddig nekem tetszett a Kristályhordások megjelenése. Elmentem pihenni, és mire visszatértem a gép elé már el is fogyott az ÉP-m. Ez újszerű élmény volt.
Eddig nekem tetszett a Kristályhordások megjelenése. Elmentem pihenni, és mire visszatértem a gép elé már el is fogyott az ÉP-m. Ez újszerű élmény volt.
Dátum: 2009.05.27. 11:22:25
A játék legunalmasabb része a vadászat. 100 vadászat elköltése (ez két napnyi adag) tisztán 6 óra. 200 vadászat 12 óra.
Tudom én vagyok a béna, amiért vadászat előtt 0-ra verem magam, és a vadászat befejeztél még órákat töltök pihenéssel.
A játék ezt kívánja, hacsak nem akarok a vadászott LÉ-ből adózni, márpedig ezt a lehetőséget igyekszem elkerülni.
Ha én tehetnék javaslatot, akkor egy vadászat addig tartson, amíg megválaszolom a kvízkérdést. Ennyi bőven elég.
Akkor nehezebb lenne portyából nagy LÉ-t szerezni? Ez egy másik probléma. Az az elgondolás, hogy a hosszú vadászati idő biztosítson portya lehetőséget nem jó. Olyan megoldást kéne választani, ahol a két dolog megfér egymás mellett, mert ez a mostani nem jó.
Tudom én vagyok a béna, amiért vadászat előtt 0-ra verem magam, és a vadászat befejeztél még órákat töltök pihenéssel.
A játék ezt kívánja, hacsak nem akarok a vadászott LÉ-ből adózni, márpedig ezt a lehetőséget igyekszem elkerülni.
Ha én tehetnék javaslatot, akkor egy vadászat addig tartson, amíg megválaszolom a kvízkérdést. Ennyi bőven elég.
Akkor nehezebb lenne portyából nagy LÉ-t szerezni? Ez egy másik probléma. Az az elgondolás, hogy a hosszú vadászati idő biztosítson portya lehetőséget nem jó. Olyan megoldást kéne választani, ahol a két dolog megfér egymás mellett, mert ez a mostani nem jó.
Dátum: 2009.05.26. 11:19:05
NPC-ből lehet csinálni brutál mágust, izomagyú óriást, Vaspáncélos lovagot, és megaállatokkal felszerelt druidát, és egy teljesen átlagos középszerű karaktert. Ez már 5. Minden szinten egy-egy ilyen, és máris van 50-100 ellenfél.
Kipróbálhatnád magad a különböző stílusú és különböző szintű ellenfelek ellen.
Kipróbálhatnád magad a különböző stílusú és különböző szintű ellenfelek ellen.